17 Aralık 2019 Salı

TURİZM SEKTÖRÜNDE ÖDÜLLER SAHİPLERİNİ BULDU Yayın hayatına başladığı günden bugüne, gerek seyahat haberleri gerekse düzenlediği etkinliklerle seyahat sektörünün nabzını tutan Uzakrota, Uzakrota Ödülleri’nin 9. yılında “Yılın Enleri” yarışmasını halk oylamasına açtı. 16-22 Kasım arasında gerçekleşen kayıt işlemlerinin ardından, 24 Kasım – 01 Aralık arasında yapılan online oylamanın sonuçları da açıklandı. Uzakrota Seyahat Ödülleri 13 Aralık Cuma günü 4.500 ziyaretçinin katılımı ile gerçekleştirilen Uzakrota Travel Summit’in hemen ardından, düzenlenen özel bir parti eşliğinde dağıtıldı. Belgrad Turizm Tanıtma ofisi sponsorluğunda gerçekleşen ödül gecesinde, toplam 30 kategoriden kazananların plaketleri, ödül töreninin sunuculuğunu üstlenen sosyal medya influencerları Barkın Özdemir ve Betül İncirkuş tarafından takdim edildi. İşte 2019 Uzakrota Seyahat Ödülleri’nin kazananları: Yılın Yerli Seyahat Uygulaması : Enuygun.com Yılın Yabancı Seyahat Uygulaması : Kiwi.com Yılın Seyahat Markası : Gruppal Yılın Seyahat Markası Websitesi : Enuygun.com Yılın Seyahat Markası Blogu : Gruppal Blog Yılın Seyahat Blogu : Yoldaolmak.com Yılın Seyahat Youtube Kanalı : Biz Evde Yokuz Yılın Seyahat Fenomeni : Mücahit Muğlu Yılın Seyahat Influencer Ajansı : AFİ Yılın Sosyal Medyayı En İyi Kullanan Seyahat Markası : İGA İstanbul Havalimanı Yılın Yerli Havayolu Rezervasyon Sitesi : Biletall.com Yılın Yabancı Havayolu Rezervasyon Sitesi : Kiwi.com Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası : Corendon Hava Yolları Yılın Yabancı Dijital Havayolu Markası : Emirates Airline Yılın Otel Markası : Çırağan Palace Kempinski Yılın Otel Kanal Yönetim Sistemi : HotelRunner Yılın Kruvaziyer Markası : MSC Cruises Yılın Genel Satış Acentası (GSA) : APG Network Yılın Global Dağıtım Sistemi (GDS) : Travelport Yılın B2B Rezervasyon Platformu : Nexustrip Yılın Kurumsal Seyahat Acentası : HIS Kurumsal Yılın Outgoing Tur Operatörü : SKYhub Yılın Incoming Tur Operatörü : Meeting Point Turkey Yılın MICE Acentası : HISmice Yılın Rent a Car Markası : Europcar Türkiye Yılın Otobüs Rezervasyon Sitesi : obilet.com Yılın Yerli Seyahat Girişimi (Startup) : Martı Scooter Yılın Yerli Seyahat Girişimi (Scaleup) : obilet.com Yılın Yabancı Seyahat Girişimi (Startup) : Bidroom Yılın Yabancı Seyahat Girişimi (Scaleup) : Tiqets

Yayın hayatına başladığı günden bugüne, gerek seyahat haberleri gerekse düzenlediği etkinliklerle seyahat sektörünün nabzını tutan Uzakrota, Uzakrota Ödülleri’nin 9. yılında “Yılın Enleri” yarışmasını halk oylamasına açtı. 16-22 Kasım arasında gerçekleşen kayıt işlemlerinin ardından, 24 Kasım – 01 Aralık arasında yapılan online oylamanın sonuçları da açıklandı.

Uzakrota Seyahat Ödülleri 13 Aralık Cuma günü 4.500 ziyaretçinin katılımı ile gerçekleştirilen Uzakrota Travel Summit’in hemen ardından, düzenlenen özel bir parti eşliğinde dağıtıldı.

Belgrad Turizm Tanıtma ofisi sponsorluğunda gerçekleşen ödül gecesinde, toplam 30 kategoriden kazananların plaketleri, ödül töreninin sunuculuğunu üstlenen sosyal medya influencerları Barkın Özdemir ve Betül İncirkuş tarafından takdim edildi.

İşte 2019 Uzakrota Seyahat Ödülleri’nin kazananları:
Yılın Yerli Seyahat Uygulaması : Enuygun.com
Yılın Yabancı Seyahat Uygulaması : Kiwi.com
Yılın Seyahat Markası : Gruppal
Yılın Seyahat Markası Websitesi : Enuygun.com
Yılın Seyahat Markası Blogu : Gruppal Blog
Yılın Seyahat Blogu : Yoldaolmak.com
Yılın Seyahat Youtube Kanalı : Biz Evde Yokuz
Yılın Seyahat Fenomeni : Mücahit Muğlu
Yılın Seyahat Influencer Ajansı : AFİ
Yılın Sosyal Medyayı En İyi Kullanan Seyahat Markası : İGA İstanbul Havalimanı
Yılın Yerli Havayolu Rezervasyon Sitesi : Biletall.com
Yılın Yabancı Havayolu Rezervasyon Sitesi : Kiwi.com
Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası : Corendon Hava Yolları
Yılın Yabancı Dijital Havayolu Markası : Emirates Airline
Yılın Otel Markası : Çırağan Palace Kempinski
Yılın Otel Kanal Yönetim Sistemi : HotelRunner
Yılın Kruvaziyer Markası : MSC Cruises
Yılın Genel Satış Acentası (GSA) : APG Network
Yılın Global Dağıtım Sistemi (GDS) : Travelport
Yılın B2B Rezervasyon Platformu : Nexustrip
Yılın Kurumsal Seyahat Acentası : HIS Kurumsal
Yılın Outgoing Tur Operatörü : SKYhub
Yılın Incoming Tur Operatörü : Meeting Point Turkey
Yılın MICE Acentası : HISmice
Yılın Rent a Car Markası : Europcar Türkiye
Yılın Otobüs Rezervasyon Sitesi : obilet.com
Yılın Yerli Seyahat Girişimi (Startup) : Martı Scooter
Yılın Yerli Seyahat Girişimi (Scaleup) : obilet.com
Yılın Yabancı Seyahat Girişimi (Startup) : Bidroom
Yılın Yabancı Seyahat Girişimi (Scaleup) : Tiqets



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/35z8FAe
via IFTTT

SunExpress’ten çevreci hamle


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2S0gKKb

SunExpress’ten çevreci hamle SunExpress’ten çevreci hamle Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, bu yıl Dünya Çevre Günü’nde başlattığı ve uluslararası uçuşlarında kullanılan plastik ürünleri geri dönüştürülebilir alternatif malzemeler ile değiştirme girişimini Ocak ayı itibariyle tüm uçuşlarında uygulamaya başlıyor. SunExpress, uçuşlarında kullanılan tüm plastik ürünleri, doğa dostu ahşap ve kağıttan yapılmış ürünlerle değiştirme sürecini 2020 yılının Ocak ayında tamamlayacak. Havayolu, bu girişimi ile 2020 yılında toplamda 10 milyon adet tek kullanımlık plastik ürün yerine dönüştürülebilir çevre dostu alternatif ürün kullanımı sağlamış olacak. Modern ve verimli filosu ile SunExpress, İklim Koruma Örgütü ‘atmosfair’ tarafından dünya çapında yaklaşık 200 havayolu şirketinin çevre duyarlılığı ve karbon emisyonu konusunda değerlendirildiği 2018 Havayolu Endeksi’nde çevre dostu havayolları sıralamasında altıncı sırada yer aldı. Yenilikçi ve çevre dostu havayolu olarak daha temiz bir gelecek için çevreci ve sürdürülebilir projeler üreten SunExpress, kurum içinde de farkındalığı arttırarak doğaya katkı sağlamayı amaçlıyor. Bu çerçevede faaliyet gösteren ve gönüllü SunExpress çalışanlarından oluşan ‘Green Alliance’ ekibi, Ağustos ayında İzmir’de meydana gelen orman yangınları nedeniyle zarar gören alanların tekrar ağaçlandırılması için İzmir Orman Bölge Müdürlüğü işbirliği ile kurum içi bağış kampanyası başlattı. Bu kampanyayı desteklemek ve daha ileriye taşımak amacı ile Ekim ayında Ankara’da SunExpress 30. Yıl Ormanı projesini gerçekleştiren havayolu, önümüzdeki yıl da İzmir’de orman projesini hayata geçirecek.

SunExpress’ten çevreci hamle

Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, bu yıl Dünya Çevre Günü’nde başlattığı ve uluslararası uçuşlarında kullanılan plastik ürünleri geri dönüştürülebilir alternatif malzemeler ile değiştirme girişimini Ocak ayı itibariyle tüm uçuşlarında uygulamaya başlıyor.

SunExpress, uçuşlarında kullanılan tüm plastik ürünleri, doğa dostu ahşap ve kağıttan yapılmış ürünlerle değiştirme sürecini 2020 yılının Ocak ayında tamamlayacak. Havayolu, bu girişimi ile 2020 yılında toplamda 10 milyon adet tek kullanımlık plastik ürün yerine dönüştürülebilir çevre dostu alternatif ürün kullanımı sağlamış olacak.

Modern ve verimli filosu ile SunExpress, İklim Koruma Örgütü ‘atmosfair’ tarafından dünya çapında yaklaşık 200 havayolu şirketinin çevre duyarlılığı ve karbon emisyonu konusunda değerlendirildiği 2018 Havayolu Endeksi’nde çevre dostu havayolları sıralamasında altıncı sırada yer aldı.

Yenilikçi ve çevre dostu havayolu olarak daha temiz bir gelecek için çevreci ve sürdürülebilir projeler üreten SunExpress, kurum içinde de farkındalığı arttırarak doğaya katkı sağlamayı amaçlıyor. Bu çerçevede faaliyet gösteren ve gönüllü SunExpress çalışanlarından oluşan ‘Green Alliance’ ekibi, Ağustos ayında İzmir’de meydana gelen orman yangınları nedeniyle zarar gören alanların tekrar ağaçlandırılması için İzmir Orman Bölge Müdürlüğü işbirliği ile kurum içi bağış kampanyası başlattı.

Bu kampanyayı desteklemek ve daha ileriye taşımak amacı ile Ekim ayında Ankara’da SunExpress 30. Yıl Ormanı projesini gerçekleştiren havayolu, önümüzdeki yıl da İzmir’de orman projesini hayata geçirecek.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2S0gKKb
via IFTTT

Qatar Airways Adana, Antalya ve Bodrum Uçuşlarını Artıracak Qatar Airways, Türkiye’den tüm yıl boyunca uçtuğu Adana seferlerini ve sezonluk olarak uçtuğu Antalya ve Bodrum seferlerini haftalık üç uçuştan beşe çıkarma kararı aldı. 2020 yılında her geçen gün genişleyen uçuş ağına Dubrovnik, Santorini, Osaka, Kigali ve Klimanjaro gibi yeni noktalar ekleyen Qatar Airways, Türkiye’den tüm yıl boyunca uçtuğu Adana seferlerini ve sezonluk olarak uçtuğu Antalya ve Bodrum seferlerini haftalık üç uçuştan beşe çıkarma kararı alarak Türkiye havacılık pazarına olan güvenini bir kez daha gösterdi. 2019 Skytrax Awards’da 5. Kez “Dünyanın En İyi Havayolu” şirketi seçilen Qatar Airways’in Adana uçuşları A320 ile sezonluk Antalya uçuşları A330 ile ve Bodrum uçuşları yine yaz sezonunda A320 ile yapılacak. Qatar Airways şu anda Hamad Uluslararası Havaalanı (HIA) üzerinden tüm dünyada 160’tan fazla uçuş noktasına seferler düzenlemektedir ve 250’den fazla uçaktan oluşan modern bir filo işletmektedir. Havayolu kısa süre önce Rabat, Fas; İzmir, Türkiye; Malta; Davao, Filipinler; Lizbon, Portekiz; ve Mogadişu, Somali’ye bir dizi heyecan verici yeni uçuş noktası ekledi. Havayolu ekim ayında Malezya Langkawi’yi uçuş ağına eklerken, Gaborone ile Botsvana’yı ise 15 Aralık’tan itibaren geniş uçuş ağına ekledi. Gelecek yıl Dubrovnik, Santorini, Osaka, Kigali ve Klimanjaro dahil olmak üzere daha heyecan verici bölgeler Qatar Airways’in uçuş ağına eklenecek.

Qatar Airways, Türkiye’den tüm yıl boyunca uçtuğu Adana seferlerini ve sezonluk olarak uçtuğu Antalya ve Bodrum seferlerini haftalık üç uçuştan beşe çıkarma kararı aldı.

2020 yılında her geçen gün genişleyen uçuş ağına Dubrovnik, Santorini, Osaka, Kigali ve Klimanjaro gibi yeni noktalar ekleyen Qatar Airways, Türkiye’den tüm yıl boyunca uçtuğu Adana seferlerini ve sezonluk olarak uçtuğu Antalya ve Bodrum seferlerini haftalık üç uçuştan beşe çıkarma kararı alarak Türkiye havacılık pazarına olan güvenini bir kez daha gösterdi. 2019 Skytrax Awards’da 5. Kez “Dünyanın En İyi Havayolu” şirketi seçilen Qatar Airways’in Adana uçuşları A320 ile sezonluk Antalya uçuşları A330 ile ve Bodrum uçuşları yine yaz sezonunda A320 ile yapılacak.

Qatar Airways şu anda Hamad Uluslararası Havaalanı (HIA) üzerinden tüm dünyada 160’tan fazla uçuş noktasına seferler düzenlemektedir ve 250’den fazla uçaktan oluşan modern bir filo işletmektedir. Havayolu kısa süre önce Rabat, Fas; İzmir, Türkiye; Malta; Davao, Filipinler; Lizbon, Portekiz; ve Mogadişu, Somali’ye bir dizi heyecan verici yeni uçuş noktası ekledi.

Havayolu ekim ayında Malezya Langkawi’yi uçuş ağına eklerken, Gaborone ile Botsvana’yı ise 15 Aralık’tan itibaren geniş uçuş ağına ekledi.

Gelecek yıl Dubrovnik, Santorini, Osaka, Kigali ve Klimanjaro dahil olmak üzere daha heyecan verici bölgeler Qatar Airways’in uçuş ağına eklenecek.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2PsD25G
via IFTTT

Qatar Airways Adana, Antalya ve Bodrum Uçuşlarını Artıracak


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2PsD25G

16 Aralık 2019 Pazartesi

Emirates, Uzakrota Tarafından “Yılın Yabancı Dijital Havayolu Markası” Seçildi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/34qzTaE

Emirates, Uzakrota Tarafından “Yılın Yabancı Dijital Havayolu Markası” Seçildi Dünyanın en büyük uluslararası havayolu olan Emirates, Uzakrota Seyahat Ödülleri 2019’da “Yılın Yabancı Dijital Havayolu Markası” ödülünün sahibi oldu. İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, seyahat sektörünün nabzını tutan ve Uzakrota tarafından bu yıl 9. Kez düzenlenen 2019 Seyahat Ödülleri’nde “Yılın Yabancı Dijital Havayolu” ödülüne layık görüldü. Konu hakkında bilgi veren Emirates Türkiye, Romanya, Bulgaristan Ülke Müdürü Bahar Birinci; “Uzakrota tarafından bu ödüle layık görülmüş olduğumuz için gururluyuz. Emirates olarak her zaman yolcularımızı işimizin merkezine koyuyoruz ve tüm dünyada, her gün, her noktada yolcularımıza mümkün olan en iyi deneyimi sunmak için sürekli çalışıyoruz. Ürün ve hizmetlerimize daima yatırım yapıyoruz. Yolcularımızı dikkatle dinliyoruz ve beklentilerini karşılamak ve aşmak için sürekli uğraş veriyoruz. Emirates deneyimi yaratmak için verdiğimiz tüm gayretin fark edildiğini görmek bizim için çok sevindirici” dedi. Emirates’in Ödüllü Teknolojik Hizmetleri Emirates, yolcu memnuniyetini üst seviyelere çıkarmak için teknolojik alt yapı ve hizmetlere her sene yatırım yapmaya devam ediyor. Günümüzde yolcularına gök yüzündeki en kapsamlı ve en gelişmiş eğlence ve iletişim hizmetlerinden birini sunan Emirates’in ödüllü uçak içi eğlence sistemi olan ice, şimdi yüzlerce oyun, 1.500’e varan ve 44 dilde yayınlanan dünya filmleri, TV showları, gişe rekorları kıran Hollywood filmleri, canlı TV ve zengin bir müzik arşivi dahil olmak üzere 4.500’ün üzerinde eğlence kanalı içeriyor. Emirates yolcuları Economy Class’ta 13,3 inç, Business Class’ta 23 inç ve First Class’ta 32 inç olmak üzere her kabin için sektördeki en büyük ekranların keyfini çıkarıyorlar. Tüm A380 ve Boeing 777 uçaklarında Wi-Fi bağlantısı bulunan Emirates, tüm kabin sınıflarında sunduğu 20 MB ücretsiz Wi-Fi veya 2 saat boyunca sınırsız mesajlaşma uygulaması sayesinde, yolcuların arkadaşlarıyla, aileleriyle veya iş arkadaşlarıyla iletişimde kalmalarına olanak tanıyor.

Dünyanın en büyük uluslararası havayolu olan Emirates, Uzakrota Seyahat Ödülleri 2019’da “Yılın Yabancı Dijital Havayolu Markası” ödülünün sahibi oldu.

İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, seyahat sektörünün nabzını tutan ve Uzakrota tarafından bu yıl 9. Kez düzenlenen 2019 Seyahat Ödülleri’nde “Yılın Yabancı Dijital Havayolu” ödülüne layık görüldü.

Konu hakkında bilgi veren Emirates Türkiye, Romanya, Bulgaristan Ülke Müdürü Bahar Birinci; “Uzakrota tarafından bu ödüle layık görülmüş olduğumuz için gururluyuz. Emirates olarak her zaman yolcularımızı işimizin merkezine koyuyoruz ve tüm dünyada, her gün, her noktada yolcularımıza mümkün olan en iyi deneyimi sunmak için sürekli çalışıyoruz. Ürün ve hizmetlerimize daima yatırım yapıyoruz. Yolcularımızı dikkatle dinliyoruz ve beklentilerini karşılamak ve aşmak için sürekli uğraş veriyoruz. Emirates deneyimi yaratmak için verdiğimiz tüm gayretin fark edildiğini görmek bizim için çok sevindirici” dedi.

Emirates’in Ödüllü Teknolojik Hizmetleri

Emirates, yolcu memnuniyetini üst seviyelere çıkarmak için teknolojik alt yapı ve hizmetlere her sene yatırım yapmaya devam ediyor. Günümüzde yolcularına gök yüzündeki en kapsamlı ve en gelişmiş eğlence ve iletişim hizmetlerinden birini sunan Emirates’in ödüllü uçak içi eğlence sistemi olan ice, şimdi yüzlerce oyun, 1.500’e varan ve 44 dilde yayınlanan dünya filmleri, TV showları, gişe rekorları kıran Hollywood filmleri, canlı TV ve zengin bir müzik arşivi dahil olmak üzere 4.500’ün üzerinde eğlence kanalı içeriyor. Emirates yolcuları Economy Class’ta 13,3 inç, Business Class’ta 23 inç ve First Class’ta 32 inç olmak üzere her kabin için sektördeki en büyük ekranların keyfini çıkarıyorlar. Tüm A380 ve Boeing 777 uçaklarında Wi-Fi bağlantısı bulunan Emirates, tüm kabin sınıflarında sunduğu 20 MB ücretsiz Wi-Fi veya 2 saat boyunca sınırsız mesajlaşma uygulaması sayesinde, yolcuların arkadaşlarıyla, aileleriyle veya iş arkadaşlarıyla iletişimde kalmalarına olanak tanıyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/34qzTaE
via IFTTT