19 Eylül 2019 Perşembe

SunExpress çalışanlarından İzmir için kampanya


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2LDZCq8

SunExpress çalışanlarından İzmir için kampanya SunExpress çalışanlarından İzmir için kampanya Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress’in çalışanları, Ağustos ayında İzmir’de meydana gelen orman yangınları nedeniyle zarar gören alanların tekrar ağaçlandırılması için İzmir Orman Bölge Müdürlüğü işbirliği ile kurum içi bağış kampanyası başlattı. SunExpress’in Kurumsal Sosyal Sorumluk stratejisi çerçevesinde faaliyet gösteren ve gönüllü SunExpress çalışanlarından oluşan ‘Green Alliance İzmir’ ekibi, son dönemlerde İzmir’de yaşanan orman yangınlarının oluşturduğu hasarı gidermek amacı ile çalışmalara başladı. İzmir için başlatılan kurum içi bağış kampanyasının yanı sıra SunExpress üst yönetimi, çalışanların başlattığı bu kampanyayı desteklemek ve daha ileriye götürmek amacı ile önümüzdeki yıl İzmir’de gerçekleştirilmesi planlanan ‘SunExpress 30. yıl Hatıra Ormanı’ projesine start verdi. Konu ile ilgili Green Alliance İzmir ekibi sözcüsü Timur Can Koç (Kaptan), kampanya ile ilgili şu açıklamalarda bulundu: “İzmir Orman Bölge Müdürlüğü ile işbirliği içerisinde başlattığımız fidan dikim kampanyası ile İzmir’de yaz boyunca oluşan hasarın giderilmesine katkıda bulunmayı amaçlıyoruz. Green Alliance İzmir ekibi olarak, daha yeşil bir dünya için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz” dedi.

SunExpress çalışanlarından İzmir için kampanya

Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress’in çalışanları, Ağustos ayında İzmir’de meydana gelen orman yangınları nedeniyle zarar gören alanların tekrar ağaçlandırılması için İzmir Orman Bölge Müdürlüğü işbirliği ile kurum içi bağış kampanyası başlattı.

SunExpress’in Kurumsal Sosyal Sorumluk stratejisi çerçevesinde faaliyet gösteren ve gönüllü SunExpress çalışanlarından oluşan ‘Green Alliance İzmir’ ekibi, son dönemlerde İzmir’de yaşanan orman yangınlarının oluşturduğu hasarı gidermek amacı ile çalışmalara başladı.

İzmir için başlatılan kurum içi bağış kampanyasının yanı sıra SunExpress üst yönetimi, çalışanların başlattığı bu kampanyayı desteklemek ve daha ileriye götürmek amacı ile önümüzdeki yıl İzmir’de gerçekleştirilmesi planlanan ‘SunExpress 30. yıl Hatıra Ormanı’ projesine start verdi.

Konu ile ilgili Green Alliance İzmir ekibi sözcüsü Timur Can Koç (Kaptan), kampanya ile ilgili şu açıklamalarda bulundu: “İzmir Orman Bölge Müdürlüğü ile işbirliği içerisinde başlattığımız fidan dikim kampanyası ile İzmir’de yaz boyunca oluşan hasarın giderilmesine katkıda bulunmayı amaçlıyoruz. Green Alliance İzmir ekibi olarak, daha yeşil bir dünya için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz” dedi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2LDZCq8
via IFTTT

18 Eylül 2019 Çarşamba

İLK A350 UÇUŞUNDAKİ TÜRK MENÜSÜNÜ SİZ SEÇİN!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/31DJTwU

İLK A350 UÇUŞUNDAKİ TÜRK MENÜSÜNÜ SİZ SEÇİN! İSTANBUL’DAN SİNGAPUR’A  İLK A350 UÇUŞUNDAKİ TÜRK MENÜSÜNÜ SİZ SEÇİN!   Singapur Hava Yolları ile Türkiye arasındaki dostluk bundan 32 yıl önce, Türkiye için çok önemli olan Cumhuriyet Bayramı’nda başladı.   O günden bu yana Singapur Hava Yolları değerli misafirleri için yerde ve gökte en iyi hizmeti sunmaya, Türkiye ile önce Singapur ardından tüm Asya ve Avustralasya’ya köprü olmaya çalışıyor.   32 yıllık serüveninde İstanbul istasyonu için bir ilk olan Airbus 350-900 seferini ve Türkiye semalarında uçacak olan ilk Premium Economy Kabinini kutlamak adına Türkçe Facebook sayfasında anket yapmaya başladı. İlk uçuşa özel seçilen Türk yemeklerini 1 Aralık günü misafirlerine sunmak istedi.   Ankete katılmak için https://www.facebook.com/singaporeairtr/ adresini takip edip yorumlarınızı bırakabilirsiniz.   Gönlünüzde keyifli bir uçuş ve damağınızda unutulmaz bir tat bırakmak dileğiyle.   Singapur Hava Yolları Türkiye Ailesi   Not: İlk uçuş 1 Aralık 2019 tarihinde gerçekleşecektir.

İSTANBUL’DAN SİNGAPUR’A  İLK A350 UÇUŞUNDAKİ TÜRK MENÜSÜNÜ SİZ SEÇİN!

 

Singapur Hava Yolları ile Türkiye arasındaki dostluk bundan 32 yıl önce, Türkiye için çok önemli olan Cumhuriyet Bayramı’nda başladı.

 

O günden bu yana Singapur Hava Yolları değerli misafirleri için yerde ve gökte en iyi hizmeti sunmaya, Türkiye ile önce Singapur ardından tüm Asya ve Avustralasya’ya köprü olmaya çalışıyor.

 

32 yıllık serüveninde İstanbul istasyonu için bir ilk olan Airbus 350-900 seferini ve Türkiye semalarında uçacak olan ilk Premium Economy Kabinini kutlamak adına Türkçe Facebook sayfasında anket yapmaya başladı. İlk uçuşa özel seçilen Türk yemeklerini 1 Aralık günü misafirlerine sunmak istedi.

 

Ankete katılmak için https://www.facebook.com/singaporeairtr/ adresini takip edip yorumlarınızı bırakabilirsiniz.

 

Gönlünüzde keyifli bir uçuş ve damağınızda unutulmaz bir tat bırakmak dileğiyle.

 

Singapur Hava Yolları Türkiye Ailesi

 

Not: İlk uçuş 1 Aralık 2019 tarihinde gerçekleşecektir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/31DJTwU
via IFTTT

Airbus, 2019-2038 Küresel Pazar Tahmini’ni açıkladı Airbus: Önümüzdeki 20 yıl içinde 39.000’den fazla yeni uçak ihtiyacı olacak   Londra, 18 Eylül 2019 – Dünyanın yolcu ve kargo uçağı filosu, yıllık %4.3 trafik artışı ile 2038 yılına kadar iki katının üzerine çıkarak 23.000’den 48.000’e yükselecek. Bu artışın bir sonucu olarak 550.000 yeni pilota ve 640.000 yeni teknisyene ihtiyaç duyulacak.   2038 yılına kadar, öngörülen 47,680’lik uçak filosunun 39,210 adeti yeni, 8,470 adedi ise mevcut uçaklardan oluşacak. A220, A320neo Ailesi, A330neo ve A350 gibi en yeni nesil yakıt tasarruflu uçaklarla güncellenecek filolar ile Airbus, küresel olarak daha fazla insanı taşırken aynı zamanda hava taşımacılığı endüstrisinin hızlı dekarbonizasyonuna ve 2020 yılından itibaren karbon nötr büyüme hedefine büyük ölçüde katkıda bulunacağına inanıyor.   Günümüzün gelişen uçak teknolojisini yansıtan Airbus, kapasite, menzil ve görev türünü dikkate alarak segmentasyonunu basitleştirdi. Örneğin, uzun menzilli A321LR veya XLR, Orta (M) segment iken kısa menzilli A321, Küçük (S) olarak kategorize edilebilir. A330 için çekirdek pazar, Orta (M) segment olarak sınıflandırılmış olsa da, muhtemelen A350 XWB ile birlikte Geniş (L) gövde pazar segmentasyonu içinde havayolları tarafından işletilmeye devam edecek.   Airbus’ın 2019-2038 Küresel Pazar Tahmini’ne göre yeni segmentasyonda ihtiyaç duyulacak olan 39,210 yeni yolcu ve kargo uçağının 29.720 adedi Küçük (S), 5.370 adeti Orta (M) ve 4.120 adeti Geniş (L) gövde uçaklardan oluşacak. Bunlardan 25.000 adeti büyüme ve 14.210 adedi ise eski modellerin daha verimli yeni modellerle yenilenmesi amacına yönelik olacak.   Ekonomik şoklara karşı dirençli olan hava trafiği, 2000 yılından bu yana iki katın üzerinde artış gösterdi. Seyahat eğiliminin dünyanın en yüksekleri arasında olduğu gelişmekte olan pazarlarda, havayolu ile seyahat dünyanın diğer yerlerine göre daha yüksek bir talep gösteiyor. Özellikle yüksek nüfuslu merkezleri birbirine bağlamada gerek maliyetler gerekse de coğrafya nedeni ile alternatifler imkansız hale geldiğinden bu pazarlarda hava tarifiği önemli bir rol oynuyor. Bugün, tüm dünya kentsel nüfusunun yaklaşık olarak dörtte biri, küresel GSYİH’nın dörtte birinin fazlasından sorumludur. Bu faktörlerin her ikisinin de büyümenin önemli aktörleri olduğu göz önüne alındığında, Havacılık Mega Şehirleri (AMC), küresel havacılık ağına güç vermeye devam edecek. Yakıt verimliliğindeki büyük gelişmeler ise mevcut daha az yakıt tasarrufu sunan uçakları değiştirmek için daha fazla talebe yol açacak.   Airbus CCO’su ve Airbus International Başkanı Christian Scherer, “Yıllık %4 büyüme, havacılığın kısa vadeli ekonomik şoklar ve jeo-politik sıkıntılar karşısındaki dirençli doğasını yansıtıyor. Ekonomiler, hava taşımacılığı ile gelişirler. Küresel olarak ticari havacılık, GSYİH’nın büyümesini teşvik eder, 65 milyon kişinin geçimini destekler ve işimizin tüm toplumlara ve küresel ticarete getirdiği muazzam faydaları gösterir.”   Airbus uçakları, kendi segmentlerinde pazar liderleridir. Küçük (S) segment, A220 Ailesi ve A320 ailesinin tüm varyantlarını içerir. Orta (M) segmentte Airbus ürünleri, A330 ve A330neo Ailesi uçaklarından oluşur ve ayrıca uzun mesafeli görevlerde kullanılan daha küçük A321LR ve XLR sürümlerini de içerebilir. Geniş gövde (L) segmentinde ise, ultra uzun menzilli (ULR) versiyonunu da içeren daha büyük A350 XWB ailesi ile birlikte A330neo ailesi tarafından temsil edilmektedir. Daha geniş A380 modeli de bu segmentte sunulmaya devam edecektir.   Airbus Hakkında Airbus, havacılık, uzay ve ilgili servislerde küresel bir liderdir. 2018 yılında, yaklaşık 134,000 kişiye istihdam sağlamış, 64 milyar Avro gelir elde etmiştir. Airbus, yolcu uçağı segmentinde en geniş ürün yelpazesini sunmaktadır. Airbus, tanker, savaş, ulaştırma ve görev uçakları sunan Avrupa’nın bir numaralı uzay girişimi, dünyanın önde gelen en büyük uzay şirketidir. Helikopter sektöründe, dünya çapında en verimli sivil ve askeri helikopter çözümlerini sunmaktadır.    

Airbus: Önümüzdeki 20 yıl içinde 39.000’den fazla yeni uçak ihtiyacı olacak

 

Londra, 18 Eylül 2019 – Dünyanın yolcu ve kargo uçağı filosu, yıllık %4.3 trafik artışı ile 2038 yılına kadar iki katının üzerine çıkarak 23.000’den 48.000’e yükselecek. Bu artışın bir sonucu olarak 550.000 yeni pilota ve 640.000 yeni teknisyene ihtiyaç duyulacak.

 

2038 yılına kadar, öngörülen 47,680’lik uçak filosunun 39,210 adeti yeni, 8,470 adedi ise mevcut uçaklardan oluşacak. A220, A320neo Ailesi, A330neo ve A350 gibi en yeni nesil yakıt tasarruflu uçaklarla güncellenecek filolar ile Airbus, küresel olarak daha fazla insanı taşırken aynı zamanda hava taşımacılığı endüstrisinin hızlı dekarbonizasyonuna ve 2020 yılından itibaren karbon nötr büyüme hedefine büyük ölçüde katkıda bulunacağına inanıyor.

 

Günümüzün gelişen uçak teknolojisini yansıtan Airbus, kapasite, menzil ve görev türünü dikkate alarak segmentasyonunu basitleştirdi. Örneğin, uzun menzilli A321LR veya XLR, Orta (M) segment iken kısa menzilli A321, Küçük (S) olarak kategorize edilebilir. A330 için çekirdek pazar, Orta (M) segment olarak sınıflandırılmış olsa da, muhtemelen A350 XWB ile birlikte Geniş (L) gövde pazar segmentasyonu içinde havayolları tarafından işletilmeye devam edecek.

 

Airbus’ın 2019-2038 Küresel Pazar Tahmini’ne göre yeni segmentasyonda ihtiyaç duyulacak olan 39,210 yeni yolcu ve kargo uçağının 29.720 adedi Küçük (S), 5.370 adeti Orta (M) ve 4.120 adeti Geniş (L) gövde uçaklardan oluşacak. Bunlardan 25.000 adeti büyüme ve 14.210 adedi ise eski modellerin daha verimli yeni modellerle yenilenmesi amacına yönelik olacak.

 

Ekonomik şoklara karşı dirençli olan hava trafiği, 2000 yılından bu yana iki katın üzerinde artış gösterdi. Seyahat eğiliminin dünyanın en yüksekleri arasında olduğu gelişmekte olan pazarlarda, havayolu ile seyahat dünyanın diğer yerlerine göre daha yüksek bir talep gösteiyor. Özellikle yüksek nüfuslu merkezleri birbirine bağlamada gerek maliyetler gerekse de coğrafya nedeni ile alternatifler imkansız hale geldiğinden bu pazarlarda hava tarifiği önemli bir rol oynuyor. Bugün, tüm dünya kentsel nüfusunun yaklaşık olarak dörtte biri, küresel GSYİH’nın dörtte birinin fazlasından sorumludur. Bu faktörlerin her ikisinin de büyümenin önemli aktörleri olduğu göz önüne alındığında, Havacılık Mega Şehirleri (AMC), küresel havacılık ağına güç vermeye devam edecek. Yakıt verimliliğindeki büyük gelişmeler ise mevcut daha az yakıt tasarrufu sunan uçakları değiştirmek için daha fazla talebe yol açacak.

 

Airbus CCO’su ve Airbus International Başkanı Christian Scherer, “Yıllık %4 büyüme, havacılığın kısa vadeli ekonomik şoklar ve jeo-politik sıkıntılar karşısındaki dirençli doğasını yansıtıyor. Ekonomiler, hava taşımacılığı ile gelişirler. Küresel olarak ticari havacılık, GSYİH’nın büyümesini teşvik eder, 65 milyon kişinin geçimini destekler ve işimizin tüm toplumlara ve küresel ticarete getirdiği muazzam faydaları gösterir.”

 

Airbus uçakları, kendi segmentlerinde pazar liderleridir. Küçük (S) segment, A220 Ailesi ve A320 ailesinin tüm varyantlarını içerir. Orta (M) segmentte Airbus ürünleri, A330 ve A330neo Ailesi uçaklarından oluşur ve ayrıca uzun mesafeli görevlerde kullanılan daha küçük A321LR ve XLR sürümlerini de içerebilir. Geniş gövde (L) segmentinde ise, ultra uzun menzilli (ULR) versiyonunu da içeren daha büyük A350 XWB ailesi ile birlikte A330neo ailesi tarafından temsil edilmektedir. Daha geniş A380 modeli de bu segmentte sunulmaya devam edecektir.

 

Airbus Hakkında

Airbus, havacılık, uzay ve ilgili servislerde küresel bir liderdir. 2018 yılında, yaklaşık 134,000 kişiye istihdam sağlamış, 64 milyar Avro gelir elde etmiştir. Airbus, yolcu uçağı segmentinde en geniş ürün yelpazesini sunmaktadır. Airbus, tanker, savaş, ulaştırma ve görev uçakları sunan Avrupa’nın bir numaralı uzay girişimi, dünyanın önde gelen en büyük uzay şirketidir. Helikopter sektöründe, dünya çapında en verimli sivil ve askeri helikopter çözümlerini sunmaktadır.

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30tEc2U
via IFTTT

Airbus, 2019-2038 Küresel Pazar Tahmini’ni açıkladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30tEc2U

Üniversitede ilk sınav: Uyum


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/303BJA5