7 Aralık 2019 Cumartesi

İstinye Üniversitesi Dünya Sivil Havacılık Gününü Kutladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2sT9d5j

“Global hava kargo pazarı, büyümeye ve gelişmeye devam edececek” Turkish Cargo, 2023 yılında dünyanın ilk beş hava kargo markasından biri olmayı hedefliyor. Türk Hava Yolları Genel Müdür (Kargo) Yardımcısı Turhan Özen, global hava kargo pazarını, Turkish Cargo’nun pazardaki büyüklüğünü, hedeflerini ve dijitalleşmeye yönelik projelerini anlatıyor. – Turkish Cargo olarak, bu yılı nasıl geçirdiniz, ne kadarlık büyüme gerçekleştirdiniz? Turkish Cargo olarak, istikrarlı büyümemizi sürdürüyoruz. Dünyanın 126 ülkesine hizmet sağlayan global hava kargo markası Turkish Cargo olarak, uluslararası hava kargo bilgi sağlayıcısı WACD’nin Eylül’19 verilerine göre; global hava kargo pazarının yüzde -5.4 oranında daralma gösterdiği sektörde, yüzde 8.8 oranında tonaj artışı sağladık. Aynı dönemde; Uzakdoğu ve Amerika pazarında olan büyümemizi sürdürdük, satılan tonaja göre; Amerika Kıtasında yüzde 11.1, Uzak Doğu Bölgesinde yüzde 9.7, Avrupa’da yüzde 8.7, Ortadoğu’da yüzde 7.9 ve Afrika’da yüzde 5.3 büyüme gerçekleştirerek, hava kargo hizmeti sağladığımız tüm bölgelerde olumlu sonuçlar elde ettik ve bu bölgelerde olan istikrarlı yükselişimizi sürdürdük ve hava kargo pazarında, 2018 yılında 8’inci sırada olan konumumuzu 7’nci sıraya çıkardık. Ayrıca; IATA’nın yayınlamış olduğu Monthly Statistics raporuna göre; 2019’un 9 aylık döneminde, FTK (kilometrelendirilmiş tonaj) bazında, pazar yüzde -4.1 oranında küçülürken, Turkish Cargo olarak aynı dönemde yüzde 11.5 oranında büyüme sağladık. WorldACD’19 Hava Kargo Piyasası’nın 9 aylık döneminde için yayınlanan raporlarına göre ise; pazar, CW bazında yüzde 4.4 oranında küçülürken, Turkish Cargo yüzde 7.0 oranında büyüdü. Ekim’19 FAB (flown as booked) verilerine göre; yüzde 88,9 oranında offload edilmeden/kesilmeden sevk edilebilme seviyesini yakalayan Turkish Cargo, dünya genelinde 88’i direkt kargo noktası olan 300’den fazla destinasyonda gerçekleştirdiği operasyonlarıyla, büyüme ivmesini sürdürürken, uçuş ağını da geliştirmeye devam ediyor. -Global hava kargo sektörünün geleceğini nasıl değerlendiriyorsunuz? Global hava kargo sektörü, sürekli olarak gelişen teknolojinin de etkisiyle yeni boyutlara evrilerek büyümesini sürdürüyor. Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği IATA’nın verilerine göre; 2009 – 2018 yılları arasında tonaj olarak düzenli sayılabilecek bir büyüme gösteren hava kargo sektörünün, önümüzdeki dönemde dünya ticaretinde daha önemli bir pay alması bekleniyor. Önemli geçiş güzergahları üzerindeki coğrafi konumuyla Türkiye’de de önemli gelişmeler ve müspet bir ivmenin olduğunu görüyoruz. Eurocontrol verilerine göre; Türkiye’de, 2009-2018 yılları arasında taşınan kargo miktarı yüzde 232 oranında artış gösterdi. World Air Cargo Forecast – Boeing verilerine göre; global hava kargo sektörünün 2018-2037 arasında yıllık olarak yüzde 4,2 ve dünya kargo filosunun da yüzde 75’ten fazla büyümesi bekleniyor. Global anlamda ciddi bir büyümenin yaşanacağı bu süreçte, hem Türkiye pazarı hem de Turkish Cargo ciddi anlamda yerini alacaktır. – Turkish Cargo’nun önümüzdeki yıllarla ilgili hedeflerini paylaşır mısınız? Global hava kargo markası Turkish Cargo, 2023 yılında dünyanın ilk beş hava kargo markasından biri olmayı hedefliyor. Dünyanın 126 ülkesine hizmet sağlayan hava kargo markası olarak, 2017 yılında 1 milyon ton barajını aşarak önemli bir eşiği geçtik. Birçok önemli hava kargo operasyonunu gerçekleştirdiğimiz 2018 yılında ise; 1.4 milyon ton kargo taşıyarak, global tonaj pazar payımızı yüzde 3.6 ‘ya çıkardık. Turkish Cargo, önümüzdeki dönemde; Quito (Ekvator), Narita (Japonya), Ouagadougou (B. Faso), Harare (Zimbabwe), Sharjah (BAE), Addis Ababa (Etiyopya), Maputo (Mozambik), Yangon (Myanmar), Dusseldorf (Almanya) ve Guadalajara (Meksika) destinasyonlarını açmayı planlıyor ve 2023 yılında, 120’den fazla direkt kargo destinasyonuna ulaşmayı hedefliyor. -Mega Hub İstanbul Havalimanı ve Turkish Cargo’nun SmartİST kargo terminalinden bahseder misiniz? Turkish Cargo, 7 saatlik uçuş mesafesinde 60’ın üzerinde başkente ulaşan ve dünya lojistik ağırlık merkezine en yakın tek merkezli Mega Hub olan İstanbul Havalimanı’nda, faz 1 tamamlandığında 185 bin metrekare olacak Mega tesisinde, yıllık 4 milyon ton kargo elleçleme kapasitesine sahip olacak. Tüm fazlar tamamlandığında Mega tesiste; IT geliştirmeleri ve optimizasyon, robotik otomatik depolama sistemleriyle (ASRS–PCHS) donatılan tesis, özel kargo hizmetleri PER–AVI ve Ekspres – E-ticaret operasyon alanları olacak. Iot&Big Data ile tüm sistemlerin ve operasyon katılımcılarının birbiri ile olan iletişimi, UGV&UAV ile operasyonel verimliliğin arttırılması, alan kazanımı ve insana bağlı operasyonların minimuma indirilmesi, E-Freight ile kağıt süreçlerinin dijitale aktarılması, RPA ile hata oranı ve maliyetlerin azaltılması gibi teknoloji destekli hizmetlerimizle operasyonlarımızı yürüteceğiz. -Dijitalleşmeye yönelik neler yapıyorsunuz? Turkish Cargo, dijitalleşme yolunda önemli adımlar atıyor. Çok büyük hacimli operasyon süreçlerinin yönetileceği Mega Hub İstanbul Havalimanı’nda iş zekâ sının ve bilgi sistemlerinin sürece dahil olması, hem kalite arttırıcı hem de zaman kazandırıcı etkileri beraberinde getiriyor. Turkish Cargo olarak biz de, bilgi sistemlerimizle operasyon personelini her adımda, iş akışı hakkında yönlendireceğiz. Bu sayede ilgili iş emirlerini doğru sırayla alan personel herhangi bir hataya yer bırakmadan tüm süreci dijital ortamda takip edebilecektir. Bu iş emirleri yine bilgi sistemlerimiz ile çalışacak olup, en iyi kararları en doğru zamanda verecektir. Bu sayede tüm süreç optimize edilecektir. -Artırılmış Gerçeklik teknolojisiyle ilgili hedeflerinizi paylaşır mısınız? “Artırılmış Gerçeklik Gözlükleri” kısa zaman içerisinde canlıya alacağımız ve büyük değişikliklere yol açacak, çalışan ile teknoloji arasındaki entegrasyonu en iyi şekilde sağlayacaktır. Yine tamamen bilgi sistemlerimizden aldığı veriyi, çalışanların kullandığı gözlüğe aktararak iş emirlerini doğru adrese ulaştıracaktır. Bu süreçte herhangi bir kağıt, telsiz veya çalışanı meşgul edecek dış etkene ihtiyaç duymadan bu süreci yönetebilmek en büyük hedefimiz. Adeta bilim-kurgu gibi gelen bu uygulama kısa zaman içerisinde çalışanlarımızı teknolojiyle donatan bir sistem olacaktır. Ayrıca, “Artırılmış Gerçeklik” kullanarak bazı konu başlıkları özelinde iyileştirmeler yapmayı hedefliyoruz. Bunlar operasyonel verimliliği arttırma, iş emri sistemi ile çalışanların sistemden gelen verilere göre hareket etmesini sağlama, kargoların hacim ve yüksekliklerini anlık olarak ölçme, iş takibi ve performans analizi olarak sıralanıyor. Bu husus, çok yakında hava kargo operasyonu için yıkıcı bir yenilik olacak ve sürecimizde gözle görülür bir iyileştirme sağlayacaktır. -Dijitalleşme ile birlikte önümüzdeki dönemde nelerle karşılaşacağız? -İnsansız Yer Araçları: Gelecekte iş emirleri ile beslenen personelimizin yaptığı görece az değerli işleri üstlenen bir süreç olacak. Bu sayede hem operasyon sahasındaki bir çok karmaşık süreç bilgi sistemleri ile entegre yürütülecek hem de çalışanımız daha fazla değer üretebildiği noktaya gelecek. Bu bizim verimliliğimizi ve pazardaki gücümüzü arttırırken aynı zamanda iş sağlığı güvenliği risklerini azaltarak çalışanlarımızı da koruyacaktır. -İnsansız Hava Araçları: Çok uzak olmayan bir tarihte, artan taleple birlikte sektörü insansız hava araçlarının yönlendireceği öngörülüyor. Biz de bu bağlamda operasyon içerisinde ve belki uzun vadede iç hat kargo taşımalarında kullanacağımız İHA’lar ile hem süreçlerimizde hem de müşteri deneyiminde çok farklı noktalara geleceğiz. E-ticaret trendinin ve hızın yükselen trend olduğu zaman diliminde, bu trende ayak uydurmak için çok daha spesifik ve çok daha hızlı olan İHA’lar ile talebe anında cevap veren bir operasyon tasarlıyoruz. -Robotik Süreç Otomasyonu: Yapay zekâ ve otomasyon çağı ile birlikte teknoloji ve dijitalleşmedeki son ilerlemeler, önümüzdeki 10 ile 20 yıl içerisinde, işlerin yüzde 47’sinin otomatik veya robotik olarak yapılacağının habercisidir. Robotik süreç otomasyonu, rutin olarak yapılan doküman okuma, veri girişi veya rapor hazırlama gibi işleri otomatik bir platformda yürütebilecek. Bu durum eldeki iş gücünün rutin işlerden ziyade daha katma değerli işlere odaklanması ve şirketin daha fazla değer üretebilmesi adına önemlidir. Biz de robotik iş gücü olan sanal bir çalışan ile birlikte rutin işleri daha hızlı ve uyumlu bir biçimde gerçekleştireceğiz. Bu sayede, artan personel verimliliği iş gücümüze önemli değer katacaktır. -e-Freight (elektronik mesaj alışverişi): Gerek iç, gerek dış paydaşlarla mevcutta evrak üzerinden sağlanan bilgi akışı artık elektronik mesajlar üzerinden sağlıyoruz. Sektörün en temel birimi havayolu taşıma yük senedinden gümrükle bilgi alışverişine kadar birçok hususta süreçlerimizi, sistemlerin aynı dili konuşarak çok daha hızlı, doğru, erişilebilir ve güvenilir olarak yürüttüğü elektronik mesajlar üzerinden devam ettiriyoruz. Kısa süre içerisinde elektronik mesaj alışverişi sürecini, tüm uçuş ağımızda başarılı bir şekilde uygulamaya almayı amaçlıyoruz. Böylece manuel olarak ilerleyen birçok süreçten ekstra zaman kazanmayı, bilgilerin daha doğru, zamanlı ve erişilebilir olmasını sağlamayı, aynı zamanda hava kargo sektörü için en önemli hususlardan olan operasyonel hızı artırmayı ve böylece süreçlerin çok daha iyileşmesini planlıyoruz. -Cargo iQ: Elektronik mesajlardan hareketle müşterilerimizin gönderilerine dair güncel durum bilgileri takip edilebileceği, taşımaları kendilerine taahhüt edilen sürelerde gerçekleştirmek için mesajlar üzerinden operasyon performans takibi yapılabileceği gibi geliştirmek de mümkün olacaktır. -Blockchain: Gerek ülkemizin önde gelen sistem sağlayıcıları gerekse IATA (Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği) ile gerçekleştirdiğimiz toplantılarda, sektörümüzde blockchain teknolojisinin hangi aşamalarda ve süreçlerde daha efektif kullanılabileceği üzerinde çalıştık ve çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Özellikle kargo takibi süreçlerinde bu uygulamayı deneyerek gerçekleştirdiğimiz pilot çalışmalarda olumlu sonuçlar elde ettik.  Turkish Cargo olarak, global lojistik sektöründe olan benzer çalışmaları ve gelişmeleri yakından takip ederek, paydaşlarımız ile güncel tüm gelişmeler hususunda yakın iş birliği içerisinde olmayı sürdüreceğiz. OKU, YORUMLA ve PAYLAŞ ==> https://www.kobiaktuel.com.tr/kapak/global-hava-kargo-pazari-buyumeye-ve-gelismeye-devam-edecek-h2920.html Tn İstanbul Medya Reklam Turizm Ticaret Limited Şirketi

Turkish Cargo, 2023 yılında dünyanın ilk beş hava kargo markasından biri olmayı hedefliyor.

Türk Hava Yolları Genel Müdür (Kargo) Yardımcısı Turhan Özen, global hava kargo pazarını, Turkish Cargo’nun pazardaki büyüklüğünü, hedeflerini ve dijitalleşmeye yönelik projelerini anlatıyor.

– Turkish Cargo olarak, bu yılı nasıl geçirdiniz, ne kadarlık büyüme gerçekleştirdiniz?

Turkish Cargo olarak, istikrarlı büyümemizi sürdürüyoruz. Dünyanın 126 ülkesine hizmet sağlayan global hava kargo markası Turkish Cargo olarak, uluslararası hava kargo bilgi sağlayıcısı WACD’nin Eylül’19 verilerine göre; global hava kargo pazarının yüzde -5.4 oranında daralma gösterdiği sektörde, yüzde 8.8 oranında tonaj artışı sağladık. Aynı dönemde; Uzakdoğu ve Amerika pazarında olan büyümemizi sürdürdük, satılan tonaja göre; Amerika Kıtasında yüzde 11.1, Uzak Doğu Bölgesinde yüzde 9.7, Avrupa’da yüzde 8.7, Ortadoğu’da yüzde 7.9 ve Afrika’da yüzde 5.3 büyüme gerçekleştirerek, hava kargo hizmeti sağladığımız tüm bölgelerde olumlu sonuçlar elde ettik ve bu bölgelerde olan istikrarlı yükselişimizi sürdürdük ve hava kargo pazarında, 2018 yılında 8’inci sırada olan konumumuzu 7’nci sıraya çıkardık. Ayrıca; IATA’nın yayınlamış olduğu Monthly Statistics raporuna göre; 2019’un 9 aylık döneminde, FTK (kilometrelendirilmiş tonaj) bazında, pazar yüzde -4.1 oranında küçülürken, Turkish Cargo olarak aynı dönemde yüzde 11.5 oranında büyüme sağladık. WorldACD’19 Hava Kargo Piyasası’nın 9 aylık döneminde için yayınlanan raporlarına göre ise; pazar, CW bazında yüzde 4.4 oranında küçülürken, Turkish Cargo yüzde 7.0 oranında büyüdü. Ekim’19 FAB (flown as booked) verilerine göre; yüzde 88,9 oranında offload edilmeden/kesilmeden sevk edilebilme seviyesini yakalayan Turkish Cargo, dünya genelinde 88’i direkt kargo noktası olan 300’den fazla destinasyonda gerçekleştirdiği operasyonlarıyla, büyüme ivmesini sürdürürken, uçuş ağını da geliştirmeye devam ediyor.

-Global hava kargo sektörünün geleceğini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Global hava kargo sektörü, sürekli olarak gelişen teknolojinin de etkisiyle yeni boyutlara evrilerek büyümesini sürdürüyor. Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği IATA’nın verilerine göre; 2009 – 2018 yılları arasında tonaj olarak düzenli sayılabilecek bir büyüme gösteren hava kargo sektörünün, önümüzdeki dönemde dünya ticaretinde daha önemli bir pay alması bekleniyor. Önemli geçiş güzergahları üzerindeki coğrafi konumuyla Türkiye’de de önemli gelişmeler ve müspet bir ivmenin olduğunu görüyoruz. Eurocontrol verilerine göre; Türkiye’de, 2009-2018 yılları arasında taşınan kargo miktarı yüzde 232 oranında artış gösterdi. World Air Cargo Forecast – Boeing verilerine göre; global hava kargo sektörünün 2018-2037 arasında yıllık olarak yüzde 4,2 ve dünya kargo filosunun da yüzde 75’ten fazla büyümesi bekleniyor. Global anlamda ciddi bir büyümenin yaşanacağı bu süreçte, hem Türkiye pazarı hem de Turkish Cargo ciddi anlamda yerini alacaktır.

– Turkish Cargo’nun önümüzdeki yıllarla ilgili hedeflerini paylaşır mısınız?

Global hava kargo markası Turkish Cargo, 2023 yılında dünyanın ilk beş hava kargo markasından biri olmayı hedefliyor. Dünyanın 126 ülkesine hizmet sağlayan hava kargo markası olarak, 2017 yılında 1 milyon ton barajını aşarak önemli bir eşiği geçtik. Birçok önemli hava kargo operasyonunu gerçekleştirdiğimiz 2018 yılında ise; 1.4 milyon ton kargo taşıyarak, global tonaj pazar payımızı yüzde 3.6 ‘ya çıkardık. Turkish Cargo, önümüzdeki dönemde; Quito (Ekvator), Narita (Japonya), Ouagadougou (B. Faso), Harare (Zimbabwe), Sharjah (BAE), Addis Ababa (Etiyopya), Maputo (Mozambik), Yangon (Myanmar), Dusseldorf (Almanya) ve Guadalajara (Meksika) destinasyonlarını açmayı planlıyor ve 2023 yılında, 120’den fazla direkt kargo destinasyonuna ulaşmayı hedefliyor.

-Mega Hub İstanbul Havalimanı ve Turkish Cargo’nun SmartİST kargo terminalinden bahseder misiniz?

Turkish Cargo, 7 saatlik uçuş mesafesinde 60’ın üzerinde başkente ulaşan ve dünya lojistik ağırlık merkezine en yakın tek merkezli Mega Hub olan İstanbul Havalimanı’nda, faz 1 tamamlandığında 185 bin metrekare olacak Mega tesisinde, yıllık 4 milyon ton kargo elleçleme kapasitesine sahip olacak. Tüm fazlar tamamlandığında Mega tesiste; IT geliştirmeleri ve optimizasyon, robotik otomatik depolama sistemleriyle (ASRS–PCHS) donatılan tesis, özel kargo hizmetleri PER–AVI ve Ekspres – E-ticaret operasyon alanları olacak. Iot&Big Data ile tüm sistemlerin ve operasyon katılımcılarının birbiri ile olan iletişimi, UGV&UAV ile operasyonel verimliliğin arttırılması, alan kazanımı ve insana bağlı operasyonların minimuma indirilmesi, E-Freight ile kağıt süreçlerinin dijitale aktarılması, RPA ile hata oranı ve maliyetlerin azaltılması gibi teknoloji destekli hizmetlerimizle operasyonlarımızı yürüteceğiz.

-Dijitalleşmeye yönelik neler yapıyorsunuz?

Turkish Cargo, dijitalleşme yolunda önemli adımlar atıyor. Çok büyük hacimli operasyon süreçlerinin yönetileceği Mega Hub İstanbul Havalimanı’nda iş zekâ sının ve bilgi sistemlerinin sürece dahil olması, hem kalite arttırıcı hem de zaman kazandırıcı etkileri beraberinde getiriyor. Turkish Cargo olarak biz de, bilgi sistemlerimizle operasyon personelini her adımda, iş akışı hakkında yönlendireceğiz. Bu sayede ilgili iş emirlerini doğru sırayla alan personel herhangi bir hataya yer bırakmadan tüm süreci dijital ortamda takip edebilecektir. Bu iş emirleri yine bilgi sistemlerimiz ile çalışacak olup, en iyi kararları en doğru zamanda verecektir. Bu sayede tüm süreç optimize edilecektir.

-Artırılmış Gerçeklik teknolojisiyle ilgili hedeflerinizi paylaşır mısınız?

“Artırılmış Gerçeklik Gözlükleri” kısa zaman içerisinde canlıya alacağımız ve büyük değişikliklere yol açacak, çalışan ile teknoloji arasındaki entegrasyonu en iyi şekilde sağlayacaktır. Yine tamamen bilgi sistemlerimizden aldığı veriyi, çalışanların kullandığı gözlüğe aktararak iş emirlerini doğru adrese ulaştıracaktır. Bu süreçte herhangi bir kağıt, telsiz veya çalışanı meşgul edecek dış etkene ihtiyaç duymadan bu süreci yönetebilmek en büyük hedefimiz. Adeta bilim-kurgu gibi gelen bu uygulama kısa zaman içerisinde çalışanlarımızı teknolojiyle donatan bir sistem olacaktır. Ayrıca, “Artırılmış Gerçeklik” kullanarak bazı konu başlıkları özelinde iyileştirmeler yapmayı hedefliyoruz. Bunlar operasyonel verimliliği arttırma, iş emri sistemi ile çalışanların sistemden gelen verilere göre hareket etmesini sağlama, kargoların hacim ve yüksekliklerini anlık olarak ölçme, iş takibi ve performans analizi olarak sıralanıyor. Bu husus, çok yakında hava kargo operasyonu için yıkıcı bir yenilik olacak ve sürecimizde gözle görülür bir iyileştirme sağlayacaktır.

-Dijitalleşme ile birlikte önümüzdeki dönemde nelerle karşılaşacağız?

-İnsansız Yer Araçları:

Gelecekte iş emirleri ile beslenen personelimizin yaptığı görece az değerli işleri üstlenen bir süreç olacak. Bu sayede hem operasyon sahasındaki bir çok karmaşık süreç bilgi sistemleri ile entegre yürütülecek hem de çalışanımız daha fazla değer üretebildiği noktaya gelecek. Bu bizim verimliliğimizi ve pazardaki gücümüzü arttırırken aynı zamanda iş sağlığı güvenliği risklerini azaltarak çalışanlarımızı da koruyacaktır.

-İnsansız Hava Araçları:

Çok uzak olmayan bir tarihte, artan taleple birlikte sektörü insansız hava araçlarının yönlendireceği öngörülüyor. Biz de bu bağlamda operasyon içerisinde ve belki uzun vadede iç hat kargo taşımalarında kullanacağımız İHA’lar ile hem süreçlerimizde hem de müşteri deneyiminde çok farklı noktalara geleceğiz. E-ticaret trendinin ve hızın yükselen trend olduğu zaman diliminde, bu trende ayak uydurmak için çok daha spesifik ve çok daha hızlı olan İHA’lar ile talebe anında cevap veren bir operasyon tasarlıyoruz.

-Robotik Süreç Otomasyonu:

Yapay zekâ ve otomasyon çağı ile birlikte teknoloji ve dijitalleşmedeki son ilerlemeler, önümüzdeki 10 ile 20 yıl içerisinde, işlerin yüzde 47’sinin otomatik veya robotik olarak yapılacağının habercisidir. Robotik süreç otomasyonu, rutin olarak yapılan doküman okuma, veri girişi veya rapor hazırlama gibi işleri otomatik bir platformda yürütebilecek. Bu durum eldeki iş gücünün rutin işlerden ziyade daha katma değerli işlere odaklanması ve şirketin daha fazla değer üretebilmesi adına önemlidir. Biz de robotik iş gücü olan sanal bir çalışan ile birlikte rutin işleri daha hızlı ve uyumlu bir biçimde gerçekleştireceğiz. Bu sayede, artan personel verimliliği iş gücümüze önemli değer katacaktır.

-e-Freight (elektronik mesaj alışverişi):

Gerek iç, gerek dış paydaşlarla mevcutta evrak üzerinden sağlanan bilgi akışı artık elektronik mesajlar üzerinden sağlıyoruz. Sektörün en temel birimi havayolu taşıma yük senedinden gümrükle bilgi alışverişine kadar birçok hususta süreçlerimizi, sistemlerin aynı dili konuşarak çok daha hızlı, doğru, erişilebilir ve güvenilir olarak yürüttüğü elektronik mesajlar üzerinden devam ettiriyoruz. Kısa süre içerisinde elektronik mesaj alışverişi sürecini, tüm uçuş ağımızda başarılı bir şekilde uygulamaya almayı amaçlıyoruz. Böylece manuel olarak ilerleyen birçok süreçten ekstra zaman kazanmayı, bilgilerin daha doğru, zamanlı ve erişilebilir olmasını sağlamayı, aynı zamanda hava kargo sektörü için en önemli hususlardan olan operasyonel hızı artırmayı ve böylece süreçlerin çok daha iyileşmesini planlıyoruz.

-Cargo iQ:

Elektronik mesajlardan hareketle müşterilerimizin gönderilerine dair güncel durum bilgileri takip edilebileceği, taşımaları kendilerine taahhüt edilen sürelerde gerçekleştirmek için mesajlar üzerinden operasyon performans takibi yapılabileceği gibi geliştirmek de mümkün olacaktır.

-Blockchain:

Gerek ülkemizin önde gelen sistem sağlayıcıları gerekse IATA (Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği) ile gerçekleştirdiğimiz toplantılarda, sektörümüzde blockchain teknolojisinin hangi aşamalarda ve süreçlerde daha efektif kullanılabileceği üzerinde çalıştık ve çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Özellikle kargo takibi süreçlerinde bu uygulamayı deneyerek gerçekleştirdiğimiz pilot çalışmalarda olumlu sonuçlar elde ettik.  Turkish Cargo olarak, global lojistik sektöründe olan benzer çalışmaları ve gelişmeleri yakından takip ederek, paydaşlarımız ile güncel tüm gelişmeler hususunda yakın iş birliği içerisinde olmayı sürdüreceğiz.

OKU, YORUMLA ve PAYLAŞ ==> https://www.kobiaktuel.com.tr/kapak/global-hava-kargo-pazari-buyumeye-ve-gelismeye-devam-edecek-h2920.html

Tn İstanbul Medya Reklam Turizm Ticaret Limited Şirketi



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2DQWJgX
via IFTTT

“Global hava kargo pazarı, büyümeye ve gelişmeye devam edececek”


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2DQWJgX

6 Aralık 2019 Cuma

Corendon Airlines’tan Travel Turkey İzmir’in İlk Gününde Konser Sürprizi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2YoxEmK

Corendon Airlines’tan Travel Turkey İzmir’in İlk Gününde Konser Sürprizi Corendon Airlines, 13. Uluslararası Travel Turkey İzmir Fuarı’nın ilk gününde standında düzenlediği Necati ve Saykolar konseriyle fuara katılanlara keyifli bir sürpriz yaparak eğlenceli dakikalar yaşattı. Geçtiğimiz Haziran ayında İzmir ve çevre illere seyahat edebilecek yolcu potansiyelini dikkate alarak Avrupa’dan İzmir’e direkt uçuşlar düzenlemeye başlayan Corendon Airlines, grup şirketlerinden otel ve incoming iştirakleri ile birlikte 5-7 Aralık günleri arasında fuarizmir’de düzenlenen 13. Uluslararası Travel Turkey İzmir Fuarı’na katıldı. Travel Turkey İzmir’in ilk gününde, Corendon standında gerçekleştirilen Necati ve Saykolar konseri sektör profesyonellerine ve fuarı ziyaret edenlere eğlenceli dakikalar yaşattı. Cem Karaca, Barış Manço ve Moğollar gibi Anadolu rock’ının efsanevi isimlerinin şarkılarına getirdiği yorumla tanınan Necati ve Saykolar’ın konserinde Corendon standı adeta doldu taştı. Rusya, Almanya, İngiltere, Bulgaristan ve İran başta olmak üzere 45 farklı ülkeden fuara katılan ziyaretçiler, Necati ve Saykolar’a dans ve alkışlarla eşlik etti.

Corendon Airlines, 13. Uluslararası Travel Turkey İzmir Fuarı’nın ilk gününde standında düzenlediği Necati ve Saykolar konseriyle fuara katılanlara keyifli bir sürpriz yaparak eğlenceli dakikalar yaşattı.

Geçtiğimiz Haziran ayında İzmir ve çevre illere seyahat edebilecek yolcu potansiyelini dikkate alarak Avrupa’dan İzmir’e direkt uçuşlar düzenlemeye başlayan Corendon Airlines, grup şirketlerinden otel ve incoming iştirakleri ile birlikte 5-7 Aralık günleri arasında fuarizmir’de düzenlenen 13. Uluslararası Travel Turkey İzmir Fuarı’na katıldı. Travel Turkey İzmir’in ilk gününde, Corendon standında gerçekleştirilen Necati ve Saykolar konseri sektör profesyonellerine ve fuarı ziyaret edenlere eğlenceli dakikalar yaşattı.

Cem Karaca, Barış Manço ve Moğollar gibi Anadolu rock’ının efsanevi isimlerinin şarkılarına getirdiği yorumla tanınan Necati ve Saykolar’ın konserinde Corendon standı adeta doldu taştı. Rusya, Almanya, İngiltere, Bulgaristan ve İran başta olmak üzere 45 farklı ülkeden fuara katılan ziyaretçiler, Necati ve Saykolar’a dans ve alkışlarla eşlik etti.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2YoxEmK
via IFTTT

Emirates Skywards ile her gün 1000’den fazla yöntemle Skywards Milleri kazanın! Emirates Skywards ile her gün 1000’den fazla yöntemle Skywards Milleri kazanın! Emirates Skywards; üyelerine BAE’deki favori mağazalarında, eğlence mekanlarında ve restoranlarda her gün diledikleri zaman Skywards Milleri kazanma imkânı sunan pek çok noktada geçerli bir uygulama olan Skywards Everyday’i kullanıma sundu. Skywards Everyday, üyelere BAE’deki 1000’den fazla mağazada 250’yi aşkın ünlü markanın iş birliğiyle, market veya hediye alışverişleri yaparken, en sevdikleri yemekleri yerken, hafta sonu masaj keyfi yaparken, sinemada film izlerken ve daha birçok günlük aktivitede Mil kazanma şansı veriyor. Ayrıca üyeler kazandıkları Skywards Millerini gerçek zamanlı olarak görebiliyor ve bunları anında uçak biletleri, kabin sınıfı yükseltme ve daha fazlası için harcayabiliyorlar. Üyelere kolaylık olması adına, Skywards Everyday uygulamasında perakende mağazalar, market, hobi ve eğlence, hizmetler, güzellik ve sağlık, uygun fiyatlı restoranlar, lüks restoranlar, cadde alışverişi ve lüks alışveriş olmak üzere sekiz farklı kategoriye ayrılıyor. Emirates Skywards Kıdemli Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Nejib Ben Khedher şunları söylüyor: “Skywards Everyday’i tasarlarken üye tabanımız genelinde ilgi, amaç, sadelik, yakınlık ve cazibe unsurlarına odaklandık. Uygulama, havayolu sadakat programlarına yeni bir bakış getiriyor ve Emirates Skywards’ı, üyelerine günlük hayatlarında Skywards Milleri kazanma şansı veren gerçek bir yaşam tarzı markası haline getiriyor. Daha pek çok mağazanın katılmaya hazırlandığı uygulama, üyelerimizin hayatında sadece seyahat ederken değil her gün önemli bir etkiye sahip olacak. Üyeler kazandıkları Milleri anında ödül biletler, kabin sınıfı yükseltme, Skywards Exclusives hizmetleri ve çok sayıda global ve bölgesel ortakta anında harcayabiliyor. Üyelerimiz artık daha hızlı Mil kazanarak hayatı daha dolu dolu yaşayacak ve daha iyi uçabilecekler.” Üyeler Skywards Everyday uygulamasını iOS ve Android akıllı telefonlarına ve cihazlarına indirebilir ve Skywards kimlik bilgilerini kullanarak uygulamaya giriş yapabilirler. Üye mağazalarda üyelerin tek yapması gereken uygulamadan iş ortağını seçmek ve cihazlarını fatura bedelini ve PIN kodunu girmesi için kasa görevlisine göstermek. Bu kadar kolay – Kazandığınız Miller cebinizde! Emirates Skywards ortak markalı kart sahipleri ve Dubai Mall uygulaması kullanıcıları aynı alışverişten daha da fazla Mil kazanabilirler. BAE dışında ikamet eden üyeler, Skywards Everyday’i indirebilir ve BAE’yi ziyaret ettiklerinde veya Dubai Uluslararası Havalimanı üzerinden transit uçuşlarda seçili mağazalarda Mil kazanabilirler. Emirates Skywards’un bu lansmanı Emirates Airline Dubai Rugby Sevens etkinliği kapsamındaki yarışmalar ve hediye çekilişleri ile gösterişli bir şekilde kutlanacak. 6 Aralık’ta şanslı bir kişi evine 50.000 Mil değerindeki büyük ödülle dönerken 49 kişi ise kişi başı 5000 Mil kazanacak. Tipik bir hafta içi gününde nasıl Skywards Milleri kazanılır? Al Maya’da market alışverişinizi yapın, kıyafetlerinizi Champion Cleaners’a temizletin, Barry’s Boot Camp veya Physique 57’de formunuzu koruyun ve Costa’da hak ettiğiniz kahve molasını verin. Tipik bir hafta sonu gününde nasıl Skywards Milleri kazanılır? Arkadaşlarınızla birlikte alışveriş terapisine çıkın ve Al Jaber Optical, DESIGUAL, Scotch & Soda, Vilebrequin, Springfield, Western furniture gibi cadde markalarından alışveriş yapın. Ya da Liali, Tagheuer, Bait Al Kandora, SJP by Sarah Jessica Parker, Natuzzi gibi daha lüks mağazalarda kendinizi şımartın. Find Salt, Tom & Serg, Logma, Haagen-Dazs, Café Bateel’da arkadaşlarınızla takılın ya da Atlantis The Palm, JA Resorts & Hotels veya Carnival by Tresind’da yemeğe çıkmak için giyinip kuşanın. Novo Cinemas’da film izleyin, Fly Wheel’da spor yapın ya da sizi ziyarete gelen arkadaşlarınızla veya ailenizle City Sightseeing turlarına katılın. Hepsini yaptıktan sonra Anantara Spa, Palm Jumeirah, Nikki Spa veya Calm Spa’da kendinizi şımartın. Emirates Skywards Hakkında Emirates ve flydubai’nin ödüllü sadakat programı olan Emirates Skywards 25 milyondan fazla üyeye sahiptir. Program her biri özel ayrıcalıklar kazandıran dört üyelik statüsü sunmaktadır: Blue, Silver, Gold ve Platinum. Emirates Skywards üyeleri havayolları, oteller ve araç kiralamadan, finans, hobi ve yaşam tarzı markalarına kadar değişen ortaklardan Skywards Milleri kazanırlar. Skywards Milleri, iş ortağı havayollarından uçak biletleri, kabin sınıfı yükseltme, otel konaklaması, bilet, sportif ve kültürel etkinliklerde ağırlama, turlar ve paranın satın alamayacağı deneyimler dahil kapsamlı bir dizi ödülden faydalanmak için kullanılabilir. www.emirates.com/skywards adresini ziyaret edin.  

Emirates Skywards ile her gün 1000’den fazla yöntemle Skywards Milleri kazanın!

Emirates Skywards; üyelerine BAE’deki favori mağazalarında, eğlence mekanlarında ve restoranlarda her gün diledikleri zaman Skywards Milleri kazanma imkânı sunan pek çok noktada geçerli bir uygulama olan Skywards Everyday’i kullanıma sundu.

Skywards Everyday, üyelere BAE’deki 1000’den fazla mağazada 250’yi aşkın ünlü markanın iş birliğiyle, market veya hediye alışverişleri yaparken, en sevdikleri yemekleri yerken, hafta sonu masaj keyfi yaparken, sinemada film izlerken ve daha birçok günlük aktivitede Mil kazanma şansı veriyor. Ayrıca üyeler kazandıkları Skywards Millerini gerçek zamanlı olarak görebiliyor ve bunları anında uçak biletleri, kabin sınıfı yükseltme ve daha fazlası için harcayabiliyorlar.

Üyelere kolaylık olması adına, Skywards Everyday uygulamasında perakende mağazalar, market, hobi ve eğlence, hizmetler, güzellik ve sağlık, uygun fiyatlı restoranlar, lüks restoranlar, cadde alışverişi ve lüks alışveriş olmak üzere sekiz farklı kategoriye ayrılıyor.

Emirates Skywards Kıdemli Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Nejib Ben Khedher şunları söylüyor: “Skywards Everyday’i tasarlarken üye tabanımız genelinde ilgi, amaç, sadelik, yakınlık ve cazibe unsurlarına odaklandık. Uygulama, havayolu sadakat programlarına yeni bir bakış getiriyor ve Emirates Skywards’ı, üyelerine günlük hayatlarında Skywards Milleri kazanma şansı veren gerçek bir yaşam tarzı markası haline getiriyor.

Daha pek çok mağazanın katılmaya hazırlandığı uygulama, üyelerimizin hayatında sadece seyahat ederken değil her gün önemli bir etkiye sahip olacak. Üyeler kazandıkları Milleri anında ödül biletler, kabin sınıfı yükseltme, Skywards Exclusives hizmetleri ve çok sayıda global ve bölgesel ortakta anında harcayabiliyor. Üyelerimiz artık daha hızlı Mil kazanarak hayatı daha dolu dolu yaşayacak ve daha iyi uçabilecekler.”

Üyeler Skywards Everyday uygulamasını iOS ve Android akıllı telefonlarına ve cihazlarına indirebilir ve Skywards kimlik bilgilerini kullanarak uygulamaya giriş yapabilirler. Üye mağazalarda üyelerin tek yapması gereken uygulamadan iş ortağını seçmek ve cihazlarını fatura bedelini ve PIN kodunu girmesi için kasa görevlisine göstermek. Bu kadar kolay – Kazandığınız Miller cebinizde!

Emirates Skywards ortak markalı kart sahipleri ve Dubai Mall uygulaması kullanıcıları aynı alışverişten daha da fazla Mil kazanabilirler.

BAE dışında ikamet eden üyeler, Skywards Everyday’i indirebilir ve BAE’yi ziyaret ettiklerinde veya Dubai Uluslararası Havalimanı üzerinden transit uçuşlarda seçili mağazalarda Mil kazanabilirler.

Emirates Skywards’un bu lansmanı Emirates Airline Dubai Rugby Sevens etkinliği kapsamındaki yarışmalar ve hediye çekilişleri ile gösterişli bir şekilde kutlanacak. 6 Aralık’ta şanslı bir kişi evine 50.000 Mil değerindeki büyük ödülle dönerken 49 kişi ise kişi başı 5000 Mil kazanacak.

Tipik bir hafta içi gününde nasıl Skywards Milleri kazanılır? Al Maya’da market alışverişinizi yapın, kıyafetlerinizi Champion Cleaners’a temizletin, Barry’s Boot Camp veya Physique 57’de formunuzu koruyun ve Costa’da hak ettiğiniz kahve molasını verin.

Tipik bir hafta sonu gününde nasıl Skywards Milleri kazanılır? Arkadaşlarınızla birlikte alışveriş terapisine çıkın ve Al Jaber Optical, DESIGUAL, Scotch & Soda, Vilebrequin, Springfield, Western furniture gibi cadde markalarından alışveriş yapın. Ya da Liali, Tagheuer, Bait Al Kandora, SJP by Sarah Jessica Parker, Natuzzi gibi daha lüks mağazalarda kendinizi şımartın. Find Salt, Tom & Serg, Logma, Haagen-Dazs, Café Bateel’da arkadaşlarınızla takılın ya da Atlantis The Palm, JA Resorts & Hotels veya Carnival by Tresind’da yemeğe çıkmak için giyinip kuşanın. Novo Cinemas’da film izleyin, Fly Wheel’da spor yapın ya da sizi ziyarete gelen arkadaşlarınızla veya ailenizle City Sightseeing turlarına katılın. Hepsini yaptıktan sonra Anantara Spa, Palm Jumeirah, Nikki Spa veya Calm Spa’da kendinizi şımartın.

Emirates Skywards Hakkında Emirates ve flydubai’nin ödüllü sadakat programı olan Emirates Skywards 25 milyondan fazla üyeye sahiptir. Program her biri özel ayrıcalıklar kazandıran dört üyelik statüsü sunmaktadır: Blue, Silver, Gold ve Platinum. Emirates Skywards üyeleri havayolları, oteller ve araç kiralamadan, finans, hobi ve yaşam tarzı markalarına kadar değişen ortaklardan Skywards Milleri kazanırlar.

Skywards Milleri, iş ortağı havayollarından uçak biletleri, kabin sınıfı yükseltme, otel konaklaması, bilet, sportif ve kültürel etkinliklerde ağırlama, turlar ve paranın satın alamayacağı deneyimler dahil kapsamlı bir dizi ödülden faydalanmak için kullanılabilir. www.emirates.com/skywards adresini ziyaret edin.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2rk8QAp
via IFTTT

Emirates Skywards ile her gün 1000’den fazla yöntemle Skywards Milleri kazanın!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2rk8QAp