29 Ağustos 2019 Perşembe

Türk Hava Yolları ve Oman Air arasındaki kod paylaşımı anlaşması genişletildi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NzE5Ae

Türk Hava Yolları ve Oman Air arasındaki kod paylaşımı anlaşması genişletildi Türk Hava Yolları ve Oman Air arasındaki kod paylaşımı anlaşması genişletildi.     Türkiye’nin bayrak taşıyıcısı Türk Hava Yolları (TK) ile Umman’ın ulusal havayolu şirketi Oman Air (WY) arasında var olan çift taraflı ve serbest satış esasına dayalı kod paylaşımı anlaşması İstanbul ve Maskat ötesindeki seyahat noktalarını kapsayacak şekilde genişletildi.   Kod paylaşımı anlaşmasının genişletilmesi çerçevesinde Türk Hava Yolları, Oman Air’ın icra ettiği Maskat-Dubai tarifeli seferlerinde kendi uçuş kodunu kullanabilecek. Buna mukabil, Oman Air da, Türk Hava Yolları’nın geniş uçuş ağından faydalanarak, milli havayolunun Cenevre’ye düzenlediği tarifeli seferlerde kendi uçuş kodunu kullanarak satış yapabilecek.   Türk Hava Yolları ve Oman Air arasındaki kod paylaşımı anlaşması, 2013 yılının Aralık ayında imzalanmış olup, Oman Air’in (WY) 1 Haziran 2018 itibariyle Maskat-İstanbul güzergâhında seferlerine başlamasıyla birlikte karşılıklı hale getirilmişti. 2019 yılının Şubat ayında ise Oman Air’ın Salalah ve Türk Hava Yolları’nın da Roma ile Kopenhag seferleri kapsamında taraflar arasındaki anlaşma genişletilmişti.   Bugün, mevcut kod paylaşımı anlaşmasının genişletilmesi sayesinde her iki taşıyıcı tarafından düzenlenen uçuşlarla yolcular, İstanbul ve Maskat ötesinde daha fazla seyahat imkânına sahip olabilecek. Böylelikle hem bayrak taşıyıcı havayolu şirketlerinin, hem de ülkelerinin ticari ortaklığı artacak.   Expanding our European network through our partnership with Turkish Airlines. Fly into Istanbul on #OmanAir, and you can connect onto #Copenhagen, #Geneva & #Rome with @TurkishAirlines. What's more, your baggage will be delivered at your final destination. https://t.co/W0uwuAIupQ pic.twitter.com/A4dA0svbOC — Oman Air (@omanair) August 29, 2019  

Türk Hava Yolları ve Oman Air arasındaki kod paylaşımı anlaşması genişletildi.

 

 

Türkiye’nin bayrak taşıyıcısı Türk Hava Yolları (TK) ile Umman’ın ulusal havayolu şirketi Oman Air (WY) arasında var olan çift taraflı ve serbest satış esasına dayalı kod paylaşımı anlaşması İstanbul ve Maskat ötesindeki seyahat noktalarını kapsayacak şekilde genişletildi.

 

Kod paylaşımı anlaşmasının genişletilmesi çerçevesinde Türk Hava Yolları, Oman Air’ın icra ettiği Maskat-Dubai tarifeli seferlerinde kendi uçuş kodunu kullanabilecek. Buna mukabil, Oman Air da, Türk Hava Yolları’nın geniş uçuş ağından faydalanarak, milli havayolunun Cenevre’ye düzenlediği tarifeli seferlerde kendi uçuş kodunu kullanarak satış yapabilecek.

 

Türk Hava Yolları ve Oman Air arasındaki kod paylaşımı anlaşması, 2013 yılının Aralık ayında imzalanmış olup, Oman Air’in (WY) 1 Haziran 2018 itibariyle Maskat-İstanbul güzergâhında seferlerine başlamasıyla birlikte karşılıklı hale getirilmişti. 2019 yılının Şubat ayında ise Oman Air’ın Salalah ve Türk Hava Yolları’nın da Roma ile Kopenhag seferleri kapsamında taraflar arasındaki anlaşma genişletilmişti.

 

Bugün, mevcut kod paylaşımı anlaşmasının genişletilmesi sayesinde her iki taşıyıcı tarafından düzenlenen uçuşlarla yolcular, İstanbul ve Maskat ötesinde daha fazla seyahat imkânına sahip olabilecek. Böylelikle hem bayrak taşıyıcı havayolu şirketlerinin, hem de ülkelerinin ticari ortaklığı artacak.

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NzE5Ae
via IFTTT

TURKISH DO & CO “Uçan Aşçı” alacak


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2MGxhkB

TURKISH DO & CO “Uçan Aşçı” alacak TURKISH DO & CO ‘da görevlendirilmek üzere iyi seviyede İngilizce bilen “Uçan Aşçı” arayışı bulunmaktadır. İlgilenen adayların özgeçmişlerini ik@doco.com.tr mail adresine iletmelerini rica ederiz. TURKISH DO & CO ‘da görevlendirilmek üzere iyi seviyede İngilizce bilen "Uçan Aşçı" arayışı bulunmaktadır. İlgilenen adayların özgeçmişlerini ik@doco.com.tr mail adresine iletmelerini rica ederiz. pic.twitter.com/LtUXXm2bcJ — AirportIST (@AirportIST) August 29, 2019

TURKISH DO & CO ‘da görevlendirilmek üzere iyi seviyede İngilizce bilen “Uçan Aşçı” arayışı bulunmaktadır. İlgilenen adayların özgeçmişlerini ik@doco.com.tr mail adresine iletmelerini rica ederiz.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2MGxhkB
via IFTTT

Lufthansa’dan business yolcularına ücretsiz VIP transfer hizmeti


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2ZxLemT

Lufthansa’dan business yolcularına ücretsiz VIP transfer hizmeti Lufthansa, İstanbul Havalimanı’ndan kalkan uzun mesafeli Business Class yolcularına özel ücretsiz VIP havaalanı transfer hizmetini başlattı.   Dünyanın en büyük havacılık grubu Lufthansa, İstanbul Havalimanı’ndan uzun mesafe business uçuşu olan misafirlerine özel ücretsiz VIP havaalanı transfer hizmetini başlattı. Yolcuların daha havalimanına ulaşmadan deneyimleyebilecekleri özel bir hizmet sunma hedefiyle kurgulanan ücretsiz transfer hizmeti, yolcu ihtiyaçları ve müşteri memnuniyeti göz önünde bulundurularak tasarlandı.  Lufthansa ve kişisel ulaşım asistanı Progo işbirliği ile hayata geçen  hizmet 31 Aralık 2019’a kadar devam edecek.  Türkiye’den satın alınan Lufthansa Business Class uzun mesafe uçuşları için geçerli olan servisi kullanacak misafirlerin, internet üzerinden uçuşlarından en az 5 gün önce uçuş bilgilerini belirterek hizmeti talep etmeleri gerekiyor.   Misafirimize özel bir deneyim sunuyoruz Lufthansa Ailesi olarak misafirlerinin ihtiyaçlarına özel hizmetler sunmanın ve yolculuklarını daha konforlu bir hale getirmenin, vizyonlarının önemli bir parçası olduğunu belirten Lufthansa Türkiye Genel Müdürü Kemal Geçer, “Misafirlerimizin yolculuklarının her anında Lufthansa deneyiminin bir parçası olmaktan mutluluk duymalarını istedik ve vizyonumuza uygun bir partner olan Progo ile işbirliğimizin sonucunda, ücretsiz havaalanı transfer servisimizi başlattık. Yolcularımızın Lufthansa’nın misafir deneyimini yükseltme odaklı yaklaşımını ürün ve hizmetlerimizde  görmeye devam etmesi için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.   Lufthansa Uzun Mesafe Business Class ile uçacak yolcular, dilerlerse gidiş-dönüş için belirttikleri adreslerinden alınarak, bu hizmeti ücretsiz deneyimleyebilecekler. Yolcularına yalnızca gökyüzünde değil, seyahat edecekleri ülkelerde de eşlik etmeyi hedefleyen Lufthansa, yolculuğun her anında misafirlerine konforlu bir seyahat sunmayı amaçlıyor.   Şehir içi ve şehir dışı ulaşım ihtiyaçlarını, kolay, ekonomik ve  güvenli şekilde sağlayan Progo ise, İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya ve Muğla’da konforlu ve güvenli ulaşımı herkes için ulaşılabilir kılıyor. Lufthansa Hakkında Lufthansa Grup, Avrupa havacılık sektöründeki pazar lideri konumunun yanı sıra, ciro bazında da dünyanın en büyük havacılık grubudur. Grup, müşterileri, çalışanları, hissedarları ve ortakları için “Havacılıkta İlk Tercih” olma hedefi ile çalışmaktadır. Güvenlik, kalite, güvenilirlik ve inovasyon grubun tüm ticari faaliyetlerinin en önemli referans noktaları ve öncelikleri arasındadır. Lufthansa Grup havayolları 2019 yazında, haftalık 13.267 haftalık frekansla 102 ülkede 318 varış noktasına hizmet sunuyor, mevcut filo ise 763 uçaktan oluşuyor. (Şubat 2019 itibariyle), 2025 yılına kadar yeni uçak alımını sürdürecek olan Lufthansa Grubu, bugüne kadar yaklaşık 135 bin kişiye istihdam sağladı, 2019’un ilk yarısında 83.5  milyon yolcu ağırladı ve yaklaşık 17.5 milyar Euro gelir elde etti. Lufthansa geçtiğimiz aylarda Skytrax tarafından “Avrupa’nın En iyi Havayolu” ve “Batı Avrupa’nın En İyi Havayolu” ödüllerine layık görüldü. Lufthansa, İstanbul Havalimanı’ndan kalkan uzun mesafeli Business Class yolcularına özel ücretsiz VIP havaalanı transfer hizmetini başlattı.   Dünyanın en büyük havacılık grubu Lufthansa, İstanbul Havalimanı’ndan uzun mesafe business uçuşu olan misafirlerine özel ücretsiz VIP havaalanı transfer hizmetini başlattı. Yolcuların daha havalimanına ulaşmadan deneyimleyebilecekleri özel bir hizmet sunma hedefiyle kurgulanan ücretsiz transfer hizmeti, yolcu ihtiyaçları ve müşteri memnuniyeti göz önünde bulundurularak tasarlandı.  Lufthansa ve kişisel ulaşım asistanı Progo işbirliği ile hayata geçen  hizmet 31 Aralık 2019’a kadar devam edecek.  Türkiye’den satın alınan Lufthansa Business Class uzun mesafe uçuşları için geçerli olan servisi kullanacak misafirlerin, internet üzerinden uçuşlarından en az 5 gün önce uçuş bilgilerini belirterek hizmeti talep etmeleri gerekiyor.   Misafirimize özel bir deneyim sunuyoruz Lufthansa Ailesi olarak misafirlerinin ihtiyaçlarına özel hizmetler sunmanın ve yolculuklarını daha konforlu bir hale getirmenin, vizyonlarının önemli bir parçası olduğunu belirten Lufthansa Türkiye Genel Müdürü Kemal Geçer, “Misafirlerimizin yolculuklarının her anında Lufthansa deneyiminin bir parçası olmaktan mutluluk duymalarını istedik ve vizyonumuza uygun bir partner olan Progo ile işbirliğimizin sonucunda, ücretsiz havaalanı transfer servisimizi başlattık. Yolcularımızın Lufthansa’nın misafir deneyimini yükseltme odaklı yaklaşımını ürün ve hizmetlerimizde  görmeye devam etmesi için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.   Lufthansa Uzun Mesafe Business Class ile uçacak yolcular, dilerlerse gidiş-dönüş için belirttikleri adreslerinden alınarak, bu hizmeti ücretsiz deneyimleyebilecekler. Yolcularına yalnızca gökyüzünde değil, seyahat edecekleri ülkelerde de eşlik etmeyi hedefleyen Lufthansa, yolculuğun her anında misafirlerine konforlu bir seyahat sunmayı amaçlıyor.   Şehir içi ve şehir dışı ulaşım ihtiyaçlarını, kolay, ekonomik ve  güvenli şekilde sağlayan Progo ise, İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya ve Muğla’da konforlu ve güvenli ulaşımı herkes için ulaşılabilir kılıyor.   Lufthansa Hakkında Lufthansa Grup, Avrupa havacılık sektöründeki pazar lideri konumunun yanı sıra, ciro bazında da dünyanın en büyük havacılık grubudur. Grup, müşterileri, çalışanları, hissedarları ve ortakları için “Havacılıkta İlk Tercih” olma hedefi ile çalışmaktadır. Güvenlik, kalite, güvenilirlik ve inovasyon grubun tüm ticari faaliyetlerinin en önemli referans noktaları ve öncelikleri arasındadır. Lufthansa Grup havayolları 2019 yazında, haftalık 13.267 haftalık frekansla 102 ülkede 318 varış noktasına hizmet sunuyor, mevcut filo ise 763 uçaktan oluşuyor. (Şubat 2019 itibariyle), 2025 yılına kadar yeni uçak alımını sürdürecek olan Lufthansa Grubu, bugüne kadar yaklaşık 135 bin kişiye istihdam sağladı, 2019’un ilk yarısında 83.5  milyon yolcu ağırladı ve yaklaşık 17.5 milyar Euro gelir elde etti. Lufthansa geçtiğimiz aylarda Skytrax tarafından “Avrupa’nın En iyi Havayolu” ve “Batı Avrupa’nın En İyi Havayolu” ödüllerine layık görüldü.

Lufthansa, İstanbul Havalimanı’ndan kalkan uzun mesafeli Business Class yolcularına özel ücretsiz VIP havaalanı transfer hizmetini başlattı.

 

Dünyanın en büyük havacılık grubu Lufthansa, İstanbul Havalimanı’ndan uzun mesafe business uçuşu olan misafirlerine özel ücretsiz VIP havaalanı transfer hizmetini başlattı. Yolcuların daha havalimanına ulaşmadan deneyimleyebilecekleri özel bir hizmet sunma hedefiyle kurgulanan ücretsiz transfer hizmeti, yolcu ihtiyaçları ve müşteri memnuniyeti göz önünde bulundurularak tasarlandı.  Lufthansa ve kişisel ulaşım asistanı Progo işbirliği ile hayata geçen  hizmet 31 Aralık 2019’a kadar devam edecek.  Türkiye’den satın alınan Lufthansa Business Class uzun mesafe uçuşları için geçerli olan servisi kullanacak misafirlerin, internet üzerinden uçuşlarından en az 5 gün önce uçuş bilgilerini belirterek hizmeti talep etmeleri gerekiyor.

 

Misafirimize özel bir deneyim sunuyoruz

Lufthansa Ailesi olarak misafirlerinin ihtiyaçlarına özel hizmetler sunmanın ve yolculuklarını daha konforlu bir hale getirmenin, vizyonlarının önemli bir parçası olduğunu belirten Lufthansa Türkiye Genel Müdürü Kemal Geçer, “Misafirlerimizin yolculuklarının her anında Lufthansa deneyiminin bir parçası olmaktan mutluluk duymalarını istedik ve vizyonumuza uygun bir partner olan Progo ile işbirliğimizin sonucunda, ücretsiz havaalanı transfer servisimizi başlattık. Yolcularımızın Lufthansa’nın misafir deneyimini yükseltme odaklı yaklaşımını ürün ve hizmetlerimizde  görmeye devam etmesi için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.

 

Lufthansa Uzun Mesafe Business Class ile uçacak yolcular, dilerlerse gidiş-dönüş için belirttikleri adreslerinden alınarak, bu hizmeti ücretsiz deneyimleyebilecekler. Yolcularına yalnızca gökyüzünde değil, seyahat edecekleri ülkelerde de eşlik etmeyi hedefleyen Lufthansa, yolculuğun her anında misafirlerine konforlu bir seyahat sunmayı amaçlıyor.   Şehir içi ve şehir dışı ulaşım ihtiyaçlarını, kolay, ekonomik ve  güvenli şekilde sağlayan Progo ise, İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya ve Muğla’da konforlu ve güvenli ulaşımı herkes için ulaşılabilir kılıyor.

Lufthansa Hakkında

Lufthansa Grup, Avrupa havacılık sektöründeki pazar lideri konumunun yanı sıra, ciro bazında da dünyanın en büyük havacılık grubudur. Grup, müşterileri, çalışanları, hissedarları ve ortakları için “Havacılıkta İlk Tercih” olma hedefi ile çalışmaktadır. Güvenlik, kalite, güvenilirlik ve inovasyon grubun tüm ticari faaliyetlerinin en önemli referans noktaları ve öncelikleri arasındadır. Lufthansa Grup havayolları 2019 yazında, haftalık 13.267 haftalık frekansla 102 ülkede 318 varış noktasına hizmet sunuyor, mevcut filo ise 763 uçaktan oluşuyor. (Şubat 2019 itibariyle), 2025 yılına kadar yeni uçak alımını sürdürecek olan Lufthansa Grubu, bugüne kadar yaklaşık 135 bin kişiye istihdam sağladı, 2019’un ilk yarısında 83.5  milyon yolcu ağırladı ve yaklaşık 17.5 milyar Euro gelir elde etti. Lufthansa geçtiğimiz aylarda Skytrax tarafından “Avrupa’nın En iyi Havayolu” ve “Batı Avrupa’nın En İyi Havayolu” ödüllerine layık görüldü.

Lufthansa, İstanbul Havalimanı’ndan kalkan uzun mesafeli Business Class yolcularına özel ücretsiz VIP havaalanı transfer hizmetini başlattı.

 

Dünyanın en büyük havacılık grubu Lufthansa, İstanbul Havalimanı’ndan uzun mesafe business uçuşu olan misafirlerine özel ücretsiz VIP havaalanı transfer hizmetini başlattı. Yolcuların daha havalimanına ulaşmadan deneyimleyebilecekleri özel bir hizmet sunma hedefiyle kurgulanan ücretsiz transfer hizmeti, yolcu ihtiyaçları ve müşteri memnuniyeti göz önünde bulundurularak tasarlandı.  Lufthansa ve kişisel ulaşım asistanı Progo işbirliği ile hayata geçen  hizmet 31 Aralık 2019’a kadar devam edecek.  Türkiye’den satın alınan Lufthansa Business Class uzun mesafe uçuşları için geçerli olan servisi kullanacak misafirlerin, internet üzerinden uçuşlarından en az 5 gün önce uçuş bilgilerini belirterek hizmeti talep etmeleri gerekiyor.

 

Misafirimize özel bir deneyim sunuyoruz

Lufthansa Ailesi olarak misafirlerinin ihtiyaçlarına özel hizmetler sunmanın ve yolculuklarını daha konforlu bir hale getirmenin, vizyonlarının önemli bir parçası olduğunu belirten Lufthansa Türkiye Genel Müdürü Kemal Geçer, “Misafirlerimizin yolculuklarının her anında Lufthansa deneyiminin bir parçası olmaktan mutluluk duymalarını istedik ve vizyonumuza uygun bir partner olan Progo ile işbirliğimizin sonucunda, ücretsiz havaalanı transfer servisimizi başlattık. Yolcularımızın Lufthansa’nın misafir deneyimini yükseltme odaklı yaklaşımını ürün ve hizmetlerimizde  görmeye devam etmesi için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.

 

Lufthansa Uzun Mesafe Business Class ile uçacak yolcular, dilerlerse gidiş-dönüş için belirttikleri adreslerinden alınarak, bu hizmeti ücretsiz deneyimleyebilecekler. Yolcularına yalnızca gökyüzünde değil, seyahat edecekleri ülkelerde de eşlik etmeyi hedefleyen Lufthansa, yolculuğun her anında misafirlerine konforlu bir seyahat sunmayı amaçlıyor.   Şehir içi ve şehir dışı ulaşım ihtiyaçlarını, kolay, ekonomik ve  güvenli şekilde sağlayan Progo ise, İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya ve Muğla’da konforlu ve güvenli ulaşımı herkes için ulaşılabilir kılıyor.

 

Lufthansa Hakkında

Lufthansa Grup, Avrupa havacılık sektöründeki pazar lideri konumunun yanı sıra, ciro bazında da dünyanın en büyük havacılık grubudur. Grup, müşterileri, çalışanları, hissedarları ve ortakları için “Havacılıkta İlk Tercih” olma hedefi ile çalışmaktadır. Güvenlik, kalite, güvenilirlik ve inovasyon grubun tüm ticari faaliyetlerinin en önemli referans noktaları ve öncelikleri arasındadır. Lufthansa Grup havayolları 2019 yazında, haftalık 13.267 haftalık frekansla 102 ülkede 318 varış noktasına hizmet sunuyor, mevcut filo ise 763 uçaktan oluşuyor. (Şubat 2019 itibariyle), 2025 yılına kadar yeni uçak alımını sürdürecek olan Lufthansa Grubu, bugüne kadar yaklaşık 135 bin kişiye istihdam sağladı, 2019’un ilk yarısında 83.5  milyon yolcu ağırladı ve yaklaşık 17.5 milyar Euro gelir elde etti. Lufthansa geçtiğimiz aylarda Skytrax tarafından “Avrupa’nın En iyi Havayolu” ve “Batı Avrupa’nın En İyi Havayolu” ödüllerine layık görüldü.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2ZxLemT
via IFTTT

Limak, Senegalli gençlerin kariyerini “uçuruyor”


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2L0S1Bv