5 Ağustos 2019 Pazartesi

Yale’in Travel Sentry onaylı asma kilitleriyle valizler koruma altında!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2ZHr6zP

Pegasus Müşteri Deneyim Merkezini İzmir’de açtı Pegasus Müşteri Deneyim Merkezini İzmir’de açtı Türkiye’nin dijital havayolu Pegasus, çağrı merkezleri sektörünün en hızlı büyüyen şirketi Webhelp ile İzmir’de 200 kişiye istihdam yaratan yeni ‘Müşteri Deneyim Merkezi’nin kapılarını açtı. Müşteri deneyiminde en iyi olma hedefiyle yatırımlarına devam eden Pegasus, Webhelp İzmir Operasyon Merkezi’nde sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel ayrıcalıklı bir deneyim sunuyor. Pegasus CEO’su Mehmet Nane, Webhelp Türkiye CEO’su Metin Tarakçı, Pegasus Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk ve Pegasus Müşteri Deneyimi Müdürü Demet Yarkın’ın katılımı ile İzmir Gaziemir’de gerçekleşen açılışta konuşan Nane, Webhelp ile yaptıkları işbirliğinden duydukları memnuniyeti aktararak çalışanlarla keyifli bir gün geçirdi. Hedef İzmir’de 2,500 kişilik istihdam Dünya genelinde 35 ülkede 50 binden fazla çalışanı bulunan Webhelp’in Türkiye CEO’su Metin Tarakçı: “Bugün 4 binden fazla çalışanımız ile alanında lider pek çok ulusal ve uluslararası markaya hizmet veriyoruz. Pegasus’la imza attığımız bu işbirliği ile İzmir Gaziemir’deki operasyon merkezimizde 1000’i aşkın kişiye iş imkanı sunuyoruz. Önümüzdeki dönemde ise İzmir’de 2,500 kişiye iş imkanı yaratmayı hedefliyoruz” dedi. Webhelp olarak Türkiye’de İstanbul, İzmir, Yozgat, Bingöl ve Van olmak üzere 5 ildeki 7 operasyon merkeziyle hizmet verdiklerini belirten Tarakçı, “Pazarda rekabete devam eden istikrarlı duruşumuz ile Webhelp olarak akıllı yatırımlar yapmaya devam edeceğiz” diye konuştu. Mutlu müşteri için mutlu çalışan Merkezi Fransa’da bulunan Webhelp’in tüm dünyada başarıyla uyguladığı yeni iş modellerini Türkiye’ye taşıdıklarını belirten Tarakçı, “Temel inancımız ve mottomuz: Mükemmel bir çalışan deneyimi yaşatmadan, mükemmel bir müşteri deneyimi yaratamazsınız. Çalışanlarımızı mutlu etmek ve bağlılıklarını sağlamak için birçok aksiyon alıyoruz. Müşterilerimize en iyi hizmeti sunmanın, iyi bir çalışan deneyimiyle gerçekleştiğini düşünüyoruz. Pegasus ile olan çalışmamızda da bu motto ile hareket ettik ve tüm altyapıyı bunun üstüne kurduk. Pegasus’un müşteri deneyiminde en iyi olma hedefinin de ancak böyle gerçekleşebileceğine inanıyoruz” dedi. Sektörün 2019 istihdam hedefi 112 bin kişi Pazar büyüklüğü 6,2 milyar TL’ye ulaşan çağrı merkezi sektörünün, Türkiye gibi genç nüfusa sahip bir ülkede hızla büyüdüğünü belirten Tarakçı şunları kaydetti, “Geçen yılın rakamlarına göre toplamda 108 bin kişiye iş imkanı sunan sektörün, 2019 yılı sonuna ilişkin istihdam öngörüsü ise toplamda 112 bin kişi. Webhelp olarak bu yıl 4 yeni global marka ile yaptığımız işbirliği ile bu hedefe katkı sunduğumuza inanıyoruz.” 2019 ciro hedefi 300 milyon TL 2017 yılında 115 milyon TL, 2018 yılında yaklaşık 175 milyon TL ciro ile organik olarak yüzde 50 büyüdüklerini kaydeden Tarakçı, Webhelp olarak 2019 yılını ise organik ve inorganik olmak üzere yüzde 70 büyüyerek 300 milyon TL ciro ile kapatmayı öngördüklerini dile getirdi. Çalışanların yüzde 61’i kadın Webhelp’in Türkiye operasyonundaki çalışanların yaş ortalaması 25 iken, bunların yüzde 45’i üniversite mezunu. Webhelp olarak kadın istidamı konusuna önem verdiklerini dile getiren Tarakçı, Türkiye’deki 4 bin çalışanımızın ise yüzde 61’ini kadınlar oluşturuyor. Kadınların iş hayatında daha fazla yer almasını her zaman destekliyoruz” şeklinde konuştu. “Webhelp olarak her ay ortalama 15 milyon çağrı yanıtlıyoruz” İçinde bulunduğumuz ekonomik koşullarda istihdama katkı sağlayarak sürdürülebilir büyümenin kolay olmadığının altını çizen Tarakçı şöyle devam etti: “Çağrı Merkezi sektörüne baktığımızda, ‘2018 yılını en hızlı büyümeyle tamamlayan’ şirket olduk. Temelde geleneksel bir yöntemle çağrı kanalı üzerinden hizmet verirken aynı zamanda e-mail, sosyal medya, chat gibi günümüzün tercih edilen dijital kanalları üzerinden de müşteri iletişimini güçlü ekiplerle yönetiyoruz. Her ay toplamda 15 milyar çağrı yanıtlıyoruz.” Metin Tarakçı, “Hepimiz zaman zaman ekonomik koşulların zorluğundan yakınabiliyoruz ancak diğer taraftan Türkiye, önünde çok fazla fırsatların olduğuna inandığımız, çok genç, güçlü ve güzel bir ülke. Webhelp olarak ülkemizin geleceği için her zaman verimli çalışarak büyümeye devam edeceğiz. Tüm odağımızı bu konuya verdik ve böyle düşündükçe de fırsatların bizi bulduğuna inanıyoruz. Bu sayede hem büyüyor hem de ülkemize bu alanda katkı sağlamaya devam ediyoruz” diyerek sözlerini tamamladı. Webhelp Hakkında Webhelp, 2000 yılında, tüketicilerin ve markaların dijital ortamda iletişim kurmalarını sağlamak ve onlara bu konuda rehberlik sunmak amacıyla iki Fransız girişimci Frederic Jousset ve Olivier Duha tarafından kuruldu. Kuruluşundan bu yana, kendisini geliştirme konusundaki ivmesini korumayı başaran Webhelp, bugün 50.000 kişiyi aşan uzman bir ekibe sahip, güçlü ve global ölçekte hizmet veren bir iş süreçleri dış kaynak sağlayıcısı (BPO) olarak faaliyet göstermektedir. Müşteri deneyimindeki uzmanlığını, çağrı merkezi hizmetlerinin yanı sıra, dijital kanallarda sunulan hizmetlere de taşımış, ödeme yönetimi ve danışmanlık gibi pek çok alanda iş ortaklığını başarıyla sürdürmektedir. 19 yıllık geçmişiyle oldukça genç bir şirket olmasına karşın, Avrupa çapında gerçekleştirdiği başarılı büyüme politikası ile Frost & Sullivan tarafından verilen 2018 Avrupa Pazar Liderliği Ödülü’ne layık görülmüştür. Son yıllarda özellikle finans, e-ticaret, sağlık, seyahat ve B2B gibi sektörlerde sunduğu ayrıcalıklı hizmetlerle önemli başarılara imza atan Webhelp, coğrafi ayak izini başta Avrupa olmak üzere, tüm dünyayı kapsayacak şekilde genişletmiştir. 2008 yılında kurulan ve 2015 yılından itibaren Webhelp Group bünyesinde faaliyetlerini yürüten Webhelp Türkiye, yurtiçi ve yurtdışındaki toplam 8 farklı noktadan hizmet vermektedir. Bünyesindeki 4.000‘den fazla çalışanıyla, farklı sektörlerden 70’in üzerindeki iş ortağına, müşteri yönetimi konusunda farklı çözümler sunmaktadır.

Pegasus Müşteri Deneyim Merkezini İzmir’de açtı

Türkiye’nin dijital havayolu Pegasus, çağrı merkezleri sektörünün en hızlı büyüyen şirketi Webhelp ile İzmir’de 200 kişiye istihdam yaratan yeni ‘Müşteri Deneyim Merkezi’nin kapılarını açtı. Müşteri deneyiminde en iyi olma hedefiyle yatırımlarına devam eden Pegasus, Webhelp İzmir Operasyon Merkezi’nde sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel ayrıcalıklı bir deneyim sunuyor.

Pegasus CEO’su Mehmet Nane, Webhelp Türkiye CEO’su Metin Tarakçı, Pegasus Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk ve Pegasus Müşteri Deneyimi Müdürü Demet Yarkın’ın katılımı ile İzmir Gaziemir’de gerçekleşen açılışta konuşan Nane, Webhelp ile yaptıkları işbirliğinden duydukları memnuniyeti aktararak çalışanlarla keyifli bir gün geçirdi.

Hedef İzmir’de 2,500 kişilik istihdam

Dünya genelinde 35 ülkede 50 binden fazla çalışanı bulunan Webhelp’in Türkiye CEO’su Metin Tarakçı: “Bugün 4 binden fazla çalışanımız ile alanında lider pek çok ulusal ve uluslararası markaya hizmet veriyoruz. Pegasus’la imza attığımız bu işbirliği ile İzmir Gaziemir’deki operasyon merkezimizde 1000’i aşkın kişiye iş imkanı sunuyoruz. Önümüzdeki dönemde ise İzmir’de 2,500 kişiye iş imkanı yaratmayı hedefliyoruz” dedi. Webhelp olarak Türkiye’de İstanbul, İzmir, Yozgat, Bingöl ve Van olmak üzere 5 ildeki 7 operasyon merkeziyle hizmet verdiklerini belirten Tarakçı, “Pazarda rekabete devam eden istikrarlı duruşumuz ile Webhelp olarak akıllı yatırımlar yapmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Mutlu müşteri için mutlu çalışan

Merkezi Fransa’da bulunan Webhelp’in tüm dünyada başarıyla uyguladığı yeni iş modellerini Türkiye’ye taşıdıklarını belirten Tarakçı, “Temel inancımız ve mottomuz: Mükemmel bir çalışan deneyimi yaşatmadan, mükemmel bir müşteri deneyimi yaratamazsınız. Çalışanlarımızı mutlu etmek ve bağlılıklarını sağlamak için birçok aksiyon alıyoruz. Müşterilerimize en iyi hizmeti sunmanın, iyi bir çalışan deneyimiyle gerçekleştiğini düşünüyoruz. Pegasus ile olan çalışmamızda da bu motto ile hareket ettik ve tüm altyapıyı bunun üstüne kurduk. Pegasus’un müşteri deneyiminde en iyi olma hedefinin de ancak böyle gerçekleşebileceğine inanıyoruz” dedi.

Sektörün 2019 istihdam hedefi 112 bin kişi

Pazar büyüklüğü 6,2 milyar TL’ye ulaşan çağrı merkezi sektörünün, Türkiye gibi genç nüfusa sahip bir ülkede hızla büyüdüğünü belirten Tarakçı şunları kaydetti, “Geçen yılın rakamlarına göre toplamda 108 bin kişiye iş imkanı sunan sektörün, 2019 yılı sonuna ilişkin istihdam öngörüsü ise toplamda 112 bin kişi. Webhelp olarak bu yıl 4 yeni global marka ile yaptığımız işbirliği ile bu hedefe katkı sunduğumuza inanıyoruz.”

2019 ciro hedefi 300 milyon TL

2017 yılında 115 milyon TL, 2018 yılında yaklaşık 175 milyon TL ciro ile organik olarak yüzde 50 büyüdüklerini kaydeden Tarakçı, Webhelp olarak 2019 yılını ise organik ve inorganik olmak üzere yüzde 70 büyüyerek 300 milyon TL ciro ile kapatmayı öngördüklerini dile getirdi.

Çalışanların yüzde 61’i kadın

Webhelp’in Türkiye operasyonundaki çalışanların yaş ortalaması 25 iken, bunların yüzde 45’i üniversite mezunu. Webhelp olarak kadın istidamı konusuna önem verdiklerini dile getiren Tarakçı, Türkiye’deki 4 bin çalışanımızın ise yüzde 61’ini kadınlar oluşturuyor. Kadınların iş hayatında daha fazla yer almasını her zaman destekliyoruz” şeklinde konuştu.

“Webhelp olarak her ay ortalama 15 milyon çağrı yanıtlıyoruz”

İçinde bulunduğumuz ekonomik koşullarda istihdama katkı sağlayarak sürdürülebilir büyümenin kolay olmadığının altını çizen Tarakçı şöyle devam etti: “Çağrı Merkezi sektörüne baktığımızda, ‘2018 yılını en hızlı büyümeyle tamamlayan’ şirket olduk. Temelde geleneksel bir yöntemle çağrı kanalı üzerinden hizmet verirken aynı zamanda e-mail, sosyal medya, chat gibi günümüzün tercih edilen dijital kanalları üzerinden de müşteri iletişimini güçlü ekiplerle yönetiyoruz. Her ay toplamda 15 milyar çağrı yanıtlıyoruz.”

Metin Tarakçı, “Hepimiz zaman zaman ekonomik koşulların zorluğundan yakınabiliyoruz ancak diğer taraftan Türkiye, önünde çok fazla fırsatların olduğuna inandığımız, çok genç, güçlü ve güzel bir ülke. Webhelp olarak ülkemizin geleceği için her zaman verimli çalışarak büyümeye devam edeceğiz. Tüm odağımızı bu konuya verdik ve böyle düşündükçe de fırsatların bizi bulduğuna inanıyoruz. Bu sayede hem büyüyor hem de ülkemize bu alanda katkı sağlamaya devam ediyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.

Webhelp Hakkında

Webhelp, 2000 yılında, tüketicilerin ve markaların dijital ortamda iletişim kurmalarını sağlamak ve onlara bu konuda rehberlik sunmak amacıyla iki Fransız girişimci Frederic Jousset ve Olivier Duha tarafından kuruldu. Kuruluşundan bu yana, kendisini geliştirme konusundaki ivmesini korumayı başaran Webhelp, bugün 50.000 kişiyi aşan uzman bir ekibe sahip, güçlü ve global ölçekte hizmet veren bir iş süreçleri dış kaynak sağlayıcısı (BPO) olarak faaliyet göstermektedir. Müşteri deneyimindeki uzmanlığını, çağrı merkezi hizmetlerinin yanı sıra, dijital kanallarda sunulan hizmetlere de taşımış, ödeme yönetimi ve danışmanlık gibi pek çok alanda iş ortaklığını başarıyla sürdürmektedir.

19 yıllık geçmişiyle oldukça genç bir şirket olmasına karşın, Avrupa çapında gerçekleştirdiği başarılı büyüme politikası ile Frost & Sullivan tarafından verilen 2018 Avrupa Pazar Liderliği Ödülü’ne layık görülmüştür. Son yıllarda özellikle finans, e-ticaret, sağlık, seyahat ve B2B gibi sektörlerde sunduğu ayrıcalıklı hizmetlerle önemli başarılara imza atan Webhelp, coğrafi ayak izini başta Avrupa olmak üzere, tüm dünyayı kapsayacak şekilde genişletmiştir.

2008 yılında kurulan ve 2015 yılından itibaren Webhelp Group bünyesinde faaliyetlerini yürüten Webhelp Türkiye, yurtiçi ve yurtdışındaki toplam 8 farklı noktadan hizmet vermektedir. Bünyesindeki 4.000‘den fazla çalışanıyla, farklı sektörlerden 70’in üzerindeki iş ortağına, müşteri yönetimi konusunda farklı çözümler sunmaktadır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2KttG5L
via IFTTT

Pegasus Müşteri Deneyim Merkezini İzmir’de açtı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2KttG5L

Emirates, Türkiye’deki Kabin Memurlarını Arıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OFOSLv

Emirates, Türkiye’deki Kabin Memurlarını Arıyor Medya takibinin öncü kurumu Ajans Press, Türk Hava Yolları’nın dünya medyasındaki karnesini çıkardı. Ajans Press’in Ocak -Temmuz ayları arasında, dünya medyasında gerçekleştirdiği incelemeye göre, toplam 107 ülkede THY hakkında 41 bin 800 internet haberinin yer aldığı belirlendi. THY’nin 12 bin 500’ün üzerinde internet haberiyle en çok Amerika Birleşik Devletleri’nde konuşulduğu görüldü. Türkiye’nin dünyaya açılan kapısı Türk Hava Yolları, birçok ülkede hakkında çıkan haberlerle de dikkat çekiyor. Dünyanın birçok ülkesine kesintisiz bir şekilde seyahat imkanı sağlayan THY, her geçen gün adından söz ettirmeyi sürdürüyor. Ajans Press tarafından 107 ülkede gerçekleştirilen medya incelemesinde, Türk Hava Yolları hakkında en çok haberin yansıma bulduğu ülkeler belli oldu. THY, 12 bin 500’ün üzerinde internet haberiyle en çok ABD’de konuşulurken, Almanya 6 bin 500’e yakın haberle ikinci, Rusya 2 bin 600’ün üzerinde haberle üçüncü sırada yer aldı. Yunanistan 2 bin 200’ün üzerinde haberle dördüncü, Hindistan ise bin 600’ün üzerinde haberle beşinci sırada yer aldı. Türk Hava Yolları hakkında en çok haber yaparak ilk beşi takip eden ülkeler ise, sırasıyla Birleşik Krallık, İtalya, Kanada, İspanya ve Avusturya oldu. 107 ülkede yapılan araştırmada, genel uçuş haberlerinin dışında en fazla ön plana çıkan haberin, THY’nin isim sponsorluğunu yaptığı Empire State Run-Up etkinliği ile ilgili olduğu belirlendi. ÜLKE HABER ADEDİ 1 ABD 12.500+ 2 ALMANYA 6.400+ 3 RUSYA 2.600+ 4 YUNANİSTAN 2.200+ 5 HİNDİSTAN 1.600+ 6 BİRLEŞİK KRALLIK 1.500+ 7 İTALYA 1.250+ 8 KANADA 1.200+ 9 İSPANYA 1.100+ 10 AVUSTURYA 800+

Medya takibinin öncü kurumu Ajans Press, Türk Hava Yolları’nın dünya medyasındaki karnesini çıkardı. Ajans Press’in Ocak -Temmuz ayları arasında, dünya medyasında gerçekleştirdiği incelemeye göre, toplam 107 ülkede THY hakkında 41 bin 800 internet haberinin yer aldığı belirlendi. THY’nin 12 bin 500’ün üzerinde internet haberiyle en çok Amerika Birleşik Devletleri’nde konuşulduğu görüldü.

Türkiye’nin dünyaya açılan kapısı Türk Hava Yolları, birçok ülkede hakkında çıkan haberlerle de dikkat çekiyor. Dünyanın birçok ülkesine kesintisiz bir şekilde seyahat imkanı sağlayan THY, her geçen gün adından söz ettirmeyi sürdürüyor. Ajans Press tarafından 107 ülkede gerçekleştirilen medya incelemesinde, Türk Hava Yolları hakkında en çok haberin yansıma bulduğu ülkeler belli oldu. THY, 12 bin 500’ün üzerinde internet haberiyle en çok ABD’de konuşulurken, Almanya 6 bin 500’e yakın haberle ikinci, Rusya 2 bin 600’ün üzerinde haberle üçüncü sırada yer aldı. Yunanistan 2 bin 200’ün üzerinde haberle dördüncü, Hindistan ise bin 600’ün üzerinde haberle beşinci sırada yer aldı. Türk Hava Yolları hakkında en çok haber yaparak ilk beşi takip eden ülkeler ise, sırasıyla Birleşik Krallık, İtalya, Kanada, İspanya ve Avusturya oldu. 107 ülkede yapılan araştırmada, genel uçuş haberlerinin dışında en fazla ön plana çıkan haberin, THY’nin isim sponsorluğunu yaptığı Empire State Run-Up etkinliği ile ilgili olduğu belirlendi.

ÜLKE HABER ADEDİ
1 ABD 12.500+
2 ALMANYA 6.400+
3 RUSYA 2.600+
4 YUNANİSTAN 2.200+
5 HİNDİSTAN 1.600+
6 BİRLEŞİK KRALLIK 1.500+
7 İTALYA 1.250+
8 KANADA 1.200+
9 İSPANYA 1.100+
10 AVUSTURYA 800+



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OFOSLv
via IFTTT

VODAFONE’LULAR ATLASGLOBAL HAVA YOLLARI İLE İNDİRİMLİ UÇACAK Vodafone, seyahat planı yapan müşterileri için Atlasglobal Hava Yolları ile işbirliğine gitti. Ağustos ayı boyunca geçerli olacak kampanya kapsamında Vodafone’lular, Atlasglobal’de bayram ve yılbaşı tatilleri dahil 1 Eylül 2019’dan 30 Mart 2020’ye kadar olan seyahatlerinde her yöne uçuşlarda sınıf farkı olmaksızın %20 indirim fırsatından yararlanabilecek. 2 Ağustos 2019 – “Dijitalleşmenin öncü operatörü” olma vizyonuyla faaliyet gösterenVodafone, dijital iş ortaklıklarıyla müşterilerine farklı deneyimler sunmaya devam ediyor.Türkiye’nin önde gelen havayolu şirketlerinden Atlasglobal ile işbirliğine giden Vodafone, seyahat planı yapan müşterilerine özel bir indirim kampanyası başlattı. Bu kapsamda Vodafone’lular, Atlasglobal’de bayram ve yılbaşı tatilleri dahil 1 Eylül 2019’dan 30 Mart 2020’ye kadar olan seyahatlerinde her yöne uçuşlarda sınıf farkı olmaksızın %20 indirimfırsatından yararlanabilecek. Kampanyadan yararlanmak isteyen Vodafone müşterileri, Ağustos ayı boyunca Vodafone Yanımda uygulaması içinde yer alan Avantaj Cepte platformundan indirim kodu alabilecek. Vodafone’lular, aldıkları bu indirim kodunu kullanarak, biletlerini Atlasglobal’in internet sayfasından (www.atlasglb.com) kolaylıkla alabilecek. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi: “Vodafone olarak, müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak kampanyalar sunmaya devam ediyoruz. Türkiye’nin önde gelen havayolu şirketlerinden Atlasglobal ile yaptığımız işbirliğiyle, müşterilerimize yurtiçi ve yurtdışı seyahatlerinde indirimli uçuş keyfi yaşatıyoruz. Vodafone’lular, Ağustos ayı boyunca 1 Eylül 2019’dan 30 Mart 2020’ye kadar olan seyahatlerinde her yöne uçuşlarda sınıf farkı olmaksızın Atlasglobal’de %20 indirimfırsatından yararlanabilecek. Vodafone olarak, müşterilerimizin beklentilerine uygun yenilikçi kampanyalar sunmaya devam edeceğiz.” 35 ülkede 50’den fazla noktaya uçuş Türkiye’de “Tarifesiz İç Hat ve Dış Hat Uçuşlarda Yolcu ve Kargo Taşımacılığı” gerçekleştirmek üzere 2001 yılında kurulan Atlasglobal, 2004 yılında iç ve dış hat tarifeli uçuşlarına başladı. Yolcularına uluslararası kalite ve konfor standartları sunan Atlasglobal, Türkiye’de IOSA sertifikalı ilk IATA üyesi özel havayolu oldu. Bugün 35 ülkede 50’den fazla noktaya uçan Atlasglobal, Türkiye içinde ve Asya, Rusya, BDT Bölgesi, Ortadoğu ve Avrupa’ya tarifeli uçuşlar gerçekleştiriyor.

Vodafone, seyahat planı yapan müşterileri için Atlasglobal Hava Yolları ile işbirliğine gitti. Ağustos ayı boyunca geçerli olacak kampanya kapsamında Vodafone’lular, Atlasglobal’de bayram ve yılbaşı tatilleri dahil 1 Eylül 2019’dan 30 Mart 2020’ye kadar olan seyahatlerinde her yöne uçuşlarda sınıf farkı olmaksızın %20 indirim fırsatından yararlanabilecek.

2 Ağustos 2019 – “Dijitalleşmenin öncü operatörü” olma vizyonuyla faaliyet gösterenVodafone, dijital iş ortaklıklarıyla müşterilerine farklı deneyimler sunmaya devam ediyor.Türkiye’nin önde gelen havayolu şirketlerinden Atlasglobal ile işbirliğine giden Vodafone, seyahat planı yapan müşterilerine özel bir indirim kampanyası başlattı. Bu kapsamda Vodafone’lular, Atlasglobal’de bayram ve yılbaşı tatilleri dahil 1 Eylül 2019’dan 30 Mart 2020’ye kadar olan seyahatlerinde her yöne uçuşlarda sınıf farkı olmaksızın %20 indirimfırsatından yararlanabilecek.

Kampanyadan yararlanmak isteyen Vodafone müşterileri, Ağustos ayı boyunca Vodafone Yanımda uygulaması içinde yer alan Avantaj Cepte platformundan indirim kodu alabilecek. Vodafone’lular, aldıkları bu indirim kodunu kullanarak, biletlerini Atlasglobal’in internet sayfasından (www.atlasglb.com) kolaylıkla alabilecek.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi:

“Vodafone olarak, müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak kampanyalar sunmaya devam ediyoruz. Türkiye’nin önde gelen havayolu şirketlerinden Atlasglobal ile yaptığımız işbirliğiyle, müşterilerimize yurtiçi ve yurtdışı seyahatlerinde indirimli uçuş keyfi yaşatıyoruz. Vodafone’lular, Ağustos ayı boyunca 1 Eylül 2019’dan 30 Mart 2020’ye kadar olan seyahatlerinde her yöne uçuşlarda sınıf farkı olmaksızın Atlasglobal’de %20 indirimfırsatından yararlanabilecek. Vodafone olarak, müşterilerimizin beklentilerine uygun yenilikçi kampanyalar sunmaya devam edeceğiz.”

35 ülkede 50’den fazla noktaya uçuş

Türkiye’de “Tarifesiz İç Hat ve Dış Hat Uçuşlarda Yolcu ve Kargo Taşımacılığı” gerçekleştirmek üzere 2001 yılında kurulan Atlasglobal, 2004 yılında iç ve dış hat tarifeli uçuşlarına başladı. Yolcularına uluslararası kalite ve konfor standartları sunan Atlasglobal, Türkiye’de IOSA sertifikalı ilk IATA üyesi özel havayolu oldu. Bugün 35 ülkede 50’den fazla noktaya uçan Atlasglobal, Türkiye içinde ve Asya, Rusya, BDT Bölgesi, Ortadoğu ve Avrupa’ya tarifeli uçuşlar gerçekleştiriyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2yJISpT
via IFTTT

VODAFONE’LULAR ATLASGLOBAL HAVA YOLLARI İLE İNDİRİMLİ UÇACAK


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2yJISpT