26 Temmuz 2019 Cuma

MALEZYA BAŞBAKANI MUHAMMED SABİHA GÖKÇEN’İ ZİYARET ETTİ


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30W2vY3

Amadeus’tan seyahat acenteleri ve havayolları için yeni uygulama Seyahat teknolojisi alanında dünyanın en büyük firmaları arasında yer alan Amadeus, dünya çapındaki seyahat acentelerine havayolu şirketlerinin yeni içerikleri ve ücretlerine erişim şansı verecek olan Web Servisleri Çözümü Amadeus Travel API’nin geliştirilmiş sürümünü duyurdu. NDC standartlarıyla uyumlu bu çözüm, havayolu şirketlerine daha fazla teklif sunma ve seyahat acentelerine daha fazla içerik ve fonksiyona erişim şansı veriyor.   190’ın üzerinde ülkede hizmet veren ve küresel seyahat endüstrisinin önde gelen teknoloji çözümleri sağlayıcılarından olan Amadeus, hizmet ağını genişletmeye devam ediyor. Şirketin yeni hizmeti olan Amadeus Travel API’nin geliştirilmiş versiyonu, havayolu şirketlerine daha fazla teklif sunma ve seyahat acentelerine daha fazla içerik ve fonksiyona erişim şansı verirken, havayolları ile seyahat acentelerinin daha kişisel ve çeşitli seyahat deneyimleri sunmalarına yardımcı olmayı amaçlıyor.   Geçen yıldan itibaren canlı NDC rezervasyonları yapmaya başlayan ve Amadeus’un NDC [X] programının öncü müşterilerinden biri olan Travix, çözümün tasarımına katkıda bulundu. Çözümün küresel lansmanıyla birlikte bazı seyahat acenteleri NDC bağlantısı aracılığıyla çözüme ve şirketin havayolu müşterilerinin içeriklerine ilk erişenler arasına katılacak. Çözümü ilk benimseyenler arasında, AERTiCKET, American Express Global Business Travel, BCD Travel, House of Travel ve entegre turizm grubu TUI gibi firmalar bulunuyor. TÜM DÜNYAYA YAYILACAK   Seyahat acentelerinin mevcut sistemlerine entegre olan ve kendi özelleştirilmiş seyahat rezervasyon uygulamalarını kurmalarını sağlayan bir API olarak Amadeus Travel API, aşamalı bir şekilde dünyaya yayılacak. Öte yandan bu hamle, Amadeus’un NDC [X] programı aracılığıyla NDC’yi geliştirme taahhüdünü de yansıtıyor.   Amadeus Seyahat Kanalları Müşteri Operasyonları Başkan Yardımcısı Rudy Daniello, geçtiğimiz yıl boyunca acentelere NDC bağlantısı aracılığıyla sağlanan içeriklere erişim şansı verecek ölçeklendirilebilir ve kullanıcı dostu çözümler geliştirmek için NDC [X] ortaklarıyla çok çalıştıklarını belirterek, “Bugün bunu bir gerçeğe dönüştürmüş bulunmaktayız. Şu anki teknoloji ile, havayollarının NDC’nin dünya çapında benimsenmesi için ne tür yeni ve heyecan verici içerikler sunabileceklerini görmeyi dört gözle bekliyoruz. Önde gelen seyahat oyuncularıyla birlikte hareket ederek ve tüm müşterilerimize gerçek manada yenilikçi çözümler sunarak bu alanda öncülük etmenin gururunu yaşıyoruz.” dedi.   Travix’in CEO’su John Mangelaars da NDC standartlarıyla uyumlu  Web Servisleri Çözümünü geliştirmek, denemek ve hayata geçirmek konusunda Amadeus’la yakın iş birliği yapmanın çok önemli bir deneyim olduğunu söyledi. Mangelaars, “Çözüm sayesinde, NDC rezervasyonları ivme kazanıyor. Daha şimdiden bunun meyvelerini topluyoruz ve müşterilerimize farklı ve daha kişiselleştirilmiş teklifler sunuyoruz. Bugün dünya genelinde seyahat acentesi müşterilerine bu çözümü sunan Amadeus’u desteklemek bizim için büyük bir mutluluk.” dedi.   NELER SAĞLIYOR   Amadeus Travel API’nin geliştirilmiş versiyonu NDC bağlantısı aracılığıyla yeni havayolu içerikleri ve ücretlerine erişim sağlamasının yanında; tüketici yolculuğunu yansıtan daha akıcı bir deneyimi garanti eden basitleştirilmiş alışveriş, sipariş ve ödeme akışı, yan hizmetlerin çapraz satışı ve branded ücretlerin ek olarak satışı, ücret iadesi, iptal ve değişim seçeneklerini dahil eden değişim ve iptal fonksiyonları, NDC rezervasyonlarının acentelerin aşağı yönlü süreçlerine tam olarak entegre edilmesini sağlamak amacıyla orta ve arka ofis teknolojisine entegre edilmiş mutabakat sistemine sahip kredi kartı ve nakit ödeme süreci, müşterilerin mobil bir cihazda rezervasyon başlatma ve aynı rezervasyonu masaüstü bir cihazda bitirmeyi tercih edebilme esnekliğine sahip olması ya da tam tersini yapabilmesi için çoklu arayüzlerde çalışma optimizasyonu gibi imkanlar sağlayacak.

Seyahat teknolojisi alanında dünyanın en büyük firmaları arasında yer alan Amadeus, dünya çapındaki seyahat acentelerine havayolu şirketlerinin yeni içerikleri ve ücretlerine erişim şansı verecek olan Web Servisleri Çözümü Amadeus Travel API’nin geliştirilmiş sürümünü duyurdu. NDC standartlarıyla uyumlu bu çözüm, havayolu şirketlerine daha fazla teklif sunma ve seyahat acentelerine daha fazla içerik ve fonksiyona erişim şansı veriyor.

 

190’ın üzerinde ülkede hizmet veren ve küresel seyahat endüstrisinin önde gelen teknoloji çözümleri sağlayıcılarından olan Amadeus, hizmet ağını genişletmeye devam ediyor. Şirketin yeni hizmeti olan Amadeus Travel API’nin geliştirilmiş versiyonu, havayolu şirketlerine daha fazla teklif sunma ve seyahat acentelerine daha fazla içerik ve fonksiyona erişim şansı verirken, havayolları ile seyahat acentelerinin daha kişisel ve çeşitli seyahat deneyimleri sunmalarına yardımcı olmayı amaçlıyor.

 

Geçen yıldan itibaren canlı NDC rezervasyonları yapmaya başlayan ve Amadeus’un NDC [X] programının öncü müşterilerinden biri olan Travix, çözümün tasarımına katkıda bulundu.

Çözümün küresel lansmanıyla birlikte bazı seyahat acenteleri NDC bağlantısı aracılığıyla çözüme ve şirketin havayolu müşterilerinin içeriklerine ilk erişenler arasına katılacak. Çözümü ilk benimseyenler arasında, AERTiCKET, American Express Global Business Travel, BCD Travel, House of Travel ve entegre turizm grubu TUI gibi firmalar bulunuyor.

TÜM DÜNYAYA YAYILACAK

 

Seyahat acentelerinin mevcut sistemlerine entegre olan ve kendi özelleştirilmiş seyahat rezervasyon uygulamalarını kurmalarını sağlayan bir API olarak Amadeus Travel API, aşamalı bir şekilde dünyaya yayılacak. Öte yandan bu hamle, Amadeus’un NDC [X] programı aracılığıyla NDC’yi geliştirme taahhüdünü de yansıtıyor.

 

Amadeus Seyahat Kanalları Müşteri Operasyonları Başkan Yardımcısı Rudy Daniello, geçtiğimiz yıl boyunca acentelere NDC bağlantısı aracılığıyla sağlanan içeriklere erişim şansı verecek ölçeklendirilebilir ve kullanıcı dostu çözümler geliştirmek için NDC [X] ortaklarıyla çok çalıştıklarını belirterek, “Bugün bunu bir gerçeğe dönüştürmüş bulunmaktayız. Şu anki teknoloji ile, havayollarının NDC’nin dünya çapında benimsenmesi için ne tür yeni ve heyecan verici içerikler sunabileceklerini görmeyi dört gözle bekliyoruz. Önde gelen seyahat oyuncularıyla birlikte hareket ederek ve tüm müşterilerimize gerçek manada yenilikçi çözümler sunarak bu alanda öncülük etmenin gururunu yaşıyoruz.” dedi.

 

Travix’in CEO’su John Mangelaars da NDC standartlarıyla uyumlu  Web Servisleri Çözümünü geliştirmek, denemek ve hayata geçirmek konusunda Amadeus’la yakın iş birliği yapmanın çok önemli bir deneyim olduğunu söyledi. Mangelaars, “Çözüm sayesinde, NDC rezervasyonları ivme kazanıyor. Daha şimdiden bunun meyvelerini topluyoruz ve müşterilerimize farklı ve daha kişiselleştirilmiş teklifler sunuyoruz. Bugün dünya genelinde seyahat acentesi müşterilerine bu çözümü sunan Amadeus’u desteklemek bizim için büyük bir mutluluk.” dedi.

 

NELER SAĞLIYOR

 

Amadeus Travel API’nin geliştirilmiş versiyonu NDC bağlantısı aracılığıyla yeni havayolu içerikleri ve ücretlerine erişim sağlamasının yanında; tüketici yolculuğunu yansıtan daha akıcı bir deneyimi garanti eden basitleştirilmiş alışveriş, sipariş ve ödeme akışı, yan hizmetlerin çapraz satışı ve branded ücretlerin ek olarak satışı, ücret iadesi, iptal ve değişim seçeneklerini dahil eden değişim ve iptal fonksiyonları, NDC rezervasyonlarının acentelerin aşağı yönlü süreçlerine tam olarak entegre edilmesini sağlamak amacıyla orta ve arka ofis teknolojisine entegre edilmiş mutabakat sistemine sahip kredi kartı ve nakit ödeme süreci, müşterilerin mobil bir cihazda rezervasyon başlatma ve aynı rezervasyonu masaüstü bir cihazda bitirmeyi tercih edebilme esnekliğine sahip olması ya da tam tersini yapabilmesi için çoklu arayüzlerde çalışma optimizasyonu gibi imkanlar sağlayacak.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Yja5hV
via IFTTT

Amadeus’tan seyahat acenteleri ve havayolları için yeni uygulama


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Yja5hV

TAV’dan ilk altı ayda 345 milyon avro ciro


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30WoKgm

TAV’dan ilk altı ayda 345 milyon avro ciro TAV Havalimanları 2019’un ilk altı ayında önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 12 artışla 38,3 milyon yolcuya hizmet verdi. Havalimanı işletmeciliğinde Türkiye’nin dünyadaki lider markası TAV Havalimanları, yılın ilk yarısında 345 milyon avro ciro ve 61,3 milyon avro net kar açıkladı. Şirketin küresel ayak izi 28 ülkede 90 havalimanına ulaştı. TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener “6 Nisan 2019’da ticari uçuşların sonlanmasının ardından, Atatürk Havalimanı’ndaki sorumluluklarımızı tam olarak yerine getirerek DHMİ’ye devrettik. Atatürk Havalimanı’nın işletme süremizin bitiminden önce kapanmasından dolayı uğradığımız kâr kaybının tazmini için DHMİ ile görüşmelerimiz sürüyor. Bu sürece danışmanlık yapan uluslararası denetim şirketleri KPMG ve PWC, yaptıkları çalışmaların sonucunda teknik değerleme raporlarını ve tazminata ilişkin hesaplamalarını oluşturdu. DHMİ ile ikili görüşmelerimizin ardından kısa zamanda sonucun netleşmesini bekliyoruz. Yılın ilk yarısında Türkiye’de işlettiğimiz havalimanlarında iç hat trafiğinde zayıflama yaşanırken, ülkemizi ziyaret eden turist sayısı yüzde 11 artış gösterdi. Bu dönemde hizmet verdiğimiz dış hat yolcusu yüzde 27 arttı. Hem Türkiye’de hem de yurtdışında turizmin güçlü seyretmesi, finansal açıdan portföyümüzdeki havalimanlarımıza oldukça iyi bir şekilde yansıdı. Atatürk Havalimanı hariç tutulduğunda 2019’un ilk yarısında toplam ciromuz yüzde 9 artışla 345 milyon avroya ulaştı. Bu büyümede, havalimanlarımız kadar özel yolcu salonu işletmeciliği hizmeti veren TAV İşletme Hizmetleri’nin de önemli katkısı oldu. TAV İşletme Hizmetleri’nin yaptığı son yatırımlarla birlikte küresel ayak izimiz, Brezilya’dan Şili’ye, Danimarka’dan Kenya’ya kadar genişleyerek, 28 ülkede 90 havalimanına kadar ulaştı. Atatürk Havalimanı hariç tutulduğunda FAVÖK yüzde 2 azalarak 127 milyon avroya geriledi. Bu azalmaya etki eden en önemli faktörler, 2018 yılının Mayıs ayında portföye dahil olan Antalya’nın sezon dışı dönem olan ilk çeyrek finansal sonuçlarının 2018 finansallarımıza yansımamış olması ve Atatürk Havalimanı’nın kapanışına bağlı olarak ATÜ’nün katkısındaki düşüş oldu. Net kârımız ise yine Atatürk’ün portföyden çıkmasına bağlı olarak yüzde 34 azalarak 61 milyon avro olarak gerçekleşti. Portföyümüzde yer alan yedi ülkedeki 14 terminal işletmemizin operasyonel ve finansal performansı yükselmeye devam ediyor. Sadece terminal işletmeleri olarak baktığımızda, 2019’un ilk yarısında ciroda yüzde 10, FAVÖK’te yüzde 14 artış kaydettik. Atatürk Havalimanı’nın portföyümüzden çıkması sonrasında işletmekte olduğumuz diğer küçük ölçekli havalimanlarında operasyonel kaldıraç etkisini görmeye başladık. Bu nedenleilerleyen dönemlerde hem organik hem de inorganik büyümenin sonuçlarımıza etkisinin artmasını bekliyoruz. Mevcut havalimanı portföyümüzün trafik büyümesini sürekli inovasyon ve aktif pazarlama ile artırırken, sıkı sıkıya bağlı olduğumuz yatırım kriterlerimiz doğrultusunda hissedarlarımız için değer yaratacak inorganik büyüme fırsatlarına odaklanmaya da devam ediyoruz. Tüm çalışanlarımıza, hissedarlarımıza ve iş ortaklarımıza TAV Havalimanları’na yaptıkları paha biçilemez katkı ve destekleri için teşekkürü bir borç biliyorum.” dedi. ÖZET FİNANSAL VE OPERASYONEL BİLGİLER (milyon avro) 1H 2018 1H 2019 % değişim Konsolide ciro* 317.3 344.7 %9 FAVÖK* 129.6 126.6 -%2 FAVÖK marjı (%) 40.9% 36.7% -4.1 puan Net Kâr 93.1 61.3 -%34 Yolcu sayısı (mn) 34.2 38.3 %12 – Dış hat 16.9 21.4 %27 – İç hat 17.2 16.8 -%2 * Bu bültendeki bilgiler TFRS Yorum 12 için düzeltilmiş ciro ve FAVÖK baz alınarak hesaplanmış olup, TAV Istanbul verileri Ciro ve FAVÖK hesaplamasına dahil edilmemiştir. Aynı şekilde yolcu sayılarına Istanbul Atatürk Havalimanı dahil değildir.  

TAV Havalimanları 2019’un ilk altı ayında önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 12 artışla 38,3 milyon yolcuya hizmet verdi.

Havalimanı işletmeciliğinde Türkiye’nin dünyadaki lider markası TAV Havalimanları, yılın ilk yarısında 345 milyon avro ciro ve 61,3 milyon avro net kar açıkladı. Şirketin küresel ayak izi 28 ülkede 90 havalimanına ulaştı.

TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener “6 Nisan 2019’da ticari uçuşların sonlanmasının ardından, Atatürk Havalimanı’ndaki sorumluluklarımızı tam olarak yerine getirerek DHMİ’ye devrettik. Atatürk Havalimanı’nın işletme süremizin bitiminden önce kapanmasından dolayı uğradığımız kâr kaybının tazmini için DHMİ ile görüşmelerimiz sürüyor. Bu sürece danışmanlık yapan uluslararası denetim şirketleri KPMG ve PWC, yaptıkları çalışmaların sonucunda teknik değerleme raporlarını ve tazminata ilişkin hesaplamalarını oluşturdu. DHMİ ile ikili görüşmelerimizin ardından kısa zamanda sonucun netleşmesini bekliyoruz.

Yılın ilk yarısında Türkiye’de işlettiğimiz havalimanlarında iç hat trafiğinde zayıflama yaşanırken, ülkemizi ziyaret eden turist sayısı yüzde 11 artış gösterdi. Bu dönemde hizmet verdiğimiz dış hat yolcusu yüzde 27 arttı. Hem Türkiye’de hem de yurtdışında turizmin güçlü seyretmesi, finansal açıdan portföyümüzdeki havalimanlarımıza oldukça iyi bir şekilde yansıdı.

Atatürk Havalimanı hariç tutulduğunda 2019’un ilk yarısında toplam ciromuz yüzde 9 artışla 345 milyon avroya ulaştı. Bu büyümede, havalimanlarımız kadar özel yolcu salonu işletmeciliği hizmeti veren TAV İşletme Hizmetleri’nin de önemli katkısı oldu. TAV İşletme Hizmetleri’nin yaptığı son yatırımlarla birlikte küresel ayak izimiz, Brezilya’dan Şili’ye, Danimarka’dan Kenya’ya kadar genişleyerek, 28 ülkede 90 havalimanına kadar ulaştı.

Atatürk Havalimanı hariç tutulduğunda FAVÖK yüzde 2 azalarak 127 milyon avroya geriledi. Bu azalmaya etki eden en önemli faktörler, 2018 yılının Mayıs ayında portföye dahil olan Antalya’nın sezon dışı dönem olan ilk çeyrek finansal sonuçlarının 2018 finansallarımıza yansımamış olması ve Atatürk Havalimanı’nın kapanışına bağlı olarak ATÜ’nün katkısındaki düşüş oldu. Net kârımız ise yine Atatürk’ün portföyden çıkmasına bağlı olarak yüzde 34 azalarak 61 milyon avro olarak gerçekleşti.

Portföyümüzde yer alan yedi ülkedeki 14 terminal işletmemizin operasyonel ve finansal performansı yükselmeye devam ediyor. Sadece terminal işletmeleri olarak baktığımızda, 2019’un ilk yarısında ciroda yüzde 10, FAVÖK’te yüzde 14 artış kaydettik. Atatürk Havalimanı’nın portföyümüzden çıkması sonrasında işletmekte olduğumuz diğer küçük ölçekli havalimanlarında operasyonel kaldıraç etkisini görmeye başladık. Bu nedenleilerleyen dönemlerde hem organik hem de inorganik büyümenin sonuçlarımıza etkisinin artmasını bekliyoruz. Mevcut havalimanı portföyümüzün trafik büyümesini sürekli inovasyon ve aktif pazarlama ile artırırken, sıkı sıkıya bağlı olduğumuz yatırım kriterlerimiz doğrultusunda hissedarlarımız için değer yaratacak inorganik büyüme fırsatlarına odaklanmaya da devam ediyoruz.

Tüm çalışanlarımıza, hissedarlarımıza ve iş ortaklarımıza TAV Havalimanları’na yaptıkları paha biçilemez katkı ve destekleri için teşekkürü bir borç biliyorum.” dedi.

ÖZET FİNANSAL VE OPERASYONEL BİLGİLER

(milyon avro) 1H 2018 1H 2019 % değişim
Konsolide ciro* 317.3 344.7 %9
FAVÖK* 129.6 126.6 -%2
FAVÖK marjı (%) 40.9% 36.7% -4.1 puan
Net Kâr 93.1 61.3 -%34
Yolcu sayısı (mn) 34.2 38.3 %12
– Dış hat 16.9 21.4 %27
– İç hat 17.2 16.8 -%2

* Bu bültendeki bilgiler TFRS Yorum 12 için düzeltilmiş ciro ve FAVÖK baz alınarak hesaplanmış olup, TAV Istanbul verileri Ciro ve FAVÖK hesaplamasına dahil edilmemiştir. Aynı şekilde yolcu sayılarına Istanbul Atatürk Havalimanı dahil değildir.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30WoKgm
via IFTTT

25 Temmuz 2019 Perşembe

Pegasus çalışanlarından yeni şirket değerleri videosu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2yc0nPG

Pegasus çalışanlarından yeni şirket değerleri videosu Yeni şirket değerlerini yenilikçilik, insan odaklılık, hedef odaklılık, rekabetçilik, etkin ve verimlilik olarak çalışanlarıyla birlikte belirleyen Pegasus Hava Yolları, bu değerleri çalışanlarının yer aldığı eğlenceli bir videoyla tanıttı. Türkiye’nin dijital hava yolu Pegasus, çalışanlarıyla birlikte 2018 yılında çıktığı yeni değerler yolculuğunda, Pegasus’u Pegasus yapan ve onu geleceğe taşıyacak olan değerlerini yeniden tanımladı. Pegasus çalışanlarının katkısıyla gerçekleşen 6 çalıştay sonrasında; yeni değerler yenilikçilik, insan odaklılık, hedef odaklılık, rekabetçilik, etkin ve verimlilik olarak belirlendi. Pegasus, bu değerleri çalışanlarına eğlenceli bir videoyla tanıttı. Pegasus çalışanlarının katkılarıyla çekilen ve bir rap şarkı eşliğinde dönen değerler videosunda, genel müdür ve üst yönetim dahil olmak üzere genel müdürlükten havaalanı çalışanlarına kadar her departmandan Pegasuslu şarkıyla birlikte ritim tutuyor ve dans ediyor. Video, Pegasus çalışanlarının şirketin kendisi gibi enerji, dinamik ve heyecanlı olduğunu yansıtıyor. Pegasus Hava Yolları İnsan Kaynakları Direktörü Dilara Oğur, yenilenen şirket değerleriyle ilgili “Bizi biz yapan, geleceğe taşıyacak, birlikteliğimizi güçlendirerek ve her alanda daha başarılı kılacak ‘değerlerimizi’ çalışanlarımızla birlikte 1 yıl süren titiz bir çalışma sonucunda yeniden tanımladık. Birlikte belirlediğimiz bu değerleri, çalışanlarımıza yine kendilerinin dahil olduğu eğlenceli ve dinamik bir videoyla tanıtmak istedik. Yeni değerlerimizle çok daha güçlü bir şekilde şirketimizi geleceğe hep birlikte taşıyacağız.” dedi.  

Yeni şirket değerlerini yenilikçilik, insan odaklılık, hedef odaklılık, rekabetçilik, etkin ve verimlilik olarak çalışanlarıyla birlikte belirleyen Pegasus Hava Yolları, bu değerleri çalışanlarının yer aldığı eğlenceli bir videoyla tanıttı.

Türkiye’nin dijital hava yolu Pegasus, çalışanlarıyla birlikte 2018 yılında çıktığı yeni değerler yolculuğunda, Pegasus’u Pegasus yapan ve onu geleceğe taşıyacak olan değerlerini yeniden tanımladı. Pegasus çalışanlarının katkısıyla gerçekleşen 6 çalıştay sonrasında; yeni değerler yenilikçilik, insan odaklılık, hedef odaklılık, rekabetçilik, etkin ve verimlilik olarak belirlendi. Pegasus, bu değerleri çalışanlarına eğlenceli bir videoyla tanıttı.

Pegasus çalışanlarının katkılarıyla çekilen ve bir rap şarkı eşliğinde dönen değerler videosunda, genel müdür ve üst yönetim dahil olmak üzere genel müdürlükten havaalanı çalışanlarına kadar her departmandan Pegasuslu şarkıyla birlikte ritim tutuyor ve dans ediyor. Video, Pegasus çalışanlarının şirketin kendisi gibi enerji, dinamik ve heyecanlı olduğunu yansıtıyor.

Pegasus Hava Yolları İnsan Kaynakları Direktörü Dilara Oğur, yenilenen şirket değerleriyle ilgili “Bizi biz yapan, geleceğe taşıyacak, birlikteliğimizi güçlendirerek ve her alanda daha başarılı kılacak ‘değerlerimizi’ çalışanlarımızla birlikte 1 yıl süren titiz bir çalışma sonucunda yeniden tanımladık. Birlikte belirlediğimiz bu değerleri, çalışanlarımıza yine kendilerinin dahil olduğu eğlenceli ve dinamik bir videoyla tanıtmak istedik. Yeni değerlerimizle çok daha güçlü bir şekilde şirketimizi geleceğe hep birlikte taşıyacağız.” dedi.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2yc0nPG
via IFTTT