15 Ekim 2019 Salı

Emirates’ten Dubai Bileti alanlar Atlantis Aquaventure & The Lost Chambers Aquarium’a Ücretsiz Giriş Şansı Yakalıyor Emirates’ten Dubai Bileti alanlar Atlantis Aquaventure & The Lost Chambers Aquarium’a Ücretsiz Giriş Şansı Yakalıyor Emirates Havayolu, Dubai’ye seyahat eden yolcularına özel bölgenin bir numaralı su parkı olan Atlantis Aquaventure & The Lost Chambers Aquarium’a ücretsiz giriş kampanyası başlattı. Yolcular aynı zamanda Dubai biletlerini çok özel fiyatlar ile satın alabiliyor. Dünyanın en büyük uluslararası havayolu şirketi olan Emirates, Istanbul’dan Dubai’ye seyahat edecek yolcularına yönelik özel bir kampanya başlattı. Kampanya kapsamında alınan her bilet, Dubai’nin en popüler turistik merkezlerinden biri olan Atlantis Aquaventure & The Lost Chambers akvaryumuna bir günlük giriş biletini de içerecek*. 17 hektarın üzerinde genişliğe sahip eğlence alanında bulunan, rekor kıran su kaydırakları ile Atlantis Aquaventure, bir su parkının sunduklarından daha fazlasına sahip. The Palm, Atlantis’te bulunan park, 1.2 kilometrelik tertemiz plajı ve Dubai gökyüzünün büyüleyici manzarası ile gerçek bir cazibe merkezi. Dolphin Bay’in sakinleri sevimli yunuslar ve dost canlısı deniz aslanları, tüm aile bireyleri için unutulmayacak anılar ve fırsatlar sunuyor. The Lost Chambers; siyah burunlu köpekbalıkları, Arap Denizi ve ötesindeki denizlerden gelme yüzlerce vatozun yanı sıra rengarenk balıklar ve denizanaları da dahil 65,000’den fazla deniz canlısına ev sahipliği yapıyor ve BAE’nin en büyük akvaryumu olma özelliği taşıyor. Emirates yolcuları, 29 Şubat 2020 tarihine kadar Dubai’ye gerçekleşecek seyahatleri için, 27 Ekim 2019’a kadar, www.emirates.com.tr adresinden biletlerini alarak bu hizmetten yararlanabilecekler. Economy Class yolcuları, 449 dolardan, Business Class yolcuları ise, 1999 dolardan başlayan özel ücretlerin tadını çıkarabilecekler. Hizmetten yararlanmak isteyen yolcular, kampanya süresince biletlerini satın aldıklarında, Atlantis Aquaventure’a günlük giriş biletini kullanmaya yönelik bir erişim kodu içeren bir e-posta alacaklar. Dubai’ye seyahat eden yolcular, ayrıca, bu canlı şehirde yar alan, dünya çapındaki alışveriş merkezlerini, ünlü ikonik binaları ve plajları, çok kültürlü uluslararası restoranları, büyüleyici çölleri ve dünyanın en büyük kapalı kayak pistini de içeren birçok cazibe merkezini görme fırsatını yakalayabilirler. Dünyanın en fazla ziyaret edilen destinasyonlarından birisi olan şehir, herkesin ilgisine göre bir etkinlik sunuyor. Emirates ile uçun iyisi ile uçun Emirates yolcuları uçak içi eğlence sistemi ice üzerinden, en son filmler, TV programları, müzik ve oyunları içeren 4,500’den fazla görsel ve işitsel eğlence kanalına erişim imkanına sahip olabiliyor. Emirates deneyiminin bir parçası olarak, ayrıca, ücretsiz içecekler ve bölgesel lezzetlerden ilham alan yemeklerin yanı sıra, şirketin, Türk kabin ekiplerini de içeren çok kültürlü kabin ekiplerinin konukseverliğinin keyfini sürebiliyorlar. Emirates ayrıca, Economy Class’ta 35Kg, Business Class’ta 40Kg ve First Class’ta 50Kg’a kadar olan cömert bir bagaj hizmeti de sunuyor. Emirates’in, sık uçan yolculara yönelik ödüllü programı olan Skywards, üyelerine, Emirates, flydubai ya da diğer ortak havayolu şirketleri ile uçtuklarında ya da programın belirlemiş olduğu otelleri, araç kiralama, finans ve eğlence ortaklarını kullandıklarında Skywards Milleri kazanmalarına ve harcamalarına imkân tanıyor. Rezervasyon ve kampanyanın hüküm ve koşulları ile ilgili daha fazla bilgiye, www.emirates.com.tr adresinden ya da Emirates Satış Ofisinden ulaşılabilir. *Kampanya, sadece İstanbul’dan Dubai’ye seyahat eden yolcular için geçerlidir, Dubai aktarmalı olarak seyahat edecek olan yolcuları kapsamıyor. ** Koşul ve hükümler geçerlidir. Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 158 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Havalimanı ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.

Emirates’ten Dubai Bileti alanlar Atlantis Aquaventure & The Lost Chambers Aquarium’a Ücretsiz Giriş Şansı Yakalıyor

Emirates Havayolu, Dubai’ye seyahat eden yolcularına özel bölgenin bir numaralı su parkı olan Atlantis Aquaventure & The Lost Chambers Aquarium’a ücretsiz giriş kampanyası başlattı. Yolcular aynı zamanda Dubai biletlerini çok özel fiyatlar ile satın alabiliyor.

Dünyanın en büyük uluslararası havayolu şirketi olan Emirates, Istanbul’dan Dubai’ye seyahat edecek yolcularına yönelik özel bir kampanya başlattı. Kampanya kapsamında alınan her bilet, Dubai’nin en popüler turistik merkezlerinden biri olan Atlantis Aquaventure & The Lost Chambers akvaryumuna bir günlük giriş biletini de içerecek*.

17 hektarın üzerinde genişliğe sahip eğlence alanında bulunan, rekor kıran su kaydırakları ile Atlantis Aquaventure, bir su parkının sunduklarından daha fazlasına sahip. The Palm, Atlantis’te bulunan park, 1.2 kilometrelik tertemiz plajı ve Dubai gökyüzünün büyüleyici manzarası ile gerçek bir cazibe merkezi. Dolphin Bay’in sakinleri sevimli yunuslar ve dost canlısı deniz aslanları, tüm aile bireyleri için unutulmayacak anılar ve fırsatlar sunuyor. The Lost Chambers; siyah burunlu köpekbalıkları, Arap Denizi ve ötesindeki denizlerden gelme yüzlerce vatozun yanı sıra rengarenk balıklar ve denizanaları da dahil 65,000’den fazla deniz canlısına ev sahipliği yapıyor ve BAE’nin en büyük akvaryumu olma özelliği taşıyor.

Emirates yolcuları, 29 Şubat 2020 tarihine kadar Dubai’ye gerçekleşecek seyahatleri için, 27 Ekim 2019’a kadar, www.emirates.com.tr adresinden biletlerini alarak bu hizmetten yararlanabilecekler. Economy Class yolcuları, 449 dolardan, Business Class yolcuları ise, 1999 dolardan başlayan özel ücretlerin tadını çıkarabilecekler. Hizmetten yararlanmak isteyen yolcular, kampanya süresince biletlerini satın aldıklarında, Atlantis Aquaventure’a günlük giriş biletini kullanmaya yönelik bir erişim kodu içeren bir e-posta alacaklar.

Dubai’ye seyahat eden yolcular, ayrıca, bu canlı şehirde yar alan, dünya çapındaki alışveriş merkezlerini, ünlü ikonik binaları ve plajları, çok kültürlü uluslararası restoranları, büyüleyici çölleri ve dünyanın en büyük kapalı kayak pistini de içeren birçok cazibe merkezini görme fırsatını yakalayabilirler. Dünyanın en fazla ziyaret edilen destinasyonlarından birisi olan şehir, herkesin ilgisine göre bir etkinlik sunuyor.

Emirates ile uçun iyisi ile uçun

Emirates yolcuları uçak içi eğlence sistemi ice üzerinden, en son filmler, TV programları, müzik ve oyunları içeren 4,500’den fazla görsel ve işitsel eğlence kanalına erişim imkanına sahip olabiliyor. Emirates deneyiminin bir parçası olarak, ayrıca, ücretsiz içecekler ve bölgesel lezzetlerden ilham alan yemeklerin yanı sıra, şirketin, Türk kabin ekiplerini de içeren çok kültürlü kabin ekiplerinin konukseverliğinin keyfini sürebiliyorlar. Emirates ayrıca, Economy Class’ta 35Kg, Business Class’ta 40Kg ve First Class’ta 50Kg’a kadar olan cömert bir bagaj hizmeti de sunuyor.

Emirates’in, sık uçan yolculara yönelik ödüllü programı olan Skywards, üyelerine, Emirates, flydubai ya da diğer ortak havayolu şirketleri ile uçtuklarında ya da programın belirlemiş olduğu otelleri, araç kiralama, finans ve eğlence ortaklarını kullandıklarında Skywards Milleri kazanmalarına ve harcamalarına imkân tanıyor.

Rezervasyon ve kampanyanın hüküm ve koşulları ile ilgili daha fazla bilgiye, www.emirates.com.tr adresinden ya da Emirates Satış Ofisinden ulaşılabilir.

*Kampanya, sadece İstanbul’dan Dubai’ye seyahat eden yolcular için geçerlidir, Dubai aktarmalı olarak seyahat edecek olan yolcuları kapsamıyor.

** Koşul ve hükümler geçerlidir.

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 158 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Havalimanı ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2MgOL5y
via IFTTT

Emirates’ten Dubai Bileti alanlar Atlantis Aquaventure & The Lost Chambers Aquarium’a Ücretsiz Giriş Şansı Yakalıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2MgOL5y

Sabiha Gökçen uçuşlarının %91’i zamanında kalktı İstanbul’un şehir havalimanı Sabiha Gökçen, yılın ilk 9 ayının yanı sıra eylül ayının yolcu ve uçak rakamlarını açıkladı. Yapılan açıklamaya göre 2019 yılının ilk 9 ayında Sabiha Gökçen Havalimanı’nı 26 milyon 650 bin yolcu kullandı. Yılın ilk 9 ayında geçen yılın aynı dönemine göre dış hat yolcusu yüzde 20 artış göstererek 10 milyon 449 bin olarak gerçekleşti. İç hat yolcusu ise 16 milyon 203 bin oldu. Yılın ilk 9 ayında Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan 172 bin 3 uçak iniş ve kalkış yaptı. Eylülde yüzde 91 ‘zamanında kalkış’ oranına ulaşıldı Yapılan açıklamada 2019 yılının Eylül ayında 3 milyon 149 bin yolcu Sabiha Gökçen Havalimanı’nı kullandı. 2019 yılının Ocak ayından itibaren artış gösteren dış hat yolcusu artışı eylül ayında da devam etti. Geçen yılın aynı dönemine göre dış hat yolcusu yüzde 19 artış göstererek 1 milyon 292 bin olarak gerçekleşti. İç hat yolcusu ise 1 milyon 856 milyona ulaştı. Ayrıca Eylül ayında yüzde 91 zamanında kalkış oranı yakalandı. İlk 9 ayın zamanında kalkış ortalaması yüzde 88 oldu.

İstanbul’un şehir havalimanı Sabiha Gökçen, yılın ilk 9 ayının yanı sıra eylül ayının yolcu ve uçak rakamlarını açıkladı.

Yapılan açıklamaya göre 2019 yılının ilk 9 ayında Sabiha Gökçen Havalimanı’nı 26 milyon 650 bin yolcu kullandı. Yılın ilk 9 ayında geçen yılın aynı dönemine göre dış hat yolcusu yüzde 20 artış göstererek 10 milyon 449 bin olarak gerçekleşti. İç hat yolcusu ise 16 milyon 203 bin oldu. Yılın ilk 9 ayında Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan 172 bin 3 uçak iniş ve kalkış yaptı.

Eylülde yüzde 91 ‘zamanında kalkış’ oranına ulaşıldı

Yapılan açıklamada 2019 yılının Eylül ayında 3 milyon 149 bin yolcu Sabiha Gökçen Havalimanı’nı kullandı. 2019 yılının Ocak ayından itibaren artış gösteren dış hat yolcusu artışı eylül ayında da devam etti. Geçen yılın aynı dönemine göre dış hat yolcusu yüzde 19 artış göstererek 1 milyon 292 bin olarak gerçekleşti. İç hat yolcusu ise 1 milyon 856 milyona ulaştı. Ayrıca Eylül ayında yüzde 91 zamanında kalkış oranı yakalandı. İlk 9 ayın zamanında kalkış ortalaması yüzde 88 oldu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OO2oek
via IFTTT

Sabiha Gökçen uçuşlarının %91’i zamanında kalktı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OO2oek

SunExpress 30 Yaşında Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, 30. Yaş kutlamalarını yıl dönümüne özel giydirdiği uçağı ile başlatıyor Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, 1989 yılında başladığı havacılık ve turizmdeki yolculuğunu 30 yıldır başarıdan başarıya koşarak sürdürüyor. 2019 Skytrax’e göre Türkiye’nin En İyi, Dünyanın 5. En İyi Tatil Havayolu, Almanya’nın En Dakik Havayolu, 2019 SAFA verilerine göre Türkiye’nin En Emniyetli Havayolu, Türkiye’nin İkinci En Büyük Hizmet İhracatçısı gibi pek çok başarının sahibi olan SunExpress, 30. yıl kutlamalarını, yıl dönümüne özel giydirdiği uçakla başlatıyor. Seyahat etmeyi daha keyifli hale getirmek ve farklı işbirliklerini kutlamak amacı ile daha önce de pek çok farklı uçak boyaması yapan SunExpress, bu kez de kendi doğum gününü kutlamak amacı ile bir Boeing 737 uçağını özel 30. yıl boyaması ile renklendiriyor. Bu yıl, havayolunun filosundaki tüm uçaklar, 30. yıl tasarımına sahip olacak. yıl kutlamaları çerçevesinde yapılacak pek çok farklı etkinlik ve kampanyanın habercisi olan uçak, 1 Ekim 2019 tarihinde Antalya’ya indi. Antalya ve İzmir’i tarifeli seferlerle hem iç hatlarda hem dış hatlarda en fazla noktaya bağlayan havayolu SunExpress, yeni boyamalı uçağını Türkiye ve Avrupa’da çeşitli noktalara uçurarak havacılıktaki 30 yıllık deneyimini yolcuları ile paylaşıyor. 1980’lerin sonunda Alman turistlerin Antalya’ya gösterdikleri ilgiyi desteklemek ve daha ileri taşımak amacı ile Türk Hava Yolları ve Lufthansa işbirliği ile kurulan SunExpress, ilk seferine sahip olduğu tek bir uçakla, bir Boeing 737-300 ile 2 Nisan’da Frankfurt – Antalya arasında başladı. Bugün Antalya’yı hem iç hatlarda hem dış hatlarda direkt seferlerle en fazla noktaya bağlayan SunExpress, kuruluşunu takip eden 3 yıl içerisinde bir milyon yolcu taşıyarak filosundaki uçak sayısını beşe katladı. Kurulduğu günden beri hızla ilerlemeye ve büyümeye devam eden SunExpress’in filosunda bugün 84 uçak yer alıyor. 2018 yılında 10 milyon yolcuyu hayallerinin tatiline ve sevdiklerine uçuran havayolu, Orta Avrupa’dan Türkiye’ye gerçekleştirdiği turistik uçuşların yanı sıra Türkiye’de iç hat uçuşlarıyla da etnik trafiğin bel kemiğini oluşturuyor. Bugün SunExpress, Türkiye turizminin baş destekçilerinden biri olarak, Türkiye’deki 16 uçuş noktasına Avrupa’daki 36 şehirden yolcu taşıyor. Yalnızca 2019 yılında havayolu uçuş ağına 9 yeni destinasyon ekleyerek Avrupa’nın en yenilikçi ve önde gelen tatil havayolu olma hedefi doğrultusunda önemli adımlar atmaya devam ediyor.

Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, 30. Yaş kutlamalarını yıl dönümüne özel giydirdiği uçağı ile başlatıyor

Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, 1989 yılında başladığı havacılık ve turizmdeki yolculuğunu 30 yıldır başarıdan başarıya koşarak sürdürüyor.

2019 Skytrax’e göre Türkiye’nin En İyi, Dünyanın 5. En İyi Tatil Havayolu, Almanya’nın En Dakik Havayolu, 2019 SAFA verilerine göre Türkiye’nin En Emniyetli Havayolu, Türkiye’nin İkinci En Büyük Hizmet İhracatçısı gibi pek çok başarının sahibi olan SunExpress, 30. yıl kutlamalarını, yıl dönümüne özel giydirdiği uçakla başlatıyor.

Seyahat etmeyi daha keyifli hale getirmek ve farklı işbirliklerini kutlamak amacı ile daha önce de pek çok farklı uçak boyaması yapan SunExpress, bu kez de kendi doğum gününü kutlamak amacı ile bir Boeing 737 uçağını özel 30. yıl boyaması ile renklendiriyor. Bu yıl, havayolunun filosundaki tüm uçaklar, 30. yıl tasarımına sahip olacak.

  1. yıl kutlamaları çerçevesinde yapılacak pek çok farklı etkinlik ve kampanyanın habercisi olan uçak, 1 Ekim 2019 tarihinde Antalya’ya indi. Antalya ve İzmir’i tarifeli seferlerle hem iç hatlarda hem dış hatlarda en fazla noktaya bağlayan havayolu SunExpress, yeni boyamalı uçağını Türkiye ve Avrupa’da çeşitli noktalara uçurarak havacılıktaki 30 yıllık deneyimini yolcuları ile paylaşıyor.

1980’lerin sonunda Alman turistlerin Antalya’ya gösterdikleri ilgiyi desteklemek ve daha ileri taşımak amacı ile Türk Hava Yolları ve Lufthansa işbirliği ile kurulan SunExpress, ilk seferine sahip olduğu tek bir uçakla, bir Boeing 737-300 ile 2 Nisan’da Frankfurt – Antalya arasında başladı. Bugün Antalya’yı hem iç hatlarda hem dış hatlarda direkt seferlerle en fazla noktaya bağlayan SunExpress, kuruluşunu takip eden 3 yıl içerisinde bir milyon yolcu taşıyarak filosundaki uçak sayısını beşe katladı.

Kurulduğu günden beri hızla ilerlemeye ve büyümeye devam eden SunExpress’in filosunda bugün 84 uçak yer alıyor. 2018 yılında 10 milyon yolcuyu hayallerinin tatiline ve sevdiklerine uçuran havayolu, Orta Avrupa’dan Türkiye’ye gerçekleştirdiği turistik uçuşların yanı sıra Türkiye’de iç hat uçuşlarıyla da etnik trafiğin bel kemiğini oluşturuyor.

Bugün SunExpress, Türkiye turizminin baş destekçilerinden biri olarak, Türkiye’deki 16 uçuş noktasına Avrupa’daki 36 şehirden yolcu taşıyor. Yalnızca 2019 yılında havayolu uçuş ağına 9 yeni destinasyon ekleyerek Avrupa’nın en yenilikçi ve önde gelen tatil havayolu olma hedefi doğrultusunda önemli adımlar atmaya devam ediyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/33BtQQq
via IFTTT

SunExpress 30 Yaşında


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/33BtQQq

Havaş, IATA’nın DG AutoCheck sisteminin Türkiye’de sektördeki ilk kullanıcısı oldu Havaş, IATA’nın DG AutoCheck sisteminin Türkiye’de sektördeki ilk kullanıcısı oldu İnovasyon yatırımlarıyla sektöre yön veren markalardan Havaş, Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği’nin (IATA) tehlikeli madde kargo kabullerinde verimliliği ve emniyeti artırmaya yönelik geliştirdiği Tehlikeli Madde Otomatik Kontrol (DG AutoCheck) sistemini faaliyetlerine taşıyan Türkiye’deki ilk yer hizmetleri şirketi oldu. Türkiye, Letonya ve Suudi Arabistan’da toplam 31 havalimanında 200’den fazla havayolu şirketine yer hizmetleri sağlayan Havaş, Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği’nin (IATA) hava kargo sektöründe tehlikeli madde olarak tanımlanan gönderilerin uluslararası standartlara uygun olarak kabulü için geliştirdiği dijital çözümü Tehlikeli Madde Otomatik Kontrol (DG AutoCheck) sistemini antrepo hizmetlerine taşıdı. Türkiye’de yer hizmetleri sektöründe ilk kez Havaş’ın İstanbul Havalimanı’ndaki antreposunda kullanmaya başladığı uygulama, IATA Tehlikeli Madde Yönetmeliği’nde yer alan tüm ilgili kural ve düzenlemelere uygunluk kontrollerinin daha etkin yönetilmesine imkan tanırken, ambalajların işaret ve etiketlerinin doğrulanması işlemlerini de kolaylaştırıyor. Havaş Genel Müdürü Kürşad Koçak, ‘’IATA ile iş birliğimizden, ve DG AutoCheck’in Türkiye’de yer hizmetleri alanındaki ilk kullanıcısı olmaktan memnuniyet duyuyoruz. Hava kargo sektörü hızlı büyümesini sürdürüyor. Sektör hacminin ise önümüzdeki 20 yıl içinde iki katına çıkacağı öngörülüyor. Bu paralelde ek yatırımlarla 40 bin metrekare alanda iki katına kadar büyüttüğümüz İstanbul Havalimanı’ndaki antrepo tesislerimiz ile birlikte, dijital dönüşüm odağında çağı yakalayan yeni teknolojilerle hizmetlerimizi de geliştiriyoruz. Tehlikeli madde kargo kabullerinde devreye aldığımız IATA’nın DG AutoCheck sisteminin, emniyet ve operasyonel verimliliği artırarak ülkemizde hava kargo sektörüne yeni bir boyut kazandıracağına inanıyorum. İş ortaklarımıza sunduğumuz hizmetin verimliliğini daha da artırmak üzere inovasyona yönelik yatırımlarımıza devam edeceğiz.’’ dedi. IATA Havalimanı, Yolcu Kargo ve Güvenlikten Sorumlu Başkan Yardımcısı Nick Careen, “Emniyet sektörümüz için her zaman ilk sırada yer alıyor. Havaş, DG AutoCheck’i tehlikeli madde kargo kabul süreçlerinde uygulayarak, verimlilik, uygunluk ve emniyet konularına olan bağlılığını da göstermiş oldu. Kargo tedarik zincirindeki diğer firmaları da Havaş’ın liderliğini takip etmeleri için teşvik ediyoruz.” dedi. Geniş veri tabanı ve sürekli güncelleme desteği bulunan DG AutoCheck, optik karakter tanıma teknolojisi ile manuel işlemlerle tutulan kayıtları elektronik verilere dönüştürerek yasal yönetmeliklerdeki verilere göre belge kontrollerinin otomatik olarak gerçekleştirilmesini sağlıyor. Uyumsuzluğa ilişkin yasal para cezaları riskini en aza indirerek işlem süreçlerinin emniyetli ve verimli olarak en kısa sürede gerçekleştirilmesine imkan sunuyor.

Havaş, IATA’nın DG AutoCheck sisteminin Türkiye’de sektördeki ilk kullanıcısı oldu

İnovasyon yatırımlarıyla sektöre yön veren markalardan Havaş, Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği’nin (IATA) tehlikeli madde kargo kabullerinde verimliliği ve emniyeti artırmaya yönelik geliştirdiği Tehlikeli Madde Otomatik Kontrol (DG AutoCheck) sistemini faaliyetlerine taşıyan Türkiye’deki ilk yer hizmetleri şirketi oldu.

Türkiye, Letonya ve Suudi Arabistan’da toplam 31 havalimanında 200’den fazla havayolu şirketine yer hizmetleri sağlayan Havaş, Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği’nin (IATA) hava kargo sektöründe tehlikeli madde olarak tanımlanan gönderilerin uluslararası standartlara uygun olarak kabulü için geliştirdiği dijital çözümü Tehlikeli Madde Otomatik Kontrol (DG AutoCheck) sistemini antrepo hizmetlerine taşıdı. Türkiye’de yer hizmetleri sektöründe ilk kez Havaş’ın İstanbul Havalimanı’ndaki antreposunda kullanmaya başladığı uygulama, IATA Tehlikeli Madde Yönetmeliği’nde yer alan tüm ilgili kural ve düzenlemelere uygunluk kontrollerinin daha etkin yönetilmesine imkan tanırken, ambalajların işaret ve etiketlerinin doğrulanması işlemlerini de kolaylaştırıyor.

Havaş Genel Müdürü Kürşad Koçak, ‘’IATA ile iş birliğimizden, ve DG AutoCheck’in Türkiye’de yer hizmetleri alanındaki ilk kullanıcısı olmaktan memnuniyet duyuyoruz. Hava kargo sektörü hızlı büyümesini sürdürüyor. Sektör hacminin ise önümüzdeki 20 yıl içinde iki katına çıkacağı öngörülüyor. Bu paralelde ek yatırımlarla 40 bin metrekare alanda iki katına kadar büyüttüğümüz İstanbul Havalimanı’ndaki antrepo tesislerimiz ile birlikte, dijital dönüşüm odağında çağı yakalayan yeni teknolojilerle hizmetlerimizi de geliştiriyoruz. Tehlikeli madde kargo kabullerinde devreye aldığımız IATA’nın DG AutoCheck sisteminin, emniyet ve operasyonel verimliliği artırarak ülkemizde hava kargo sektörüne yeni bir boyut kazandıracağına inanıyorum. İş ortaklarımıza sunduğumuz hizmetin verimliliğini daha da artırmak üzere inovasyona yönelik yatırımlarımıza devam edeceğiz.’’ dedi.

IATA Havalimanı, Yolcu Kargo ve Güvenlikten Sorumlu Başkan Yardımcısı Nick Careen, “Emniyet sektörümüz için her zaman ilk sırada yer alıyor. Havaş, DG AutoCheck’i tehlikeli madde kargo kabul süreçlerinde uygulayarak, verimlilik, uygunluk ve emniyet konularına olan bağlılığını da göstermiş oldu. Kargo tedarik zincirindeki diğer firmaları da Havaş’ın liderliğini takip etmeleri için teşvik ediyoruz.” dedi.

Geniş veri tabanı ve sürekli güncelleme desteği bulunan DG AutoCheck, optik karakter tanıma teknolojisi ile manuel işlemlerle tutulan kayıtları elektronik verilere dönüştürerek yasal yönetmeliklerdeki verilere göre belge kontrollerinin otomatik olarak gerçekleştirilmesini sağlıyor. Uyumsuzluğa ilişkin yasal para cezaları riskini en aza indirerek işlem süreçlerinin emniyetli ve verimli olarak en kısa sürede gerçekleştirilmesine imkan sunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2VIvaOK
via IFTTT