9 Mart 2020 Pazartesi

Emirates, Business Traveller Gökyüzü Mahzenleri 2019’da Birçok Ödül Aldı Emirates, Business Traveller Gökyüzü Mahzenleri 2019’da Birçok Ödül Aldı Emirates‘in seçkin şarap listesi, dün Londra‘da gerçekleştirilen ‘Business Traveller Gökyüzü Mahzenleri 2019’ töreninde birçok ödüle layık görüldü. Havayolu şirketi, özenle hazırlanan şarap listesiyle 2 altın, 2 gümüş ve 1 bronz olmak üzere birçok ödül kazandı.Bu ödüller: Altın Business Class Fortified -Dow‘s Colheita Port, 1992, Douro Vadisi, Portekiz First Class Fortified – Vin de Constance Klein Constantia 2013, Contantia, Cape Town, Güney Afrika Gümüş Business Class Rosé – Whispering Angel 2018, Cotes de Provence, Fransa First Class Red– Les Forts de Latour, 2005, Paullac, Bordeaux, Fransa Bronz First Class Fizz – Dom Pérignon Vintage 2002 – Plénitude 2, Champagne, Fransa Ödül kazanan şaraplar Emirates‘in Fransa, Avustralya, Güney Afrika ve Portekiz de dahil olmak üzere 12 ana şarap üretim bölgesinden sunduğu geniş ikram yelpazesini temsil ediyor. Emirates‘in şarap stratejisi, ilk fırsatta en özel şarapları satın almak ve bunları uçuşta servis etmeden önce tam potansiyellerini ortaya koymaları için olgunlaşmalarını sağlamak. Emirates‘in Fransa‘da bulunan şarap mahzeni, tüm havayolları arasında en büyüğüdür. Halihazırda mahzende 7.4 milyon şişe kaliteli şarap bulunmaktadır ve bunlardan bazıları ancak 2037 yılında servise hazır olacaktır. Emirates ayrıca Emirates Bağbozumu Koleksiyonu için, Fransa‘daki şarap mahzenindeki en kaliteli şaraplardan oluşan yeni şarap listesinin lansmanını yaptı. Bu özel şaraplar sınırlı bir süre için yalnızca belirli hatlardaki First Class yolcularına ikram edilecek. Emirates, First Class Fizz kategorisinde Dom Pérignon Plénitude 2, 2002 ile Bronz ödül sahibi oldu. Dom Pérignon, 28 yıldır Emirates First Class şarap listesinin değişmez bir üyesi ve Emirates, şarap evinin bir numaralı global ortağı. Yıllar içinde Emirates, bir kısmı havayoluna özel olarak üretilen çeşitli Dom Pérignon rekolteleri sundu. Business Traveller Gökyüzü Mahzenleri Ödülleri, tüm dünyada havayollarının first ve business class yolcularına sunulan en iyi şarapları ödüllendiriyor. Havayolunun ödüllü uçak içi eğlence sistemi olan ice‘ın Şarap Kanalı‘nda Emirates‘in özenle hazırlanan şarap seçkisine ve tedarik stratejisine de dikkat çekildi.

Emirates, Business Traveller Gökyüzü Mahzenleri 2019’da Birçok Ödül Aldı

Emirates‘in seçkin şarap listesi, dün Londra‘da gerçekleştirilen ‘Business Traveller Gökyüzü Mahzenleri 2019’ töreninde birçok ödüle layık görüldü.

Havayolu şirketi, özenle hazırlanan şarap listesiyle 2 altın, 2 gümüş ve 1 bronz olmak üzere birçok ödül kazandı.Bu ödüller:

Altın

  • Business Class Fortified -Dow‘s Colheita Port, 1992, Douro Vadisi, Portekiz
  • First Class Fortified – Vin de Constance Klein Constantia 2013, Contantia, Cape Town, Güney Afrika

Gümüş

  • Business Class Rosé – Whispering Angel 2018, Cotes de Provence, Fransa
  • First Class Red– Les Forts de Latour, 2005, Paullac, Bordeaux, Fransa

Bronz

  • First Class Fizz  Dom Pérignon Vintage 2002 – Plénitude 2, Champagne, Fransa

Ödül kazanan şaraplar Emirates‘in Fransa, Avustralya, Güney Afrika ve Portekiz de dahil olmak üzere 12 ana şarap üretim bölgesinden sunduğu geniş ikram yelpazesini temsil ediyor. Emirates‘in şarap stratejisi, ilk fırsatta en özel şarapları satın almak ve bunları uçuşta servis etmeden önce tam potansiyellerini ortaya koymaları için olgunlaşmalarını sağlamak. Emirates‘in Fransa‘da bulunan şarap mahzeni, tüm havayolları arasında en büyüğüdür. Halihazırda mahzende 7.4 milyon şişe kaliteli şarap bulunmaktadır ve bunlardan bazıları ancak 2037 yılında servise hazır olacaktır.

Emirates ayrıca Emirates Bağbozumu Koleksiyonu için, Fransa‘daki şarap mahzenindeki en kaliteli şaraplardan oluşan yeni şarap listesinin lansmanını yaptı. Bu özel şaraplar sınırlı bir süre için yalnızca belirli hatlardaki First Class yolcularına ikram edilecek.

Emirates, First Class Fizz kategorisinde Dom Pérignon Plénitude 2, 2002 ile Bronz ödül sahibi oldu. Dom Pérignon, 28 yıldır Emirates First Class şarap listesinin değişmez bir üyesi ve Emirates, şarap evinin bir numaralı global ortağı. Yıllar içinde Emirates, bir kısmı havayoluna özel olarak üretilen çeşitli Dom Pérignon rekolteleri sundu.

Business Traveller Gökyüzü Mahzenleri Ödülleri, tüm dünyada havayollarının first ve business class yolcularına sunulan en iyi şarapları ödüllendiriyor. Havayolunun ödüllü uçak içi eğlence sistemi olan ice‘ın Şarap Kanalı‘nda Emirates‘in özenle hazırlanan şarap seçkisine ve tedarik stratejisine de dikkat çekildi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/39AkSGE
via IFTTT

Oman Air’de Değişiklik Ücreti Yok Oman Air olarak güvenle rezervasyon yapmanız için değişiklik ücretini kaldırdı. 6 Mart 2020 – 31 Mayıs 2020 tarihleri arasında Oman Air ile yapılacak olan tüm yeni rezervasyonlarda değişiklik yapmanız gerektiğinde, var olan rezervasyonunuzun gidiş saatine kadar herhangi bir değişiklik ücreti ödemeden rezervasyonunuzu değiştirebilirsiniz. Aşağıdan şartlar ve koşullara ulaşabilirsiniz. Her bir uçuş için, aynı rezervasyon sınıfında olmak kaydı ile, iki defaya kadar ücretsiz tarih değişikliğine izin veririlir. Satış Dönemi 6 Mart 2020 – 31 Mayıs 2020 tarihleri arasında iken, Seyahat Dönemi 6 Mart 2020 – 31 Ekim 2020 tarihleri arasında tüm Oman Air varış noktaları için geçerlidir. Ek hizmetler için, ücret uygulanabilir. Konu ile alakalı detaylar ve diğer sorularınız için 0212 9328282 no’lu telefon ya da reservation.ist@omanair.com e-mail adresi ile Rezervasyon Bilet departmanıile bağlantıya geçebilirsiniz.  

Oman Air olarak güvenle rezervasyon yapmanız için değişiklik ücretini kaldırdı.

6 Mart 2020 – 31 Mayıs 2020 tarihleri arasında Oman Air ile yapılacak olan tüm yeni rezervasyonlarda değişiklik yapmanız gerektiğinde, var olan rezervasyonunuzun gidiş saatine kadar herhangi bir değişiklik ücreti ödemeden rezervasyonunuzu değiştirebilirsiniz. Aşağıdan şartlar ve koşullara ulaşabilirsiniz.

  • Her bir uçuş için, aynı rezervasyon sınıfında olmak kaydı ile, iki defaya kadar ücretsiz tarih değişikliğine izin veririlir.
  • Satış Dönemi 6 Mart 2020 – 31 Mayıs 2020 tarihleri arasında iken, Seyahat Dönemi 6 Mart 2020 – 31 Ekim 2020 tarihleri arasında tüm Oman Air varış noktaları için geçerlidir.
  • Ek hizmetler için, ücret uygulanabilir.

Konu ile alakalı detaylar ve diğer sorularınız için 0212 9328282 no’lu telefon ya da reservation.ist@omanair.com e-mail adresi ile Rezervasyon Bilet departmanıile bağlantıya geçebilirsiniz.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/33b1X2Y
via IFTTT

TAV’ın dört havalimanı hizmet kalitesinde Avrupa’da zirvede TAV Havalimanları’nın işlettiği İzmir Adnan Menderes, Ankara Esenboğa, Zagreb ve Üsküp havalimanları kendi kategorilerinde Avrupa’nın en iyi havalimanları seçildi. ACI World tarafından yolcuların değerlendirmelerine göre belirlenen ödüller eylül ayında Krakow’da düzenlenecek törenle sahiplerine verilecek.   TAV Havalimanları’nın işlettiği İzmir Adnan Menderes, Ankara Esenboğa, Zagreb ve Üsküp havalimanları, yolcu memnuniyeti açısından Avrupa’nın en iyi havalimanları arasında yer aldı. Dört havalimanı Dünya Havalimanları Konseyi (ACI World) tarafından verilen Havalimanı Hizmet Kalitesi (Airport Service Quality ASQ) ödüllerinde kendi kategorilerinde ödüllendirildi. Üsküp ve Zagreb havalimanları “2-5 milyon yolcu”, İzmir Adnan Menderes “10-15 milyon yolcu” ve Ankara Esenboğa “15-25 milyon yolcu”  kategorisinde ödül kazandı. Ödüller, ACI tarafından 91 ülkede 640 bin yolcuyla yapılan bağımsız anket sonuçlarına göre belirleniyor. Havalimanları 34 farklı kritere göre ACI tarafından denetleniyor ve değerlendiriliyor.   TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener “TAV olarak bugün yedi ülkede 14 havalimanı işletiyoruz. Servis şirketlerimiz bizim portföyümüz dışında 23 ülkede yer alan 86 havalimanında daha hizmet veriyor. Yani 30 ülkede 100 havalimanında ayak izimiz var. Geçtiğimiz yıl işlettiğimiz havalimanlarında 105 milyon yolcuya hizmet verdik. Tüm operasyonlarımızın odağında yolcu memnuniyeti yer alıyor. Yolcularımıza güvenli, hızlı ve konforlu bir seyahat deneyimi sunmak üzere çalışıyoruz. Bu amaçla, yolcu ihtiyaçları ve beklentilerini yakından takip ederek inovatif çözümler üretiyoruz. Havalimanı işletmeciliği sektöründeki en yüksek standardı belirleyen ASQ programında bu yıl dört havalimanımızla ödül almaktan dolayı mutluluk duyuyoruz. Sahip olduğumuz insan kaynağı, bilgi birikimi ve teknolojiyle, havalimanı işletmeciliğinde dünyanın her yerinde tercih edilen bir marka haline geldik. Her yıl milyonlarca yolcuya en yüksek standartta hizmet veren tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.   ACI World Genel Sekreteri Angela Gittens “Havalimanı Hizmet Kalitesi Ödülleri dünyanın her yerindeki havalimanı işletmecileri için olabilecek en yüksek seviyeyi ifade ediyor ve yolcu deneyimi konusundaki mükemmeliyete işaret ediyor. Rekabetin yoğunlaştığı sektörde yolcu deneyimini iyileştirmek iş stratejisinin önemli bir ayağı haline gelmiş durumda. ACI tarafından küresel ölçekte yürütülen ASQ programı, havalimanlarının performansını değerlendirmek için objektif kriterlere dayanan ve karşılaştırma olanağı sunan tek program” dedi.   Dört havalimanının yanı sıra, TAV’ın iştirakleri BTA ve TAV İşletme Hizmetleri ile tüm yiyecek-içecek operasyonu, lounge, otopark ve CIP hizmetlerini üstlendiği Umman Muskat Havalimanı da Ortadoğu’da “hizmet kalitesini en fazla geliştiren” havalimanı seçildi. 

TAV Havalimanları’nın işlettiği İzmir Adnan Menderes, Ankara Esenboğa, Zagreb ve Üsküp havalimanları kendi kategorilerinde Avrupa’nın en iyi havalimanları seçildi. ACI World tarafından yolcuların değerlendirmelerine göre belirlenen ödüller eylül ayında Krakow’da düzenlenecek törenle sahiplerine verilecek.

 

TAV Havalimanları’nın işlettiği İzmir Adnan Menderes, Ankara Esenboğa, Zagreb ve Üsküp havalimanları, yolcu memnuniyeti açısından Avrupa’nın en iyi havalimanları arasında yer aldı. Dört havalimanı Dünya Havalimanları Konseyi (ACI World) tarafından verilen Havalimanı Hizmet Kalitesi (Airport Service Quality ASQ) ödüllerinde kendi kategorilerinde ödüllendirildi. Üsküp ve Zagreb havalimanları “2-5 milyon yolcu”, İzmir Adnan Menderes “10-15 milyon yolcu” ve Ankara Esenboğa “15-25 milyon yolcu”  kategorisinde ödül kazandı. Ödüller, ACI tarafından 91 ülkede 640 bin yolcuyla yapılan bağımsız anket sonuçlarına göre belirleniyor. Havalimanları 34 farklı kritere göre ACI tarafından denetleniyor ve değerlendiriliyor.

 

TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener “TAV olarak bugün yedi ülkede 14 havalimanı işletiyoruz. Servis şirketlerimiz bizim portföyümüz dışında 23 ülkede yer alan 86 havalimanında daha hizmet veriyor. Yani 30 ülkede 100 havalimanında ayak izimiz var. Geçtiğimiz yıl işlettiğimiz havalimanlarında 105 milyon yolcuya hizmet verdik. Tüm operasyonlarımızın odağında yolcu memnuniyeti yer alıyor. Yolcularımıza güvenli, hızlı ve konforlu bir seyahat deneyimi sunmak üzere çalışıyoruz. Bu amaçla, yolcu ihtiyaçları ve beklentilerini yakından takip ederek inovatif çözümler üretiyoruz. Havalimanı işletmeciliği sektöründeki en yüksek standardı belirleyen ASQ programında bu yıl dört havalimanımızla ödül almaktan dolayı mutluluk duyuyoruz. Sahip olduğumuz insan kaynağı, bilgi birikimi ve teknolojiyle, havalimanı işletmeciliğinde dünyanın her yerinde tercih edilen bir marka haline geldik. Her yıl milyonlarca yolcuya en yüksek standartta hizmet veren tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.

 

ACI World Genel Sekreteri Angela Gittens “Havalimanı Hizmet Kalitesi Ödülleri dünyanın her yerindeki havalimanı işletmecileri için olabilecek en yüksek seviyeyi ifade ediyor ve yolcu deneyimi konusundaki mükemmeliyete işaret ediyor. Rekabetin yoğunlaştığı sektörde yolcu deneyimini iyileştirmek iş stratejisinin önemli bir ayağı haline gelmiş durumda. ACI tarafından küresel ölçekte yürütülen ASQ programı, havalimanlarının performansını değerlendirmek için objektif kriterlere dayanan ve karşılaştırma olanağı sunan tek program” dedi.

 

Dört havalimanının yanı sıra, TAV’ın iştirakleri BTA ve TAV İşletme Hizmetleri ile tüm yiyecek-içecek operasyonu, lounge, otopark ve CIP hizmetlerini üstlendiği Umman Muskat Havalimanı da Ortadoğu’da “hizmet kalitesini en fazla geliştiren” havalimanı seçildi. 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/330Q13J
via IFTTT

TAV’ın dört havalimanı hizmet kalitesinde Avrupa’da zirvede


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/330Q13J

8 Mart 2020 Pazar

Lufthansa Tüm A380 Filosunu Yere İndiriyor Lufthansa kapasiteyi % 50 azalttı Cuma günü, Lufthansa Grubu kapasiteyi azaltmak için gerçekten radikal planlar yaptığını açıkladı . Şirket, koronavirüs durumunun rezervasyonlarda ciddi bir düşüşe ve Lufthansa’nın öngörülenden daha önce uçuşların azaltımasına neden olduğunu belirtti. Lufthansa Group, talebin daha da düşmesine bağlı olarak, havayolu şirketlerinin önümüzdeki haftalarda kapasiteyi % 50’ye kadar azaltabileceğini belirtti. Bu, Avusturya, Brüksel, Lufthansa ve SWISS dahil olmak üzere tüm Lufthansa Group havayolları için geçerli olacak. Lufthansa’nın A380 filosunu geçici olarak yere indirmesi bekleniyor. Şirketin açıkladığı gibi, talepte yaşanan düşüşün finansal sonuçlarını azaltmak , personel, malzeme maliyetleri, proje bütçeleri ve diğer likidite önlemleri alanında planlanan tasarruf eylemlerini hayata geçirecek. Şirket ayrıca bir işe alımları dondurdu, çalışanlara ücretsiz izin sunuyor ve de yıllık izin öneriyor. Lufthansa’nın Airbus A380 filolarını en az Mayıs’a kadar Frankfurt ve Münih’te yere indireceği bekleniyor.

Lufthansa kapasiteyi % 50 azalttı

Cuma günü, Lufthansa Grubu kapasiteyi azaltmak için gerçekten radikal planlar yaptığını açıkladı . Şirket, koronavirüs durumunun rezervasyonlarda ciddi bir düşüşe ve Lufthansa’nın öngörülenden daha önce uçuşların azaltımasına neden olduğunu belirtti.

Lufthansa Group, talebin daha da düşmesine bağlı olarak, havayolu şirketlerinin önümüzdeki haftalarda kapasiteyi % 50’ye kadar azaltabileceğini belirtti. Bu, Avusturya, Brüksel, Lufthansa ve SWISS dahil olmak üzere tüm Lufthansa Group havayolları için geçerli olacak.

Lufthansa’nın A380 filosunu geçici olarak yere indirmesi bekleniyor.

Şirketin açıkladığı gibi, talepte yaşanan düşüşün finansal sonuçlarını azaltmak , personel, malzeme maliyetleri, proje bütçeleri ve diğer likidite önlemleri alanında planlanan tasarruf eylemlerini hayata geçirecek.

Şirket ayrıca bir işe alımları dondurdu, çalışanlara ücretsiz izin sunuyor ve de yıllık izin öneriyor.

Lufthansa’nın Airbus A380 filolarını en az Mayıs’a kadar Frankfurt ve Münih’te yere indireceği bekleniyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3cICSkj
via IFTTT

Lufthansa Tüm A380 Filosunu Yere İndiriyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3cICSkj

Lufthansa’dan yeni kararlar


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Itrpaf