31 Ekim 2019 Perşembe

TÜRK İHRACATÇILARI ÇİN İTHALAT FUARI’NA ÇIKARMA YAPACAK


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/36nb01S

TÜRK İHRACATÇILARI ÇİN İTHALAT FUARI’NA ÇIKARMA YAPACAK Türkiye 54 Firmasıyla İkinci Kez Çin İthalat Fuarı’nda   Geçtiğimiz yıl Çin Halk Cumhuriyeti tarafından ilki gerçekleştirilen dünyanın en büyük ithalat fuarı “Çin Uluslararası İthalat Fuarı (CIIE)”, 5 yılda 10 trilyon dolarlık ithalat hedefiyle bu yıl 5-10 Kasım 2019 tarihlerinde Şanghay’da ikinci kez kapılarını açacak. T.C. Ticaret Bakanlığı himayelerinde, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) koordinasyonu ve İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) tarafından ikinci defa milli katılım organizasyonu düzenlenen Çin Uluslararası İthalat Fuarı’nda, 54 firma Türkiye’yi temsil edecek. Gıdadan, kozmetiğe, medikalden tekstile farklı sektörlerin yer alacağı fuarda Türk markaları ürünlerini tanıtacak. Aynı zamanda yeni iş birliği anlaşmalarının sağlanması hedefleniyor. Çin’in Şanghay kentinde 5-10 Kasım 2019 tarihlerinde düzenlenecek Çin Uluslararası İthalat Fuarı’na, İKMİB milli katılım organizasyonu ile gıda, elektrik elektronik, kozmetik, mutfak eşyaları, medikal, tekstil ve hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren 54 Türk firması katılacak. Fuarda toplam 1496 m2 stand alanı ile 6 ayrı holde yer alınacak milli katılımın yanı sıra 136 m2 büyüklüğündeki Türkiye ülke standında, Türkiye’nin en iyi şekilde tanıtılması ve temsil edilmesi amacıyla tadım etkinlikleri, müzik dinletileri, ebru ve çini sanatı uygulamaları ve çay seremonileri gibi ilgi çekici aktiviteler yapılacak. “Gıda ve Tarım Ürünleri” holünde ise “Turkish Tastes” adı altında yemek şovları ve tadım etkinlikleri gerçekleştirilecek. Bu yıl stand alanı 2 katına çıkarıldı Fuarla ilgili beklenti ve hedefleri değerlendiren İKMİB Yönetim Kurulu Başkanı Adil Pelister, “Geçtiğimiz yıl ilki gerçekleştirilen Çin Uluslararası İthalat Fuarı’na, bu yıl 5-10 Kasım tarihlerinde ikinci kez milli katılım gerçekleştiriyoruz. Birliğimizin üstlendiği milli katılım organizasyonu ile 54 firmamız, fuarda yerini alacak. Kütahya Porselen, Çalık İnşaat, Cemsan, Altıparmak, Aydın Kuruyemiş, ETİ Soda, Festival Halı, Kopaş Kozmetik, Garantiplast, Nuve gibi 34 yeni firmamız bu sene ilk defa fuarda ürünlerini sergileyecek.Mado, Vestel, Arzum, Aksa Jenaratör gibi markalarımız geçen sene de katılmışlardı. Bu sene toplamda 20 firmamız ikinci kez fuarda yerini alacak. Geçen yıl fuar, katılımcılardan çok ilgi gördüğü için bu yıl sergilenen ürünlerin kapsamı genişletildi, hollerin ismi/konsepti değişti ve alan daha da büyütüldü. Geçen sene toplam 300 bin metrekarede yer alan fuar, bu sene 360 bin metrekare alana yayıldı. Biz de geçen yıl 725 m2 ile katıldığımız fuara bu yıl 2 katına çıkarak 1496 m2 ile katılıyoruz” dedi. “Türk ihracatçısı için Çin, Asya Pasifik Bölgesi’ne açılan kapı” Ticaret Bakanlığı tarafından Türkiye’nin 2019 yılı için ihracatta öncelikli Pazar olarak ilan edilen, aralarında Rusya, Hindistan ve Meksika’nın da olduğu 4 hedef ülke arasında Çin’in de yer aldığını belirten Pelister, “Her yıl yaklaşık 2 trilyon dolarlık ithalat yapan Çin’in gerçekleştirdiği ithalat açılımı, Türk ihracatçısının Asya Pasifik Bölgesi’nde yeniden pozisyon alması ve ülke olarak 2023 vizyonumuz çerçevesindeki ihracat hedeflerimize ulaşabilmemiz adına stratejik bir Pazar sunuyor. Bu kapsamda Çin’i ve fuarı, Asya Pasifik Bölgesi’ne açılan bir kapı olarak değerlendirebiliriz. Geçen sene 3 bin 600’ün üzerinde firmanın katıldığı fuarda Birliğimizin milli katılım organizasyonunda yer alan firmalarla Çin firmaları arasında 620 milyon dolar seviyesinde, Çin’in para birimiyle 4,3 milyar Yuan değerinde iş birliği anlaşmaları yapıldı. Bu yıl da ülkemizin ve markalarımızın tanıtımını en iyi şekilde yapmayı hedefliyor ve daha büyük ticaret anlaşmalarının yapılmasını bekliyoruz. Bu vesileyle fuarın sektörümüz ve ülkemiz için başarılarla dolu geçmesini diliyorum” dedi. 2018’de, 172 ülkeden 58 milyar dolar değerinde iş birliği anlaşması yapıldı Çok geniş bir kapsam ve katılımla bu yıl ikinci defa düzenlenecek Çin Uluslararası İthalat Fuarı, Çin pazarına girmek isteyen Türk firmaları için büyük bir fırsat niteliği taşıyor. Özellikle bu fuara katılan firmalar, gelecek yıllarda Çin’de yapılacak olan fuarlarda öncelik hakkını elde ediyor. Geçen sene, 172 ülkeden 3 bin 600’ün üzerinde firmanın katıldığı, 400 bin satın alma profesyonelinin bir araya geldiği Çin Uluslararası İthalat Fuarı’nda toplamda yaklaşık 58 milyar dolar değerinde satış ve iş birliği anlaşması imzalandı. Söz konusu fuara bu yıl 150’den fazla ülkeden 3 binin üzerinde katılımcının ve 450 bin ziyaretçinin gelmesi bekleniyor.

Türkiye 54 Firmasıyla İkinci Kez Çin İthalat Fuarı’nda

 

Geçtiğimiz yıl Çin Halk Cumhuriyeti tarafından ilki gerçekleştirilen dünyanın en büyük ithalat fuarı “Çin Uluslararası İthalat Fuarı (CIIE)”, 5 yılda 10 trilyon dolarlık ithalat hedefiyle bu yıl 5-10 Kasım 2019 tarihlerinde Şanghay’da ikinci kez kapılarını açacak.

T.C. Ticaret Bakanlığı himayelerinde, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) koordinasyonu ve İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) tarafından ikinci defa milli katılım organizasyonu düzenlenen Çin Uluslararası İthalat Fuarı’nda, 54 firma Türkiye’yi temsil edecek. Gıdadan, kozmetiğe, medikalden tekstile farklı sektörlerin yer alacağı fuarda Türk markaları ürünlerini tanıtacak. Aynı zamanda yeni iş birliği anlaşmalarının sağlanması hedefleniyor.

Çin’in Şanghay kentinde 5-10 Kasım 2019 tarihlerinde düzenlenecek Çin Uluslararası İthalat Fuarı’na, İKMİB milli katılım organizasyonu ile gıda, elektrik elektronik, kozmetik, mutfak eşyaları, medikal, tekstil ve hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren 54 Türk firması katılacak. Fuarda toplam 1496 m2 stand alanı ile 6 ayrı holde yer alınacak milli katılımın yanı sıra 136 m2 büyüklüğündeki Türkiye ülke standında, Türkiye’nin en iyi şekilde tanıtılması ve temsil edilmesi amacıyla tadım etkinlikleri, müzik dinletileri, ebru ve çini sanatı uygulamaları ve çay seremonileri gibi ilgi çekici aktiviteler yapılacak. “Gıda ve Tarım Ürünleri” holünde ise “Turkish Tastes” adı altında yemek şovları ve tadım etkinlikleri gerçekleştirilecek.

Bu yıl stand alanı 2 katına çıkarıldı

Fuarla ilgili beklenti ve hedefleri değerlendiren İKMİB Yönetim Kurulu Başkanı Adil Pelister, “Geçtiğimiz yıl ilki gerçekleştirilen Çin Uluslararası İthalat Fuarı’na, bu yıl 5-10 Kasım tarihlerinde ikinci kez milli katılım gerçekleştiriyoruz. Birliğimizin üstlendiği milli katılım organizasyonu ile 54 firmamız, fuarda yerini alacak. Kütahya Porselen, Çalık İnşaat, Cemsan, Altıparmak, Aydın Kuruyemiş, ETİ Soda, Festival Halı, Kopaş Kozmetik, Garantiplast, Nuve gibi 34 yeni firmamız bu sene ilk defa fuarda ürünlerini sergileyecek.Mado, Vestel, Arzum, Aksa Jenaratör gibi markalarımız geçen sene de katılmışlardı. Bu sene toplamda 20 firmamız ikinci kez fuarda yerini alacak. Geçen yıl fuar, katılımcılardan çok ilgi gördüğü için bu yıl sergilenen ürünlerin kapsamı genişletildi, hollerin ismi/konsepti değişti ve alan daha da büyütüldü. Geçen sene toplam 300 bin metrekarede yer alan fuar, bu sene 360 bin metrekare alana yayıldı. Biz de geçen yıl 725 m2 ile katıldığımız fuara bu yıl 2 katına çıkarak 1496 m2 ile katılıyoruz” dedi.

“Türk ihracatçısı için Çin, Asya Pasifik Bölgesi’ne açılan kapı”

Ticaret Bakanlığı tarafından Türkiye’nin 2019 yılı için ihracatta öncelikli Pazar olarak ilan edilen, aralarında Rusya, Hindistan ve Meksika’nın da olduğu 4 hedef ülke arasında Çin’in de yer aldığını belirten Pelister, “Her yıl yaklaşık 2 trilyon dolarlık ithalat yapan Çin’in gerçekleştirdiği ithalat açılımı, Türk ihracatçısının Asya Pasifik Bölgesi’nde yeniden pozisyon alması ve ülke olarak 2023 vizyonumuz çerçevesindeki ihracat hedeflerimize ulaşabilmemiz adına stratejik bir Pazar sunuyor. Bu kapsamda Çin’i ve fuarı, Asya Pasifik Bölgesi’ne açılan bir kapı olarak değerlendirebiliriz. Geçen sene 3 bin 600’ün üzerinde firmanın katıldığı fuarda Birliğimizin milli katılım organizasyonunda yer alan firmalarla Çin firmaları arasında 620 milyon dolar seviyesinde, Çin’in para birimiyle 4,3 milyar Yuan değerinde iş birliği anlaşmaları yapıldı. Bu yıl da ülkemizin ve markalarımızın tanıtımını en iyi şekilde yapmayı hedefliyor ve daha büyük ticaret anlaşmalarının yapılmasını bekliyoruz. Bu vesileyle fuarın sektörümüz ve ülkemiz için başarılarla dolu geçmesini diliyorum” dedi.

2018’de, 172 ülkeden 58 milyar dolar değerinde iş birliği anlaşması yapıldı

Çok geniş bir kapsam ve katılımla bu yıl ikinci defa düzenlenecek Çin Uluslararası İthalat Fuarı, Çin pazarına girmek isteyen Türk firmaları için büyük bir fırsat niteliği taşıyor. Özellikle bu fuara katılan firmalar, gelecek yıllarda Çin’de yapılacak olan fuarlarda öncelik hakkını elde ediyor.

Geçen sene, 172 ülkeden 3 bin 600’ün üzerinde firmanın katıldığı, 400 bin satın alma profesyonelinin bir araya geldiği Çin Uluslararası İthalat Fuarı’nda toplamda yaklaşık 58 milyar dolar değerinde satış ve iş birliği anlaşması imzalandı. Söz konusu fuara bu yıl 150’den fazla ülkeden 3 binin üzerinde katılımcının ve 450 bin ziyaretçinin gelmesi bekleniyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/36nb01S
via IFTTT

Corendon Airlines’tan Türk Korfbol Takımı’na destek!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2C3xcjq

Corendon Airlines’tan Türk Korfbol Takımı’na destek! CORENDON AIRLINES’TAN TÜRK KORFBOL TAKIMI’NA DESTEK! Uçuş dünyasındaki başarı vizyonunu sponsorluklar doğrultusunda amatör spor branşlarına aktaran Corendon Airlines, yeni bir iş birliğine daha imza attı. İlklerin Havayolu Corendon Airlines, Türkiye Gelişmekte Olan Spor Branşları Federasyonu bünyesinde faaliyet gösteren Türk Korfbol Takımı’na forma göğüs sponsoru oldu. Türk Korfbol Takımı’na sponsorluk desteği veren Corendon Airlines, ülkemizde korfbola yönelik ilgi ve sevginin artması için çeşitli çalışmalar da yürütecek. Hem kendi çalışanlarının yer aldığı Corendon Team oluşumları hem de organizasyon ve takım sponsorlukları ile Türk sporuna destek veren Corendon Airlines, Türk Korfbol Takımı’nın ardından da yeni spor sponsorluklarına devam edecek. Corendon Airlines, geçmişten bugüne, yurtiçi ve yurtdışında Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımı, Muratpaşa Belediyespor Kadın Hentbol Takımı, Akdeniz Üniversitesi Kadın Hentbol Takımı, ITU Honeybees Quidditch Takımı, ITU Ultimate Frizbi Takımı, Corendon Circus Bisiklet Takımı, Hollanda Kadın Milli Voleybol Takımı, Hollanda Milli Buz Hokeyi Takımı ve Haarlem Corendon Kinheim Beyzbol Takımı’nın yanı sıra Tour of Antalya powered by AKRA Bisiklet Yarışı’na sponsorluk desteği verdi. Kadın ve erkek sporcuların aynı takımda yer alabildiği tek spor branşı Korfbol Türk Korfbol Takımı, Corendon Airlines sponsorluğundaki ilk maçlarına ise Ukrayna’nın Lviv kentinde çıkacak. 2020 Avrupa Şampiyonası Ön Eleme Müsabakaları’nda 1-3 Kasım 2019 tarihleri arasında 5 maça çıkacak olan Türk Korfbol Takımı’nda kadın ve erkek 15 sporcu yer alacak. Dünya genelinde kadın ve erkek sporcuların aynı takımda yer alabildiği tek spor branşı olan korfbolda ülkemizi başarıyla temsil eden Türk Korfbol Takımı’nda yer alan sporcuların büyük çoğunluğu ise üniversitesi mezunu ya da öğrencisi. Türk Korfbol Takımı’nın Ukrayna-Lviv’deki maç programı ise şu şekilde olacak: 1 Kasım 2019 Cuma: 18.30: Ukrayna – Türkiye 2 Kasım 2019 Cumartesi: 11.30: Türkiye – Belarus 15.30: Türkiye – Yunanistan Türk Korfbol Takımı, organizasyonun ilk iki gününde alacağı sonuçlar doğrultusunda 3 Kasım 2019 Pazar günü ise sıralama maçlarına çıkacak. Türk Korfbol Takımı, Ön Eleme Müsabakaları’nda başarılı sonuçlar alması halinde Uluslararası Korfbol Federasyonu’nun (IKF) 2020 yılı içerisinde Belçika ve Polonya’da gerçekleştireceği 2020 Avrupa Korfbol Şampiyonası’nda yer alma hakkı elde edecek. Türkiye ve Avrupa’da 2019 yılında 45 ülke ve 145 havalimanına yılda 4 milyon yolcu taşıyan Corendon Airlines, forma göğüs sponsoru olduğu Türk Korfbol Takımı’nın 2020 Avrupa Şampiyonası’na katılma hakkı elde etmesi halinde özel etkinliklere de imza atacak.

CORENDON AIRLINES’TAN TÜRK KORFBOL TAKIMI’NA DESTEK!

Uçuş dünyasındaki başarı vizyonunu sponsorluklar doğrultusunda amatör spor branşlarına aktaran Corendon Airlines, yeni bir iş birliğine daha imza attı.

İlklerin Havayolu Corendon Airlines, Türkiye Gelişmekte Olan Spor Branşları Federasyonu bünyesinde faaliyet gösteren Türk Korfbol Takımı’na forma göğüs sponsoru oldu.

Türk Korfbol Takımı’na sponsorluk desteği veren Corendon Airlines, ülkemizde korfbola yönelik ilgi ve sevginin artması için çeşitli çalışmalar da yürütecek.

Hem kendi çalışanlarının yer aldığı Corendon Team oluşumları hem de organizasyon ve takım sponsorlukları ile Türk sporuna destek veren Corendon Airlines, Türk Korfbol Takımı’nın ardından da yeni spor sponsorluklarına devam edecek.

Corendon Airlines, geçmişten bugüne, yurtiçi ve yurtdışında Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımı, Muratpaşa Belediyespor Kadın Hentbol Takımı, Akdeniz Üniversitesi Kadın Hentbol Takımı, ITU Honeybees Quidditch Takımı, ITU Ultimate Frizbi Takımı, Corendon Circus Bisiklet Takımı, Hollanda Kadın Milli Voleybol Takımı, Hollanda Milli Buz Hokeyi Takımı ve Haarlem Corendon Kinheim Beyzbol Takımı’nın yanı sıra Tour of Antalya powered by AKRA Bisiklet Yarışı’na sponsorluk desteği verdi.

Kadın ve erkek sporcuların aynı takımda yer alabildiği tek spor branşı Korfbol

Türk Korfbol Takımı, Corendon Airlines sponsorluğundaki ilk maçlarına ise Ukrayna’nın Lviv kentinde çıkacak. 2020 Avrupa Şampiyonası Ön Eleme Müsabakaları’nda 1-3 Kasım 2019 tarihleri arasında 5 maça çıkacak olan Türk Korfbol Takımı’nda kadın ve erkek 15 sporcu yer alacak.

Dünya genelinde kadın ve erkek sporcuların aynı takımda yer alabildiği tek spor branşı olan korfbolda ülkemizi başarıyla temsil eden Türk Korfbol Takımı’nda yer alan sporcuların büyük çoğunluğu ise üniversitesi mezunu ya da öğrencisi.

Türk Korfbol Takımı’nın Ukrayna-Lviv’deki maç programı ise şu şekilde olacak:

1 Kasım 2019 Cuma:

18.30: Ukrayna – Türkiye

2 Kasım 2019 Cumartesi:

11.30: Türkiye – Belarus

15.30: Türkiye – Yunanistan

Türk Korfbol Takımı, organizasyonun ilk iki gününde alacağı sonuçlar doğrultusunda 3 Kasım 2019 Pazar günü ise sıralama maçlarına çıkacak.

Türk Korfbol Takımı, Ön Eleme Müsabakaları’nda başarılı sonuçlar alması halinde Uluslararası Korfbol Federasyonu’nun (IKF) 2020 yılı içerisinde Belçika ve Polonya’da gerçekleştireceği 2020 Avrupa Korfbol Şampiyonası’nda yer alma hakkı elde edecek.

Türkiye ve Avrupa’da 2019 yılında 45 ülke ve 145 havalimanına yılda 4 milyon yolcu taşıyan Corendon Airlines, forma göğüs sponsoru olduğu Türk Korfbol Takımı’nın 2020 Avrupa Şampiyonası’na katılma hakkı elde etmesi halinde özel etkinliklere de imza atacak.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2C3xcjq
via IFTTT

SunExpress’ten turizm profesyonellerine özel avantajlı ITB uçuşu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2JzVJ48

SunExpress’ten turizm profesyonellerine özel avantajlı ITB uçuşu SunExpress’ten turizm profesyonellerine özel avantajlı ITB uçuşu Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, turizm pazarına yön veren ITB Berlin Fuarı’na çok özel fiyatlarla uçuş imkanı sunuyor. Bu yıl havacılık ve turizmde 30. yılını kutlayan SunExpress, 4 – 8 Mart 2020 tarihleri arasında düzenlenecek olan ve seyahat endüstrisinin dünyadaki en önemli buluşma noktalarından biri kabul edilen ITB Berlin Fuarı’na katılmak isteyen turizm sektörü çalışanlarına avantajlı fiyatlarla seyahat etme fırsatı sunuyor. SunExpress’in ITB Berlin Fuarı’na özel seyahat kampanyasından yararlanmak isteyen turizm profesyonelleri, Antalya’dan ve İzmir’den Berlin’e gidiş-dönüş vergiler dahil 249 Avro ve tek yön 149 Avro üzerinden rezervasyonlarını yapabiliyor. Çoğunlukla tur operatörleri, havayolu şirketleri ve oteller çalışanlarının yoğun ilgi gösterdiği ve ziyaretçi sayısıyla dünyanın en büyük turizm pazarı unvanına sahip ITB Berlin Turizm Fuarı’na SunExpress’in uygun fiyatları ile seyahat etmek isteyen yolcular, 0232 455 57 77 no’lu telefondan ya da eticket@sunexpress.com adresi aracılığıyla bilet rezervasyonlarını gerçekleştirebilirler.

SunExpress’ten turizm profesyonellerine özel avantajlı ITB uçuşu

Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, turizm pazarına yön veren ITB Berlin Fuarı’na çok özel fiyatlarla uçuş imkanı sunuyor.

Bu yıl havacılık ve turizmde 30. yılını kutlayan SunExpress, 4 – 8 Mart 2020 tarihleri arasında düzenlenecek olan ve seyahat endüstrisinin dünyadaki en önemli buluşma noktalarından biri kabul edilen ITB Berlin Fuarı’na katılmak isteyen turizm sektörü çalışanlarına avantajlı fiyatlarla seyahat etme fırsatı sunuyor.

SunExpress’in ITB Berlin Fuarı’na özel seyahat kampanyasından yararlanmak isteyen turizm profesyonelleri, Antalya’dan ve İzmir’den Berlin’e gidiş-dönüş vergiler dahil 249 Avro ve tek yön 149 Avro üzerinden rezervasyonlarını yapabiliyor.

Çoğunlukla tur operatörleri, havayolu şirketleri ve oteller çalışanlarının yoğun ilgi gösterdiği ve ziyaretçi sayısıyla dünyanın en büyük turizm pazarı unvanına sahip ITB Berlin Turizm Fuarı’na SunExpress’in uygun fiyatları ile seyahat etmek isteyen yolcular, 0232 455 57 77 no’lu telefondan ya da eticket@sunexpress.com adresi aracılığıyla bilet rezervasyonlarını gerçekleştirebilirler.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2JzVJ48
via IFTTT

İSTANBUL SABİHA GÖKÇEN TERMİNAL BİNASI 10 YAŞINDA


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/321zgmP