29 Ağustos 2019 Perşembe

Limak, Senegalli gençlerin kariyerini “uçuruyor” Limak, Senegalli gençlerin kariyerini “uçuruyor” İlki Kosova’da oluşturulan “Limak Havalimanı Hizmetleri Enstitüsü” projesi, şimdi de Las Academie adıyla Senegal’de ilk mezunlarını verdi. Senegalli gençlere havacılıkta global kariyer fırsatı sunan eğitimle Limak, sektöre nitelikli iş gücü yetiştirmeyi sürdürüyor. İnşaat ve müteahhitlik alanında farklı ülkelerde başarılı projelere imza atan Limak, eğitim alanında sosyal fayda sağlayan projelerine devam ediyor. Bu projeler aracılığıyla faaliyette bulunduğu her bölgenin ekonomisine olduğu gibi toplumsal hayatına da dokunan Limak’ın bu konudaki en yeni durağı Senegal oldu. Limak’ın ilkini Kosova’da oluşturduğu ve birçok prestijli ödülün de sahibi olan “Limak Havalimanı Hizmetleri Enstitüsü” projesi, LAS Academie adıyla Senegal’de ilk eğitim dönemini tamamladı. 2019’un başında faaliyete geçen ve ilk mezunlarını veren LAS Academie, Senegalli gençlere kariyerlerini şekillendirme fırsatı sağlarken, sektörün eğitimli işgücü ihtiyacını karşılamayı planlıyor. “Bu projeyi, sektörel görev görüyoruz” Limak’ın havalimanı alanında eğitim sunmak ve sektöre genç yetenekler kazandırmak amacıyla kurduğu enstitünün ilk adresi Kosova olmuştu. LimakASI (Limak Airport Services Institute) ile Kosova’da yarattığı mucizeyi 5 yıldır sürdüren Limak Havalimanı Hizmetleri Enstitüsü, bugüne kadar 150 öğrenciyi mezun etti. 2019’un Ocak ayında LAS Academie ile bu eğitim modelinin bir benzerini Senegal’e taşıyan şirket, bu bölgede de ilk mezunlarını verdi. Uluslararası geçerliliği olan sertifikalarını alan gençler, havacılık sektörü kariyerlerine başlama fırsatı yakaladı bile. Bu önemli başarıyla ilgili açıklama yapan Limak Yatırım Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Öztürk, eğitim alanında, Türkiye’de olduğu gibi, faaliyette bulundukları diğer bölgelerde de farklı sosyal projelere imza atmaktan duydukları mutluluğu vurguladı. “Havacılık Enstitüsü, bu alanda gerçekleştirdiğimiz önemli bir başarı. İlkini Kosova’da hayata geçirdiğimiz bu proje, IPRA, Hermes ve Stevie gibi birçok prestijli ödülün de sahibi oldu. Bu enstitü, artık sadece bölgede değil, tüm dünyada örnek projeler arasında gösteriliyor” diyen Öztürk, sözlerini şöyle sürdürdü: “Şimdi işsizliğin büyük bir sorun olduğu Senegal’de gençlerin eğitimlerine katkı sağlayan, kendi kariyerlerini oluşturma fırsatı veren bir girişime öncülük etmekten dolayı mutluyuz. Rusya’dan Kosova’ya, İstanbul Havalimanı başta olmak üzere Türkiye’nin farklı şehirlerinden Senegal ve Kahire’ye, dünyanın önemli havalimanı inşaatı ve işletmeciliğini üstlenen bir şirket olarak, bu projeyi sektörel bir görev görüyoruz. Bu kapsamda Kosova’da başlattığımız ve şimdi Senegal’de devam ettirdiğimiz projemizi, diğer havalimanlarımızda da hayata geçirmek üzere çalışmalarımıza devam ediyoruz. Hedefimiz, bölgelerdeki genç nüfusa kariyerlerini çizme şansı tanırken, sektörümüze nitelikli iş gücü kazandırmak…” Sertifikalar, 100’ü aşkın havalimanında çalışma fırsatı sunuyor Senegalli gençlerin donanımlarını artırarak, onlara bu sektörde global kariyer fırsatı sunmayı amaçlayan LAS Academie için havalimanı lokasyonunda yer alan Thies Üniversitesi ile işbirliği yapan Limak’ın bu projedeki diğer paydaşları ise Boğaziçi Üniversitesi Yaşamboyu Eğitim Merkezi ve ERNAM (l’Ecole Régionale de la Navigation Aérienne et du Management) oldu. Boğaziçi Üniversitesi’nin yaptığı iki aşamalı sınavdan sonra, Limak yöneticileriyle üniversite temsilcilerinin yer aldığı jüri tarafından seçilen 30 Senegalli genç, havaalanı ekipman planlamasından iletişim becerilerine, siber güvenlikten işletme ve ekonomiye uzanan geniş bir yelpazede eğitim aldı. Eğitim sonunda Pearson ve BTEC’den hem havalimanı işletmeciliği hem de liderlik programı sertifikalarını almaya hak kazanan gençler, bu sertifikalar ile 100’den fazla havalimanında çalışma fırsatı bulabilecek. Programı en yüksek başarıyla bitiren 2 öğrencinin Limak ve SUMMA İstanbul ofislerinde stajlarına başladığını açıklayan şirket, LAS Academie mezunlarının büyük bir kısmının da, Senegal’de ilgili kuruluşlarda stajlarına başladığını ve iş hayatına sağlam bir başlangıç yaptığını ekledi. Editöre not: İnşaatı Limak ve Summa tarafından tamamlanan, Senegal’in son yıllardaki en önemli yatırım projeleri arasında gösterilen Blaise Diagne Uluslararası Havalimanı, Senegal’in başkenti Dakar’a 50 kilometre mesafede yer alıyor. 450 milyon euro yatırımla tamamlanan havalimanı, uluslararası yolcu terminal binası, yolcu köprüleri, 3.500 metre kategori II standartlarında pist, apronlar, taksi yolları, kargo binası ve depoları, hizmet ve yönetim binaları, 2.500 metrekarelik hac terminali, tüm seyrüsefer sistemleri, bilgi sistemleri ve hava trafik kontrol merkezinden oluşuyor. 25 yıl süre ile Limak, AIBD (Senegal kamu şirketi) ve Summa tarafından işletilecek olan Dakar Blaise Diagne Uluslararası Havalimanı, yıllık 3 milyon yolcuya hizmet veriyor. Proje, gelecek dönemde 10 milyon yolcu kapasitesine genişletilmeye hazır olarak dizayn ve inşa edildi.

Limak, Senegalli gençlerin kariyerini “uçuruyor”

İlki Kosova’da oluşturulan “Limak Havalimanı Hizmetleri Enstitüsü” projesi, şimdi de Las Academie adıyla Senegal’de ilk mezunlarını verdi. Senegalli gençlere havacılıkta global kariyer fırsatı sunan eğitimle Limak, sektöre nitelikli iş gücü yetiştirmeyi sürdürüyor.

İnşaat ve müteahhitlik alanında farklı ülkelerde başarılı projelere imza atan Limak, eğitim alanında sosyal fayda sağlayan projelerine devam ediyor. Bu projeler aracılığıyla faaliyette bulunduğu her bölgenin ekonomisine olduğu gibi toplumsal hayatına da dokunan Limak’ın bu konudaki en yeni durağı Senegal oldu.

Limak’ın ilkini Kosova’da oluşturduğu ve birçok prestijli ödülün de sahibi olan “Limak Havalimanı Hizmetleri Enstitüsü” projesi, LAS Academie adıyla Senegal’de ilk eğitim dönemini tamamladı. 2019’un başında faaliyete geçen ve ilk mezunlarını veren LAS Academie, Senegalli gençlere kariyerlerini şekillendirme fırsatı sağlarken, sektörün eğitimli işgücü ihtiyacını karşılamayı planlıyor.

“Bu projeyi, sektörel görev görüyoruz”

Limak’ın havalimanı alanında eğitim sunmak ve sektöre genç yetenekler kazandırmak amacıyla kurduğu enstitünün ilk adresi Kosova olmuştu. LimakASI (Limak Airport Services Institute) ile Kosova’da yarattığı mucizeyi 5 yıldır sürdüren Limak Havalimanı Hizmetleri Enstitüsü, bugüne kadar 150 öğrenciyi mezun etti. 2019’un Ocak ayında LAS Academie ile bu eğitim modelinin bir benzerini Senegal’e taşıyan şirket, bu bölgede de ilk mezunlarını verdi. Uluslararası geçerliliği olan sertifikalarını alan gençler, havacılık sektörü kariyerlerine başlama fırsatı yakaladı bile.

Bu önemli başarıyla ilgili açıklama yapan Limak Yatırım Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Öztürk, eğitim alanında, Türkiye’de olduğu gibi, faaliyette bulundukları diğer bölgelerde de farklı sosyal projelere imza atmaktan duydukları mutluluğu vurguladı. “Havacılık Enstitüsü, bu alanda gerçekleştirdiğimiz önemli bir başarı. İlkini Kosova’da hayata geçirdiğimiz bu proje, IPRA, Hermes ve Stevie gibi birçok prestijli ödülün de sahibi oldu. Bu enstitü, artık sadece bölgede değil, tüm dünyada örnek projeler arasında gösteriliyor” diyen Öztürk, sözlerini şöyle sürdürdü: “Şimdi işsizliğin büyük bir sorun olduğu Senegal’de gençlerin eğitimlerine katkı sağlayan, kendi kariyerlerini oluşturma fırsatı veren bir girişime öncülük etmekten dolayı mutluyuz. Rusya’dan Kosova’ya, İstanbul Havalimanı başta olmak üzere Türkiye’nin farklı şehirlerinden Senegal ve Kahire’ye, dünyanın önemli havalimanı inşaatı ve işletmeciliğini üstlenen bir şirket olarak, bu projeyi sektörel bir görev görüyoruz. Bu kapsamda Kosova’da başlattığımız ve şimdi Senegal’de devam ettirdiğimiz projemizi, diğer havalimanlarımızda da hayata geçirmek üzere çalışmalarımıza devam ediyoruz. Hedefimiz, bölgelerdeki genç nüfusa kariyerlerini çizme şansı tanırken, sektörümüze nitelikli iş gücü kazandırmak…”

Sertifikalar, 100’ü aşkın havalimanında çalışma fırsatı sunuyor

Senegalli gençlerin donanımlarını artırarak, onlara bu sektörde global kariyer fırsatı sunmayı amaçlayan LAS Academie için havalimanı lokasyonunda yer alan Thies Üniversitesi ile işbirliği yapan Limak’ın bu projedeki diğer paydaşları ise Boğaziçi Üniversitesi Yaşamboyu Eğitim Merkezi ve ERNAM (l’Ecole Régionale de la Navigation Aérienne et du Management) oldu.

Boğaziçi Üniversitesi’nin yaptığı iki aşamalı sınavdan sonra, Limak yöneticileriyle üniversite temsilcilerinin yer aldığı jüri tarafından seçilen 30 Senegalli genç, havaalanı ekipman planlamasından iletişim becerilerine, siber güvenlikten işletme ve ekonomiye uzanan geniş bir yelpazede eğitim aldı. Eğitim sonunda Pearson ve BTEC’den hem havalimanı işletmeciliği hem de liderlik programı sertifikalarını almaya hak kazanan gençler, bu sertifikalar ile 100’den fazla havalimanında çalışma fırsatı bulabilecek. Programı en yüksek başarıyla bitiren 2 öğrencinin Limak ve SUMMA İstanbul ofislerinde stajlarına başladığını açıklayan şirket, LAS Academie mezunlarının büyük bir kısmının da, Senegal’de ilgili kuruluşlarda stajlarına başladığını ve iş hayatına sağlam bir başlangıç yaptığını ekledi.

Editöre not:

İnşaatı Limak ve Summa tarafından tamamlanan, Senegal’in son yıllardaki en önemli yatırım projeleri arasında gösterilen Blaise Diagne Uluslararası Havalimanı, Senegal’in başkenti Dakar’a 50 kilometre mesafede yer alıyor.

450 milyon euro yatırımla tamamlanan havalimanı, uluslararası yolcu terminal binası, yolcu köprüleri, 3.500 metre kategori II standartlarında pist, apronlar, taksi yolları, kargo binası ve depoları, hizmet ve yönetim binaları, 2.500 metrekarelik hac terminali, tüm seyrüsefer sistemleri, bilgi sistemleri ve hava trafik kontrol merkezinden oluşuyor.

25 yıl süre ile Limak, AIBD (Senegal kamu şirketi) ve Summa tarafından işletilecek olan Dakar Blaise Diagne Uluslararası Havalimanı, yıllık 3 milyon yolcuya hizmet veriyor. Proje, gelecek dönemde 10 milyon yolcu kapasitesine genişletilmeye hazır olarak dizayn ve inşa edildi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2L0S1Bv
via IFTTT

Yeni havalimanı ile İstanbul kargo merkezi oluyor.


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2HxKgAQ

Yeni havalimanı ile İstanbul kargo merkezi oluyor. UTİKAD Başkanı Eldener, İstanbul Havalimanı ile dünyanın en büyük kargo merkezlerinden biri olma yolunda ilerlediğimizi söyleyerek, ekledi: Tüm fazları tamamlandığında 5.5 milyon ton kargo kapasitesine sahip olacak. 1.4 milyon metrekarelik Kargo Şehri ile de dev bir taşımacılık ağı oluşacak. İstanbul Havalimanı‘nın ülkemizin uluslararası aktarma merkezi olma iddiasını bir adım daha öteye taşıdığını kaydeden Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği (UTİKAD) Başkanı Emre Eldener, “İstanbul Havalimanı lojistik sektörü açısından büyük önem taşıyan bir adımdır. Türkiye, İstanbul Havalimanı ile dünya üzerindeki büyük kargo hub noktalarından biri haline gelmeyi hedeflemekte. Bu doğrultuda Yeni Havalimanı’nın diğer ulaşım modları ile bağlantı yatırımları eş zamanlı olarak yürütülmeye devam etmekte” diye konuştu. Tüm fazları tamamlandığında 5.5 milyon ton kargo kapasitesine sahip olacak olan İstanbul Havalimanı’nın Avrupa pazarında daha büyük bir paya sahip olması adına diğer havalimanlarımızda da hava kargo faaliyetlerini artırıcı ve teşvik edici planlamalar yapılması gerektiğinin altını çizen Eldener, “Filo yapıları ve operasyon alanları genişletilmeli” dedi. EKONOMİYE DEV KATKI İstanbul Havalimanı’ndaki Kargo Şehri projesinin de mevcut planlar arasında yer almakta olduğunu anlatan Eldener, “Bu şehrin toplam büyüklüğünün 1.4 milyon metrekare olması beklenmekte. Proje tamamlandığında ise Avrupa ile küresel anlamda daha geniş bir taşımacılık ağı oluşması hem sektörümüz hem de ülke ekonomimiz için büyük fayda sağlayacaktır” diye konuştu. ‘LOJİSTİK OLMAZSA OLMAZ’ Emre Eldener, Türk lojistik sektörünün 2017 yılında 300 milyar lira büyüklüğe sahip olduğunu belirterek, “2018’de sektörün büyüklüğü 372 milyar lira oldu. Bu rakam GSYH’nin yüzde 12’sine denk geliyor. Bu da lojistik sektörünün Türkiye ekonomisi için olmazsa olmaz olduğunu gösteriyor. Bu yıl daha da büyüyoruz” diye konuştu. 50 MİLYAR DOLARA KOŞUYORUZ İhracatta düzenli artış olduğunu kaydeden Eldener, “İhracat ülkemiz için çıkış yolu. Yalnızca mal değil, hizmet ihracatı da bunun bir parçası. Birkaç yıl içinde 50 milyar dolara yakın bir hizmet ihracatı beklentisi içindeyiz” dedi. ENTEGRE TAŞIMACILIK İLE HEDEF AFRİKA Tek modlu taşımacılık yerine deniz yolu ve karayolu taşımacılığıyla entegre edilebilecek şekilde demiryolu ve intermodal taşımacılığın daha yoğun kullanılabileceği seçenekler üzerinde çalışıldığını belirten Eldener, şöyle konuştu: “Mevcut kombine ve intermodal taşımacılık kapasitesinin artırılması yönünde çabalar sürdürülüyor. Bu çerçevede oluşturulacak işbirlikleriyle hem Orta Asya yönünde taşımacılık kapasitesinin artırılması, hem de sahra altı Afrika pazarlarına yönelik çözümlerin yaygınlaştırılması taşımacılık sektörünün gündeminde önemli bir yer tutuyor. Ayrıca sadece doğu-batı ekseninde değil, kuzey-güney ekseninde de deniz yolu ve demiryolu kombinasyonlarıyla taşımacılık seçenekleri artırılmaya çalışılıyor.”. HAVAYOLU İLE TAŞIMA UÇTU Türkiye’de havayolu ile taşınan yük miktarı 2002-2018 arasında 2012 yılı hariç sürekli olarak artış gösterdi. 2002-2003 yıllarında 1 milyon tonun altında olan yıllık havayolu yük taşımacılığı 2018 yılında 3.8 milyon tona ulaştı. İç hatlarda taşınan yük miktarı bu dönemde 5 katına çıkarken, dış hatlarda taşınan yük miktarı 0.7 milyon tondan 2.9 milyon tona yükseldi.

UTİKAD Başkanı Eldener, İstanbul Havalimanı ile dünyanın en büyük kargo merkezlerinden biri olma yolunda ilerlediğimizi söyleyerek, ekledi: Tüm fazları tamamlandığında 5.5 milyon ton kargo kapasitesine sahip olacak. 1.4 milyon metrekarelik Kargo Şehri ile de dev bir taşımacılık ağı oluşacak.

İstanbul Havalimanı‘nın ülkemizin uluslararası aktarma merkezi olma iddiasını bir adım daha öteye taşıdığını kaydeden Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği (UTİKAD) Başkanı Emre Eldener, “İstanbul Havalimanı lojistik sektörü açısından büyük önem taşıyan bir adımdır. Türkiye, İstanbul Havalimanı ile dünya üzerindeki büyük kargo hub noktalarından biri haline gelmeyi hedeflemekte. Bu doğrultuda Yeni Havalimanı’nın diğer ulaşım modları ile bağlantı yatırımları eş zamanlı olarak yürütülmeye devam etmekte” diye konuştu.

Tüm fazları tamamlandığında 5.5 milyon ton kargo kapasitesine sahip olacak olan İstanbul Havalimanı’nın Avrupa pazarında daha büyük bir paya sahip olması adına diğer havalimanlarımızda da hava kargo faaliyetlerini artırıcı ve teşvik edici planlamalar yapılması gerektiğinin altını çizen Eldener, “Filo yapıları ve operasyon alanları genişletilmeli” dedi.

EKONOMİYE DEV KATKI
İstanbul Havalimanı’ndaki Kargo Şehri projesinin de mevcut planlar arasında yer almakta olduğunu anlatan Eldener, “Bu şehrin toplam büyüklüğünün 1.4 milyon metrekare olması beklenmekte. Proje tamamlandığında ise Avrupa ile küresel anlamda daha geniş bir taşımacılık ağı oluşması hem sektörümüz hem de ülke ekonomimiz için büyük fayda sağlayacaktır” diye konuştu.

‘LOJİSTİK OLMAZSA OLMAZ’
Emre Eldener, Türk lojistik sektörünün 2017 yılında 300 milyar lira büyüklüğe sahip olduğunu belirterek, “2018’de sektörün büyüklüğü 372 milyar lira oldu. Bu rakam GSYH’nin yüzde 12’sine denk geliyor. Bu da lojistik sektörünün Türkiye ekonomisi için olmazsa olmaz olduğunu gösteriyor. Bu yıl daha da büyüyoruz” diye konuştu.

50 MİLYAR DOLARA KOŞUYORUZ
İhracatta düzenli artış olduğunu kaydeden Eldener, “İhracat ülkemiz için çıkış yolu. Yalnızca mal değil, hizmet ihracatı da bunun bir parçası. Birkaç yıl içinde 50 milyar dolara yakın bir hizmet ihracatı beklentisi içindeyiz” dedi.

ENTEGRE TAŞIMACILIK İLE HEDEF AFRİKA
Tek modlu taşımacılık yerine deniz yolu ve karayolu taşımacılığıyla entegre edilebilecek şekilde demiryolu ve intermodal taşımacılığın daha yoğun kullanılabileceği seçenekler üzerinde çalışıldığını belirten Eldener, şöyle konuştu:

“Mevcut kombine ve intermodal taşımacılık kapasitesinin artırılması yönünde çabalar sürdürülüyor. Bu çerçevede oluşturulacak işbirlikleriyle hem Orta Asya yönünde taşımacılık kapasitesinin artırılması, hem de sahra altı Afrika pazarlarına yönelik çözümlerin yaygınlaştırılması taşımacılık sektörünün gündeminde önemli bir yer tutuyor. Ayrıca sadece doğu-batı ekseninde değil, kuzey-güney ekseninde de deniz yolu ve demiryolu kombinasyonlarıyla taşımacılık seçenekleri artırılmaya çalışılıyor.”.

HAVAYOLU İLE TAŞIMA UÇTU
Türkiye’de havayolu ile taşınan yük miktarı 2002-2018 arasında 2012 yılı hariç sürekli olarak artış gösterdi. 2002-2003 yıllarında 1 milyon tonun altında olan yıllık havayolu yük taşımacılığı 2018 yılında 3.8 milyon tona ulaştı. İç hatlarda taşınan yük miktarı bu dönemde 5 katına çıkarken, dış hatlarda taşınan yük miktarı 0.7 milyon tondan 2.9 milyon tona yükseldi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2HxKgAQ
via IFTTT

Emirates, Türkiye’deki Kabin Memuru Alımlarına Devam Ediyor Emirates, Türkiye’deki Kabin Memuru Alımlarına Devam Ediyor Emirates Havayolu, kabin memuru işe alımı için 7 Eylül 2019 tarihinde Ankara’da ve 9 Eylül’de İzmir’de olmak üzere iki görüşme günü düzenleyecek. Emirates Havayolu, sürekli büyüyen filosu ve genişleyen uçuş ağına paralel olarak kabin ekibi işe alımlarını da hızlandırıyor. Emirates’, kabin memuru ekibine Türkiye’den başvuran adaylar için 7 Eylül Cumartesi günü saat 09.00’da Ankara Sheraton Hotel&Convention Center’da* ve 9 Eylül Pazartesi günü saat 09.00’da İzmir Mövenpick Hotel’de** olmak üzere iki görüşme günü düzenleyecek*. Kabin memuru görüşme günü, ilgilenen kişilere, işe alma süreci hakkında daha fazla bilgi sunarken, Emirates kabin memuru olmanın faydaları hakkında Emirates personeli ile birebir görüşmek ve Dubai’de yaşamak ve çalışmanın nasıl olduğunu öğrenmek adına büyük bir fırsat sunuyor. Emirates Kabin Memuru Olmak için; Bir Emirates kabin memuru olarak, adaylar, dünyanın önde gelen kültür ve ticaret merkezlerinden birisi olan Dubai’de yaşarken, aşağıdaki gereksinimlere sahip olması gerekiyor: En az 21 yaşında olmak Ayak uçlarında dururken 212 cm’lik kol erişimi Minimum 160 cm boy Lise mezunu olmak İngilizce’de akıcılık (yazılı ve sözlü) Üniforma dışından görünür dövme olmaması Sağlıklı bir Vücut Kitle İndeksi (BMI) Ayda 2.660 dolardan başlayan maaş Sefer sırasındaki yemek, otel konaklaması ve havaalanına gidiş ve dönüş şirket tarafından sağlanmaktadır. Dubai’deki eviniz ve havaalanı arası transfer. Dubai’nin merkezinde, şirket tarafından sağlanan konaklama**. Üniforma şirket tarafından ücretsiz olarak verilir. 30 iş günü yıllık izin hakkı. Ülkenize dönmek için bir yıllık ücretsiz yıllık izin bileti. *** Emirates’te Kabin Memuru Olmak; Emirates Kabin Memuru olarak görev yapanlar aşağıdaki imkanlardan yararlanabilecekler: Emirates’te kariyer yapmak isteyenler için ayrıntılı bilgi: https://www.emiratesgroupcareers.com/cabin-crew/ *Ankara Sheraton Hotel&Convention Center: Kavaklıdere, Şht. Ömer Haluk Sipahioğlu Sk., 06700 Çankaya/Ankara **İzmir Mövenpick Hotel: Kültür, Cumhuriyet Blv No:138, 35210 Konak/İzmir **(TV, internet ve telefon faturaları dahil değildir).Konaklama, iki ya da üç yatak odalı bir daireyi paylaşma şeklinde gerçekleşiyor ve her birey kendi yatak odasına sahip olacak şekilde düzenlenen evlerde ancak mutfak ve yaşam alanı paylaşılıyor. ***Bilet, 3 yıllık hizmetten sonra herhangi bir Emirates uçuş noktası için değiştirilebilir. Emirates hakkında Emirates, dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden biri ve 500’den fazla uluslararası ödülün sahibi. Emirates tüm dünyada, 85’den fazla ülkede 158 noktaya uçuyor. Daha fazla bilgi için: www.emirates.com

Emirates, Türkiye’deki Kabin Memuru Alımlarına Devam Ediyor

Emirates Havayolu, kabin memuru işe alımı için 7 Eylül 2019 tarihinde Ankara’da ve 9 Eylül’de İzmir’de olmak üzere iki görüşme günü düzenleyecek.

Emirates Havayolu, sürekli büyüyen filosu ve genişleyen uçuş ağına paralel olarak kabin ekibi işe alımlarını da hızlandırıyor. Emirates’, kabin memuru ekibine Türkiye’den başvuran adaylar için 7 Eylül Cumartesi günü saat 09.00’da Ankara Sheraton Hotel&Convention Center’da* ve 9 Eylül Pazartesi günü saat 09.00’da İzmir Mövenpick Hotel’de** olmak üzere iki görüşme günü düzenleyecek*.

Kabin memuru görüşme günü, ilgilenen kişilere, işe alma süreci hakkında daha fazla bilgi sunarken, Emirates kabin memuru olmanın faydaları hakkında Emirates personeli ile birebir görüşmek ve Dubai’de yaşamak ve çalışmanın nasıl olduğunu öğrenmek adına büyük bir fırsat sunuyor.

Emirates Kabin Memuru Olmak için;

Bir Emirates kabin memuru olarak, adaylar, dünyanın önde gelen kültür ve ticaret merkezlerinden birisi olan Dubai’de yaşarken, aşağıdaki gereksinimlere sahip olması gerekiyor:

  • En az 21 yaşında olmak
  • Ayak uçlarında dururken 212 cm’lik kol erişimi
  • Minimum 160 cm boy
  • Lise mezunu olmak
  • İngilizce’de akıcılık (yazılı ve sözlü)
  • Üniforma dışından görünür dövme olmaması
  • Sağlıklı bir Vücut Kitle İndeksi (BMI)
  • Ayda 2.660 dolardan başlayan maaş
  • Sefer sırasındaki yemek, otel konaklaması ve havaalanına gidiş ve dönüş şirket tarafından sağlanmaktadır.
  • Dubai’deki eviniz ve havaalanı arası transfer.
  • Dubai’nin merkezinde, şirket tarafından sağlanan konaklama**.
  • Üniforma şirket tarafından ücretsiz olarak verilir.
  • 30 iş günü yıllık izin hakkı. Ülkenize dönmek için bir yıllık ücretsiz yıllık izin bileti. ***

Emirates’te Kabin Memuru Olmak;

Emirates Kabin Memuru olarak görev yapanlar aşağıdaki imkanlardan yararlanabilecekler:

Emirates’te kariyer yapmak isteyenler için ayrıntılı bilgi: https://www.emiratesgroupcareers.com/cabin-crew/

*Ankara Sheraton Hotel&Convention Center: Kavaklıdere, Şht. Ömer Haluk Sipahioğlu Sk., 06700 Çankaya/Ankara

**İzmir Mövenpick Hotel: Kültür, Cumhuriyet Blv No:138, 35210 Konak/İzmir

**(TV, internet ve telefon faturaları dahil değildir).Konaklama, iki ya da üç yatak odalı bir daireyi paylaşma şeklinde gerçekleşiyor ve her birey kendi yatak odasına sahip olacak şekilde düzenlenen evlerde ancak mutfak ve yaşam alanı paylaşılıyor.

***Bilet, 3 yıllık hizmetten sonra herhangi bir Emirates uçuş noktası için değiştirilebilir.

Emirates hakkında

Emirates, dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden biri ve 500’den fazla uluslararası ödülün sahibi. Emirates tüm dünyada, 85’den fazla ülkede 158 noktaya uçuyor. Daha fazla bilgi için: www.emirates.com



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2LgXMd7
via IFTTT

Emirates, Türkiye’deki Kabin Memuru Alımlarına Devam Ediyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2LgXMd7

28 Ağustos 2019 Çarşamba

Air Clinic en büyük havalimanından dünyaya açılıyor Atatürk Havalimanı’nda önemli işlere imza atan Air Clinic, yeni havalimanıyla hem kapasitesini büyüttü hem de araçlarını daha özellikli hale getirdi. Genel müdür Bozkır, yeni yatırımlar sonrası iki farklı ülkeden teklif aldıklarını açıkladı. Tamamlandığında 200 milyon yolcu kapasitesiyle İstanbul Havalimanı, dünyanın en büyüğü olmak adına çalışmalarını sürdürüyor. Toplumda farklı düşünceler olsa da nisan ayında başlayan taşınmanın nasıl gerçekleşeceği merak konusuydu. Belki de dünyanın en büyük ve hızlı taşınması olarak tarihe geçecek olan İstanbul Havalimanı’nda gözler sadece uçuş trafiğinde değil hizmet kalitesine de çevrilmişti. Bu konuda en hazırlıklı olan ise en fazla ihtiyaç duyulan konulardan biri olan yaşlı, hasta ve özel yardıma ihtiyaç duyulan yolcuların transferi oldu. Bu konuda Atatürk Havalimanı’nda önemli işlere imza atan Air Clinic, yeni havalimanıyla hem kapasitesini büyüttü hem de araçlarını daha özellikli hale getirdi. Air Clinic’in başında bu operasyonu ise Genel Müdür unvanıyla Özlem Bozkır yürütüyor. 21 yıldır özellikle sağlık alanında birçok kuruluşta üst düzey görevlerde bulunan Bozkır, 4 yıl önce hizmete başlayan Air Clinic’in kuruluşundan bu yana kaptanlığını üstlenmiş durumda. 2015’te İstanbul ile birlikte farklı Ankara, Antalya, İzmir, Bodrum, Dalaman gibi kentlerde 7 havalimanında da çalışmaya başlayan şirket, THY’nin yer hizmetlerini yürüten TGS’ye bağlı olarak çalışıyor. YOLCU SAYISI 2.5 KAT ARTTI Yeni havalimanına taşınmadan önce Yeşilköy’de 40 bin yolcu transferini gerçekleştirdiklerini anlatan Bozkır, “Bu sayı taşınma ile birlikte 2.5 kat arttı ve 100 bine ulaştı. Uçakta bulunan yolcu sayısı gözetilmeksizin kaç kişi olursa olsun kapı açıldığında hizmete başlıyoruz. Eğer talep edilmese bile en az 1 çalışanımız kapıda bekliyor” diye konuşuyor. Bazı coğrafyalarda örneğin ABD, Uzakdoğu Asya gibi bölgelerden uçak başına 25-30 kişi talepte bulunuyor. “Ancak asıl sorun bize bildirimlerde” diyor Bozkır. Bazen 6-7 kişilik talep jetlag, tansiyon gibi nedenlerle 25-30’a bile çıkabiliyor. 250 kişilik uçakta 65 yolcuya bile hizmet verilmiş; Bozkır’ın verdiği bilgilere göre. “BATI’DAN TEKLİF ALIYORUZ” Air Clinic’in kendine öz tasarıma sahip araçlarına vurgu yapan Bozkır, “Lastik boyutunu değiştirdik. Silikon lastiğe geçtik. Motor gücü düşüktü, yükselttik. Yeniden tasarladık. Bu hizmet ve filo nedeniyle şu anda iki farklı ülkeden teklif almış durumdayız” şeklinde konuşuyor. Bozkır’ın sır gibi sakladığı iki ülkede yer alan iki havalimanı, dünyanın en büyükleri arasında ilk 5’e girecek şekilde. Her iki havalimanı da küresel anlamda finansın en önemli noktalarına ev sahipliği yapıyor. Her iki havalimanı da on milyonlarca kişiyi taşıyor. Her iki havalimanı da dünyanın en gelişmiş, en güçlü, en modern, en fazla gelire sahip kentlerinde. Ancak yine de hizmet kalitesi ve yaratıcılık doğudan; İstanbul’dan transfer ediliyor. Tıpkı, sağlığın diğer alanları gibi. “İSTİHDAMI 250’DEN 600’E ÇIKARDIK” Yeni havalimanına taşınmadan önce; yani 6 ay evvelinde Air Clinic’in oluşturduğu istihdam sayısı 250 idi. İstanbul Havalimanı’nda sadece şu anda 101 tane akülü, 250’ye yakın manüel sandalye var. 10 adet golf aracı var. “Havalimanı büyüyünce, alanı genişleyince bu rakamı 600’e çıkardık” diye anlatıyor Bozkır. Sadece ekipman ve araçlara 2 milyon doların üzerinde yatırım yaptıklarını dile getiren Bozkır, “Çalışanların eğitimlerine de önemli dokunuşlarımız oldu. Özellikle yabancı dilde büyük gelişme kaydeden personellerimiz var. Hatta bazı çalışanlarımız, “Kursa gitmeden ve para kazanarak İngilizce, Fransızca öğreniyoruz” diyebiliyor. Neredeyse 10 çalışandan 8’i üniversite mezunu. Bozkır, “Belki de bu anlamda en yüksek şirketlerden biriyiz” diyor. Kaynak:dunya.com  

Atatürk Havalimanı’nda önemli işlere imza atan Air Clinic, yeni havalimanıyla hem kapasitesini büyüttü hem de araçlarını daha özellikli hale getirdi. Genel müdür Bozkır, yeni yatırımlar sonrası iki farklı ülkeden teklif aldıklarını açıkladı.

Tamamlandığında 200 milyon yolcu kapasitesiyle İstanbul Havalimanı, dünyanın en büyüğü olmak adına çalışmalarını sürdürüyor. Toplumda farklı düşünceler olsa da nisan ayında başlayan taşınmanın nasıl gerçekleşeceği merak konusuydu. Belki de dünyanın en büyük ve hızlı taşınması olarak tarihe geçecek olan İstanbul Havalimanı’nda gözler sadece uçuş trafiğinde değil hizmet kalitesine de çevrilmişti. Bu konuda en hazırlıklı olan ise en fazla ihtiyaç duyulan konulardan biri olan yaşlı, hasta ve özel yardıma ihtiyaç duyulan yolcuların transferi oldu. Bu konuda Atatürk Havalimanı’nda önemli işlere imza atan Air Clinic, yeni havalimanıyla hem kapasitesini büyüttü hem de araçlarını daha özellikli hale getirdi.

Air Clinic’in başında bu operasyonu ise Genel Müdür unvanıyla Özlem Bozkır yürütüyor. 21 yıldır özellikle sağlık alanında birçok kuruluşta üst düzey görevlerde bulunan Bozkır, 4 yıl önce hizmete başlayan Air Clinic’in kuruluşundan bu yana kaptanlığını üstlenmiş durumda. 2015’te İstanbul ile birlikte farklı Ankara, Antalya, İzmir, Bodrum, Dalaman gibi kentlerde 7 havalimanında da çalışmaya başlayan şirket, THY’nin yer hizmetlerini yürüten TGS’ye bağlı olarak çalışıyor.

YOLCU SAYISI 2.5 KAT ARTTI

Yeni havalimanına taşınmadan önce Yeşilköy’de 40 bin yolcu transferini gerçekleştirdiklerini anlatan Bozkır, “Bu sayı taşınma ile birlikte 2.5 kat arttı ve 100 bine ulaştı. Uçakta bulunan yolcu sayısı gözetilmeksizin kaç kişi olursa olsun kapı açıldığında hizmete başlıyoruz. Eğer talep edilmese bile en az 1 çalışanımız kapıda bekliyor” diye konuşuyor.

Bazı coğrafyalarda örneğin ABD, Uzakdoğu Asya gibi bölgelerden uçak başına 25-30 kişi talepte bulunuyor. “Ancak asıl sorun bize bildirimlerde” diyor Bozkır. Bazen 6-7 kişilik talep jetlag, tansiyon gibi nedenlerle 25-30’a bile çıkabiliyor. 250 kişilik uçakta 65 yolcuya bile hizmet verilmiş; Bozkır’ın verdiği bilgilere göre.

“BATI’DAN TEKLİF ALIYORUZ”

Air Clinic’in kendine öz tasarıma sahip araçlarına vurgu yapan Bozkır, “Lastik boyutunu değiştirdik. Silikon lastiğe geçtik. Motor gücü düşüktü, yükselttik. Yeniden tasarladık. Bu hizmet ve filo nedeniyle şu anda iki farklı ülkeden teklif almış durumdayız” şeklinde konuşuyor.
Bozkır’ın sır gibi sakladığı iki ülkede yer alan iki havalimanı, dünyanın en büyükleri arasında ilk 5’e girecek şekilde.

Her iki havalimanı da küresel anlamda finansın en önemli noktalarına ev sahipliği yapıyor.
Her iki havalimanı da on milyonlarca kişiyi taşıyor.
Her iki havalimanı da dünyanın en gelişmiş, en güçlü, en modern, en fazla gelire sahip kentlerinde.

Ancak yine de hizmet kalitesi ve yaratıcılık doğudan; İstanbul’dan transfer ediliyor. Tıpkı, sağlığın diğer alanları gibi.

“İSTİHDAMI 250’DEN 600’E ÇIKARDIK”

Yeni havalimanına taşınmadan önce; yani 6 ay evvelinde Air Clinic’in oluşturduğu istihdam sayısı 250 idi. İstanbul Havalimanı’nda sadece şu anda 101 tane akülü, 250’ye yakın manüel sandalye var. 10 adet golf aracı var. “Havalimanı büyüyünce, alanı genişleyince bu rakamı 600’e çıkardık” diye anlatıyor Bozkır. Sadece ekipman ve araçlara 2 milyon doların üzerinde yatırım yaptıklarını dile getiren Bozkır, “Çalışanların eğitimlerine de önemli dokunuşlarımız oldu. Özellikle yabancı dilde büyük gelişme kaydeden personellerimiz var. Hatta bazı çalışanlarımız, “Kursa gitmeden ve para kazanarak İngilizce, Fransızca öğreniyoruz” diyebiliyor. Neredeyse 10 çalışandan 8’i üniversite mezunu. Bozkır, “Belki de bu anlamda en yüksek şirketlerden biriyiz” diyor.

Kaynak:dunya.com

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NGZzer
via IFTTT

Air Clinic en büyük havalimanından dünyaya açılıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NGZzer