16 Ekim 2019 Çarşamba

Hizmet İhracatçıları Zirveye Hazır Hizmet İhracatçıları Zirveye Hazır Türkiye’nin başarılı hizmet ihracatçılarını ödüllendiren Hizmet İhracatı Ödül Töreni, 2018 yılında faaliyetlerine başlayan Hizmet İhracatçıları Birliği (HİB) tarafından bu yıl ilk kez düzenleniyor. Ödüller, 17 ayrı kategoride Türkiye’nin sürdürülebilir büyümesine katkıda bulunan firma ve kuruluşlara takdim edilecek. Hizmet İhracatçıları Birliği Başkanı M.İlker Aycı, Ödül Töreni’nin hizmet ihracatının potansiyelini ifade eden bir platform olarak yoluna devam edeceğini belirtti. Hizmet İhracatçıları Birliği (HİB)’nin ev sahipliğinde düzenlenecek “HİB 2018 Yılı Hizmet İhracatı Ödül Töreni” T.C. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan ve Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı İsmail Gülle’nin katılımıyla Kasım ayında düzenleniyor. Ödül töreni hakkında açıklama yapan HİB Yönetim Kurulu Başkanı M.İlker Aycı; sağlık, eğitim, turizm, eğlence ve kültür, deniz, hava, kara taşımacılığı, yazılım ve bilişim, inşaat,müşavirlik gibi pek çok alanda ihraç edilen hizmetlerin, Türkiye’nin toplam ihracatının yüzde 23’ünü oluşturduğuna dikkat çekti. Aycı, sözlerine şöyle devam etti: “Hizmet ihracatımızın bugün 25,6 (2018 yılı) milyar dolara yakın cari fazla vermesi, bu alandaki potansiyelimizin göstergesidir. Türkiye dünyanın en büyük ilk 20 ekonomisinden biriyken, hizmet ihracatında da çıtası bu olmalıdır. Stratejik sektörlerimizi belirleyerek, hükümetimizle iş birliği yaparak, hizmet ihracatçılarımızın dış pazarlara yönelik iş ve ilişki geliştirmek konusunda beklentilerine cevap vererek hızla bu büyümeyi sağlayacağız. Bugün Türkiye’nin 50 milyar dolar seviyelerine ulaşan hizmet ihracatının kısa vadede 150 milyar dolara ulaşması için var gücümüzle çalışıyoruz.” Ödül Töreni’nin önemine değinen Aycı, ihracatla büyüyen Türkiye ekonomisine yüksek değer sunma hedefiyle çalışan hizmet ihracatçılarının emek ve gayretlerinin onurlandırılacağı “Hizmet İhracatı Ödülleri”nin, sektörün dinamizmine yepyeni bir soluk getireceğini ifade etti. Aycı şunları söyledi: “HİB’in Türkiye için çok önemli bir misyona sahip olduğuna dikkat çekmek istiyoruz. Kuruluşundan bu yana geçen bir buçuk yıllık sürede bini aşkın üyeye sahip olan; çatısı altındaki şirketlerin uluslararası pazarlarda iş ve ilişki ağlarını genişleterek; deneyim kazanmalarını hedefleyen bir kurumuz. Hizmet ihracatının gelişimi ve ülke ekonomisine sunduğu katkıyı artırma yönünde önemli bir rol üstlendik. Hali hazırda 20’ye yakın sektörü bünyesinde barındıran Birlik; oluşturduğu katma değer odaklı ekosistem ve geliştirdiği hızlı istihdam olanaklarıyla çok kısa bir sürede, Türkiye’nin hizmet ihracatı alanında güçlü bir temsilci konumuna erişmiştir.” 2018 Yılı Hizmet İhracatı Ödülleri’nde 17 Kategori Var Hizmet ihracatı rakamları ile Türkiye ekonomisinin sürdürülebilir gelişimine katkı sunan kurum ve şirketlere, takdim edilecek ödüllerin kategorileri şöyle; Bakım ve Onarım Hizmetleri, Finans, Sigorta ve Diğer Mali Hizmetler, Eğitim Hizmetleri, Gastronomi Hizmetleri, Filmcilik, Eğlence ve Diğer Kültür Hizmetleri, İnşaat, Taahhüt ve Müteahhitlik Hizmetleri, Turizm ve Konaklama Hizmetleri, Mimari, Mühendislik, Bilimsel ve Diğer Teknik Hizmetler, Sağlık Hizmetleri, Seyahat Acentacılığı Hizmetleri, Telekomünikasyon Hizmetleri, Teknik Müşavirlik ve Kontrolörlük Hizmetleri, Yazılım ve Bilişim Hizmetleri, Yolcu Taşımacılığı ve Yer Hizmetleri, Liman İşletmeciliği Hizmetleri Yük Taşımacılığı ve Lojistik Hizmetleri, Danışmanlık, Müşavirlik ve Destek Hizmetleri

Hizmet İhracatçıları Zirveye Hazır

Türkiye’nin başarılı hizmet ihracatçılarını ödüllendiren Hizmet İhracatı Ödül Töreni, 2018 yılında faaliyetlerine başlayan Hizmet İhracatçıları Birliği (HİB) tarafından bu yıl ilk kez düzenleniyor.

Ödüller, 17 ayrı kategoride Türkiye’nin sürdürülebilir büyümesine katkıda bulunan firma ve kuruluşlara takdim edilecek. Hizmet İhracatçıları Birliği Başkanı M.İlker Aycı, Ödül Töreni’nin hizmet ihracatının potansiyelini ifade eden bir platform olarak yoluna devam edeceğini belirtti.

Hizmet İhracatçıları Birliği (HİB)’nin ev sahipliğinde düzenlenecek “HİB 2018 Yılı Hizmet İhracatı Ödül Töreni” T.C. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan ve Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı İsmail Gülle’nin katılımıyla Kasım ayında düzenleniyor.

Ödül töreni hakkında açıklama yapan HİB Yönetim Kurulu Başkanı M.İlker Aycı; sağlık, eğitim, turizm, eğlence ve kültür, deniz, hava, kara taşımacılığı, yazılım ve bilişim, inşaat,müşavirlik gibi pek çok alanda ihraç edilen hizmetlerin, Türkiye’nin toplam ihracatının yüzde 23’ünü oluşturduğuna dikkat çekti. Aycı, sözlerine şöyle devam etti: “Hizmet ihracatımızın bugün 25,6 (2018 yılı) milyar dolara yakın cari fazla vermesi, bu alandaki potansiyelimizin göstergesidir. Türkiye dünyanın en büyük ilk 20 ekonomisinden biriyken, hizmet ihracatında da çıtası bu olmalıdır. Stratejik sektörlerimizi belirleyerek, hükümetimizle iş birliği yaparak, hizmet ihracatçılarımızın dış pazarlara yönelik iş ve ilişki geliştirmek konusunda beklentilerine cevap vererek hızla bu büyümeyi sağlayacağız. Bugün Türkiye’nin 50 milyar dolar seviyelerine ulaşan hizmet ihracatının kısa vadede 150 milyar dolara ulaşması için var gücümüzle çalışıyoruz.”

Ödül Töreni’nin önemine değinen Aycı, ihracatla büyüyen Türkiye ekonomisine yüksek değer sunma hedefiyle çalışan hizmet ihracatçılarının emek ve gayretlerinin onurlandırılacağı “Hizmet İhracatı Ödülleri”nin, sektörün dinamizmine yepyeni bir soluk getireceğini ifade etti. Aycı şunları söyledi: “HİB’in Türkiye için çok önemli bir misyona sahip olduğuna dikkat çekmek istiyoruz. Kuruluşundan bu yana geçen bir buçuk yıllık sürede bini aşkın üyeye sahip olan; çatısı altındaki şirketlerin uluslararası pazarlarda iş ve ilişki ağlarını genişleterek; deneyim kazanmalarını hedefleyen bir kurumuz. Hizmet ihracatının gelişimi ve ülke ekonomisine sunduğu katkıyı artırma yönünde önemli bir rol üstlendik. Hali hazırda 20’ye yakın sektörü bünyesinde barındıran Birlik; oluşturduğu katma değer odaklı ekosistem ve geliştirdiği hızlı istihdam olanaklarıyla çok kısa bir sürede, Türkiye’nin hizmet ihracatı alanında güçlü bir temsilci konumuna erişmiştir.”

2018 Yılı Hizmet İhracatı Ödülleri’nde 17 Kategori Var

Hizmet ihracatı rakamları ile Türkiye ekonomisinin sürdürülebilir gelişimine katkı sunan kurum ve şirketlere, takdim edilecek ödüllerin kategorileri şöyle;

  • Bakım ve Onarım Hizmetleri,
  • Finans, Sigorta ve Diğer Mali Hizmetler,
  • Eğitim Hizmetleri,
  • Gastronomi Hizmetleri,
  • Filmcilik, Eğlence ve Diğer Kültür Hizmetleri,
  • İnşaat, Taahhüt ve Müteahhitlik Hizmetleri,
  • Turizm ve Konaklama Hizmetleri,
  • Mimari, Mühendislik, Bilimsel ve Diğer Teknik Hizmetler,
  • Sağlık Hizmetleri,
  • Seyahat Acentacılığı Hizmetleri,
  • Telekomünikasyon Hizmetleri,
  • Teknik Müşavirlik ve Kontrolörlük Hizmetleri,
  • Yazılım ve Bilişim Hizmetleri,
  • Yolcu Taşımacılığı ve Yer Hizmetleri,
  • Liman İşletmeciliği Hizmetleri
  • Yük Taşımacılığı ve Lojistik Hizmetleri,
  • Danışmanlık, Müşavirlik ve Destek Hizmetleri



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/35D8T9K
via IFTTT

BVLGARI, ATÜ DUTY FREE VE GEBR. HEINEMANN İLE İSTANBUL HAVALİMANI’NDAKİ YERİNİ ALDI BVLGARI, ATÜ DUTY FREE VE GEBR. HEINEMANN İLE İSTANBUL HAVALİMANI’NDAKİ YERİNİ ALDI Bir Unifree Duty Free ve TAV Havalimanları Holding iştiraki olan gümrüksüz mağaza işletmeciliğinin lider kuruluşu ATÜ Duty Free, dünyada lüks marka denildiğinde ilk akla gelen firmalardan biri olan BVLGARI’nin İstanbul Havalimanı’nda açılan yeni butik mağazasını işletecek. Butiğin konsepti Gebr. Heinemann ve iştiraki ATÜ Duty Free’nin işbirliği ile gerçekleştirildi. Göz alıcı ve şık tasarımıyla yolcuların tüm duyularına hitap eden BVLGARI’nin mücevher, saat ve deri ürünlerini satışa sunacak olan yeni butik mağazası, İstanbul Havalimanı’nda toplam 115 m2 olarak bir satış alanında faaliyet gösterecek. Mağaza, mükemmellik arayışı içerisinde adeta kendisi nadide bir mücevhermişçesine tutkulu bir yaratıcılıktan ilham alınarak tasarlanmıştır. Mağazada en özel malzeme ve en yüksek işçilik kullanılmıştır. Mağaza, İstanbul Havalimanı’nın tam kalbinde Roma’dan bir parçadır. Seyahat alışverişi sektöründe ilk defa bu yeni Bvlgari butikte İtalyan Dolce Vitasını yani Bvlgari’nin modern yaşam biçimini yaşamak, tatmak ve mağazadaki mücevher ve saatlerden en eşsiz parçaları keşfetmek isteyen özel konukların davet edileceği bir VIP lounge bulunuyor. Bu VIP alanı, Hollywood aktristi Elizabeth Taylor’un Roma’daki Palazzo Maruscelli-Lepri’nin gizli kapısından çıkıp paparazzilerden kaçarak saatlerini harcadığı salon olan orijinal ‘Elizabeth Taylor salonu’ (‘Il Salottino Taylor’) esas alınarak döşendi. ATÜ Duty Free CEO’su Ersan Arcan “ATÜ Duty Free olarak, BVLGARI gibi dünyaca tanınan önemli bir markayla iş birliği yapmaktan mutluluk duyuyoruz. Yirmi yılı aşkın süredir devam eden gümrüksüz mağazacılık tecrübemizle lüks mağazacılık kültürünü harmanlayarak yolcularımıza her zaman olduğu gibi mükemmel müşteri deneyimini yaşatmak üzere hareket ediyoruz. Avrupa’daki gümrüksüz mağaza işletmecileri arasında lüks butikler alanında öncü, oldukça deneyimli ve sürekli büyüyen bir şirketiz. İstanbul Havalimanı’nda ATÜ olarak yaklaşık 2000 m2 alanda yer alan yeni butik mağazalarımızla da en iyi hizmeti sunmayı hedefliyoruz” dedi. BVLGARI Avrupa Seyahat Alışverişi Sektöründen Sorumlu Satış ve Pazarlama Direktörü Roberto Marino “Bvlgari’nin butik mağazası adeta parlayan bir elmastır. Bvlgari butik mağazası, yeni İstanbul Havalimanı’nda seyahat edenlere sunulan lüks ve moda ürünlerle ilgili alışveriş deneyimine benzersizlik ve İtalyan büyüsü ekliyor. Yolcular, bir sonraki varış noktalarına doğru hareket etmeden önce sanal bir duraktan Sonsuz Şehrin hazine ve mirasına doğru bir zaman yolculuğu yapmaya davet ediliyorlar. Butik içerisindeki VIP lounge, havalimanında özel müşterilerimize farklı bir atmosfer sunmak üzere atılan önemli bir adım” diye ekledi. Gebr. Heinemann Saat ve Mücevher Satın Alma Direktörü Olaf Benjamin, “Bvlgari, Gebr. Heinemann’ın stratejik öneme sahip iş ortaklarından biri olup İstanbul Havalimanı’nda yeni bir butik mağaza açılması lüks saat ve mücevher konseptinin dünyaya açılmasında önemli bir dönüm noktasıdır. Bu yeni butiği değerli ortağımız ve işletmeci ATÜ Duty Free ile birlikte açıyor olmaktan oldukça mutluyuz. Ortak girişimimizin başarısını ATÜ, Gebr. Heinemann ve iş ortağımız Bvlgari arasındaki fikir paylaşımı ve etkisi büyük bir mağaza yaratmadaki içten ve verimli işbirliğine borçluyuz. Bu işbirliği, İstanbul Havalimanı’nda daha fazla üst kalitede lüks markalar seçkisi oluşturmak üzere mükemmel bir şekilde devam edecek” dedi. ATÜ Hakkında: ATÜ Duty Free, 3 kıtada, 7 ülkede 120’den fazla mağaza ile gümrüksüz mağazacılık hizmeti sunuyor. Türkiye’ de İstanbul Havalimanı, Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Gazipaşa Alanya ve Milas Bodrum Havalimanları’nda duty free operasyonlarını yönetiyor. Yurtdışında ise Gürcistan’da Tiflis, Batum, Kutaisi; Makedonya’da Üsküp, Ohrid; Tunus’ta Enfidha, Monastir, Kartaca, Jerba, Sfax, Tozeur, Tabarka; Letonya’da Riga; Umman’da Salalah; Suudi Arabistan’da Medine Havalimanları’nda duty free mağazalarını işletiyor. TAV Havalimanları ve Unifree Duty Free/Gebr. Heinemann ortaklığında kurulan ATÜ Duty Free, yolculara dünyanın en tanınmış markalarına ait 50 bin çeşit ürüne avantajlı fiyatlarla erişim olanağı sağlıyor.

BVLGARI, ATÜ DUTY FREE VE GEBR. HEINEMANN İLE İSTANBUL HAVALİMANI’NDAKİ YERİNİ ALDI

Bir Unifree Duty Free ve TAV Havalimanları Holding iştiraki olan gümrüksüz mağaza işletmeciliğinin lider kuruluşu ATÜ Duty Free, dünyada lüks marka denildiğinde ilk akla gelen firmalardan biri olan BVLGARI’nin İstanbul Havalimanı’nda açılan yeni butik mağazasını işletecek. Butiğin konsepti Gebr. Heinemann ve iştiraki ATÜ Duty Free’nin işbirliği ile gerçekleştirildi.

Göz alıcı ve şık tasarımıyla yolcuların tüm duyularına hitap eden BVLGARI’nin mücevher, saat ve deri ürünlerini satışa sunacak olan yeni butik mağazası, İstanbul Havalimanı’nda toplam 115 m2 olarak bir satış alanında faaliyet gösterecek. Mağaza, mükemmellik arayışı içerisinde adeta kendisi nadide bir mücevhermişçesine tutkulu bir yaratıcılıktan ilham alınarak tasarlanmıştır. Mağazada en özel malzeme ve en yüksek işçilik kullanılmıştır. Mağaza, İstanbul Havalimanı’nın tam kalbinde Roma’dan bir parçadır. Seyahat alışverişi sektöründe ilk defa bu yeni Bvlgari butikte İtalyan Dolce Vitasını yani Bvlgari’nin modern yaşam biçimini yaşamak, tatmak ve mağazadaki mücevher ve saatlerden en eşsiz parçaları keşfetmek isteyen özel konukların davet edileceği bir VIP lounge bulunuyor. Bu VIP alanı, Hollywood aktristi Elizabeth Taylor’un Roma’daki Palazzo Maruscelli-Lepri’nin gizli kapısından çıkıp paparazzilerden kaçarak saatlerini harcadığı salon olan orijinal ‘Elizabeth Taylor salonu’ (‘Il Salottino Taylor’) esas alınarak döşendi.

ATÜ Duty Free CEO’su Ersan Arcan “ATÜ Duty Free olarak, BVLGARI gibi dünyaca tanınan önemli bir markayla iş birliği yapmaktan mutluluk duyuyoruz. Yirmi yılı aşkın süredir devam eden gümrüksüz mağazacılık tecrübemizle lüks mağazacılık kültürünü harmanlayarak yolcularımıza her zaman olduğu gibi mükemmel müşteri deneyimini yaşatmak üzere hareket ediyoruz. Avrupa’daki gümrüksüz mağaza işletmecileri arasında lüks butikler alanında öncü, oldukça deneyimli ve sürekli büyüyen bir şirketiz. İstanbul Havalimanı’nda ATÜ olarak yaklaşık 2000 m2 alanda yer alan yeni butik mağazalarımızla da en iyi hizmeti sunmayı hedefliyoruz” dedi.

BVLGARI Avrupa Seyahat Alışverişi Sektöründen Sorumlu Satış ve Pazarlama Direktörü Roberto Marino “Bvlgari’nin butik mağazası adeta parlayan bir elmastır. Bvlgari butik mağazası, yeni İstanbul Havalimanı’nda seyahat edenlere sunulan lüks ve moda ürünlerle ilgili alışveriş deneyimine benzersizlik ve İtalyan büyüsü ekliyor. Yolcular, bir sonraki varış noktalarına doğru hareket etmeden önce sanal bir duraktan Sonsuz Şehrin hazine ve mirasına doğru bir zaman yolculuğu yapmaya davet ediliyorlar. Butik içerisindeki VIP lounge, havalimanında özel müşterilerimize farklı bir atmosfer sunmak üzere atılan önemli bir adım” diye ekledi.

Gebr. Heinemann Saat ve Mücevher Satın Alma Direktörü Olaf Benjamin, “Bvlgari, Gebr. Heinemann’ın stratejik öneme sahip iş ortaklarından biri olup İstanbul Havalimanı’nda yeni bir butik mağaza açılması lüks saat ve mücevher konseptinin dünyaya açılmasında önemli bir dönüm noktasıdır. Bu yeni butiği değerli ortağımız ve işletmeci ATÜ Duty Free ile birlikte açıyor olmaktan oldukça mutluyuz. Ortak girişimimizin başarısını ATÜ, Gebr. Heinemann ve iş ortağımız Bvlgari arasındaki fikir paylaşımı ve etkisi büyük bir mağaza yaratmadaki içten ve verimli işbirliğine borçluyuz. Bu işbirliği, İstanbul Havalimanı’nda daha fazla üst kalitede lüks markalar seçkisi oluşturmak üzere mükemmel bir şekilde devam edecek” dedi.

ATÜ Hakkında: ATÜ Duty Free, 3 kıtada, 7 ülkede 120’den fazla mağaza ile gümrüksüz mağazacılık hizmeti sunuyor. Türkiye’ de İstanbul Havalimanı, Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Gazipaşa Alanya ve Milas Bodrum Havalimanları’nda duty free operasyonlarını yönetiyor. Yurtdışında ise Gürcistan’da Tiflis, Batum, Kutaisi; Makedonya’da Üsküp, Ohrid; Tunus’ta Enfidha, Monastir, Kartaca, Jerba, Sfax, Tozeur, Tabarka; Letonya’da Riga; Umman’da Salalah; Suudi Arabistan’da Medine Havalimanları’nda duty free mağazalarını işletiyor. TAV Havalimanları ve Unifree Duty Free/Gebr. Heinemann ortaklığında kurulan ATÜ Duty Free, yolculara dünyanın en tanınmış markalarına ait 50 bin çeşit ürüne avantajlı fiyatlarla erişim olanağı sağlıyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/33CBvOu
via IFTTT

BVLGARI, ATÜ DUTY FREE VE GEBR. HEINEMANN İLE İSTANBUL HAVALİMANI’NDAKİ YERİNİ ALDI


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/33CBvOu

2020 yaz sezonu biletleri, özel fiyatlarıyla önce Pegasus’un dijital kanallarında


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/32lX45R

Emirates, Aviation 100 Ödülleri’nde Yılın Ortadoğu & Afrika Havayolu ödülünü kazandı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2MRs330

2020 yaz sezonu biletleri, özel fiyatlarıyla önce Pegasus’un dijital kanallarında 2020 yaz sezonu biletleri, özel fiyatlarıyla önce Pegasus’un dijital kanallarında Pegasus Hava Yolları, 2020 yaz sezonunu yurt içi uçuşları için 89,99 TL’den, yurt dışı uçuşları için ise 39,99 $’dan başlayan fiyatlarla dijital kanallarında satışa açtı. Türkiye’nin dijital havayolu Pegasus, heyecanla beklenen 2020 yaz sezonu biletlerini özel fiyatlarla satışa açtı. 22 Ekim’e kadar 2020 yaz sezonu biletlerini flypgs.com ya da Pegasus Mobil uygulaması üzerinden alan misafirler, 29 Mart – 24 Ekim 2020 tarihleri arasında yurt içine 89,99 TL, yurt dışına ise 39,99 $’dan başlayan avantajlı fiyatlarla seyahat etme fırsatı yakalıyor. Pegasus’un mobil uygulamasını indirmek isteyen misafirler, Apple Store ve Play Store’dan uygulamaya ulaşabiliyor. Pegasus Hava Yolları Hakkında: 1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 35’i yurt içinde, 76’sı yurt dışında olmak üzere toplam 42 ülkede 111 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir.

2020 yaz sezonu biletleri, özel fiyatlarıyla önce Pegasus’un dijital kanallarında

Pegasus Hava Yolları, 2020 yaz sezonunu yurt içi uçuşları için 89,99 TL’den, yurt dışı uçuşları için ise 39,99 $’dan başlayan fiyatlarla dijital kanallarında satışa açtı.

Türkiye’nin dijital havayolu Pegasus, heyecanla beklenen 2020 yaz sezonu biletlerini özel fiyatlarla satışa açtı. 22 Ekim’e kadar 2020 yaz sezonu biletlerini flypgs.com ya da Pegasus Mobil uygulaması üzerinden alan misafirler, 29 Mart – 24 Ekim 2020 tarihleri arasında yurt içine 89,99 TL, yurt dışına ise 39,99 $’dan başlayan avantajlı fiyatlarla seyahat etme fırsatı yakalıyor. Pegasus’un mobil uygulamasını indirmek isteyen misafirler, Apple Store ve Play Store’dan uygulamaya ulaşabiliyor.

Pegasus Hava Yolları Hakkında:

1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 35’i yurt içinde, 76’sı yurt dışında olmak üzere toplam 42 ülkede 111 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/32lX45R
via IFTTT

Emirates, Aviation 100 Ödülleri’nde Yılın Ortadoğu & Afrika Havayolu ödülünü kazandı Emirates, Aviation 100 Ödülleri’nde Yılın Ortadoğu & Afrika Havayolu ödülünü kazandı Dünyanın en büyük uluslararası havayolu şirketi olan Emirates, Airline Economics dergisinin düzenlediği Aviation 100 Ödülleri’nde, ‘Yılın Ortadoğu & Afrika Havayolu’ seçildi. Birden çok ödül alan şirketin evine götürdüğü ödüller arasında ‘Yılın Finans Anlaşması’ ödülü de yer alıyor. İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, Airline Economics dergisi tarafından düzenlenen Aviation 100 Ödülleri’nde, Yılın Ortadoğu & Afrika Havayolu ödülüne layık görüldü. Aviation 100 ödülleri, son 12 ayda tamamlanan en yenilikçi ve başarılı finans ve leasing anlaşmalarının yanı sıra, ticari havacılık alanında en sıra dışı performans gösteren şirketleri de belirliyor. Ödül töreni, Airline Economics Growth Frontiers Dubai 2019 konferansının gala yemeğinde gerçekleşti. Emirates ayrıca, Koreli yatırımcıların temin ettiği ticari kredi dilimi ile birleştirilen, Bpifrance (Fransa Hükümet Fonu) Garantili İhracat destekli, iki adet Emirates A380 uçağının finansmanı ile ‘Aviation 100 Ortadoğu & Afrika Yılın Destek Almış Finans Anlaşması 2019” ödülünü de kazandı. Bu, yıllar sonra gelen ilk A380 Bpifance Garantili, İhracat destekli finansman ve Avrupa İhracat Kredisi Kurumları’nın ilk geniş hacimli işlemi olma özelliği taşıyor. Emirates Kurumsal Hazine Kıdemli Başkan Yardımcısı Nirmal Govindadas konuya dair yaptığı açıklamada: “Finansman ortaklarımız ve ECA’lar (Bpifrance, Euler Hermes ve UK Export Finance) ile büyüyen uçak filomuzu finanse etmek üzere, küresel pazarlarda sürekli sağlam ve yeni fırsatlar arayışı içerisindeyiz. Kanada, Fransa, İngiltere, Almanya ve Güney Korelilerden oluşan, gerçek anlamda küresel finans ortaklarının bu şekilde bir araya gelmesi, uluslararası yatırımcıların Emirates’in güçlü geçmiş performansı ile birlikte etkin ve karlı iş modelimize duydukları güveni ortaya koymaktadır. Bu tip yenilikler, Emirates’in, zorlu ekonomik ortamda fon elde etme kabiliyetinin bir göstergesidir” dedi. Aviation 100 ödüllerini kazananlar, titiz incelemeler, endüstri genelinde yapılan oylama ve editöryel değerlendirme ile belirleniyor. Emirates, Aviation 100 ‘Yılın Havayolu’ ödülünü, şirketin, dünyanın en büyük uluslararası havayolu şirketi olarak sahip olduğu öncü pozisyon, güçlü ağı ve sürekli filo ve ürün geliştirmeleri sayesinde kazandı. Emirates ağı, 85 ülke ve bölgede bulunan 158 destinasyonu kapsayacak şekilde büyüdü. 2019 yılında, şirket, filosuna üç adet A380 uçağı daha ekleyerek genişlemeyi sürdürdü. Emirates, bu sene, Temmuz ayında Porto uçuşlarını lanse etti ve Aralık ayında da Barcelona üzerinden Mexico City servislerini başlamaya hazırlanıyor. Emirates, ayrıca, 15 destinasyondaki uçuş sıklıklarını da arttırdı ve 10 şehirde kapasite yükseltti. Ortalama olarak, Emirates, haftada, 3,500’den fazla yolcu uçuşu ile, 1.1 milyondan fazla yolcu taşıyor. Emirates’in flydubai ile olan ortaklığı, 84 destinasyonda büyümeye devam ediyor. Ortaklık; yolcuların, artan uçuş sıklıklarının, tek bir biletle her iki şirketin birleştirilmiş ağına yönelik erişim imkanının, Emirates Skywards ile birleşmenin, kolay check-in imkanının, Dubai sırasındaki kolay transferlerin ve diğer imkanlarını farkına varması ile birlikte hızla genişledi. Ayrıca, 22 flydubai destinasyonuna uçan yolcuların, artık Dubai Uluslararası Havaalanı’ndaki, Emirates’e ait Terminal 3’ten de uçaklarına binmesi mümkün. Ürünlere gelindiğinde, Emirates’in ‘ezber bozan’ Boeing 777-300ER uçağı, Mercedes-Benz S-Class’tan esinlenilmiş olan, tamamen kapalı First Class Özel Süit’e sahip olan şık ve modern iç mekanları ile yolcularını şaşırtmaya devam ediyor. 1-1-1 düzeninde oluşturulan her bir süit, 4 metrekare kadar kişisel alana, en son iklimlendirme ve aydınlatma teknolojilerine, NASA’dan esinlenilmiş ‘sıfır yerçekimi’ oturma pozisyonuna, orta koridorda bulunan ve şirketin imza ürünü olan ‘sanal pencerelere’ ve kişisel bir video arama servisine sahip. En yeni Boeing 777-300ER, şu anda dünya çapında dokuz şehre uçuş gerçekleştiriyor. Emirates’in tüm sınıflardaki yolcuları, bölgeden ilham alınarak hazırlanmış yemekler ve endüstrideki en kapsamlı uçak içi eğlence sistemi olan ice ile çok sayıda eğlence seçeneğinin keyfini sürüyorlar. Skytrax ödüllerinde 15 kez “en iyi uçak içi eğlence sistemi” ödülünü alan ice, dünyanın her yerinden 1,000 filmi de içeren, 4,500’den fazla kanala sahip. Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 158 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Havalimanı ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.

Emirates, Aviation 100 Ödülleri’nde Yılın Ortadoğu & Afrika Havayolu ödülünü kazandı

Dünyanın en büyük uluslararası havayolu şirketi olan Emirates, Airline Economics dergisinin düzenlediği Aviation 100 Ödülleri’nde, ‘Yılın Ortadoğu & Afrika Havayolu’ seçildi. Birden çok ödül alan şirketin evine götürdüğü ödüller arasında ‘Yılın Finans Anlaşması’ ödülü de yer alıyor.

İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, Airline Economics dergisi tarafından düzenlenen Aviation 100 Ödülleri’nde, Yılın Ortadoğu & Afrika Havayolu ödülüne layık görüldü. Aviation 100 ödülleri, son 12 ayda tamamlanan en yenilikçi ve başarılı finans ve leasing anlaşmalarının yanı sıra, ticari havacılık alanında en sıra dışı performans gösteren şirketleri de belirliyor. Ödül töreni, Airline Economics Growth Frontiers Dubai 2019 konferansının gala yemeğinde gerçekleşti.

Emirates ayrıca, Koreli yatırımcıların temin ettiği ticari kredi dilimi ile birleştirilen, Bpifrance (Fransa Hükümet Fonu) Garantili İhracat destekli, iki adet Emirates A380 uçağının finansmanı ile ‘Aviation 100 Ortadoğu & Afrika Yılın Destek Almış Finans Anlaşması 2019” ödülünü de kazandı. Bu, yıllar sonra gelen ilk A380 Bpifance Garantili, İhracat destekli finansman ve Avrupa İhracat Kredisi Kurumları’nın ilk geniş hacimli işlemi olma özelliği taşıyor.

Emirates Kurumsal Hazine Kıdemli Başkan Yardımcısı Nirmal Govindadas konuya dair yaptığı açıklamada: “Finansman ortaklarımız ve ECA’lar (Bpifrance, Euler Hermes ve UK Export Finance) ile büyüyen uçak filomuzu finanse etmek üzere, küresel pazarlarda sürekli sağlam ve yeni fırsatlar arayışı içerisindeyiz. Kanada, Fransa, İngiltere, Almanya ve Güney Korelilerden oluşan, gerçek anlamda küresel finans ortaklarının bu şekilde bir araya gelmesi, uluslararası yatırımcıların Emirates’in güçlü geçmiş performansı ile birlikte etkin ve karlı iş modelimize duydukları güveni ortaya koymaktadır. Bu tip yenilikler, Emirates’in, zorlu ekonomik ortamda fon elde etme kabiliyetinin bir göstergesidir” dedi.

Aviation 100 ödüllerini kazananlar, titiz incelemeler, endüstri genelinde yapılan oylama ve editöryel değerlendirme ile belirleniyor. Emirates, Aviation 100 ‘Yılın Havayolu’ ödülünü, şirketin, dünyanın en büyük uluslararası havayolu şirketi olarak sahip olduğu öncü pozisyon, güçlü ağı ve sürekli filo ve ürün geliştirmeleri sayesinde kazandı.

Emirates ağı, 85 ülke ve bölgede bulunan 158 destinasyonu kapsayacak şekilde büyüdü. 2019 yılında, şirket, filosuna üç adet A380 uçağı daha ekleyerek genişlemeyi sürdürdü. Emirates, bu sene, Temmuz ayında Porto uçuşlarını lanse etti ve Aralık ayında da Barcelona üzerinden Mexico City servislerini başlamaya hazırlanıyor. Emirates, ayrıca, 15 destinasyondaki uçuş sıklıklarını da arttırdı ve 10 şehirde kapasite yükseltti. Ortalama olarak, Emirates, haftada, 3,500’den fazla yolcu uçuşu ile, 1.1 milyondan fazla yolcu taşıyor.

Emirates’in flydubai ile olan ortaklığı, 84 destinasyonda büyümeye devam ediyor. Ortaklık; yolcuların, artan uçuş sıklıklarının, tek bir biletle her iki şirketin birleştirilmiş ağına yönelik erişim imkanının, Emirates Skywards ile birleşmenin, kolay check-in imkanının, Dubai sırasındaki kolay transferlerin ve diğer imkanlarını farkına varması ile birlikte hızla genişledi.

Ayrıca, 22 flydubai destinasyonuna uçan yolcuların, artık Dubai Uluslararası Havaalanı’ndaki, Emirates’e ait Terminal 3’ten de uçaklarına binmesi mümkün.

Ürünlere gelindiğinde, Emirates’in ‘ezber bozan’ Boeing 777-300ER uçağı, Mercedes-Benz S-Class’tan esinlenilmiş olan, tamamen kapalı First Class Özel Süit’e sahip olan şık ve modern iç mekanları ile yolcularını şaşırtmaya devam ediyor. 1-1-1 düzeninde oluşturulan her bir süit, 4 metrekare kadar kişisel alana, en son iklimlendirme ve aydınlatma teknolojilerine, NASA’dan esinlenilmiş ‘sıfır yerçekimi’ oturma pozisyonuna, orta koridorda bulunan ve şirketin imza ürünü olan ‘sanal pencerelere’ ve kişisel bir video arama servisine sahip. En yeni Boeing 777-300ER, şu anda dünya çapında dokuz şehre uçuş gerçekleştiriyor.

Emirates’in tüm sınıflardaki yolcuları, bölgeden ilham alınarak hazırlanmış yemekler ve endüstrideki en kapsamlı uçak içi eğlence sistemi olan ice ile çok sayıda eğlence seçeneğinin keyfini sürüyorlar. Skytrax ödüllerinde 15 kez “en iyi uçak içi eğlence sistemi” ödülünü alan ice, dünyanın her yerinden 1,000 filmi de içeren, 4,500’den fazla kanala sahip.

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 158 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Havalimanı ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2MRs330
via IFTTT