2 Eylül 2019 Pazartesi

Türk Hava Yolları’ndan Kuzey Avrupa’ya seyahat edecek yolcular için ayrıcalıklı fiyatlar Türk Hava Yolları’ndan Kuzey Avrupa’ya seyahat edecek yolcular için ayrıcalıklı fiyatlar   Dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu Türk Hava Yolları, transfer merkezi İstanbul Havalimanı’ndan İngiltere, İrlanda, Rusya, Norveç, İsveç, Danimarka, Finlandiya, Letonya, Litvanya ve Estonya’daki 26 noktaya gidiş – dönüş her şey dâhil 164 Dolar’dan başlayan fiyatlarla uçma ayrıcalığı sunuyor. Sınırlı sayıda koltuk için geçerli olan indirimden yararlanmak isteyen yolcular, uçuş biletlerini 3- 13 Eylül 2019 tarihleri arasında satın almaları halinde, seyahatlerini 03 Eylül 2019 – 20 Mayıs 2020* tarih aralığında gerçekleştirebilecekler. Ekonomi sınıfı için her şey dâhil gidiş – dönüş 164 Dolar’dan başlayan fiyatlar Türk Hava Yolları’nın resmi web sitesi ücretleri olmakla birlikte bilet satış ofisleri ve acentelerde değişiklik gösterebilmektedir. Kapsam dışı seyahat dönemleri ve kampanya ile ilgili ayrıntılı bilgilere www.turkishairlines.com web adresinden, 444 0 849 numaralı Çağrı Merkezi’nden veya satış ofislerinden ulaşılabilir. *Seyahat tarih aralığı Birleşik Krallık için 10 Eylül 2019 – 20 Mayıs 2020, Rusya için 3 Eylül 2019 – 20 Nisan 2020 şeklindedir.   Türk Hava Yolları Hakkında: 1933 yılında 5 uçaktan oluşan mütevazı bir filo ile kurulan Star İttifakı üyesi Türk Hava Yolları, bugün 343 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile 50 yurtiçi, 265 uluslararası olmak üzere dünyanın 126 ülkesindeki 315 noktaya uçan havayolu şirketidir. Türk Hava Yolları ile ilgili daha geniş bilgiye www.turkishairlines.com web adresinden veya Facebook,Twitter, YouTube, Linkedİn ve Instagram hesapları üzerinden ulaşılabilir. Star İttifakı Hakkında: Türk Hava Yolları, ilk küresel havayolu ittifakı olarak 1997 yılında kurulan ve uluslararası ölçekte seyahat edenler için dünya genelinde ulaşım, tanınırlık ve benzersiz hizmet sunan Star İttifakı (Star Alliance)’na üye havayolu şirketidir. Air Transport World tarafından “Market Leadership Award” ve Business Traveller Magazine ile Skytrax tarafından “Best Airline Alliance“ ödülleri gibi çok sayıda ödüle lâyık görülen Star İttifakı’na üye havayolu şirketleri; Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brazil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Air Portugal, THAI, Türk Hava Yolları ve United’dır. Star İttifakı hâlihazırda, 194 ülkedeki 1.300’ün üzerinde havalimanına 19.000’den fazla günlük uçuş sağlamaktadır. Bununla birlikte, Star Alliance Bağlantı Ortağı (Connecting Partner) olan Juneyao Airlines tarafından da, yine bu kapsamda bağlantılı uçuşlar sunulmaktadır

Türk Hava Yolları’ndan Kuzey Avrupa’ya seyahat edecek yolcular için ayrıcalıklı fiyatlar

 

Dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu Türk Hava Yolları, transfer merkezi İstanbul Havalimanı’ndan İngiltere, İrlanda, Rusya, Norveç, İsveç, Danimarka, Finlandiya, Letonya, Litvanya ve Estonya’daki 26 noktaya gidiş – dönüş her şey dâhil 164 Dolar’dan başlayan fiyatlarla uçma ayrıcalığı sunuyor.

Sınırlı sayıda koltuk için geçerli olan indirimden yararlanmak isteyen yolcular, uçuş biletlerini 3- 13 Eylül 2019 tarihleri arasında satın almaları halinde, seyahatlerini 03 Eylül 2019 – 20 Mayıs 2020* tarih aralığında gerçekleştirebilecekler.

Ekonomi sınıfı için her şey dâhil gidiş – dönüş 164 Dolar’dan başlayan fiyatlar Türk Hava Yolları’nın resmi web sitesi ücretleri olmakla birlikte bilet satış ofisleri ve acentelerde değişiklik gösterebilmektedir.

Kapsam dışı seyahat dönemleri ve kampanya ile ilgili ayrıntılı bilgilere www.turkishairlines.com web adresinden, 444 0 849 numaralı Çağrı Merkezi’nden veya satış ofislerinden ulaşılabilir.

*Seyahat tarih aralığı Birleşik Krallık için 10 Eylül 2019 – 20 Mayıs 2020, Rusya için 3 Eylül 2019 – 20 Nisan 2020 şeklindedir.

 

Türk Hava Yolları Hakkında:

1933 yılında 5 uçaktan oluşan mütevazı bir filo ile kurulan Star İttifakı üyesi Türk Hava Yolları, bugün 343 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile 50 yurtiçi, 265 uluslararası olmak üzere dünyanın 126 ülkesindeki 315 noktaya uçan havayolu şirketidir. Türk Hava Yolları ile ilgili daha geniş bilgiye www.turkishairlines.com web adresinden veya Facebook,TwitterYouTubeLinkedİn ve Instagram hesapları üzerinden ulaşılabilir.

Star İttifakı Hakkında:

Türk Hava Yolları, ilk küresel havayolu ittifakı olarak 1997 yılında kurulan ve uluslararası ölçekte seyahat edenler için dünya genelinde ulaşım, tanınırlık ve benzersiz hizmet sunan Star İttifakı (Star Alliance)’na üye havayolu şirketidir. Air Transport World tarafından “Market Leadership Award” ve Business Traveller Magazine ile Skytrax tarafından “Best Airline Alliance“ ödülleri gibi çok sayıda ödüle lâyık görülen Star İttifakı’na üye havayolu şirketleri; Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brazil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Air Portugal, THAI, Türk Hava Yolları ve United’dır. Star İttifakı hâlihazırda, 194 ülkedeki 1.300’ün üzerinde havalimanına 19.000’den fazla günlük uçuş sağlamaktadır. Bununla birlikte, Star Alliance Bağlantı Ortağı (Connecting Partner) olan Juneyao Airlines tarafından da, yine bu kapsamda bağlantılı uçuşlar sunulmaktadır



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NLZyWH
via IFTTT

Amerikan seyahat devleri NDC destekli canlı rezervasyona başladı Amerikan seyahat devleri NDC destekli canlı rezervasyona başladı   American Airlines, American Express Global Business Travel ve Amadeus, Amadeus Travel API kullanarak NDC (Yeni Dağıtım Kabiliyeti) destekli canlı rezervasyonlar yapmaya başladıklarını duyurdu.   Üç sektör liderinin değer ve tercih yaratmak konusunda iş birliğinin ne kadar önemli olduğunu gösterdikleri hava yolu perakende sektörü için kritik bir adım atılıyor.   American Airlines, American Express Global Business Travel ve Amadeus, Global Business Travel Association (GBTA) toplantısında perakende seyahat işletmeciliğinde bir dönüm noktasına imza attıklarını açıkladı. American Airlines, American Express Global Business Travel gibi seyahat şirketlerinin, dünyanın en kapsamlı ve güçlü seyahat içeriğine erişim sağlayabildiği Amadeus Travel Platform’dan tam kapasiteyle faydalanmayı amaçlıyor.   Şirketler, kapasiteleri ölçeklendirilebilir seviyelere ulaştığında iptal, değişim ve yan hizmetler dahil olmak üzere yeni Amadeus Travel API kullanarak ve uçtan uca rezervasyon akışı ve hizmetini tüm fonksiyonelliğiyle kullanmayı amaçlayarak American’ın NDC destekli American Express Global Business Travel içeriği üzerinden canlı rezervasyonlar yapıyorlar.   SEKTÖR ÖNEMLİ BİR DÖNÜM NOKTASINDA   Düzenlenen toplantıda konuşan American Küresel Satış ve Dağıtım Kıdemli Başkan Yardımcısı Alison Taylor, NDC’nin kendilerini müşterilerine benzersiz bir deneyim sunma yolunda desteklediklerini belirterek, önemli bir dönüm noktasında olduklarını ve NDC destekli içeriği Amadeus kullanan seyahat acenteleri aracılığıyla daha kapsamlı bir erişime sunma yolunda önemli bir adım atıldığını belirtti. American Express Global Business Travel Küresel Tedarikçi İlişkileri Başkan Yardımcısı Michael Qualanton da iş seyahatindeki olasılıkların hiç olmadığı kadar heyecan verici bir hal aldığını belirterek, “Müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için değer kazandırma amacı doğrultusunda içeriğe erişimi güçlendiren, şeffaflığı ve alışverişi geliştiren ve hizmet kapasiteleri oluşturan çözümler sunuyoruz.” ifadelerini kullandı.   İki seyahat sektörü deviyle birlikte başka bir kritik dönüm noktasına eriştiklerini kaydeden Amadeus NDC [X] programı Başkan Yardımcısı Gianni Pisanello, “NDC’nin tüm paydaşlarımız tarafından kullanılacağı taahhüdü üzerinde çalışmaya devam ettiğimiz sürece, sektördeki standardizasyonun, uygulamayı kolaylaştırma, çözümü yaygınlaştırma ve hava yollarının yeni içerik türlerini keşfedebileceği ve yolcuların bu içerikleri doğrudan kullanabileceği teknik bir ortam yaratma yolundaki en önemli faktör olduğuna inanıyoruz.” diye konuştu.

Amerikan seyahat devleri NDC destekli canlı rezervasyona başladı

 

American Airlines, American Express Global Business Travel ve Amadeus, Amadeus Travel API kullanarak NDC (Yeni Dağıtım Kabiliyeti) destekli canlı rezervasyonlar yapmaya başladıklarını duyurdu.

 

Üç sektör liderinin değer ve tercih yaratmak konusunda iş birliğinin ne kadar önemli olduğunu gösterdikleri hava yolu perakende sektörü için kritik bir adım atılıyor.

 

American Airlines, American Express Global Business Travel ve Amadeus, Global Business Travel Association (GBTA) toplantısında perakende seyahat işletmeciliğinde bir dönüm noktasına imza attıklarını açıkladı. American Airlines, American Express Global Business Travel gibi seyahat şirketlerinin, dünyanın en kapsamlı ve güçlü seyahat içeriğine erişim sağlayabildiği Amadeus Travel Platform’dan tam kapasiteyle faydalanmayı amaçlıyor.

 

Şirketler, kapasiteleri ölçeklendirilebilir seviyelere ulaştığında iptal, değişim ve yan hizmetler dahil olmak üzere yeni Amadeus Travel API kullanarak ve uçtan uca rezervasyon akışı ve hizmetini tüm fonksiyonelliğiyle kullanmayı amaçlayarak American’ın NDC destekli American Express Global Business Travel içeriği üzerinden canlı rezervasyonlar yapıyorlar.

 

SEKTÖR ÖNEMLİ BİR DÖNÜM NOKTASINDA

 

Düzenlenen toplantıda konuşan American Küresel Satış ve Dağıtım Kıdemli Başkan Yardımcısı Alison Taylor, NDC’nin kendilerini müşterilerine benzersiz bir deneyim sunma yolunda desteklediklerini belirterek, önemli bir dönüm noktasında olduklarını ve NDC destekli içeriği Amadeus kullanan seyahat acenteleri aracılığıyla daha kapsamlı bir erişime sunma yolunda önemli bir adım atıldığını belirtti.

American Express Global Business Travel Küresel Tedarikçi İlişkileri Başkan Yardımcısı Michael Qualanton da iş seyahatindeki olasılıkların hiç olmadığı kadar heyecan verici bir hal aldığını belirterek, “Müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için değer kazandırma amacı doğrultusunda içeriğe erişimi güçlendiren, şeffaflığı ve alışverişi geliştiren ve hizmet kapasiteleri oluşturan çözümler sunuyoruz.” ifadelerini kullandı.

 

İki seyahat sektörü deviyle birlikte başka bir kritik dönüm noktasına eriştiklerini kaydeden Amadeus NDC [X] programı Başkan Yardımcısı Gianni Pisanello, “NDC’nin tüm paydaşlarımız tarafından kullanılacağı taahhüdü üzerinde çalışmaya devam ettiğimiz sürece, sektördeki standardizasyonun, uygulamayı kolaylaştırma, çözümü yaygınlaştırma ve hava yollarının yeni içerik türlerini keşfedebileceği ve yolcuların bu içerikleri doğrudan kullanabileceği teknik bir ortam yaratma yolundaki en önemli faktör olduğuna inanıyoruz.” diye konuştu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2MPUfpF
via IFTTT

Türk Hava Yolları’ndan Kuzey Avrupa’ya seyahat edecek yolcular için ayrıcalıklı fiyatlar


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NLZyWH

Amerikan seyahat devleri NDC destekli canlı rezervasyona başladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2MPUfpF

Biniş Kartı Yerine Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Pegasus Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi İç Hatlarda Hayata Geçti Pegasus, geçtiğimiz mart ayında duyurduğu ve test etmeye başladığı çipli kimlik kartı ile seyahat teknolojisi’ni hayata geçirdi. 2018 yılında girdiği dijital dönüşüm çerçevesinde tüm süreçlerini dijitalleştiren Pegasus, Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi’ni, İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı terminal işletmesiyle yapılan ortak çalışmayla iç hatlarda 18 Şubat 2019 tarihi itibarıyla 208B uçuş kapısında test etmeye başlamıştı. Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi sayesinde check-in işlemini tamamlamış misafirlerine biniş kartları olmadan sadece yeni çipli kimlik kartlarıyla uçuşlarına gidebilecekleri hızlı ve kolay bir uçuşa kabul deneyimi sunmayı hedefleyen Pegasus, dünyada bir ilk olacak bu projeyi eylül ayı itibariyle Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan gerçekleşecek tüm yurt içi uçuşları için kullanılan uçuş kapılarında hayata geçirdi.  

Pegasus Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi İç Hatlarda Hayata Geçti

Pegasus, geçtiğimiz mart ayında duyurduğu ve test etmeye başladığı çipli kimlik kartı ile seyahat teknolojisi’ni hayata geçirdi.

2018 yılında girdiği dijital dönüşüm çerçevesinde tüm süreçlerini dijitalleştiren Pegasus, Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi’ni, İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı terminal işletmesiyle yapılan ortak çalışmayla iç hatlarda 18 Şubat 2019 tarihi itibarıyla 208B uçuş kapısında test etmeye başlamıştı. Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi sayesinde check-in işlemini tamamlamış misafirlerine biniş kartları olmadan sadece yeni çipli kimlik kartlarıyla uçuşlarına gidebilecekleri hızlı ve kolay bir uçuşa kabul deneyimi sunmayı hedefleyen Pegasus, dünyada bir ilk olacak bu projeyi eylül ayı itibariyle Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan gerçekleşecek tüm yurt içi uçuşları için kullanılan uçuş kapılarında hayata geçirdi.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2MRrxEB
via IFTTT

Biniş Kartı Yerine Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2MRrxEB