10 Aralık 2019 Salı

Qatar Airways 1 milyonuncu yolcusunu Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nda Karşıladı Qatar Airways 1 milyonuncu yolcusunu Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nda Karşıladı Şanslı yolcu, havalimanında beşinci yılını kutlayan Qatar Airways tarafından verilen sürpriz biletten dolayı memnuniyet duydu. 5 kez “Dünyanın En İyi Havayolu” seçilen Qatar Airways ve  İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı (ISG) , 10 Aralık Salı günü uçaktan inen bir yolcusuna özel sürpriz karşılama seremonisi düzenlendi. Doha’dan eşiyle ISG’ye seyahat eden İrem Şeker, uçaktan indiği sırada alkışlarla karşılandı ve Qatar Airways ile Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’ndan uçan bir milyonuncu yolcu olduğu kendisine bildirildi. Evli çifte, Qatar Airways Güney Doğu Avrupa Ülke Müdürü Ferit Aksun tarafından ISG’den Doha’ya gidiş-dönüş hediye biletleri teslim edildi. Uçaktaki diğer yolcular ise, geleneksel Türk Lokumu ve ikramları ile karşılandı. Qatar Airways Güney Doğu Avrupa Ülke Müdürü Ferit Aksun: “Qatar Airways, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda faaliyet göstermesinin beşinci yılını kutlamanın yanı sıra bir milyonuncu yolcusunu da ağırlamaktan mutluluk duyuyor. Bu yıl bizim için önemli olan Türkiye pazarına İzmir uçuş noktasını ekleyerek, Türkiye’ye olan bağlılığımızı daha da güçlendirdik ve önümüzdeki yıllarda güçlenen ilişkilerimizi sürdürmeyi umuyoruz.” şeklinde konuştu. Ferit Aksun’a katıldığını belirten ISG CEO’su Ersel Göral: “Qatar Airways ile olan ortaklığımızdan ve yolculara havalimanı ve tesislerimizde hizmet vermekten gurur duyuyoruz.’’ dedi ve ekledi: “Beş yıl önce Qatar Airways ile bu yolculuğa başladığımızdan beri çok yol kat ettik. Qatar Airways’in ISG’deki varlığı, daha fazla büyümemize ve ISG’nin Avrupa’daki en büyük havaalanlarından biri olarak konumunu güçlendirmesine destek oldu. Gelecek yıllarda, bu ortaklığın hem Qatar Airways hem de ISG’ye daha fazla başarı getireceğini umuyoruz. Qatar Airways’in güçlü ağı ve yüksek hizmet kalitesi ile ISG’nin üstün kaliteli terminal tesisleri yolculara büyük fayda sağlayacak.” Konuşmaların hemen ardından pasta kesimi yapıldı ve Qatar Airways ile ISG yetkilileri birbirine hediye takdim etti. Qatar Airways, ISG – Doha arası günde üç uçuş ve İstanbul Havaalanı’ndan günde iki uçuşun yanı sıra Türkiye’de yedi varış noktasına hizmet veriyor. Qatar Airways şu anda Hamad Uluslararası Havaalanı (HIA) üzerinden tüm dünyada 160’tan fazla uçuş noktasına seferler düzenlemektedir ve 250’den fazla uçaktan oluşan modern bir filo işletmektedir. Havayolu kısa süre önce Rabat, Fas; İzmir, Türkiye; Malta; Davao, Filipinler; Lizbon, Portekiz; ve Mogadişu, Somali’ye bir dizi heyecan verici yeni uçuş noktası ekledi. Havayolu ekim ayında Malezya Langkawi’yi uçuş ağına eklerken, Gaborone ile Botsvana’yı ise 15 Aralık’tan itibaren geniş uçuş ağına ekleyecek. Gelecek yıl Osaka, Japonya da dahil olmak üzere daha heyecan verici bölgeler uçuş ağına eklenecek.

Qatar Airways 1 milyonuncu yolcusunu Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nda Karşıladı

Şanslı yolcu, havalimanında beşinci yılını kutlayan Qatar Airways tarafından verilen sürpriz biletten dolayı memnuniyet duydu.


5 kez “Dünyanın En İyi Havayolu” seçilen Qatar Airways ve  İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı (ISG) , 10 Aralık Salı günü uçaktan inen bir yolcusuna özel sürpriz karşılama seremonisi düzenlendi.

Doha’dan eşiyle ISG’ye seyahat eden İrem Şeker, uçaktan indiği sırada alkışlarla karşılandı ve Qatar Airways ile Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’ndan uçan bir milyonuncu yolcu olduğu kendisine bildirildi.

Evli çifte, Qatar Airways Güney Doğu Avrupa Ülke Müdürü Ferit Aksun tarafından ISG’den Doha’ya gidiş-dönüş hediye biletleri teslim edildi. Uçaktaki diğer yolcular ise, geleneksel Türk Lokumu ve ikramları ile karşılandı.

Qatar Airways Güney Doğu Avrupa Ülke Müdürü Ferit Aksun: “Qatar Airways, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda faaliyet göstermesinin beşinci yılını kutlamanın yanı sıra bir milyonuncu yolcusunu da ağırlamaktan mutluluk duyuyor. Bu yıl bizim için önemli olan Türkiye pazarına İzmir uçuş noktasını ekleyerek, Türkiye’ye olan bağlılığımızı daha da güçlendirdik ve önümüzdeki yıllarda güçlenen ilişkilerimizi sürdürmeyi umuyoruz.” şeklinde konuştu.

Ferit Aksun’a katıldığını belirten ISG CEO’su Ersel Göral: “Qatar Airways ile olan ortaklığımızdan ve yolculara havalimanı ve tesislerimizde hizmet vermekten gurur duyuyoruz.’’ dedi ve ekledi: “Beş yıl önce Qatar Airways ile bu yolculuğa başladığımızdan beri çok yol kat ettik. Qatar Airways’in ISG’deki varlığı, daha fazla büyümemize ve ISG’nin Avrupa’daki en büyük havaalanlarından biri olarak konumunu güçlendirmesine destek oldu. Gelecek yıllarda, bu ortaklığın hem Qatar Airways hem de ISG’ye daha fazla başarı getireceğini umuyoruz. Qatar Airways’in güçlü ağı ve yüksek hizmet kalitesi ile ISG’nin üstün kaliteli terminal tesisleri yolculara büyük fayda sağlayacak.”

Konuşmaların hemen ardından pasta kesimi yapıldı ve Qatar Airways ile ISG yetkilileri birbirine hediye takdim etti.

Qatar Airways, ISG – Doha arası günde üç uçuş ve İstanbul Havaalanı’ndan günde iki uçuşun yanı sıra Türkiye’de yedi varış noktasına hizmet veriyor.

Qatar Airways şu anda Hamad Uluslararası Havaalanı (HIA) üzerinden tüm dünyada 160’tan fazla uçuş noktasına seferler düzenlemektedir ve 250’den fazla uçaktan oluşan modern bir filo işletmektedir. Havayolu kısa süre önce Rabat, Fas; İzmir, Türkiye; Malta; Davao, Filipinler; Lizbon, Portekiz; ve Mogadişu, Somali’ye bir dizi heyecan verici yeni uçuş noktası ekledi.

Havayolu ekim ayında Malezya Langkawi’yi uçuş ağına eklerken, Gaborone ile Botsvana’yı ise 15 Aralık’tan itibaren geniş uçuş ağına ekleyecek.

Gelecek yıl Osaka, Japonya da dahil olmak üzere daha heyecan verici bölgeler uçuş ağına eklenecek.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/36lwgEf
via IFTTT

Qatar Airways 1 milyonuncu yolcusunu Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nda Karşıladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/36lwgEf

​İSTANBUL SABİHA GÖKÇEN ULUSLARARASI HAVALİMANI QATAR AIRWAYS’İN 1 MİLYONUNCU YOLCUSUNU ÖZEL BİR TÖRENLE KARŞILADI İSTANBUL SABİHA GÖKÇEN ULUSLARARASI HAVALİMANI QATAR AIRWAYS’İN 1 MİLYONUNCU YOLCUSUNU ÖZEL BİR TÖRENLE KARŞILADI İstanbul’un şehir havalimanı Sabiha Gökçen’de (“SAW”), Qatar Airways’in 1 milyonuncu yolcusu için özel bir karşılama düzenlendi. SAW uçuşlarının beşinci yılında bu kapasiteye ulaşan ve oneworld üyesi olan Qatar Airways, İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’na haftada 21 uçuş gerçekleştiriyor. İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nın uçuş ağına 2014 Mayıs ayında ilk tarifeli yabancı havayolu olarak katılan Qatar Airways, dar gövdeli uçaklarla günde bir frekansla başladığı uçuşlarını zaman içinde artan talep doğrultusunda önce günde iki frekansa, sonrasında ise geniş gövde ile günde üç frekansa çıkardı. Katar’ın başkenti Doha’dan eşiyle birlikte İstanbul Sabiha Gökçen’e varan Qatar Airways yolcusu İrem Şeker, 1 milyonuncu şanslı yolcu oldu. Şeker, uçağın kapısında İSG CEO’su Ersel Göral ve Qatar Airways Doğu Avrupa – Güney Bölge Müdürü Ferit Aksun tarafından çiçeklerle karşılandı. Daha sonra kokteyl alanına geçen İrem Şeker ve diğer yetkililer basın mensuplarına birlikte poz verdi. Alanda yapılan törende bir konuşma yapan ISG CEO’su Ersel Göral şunları söyledi: “Qatar Airways ile işbirliği yapmanın, havalimanımız ve tesislerimizle yolcularına hizmet sunmanın gururunu yaşıyoruz. Qatar Airways ile beş yıl önce başlayan yolculuğumuzda çok mesafe kat ettik. Qatar Airways’in varlığı, daha fazla büyüme hedefimizi desteklemenin yanı sıra Avrupa’daki en büyük havalimanlarından biri olarak SAW’ın konumunu güçlendirmemize de yardımcı oluyor. Bu işbirliğinin önümüzdeki yıllarda da hem Qatar Airways hem SAW’a daha fazla başarı getirmeye devam edeceğini umuyoruz. Qatar Airways’in uçuş ağı ve üstün hizmet kalitesiyle İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nın mükemmel terminal tesislerinin bir araya gelmesi sayesinde yolcularımız için fayda sağlamayı sürdüreceğiz.” Qatar Airways Doğu Avrupa – Güney Bölge Müdürü Ferit Aksun da yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Qatar Airways olarak Sabiha Gökçen uçuşlarımızın beşinci yıl dönümünü kutlarken bu rotadaki 1 milyonuncu yolcumuzu karşılamaktan memnuniyet duyuyoruz. Bu yıl İzmir destinasyonunu ekleyerek Türkiye pazarına verdiğimiz önemi ve bağlılığımızı bir kez daha gösterdik. İlişkilerimizin önümüzdeki yıllarda daha da gelişerek sürmesini diliyoruz.” Konuşmaların ardından talihli yolcu İrem Şeker’e Qatar Airways tarafından iki adet Sabiha Gökçen – Doha bileti hediye edildi. Bu arada uçuş ekibi ile birlikte uçaktaki diğer yolculara da geleneksel Türk Lokumu ve içecekler ikram edildi. Kutlama pastasının kesilmesinin ardından SAW ile Qatar Airways arasında hediye alışverişinde bulunuldu.

İSTANBUL SABİHA GÖKÇEN ULUSLARARASI HAVALİMANI QATAR AIRWAYS’İN 1 MİLYONUNCU YOLCUSUNU ÖZEL BİR TÖRENLE KARŞILADI

İstanbul’un şehir havalimanı Sabiha Gökçen’de (“SAW”), Qatar Airways’in 1 milyonuncu yolcusu için özel bir karşılama düzenlendi. SAW uçuşlarının beşinci yılında bu kapasiteye ulaşan ve oneworld üyesi olan Qatar Airways, İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’na haftada 21 uçuş gerçekleştiriyor.

İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nın uçuş ağına 2014 Mayıs ayında ilk tarifeli yabancı havayolu olarak katılan Qatar Airways, dar gövdeli uçaklarla günde bir frekansla başladığı uçuşlarını zaman içinde artan talep doğrultusunda önce günde iki frekansa, sonrasında ise geniş gövde ile günde üç frekansa çıkardı.

Katar’ın başkenti Doha’dan eşiyle birlikte İstanbul Sabiha Gökçen’e varan Qatar Airways yolcusu İrem Şeker, 1 milyonuncu şanslı yolcu oldu. Şeker, uçağın kapısında İSG CEO’su Ersel Göral ve Qatar Airways Doğu Avrupa – Güney Bölge Müdürü Ferit Aksun tarafından çiçeklerle karşılandı. Daha sonra kokteyl alanına geçen İrem Şeker ve diğer yetkililer basın mensuplarına birlikte poz verdi. Alanda yapılan törende bir konuşma yapan ISG CEO’su Ersel Göral şunları söyledi: “Qatar Airways ile işbirliği yapmanın, havalimanımız ve tesislerimizle yolcularına hizmet sunmanın gururunu yaşıyoruz. Qatar Airways ile beş yıl önce başlayan yolculuğumuzda çok mesafe kat ettik. Qatar Airways’in varlığı, daha fazla büyüme hedefimizi desteklemenin yanı sıra Avrupa’daki en büyük havalimanlarından biri olarak SAW’ın konumunu güçlendirmemize de yardımcı oluyor. Bu işbirliğinin önümüzdeki yıllarda da hem Qatar Airways hem SAW’a daha fazla başarı getirmeye devam edeceğini umuyoruz. Qatar Airways’in uçuş ağı ve üstün hizmet kalitesiyle İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nın mükemmel terminal tesislerinin bir araya gelmesi sayesinde yolcularımız için fayda sağlamayı sürdüreceğiz.

Qatar Airways Doğu Avrupa – Güney Bölge Müdürü Ferit Aksun da yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Qatar Airways olarak Sabiha Gökçen uçuşlarımızın beşinci yıl dönümünü kutlarken bu rotadaki 1 milyonuncu yolcumuzu karşılamaktan memnuniyet duyuyoruz. Bu yıl İzmir destinasyonunu ekleyerek Türkiye pazarına verdiğimiz önemi ve bağlılığımızı bir kez daha gösterdik. İlişkilerimizin önümüzdeki yıllarda daha da gelişerek sürmesini diliyoruz.

Konuşmaların ardından talihli yolcu İrem Şeker’e Qatar Airways tarafından iki adet Sabiha Gökçen – Doha bileti hediye edildi. Bu arada uçuş ekibi ile birlikte uçaktaki diğer yolculara da geleneksel Türk Lokumu ve içecekler ikram edildi. Kutlama pastasının kesilmesinin ardından SAW ile Qatar Airways arasında hediye alışverişinde bulunuldu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3486VMP
via IFTTT

​İSTANBUL SABİHA GÖKÇEN ULUSLARARASI HAVALİMANI QATAR AIRWAYS’İN 1 MİLYONUNCU YOLCUSUNU ÖZEL BİR TÖRENLE KARŞILADI


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3486VMP

Türk Hava Yolları Kasım ayı doluluk oranı %82,3 olarak gerçekleşti Türk Hava Yolları Kasım ayı doluluk oranı %82,3 olarak gerçekleşti.   Kasım ayı yolcu ve kargo trafik sonuçlarını açıklayan Türk Hava Yolları, bu ayda %82,3’lük doluluk oranına ulaştı. Kasım 2019 Trafik Sonuçları Değerlendirmesine Göre;   Kasım ayında taşınan yolcu sayısı%3,7 artarak 5,7 milyon oldu. Dış Hat doluluk oranı bir önceki yılın aynı döneminde %81 civarında gerçekleşirken, bu yıl yaklaşık %82 olarak gerçekleşti. İç Hat uçuşların doluluk oranı ise geçen yılın aynı döneminde %84 olarak gerçekleşirken, bu yıl %85’in üstünde gerçekleşti. Dıştan dışa transfer yolcu sayısında %6,3’lük, Dıştan dışa transfer yolcular hariç dış hat yolcu sayısında ise %11,5’lik önemli bir artış gerçekleşti. Toplam dış hat yolcu sayısı geçen senenin Kasım ayına göre %8,5 arttı. Kasım ayında önemli bölgelerimizden Uzak Doğu, Avrupa, Afrika ve Kuzey Amerika yolcu sayılarımız büyüyerek, sırasıyla %11,5, %8,9, %8,2 ve %6,8 arttı. Kasım ayında taşınan Kargo ve Posta hacmi geçen yılın aynı dönemine göre %9,5 seviyesinde artış gösterdi. Kargodaki bu büyümeye %14,8 ile Uzak Doğu, %10,1 ile Avrupa ve %4,7 ile Kuzey Amerika katkı sağladı. Ocak-Kasım 2019 Trafik Sonuçları Değerlendirmesine Göre ise; Ocak- Kasım 2019 döneminde yolcu sayısı yaklaşık 68,8 milyon olarak kaydedildi. Bu dönem içerisinde toplam yolcu doluluk oranı %81,7 olarak gerçekleşti. Yurt dışı yolcu doluluğu %81,0 seviyesinde gerçekleşirken, yurt içi yolcu doluluğu ise %86,3 seviyesine ulaştı. Dıştan dışa transfer yolcu sayısında %4,6’lık bir artış yaşanırken, Dıştan dışa transfer yolcular hariç dış hat yolcu sayısında %2,2 artış kaydedilerek 18 milyon yolcuya ulaşıldı. Ocak- Kasım 2019 döneminde toplam taşınan Kargo ve Posta geçen senenin aynı dönemine göre %9,5 artarak 1,4 milyon tona ulaştı. Bayrak taşıyıcı havayolunun başarılı trafik sonuçlarından duyduğu memnuniyeti ifade eden Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı M. İlker Aycı; “Yeni evimize geçişin hemen sonrasında doğal bir adaptasyon süreci yaşayacağımızın, ancak yolcularımızın da anlayışı ile bu süreci yönetebilecek ve optimum sürede bertaraf edebilecek kapasite ve kabiliyete sahip olduğumuzun altını birçok kez çizmiştik. Geçtiğimiz 6 aylık süreçte, her geçen ay daha da artış gösteren rakamlarımız, Kasım ayında belirgin bir yükseliş sergileyerek, bu sözümüzün somut bir ispatı oldu. Önümüzdeki süreçte de artış eğilimini sürdürecek rakamlarımız ile değerli yolcularımızı Türk Hava Yolları ayrıcalığıyla ağırlamanın mutluluğunu yaşıyor olacağız.” dedi.

Türk Hava Yolları Kasım ayı doluluk oranı %82,3 olarak gerçekleşti.

 

Kasım ayı yolcu ve kargo trafik sonuçlarını açıklayan Türk Hava Yolları, bu ayda %82,3’lük doluluk oranına ulaştı.

Kasım 2019 Trafik Sonuçları Değerlendirmesine Göre;

 

  • Kasım ayında taşınan yolcu sayısı%3,7 artarak 5,7 milyon oldu.

  • Dış Hat doluluk oranı bir önceki yılın aynı döneminde %81 civarında gerçekleşirken, bu yıl yaklaşık %82 olarak gerçekleşti. İç Hat uçuşların doluluk oranı ise geçen yılın aynı döneminde %84 olarak gerçekleşirken, bu yıl %85’in üstünde gerçekleşti.

  • Dıştan dışa transfer yolcu sayısında %6,3’lük, Dıştan dışa transfer yolcular hariç dış hat yolcu sayısında ise %11,5’lik önemli bir artış gerçekleşti. Toplam dış hat yolcu sayısı geçen senenin Kasım ayına göre %8,5 arttı.

  • Kasım ayında önemli bölgelerimizden Uzak Doğu, Avrupa, Afrika ve Kuzey Amerika yolcu sayılarımız büyüyerek, sırasıyla %11,5, %8,9, %8,2 ve %6,8 arttı.

  • Kasım ayında taşınan Kargo ve Posta hacmi geçen yılın aynı dönemine göre %9,5 seviyesinde artış gösterdi. Kargodaki bu büyümeye %14,8 ile Uzak Doğu, %10,1 ile Avrupa ve %4,7 ile Kuzey Amerika katkı sağladı.

Ocak-Kasım 2019 Trafik Sonuçları Değerlendirmesine Göre ise;

  • Ocak- Kasım 2019 döneminde yolcu sayısı yaklaşık 68,8 milyon olarak kaydedildi.

  • Bu dönem içerisinde toplam yolcu doluluk oranı %81,7 olarak gerçekleşti. Yurt dışı yolcu doluluğu %81,0 seviyesinde gerçekleşirken, yurt içi yolcu doluluğu ise %86,3 seviyesine ulaştı.

  • Dıştan dışa transfer yolcu sayısında %4,6’lık bir artış yaşanırken, Dıştan dışa transfer yolcular hariç dış hat yolcu sayısında %2,2 artış kaydedilerek 18 milyon yolcuya ulaşıldı.

  • Ocak- Kasım 2019 döneminde toplam taşınan Kargo ve Posta geçen senenin aynı dönemine göre %9,5 artarak 1,4 milyon tona ulaştı.

Bayrak taşıyıcı havayolunun başarılı trafik sonuçlarından duyduğu memnuniyeti ifade eden Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı M. İlker Aycı“Yeni evimize geçişin hemen sonrasında doğal bir adaptasyon süreci yaşayacağımızın, ancak yolcularımızın da anlayışı ile bu süreci yönetebilecek ve optimum sürede bertaraf edebilecek kapasite ve kabiliyete sahip olduğumuzun altını birçok kez çizmiştik. Geçtiğimiz 6 aylık süreçte, her geçen ay daha da artış gösteren rakamlarımız, Kasım ayında belirgin bir yükseliş sergileyerek, bu sözümüzün somut bir ispatı oldu. Önümüzdeki süreçte de artış eğilimini sürdürecek rakamlarımız ile değerli yolcularımızı Türk Hava Yolları ayrıcalığıyla ağırlamanın mutluluğunu yaşıyor olacağız.” dedi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2sgZh5a
via IFTTT

Türk Hava Yolları Kasım ayı doluluk oranı %82,3 olarak gerçekleşti


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2sgZh5a

İstanbul Havalimanı’nda ‘Süper Cuma’nın alışveriş lideri Türkler oldu İstanbul Havalimanı’nda ‘Süper Cuma’nın alışveriş lideri Türkler oldu ‘Süper Cuma’ alışveriş haftası, İstanbul Havalimanı’nında bulunan Türkiye’nin en büyük duty free alanı Unifree’de de hareketli geçti. Toplam 179 bin 774 kişinin 12.5 milyon Euroyu aşan alışverişinde, en fazla alışverişi Türkler yaptı. İstanbul Havalimanı’ndaki ilk ‘Süper Cuma’ haftası, Türk ve yabancı ülke vatandaşlarının alışverişleriyle hareketli geçti. 56 bin metrekarelik alanı ile sadece dünyanın en lüks global markalarıyla değil Türkiye’nin en değerli markaları ve Anadolu’nun bereketli topraklarından çıkan el emeği ürünleriyle de Türkiye seyahat perakendesini İstanbul Havalimanı’ndan dünyaya açan Unifree’de 22-30 Kasım tarihleri arasında 12 milyon 532 bin Euroluk alışveriş işlemi gerçekleştirildi. 179 bin 774 kişinin alışveriş yaptığı Unifree Duty Free’de parfüm, çikolata, içecek gibi farklı kategorilerdeki 300 üründe yüzde 50’ye varan indirim yapıldı. Pek çok ürünün satışında yüzde 70’lere varan artışlar yaşandı. En fazla içecek ve şekerleme ürünlerinde artış yaşanırken bunu sırasıyla parfüm ve kozmetik, lokum gibi gıda ve hediyelik ürünler ile elektronik ve oyuncak ürünleri takip etti. Türkler’i Çinliler ve Almanlar takip etti Yolu İstanbul Havalimanı’ndan geçen kişiler arasında en fazla Türkler’in alışveriş yaptığını ifade eden Unifree CEO’su Ali Şenher, “ Türkler ‘Süper Cuma’da ilk sırada yer alırken ikinci Çinliler, üçüncü ise Almanlar oldu” dedi. Şenher öngördükleri gibi yoğun bir hafta yaşadıklarını belirterek sözlerini şöyle sürdürdü: “İstanbul Havalimanı’ndaki ilk Süper Cuma haftası bizim için oldukça hareketli bir alışveriş haftası oldu. Sadece Türkiye’de değil, önde gelen birçok ülkenin havalimanında yer alan duty free’yi işlem hacimlerimizle geride bırakmaya devam ediyoruz. Mimarisi İstanbul Boğazı’ndan ilham alınarak tasarlanan ve dokuz futbol sahası büyüklüğündeki gümrüksüz alışveriş alanı Bosphorus Zone’da dünyanın en lüks markalarının yanı sıra yerli markalara da yer vererek uluslararası prestij ve yerliliği aynı anda sunma stratejilerimizle büyümeye devam edeceğiz” ———————————————————————————————————————– Unifree Dutyfree hakkında: Bilginer ve Üstünkaya aileleri tarafından 1975 yılında kurulan Unifree, 1999 yılından itibaren Avrupa’nın en büyük duty free işletmecilerinden biri olan Gebr. Heinemann SE & Co. KG’nin Türk ortağı olarak faaliyetlerini genişletmiştir. Dutyfreesektöründeki derin tecrübesi sayesinde adını tüm Dünya’da her bir kıtaya yayan Unifree;TAV ile ortak olarak kurduğu iştiraki ATU ile, TAV tarafından işletilmekte olan havalimanlarında, YDA tarafından işletilmekte olan Dalaman Havalimanı ve Kosova’da Limak tarafından işletilen Priştina Havalimanı olmak üzere 24 farklı havalimanında, 9 farklı ülkede toplam 32.000 metrekare alanda, 134 duty free mağazası işletmektedir. Gebr. Heinemann Co.KG, 29 farklı ülkede, 79 havalimanında 330 duty free mağazası işletmektedir.

İstanbul Havalimanı’nda ‘Süper Cuma’nın alışveriş lideri Türkler oldu

‘Süper Cuma’ alışveriş haftası, İstanbul Havalimanı’nında bulunan Türkiye’nin en büyük duty free alanı Unifree’de de hareketli geçti. Toplam 179 bin 774 kişinin 12.5 milyon Euroyu aşan alışverişinde, en fazla alışverişi Türkler yaptı.

İstanbul Havalimanı’ndaki ilk ‘Süper Cuma’ haftası, Türk ve yabancı ülke vatandaşlarının alışverişleriyle hareketli geçti. 56 bin metrekarelik alanı ile sadece dünyanın en lüks global markalarıyla değil Türkiye’nin en değerli markaları ve Anadolu’nun bereketli topraklarından çıkan el emeği ürünleriyle de Türkiye seyahat perakendesini İstanbul Havalimanı’ndan dünyaya açan Unifree’de 22-30 Kasım tarihleri arasında 12 milyon 532 bin Euroluk alışveriş işlemi gerçekleştirildi.

179 bin 774 kişinin alışveriş yaptığı Unifree Duty Free’de parfüm, çikolata, içecek gibi farklı kategorilerdeki 300 üründe yüzde 50’ye varan indirim yapıldı. Pek çok ürünün satışında yüzde 70’lere varan artışlar yaşandı. En fazla içecek ve şekerleme ürünlerinde artış yaşanırken bunu sırasıyla parfüm ve kozmetik, lokum gibi gıda ve hediyelik ürünler ile elektronik ve oyuncak ürünleri takip etti.

Türkler’i Çinliler ve Almanlar takip etti

Yolu İstanbul Havalimanı’ndan geçen kişiler arasında en fazla Türkler’in alışveriş yaptığını ifade eden Unifree CEO’su Ali Şenher, “ Türkler ‘Süper Cuma’da ilk sırada yer alırken ikinci Çinliler, üçüncü ise Almanlar oldu” dedi. Şenher öngördükleri gibi yoğun bir hafta yaşadıklarını belirterek sözlerini şöyle sürdürdü:

“İstanbul Havalimanı’ndaki ilk Süper Cuma haftası bizim için oldukça hareketli bir alışveriş haftası oldu. Sadece Türkiye’de değil, önde gelen birçok ülkenin havalimanında yer alan duty free’yi işlem hacimlerimizle geride bırakmaya devam ediyoruz. Mimarisi İstanbul Boğazı’ndan ilham alınarak tasarlanan ve dokuz futbol sahası büyüklüğündeki gümrüksüz alışveriş alanı Bosphorus Zone’da dünyanın en lüks markalarının yanı sıra yerli markalara da yer vererek uluslararası prestij ve yerliliği aynı anda sunma stratejilerimizle büyümeye devam edeceğiz”

———————————————————————————————————————–

Unifree Dutyfree hakkında: Bilginer ve Üstünkaya aileleri tarafından 1975 yılında kurulan Unifree, 1999 yılından itibaren Avrupa’nın en büyük duty free işletmecilerinden biri olan Gebr. Heinemann SE & Co. KG’nin Türk ortağı olarak faaliyetlerini genişletmiştir. Dutyfreesektöründeki derin tecrübesi sayesinde adını tüm Dünya’da her bir kıtaya yayan Unifree;TAV ile ortak olarak kurduğu iştiraki ATU ile, TAV tarafından işletilmekte olan havalimanlarında, YDA tarafından işletilmekte olan Dalaman Havalimanı ve Kosova’da Limak tarafından işletilen Priştina Havalimanı olmak üzere 24 farklı havalimanında, 9 farklı ülkede toplam 32.000 metrekare alanda, 134 duty free mağazası işletmektedir. Gebr. Heinemann Co.KG, 29 farklı ülkede, 79 havalimanında 330 duty free mağazası işletmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2rAdiei
via IFTTT