21 Haziran 2019 Cuma

Skytrax’tan TAV “primeclass”a ödül Skytrax’tan TAV “primeclass”a ödül TAV İşletme Hizmetleri tarafından işletilen Frankfurt “primeclass” Lounge, dünyanın en kapsamlı yolcu memnuniyeti araştırmasını gerçekleştiren Skytrax’ın “en iyi 10 bağımsız özel yolcu salonu” listesinde yer aldı. TAV Havalimanları’nın iştiraki TAV İşletme Hizmetleri’nin Frankfurt Havalimanı’nda işlettiği “primeclass” Lounge dünyanın en iyileri arasında gösterildi.   Skytrax tarafından 100’den fazla ülkeden 21,6 milyon yolcunun katılımıyla düzenlenen ankete ilk kez katılan TAV, “en iyi bağımsız özel yolcu salonları” listesinde yedinci sırada yer aldı.   TAV İşletme Hizmetleri Genel Müdürü Bora İşbulan “Dünyanın en yoğun havalimanlarından biri olan Frankfurt’ta işlettiğimiz özel yolcu salonunun yolcuların seçimiyle ödüllendirilmesinden büyük mutluluk duyduk. TAV İşletme Hizmetleri olarak bugün 24 ülkede 42 havalimanında 83 yolcu salonu işletiyoruz. TAV “primeclass” markası ile misafirlerimizin  ihtiyaç ve beklentilerini yakından takip ederek geliştirdiğimiz yolcu salonlarında yılda yaklaşık 8 milyon yolcuya hizmet veriyoruz. Frankfurt Havalimanı bünyesinde yer alan “primeclass” Lounge mimari tasarım konsepti, kentin geleneksel mimari yapısı, dokusu, öğeleri ve yapı malzemeleri incelenerek  geçmişten günümüze süregelen kültürel mimari değerlerin çağdaş bir sentezi olarak biçimlendirildi. Frankfurt’un dünyanın önemli iş ve finans merkezlerinden biri olduğu gerçeği ışığında menü, konfor ve işlevsel gereklilikleri özgün bir tasarımla planlandı. Yolcu memnuniyeti tüm operasyonlarımızın odağında yer alıyor. Kendi markamızla ve havayollarıyla yaptığımız işbirlikleriyle tüm dünyada büyümeyi sürdüreceğiz. Havalimanlarında ek gelir kaynakları yaratarak, küresel arenadaki liderliğimizi sürdürmeye devam ederek, önümüzdeki beş yılda portföyümüzü 200 yolcu salonuna ulaştırmayı hedefliyoruz” dedi.   Primeclass Lounge, 2018’de 69,5 milyon yolcuya hizmet vererek Avrupa’da dördüncü sırada yer alan Frankfurt’ta, Terminal 2’de yer alıyor.   Nisan 2018’de hizmete giren yolcu salonu, misafirlerine 270 metrekarelik alanda zengin yiyecek-içecek menüsü, dinlenme alanları, duşlar ve çalışma alanları sunuyor.

Skytrax’tan TAV “primeclass”a ödül

TAV İşletme Hizmetleri tarafından işletilen Frankfurt “primeclass” Lounge, dünyanın en kapsamlı yolcu memnuniyeti araştırmasını gerçekleştiren Skytrax’ın “en iyi 10 bağımsız özel yolcu salonu” listesinde yer aldı.

TAV Havalimanları’nın iştiraki TAV İşletme Hizmetleri’nin Frankfurt Havalimanı’nda işlettiği “primeclass” Lounge dünyanın en iyileri arasında gösterildi.

 

Skytrax tarafından 100’den fazla ülkeden 21,6 milyon yolcunun katılımıyla düzenlenen ankete ilk kez katılan TAV, “en iyi bağımsız özel yolcu salonları” listesinde yedinci sırada yer aldı.

 

TAV İşletme Hizmetleri Genel Müdürü Bora İşbulan “Dünyanın en yoğun havalimanlarından biri olan Frankfurt’ta işlettiğimiz özel yolcu salonunun yolcuların seçimiyle ödüllendirilmesinden büyük mutluluk duyduk. TAV İşletme Hizmetleri olarak bugün 24 ülkede 42 havalimanında 83 yolcu salonu işletiyoruz. TAV “primeclass” markası ile misafirlerimizin  ihtiyaç ve beklentilerini yakından takip ederek geliştirdiğimiz yolcu salonlarında yılda yaklaşık 8 milyon yolcuya hizmet veriyoruz. Frankfurt Havalimanı bünyesinde yer alan “primeclass” Lounge mimari tasarım konsepti, kentin geleneksel mimari yapısı, dokusu, öğeleri ve yapı malzemeleri incelenerek  geçmişten günümüze süregelen kültürel mimari değerlerin çağdaş bir sentezi olarak biçimlendirildi. Frankfurt’un dünyanın önemli iş ve finans merkezlerinden biri olduğu gerçeği ışığında menü, konfor ve işlevsel gereklilikleri özgün bir tasarımla planlandı. Yolcu memnuniyeti tüm operasyonlarımızın odağında yer alıyor. Kendi markamızla ve havayollarıyla yaptığımız işbirlikleriyle tüm dünyada büyümeyi sürdüreceğiz. Havalimanlarında ek gelir kaynakları yaratarak, küresel arenadaki liderliğimizi sürdürmeye devam ederek, önümüzdeki beş yılda portföyümüzü 200 yolcu salonuna ulaştırmayı hedefliyoruz” dedi.

 

Primeclass Lounge, 2018’de 69,5 milyon yolcuya hizmet vererek Avrupa’da dördüncü sırada yer alan Frankfurt’ta, Terminal 2’de yer alıyor.

 

Nisan 2018’de hizmete giren yolcu salonu, misafirlerine 270 metrekarelik alanda zengin yiyecek-içecek menüsü, dinlenme alanları, duşlar ve çalışma alanları sunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2ZDWfmZ
via IFTTT

Corendon Airlines ve AFI KLM E&M Yeniden İşbirliği Yaptı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2KuZiui

Corendon Airlines ve AFI KLM E&M Yeniden İşbirliği Yaptı Corendon Airlines ve AFI KLM E&M Yeniden İşbirliği Yaptı Corendon Airlines, CFM56-7B motorlarının bakım desteği için halihazırda hizmet aldığı AFI KLM E&M ile anlaşmasını yenileyerek işbirliğini uzattı. Corendon Airlines ve Corendon Airlines Europe filosunda bulunan tüm uçakların dahil olduğu anlaşma çerçevesinde, AFI KLM E&M CFM56-7b motor bakımlarının gerçekleştirilmesi ve yedek motorların tedariği de dahil olmak üzere kapsamlı bir bakım destek hizmeti sunacak. Uzun süreli işbirliği AFI KLM E&M, Corendon Airlines’a 737NG komponent ve CFM56-7B motor bakım desteği de dahil olmak üzere çeşitli ürünleriyle uzun yıllardır destek sağlamaktaydı. Bu süreçte her iki tarafın da geliştirdiği güçlü işbirliği bu yeni anlaşmayla birlikte daha da pekişmiş oldu. AFI KLM E&M’in CFM56-7b motorlarına özgü üstün havayolu ve bakım merkezi tecrübesi, Corendon Airlines’a, operasyonunun zorluklarına ve gerekliliklerine uyumlu olarak tasarlanmış yüksek kalitede bakım hizmetlerinin sunulmasını garanti edecektir. Corendon Airlines Teknik Direktörü Rıdvan Helvacı, konuya ilişkin şu değerlendirmede bulundu: “AFI KLM E&M, 7 yılı aşkın bir süredir Corendon Airlines operasyonlarına bakım desteği veriyor. Birlikte çalıştığımız süre içerisinde sunulan çözümlerin kalitesinden, AFI KLM E&M’in uzmanlığından ve bakım merkezlerinden aldığımız hizmetten çok memnunuz. AFI KLM E&M, Corendon Airlines ve Corendon Airlines Europe için güvenilir ve stratejik bir çözüm ortağıdır. Bu bağlamda tüm güvenimizle işbirliğimizi devam ettirmek için motor bakım anlaşmamızı yeniledik.” AFI KLM E&M Başkan Yardımcısı Ton Dortmans ise “Yaptığımız bu yeni anlaşma, yüksek rekabetin olduğu bu sektörde AFI KLM E&M’in müşterileriyle güçlü ve uzun soluklu işbirlikleri kurabildiğinin altını bir kez daha çiziyor. Corendon Airlines’a önümüzdeki yıllarda da güvenilir ve rekabetçi hizmetlerimiz ile destek vermeye devam edeceğimiz için son derece mutluyuz” diye konuştu.  

Corendon Airlines ve AFI KLM E&M Yeniden İşbirliği Yaptı

Corendon Airlines, CFM56-7B motorlarının bakım desteği için halihazırda hizmet aldığı AFI KLM E&M ile anlaşmasını yenileyerek işbirliğini uzattı. Corendon Airlines ve Corendon Airlines Europe filosunda bulunan tüm uçakların dahil olduğu anlaşma çerçevesinde, AFI KLM E&M CFM56-7b motor bakımlarının gerçekleştirilmesi ve yedek motorların tedariği de dahil olmak üzere kapsamlı bir bakım destek hizmeti sunacak.

Uzun süreli işbirliği

AFI KLM E&M, Corendon Airlines’a 737NG komponent ve CFM56-7B motor bakım desteği de dahil olmak üzere çeşitli ürünleriyle uzun yıllardır destek sağlamaktaydı. Bu süreçte her iki tarafın da geliştirdiği güçlü işbirliği bu yeni anlaşmayla birlikte daha da pekişmiş oldu. AFI KLM E&M’in CFM56-7b motorlarına özgü üstün havayolu ve bakım merkezi tecrübesi, Corendon Airlines’a, operasyonunun zorluklarına ve gerekliliklerine uyumlu olarak tasarlanmış yüksek kalitede bakım hizmetlerinin sunulmasını garanti edecektir.

Corendon Airlines Teknik Direktörü Rıdvan Helvacı, konuya ilişkin şu değerlendirmede bulundu: “AFI KLM E&M, 7 yılı aşkın bir süredir Corendon Airlines operasyonlarına bakım desteği veriyor. Birlikte çalıştığımız süre içerisinde sunulan çözümlerin kalitesinden, AFI KLM E&M’in uzmanlığından ve bakım merkezlerinden aldığımız hizmetten çok memnunuz. AFI KLM E&M, Corendon Airlines ve Corendon Airlines Europe için güvenilir ve stratejik bir çözüm ortağıdır. Bu bağlamda tüm güvenimizle işbirliğimizi devam ettirmek için motor bakım anlaşmamızı yeniledik.”

AFI KLM E&M Başkan Yardımcısı Ton Dortmans ise “Yaptığımız bu yeni anlaşma, yüksek rekabetin olduğu bu sektörde AFI KLM E&M’in müşterileriyle güçlü ve uzun soluklu işbirlikleri kurabildiğinin altını bir kez daha çiziyor. Corendon Airlines’a önümüzdeki yıllarda da güvenilir ve rekabetçi hizmetlerimiz ile destek vermeye devam edeceğimiz için son derece mutluyuz” diye konuştu.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2KuZiui
via IFTTT

20 Haziran 2019 Perşembe

Airbus’ın yeni ticari uçakları, Paris Air Show’da büyük ilgi gördü


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2WQamnG

Airbus’ın yeni ticari uçakları, Paris Air Show’da büyük ilgi gördü Airbus’ın yeni ticari uçakları, Paris Air Show’da büyük ilgi gördü   A321XLR, şu ana kadar 11 müşteriden onay aldı A220 ve A330 neo modelleri pazardaki konumunu güçlendirdi Airbus Services portföyü, sanal gerçeklik ve Skywise programları ile genişledi #Airbus #PAS19 #Skywise #AirbusServices Le Bourget, 20 Haziran 2019 – Airbus, 2019 Paris Havacılık Fuarı’nda 149 adedi kesin, 214 adedi taahhüt olmak üzere toplamda 363 adet yeni ticari uçak siparişi aldı. Bu siparişlere ek olarak, havayolları ve uçak kiralama şirketleri, toplamda 352 adetlik çoğunluğu A320 tek koridorlu uçaklardan oluşan mevcut uçak siparişlerini daha geniş A321neo ve yeni A321XLR modelleri ile yenilediler. Bu, Airbus’ın bu segmentte müşterilerine daha uzun menzilli uçaklar sunmadaki başarılı stratejisinin bir göstergesidir. Ayrıca, 85 adet yeni sipariş alan A220 ile kesin sipariş ve taahhüt olmak üzere toplamda 24 adet yeni sipariş alan geniş gövdeli A330neo uçakları, Airbus’ın Le Bourget’e imzasını atan modelleri arasında yer aldı.   Fuarın en çok dikkat çeken modeli olan A321’nin geliştirilmiş modeli yeni A321XLR, dünyanın en verimli ve uzun menzilli tek koridorlu uçağı olma özelliğini taşıyor. Bu özellikler, havayollarına daha uzun menzil ve daha fazla kapasite gerektiren pazarlara açılma imkanı sağlıyor. Dünyanın dört bir yanından çok sayıda müşteriden toplamda 48 adet kesin sipariş ve 79 adet taahhüt alan yeni A321XLR modeli için 99 adet de A321’den dönüştürme teklifi alındı.   Geniş gövde segmentinde ise yeni A330neo, Cebu Pacific and Virgin Atlantic’ten gelen ilave siparişler ile pazardaki konumunu güçlendirirken, A220 modeli de olumlu bir pozitif satış ivmesi kazandı.   Ayrıca fuarda Airbus Services, bakım, eğitim, uçuş operasyonları ve iyileştirmedeki geleneksel hizmetlerini nasıl geliştirdiğini, Airbus’ın Skywise platformundan ve yeni teknolojilerden nasıl yararlandığını sergiledi.

Airbus’ın yeni ticari uçakları, Paris Air Show’da büyük ilgi gördü

 

  • A321XLR, şu ana kadar 11 müşteriden onay aldı
  • A220 ve A330 neo modelleri pazardaki konumunu güçlendirdi
  • Airbus Services portföyü, sanal gerçeklik ve Skywise programları ile genişledi

#Airbus #PAS19 #Skywise #AirbusServices

Le Bourget, 20 Haziran 2019 – Airbus, 2019 Paris Havacılık Fuarı’nda 149 adedi kesin, 214 adedi taahhüt olmak üzere toplamda 363 adet yeni ticari uçak siparişi aldı. Bu siparişlere ek olarak, havayolları ve uçak kiralama şirketleri, toplamda 352 adetlik çoğunluğu A320 tek koridorlu uçaklardan oluşan mevcut uçak siparişlerini daha geniş A321neo ve yeni A321XLR modelleri ile yenilediler. Bu, Airbus’ın bu segmentte müşterilerine daha uzun menzilli uçaklar sunmadaki başarılı stratejisinin bir göstergesidir. Ayrıca, 85 adet yeni sipariş alan A220 ile kesin sipariş ve taahhüt olmak üzere toplamda 24 adet yeni sipariş alan geniş gövdeli A330neo uçakları, Airbus’ın Le Bourget’e imzasını atan modelleri arasında yer aldı.

 

Fuarın en çok dikkat çeken modeli olan A321’nin geliştirilmiş modeli yeni A321XLR, dünyanın en verimli ve uzun menzilli tek koridorlu uçağı olma özelliğini taşıyor. Bu özellikler, havayollarına daha uzun menzil ve daha fazla kapasite gerektiren pazarlara açılma imkanı sağlıyor. Dünyanın dört bir yanından çok sayıda müşteriden toplamda 48 adet kesin sipariş ve 79 adet taahhüt alan yeni A321XLR modeli için 99 adet de A321’den dönüştürme teklifi alındı.

 

Geniş gövde segmentinde ise yeni A330neo, Cebu Pacific and Virgin Atlantic’ten gelen ilave siparişler ile pazardaki konumunu güçlendirirken, A220 modeli de olumlu bir pozitif satış ivmesi kazandı.

 

Ayrıca fuarda Airbus Services, bakım, eğitim, uçuş operasyonları ve iyileştirmedeki geleneksel hizmetlerini nasıl geliştirdiğini, Airbus’ın Skywise platformundan ve yeni teknolojilerden nasıl yararlandığını sergiledi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2WQamnG
via IFTTT

Paris Air Show’da Boeing Tedarik Zinciri Hizmetlerine Olan Talep Dikkat Çekiyor Paris Air Show’da Boeing Tedarik Zinciri Hizmetlerine Olan Talep Dikkat Çekiyor   Boeing; verimlilik, güvenilirlik ve tedarik kaynaklarına erişimi artırmak için Boeing’in küresel yedek parça ve komponent hizmetleri ağına dahil olan dünyanın önde gelen havayolu şirketleriyle tedarik zinciri hizmetleri anlaşmaları imzaladı. Boeing Ticari Uçaklar Satış ve Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Ihssane Mounir, “Dünyanın en yetkin ve verimli havayolu şirketlerinin, Boeing’in geniş ve uygun maliyetli tedarik ağına olan güveni bizi onurlandırıyor. Küresel kataloğumuzda yer alan 13 milyondan fazla yedek parça çeşidiyle, havayolu şirketlerini ve operatörlerini desteklemek için müşterilerimize tek noktadan tüm ihtiyaçlarını karşılama olanağını sunabiliyoruz. Maliyetleri ve zorlukları ortadan kaldırarak müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu yedek parça ve hizmetlere istedikleri zaman ve yerde ulaşmalarını amaçlıyoruz.” açıklanmasında bulundu. Yakın zamanda imzalanan tedarik zinciri hizmetleri anlaşmaları aşağıdaki gibidir: Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. 777 İniş Takımı Değişim Programı sözleşmesi imzaladı. Program, Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’nin iniş takımı varlık ve bakım yönetimini kolaylaştırmasını sağlamaktadır. Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. ayrıca, Boeing tarafından yetkili bakım eğitimi sağlayıcısı ve 737NG iniş takımı bakım tedarikçisi olacaktır. Türkiye’nin en büyük özel uçak bakım ve onarım (MRO) şirketi olan myTECHNIC; Boeing ve yan kuruluşları Aviall ve Boeing Distribution Services (BDSI) ortak portföyünden oluşan kapsamlı bir yedek parça anlaşması imzaladı. British Airways, 777-300ER uçakları için ilk İniş Takımı Değişim Programı sözleşmesini imzaladığını duyurdu. Program, havayolunun iniş takımı bakım sürecini yönetme, planlama ve kontrat süreçlerini elimine ederken ayni zamanda Boeing’in küresel tedarik ağı ve değişim programı için kullandığı iniş takımı envanterini kullanarak önemli bir avantaj elde ediyor. British Airways ayrıca, filosundaki A320 uçakları için Boeing ile uzun vadeli ve diğer uçak tiplerinde Komponent Hizmetleri sözleşmesi imzalayarak Boeing’in diğer uçak tiplerinde ilk Komponent Hizmetleri müşterisi oldu. Paris Air Show’da ayrıca, Asya Pasifik bölgesinde faaliyet gösteren uçak bakım onarım (MRO) şirketi Boeing Australia Component Repairs’in (BACR), CH-47 Chinook rotor kanatları onarımı için yetkilendirildiğini açıklandı. Bu yetkilendirmeyle birlikte yerel kabiliyetlerin gelişimi sağlanarak bölgedeki müşterilere en iyi şekilde hizmet sunulabilecek. Boeing, 7/24 sağladığı teknik uzmanlık ve geniş yedek parça yelpazesinin yanı sıra envanterinde bulunan 13 milyondan fazla parçayı, tedarik zincirine dahil dünya çapından 20.000’den fazla kamu ve özel sektör müşterisine sunmaktadır. Dünyanın önde gelen havacılık ve uzay şirketi Boeing, ticari ve askeri uçak üretimi birlikte değerlendirildiğinde dünyanın en büyük uçak üreticisidir. Şirket, 150’den fazla ülkedeki müşterilerine ürün ve hizmet sağlamaktadır. Tüm dünyada 150.000’in üzerinde kişiyi istihdam eden Boeing, küresel tedarik zinciri ağının gücünden faydalanarak müşterilerine en iyi hizmeti sağlamaktadır. Uzay ve havacılık sektöründeki liderliği ve tecrübesiyle Boeing, teknoloji ve inovasyon alanlarındaki liderliğine, müşterileri için en iyi ürünleri sunmaya, çalışanlarına ve geleceğe yatırım yapmaya devam etmektedir.

Paris Air Show’da Boeing Tedarik Zinciri Hizmetlerine Olan Talep Dikkat Çekiyor

 

Boeing; verimlilik, güvenilirlik ve tedarik kaynaklarına erişimi artırmak için Boeing’in küresel yedek parça ve komponent hizmetleri ağına dahil olan dünyanın önde gelen havayolu şirketleriyle tedarik zinciri hizmetleri anlaşmaları imzaladı.

Boeing Ticari Uçaklar Satış ve Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Ihssane Mounir, “Dünyanın en yetkin ve verimli havayolu şirketlerinin, Boeing’in geniş ve uygun maliyetli tedarik ağına olan güveni bizi onurlandırıyor. Küresel kataloğumuzda yer alan 13 milyondan fazla yedek parça çeşidiyle, havayolu şirketlerini ve operatörlerini desteklemek için müşterilerimize tek noktadan tüm ihtiyaçlarını karşılama olanağını sunabiliyoruz. Maliyetleri ve zorlukları ortadan kaldırarak müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu yedek parça ve hizmetlere istedikleri zaman ve yerde ulaşmalarını amaçlıyoruz.” açıklanmasında bulundu.

Yakın zamanda imzalanan tedarik zinciri hizmetleri anlaşmaları aşağıdaki gibidir:

  • Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. 777 İniş Takımı Değişim Programı sözleşmesi imzaladı. Program, Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’nin iniş takımı varlık ve bakım yönetimini kolaylaştırmasını sağlamaktadır. Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. ayrıca, Boeing tarafından yetkili bakım eğitimi sağlayıcısı ve 737NG iniş takımı bakım tedarikçisi olacaktır.
  • Türkiye’nin en büyük özel uçak bakım ve onarım (MRO) şirketi olan myTECHNIC; Boeing ve yan kuruluşları Aviall ve Boeing Distribution Services (BDSI) ortak portföyünden oluşan kapsamlı bir yedek parça anlaşması imzaladı.

British Airways, 777-300ER uçakları için ilk İniş Takımı Değişim Programı sözleşmesini imzaladığını duyurdu. Program, havayolunun iniş takımı bakım sürecini yönetme, planlama ve kontrat süreçlerini elimine ederken ayni zamanda Boeing’in küresel tedarik ağı ve değişim programı için kullandığı iniş takımı envanterini kullanarak önemli bir avantaj elde ediyor.

British Airways ayrıca, filosundaki A320 uçakları için Boeing ile uzun vadeli ve diğer uçak tiplerinde Komponent Hizmetleri sözleşmesi imzalayarak Boeing’in diğer uçak tiplerinde ilk Komponent Hizmetleri müşterisi oldu.

  • Paris Air Show’da ayrıca, Asya Pasifik bölgesinde faaliyet gösteren uçak bakım onarım (MRO) şirketi Boeing Australia Component Repairs’in (BACR), CH-47 Chinook rotor kanatları onarımı için yetkilendirildiğini açıklandı. Bu yetkilendirmeyle birlikte yerel kabiliyetlerin gelişimi sağlanarak bölgedeki müşterilere en iyi şekilde hizmet sunulabilecek.

Boeing, 7/24 sağladığı teknik uzmanlık ve geniş yedek parça yelpazesinin yanı sıra envanterinde bulunan 13 milyondan fazla parçayı, tedarik zincirine dahil dünya çapından 20.000’den fazla kamu ve özel sektör müşterisine sunmaktadır.

Dünyanın önde gelen havacılık ve uzay şirketi Boeing, ticari ve askeri uçak üretimi birlikte değerlendirildiğinde dünyanın en büyük uçak üreticisidir. Şirket, 150’den fazla ülkedeki müşterilerine ürün ve hizmet sağlamaktadır. Tüm dünyada 150.000’in üzerinde kişiyi istihdam eden Boeing, küresel tedarik zinciri ağının gücünden faydalanarak müşterilerine en iyi hizmeti sağlamaktadır. Uzay ve havacılık sektöründeki liderliği ve tecrübesiyle Boeing, teknoloji ve inovasyon alanlarındaki liderliğine, müşterileri için en iyi ürünleri sunmaya, çalışanlarına ve geleceğe yatırım yapmaya devam etmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2IteR3s
via IFTTT

Paris Air Show’da Boeing Tedarik Zinciri Hizmetlerine Olan Talep Dikkat Çekiyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2IteR3s