16 Aralık 2019 Pazartesi

Amadeus inovasyonla değer üretmeye devam edecek Küresel seyahat endüstrisi için ileri teknoloji çözümleri sağlayan Amadeus, Türkiye’nin önde gelen turizm etkinliklerinden biri olan ve İstanbul’da düzenlenen Uzakrota Travel Summit’e katıldı. Etkinlikte bir sunum yapan ve inovasyonun önemi üzerinde duran Amadeus’un Kurumsal Ofis, Araştırma, İnovasyon ve Ekosistem Pazarlama İletişimi Müdürü Tatiana Peron, Amadeus müşterilerine değer üretmek için gezgin odaklı inovasyonun önemine dikkat çekti. Uzakrota Travel Summit, 4 binden fazla yerli ve yabancı turizm profesyonelinin katılımı ile 13 Aralık Cuma günü İstanbul’da gerçekleştirildi. Etkinlikte düzenlenen panelde bir sunum yapan Amadeus’un Kurumsal Ofis, Araştırma, İnovasyon ve Ekosistem Pazarlama İletişimi Müdürü Tatiana Peron, hem sektör hem de Amadeus için inovasyonun öneminin üzerinde durdu. Başta dijital tüketicilere dönüşen ve yeni beklentileri olan gezginler olmak üzere, seyahat sektöründeki tüm oyuncuların değişen ihtiyaçları için yenilikçi çözümler ürettiklerini söyleyen Peron, inovasyonun Amadeus’un DNA’sında yer aldığını ve onlarca yıllardır şirketin başarısındaki kilit faktör olduğunu belirtti. Peron, “Amadeus’un inovasyona olan yaklaşımı sadece ‘büyük fikir’ ile ilgili değil, müşterilerimizin işlerini daha efektif, daha yaratıcı hale getirecek ve gezginlere, dolayısıyla onların işlerine daha kolay değer üretmeyi sağlamaya yardımcı olacak fikirleri nasıl uygulayabileceğimizle ilgili.” ifadelerini kullandı. GEZGİNLER ESKİSİNDEN ÇOK FARKLI Gezginlerin artık eskisi gibi olmadığını ve her birinin dijital tüketiciler haline geldiğini söyleyen Peron, “Yeni gezginler hakimiyet, güven, devamlı erişim, öncelikli muamele, sosyal takdir ve kişiselleştirme istiyor. Gezginlerin ihtiyaçlarını ele alır ve sıkıntılarını çözersek, hem onlar hem de hiç şüphesiz müşterilerimiz için değer yaratacağız. Aslına bakılırsa, müşterilerimizi memnun etmek için önce gezginleri memnun etmemiz gerekir.” ifadelerini kullandı. Peron sunumunda, yapay zeka ve nesnelerin internetinin aksaklıkların öngörülmesi veya yanlış yönlendirilmiş bagajların takibi gibi gerçek sorunların çözümü için yeni fırsatlar sunacak teknolojiler olabileceğini söyledi. Amadeus inovasyonlarının kilit hedefinin seyahatleri boyunca gezginlere doğru zamanda, doğru kanaldan, doğru içeriği sağlamak ile ilgili olduğu belirtildi. AMADEUS TÜRKİYE’NİN TURİZM POTANSİYELİNİ DESTEKLEMEYE DEVAM EDECEK Amadeus Türkiye Genel Müdürü, Güney Avrupa Online Seyahat Satış Direktörü Eric Willems da açılış konuşmasında Uzakrota’nın sektör için önemine değinerek, 4 binden fazla yerli ve yabancı turizm profesyonelinin katılımı ile düzenlenen organizasyonun Türkiye’nin en önemli turizm etkinliklerinden biri olduğunu ifade etti. Zirvenin tüm paydaşları aynı platformda buluşturduğunu ve yeni iş birliklerine kapı açtığını aktaran Willems, düzenlenen panellerde sektörün geleceğine ışık tutacak sonuçlara ulaşılacağını umduğunu ifade etti. Amadeus olarak bu tip etkinliklerde yer almanın kendileri için çok önemli olduğunu anlatan Willems, “Amadeus olarak 25 yıldan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteriyoruz. Türkiye’nin turizm anlamında büyük bir potansiyelinin olduğunun farkındayız ve bu potansiyeli daha da fazla geliştirmek için çaba gösteriyoruz. Şimdiden 2020’nin daha iyi bir yıl olacağını söyleyebiliriz. Biz de Amadeus olarak Türkiye’nin potansiyelini desteklemeye ve büyümeye devam edeceğiz.” dedi.

Küresel seyahat endüstrisi için ileri teknoloji çözümleri sağlayan Amadeus, Türkiye’nin önde gelen turizm etkinliklerinden biri olan ve İstanbul’da düzenlenen Uzakrota Travel Summit’e katıldı. Etkinlikte bir sunum yapan ve inovasyonun önemi üzerinde duran Amadeus’un Kurumsal Ofis, Araştırma, İnovasyon ve Ekosistem Pazarlama İletişimi Müdürü Tatiana Peron, Amadeus müşterilerine değer üretmek için gezgin odaklı inovasyonun önemine dikkat çekti.

Uzakrota Travel Summit, 4 binden fazla yerli ve yabancı turizm profesyonelinin katılımı ile 13 Aralık Cuma günü İstanbul’da gerçekleştirildi. Etkinlikte düzenlenen panelde bir sunum yapan Amadeus’un Kurumsal Ofis, Araştırma, İnovasyon ve Ekosistem Pazarlama İletişimi Müdürü Tatiana Peron, hem sektör hem de Amadeus için inovasyonun öneminin üzerinde durdu.

Başta dijital tüketicilere dönüşen ve yeni beklentileri olan gezginler olmak üzere, seyahat sektöründeki tüm oyuncuların değişen ihtiyaçları için yenilikçi çözümler ürettiklerini söyleyen Peron, inovasyonun Amadeus’un DNA’sında yer aldığını ve onlarca yıllardır şirketin başarısındaki kilit faktör olduğunu belirtti.

Peron, “Amadeus’un inovasyona olan yaklaşımı sadece ‘büyük fikir’ ile ilgili değil, müşterilerimizin işlerini daha efektif, daha yaratıcı hale getirecek ve gezginlere, dolayısıyla onların işlerine daha kolay değer üretmeyi sağlamaya yardımcı olacak fikirleri nasıl uygulayabileceğimizle ilgili.” ifadelerini kullandı.

GEZGİNLER ESKİSİNDEN ÇOK FARKLI

Gezginlerin artık eskisi gibi olmadığını ve her birinin dijital tüketiciler haline geldiğini söyleyen Peron, “Yeni gezginler hakimiyet, güven, devamlı erişim, öncelikli muamele, sosyal takdir ve kişiselleştirme istiyor. Gezginlerin ihtiyaçlarını ele alır ve sıkıntılarını çözersek, hem onlar hem de hiç şüphesiz müşterilerimiz için değer yaratacağız. Aslına bakılırsa, müşterilerimizi memnun etmek için önce gezginleri memnun etmemiz gerekir.” ifadelerini kullandı.

Peron sunumunda, yapay zeka ve nesnelerin internetinin aksaklıkların öngörülmesi veya yanlış yönlendirilmiş bagajların takibi gibi gerçek sorunların çözümü için yeni fırsatlar sunacak teknolojiler olabileceğini söyledi. Amadeus inovasyonlarının kilit hedefinin seyahatleri boyunca gezginlere doğru zamanda, doğru kanaldan, doğru içeriği sağlamak ile ilgili olduğu belirtildi.

AMADEUS TÜRKİYE’NİN TURİZM POTANSİYELİNİ DESTEKLEMEYE DEVAM EDECEK

Amadeus Türkiye Genel Müdürü, Güney Avrupa Online Seyahat Satış Direktörü Eric Willems da açılış konuşmasında Uzakrota’nın sektör için önemine değinerek, 4 binden fazla yerli ve yabancı turizm profesyonelinin katılımı ile düzenlenen organizasyonun Türkiye’nin en önemli turizm etkinliklerinden biri olduğunu ifade etti. Zirvenin tüm paydaşları aynı platformda buluşturduğunu ve yeni iş birliklerine kapı açtığını aktaran Willems, düzenlenen panellerde sektörün geleceğine ışık tutacak sonuçlara ulaşılacağını umduğunu ifade etti.

Amadeus olarak bu tip etkinliklerde yer almanın kendileri için çok önemli olduğunu anlatan Willems, “Amadeus olarak 25 yıldan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteriyoruz. Türkiye’nin turizm anlamında büyük bir potansiyelinin olduğunun farkındayız ve bu potansiyeli daha da fazla geliştirmek için çaba gösteriyoruz. Şimdiden 2020’nin daha iyi bir yıl olacağını söyleyebiliriz. Biz de Amadeus olarak Türkiye’nin potansiyelini desteklemeye ve büyümeye devam edeceğiz.” dedi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2PP62DD
via IFTTT

Amadeus inovasyonla değer üretmeye devam edecek


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2PP62DD

TURİZM SEKTÖRÜNÜ BİR ARAYA GETİREN EŞSİZ ETKİNLİK İSTANBUL’DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/38E48OR

Corendon Airlines Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası Seçildi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2M1yxgf

TURİZM SEKTÖRÜNÜ BİR ARAYA GETİREN EŞSİZ ETKİNLİK İSTANBUL’DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ TURİZM SEKTÖRÜNÜ BİR ARAYA GETİREN EŞSİZ ETKİNLİK İSTANBUL’DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ   Yaklaşık 4500 ziyaretçinin katılımı ile 3 salon ve 5 farklı sahnede SKYhub Ana Sponsorluğu; Emirates Airline, Turkish Airlines Corporate Club ve International Residency & Citizenship Ana Desteği ile bu yıl 6.cısı düzenlenen Uzakrota Travel Summit, 13 Aralık Cuma günü Hilton Istanbul Bosphorus‘da gerçekleştirildi.   Bidroom tarafından geçtiğimiz yıl dünyanın en etkin 10 turizm zirvesi arasında gösterilen Uzakrota’da, bu yıl 150 üst düzey konuşmacı, 100’den fazla stand katılımcısı ve 500’den fazla marka ile 4500’ün üzerinde katılımcı yer aldı. Turizm sektöründeki havayolları, Tur operatörleri, seyahat acenteleri, oteller, turizm teknoloji firmaları, Start Up firmalar, Turizm tedarik firmaları, Yatırım şirketleri ve sosyal medya influencerları ile tüm turizm paydaşlarını bir araya getiren eşsiz bir etkinlik yapıldı. Etkinliğin akşamında da, ilk defa düzenlenen Uzakrota Turizm Ödüllerinde plaketlerini alan ödül kazanan firmalar, gecenin ilerleyen saatlerine kadar parti eşliğinde kutlamalarda bulundu.   SKYhub Ana Salonu, Emirates Pazarlama Salonu, Neredekal.com Teknoloji Salonu, Turkish Airlines Corporate Club Travel Stage, International Residency & Citizenship Stage ve Startup Stage olmak üzere eş zamanlı olarak 5 farklı sahnede etkinlik dopdolu içerikleri, çarpıcı konu başlıkları ile dikkati çekti.  Ayrıca etkinlikt yer alan HotelRunner Lounge, IRC Lounge ve Hotelspro B2B Area alanları ile de turizm paydaşlarına buluşma ve sinerji oluşturma imkanı verdi.   Etkinliğin açılış konuşmasını, Turizm ve Sağlık eski bakanı Bülent Akarcalı gerçekleştirdi. Bakanlık dönemlerinde turizmi geliştirmek adına yapmış oldukları çalışmaları ve geçmişten günümüze turizmi değerlendiren Akarcalı’nın ardından, sahneye Kültür Turizm Bakanlığı Turizm Tanıtma Ajansı Genel Müdür Yardımcısı Onur Gözet söz aldı. Türkiye’nin mevcut turizm potansiyeli ve tanıtma ajansı özelinde Türkiye’nin destinasyonlarını tanıtım biçimleri, kısa-uzun vadeli tanıtım stratejileri hakkında detaylı bilgilendirmelerde bulundu. Sonrasında, sahneyi Uzakrota Travel Summit’in Ana sponsoru olan dünyanın 73 ülkesinde 554’ün üzerinde ofisi ile Japonya’nın en büyük tur operatörlerinden HIS Global’in markası SKYhub adına, sahneye HIS Türkiye ofisi Genel Müdürü Emre Özkur çıktı. Özkur açılış konuşmasında, Turizm sektörünün yıllar içindeki gelişimi, teknolojinin sektöründeki insan emeğinin yerini zamanla teknolojinin almaya başlayacağını ifade ederek, Uzakrota etkinliğinin güçlü B2B yapısı nedeniyle turizm paydaşlarını bir araya getirme, yüz yüze konuşma, yılda bir defa da olsa birbirleri arasında sinerji oluşturabilme adına son derece önemli olduğunu belirtti. Böylelikle teknolojinin gücüne rağmen, bir araya gelmenin pozitif sonuçlarını, böyle kaliteli bir turizm zirvesinde görebildiklerini ifade etti.   Her geçen sene daha etkin, daha başarılı bir organizasyon olan Uzakrota Travel Summit için katılımcı firmalar da övgü dolu sözlerle memnuniyetlerini ifade ettiler. Daha önceki etkinliklerinde olduğu gibi, bu yıl da global turizm pazarından yöneticiler ve Türkiye’de turizme yön veren profesyoneller bu değerli etkinlikte bir araya geldi.   Etkinliğin ana sponsoru olan SKYhub’ın Outbound Grup Müdürü Orhan Durmuş moderatörlüğünde gerçekleşen panelde ise “Yeni nesil kullanıcıları yakalayabilmek için, tur operatörlerinin gelişen teknoloji ışında nasıl aksiyon almaları gerektiği” konusunda değerlendirmelerde bulunuldu. Seyahat teknoloji salonu sponsoru olan Türkiye’nin otel arama motoru Neredekal.com’un Genel Müdürü Özkan Hacıoğlu moderatörlüğünde gerçekleşen panelde ise, turizm teknolojisi-pazarlaması konusunda Türkiye ve dünyada söz sahibi Hotelspro, Hotelbeds ve Dohop firmalarının üst düzey yöneticilerinin katıldığı oturumda, “Dijital ortaklıklar ile yeni pazarlara açılabilmenin yolları” hakkında paydaşlara bilgi aktarımlarında bulunuldu. Etkinliğin ana destekçilerinden International Residency & Citizenship (IRC) CEO’su Tolga Habalı, yabancı ülkelerde iş yapma, başka bir ülkenin vatandaşlığına da geçerek çifte vatandaş olma, çalışma-oturum izinleri ve yatırımla vatandaşlık elde etme gibi konulara dikkat çeken bir buluşma gerçekleştirdi.   Etkinliğin havayolu tarafından ana destekçilerinden olan Emirates Airline Bulgaristan, Romanya ve Türkiye bölge müdürü Bahar Birinci “Havacılığın geleceği ve Emirates’in gelecek stratejileri” üzerine sektörü bilgilendirici bir panel gerçekleştirdi. Türk Hava Yolları Online Satış Çözümleri Başkan Yardımcısı Cengiz Değirmenci de, yapay zeka, nesnelerin interneti, sosyal medya ve büyük veri gibi kavramların turizm sektöründe şirketlere çok büyük fırsatlar yarattığı konusuna dikkat çekti.   Bu yıl etkinliğe katılan, internetin ilk çıktığı günlerde hepimizin bildiği dünyanın en popüler seyahat rehberlerinden biri olan Lonely Planet’in CEO’su Luis Cabrera, SKYhub ana salonunda, “Dün, bugün ve yarın müşterilerin tatil tercihleri” hakkında bilgi ve ön görülerini sektör paydaşları ile paylaştı. Yine global pazarda dünyanın en iyilerinden olan Kanada Trafalgar Travel’ın Başkanı Wolf Paunic ise Emirates Salonundaki panelinde, “Yeni jenerasyonun davranış biçimleri ışığında, geleceğin tur operatörlerinin ne şekilde evirileceği” hakkında öngörülerini paylaştı. Turizm sektöründeki paydaşları global pazarda A’dan Z’ye etkinlik düzenleme konusunda danışmanlık hizmeti veren Meetings.com’un CEO’su Bas Lemmens ise Hotel Runner Kurucu Ortağı Ali Beklen’in moderatörlüğünde gerçekleşen panelde “Online mecraları daha verimli kullanmanın yolları”nı sektörle paylaştı.   Etkinliğin sona ermesinin ardından 19:00’da Emirates salonunda gerçekleşen Uzakrota Travel Summit ödül töreninde ise, kazananlara plaketleri takdim edildi. Bir parti ortamına dönüşen salonda, canlı müzik ve Jazz eşliğinde gece sona erdi.

TURİZM SEKTÖRÜNÜ BİR ARAYA GETİREN

EŞSİZ ETKİNLİK İSTANBUL’DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ

 

Yaklaşık 4500 ziyaretçinin katılımı ile 3 salon ve 5 farklı sahnede SKYhub Ana Sponsorluğu; Emirates Airline, Turkish Airlines Corporate Club ve International Residency & Citizenship Ana Desteği ile bu yıl 6.cısı düzenlenen Uzakrota Travel Summit, 13 Aralık Cuma günü Hilton Istanbul Bosphorus‘da gerçekleştirildi.

 

Bidroom tarafından geçtiğimiz yıl dünyanın en etkin 10 turizm zirvesi arasında gösterilen Uzakrota’da, bu yıl 150 üst düzey konuşmacı, 100’den fazla stand katılımcısı ve 500’den fazla marka ile 4500’ün üzerinde katılımcı yer aldı. Turizm sektöründeki havayolları, Tur operatörleri, seyahat acenteleri, oteller, turizm teknoloji firmaları, Start Up firmalar, Turizm tedarik firmaları, Yatırım şirketleri ve sosyal medya influencerları ile tüm turizm paydaşlarını bir araya getiren eşsiz bir etkinlik yapıldı. Etkinliğin akşamında da, ilk defa düzenlenen Uzakrota Turizm Ödüllerinde plaketlerini alan ödül kazanan firmalar, gecenin ilerleyen saatlerine kadar parti eşliğinde kutlamalarda bulundu.

 

SKYhub Ana Salonu, Emirates Pazarlama Salonu, Neredekal.com Teknoloji Salonu, Turkish Airlines Corporate Club Travel Stage, International Residency & Citizenship Stage ve Startup Stage olmak üzere eş zamanlı olarak 5 farklı sahnede etkinlik dopdolu içerikleri, çarpıcı konu başlıkları ile dikkati çekti.  Ayrıca etkinlikt yer alan HotelRunner Lounge, IRC Lounge ve Hotelspro B2B Area alanları ile de turizm paydaşlarına buluşma ve sinerji oluşturma imkanı verdi.

 

Etkinliğin açılış konuşmasını, Turizm ve Sağlık eski bakanı Bülent Akarcalı gerçekleştirdi. Bakanlık dönemlerinde turizmi geliştirmek adına yapmış oldukları çalışmaları ve geçmişten günümüze turizmi değerlendiren Akarcalı’nın ardından, sahneye Kültür Turizm Bakanlığı Turizm Tanıtma Ajansı Genel Müdür Yardımcısı Onur Gözet söz aldı. Türkiye’nin mevcut turizm potansiyeli ve tanıtma ajansı özelinde Türkiye’nin destinasyonlarını tanıtım biçimleri, kısa-uzun vadeli tanıtım stratejileri hakkında detaylı bilgilendirmelerde bulundu. Sonrasında, sahneyi Uzakrota Travel Summit’in Ana sponsoru olan dünyanın 73 ülkesinde 554’ün üzerinde ofisi ile Japonya’nın en büyük tur operatörlerinden HIS Global’in markası SKYhub adına, sahneye HIS Türkiye ofisi Genel Müdürü Emre Özkur çıktı. Özkur açılış konuşmasında, Turizm sektörünün yıllar içindeki gelişimi, teknolojinin sektöründeki insan emeğinin yerini zamanla teknolojinin almaya başlayacağını ifade ederek, Uzakrota etkinliğinin güçlü B2B yapısı nedeniyle turizm paydaşlarını bir araya getirme, yüz yüze konuşma, yılda bir defa da olsa birbirleri arasında sinerji oluşturabilme adına son derece önemli olduğunu belirtti. Böylelikle teknolojinin gücüne rağmen, bir araya gelmenin pozitif sonuçlarını, böyle kaliteli bir turizm zirvesinde görebildiklerini ifade etti.

 

Her geçen sene daha etkin, daha başarılı bir organizasyon olan Uzakrota Travel Summit için katılımcı firmalar da övgü dolu sözlerle memnuniyetlerini ifade ettiler. Daha önceki etkinliklerinde olduğu gibi, bu yıl da global turizm pazarından yöneticiler ve Türkiye’de turizme yön veren profesyoneller bu değerli etkinlikte bir araya geldi.

 

Etkinliğin ana sponsoru olan SKYhub’ın Outbound Grup Müdürü Orhan Durmuş moderatörlüğünde gerçekleşen panelde ise “Yeni nesil kullanıcıları yakalayabilmek için, tur operatörlerinin gelişen teknoloji ışında nasıl aksiyon almaları gerektiği” konusunda değerlendirmelerde bulunuldu. Seyahat teknoloji salonu sponsoru olan Türkiye’nin otel arama motoru Neredekal.com’un Genel Müdürü Özkan Hacıoğlu moderatörlüğünde gerçekleşen panelde ise, turizm teknolojisi-pazarlaması konusunda Türkiye ve dünyada söz sahibi Hotelspro, Hotelbeds ve Dohop firmalarının üst düzey yöneticilerinin katıldığı oturumda, “Dijital ortaklıklar ile yeni pazarlara açılabilmenin yolları” hakkında paydaşlara bilgi aktarımlarında bulunuldu. Etkinliğin ana destekçilerinden International Residency & Citizenship (IRC) CEO’su Tolga Habalı, yabancı ülkelerde iş yapma, başka bir ülkenin vatandaşlığına da geçerek çifte vatandaş olma, çalışma-oturum izinleri ve yatırımla vatandaşlık elde etme gibi konulara dikkat çeken bir buluşma gerçekleştirdi.

 

Etkinliğin havayolu tarafından ana destekçilerinden olan Emirates Airline Bulgaristan, Romanya ve Türkiye bölge müdürü Bahar Birinci “Havacılığın geleceği ve Emirates’in gelecek stratejileri” üzerine sektörü bilgilendirici bir panel gerçekleştirdi. Türk Hava Yolları Online Satış Çözümleri Başkan Yardımcısı Cengiz Değirmenci de, yapay zeka, nesnelerin interneti, sosyal medya ve büyük veri gibi kavramların turizm sektöründe şirketlere çok büyük fırsatlar yarattığı konusuna dikkat çekti.

 

Bu yıl etkinliğe katılan, internetin ilk çıktığı günlerde hepimizin bildiği dünyanın en popüler seyahat rehberlerinden biri olan Lonely Planet’in CEO’su Luis Cabrera, SKYhub ana salonunda, “Dün, bugün ve yarın müşterilerin tatil tercihleri” hakkında bilgi ve ön görülerini sektör paydaşları ile paylaştı. Yine global pazarda dünyanın en iyilerinden olan Kanada Trafalgar Travel’ın Başkanı Wolf Paunic ise Emirates Salonundaki panelinde, “Yeni jenerasyonun davranış biçimleri ışığında, geleceğin tur operatörlerinin ne şekilde evirileceği” hakkında öngörülerini paylaştı. Turizm sektöründeki paydaşları global pazarda A’dan Z’ye etkinlik düzenleme konusunda danışmanlık hizmeti veren Meetings.com’un CEO’su Bas Lemmens ise Hotel Runner Kurucu Ortağı Ali Beklen’in moderatörlüğünde gerçekleşen panelde “Online mecraları daha verimli kullanmanın yolları”nı sektörle paylaştı.

 

Etkinliğin sona ermesinin ardından 19:00’da Emirates salonunda gerçekleşen Uzakrota Travel Summit ödül töreninde ise, kazananlara plaketleri takdim edildi. Bir parti ortamına dönüşen salonda, canlı müzik ve Jazz eşliğinde gece sona erdi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/38E48OR
via IFTTT

Corendon Airlines Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası Seçildi Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası Corendon Airlines Corendon Airlines, halk oylamasıyla belirlenen Uzakrota Seyahat Ödülleri kapsamında Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası ödülüne layık görüldü. 2010 yılında kurulan ve seyahat endüstrisine yönelik haberler, raporlar ve pazarlama önerilerinin yanı sıra yolculuğu seven herkes için en düşük bütçeli seyahat noktalarından en çılgın festivallere kadar seyahat sektörüne dair ne varsa paylaşan internet portalı Uzakrota.com tarafından düzenlenen 10. Uzakrota Seyahat Ödülleri, 13 Aralık akşamı Uzakdoğu Travel Summit kapsamında gerçekleştirilen bir törenle sahipleri buldu. Bu yıl ilk defa fiziksel olarak verilen ve kazananların 30 kategoride halk oylamasıyla belirlendiği Uzakrota Seyahat Ödülleri’nde Corendon Airlines, Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası ödülünün sahibi oldu. Ödülü, Corendon Airlines adına Corendon E-Ticaret Müdürü Melih Pazarlıoglu aldı. Ödüle ilişkin konuşan Corendon Airlines E-Ticaret Müdürü Melih Pazarlıoglu, “Bu ödüle, üstelik halk oylamasıyla layık görülmek bizim için büyük bir mutluluk kaynağı. 2005 yılında kurulan Corendon Airlines olarak misafirlerimize avantajlı fiyatların yanı sıra kaliteli bir hizmet de sunuyoruz. Her sezon bir önceki yıla göre hem base ve destinasyon sayımızı hem de yolcu kapasitemizi artırarak sektördeki gücümüzü bir kez daha ortaya koyuyoruz. Corendon Airlines olarak 2020 yılındaki en büyük hedeflerimizden biri de değişen kullanıcı alışkanlıkları ve davranışlarına göre yolcularına en iyi tecrübeyi yaşatacak dijital ve teknolojik çözüm yollarını sunmak olacaktır. Hiç bitmeyecek olan dijitalleşme sürecimizde bizi bu ödüle layık gören herkese teşekkürlerimizi sunuyoruz” dedi.

Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası

Corendon Airlines

Corendon Airlines, halk oylamasıyla belirlenen Uzakrota Seyahat Ödülleri kapsamında Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası ödülüne layık görüldü.

2010 yılında kurulan ve seyahat endüstrisine yönelik haberler, raporlar ve pazarlama önerilerinin yanı sıra yolculuğu seven herkes için en düşük bütçeli seyahat noktalarından en çılgın festivallere kadar seyahat sektörüne dair ne varsa paylaşan internet portalı Uzakrota.com tarafından düzenlenen 10. Uzakrota Seyahat Ödülleri, 13 Aralık akşamı Uzakdoğu Travel Summit kapsamında gerçekleştirilen bir törenle sahipleri buldu. Bu yıl ilk defa fiziksel olarak verilen ve kazananların 30 kategoride halk oylamasıyla belirlendiği Uzakrota Seyahat Ödülleri’nde Corendon Airlines, Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası ödülünün sahibi oldu. Ödülü, Corendon Airlines adına Corendon E-Ticaret Müdürü Melih Pazarlıoglu aldı.

Ödüle ilişkin konuşan Corendon Airlines E-Ticaret Müdürü Melih Pazarlıoglu, “Bu ödüle, üstelik halk oylamasıyla layık görülmek bizim için büyük bir mutluluk kaynağı. 2005 yılında kurulan Corendon Airlines olarak misafirlerimize avantajlı fiyatların yanı sıra kaliteli bir hizmet de sunuyoruz. Her sezon bir önceki yıla göre hem base ve destinasyon sayımızı hem de yolcu kapasitemizi artırarak sektördeki gücümüzü bir kez daha ortaya koyuyoruz. Corendon Airlines olarak 2020 yılındaki en büyük hedeflerimizden biri de değişen kullanıcı alışkanlıkları ve davranışlarına göre yolcularına en iyi tecrübeyi yaşatacak dijital ve teknolojik çözüm yollarını sunmak olacaktır. Hiç bitmeyecek olan dijitalleşme sürecimizde bizi bu ödüle layık gören herkese teşekkürlerimizi sunuyoruz” dedi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2M1yxgf
via IFTTT

ATLASGLOBAL UÇUŞLARA BAŞLIYOR


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2POUaS5