1 Ağustos 2019 Perşembe

Türk Hava Yolları, Kongo’nun Pointe Noire şehrini uçuş ağına ekledi Türk Hava Yolları, Kongo’nun Pointe Noire şehrini uçuş ağına ekledi.   Dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu Türk Hava Yolları, Orta Afrika ülkesi Kongo’nun ikinci büyük şehri olan Pointe Noire’yi Afrika Kıtası’ndaki 58. destinasyonu olarak uçuş ağına ekledi. Bayrak taşıyıcı, Pointe Noire seferlerini haftada üç frekans olarak Librevil aktarmalı gerçekleştirecek. Türk Hava Yolları, Atlas Okyanusu kıyısında kurulu liman şehri Pointe Noire ile birlikte uçuş ağını 125 ülke ve 313 destinasyona genişletti. Bayrak taşıyıcı aynı zamanda Afrika Kıtası’nda en çok noktaya uçan havayolu şirketi unvanını da pekiştirmiş oldu. Pointe Noire hattının açılışı nedeniyle düzenlenen basın toplantısında konuşan Türk Hava Yolları Satış Başkanı (2. Bölge) Kerem Sarp; ‘‘Bugün başlattığımız Pointe Noire seferlerimiz ile Afrika Kıtası’nda uçtuğumuz nokta sayısını 58’e çıkardık. Türkiye’nin bayrak taşıyıcısı olarak, Afrika’da en çok noktaya uçan havayolu şirketi unvanımızı bu kıtadaki büyüme stratejimiz doğrultusunda koruyoruz. Yeni uçuşlarımız, Kongo ile hâlihazırda var olan kültürel temaslarımızı artırmamız noktasında da bize yeni fırsatlar tanıyacak. Gelecek dönemde Türk misafirperverliğini ve kesintisiz seyahat deneyimini daha geniş bir coğrafyaya ulaştırmaya devam edeceğiz. ’’dedi.   UÇUŞ BAŞLANGIÇ BİTİŞ GÜNLER KALKIŞ VARIŞ TK  587 30/07/2019 24/10/2019 Salı, Perşembe, Pazar IST 14:35 20:00 LBV TK  587 30/07/2019 24/10/2019 Salı, Perşembe, Pazar LBV 20:55 22:10 PNR TK  587 30/07/2019 24/10/2019 Salı, Perşembe, Pazar PNR 23:05 9:00 IST *İstanbul – Librevil – Pointe Noire (PNR) Tüm saatler lokaldir.

Türk Hava Yolları, Kongo’nun Pointe Noire şehrini uçuş ağına ekledi.

 

Dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu Türk Hava Yolları, Orta Afrika ülkesi Kongo’nun ikinci büyük şehri olan Pointe Noire’yi Afrika Kıtası’ndaki 58. destinasyonu olarak uçuş ağına ekledi. Bayrak taşıyıcı, Pointe Noire seferlerini haftada üç frekans olarak Librevil aktarmalı gerçekleştirecek.

Türk Hava Yolları, Atlas Okyanusu kıyısında kurulu liman şehri Pointe Noire ile birlikte uçuş ağını 125 ülke ve 313 destinasyona genişletti. Bayrak taşıyıcı aynı zamanda Afrika Kıtası’nda en çok noktaya uçan havayolu şirketi unvanını da pekiştirmiş oldu.

Pointe Noire hattının açılışı nedeniyle düzenlenen basın toplantısında konuşan Türk Hava Yolları Satış Başkanı (2. Bölge) Kerem Sarp; ‘‘Bugün başlattığımız Pointe Noire seferlerimiz ile Afrika Kıtası’nda uçtuğumuz nokta sayısını 58’e çıkardık. Türkiye’nin bayrak taşıyıcısı olarak, Afrika’da en çok noktaya uçan havayolu şirketi unvanımızı bu kıtadaki büyüme stratejimiz doğrultusunda koruyoruz. Yeni uçuşlarımız, Kongo ile hâlihazırda var olan kültürel temaslarımızı artırmamız noktasında da bize yeni fırsatlar tanıyacak. Gelecek dönemde Türk misafirperverliğini ve kesintisiz seyahat deneyimini daha geniş bir coğrafyaya ulaştırmaya devam edeceğiz. ’’dedi.

 

UÇUŞ BAŞLANGIÇ BİTİŞ GÜNLER KALKIŞ VARIŞ
TK  587 30/07/2019 24/10/2019 Salı, Perşembe, Pazar IST 14:35 20:00 LBV
TK  587 30/07/2019 24/10/2019 Salı, Perşembe, Pazar LBV 20:55 22:10 PNR
TK  587 30/07/2019 24/10/2019 Salı, Perşembe, Pazar PNR 23:05 9:00 IST

*İstanbul – Librevil – Pointe Noire (PNR)

Tüm saatler lokaldir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2YC52t0
via IFTTT

Türk Hava Yolları, Kongo’nun Pointe Noire şehrini uçuş ağına ekledi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2YC52t0

Türk Hava Yolları ile Bangkok Hava Yolları’ndan yeni bir kod paylaşımı iş birliği


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2KkuhXq

Türk Hava Yolları ile Bangkok Hava Yolları’ndan yeni bir kod paylaşımı iş birliği Türk Hava Yolları ile Bangkok Hava Yolları’ndan yeni bir kod paylaşımı iş birliği.   Türk Hava Yolları (TK) ile Bangkok Hava Yolları (PG), 1 Ağustos 2019 tarihinden itibaren Tayland iç hatlarına ve Güneydoğu Asya’daki diğer noktalara daha rahat seyahat bağlantıları sunacak yeni bir kod paylaşımı iş birliğini duyurdu. Bu kod paylaşımı anlaşması, Bangkok Hava Yolları’nın mevcutta iç ve dış hatlarda sefer icra ettiği; Bangkok-Chiang Mai, Bangkok-Chiang Rai, Bangkok-Lampang, Bangkok-Sukhothai, Bangkok-Trat, Bangkok-Samui, Bangkok-Phuket, Bangkok-Krabi, Samui-Phuket, Bangkok-Danang, Bangkok-Phu Quoc, Bangkok-Yangon, Bangkok-Mandalay, Bangkok-Nay Pyi Taw, Bangkok-Vientiane ve Bangkok – Luang Prabang olmak üzere 16 sefer noktasını kapsıyor. Bangkok-Phnom Penh ve Bangkok-Siem Reap noktaları da, ilgili ülke makamlarından alınacak izinlere tabi olarak diğer 16 rotaya ek olarak zikrediliyor. Anlaşmaya ilişkin görüş bildiren Türk Hava Yolları Genel Müdürü Bilal Ekşi; “Bangkok Hava Yolları ile uzun süredir devam eden iş birliğimizi bu kod paylaşımı anlaşması ile güçlendirmekten dolayı oldukça memnunuz. Asya Pasifik bölgesindeki en önemli bağlantı noktalarından biri olan Bangkok üzerinden yolcularımız, Tayland iç hatları ile heyecan verici seyahat noktalarına ve diğer komşu ülkelere erişimlerinde büyük bir konfor kazanacaklar.” dedi. Bangkok Hava Yolları Başkanı Puttipong Prasarttong-Osoth ise yaptığı değerlendirmede; “Bangkok Hava Yolları olarak rota ağımızı güçlendirmek amacıyla dünyanın önde gelen havayolu şirketlerinden Türk Hava Yolları ile kod paylaşımı partneri olarak çalışmaktan büyük bir memnuniyet duyuyoruz. Bu anlaşma ile turistik ve ticari yolcular, Tayland iç hatlarına ve komşu ülkelerine gerçekleştirecekleri seyahatlerde artırılmış bağlantı ve kesintisiz erişim imkânına sahip olacaklar. Dahası, Bangkok Hava Yolları’nda seyahat eden Türk Hava Yolları yolcuları, havayolumuzun özel yolcu salonu ve uçak içi servisleri gibi eşsiz erişim olanaklarının da keyfini çıkarabilecekler.”dedi.

Türk Hava Yolları ile Bangkok Hava Yolları’ndan yeni bir kod paylaşımı iş birliği.

 

Türk Hava Yolları (TK) ile Bangkok Hava Yolları (PG), 1 Ağustos 2019 tarihinden itibaren Tayland iç hatlarına ve Güneydoğu Asya’daki diğer noktalara daha rahat seyahat bağlantıları sunacak yeni bir kod paylaşımı iş birliğini duyurdu.

Bu kod paylaşımı anlaşması, Bangkok Hava Yolları’nın mevcutta iç ve dış hatlarda sefer icra ettiği; Bangkok-Chiang Mai, Bangkok-Chiang Rai, Bangkok-Lampang, Bangkok-Sukhothai, Bangkok-Trat, Bangkok-Samui, Bangkok-Phuket, Bangkok-Krabi, Samui-Phuket, Bangkok-Danang, Bangkok-Phu Quoc, Bangkok-Yangon, Bangkok-Mandalay, Bangkok-Nay Pyi Taw, Bangkok-Vientiane ve Bangkok – Luang Prabang olmak üzere 16 sefer noktasını kapsıyor. Bangkok-Phnom Penh ve Bangkok-Siem Reap noktaları da, ilgili ülke makamlarından alınacak izinlere tabi olarak diğer 16 rotaya ek olarak zikrediliyor.

Anlaşmaya ilişkin görüş bildiren Türk Hava Yolları Genel Müdürü Bilal Ekşi“Bangkok Hava Yolları ile uzun süredir devam eden iş birliğimizi bu kod paylaşımı anlaşması ile güçlendirmekten dolayı oldukça memnunuz. Asya Pasifik bölgesindeki en önemli bağlantı noktalarından biri olan Bangkok üzerinden yolcularımız, Tayland iç hatları ile heyecan verici seyahat noktalarına ve diğer komşu ülkelere erişimlerinde büyük bir konfor kazanacaklar.” dedi.

Bangkok Hava Yolları Başkanı Puttipong Prasarttong-Osoth ise yaptığı değerlendirmede; “Bangkok Hava Yolları olarak rota ağımızı güçlendirmek amacıyla dünyanın önde gelen havayolu şirketlerinden Türk Hava Yolları ile kod paylaşımı partneri olarak çalışmaktan büyük bir memnuniyet duyuyoruz. Bu anlaşma ile turistik ve ticari yolcular, Tayland iç hatlarına ve komşu ülkelerine gerçekleştirecekleri seyahatlerde artırılmış bağlantı ve kesintisiz erişim imkânına sahip olacaklar. Dahası, Bangkok Hava Yolları’nda seyahat eden Türk Hava Yolları yolcuları, havayolumuzun özel yolcu salonu ve uçak içi servisleri gibi eşsiz erişim olanaklarının da keyfini çıkarabilecekler.”dedi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2KkuhXq
via IFTTT

26 Temmuz 2019 Cuma

MALEZYA BAŞBAKANI MUHAMMED SABİHA GÖKÇEN’İ ZİYARET ETTİ Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın Resmi Konuğu Olarak, 4 Gün Sürecek Temaslarda Bulunmak İçin Türkiye’ye Gelen Malezya Başbakanı Sayın Mahathir Muhammed, Eşi Dr. Siti Hasmah ve Beraberindeki Heyet, İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nda İncelemelerde Bulundu. Başbakan Muhammed’e incelemeleri sırasında Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank’ın Yanı Sıra Malezya Dışişleri Bakanı Datuk Saifuddin Abdullah, Malezya Savunma Bakanı Tuan Haji Mohamad Sabu ve Malezya Uluslararası Ticaret ve Sanayi Bakanı Datuk Darell Leiking de Eşlik Etti.    Ankara’dan havalanan özel uçakla Sabiha Gökçen Havalimanı’na inen Malezya Başbakanı Mahathir Muhammed’i, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Türkiye’nin Kuala Lumpur Büyükelçisi Merve Kavakçı, Malezya’nın Ankara Büyükelçisi Dato’ Abdul Razak Abdul Wahab, Sabiha Gökçen Havalimanı Mülki İdare Amiri Necip Çakmak, Khazanah Üst Düzey Yöneticisi Datuk Shahril Ridza Ridzuan, MAHB Yönetim Kurulu Başkanı Tan Sri Datuk Zainun Ali, MAHB Grup CEO’su Raja Azmi Raja Nazuddin, İSG Yönetim Kurulu Üyesi Dato Azmi Bin Murad, İSG CEO’su Ersel Göral’ın yanı sıra Türk ve Malezyalı yetkililerden oluşan kalabalık bir heyet karşıladı.   Başbakan Mahathir Muhammed’i karşılama töreninin ardından Havalimanı VIP Terminali’nde Toplantı Salonu’nda bir sunum yapıldı. Sunumun başında bir konuşma yapan MAHB Yönetim Kurulu Başkanı Tan Sri Datuk Zainun Ali, Malezya Başbakanı Muhammed’e hoş geldiniz diyerek, program hakkında kısa bir bilgi verdi. Zainun Ali’nin ardından söz alan MAHB Grup CEO’su Raja Azmi Raja Nazuddin, MAHB’ın yatırımlarının yanı sıra Sabiha Gökçen Havalimanı’nın mevcut durumu ve 2.pist inşaatı ile ISG’nin terminal genişleme projelerini de içeren gelecek hedefleri hakkında bilgiler verdi. Sabiha Gökçen Havalimanı’nın terminal işletmesinin yönetimine ilk adımı 2008 yılında attıklarını hatırlatan Raja Azmi Raja Nazuddin, MAHB’ın 2015 yılında İSG hisselerinin tamamına sahip olduğunu vurguladı. O tarihten bu yana yolcu sayısında 8 kat bir artış gerçekleştiğini ifade eden Raja Azmi, Sabiha Gökçen Havalimanı’nın bugün İslam ülkeleri arasında bir hava ulaşım merkezi olmayı hedeflediğini ifade etti. Sunumun ardından Başbakan Mahathir Muhammed’e MAHB Yönetim Kurulu Başkanı Tan Sri Datuk Zainun Ali tarafından ziyaretin anısı olarak bir hediye takdim edildi ve toplu fotoğraf çekimi yapıldı. Daha sonra Başbakan Muhammed, eşi ve beraberindeki heyet, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank’ın da eşliğinde bir terminal binası gezisi gerçekleştirdi. Gezinin ardından Başbakan Mahathir Muhammed ve eşi havalimanından ayrıldı.

Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın Resmi Konuğu Olarak, 4 Gün Sürecek Temaslarda Bulunmak İçin Türkiye’ye Gelen Malezya Başbakanı Sayın Mahathir Muhammed, Eşi Dr. Siti Hasmah ve Beraberindeki Heyet, İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nda İncelemelerde Bulundu.

Başbakan Muhammed’e incelemeleri sırasında Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank’ın Yanı Sıra Malezya Dışişleri Bakanı Datuk Saifuddin Abdullah, Malezya Savunma Bakanı Tuan Haji Mohamad Sabu ve Malezya Uluslararası Ticaret ve Sanayi Bakanı Datuk Darell Leiking de Eşlik Etti.

 

 Ankara’dan havalanan özel uçakla Sabiha Gökçen Havalimanı’na inen Malezya Başbakanı Mahathir Muhammed’i, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Türkiye’nin Kuala Lumpur Büyükelçisi Merve Kavakçı, Malezya’nın Ankara Büyükelçisi Dato’ Abdul Razak Abdul Wahab, Sabiha Gökçen Havalimanı Mülki İdare Amiri Necip Çakmak, Khazanah Üst Düzey Yöneticisi Datuk Shahril Ridza Ridzuan, MAHB Yönetim Kurulu Başkanı Tan Sri Datuk Zainun Ali, MAHB Grup CEO’su Raja Azmi Raja Nazuddin, İSG Yönetim Kurulu Üyesi Dato Azmi Bin Murad, İSG CEO’su Ersel Göral’ın yanı sıra Türk ve Malezyalı yetkililerden oluşan kalabalık bir heyet karşıladı.

 

Başbakan Mahathir Muhammed’i karşılama töreninin ardından Havalimanı VIP Terminali’nde Toplantı Salonu’nda bir sunum yapıldı. Sunumun başında bir konuşma yapan MAHB Yönetim Kurulu Başkanı Tan Sri Datuk Zainun Ali, Malezya Başbakanı Muhammed’e hoş geldiniz diyerek, program hakkında kısa bir bilgi verdi. Zainun Ali’nin ardından söz alan MAHB Grup CEO’su Raja Azmi Raja Nazuddin, MAHB’ın yatırımlarının yanı sıra Sabiha Gökçen Havalimanı’nın mevcut durumu ve 2.pist inşaatı ile ISG’nin terminal genişleme projelerini de içeren gelecek hedefleri hakkında bilgiler verdi. Sabiha Gökçen Havalimanı’nın terminal işletmesinin yönetimine ilk adımı 2008 yılında attıklarını hatırlatan Raja Azmi Raja Nazuddin, MAHB’ın 2015 yılında İSG hisselerinin tamamına sahip olduğunu vurguladı. O tarihten bu yana yolcu sayısında 8 kat bir artış gerçekleştiğini ifade eden Raja Azmi, Sabiha Gökçen Havalimanı’nın bugün İslam ülkeleri arasında bir hava ulaşım merkezi olmayı hedeflediğini ifade etti.

Sunumun ardından Başbakan Mahathir Muhammed’e MAHB Yönetim Kurulu Başkanı Tan Sri Datuk Zainun Ali tarafından ziyaretin anısı olarak bir hediye takdim edildi ve toplu fotoğraf çekimi yapıldı. Daha sonra Başbakan Muhammed, eşi ve beraberindeki heyet, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank’ın da eşliğinde bir terminal binası gezisi gerçekleştirdi. Gezinin ardından Başbakan Mahathir Muhammed ve eşi havalimanından ayrıldı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30W2vY3
via IFTTT

MALEZYA BAŞBAKANI MUHAMMED SABİHA GÖKÇEN’İ ZİYARET ETTİ


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30W2vY3

Amadeus’tan seyahat acenteleri ve havayolları için yeni uygulama Seyahat teknolojisi alanında dünyanın en büyük firmaları arasında yer alan Amadeus, dünya çapındaki seyahat acentelerine havayolu şirketlerinin yeni içerikleri ve ücretlerine erişim şansı verecek olan Web Servisleri Çözümü Amadeus Travel API’nin geliştirilmiş sürümünü duyurdu. NDC standartlarıyla uyumlu bu çözüm, havayolu şirketlerine daha fazla teklif sunma ve seyahat acentelerine daha fazla içerik ve fonksiyona erişim şansı veriyor.   190’ın üzerinde ülkede hizmet veren ve küresel seyahat endüstrisinin önde gelen teknoloji çözümleri sağlayıcılarından olan Amadeus, hizmet ağını genişletmeye devam ediyor. Şirketin yeni hizmeti olan Amadeus Travel API’nin geliştirilmiş versiyonu, havayolu şirketlerine daha fazla teklif sunma ve seyahat acentelerine daha fazla içerik ve fonksiyona erişim şansı verirken, havayolları ile seyahat acentelerinin daha kişisel ve çeşitli seyahat deneyimleri sunmalarına yardımcı olmayı amaçlıyor.   Geçen yıldan itibaren canlı NDC rezervasyonları yapmaya başlayan ve Amadeus’un NDC [X] programının öncü müşterilerinden biri olan Travix, çözümün tasarımına katkıda bulundu. Çözümün küresel lansmanıyla birlikte bazı seyahat acenteleri NDC bağlantısı aracılığıyla çözüme ve şirketin havayolu müşterilerinin içeriklerine ilk erişenler arasına katılacak. Çözümü ilk benimseyenler arasında, AERTiCKET, American Express Global Business Travel, BCD Travel, House of Travel ve entegre turizm grubu TUI gibi firmalar bulunuyor. TÜM DÜNYAYA YAYILACAK   Seyahat acentelerinin mevcut sistemlerine entegre olan ve kendi özelleştirilmiş seyahat rezervasyon uygulamalarını kurmalarını sağlayan bir API olarak Amadeus Travel API, aşamalı bir şekilde dünyaya yayılacak. Öte yandan bu hamle, Amadeus’un NDC [X] programı aracılığıyla NDC’yi geliştirme taahhüdünü de yansıtıyor.   Amadeus Seyahat Kanalları Müşteri Operasyonları Başkan Yardımcısı Rudy Daniello, geçtiğimiz yıl boyunca acentelere NDC bağlantısı aracılığıyla sağlanan içeriklere erişim şansı verecek ölçeklendirilebilir ve kullanıcı dostu çözümler geliştirmek için NDC [X] ortaklarıyla çok çalıştıklarını belirterek, “Bugün bunu bir gerçeğe dönüştürmüş bulunmaktayız. Şu anki teknoloji ile, havayollarının NDC’nin dünya çapında benimsenmesi için ne tür yeni ve heyecan verici içerikler sunabileceklerini görmeyi dört gözle bekliyoruz. Önde gelen seyahat oyuncularıyla birlikte hareket ederek ve tüm müşterilerimize gerçek manada yenilikçi çözümler sunarak bu alanda öncülük etmenin gururunu yaşıyoruz.” dedi.   Travix’in CEO’su John Mangelaars da NDC standartlarıyla uyumlu  Web Servisleri Çözümünü geliştirmek, denemek ve hayata geçirmek konusunda Amadeus’la yakın iş birliği yapmanın çok önemli bir deneyim olduğunu söyledi. Mangelaars, “Çözüm sayesinde, NDC rezervasyonları ivme kazanıyor. Daha şimdiden bunun meyvelerini topluyoruz ve müşterilerimize farklı ve daha kişiselleştirilmiş teklifler sunuyoruz. Bugün dünya genelinde seyahat acentesi müşterilerine bu çözümü sunan Amadeus’u desteklemek bizim için büyük bir mutluluk.” dedi.   NELER SAĞLIYOR   Amadeus Travel API’nin geliştirilmiş versiyonu NDC bağlantısı aracılığıyla yeni havayolu içerikleri ve ücretlerine erişim sağlamasının yanında; tüketici yolculuğunu yansıtan daha akıcı bir deneyimi garanti eden basitleştirilmiş alışveriş, sipariş ve ödeme akışı, yan hizmetlerin çapraz satışı ve branded ücretlerin ek olarak satışı, ücret iadesi, iptal ve değişim seçeneklerini dahil eden değişim ve iptal fonksiyonları, NDC rezervasyonlarının acentelerin aşağı yönlü süreçlerine tam olarak entegre edilmesini sağlamak amacıyla orta ve arka ofis teknolojisine entegre edilmiş mutabakat sistemine sahip kredi kartı ve nakit ödeme süreci, müşterilerin mobil bir cihazda rezervasyon başlatma ve aynı rezervasyonu masaüstü bir cihazda bitirmeyi tercih edebilme esnekliğine sahip olması ya da tam tersini yapabilmesi için çoklu arayüzlerde çalışma optimizasyonu gibi imkanlar sağlayacak.

Seyahat teknolojisi alanında dünyanın en büyük firmaları arasında yer alan Amadeus, dünya çapındaki seyahat acentelerine havayolu şirketlerinin yeni içerikleri ve ücretlerine erişim şansı verecek olan Web Servisleri Çözümü Amadeus Travel API’nin geliştirilmiş sürümünü duyurdu. NDC standartlarıyla uyumlu bu çözüm, havayolu şirketlerine daha fazla teklif sunma ve seyahat acentelerine daha fazla içerik ve fonksiyona erişim şansı veriyor.

 

190’ın üzerinde ülkede hizmet veren ve küresel seyahat endüstrisinin önde gelen teknoloji çözümleri sağlayıcılarından olan Amadeus, hizmet ağını genişletmeye devam ediyor. Şirketin yeni hizmeti olan Amadeus Travel API’nin geliştirilmiş versiyonu, havayolu şirketlerine daha fazla teklif sunma ve seyahat acentelerine daha fazla içerik ve fonksiyona erişim şansı verirken, havayolları ile seyahat acentelerinin daha kişisel ve çeşitli seyahat deneyimleri sunmalarına yardımcı olmayı amaçlıyor.

 

Geçen yıldan itibaren canlı NDC rezervasyonları yapmaya başlayan ve Amadeus’un NDC [X] programının öncü müşterilerinden biri olan Travix, çözümün tasarımına katkıda bulundu.

Çözümün küresel lansmanıyla birlikte bazı seyahat acenteleri NDC bağlantısı aracılığıyla çözüme ve şirketin havayolu müşterilerinin içeriklerine ilk erişenler arasına katılacak. Çözümü ilk benimseyenler arasında, AERTiCKET, American Express Global Business Travel, BCD Travel, House of Travel ve entegre turizm grubu TUI gibi firmalar bulunuyor.

TÜM DÜNYAYA YAYILACAK

 

Seyahat acentelerinin mevcut sistemlerine entegre olan ve kendi özelleştirilmiş seyahat rezervasyon uygulamalarını kurmalarını sağlayan bir API olarak Amadeus Travel API, aşamalı bir şekilde dünyaya yayılacak. Öte yandan bu hamle, Amadeus’un NDC [X] programı aracılığıyla NDC’yi geliştirme taahhüdünü de yansıtıyor.

 

Amadeus Seyahat Kanalları Müşteri Operasyonları Başkan Yardımcısı Rudy Daniello, geçtiğimiz yıl boyunca acentelere NDC bağlantısı aracılığıyla sağlanan içeriklere erişim şansı verecek ölçeklendirilebilir ve kullanıcı dostu çözümler geliştirmek için NDC [X] ortaklarıyla çok çalıştıklarını belirterek, “Bugün bunu bir gerçeğe dönüştürmüş bulunmaktayız. Şu anki teknoloji ile, havayollarının NDC’nin dünya çapında benimsenmesi için ne tür yeni ve heyecan verici içerikler sunabileceklerini görmeyi dört gözle bekliyoruz. Önde gelen seyahat oyuncularıyla birlikte hareket ederek ve tüm müşterilerimize gerçek manada yenilikçi çözümler sunarak bu alanda öncülük etmenin gururunu yaşıyoruz.” dedi.

 

Travix’in CEO’su John Mangelaars da NDC standartlarıyla uyumlu  Web Servisleri Çözümünü geliştirmek, denemek ve hayata geçirmek konusunda Amadeus’la yakın iş birliği yapmanın çok önemli bir deneyim olduğunu söyledi. Mangelaars, “Çözüm sayesinde, NDC rezervasyonları ivme kazanıyor. Daha şimdiden bunun meyvelerini topluyoruz ve müşterilerimize farklı ve daha kişiselleştirilmiş teklifler sunuyoruz. Bugün dünya genelinde seyahat acentesi müşterilerine bu çözümü sunan Amadeus’u desteklemek bizim için büyük bir mutluluk.” dedi.

 

NELER SAĞLIYOR

 

Amadeus Travel API’nin geliştirilmiş versiyonu NDC bağlantısı aracılığıyla yeni havayolu içerikleri ve ücretlerine erişim sağlamasının yanında; tüketici yolculuğunu yansıtan daha akıcı bir deneyimi garanti eden basitleştirilmiş alışveriş, sipariş ve ödeme akışı, yan hizmetlerin çapraz satışı ve branded ücretlerin ek olarak satışı, ücret iadesi, iptal ve değişim seçeneklerini dahil eden değişim ve iptal fonksiyonları, NDC rezervasyonlarının acentelerin aşağı yönlü süreçlerine tam olarak entegre edilmesini sağlamak amacıyla orta ve arka ofis teknolojisine entegre edilmiş mutabakat sistemine sahip kredi kartı ve nakit ödeme süreci, müşterilerin mobil bir cihazda rezervasyon başlatma ve aynı rezervasyonu masaüstü bir cihazda bitirmeyi tercih edebilme esnekliğine sahip olması ya da tam tersini yapabilmesi için çoklu arayüzlerde çalışma optimizasyonu gibi imkanlar sağlayacak.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Yja5hV
via IFTTT