4 Eylül 2019 Çarşamba

Pegasus Hava Yolları “Göklerdeki Memnuniyet” Araştırması İle Altın’a Uçtu! Yöntem Araştırma – Pegasus Hava Yolları “Göklerdeki Memnuniyet” Araştırması İle Altın’a Uçtu! Pegasus Hava Yolları ve Yöntem Araştırma’nın “Göklerdeki Memnuniyet” adlı araştırma projesi Memnun Baykuş dalında Altın Baykuş Ödülü’ne layık görüldü… Araştırma sektörünün Oscar’ı ya da araştırmanın akademik yönünü de dikkate alarak Nobel‘i de denebilecek prestijli Baykuş Ödülleri‘nde, Yöntem Araştırma tarafından Pegasus Hava Yolları için gerçekleştirilen “Göklerdeki Memnuniyet” adlı araştırma projesi, memnuniyeti en iyi ölçen araştırma projelerinin yarıştığı Memnun Baykuş dalında Altın Baykuş Ödülü’nü kazandı. Araştırma sektörünün tek resmi mesleki örgütü olan Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından bu yıl 7.’si gerçekleştirilen yarışmada, gerek araştırma tasarımındaki inovatif yaklaşım, gerekse de müşteri memnuniyetini tüm süreçleri ile düzenli, eksiksiz ve sürdürülebilir bir şekilde ölçmedeki başarısı ile ödül kazanan proje, bu başarıyı aynı zamanda Pegasus Hava Yolları’nın araştırma bulgularını ve Yöntem‘in aksiyon önerilerini başarılı stratejilere dönüştürerek Türkiye’de havayolu taşımacılığı alanında yeniliklere imza atması ile de yakaladı. Böylelikle Pegasus Hava Yolları, Baykuş ödüllerinin verilmeye başlandığı 2013 yılından bu yana ödül kazanan ilk özel havayolu firması oldu. 3 Eylül 2019’da İstanbul Four Seasons Otel’de gerçekleştirilen ödül töreninde ödülü Pegasus Hava Yolları adına Misafir Deneyimi Müdürü Demet YARKIN, Yöntem adına Yönetici Ortak Sevim AKTULGA, proje sorumlusu Araştırma Uzmanı İpek BURMA ve Kıdemli Analist Levent TOKCAN aldı. Araştırmanın Künyesi Örnek Büyüklüğü: n=5.380 (2019 yılı aylık ortalama). Kümülatif olarak bugüne kadar yaklaşık 200 bin anket gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın Evreni ve Hedef Kitlesi:Pegasus Havayolları ile 4 gün önce yurtiçi ya da yurtdışı uçuş yapmış tüm müşteriler. Örnekleme Yöntemi: Araştırmada Pegasus Havayolları ile seyahat eden tüm misafirlere anket gönderimi yapılmaktadır. Veri Toplama Yöntemi: Kantitatif Online Kendi Kendine Doldurma. Veri Toplama Tarihleri: 23.06.2016 – 31.07.2019 (devam ediyor) Ağırlıklandırma: Mevsimsel farklılıklardan arındırmak amacıyla yurtiçi ve yurtdışı uçuşlar ağırlıklandırılarak analiz edilmektedir.

Yöntem Araştırma – Pegasus Hava Yolları “Göklerdeki Memnuniyet” Araştırması İle Altın’a Uçtu!

Pegasus Hava Yolları ve Yöntem Araştırma’nın “Göklerdeki Memnuniyet” adlı araştırma projesi Memnun Baykuş dalında Altın Baykuş Ödülü’ne layık görüldü…

Araştırma sektörünün Oscar’ı ya da araştırmanın akademik yönünü de dikkate alarak Nobel‘i de denebilecek prestijli Baykuş Ödülleri‘nde, Yöntem Araştırma tarafından Pegasus Hava Yolları için gerçekleştirilen “Göklerdeki Memnuniyet” adlı araştırma projesi, memnuniyeti en iyi ölçen araştırma projelerinin yarıştığı Memnun Baykuş dalında Altın Baykuş Ödülü’nü kazandı.

Araştırma sektörünün tek resmi mesleki örgütü olan Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından bu yıl 7.’si gerçekleştirilen yarışmada, gerek araştırma tasarımındaki inovatif yaklaşım, gerekse de müşteri memnuniyetini tüm süreçleri ile düzenli, eksiksiz ve sürdürülebilir bir şekilde ölçmedeki başarısı ile ödül kazanan proje, bu başarıyı aynı zamanda Pegasus Hava Yolları’nın araştırma bulgularını ve Yöntem‘in aksiyon önerilerini başarılı stratejilere dönüştürerek Türkiye’de havayolu taşımacılığı alanında yeniliklere imza atması ile de yakaladı.

Böylelikle Pegasus Hava Yolları, Baykuş ödüllerinin verilmeye başlandığı 2013 yılından bu yana ödül kazanan ilk özel havayolu firması oldu.

3 Eylül 2019’da İstanbul Four Seasons Otel’de gerçekleştirilen ödül töreninde ödülü Pegasus Hava Yolları adına Misafir Deneyimi Müdürü Demet YARKIN, Yöntem adına Yönetici Ortak Sevim AKTULGA, proje sorumlusu Araştırma Uzmanı İpek BURMA ve Kıdemli Analist Levent TOKCAN aldı.

Araştırmanın Künyesi

Örnek Büyüklüğü: n=5.380 (2019 yılı aylık ortalama). Kümülatif olarak bugüne kadar yaklaşık 200 bin anket gerçekleştirilmiştir.

Araştırmanın Evreni ve Hedef Kitlesi:Pegasus Havayolları ile 4 gün önce yurtiçi ya da yurtdışı uçuş yapmış tüm müşteriler.

Örnekleme Yöntemi: Araştırmada Pegasus Havayolları ile seyahat eden tüm misafirlere anket gönderimi yapılmaktadır.

Veri Toplama Yöntemi: Kantitatif Online Kendi Kendine Doldurma.

Veri Toplama Tarihleri: 23.06.2016 – 31.07.2019 (devam ediyor)

Ağırlıklandırma: Mevsimsel farklılıklardan arındırmak amacıyla yurtiçi ve yurtdışı uçuşlar ağırlıklandırılarak analiz edilmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2HOFEXf
via IFTTT

Pegasus Hava Yolları “Göklerdeki Memnuniyet” Araştırması İle Altın’a Uçtu!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2HOFEXf

IGA CEO’su Kadri Samsunlu World Aviation Festival’de konuştu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2LEjNDd

IGA CEO’su Kadri Samsunlu World Aviation Festival’de konuştu IGA CEO’su Kadri Samsunlu konuşmacı olduğu World Aviation Festival’ın Ben Thompson moderatörlüğündeki oturumunda; İstanbulHavalimanı’nda yolcu konforunu artırmak için teknoloji kullanımının, hava yolları ile yapılan iş birliklerinin ve veri kullanımında güvenliğin önemine değindi. İstanbul Havalimanı’nda yolculara kendilerini özel hissettirecek uygulamaların hayata geçirildiğini aktardı.

IGA CEO’su Kadri Samsunlu konuşmacı olduğu World Aviation Festival’ın Ben Thompson moderatörlüğündeki oturumunda; İstanbulHavalimanı’nda yolcu konforunu artırmak için teknoloji kullanımının, hava yolları ile yapılan iş birliklerinin ve veri kullanımında güvenliğin önemine değindi. İstanbul Havalimanı’nda yolculara kendilerini özel hissettirecek uygulamaların hayata geçirildiğini aktardı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2LEjNDd
via IFTTT

Türk Hava Yolları, 2019 yılı hedef ve beklentilerini revize etti


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2zR5426

Türk Hava Yolları, 2019 yılı hedef ve beklentilerini revize etti Türk Hava Yolları, 2019 yılı için revize ettiği beklentileri Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı bildirimde açıkladı. Açıklama şöyle; Ortaklığımız Yönetim Kurulunca kabul edilen 2019 yılı revize hedef ve beklentileri aşağıdaki gibidir: Trafik Gelişimi 2019 yılında iç hatlarda 31 milyon; dış hatlarda 45 milyon olmak üzere toplam 76 milyon yolcu taşınması hedeflenmektedir. 2019 yılında %7 civarında artış ile yaklaşık 1,5 milyon ton kargo taşınması hedeflenmektedir. Kapasite artışının %4 civarında olması, yolcu doluluk oranının ise %81-%82 aralığında gerçekleşmesi beklenmektedir. Finansal Gelişim (Konsolide)  2019 yılında toplam akaryakıt tüketiminde %6 civarında artış öngörülmektedir. 2019 yılı hedge dahil ortalama jet yakıtı maliyetinin ton başına 690 USD civarında olması beklenmektedir. Yaklaşık 13,4 Milyar USD tutarında konsolide satış geliri elde edilmesi hedeflenmektedir. Yakıt hariç birim giderlerde  %7-%9 arasında artış beklenmektedir.  Konsolide EBITDAR marjının %22-%23 arasında olması hedeflenmektedir.

Türk Hava Yolları, 2019 yılı için revize ettiği beklentileri Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı bildirimde açıkladı.

Açıklama şöyle;

Ortaklığımız Yönetim Kurulunca kabul edilen 2019 yılı revize hedef ve beklentileri aşağıdaki gibidir:

Trafik Gelişimi

  • 2019 yılında iç hatlarda 31 milyon; dış hatlarda 45 milyon olmak üzere toplam 76 milyon yolcu taşınması hedeflenmektedir.
  • 2019 yılında %7 civarında artış ile yaklaşık 1,5 milyon ton kargo taşınması hedeflenmektedir.
  • Kapasite artışının %4 civarında olması, yolcu doluluk oranının ise %81-%82 aralığında gerçekleşmesi beklenmektedir.

Finansal Gelişim (Konsolide)

  •  2019 yılında toplam akaryakıt tüketiminde %6 civarında artış öngörülmektedir.
  • 2019 yılı hedge dahil ortalama jet yakıtı maliyetinin ton başına 690 USD civarında olması beklenmektedir.
  • Yaklaşık 13,4 Milyar USD tutarında konsolide satış geliri elde edilmesi hedeflenmektedir.
  • Yakıt hariç birim giderlerde  %7-%9 arasında artış beklenmektedir.
  •  Konsolide EBITDAR marjının %22-%23 arasında olması hedeflenmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2zR5426
via IFTTT

3 Eylül 2019 Salı

Pegasus’a İnsan Kaynakları alanında iki yeni ödül! İnsan Kaynakları alanında iki yeni ödül! Brandon Hall tarafından düzenlenen ve dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olan “Mükemmeliyet Ödülleri”nde “Yüksek Performans Kültürünün Yaratılması” kategorisinde altın ödül alırken, “Entegre Yetenek Yönetimi Stratejisinin Güçlendirilmesi’nde ise gümüş ödül almaya hak kazandı.

İnsan Kaynakları alanında iki yeni ödül!

Brandon Hall tarafından düzenlenen ve dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olan “Mükemmeliyet Ödülleri”nde “Yüksek Performans Kültürünün Yaratılması” kategorisinde altın ödül alırken, “Entegre Yetenek Yönetimi Stratejisinin Güçlendirilmesi’nde ise gümüş ödül almaya hak kazandı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2HLphLc
via IFTTT