11 Eylül 2019 Çarşamba

Türk Hava Yolları’nın ağustos ayı doluluk oranı yüzde 84,8 olarak gerçekleşti Türk Hava Yolları’nın ağustos ayı doluluk oranı yüzde 84,8 olarak gerçekleşti. Türk Hava Yolları ağustos ayı yolcu ve kargo trafik sonuçlarını açıkladı. Bayrak taşıyıcı, havacılık sektöründe küresel ölçekte yaşanan talep azalmasına rağmen yüzde 84,8 doluluk oranına ulaştı. Dünyanın en çok ülkesine tek merkezden bağlantı imkanı sunan küresel taşıyıcının dıştan dışa transfer yolcu sayısı ise geçen yılın aynı ayına göre yüzde 9,4 artarak rekor düzeyde gerçekleşti. Dünyada en iyi beş hava kargo markasından biri olma hedefine Turkish Cargo markasıyla ilerleyen bayrak taşıyıcı, ağustos ayında taşıdığı kargo-posta hacmini ise geçtiğimiz yılın ayına göre yüzde 11,5 artırdı. Bayrak taşıyıcı, hava kargo pazarında çift haneli büyüme sürecini yeni evinde de sürdürüyor. Ağustos 2019 Trafik Sonuçları Değerlendirmesine Göre;   Ağustos ayı toplam doluluk oranı %84,8 olarak gerçekleşti. Dış Hat doluluk oranı %84,3 olarak gerçekleşirken, iç hat uçuşların doluluk oranı 0,7 puan artarak yüzde 88,4 oldu.   Dıştan dışa transfer yolcu sayısında %9,4’lik bir artış gerçekleşti.   Ağustos ayında taşınan Kargo ve Posta hacmi geçen yılın aynı dönemine göre %11,5 seviyesinde arttı. Kargodaki bu büyümeye %24,8 ile Kuzey Amerika, %12,2 ile Uzak Doğu ve %11,3 ile Avrupa katkı sağladı.   Ağustos ayında geçen yılın aynı dönemine göre yolcu doluluk oranında Yurt İçinde 0,6 puan, Kuzey Amerika’da 0,4 puan, Uzak Doğu’da ise 0,3 puanlık artış gerçekleşti.   Ocak-Ağustos 2019 Trafik Sonuçları Değerlendirmesine Göre ise;   2019 yılının ilk sekiz ayında yaklaşık 50 milyon yolcu taşınmıştır.   Dıştan dışa transfer yolcu sayısında %3,5’lik bir artış yaşanmıştır.   2019 yılının ilk sekiz ayında toplam taşınan Kargo ve Posta geçen senenin aynı dönemine göre %10 artarak 985 bin tona ulaştı.

Türk Hava Yolları’nın ağustos ayı doluluk oranı yüzde 84,8 olarak gerçekleşti.

Türk Hava Yolları ağustos ayı yolcu ve kargo trafik sonuçlarını açıkladı. Bayrak taşıyıcı, havacılık sektöründe küresel ölçekte yaşanan talep azalmasına rağmen yüzde 84,8 doluluk oranına ulaştı. Dünyanın en çok ülkesine tek merkezden bağlantı imkanı sunan küresel taşıyıcının dıştan dışa transfer yolcu sayısı ise geçen yılın aynı ayına göre yüzde 9,4 artarak rekor düzeyde gerçekleşti.

Dünyada en iyi beş hava kargo markasından biri olma hedefine Turkish Cargo markasıyla ilerleyen bayrak taşıyıcı, ağustos ayında taşıdığı kargo-posta hacmini ise geçtiğimiz yılın ayına göre yüzde 11,5 artırdı. Bayrak taşıyıcı, hava kargo pazarında çift haneli büyüme sürecini yeni evinde de sürdürüyor.

Ağustos 2019 Trafik Sonuçları Değerlendirmesine Göre;

  •   Ağustos ayı toplam doluluk oranı %84,8 olarak gerçekleşti. Dış Hat doluluk oranı %84,3 olarak gerçekleşirken, iç hat uçuşların doluluk oranı 0,7 puan artarak yüzde 88,4 oldu.
  •   Dıştan dışa transfer yolcu sayısında %9,4’lik bir artış gerçekleşti.

  •   Ağustos ayında taşınan Kargo ve Posta hacmi geçen yılın aynı dönemine göre %11,5 seviyesinde arttı. Kargodaki bu büyümeye %24,8 ile Kuzey Amerika, %12,2 ile Uzak Doğu ve %11,3 ile Avrupa katkı sağladı.

  •   Ağustos ayında geçen yılın aynı dönemine göre yolcu doluluk oranında Yurt İçinde 0,6 puan, Kuzey Amerika’da 0,4 puan, Uzak Doğu’da ise 0,3 puanlık artış gerçekleşti.

 

Ocak-Ağustos 2019 Trafik Sonuçları Değerlendirmesine Göre ise;

  •   2019 yılının ilk sekiz ayında yaklaşık 50 milyon yolcu taşınmıştır.

  •   Dıştan dışa transfer yolcu sayısında %3,5’lik bir artış yaşanmıştır.

  •   2019 yılının ilk sekiz ayında toplam taşınan Kargo ve Posta geçen senenin aynı dönemine göre %10 artarak 985 bin tona ulaştı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NT3GnI
via IFTTT

Türk Hava Yolları’nın ağustos ayı doluluk oranı yüzde 84,8 olarak gerçekleşti


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NT3GnI

TAV ve Groupe ADP’den yaratıcı girişimlere destek


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3051qfx

TAV ve Groupe ADP’den yaratıcı girişimlere destek TAV ve Groupe ADP’den yaratıcı girişimlere destek TAV Havalimanları ve ortağı Groupe ADP, ulaştırma ve havacılık alanında çalışan girişimlere Paris ve İzmir’de tanıtım ve yatırımcılarla buluşma olanağı sağlıyor. Seçilen girişimler 15 Ekim’de Charles de Gaulle, 17 Ekim’de de Adnan Menderes havalimanında olacak. TAV iki girişimi Paris’e götürecek, Fransa’dan iki girişim de İzmir’e gelecek. Başvurular 15 Eylül’de sonlanıyor. Dünyanın en geniş havalimanı işletmeciliği platformunu oluşturan TAV Havalimanları ve Groupe ADP tarafından düzenlenen “Airport Startup Day”, Türkiye ve Fransa’dan ulaştırma ve havacılık alanında çalışan girişimleri bir araya getirecek. Uluslararası jüri tarafından seçilen girişimler, Paris Charles de Gaulle ve İzmir Adnan Menderes havalimanlarında projelerini yolcular, yatırımcılar ve sektörün önde gelen isimleriyle paylaşma olanağı bulacak. Projenin Türkiye ayağını yürüten TAV Teknoloji Genel Müdürü Kerem Öztürk “Yılda 100 milyondan fazla yolcuya hizmet veren bir şirket olarak, yolcu memnuniyeti tüm operasyonlarımızın odağında yer alıyor. Yolcularımızın ihtiyaç ve beklentilerini yakından takip ederek buna uygun inovatif çözümler yaratıyoruz. Ortağımız Groupe ADP tarafından düzenlenen Airport Startup Day etkinliğini bu yıl ülkemizin en büyük ticaret ve girişimcilik merkezlerinden biri olan İzmir’e taşıyoruz. Bu etkinlik geleceğin seyahat deneyimini oluşturacak girişimlere, uluslararası alanda eşsiz bir görünürlük ve yeni işbirlikleri kurma olanağı sunuyor. Bu yıl ilk kez düzenleyeceğimiz etkinliği önümüzdeki yıllarda işlettiğimiz diğer havalimanlarına da taşımayı umuyoruz. Sosyal fayda yaratma misyonumuzun gereği olarak, Türkiye’deki girişimlere bu desteği vermekten mutluluk duyuyoruz” dedi. Airport Startup Day etkinliğine Türkiye’den 15 girişim seçilecek. Bu girişimlerden ikisi, tüm masrafları TAV ve Groupe ADP tarafından üstlenilmek üzere Paris’teki etkinliğe de katılacak. Etkinlikte yer alan girişimler arasında jüri değerlendirmelerine göre en yaratıcı bulunanlar ayrıca ödüllendirilecek. Katılmak isteyen girişimciler 15 Eylül’e kadar www.airportstartupday.com adresinde yer alan online form üzerinden başvurabilir. Jüri tarafından seçilen girişimler eylül ayı sonunda açıklanacak. TAV Havalimanları hakkında Dünyanın önde gelen havalimanı işletmecileri arasında yer alan TAV Havalimanları, Türkiye’de Antalya, Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Milas Bodrum ve Gazipaşa Alanya havalimanlarını işletiyor. TAV yurtdışında ise Gürcistan’ın Tiflis ve Batum, Tunus’un Monastır ve Enfidha-Hammamet, Makedonya’nın Üsküp ile Ohrid, Suudi Arabistan’ın Medine ve Hırvatistan’ın Zagreb Havalimanı’nda faaliyet gösteriyor. Holding, duty free, yiyecek-içecek hizmetleri, yer hizmetleri, bilişim, güvenlik ve işletme hizmetleri gibi havalimanı operasyonunun diğer alanlarında da faaliyet gösteriyor. Bu çerçevede TAV Havalimanları, Letonya’nın Riga Havalimanı’nda da duty free, yiyecek içecek ve diğer ticari alanların işletmesini gerçekleştiriyor. Şirket 2018’de iştirakleriyle birlikte bir milyon uçak seferine ve 152 milyon yolcuya hizmet sundu. DCIM100GOPRO

Türk Hava Yolları yolcu programı Miles&Smiles, Petrol Ofisi ile iş birliği yaptı MILES&SMILES ÜYELERİ POSİTİVE CARD’LA DAHA ÇOK KAZANACAK Türk Hava Yolları yolcu programı Miles&Smiles, Petrol Ofisi ile iş birliği yaptı, Millerle daha fazla yakıt kazanma devri başladı. Türkiye’nin en güçlü markaları Petrol Ofisi ile Türk Hava Yolları muhteşem bir iş birliğine imza attı. Kartlarını Positive Card ile eşleştiren tüm Miles&Smiles üyeleri, Milleri ile akaryakıt alabilecek ve 5 kata kadar Yakıt Puan kazanacak. Türkiye akaryakıt ile madeni yağlar ve kimyasallar sektörünün lideri Petrol Ofisi, Türkiye’nin bayrak taşıyıcı havayolu Türk Hava Yolları ile birlikte çok kazandıracak bir kampanya başlattı. İş birliği, 124 ülkede 300’den fazla uçuş noktası ile dünyanın en çok ülkesine uçan Türk Hava Yolları ile seyahat eden Miles&Smiles üyelerinin yüzünü güldürecek. Miles&Smiles üyeleri; hem Türkiye’nin dört bir yanında hizmet veren kampanya dahilindeki Petrol Ofisi istasyonlarından yapacakları yakıt alımlarında daha fazla Positive Puan kazanacak, hem de Milleri ile araçlarına yakıt alabilecek. Kampanyanın avantajlarından yararlanmak isteyen Miles&Smiles üyelerinin kartlarını Petrol Ofisi’nin Positive Card’ıyla bir kez eşleştirmeleri yeterli. Bu işlemden sonra Positive Card üyesi Petrol Ofisi istasyonlarından alacakları ücretli akaryakıt/otogaz ürünleri karşılığında Miles&Smiles üyelik statülerine göre puan toplayabilecekler. Classic Card sahipleri 2 kat, Classic Plus Card sahipleri 3 kat, Elite Card sahipleri 4 kat ve Elite Plus Card sahipleri de 5 kat Positive Puan alabilecek. Yine bu iş birliği çerçevesinde, üyelik hesaplarındaki Milleri Positive Puan’a çevirerek kampanyaya dahil Petrol Ofisi istasyonlarından akaryakıt/otogaz alabilecekler. Yapılan imza töreninde Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, “Petrol Ofisi olarak, odağımızda müşterilerimiz bulunuyor ve bu yaklaşımımız çerçevesinde yeni, büyük ve fark yaratacak iş birliklerini çok önemsiyoruz. Müşterilerimize fayda yaratacak, hayatlarını kolaylaştıracak, cazip fırsatlar sunacak projelere imza atıyoruz. Bu alanda attığımız en son ancak en önemli imzalardan birini de Türk Hava Yolları ile attık. Türkiye’nin alanlarında lider, en büyük iki markası Türk Hava Yolları ve Petrol Ofisi, güç birliği yaparak çok önemli bir iş birliğini gerçekleştirdi. Gücünü bu topraklardan alan, yaygınlık ve erişim açısından da en büyük olan iki köklü firma olarak oldukça cazip fırsatlar sunan bir kampanya gerçekleştiriyoruz. Bu iş birliği ile birlikte Miles&Smiles üyeleri, hem Türkiye’nin en köklü kurumlarından kaliteli hizmet almanın güvenini daha da çok hissedecek, hem de çok kazançlı çıkacaklar” dedi. Türk Hava Yolları Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur ise, “Sadakatin giderek önem kazandığı havacılık sektöründe, son yıllarda dünya çapında hızla yükselen grafiğimize paralel olarak Miles&Smiles Yolcu Programı kapsamında da yeni uygulamalar hayata geçirmekte ve farklı sektörlerde yeni iş birlikleri yapmaktayız. Bu kapsamda; akaryakıt sektöründe de Petrol Ofisi ile iş birliğimizi başlatıyoruz. Miles&Smiles’ın avantajlarla dolu dünyasına yeni bir marka daha eklemekten mutluyuz. Türkiye’nin en büyük sadakat programı olan Miles&Smiles ve Positive Card sahibi üyelerimiz, Millerini Positive Puan’a çevirerek akaryakıta dönüştürebilecek. Tüm Miles&Smiles üyeleri, Positive Card’ları ile Petrol Ofisi istasyonlarından yapacakları her akaryakıt ve otogaz alışverişinde kart statülerine göre kat kat Positive Puan kazanacaktır.” dedi. Hem Türkiye’de hem de dünyada en çok noktaya uçuran havayolu ile akaryakıt sektöründe en yaygın istasyon ağına sahip iki markasının yapmış olduğu bu iş birliği, gerek iş nedeniyle gerekse tatil amaçlı sık seyahat edenlerin bütçesine de hatırı sayılır bir katkı sağlayacak.

MILES&SMILES ÜYELERİ POSİTİVE CARD’LA DAHA ÇOK KAZANACAK

Türk Hava Yolları yolcu programı Miles&Smiles, Petrol Ofisi ile iş birliği yaptı, Millerle daha fazla yakıt kazanma devri başladı.

Türkiye’nin en güçlü markaları Petrol Ofisi ile Türk Hava Yolları muhteşem bir iş birliğine imza attı. Kartlarını Positive Card ile eşleştiren tüm Miles&Smiles üyeleri, Milleri ile akaryakıt alabilecek ve 5 kata kadar Yakıt Puan kazanacak.

Türkiye akaryakıt ile madeni yağlar ve kimyasallar sektörünün lideri Petrol Ofisi, Türkiye’nin bayrak taşıyıcı havayolu Türk Hava Yolları ile birlikte çok kazandıracak bir kampanya başlattı. İş birliği, 124 ülkede 300’den fazla uçuş noktası ile dünyanın en çok ülkesine uçan Türk Hava Yolları ile seyahat eden Miles&Smiles üyelerinin yüzünü güldürecek.

Miles&Smiles üyeleri; hem Türkiye’nin dört bir yanında hizmet veren kampanya dahilindeki Petrol Ofisi istasyonlarından yapacakları yakıt alımlarında daha fazla Positive Puan kazanacak, hem de Milleri ile araçlarına yakıt alabilecek.

Kampanyanın avantajlarından yararlanmak isteyen Miles&Smiles üyelerinin kartlarını Petrol Ofisi’nin Positive Card’ıyla bir kez eşleştirmeleri yeterli. Bu işlemden sonra Positive Card üyesi Petrol Ofisi istasyonlarından alacakları ücretli akaryakıt/otogaz ürünleri karşılığında Miles&Smiles üyelik statülerine göre puan toplayabilecekler. Classic Card sahipleri 2 kat, Classic Plus Card sahipleri 3 kat, Elite Card sahipleri 4 kat ve Elite Plus Card sahipleri de 5 kat Positive Puan alabilecek. Yine bu iş birliği çerçevesinde, üyelik hesaplarındaki Milleri Positive Puan’a çevirerek kampanyaya dahil Petrol Ofisi istasyonlarından akaryakıt/otogaz alabilecekler.

Yapılan imza töreninde Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, “Petrol Ofisi olarak, odağımızda müşterilerimiz bulunuyor ve bu yaklaşımımız çerçevesinde yeni, büyük ve fark yaratacak iş birliklerini çok önemsiyoruz. Müşterilerimize fayda yaratacak, hayatlarını kolaylaştıracak, cazip fırsatlar sunacak projelere imza atıyoruz. Bu alanda attığımız en son ancak en önemli imzalardan birini de Türk Hava Yolları ile attık. Türkiye’nin alanlarında lider, en büyük iki markası Türk Hava Yolları ve Petrol Ofisi, güç birliği yaparak çok önemli bir iş birliğini gerçekleştirdi. Gücünü bu topraklardan alan, yaygınlık ve erişim açısından da en büyük olan iki köklü firma olarak oldukça cazip fırsatlar sunan bir kampanya gerçekleştiriyoruz. Bu iş birliği ile birlikte Miles&Smiles üyeleri, hem Türkiye’nin en köklü kurumlarından kaliteli hizmet almanın güvenini daha da çok hissedecek, hem de çok kazançlı çıkacaklar” dedi.

Türk Hava Yolları Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur ise, “Sadakatin giderek önem kazandığı havacılık sektöründe, son yıllarda dünya çapında hızla yükselen grafiğimize paralel olarak Miles&Smiles Yolcu Programı kapsamında da yeni uygulamalar hayata geçirmekte ve farklı sektörlerde yeni iş birlikleri yapmaktayız. Bu kapsamda; akaryakıt sektöründe de Petrol Ofisi ile iş birliğimizi başlatıyoruz. Miles&Smiles’ın avantajlarla dolu dünyasına yeni bir marka daha eklemekten mutluyuz. Türkiye’nin en büyük sadakat programı olan Miles&Smiles ve Positive Card sahibi üyelerimiz, Millerini Positive Puan’a çevirerek akaryakıta dönüştürebilecek. Tüm Miles&Smiles üyeleri, Positive Card’ları ile Petrol Ofisi istasyonlarından yapacakları her akaryakıt ve otogaz alışverişinde kart statülerine göre kat kat Positive Puan kazanacaktır.” dedi.

Hem Türkiye’de hem de dünyada en çok noktaya uçuran havayolu ile akaryakıt sektöründe en yaygın istasyon ağına sahip iki markasının yapmış olduğu bu iş birliği, gerek iş nedeniyle gerekse tatil amaçlı sık seyahat edenlerin bütçesine de hatırı sayılır bir katkı sağlayacak.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2ZTScqz
via IFTTT

Türk Hava Yolları yolcu programı Miles&Smiles, Petrol Ofisi ile iş birliği yaptı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2ZTScqz

TEKNOFEST Dolayısıyla Hava Trafiği İçin Gerekli Önlemler Alındı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30aVIZI