10 Haziran 2019 Pazartesi

Goodyear’dan yaz tatiline çıkanlara önemli ipuçları Goodyear’dan yaz tatiline çıkanlara önemli ipuçları Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear, yaz tatiline çıkacaklara altın değerinde öneriler sunuyor. Goodyear, trafik kazalarını önlemek için lastik basıncına dikkat edilmesi gerektiğini söylüyor. Yaz aylarının gelmesiyle tatil sezonu yaklaştı. Sürücüler, tatilin keyfini çıkarmak adına yola çıkmaya başlayacak. Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear, neden yazın yaz lastiği seçilmesi konusunda sürücüleri uyarıyor ve daha güvenli, konforlu bir yolculuk yapmak ve yaz tatilinin tadını çıkarmak isteyenlere önemli ipuçları veriyor. Neden Yaz Lastiği Kullanmalıyız?: Yaz lastikleri 7 °C ve üzerindeki hava koşulları için tasarlanmıştır. Mevsimine uygun lastik kullanımı, yaz aylarında zeminin ısınması ile birlikte önem kazanmaktadır. Yaz lastikleri kuru ve ıslak zeminde iyi bir direksiyon hâkimiyeti ve sürüş hakimiyeti sağlar. En ölümlü kazaların kuru yol kesimlerinde meydana geldiği düşünüldüğünde, kuru zeminde de lastiklerin hıza bağlı olarak yol tutuşunun zayıflayacağı, araca yön vermenin zorlaşacağı unutulmamalı ve limitler aşılmamalıdır. Tatile Çıkacaklara Öneriler: Aracınıza binmeden önce çevresini dolaşıp sürüş güvenliğinizi etkileyebilecek olumsuz bir durum olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Bu sayede aracın genel durumunu gözlemlemiş olursunuz. Lastikte bir hasar olması yol güvenliğini tehdit eden bir etmendir. Uzun yola çıkmadan önce lastiğinizin genel durumunu kontrol ettiriniz. Lastik basıncınızı düzenli olarak kontrol ettiğinizden emin olun. Belirlenen basınçta şişirilmemiş lastiklerin yakıt tüketimini artırabileceğini unutmayın. Sık sık unutulsa da aracınızdaki tüm sıvıları takviye etmek çok önemlidir. Yağınızı düzenli olarak kontrol edin, yeterli ön cam yıkama sıvısı bulunduğundan emin olun ve fren sıvısı veya soğutucuyu unutmayın. Uzun yola çıkmadan önce ve 2-3 haftada bir motorun yağını, silecek suyunu, lastiklerin basıncını kontrol etmenizde fayda vardır. Akünüz yaz aylarında daha fazla çalışır, dolayısıyla birkaç yıldır kullanıyorsanız bir uzmana kontrol ettirmeyi düşünebilirsiniz. EfficientGrip Performance Goodyear’ın yaz lastikleri arasında dikkat çeken serilerden biri olan EfficientGrip Performance; konfor ve tasarrufu bir arada sunuyor. FuelSaving Teknolojisi sayesinde daha düşük yuvarlanma direnci sağlarken yakıt tüketimini de düşürüyor. Bu sayede maliyetleri azaltırken doğayı korumaya da yardımcı oluyor. Özel olarak geliştirilmiş hamur bileşenleri ve deseniyle ıslak zeminlerde kısa fren mesafesi sunarken kızaklamaya karşı yüksek direnç sağlıyor. Eagle F1 Asymmetric 5 Goodyear, yeni nesil Ultra Yüksek Performans Lastiği Eagle F1 Asymmetric 5 ile, sürüş konforu, ıslak zemin fren performansı ve kuru zemin yol tutuşundaki performansı sağlamak adına inovasyon gücünü kullandı. Eagle F1 Asymmetric 5’in sırrı, Goodyear’ın özel olarak geliştirdiği hamur bileşenlerinde saklı. Frenleme anında genişleyecek şekilde tasarlanan lastik sırt blokları sayesinde, lastiğin yolla temas alanı frenleme sırasında bir pist lastiğine benzer seviyeye yükseliyor, bu da Eagle F1 Asymmetric 3 ile karşılaştırıldığında %4 daha kısa ıslak zemin fren mesafesi sunuyor. Goodyear, Eagle F1 Asymmetric 5’te, yanal kuvvetler iletilirken sırt desenindeki esnemeleri azaltmaya odaklı performans iyileştirmeye yöneldi. Kesin ve hassas manevra, yüksek yol tutuş seviyesi ile etkili ve kusursuz ivmelenme yetenekleri, kuru yollarda araç hakimiyetini iyileştiriyor. Direksiyon tepkileri de iyileştirilerek, yol ile bağı güçlendiren ve güven veren bir sürüş deneyimi sağlanıyor. Goodyear Lastikleri Türk A.Ş. hakkında: Dünyanın en büyük lastik şirketlerinden olan Goodyear Tire and Rubber Company’nin Türkiye’deki iştiraki olarak 1 Eylül 1961’de kurulan Goodyear Lastikleri Türk A.Ş.; 2000’e yaklaşan çalışanı ile İstanbul’daki merkez ofisi dışında İzmit ve Adapazarı’ndaki iki üretim tesisinde faaliyet göstermektedir. Şirket, Goodyear, Fulda, Sava, Debica ve Kelly markaları altında tüketici lastikleri ve ticari lastikler üretmekte ve pazara sunmaktadır. Türkiye’deki en büyük 100 ihracatçı arasında yer alan Goodyear Lastikleri Türk A.Ş., 2017 yılında otomotiv sektörünün 9. büyük ihracatçısıdır. Şirketin hisseleri Borsa İstanbul’da “GOODY” sembolüyle işlem görmektedir.

Goodyear’dan yaz tatiline çıkanlara önemli ipuçları

Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear, yaz tatiline çıkacaklara altın değerinde öneriler sunuyor. Goodyear, trafik kazalarını önlemek için lastik basıncına dikkat edilmesi gerektiğini söylüyor.

Yaz aylarının gelmesiyle tatil sezonu yaklaştı. Sürücüler, tatilin keyfini çıkarmak adına yola çıkmaya başlayacak. Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear, neden yazın yaz lastiği seçilmesi konusunda sürücüleri uyarıyor ve daha güvenli, konforlu bir yolculuk yapmak ve yaz tatilinin tadını çıkarmak isteyenlere önemli ipuçları veriyor.

Neden Yaz Lastiği Kullanmalıyız?:

  • Yaz lastikleri 7 °C ve üzerindeki hava koşulları için tasarlanmıştır.
  • Mevsimine uygun lastik kullanımı, yaz aylarında zeminin ısınması ile birlikte önem kazanmaktadır.
  • Yaz lastikleri kuru ve ıslak zeminde iyi bir direksiyon hâkimiyeti ve sürüş hakimiyeti sağlar. En ölümlü kazaların kuru yol kesimlerinde meydana geldiği düşünüldüğünde, kuru zeminde de lastiklerin hıza bağlı olarak yol tutuşunun zayıflayacağı, araca yön vermenin zorlaşacağı unutulmamalı ve limitler aşılmamalıdır.

Tatile Çıkacaklara Öneriler:

  • Aracınıza binmeden önce çevresini dolaşıp sürüş güvenliğinizi etkileyebilecek olumsuz bir durum olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Bu sayede aracın genel durumunu gözlemlemiş olursunuz.
  • Lastikte bir hasar olması yol güvenliğini tehdit eden bir etmendir. Uzun yola çıkmadan önce lastiğinizin genel durumunu kontrol ettiriniz.
  • Lastik basıncınızı düzenli olarak kontrol ettiğinizden emin olun. Belirlenen basınçta şişirilmemiş lastiklerin yakıt tüketimini artırabileceğini unutmayın.
  • Sık sık unutulsa da aracınızdaki tüm sıvıları takviye etmek çok önemlidir. Yağınızı düzenli olarak kontrol edin, yeterli ön cam yıkama sıvısı bulunduğundan emin olun ve fren sıvısı veya soğutucuyu unutmayın.
  • Uzun yola çıkmadan önce ve 2-3 haftada bir motorun yağını, silecek suyunu, lastiklerin basıncını kontrol etmenizde fayda vardır.
  • Akünüz yaz aylarında daha fazla çalışır, dolayısıyla birkaç yıldır kullanıyorsanız bir uzmana kontrol ettirmeyi düşünebilirsiniz.

EfficientGrip Performance

Goodyear’ın yaz lastikleri arasında dikkat çeken serilerden biri olan EfficientGrip Performance; konfor ve tasarrufu bir arada sunuyor. FuelSaving Teknolojisi sayesinde daha düşük yuvarlanma direnci sağlarken yakıt tüketimini de düşürüyor. Bu sayede maliyetleri azaltırken doğayı korumaya da yardımcı oluyor. Özel olarak geliştirilmiş hamur bileşenleri ve deseniyle ıslak zeminlerde kısa fren mesafesi sunarken kızaklamaya karşı yüksek direnç sağlıyor.

Eagle F1 Asymmetric 5

Goodyear, yeni nesil Ultra Yüksek Performans Lastiği Eagle F1 Asymmetric 5 ile, sürüş konforu, ıslak zemin fren performansı ve kuru zemin yol tutuşundaki performansı sağlamak adına inovasyon gücünü kullandı. Eagle F1 Asymmetric 5’in sırrı, Goodyear’ın özel olarak geliştirdiği hamur bileşenlerinde saklı. Frenleme anında genişleyecek şekilde tasarlanan lastik sırt blokları sayesinde, lastiğin yolla temas alanı frenleme sırasında bir pist lastiğine benzer seviyeye yükseliyor, bu da Eagle F1 Asymmetric 3 ile karşılaştırıldığında %4 daha kısa ıslak zemin fren mesafesi sunuyor. Goodyear, Eagle F1 Asymmetric 5’te, yanal kuvvetler iletilirken sırt desenindeki esnemeleri azaltmaya odaklı performans iyileştirmeye yöneldi. Kesin ve hassas manevra, yüksek yol tutuş seviyesi ile etkili ve kusursuz ivmelenme yetenekleri, kuru yollarda araç hakimiyetini iyileştiriyor. Direksiyon tepkileri de iyileştirilerek, yol ile bağı güçlendiren ve güven veren bir sürüş deneyimi sağlanıyor.

Goodyear Lastikleri Türk A.Ş. hakkında:

Dünyanın en büyük lastik şirketlerinden olan Goodyear Tire and Rubber Company’nin Türkiye’deki iştiraki olarak 1 Eylül 1961’de kurulan Goodyear Lastikleri Türk A.Ş.; 2000’e yaklaşan çalışanı ile İstanbul’daki merkez ofisi dışında İzmit ve Adapazarı’ndaki iki üretim tesisinde faaliyet göstermektedir. Şirket, Goodyear, Fulda, Sava, Debica ve Kelly markaları altında tüketici lastikleri ve ticari lastikler üretmekte ve pazara sunmaktadır. Türkiye’deki en büyük 100 ihracatçı arasında yer alan Goodyear Lastikleri Türk A.Ş., 2017 yılında otomotiv sektörünün 9. büyük ihracatçısıdır. Şirketin hisseleri Borsa İstanbul’da “GOODY” sembolüyle işlem görmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2WG22M9
via IFTTT

Goodyear’dan yaz tatiline çıkanlara önemli ipuçları


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2WG22M9

CORENDON TURİZM GRUBU’NDAN KAMUOYUNA AÇIKLAMA Kamuoyunun Dikkatine; 1997 yılında, yani bundan 22 yıl önce, direkt satış acentesi ve golf tur operatörü olarak Hollanda’da Corendon markası ile başladığımız seyahat aktiviteleri, devamında ise direkt satış çalışmalarının “Travel Contact”, “Spirit Travel” gibi alt markalar ile genişletilmesi ve akabinde ürünlerimizin Hollanda ve Belçika’daki seyahat acentelerine açılması, farklı satış kanallarında yer almamıza ve Belçika pazarına girerek pazar çeşitliliğini arttırmamıza olanak sağlamıştı. Bu vesileyle Corendon, 2019 yılına gelindiğinde hem Hollanda hem Belçika pazarında en büyük ilk üç tur operatörü arasında yer alan; ürün çeşitliliği, yolcu sayısı, ciro ve karlılık oranları ile sektörde önemli bir yer edinmiş, tüketici nezdinde iyi bilinen, tercih edilen bir marka konumuna gelmiştir. Corendon Tur Operatörlüğünün ürünleri 2018 yılında 750.000 kişi tarafından tercih edilmiş; şirketin cirosu 515 milyon Euro’ya ulaşmıştır. Bildiğiniz üzere, Corendon markası, “Corendon Airlines Türkiye” ile 2005 yılında başladığı havayolu operasyonlarına, 2011 yılında bünyesine Hollanda bayraklı bir havayolu işletmesi olan “Corendon Dutch Airlines” firmasını da dahil etmiş ve böylece uçuş ağına Türkiye dışındaki tatil destinasyonlarını da eklemiştir.Corendon Dutch Airlines’ın kurulması ile Corendon Tur Operatörlüğünün faaliyetlerinin etkinliği artarak paket tur düzenlediği ülke sayısı 20’ye yükselmiştir. Bugün Corendon Tur Operatörlüğü, bu vizyon ile çalışmaya devam ederek organizasyonu büyütmeyi ve 1 milyon yolcu sayısına ulaşmayı hedeflemektedir. Corendon Airlines, 2017 yılında diğer bir Avrupa (Malta) bayraklı havayolu olan “Corendon Airlines Europe” un da kurulması ile bugün, 3 farklı bayrak ve lisans altında 25 uçaklı filosu ile hizmet veren bir “havayolu grubu” haline gelmiştir. Aynı zamanda yine Corendon markası ile Türkiye (Lara, Kemer, Bodrum, Çeşme), Hollanda (Amsterdam), İspanya (İbiza) ve Karayipler’de (Curaçao Adası) yapmış olduğumuz otel yatırımlarıyla gruba sinerji sağlamaya ve markamızı konaklama sektöründe de büyütmeye devam etmekteyiz. Başarı ile geldiğimiz bu noktada, dinamik şirket yapımız, online ticaretteki başarılarımız, misafir beklentisi ve ihtiyaçları endeksli bakış açımız, yolcumuza verdiğimiz önem ve değerin yanı sıra uygun maliyet yapılanması sonucu yürüttüğümüz karlı operasyonlar ve güçlü yönetim stratejileri, Avrupa’daki diğer turizm grupları ve yatırımcılarının dikkatini çekmiştir. Bir süredir devam ettirdiğimiz görüşmelerin ve istişarelerin neticesi olarak şunu bildirmek isteriz ki; İskandinav ve Alman ortaklı fakat Hollanda pazarında da büyüme eğiliminde olan yatırım fonu “Triton” ile Corendon Holding bünyesindeki tur operatörleri “Corendon Travel Hollanda”, “Corendon Travel Belçika”nın ve grup havayollarımızdan “Corendon Dutch Airlines”ın hisselerinin çoğunluğunun Triton tarafından devir alındığı bir anlaşma imzalanmıştır. Anlaşmanın resmi kurumlar nezdindeki süreci devam etmektedir. Triton firması aynı zamanda, Şubat 2019’da 7 farklı pazarda faaliyet gösteren; yılda bir milyondan fazla yolcusu ile yaklaşık 600 milyon Euro ciro elde eden Sunweb’in de ağırlıklı hisselerini satın almıştır. Gelecekte Corendon ve Sunweb’in birleşmesi ile yeni yönetimde yaratılacak sinerji, bilgi birikimi paylaşımı ve ortak faaliyetler sayesinde Hollanda ve Belçika pazarlarında daha güçlü operasyonların yapılacağını öngörmekteyiz. Triton’un yeni yatırımları ile daha güçlü ve büyüyen bir turizm yapısı içinde kalacak Corendon Travel Hollanda, Corendon Travel Belçika ve Corendon Dutch Airlines ise gelecekte potansiyeli daha yüksek, kalıcı, uzun süreli bir değer kazanacaktır. Bu değişim sonrasında bizler, Corendon Turizm Grubu Kurucu Ortakları Yıldıray Karaer ve Atılay Uslu olarak, bu yeni “Corendon ve Sunweb” kombinasyonunda küçük hissedar olarak kalıyorken; Sayın Atılay Uslu, söz konusu şirketlerde Non-Executive Board üyesi olarak görev almaya devam edecektir. Bizler Yıldıray Karaer ve Atılay Uslu olarak bu birleşmenin dışında kalan Corendon Hotels and Resorts’un yurtdışı ve Türkiye yatırımlarının yanı sıra Corendon Airlines Türkiye ve Corendon Airlines Europe operasyonlarımızın ortakları ve yöneticileri olarak yolumuza devam edeceğiz. Aynı şekilde, Türkiye incoming operasyonlarımız da Corendon Touristic markası ile aynı yapılanma ile gruba hizmet vermeye devam edecektir. Ayrıca, Corendon markası altındaki tüm şirketlerde operasyonlarımız, organizasyon yapısı ve iş ortaklarımız ile ilişkilerimiz değişmeden, aynı işleyiş ile, sürdürülmeye devam edilecektir. Bu değişimin hepimize ve turizm camiasına hayırlı olmasını diliyor; yurtiçi ve yurtdışı ofislerimizde başından beri birlikte olduğumuz veya takımımıza sonradan katılmış, emekleri ile markamıza değer katarak bizleri bugünlere getiren tüm mesai arkadaşlarımıza bu vesile ile tekrar teşekkür ediyor; önümüzdeki yeni dönemde de hep beraber aynı özveri ve dinamizm ile turizm alanında başarılı çalışmalarımıza sizler ile birlikte devam edeceğimize inanıyoruz. Ayrıca, kurulduğumuz günden beridir bizleri destekleyen başta acentelerimiz ve yolcularımız olmak üzere otel yatırımcıları, otel yöneticileri, Resmi Kurum ve Kuruluşların değerli yöneticileri, sektör temsilcileri, basın kuruluşları ve mensuplarının göstermiş oldukları teveccüh, destek ve motivasyon için bir kez daha teşekkür etmek isteriz. Saygılarımızla, Yıldıray Karaer & Atılay Uslu Triton Hakkında: 1997 yılında kurulan Triton, uzun vadede daha sürdürülebilir işletmeler yaratmak için, merkezi Avrupa’da olan orta ölçekli şirketlere pozitif büyümelerini desteklemek amacıyla yatırım yapan bir yatırım fonudur. Triton’ un bugün portfolyosunda bulunan 38 şirketin konsolide cirosu 14,9 milyar Euro olup toplam çalışan sayısı 72 bindir.

Kamuoyunun Dikkatine;

1997 yılında, yani bundan 22 yıl önce, direkt satış acentesi ve golf tur operatörü olarak Hollanda’da Corendon markası ile başladığımız seyahat aktiviteleri, devamında ise direkt satış çalışmalarının “Travel Contact”, “Spirit Travel” gibi alt markalar ile genişletilmesi ve akabinde ürünlerimizin Hollanda ve Belçika’daki seyahat acentelerine açılması, farklı satış kanallarında yer almamıza ve Belçika pazarına girerek pazar çeşitliliğini arttırmamıza olanak sağlamıştı. Bu vesileyle Corendon, 2019 yılına gelindiğinde hem Hollanda hem Belçika pazarında en büyük ilk üç tur operatörü arasında yer alan; ürün çeşitliliği, yolcu sayısı, ciro ve karlılık oranları ile sektörde önemli bir yer edinmiş, tüketici nezdinde iyi bilinen, tercih edilen bir marka konumuna gelmiştir.

Corendon Tur Operatörlüğünün ürünleri 2018 yılında 750.000 kişi tarafından tercih edilmiş; şirketin cirosu 515 milyon Euro’ya ulaşmıştır.

Bildiğiniz üzere, Corendon markası, “Corendon Airlines Türkiye” ile 2005 yılında başladığı havayolu operasyonlarına, 2011 yılında bünyesine Hollanda bayraklı bir havayolu işletmesi olan “Corendon Dutch Airlines” firmasını da dahil etmiş ve böylece uçuş ağına Türkiye dışındaki tatil destinasyonlarını da eklemiştir.Corendon Dutch Airlines’ın kurulması ile Corendon Tur Operatörlüğünün faaliyetlerinin etkinliği artarak paket tur düzenlediği ülke sayısı 20’ye yükselmiştir. Bugün Corendon Tur Operatörlüğü, bu vizyon ile çalışmaya devam ederek organizasyonu büyütmeyi ve 1 milyon yolcu sayısına ulaşmayı hedeflemektedir.

Corendon Airlines, 2017 yılında diğer bir Avrupa (Malta) bayraklı havayolu olan “Corendon Airlines Europe” un da kurulması ile bugün, 3 farklı bayrak ve lisans altında 25 uçaklı filosu ile hizmet veren bir “havayolu grubu” haline gelmiştir.

Aynı zamanda yine Corendon markası ile Türkiye (Lara, Kemer, Bodrum, Çeşme), Hollanda (Amsterdam), İspanya (İbiza) ve Karayipler’de (Curaçao Adası) yapmış olduğumuz otel yatırımlarıyla gruba sinerji sağlamaya ve markamızı konaklama sektöründe de büyütmeye devam etmekteyiz.

Başarı ile geldiğimiz bu noktada, dinamik şirket yapımız, online ticaretteki başarılarımız, misafir beklentisi ve ihtiyaçları endeksli bakış açımız, yolcumuza verdiğimiz önem ve değerin yanı sıra uygun maliyet yapılanması sonucu yürüttüğümüz karlı operasyonlar ve güçlü yönetim stratejileri, Avrupa’daki diğer turizm grupları ve yatırımcılarının dikkatini çekmiştir.

Bir süredir devam ettirdiğimiz görüşmelerin ve istişarelerin neticesi olarak şunu bildirmek isteriz ki; İskandinav ve Alman ortaklı fakat Hollanda pazarında da büyüme eğiliminde olan yatırım fonu “Triton” ile Corendon Holding bünyesindeki tur operatörleri “Corendon Travel Hollanda”, “Corendon Travel Belçika”nın ve grup havayollarımızdan “Corendon Dutch Airlines”ın hisselerinin çoğunluğunun Triton tarafından devir alındığı bir anlaşma imzalanmıştır. Anlaşmanın resmi kurumlar nezdindeki süreci devam etmektedir.

Triton firması aynı zamanda, Şubat 2019’da 7 farklı pazarda faaliyet gösteren; yılda bir milyondan fazla yolcusu ile yaklaşık 600 milyon Euro ciro elde eden Sunweb’in de ağırlıklı hisselerini satın almıştır.

Gelecekte Corendon ve Sunweb’in birleşmesi ile yeni yönetimde yaratılacak sinerji, bilgi birikimi paylaşımı ve ortak faaliyetler sayesinde Hollanda ve Belçika pazarlarında daha güçlü operasyonların yapılacağını öngörmekteyiz. Triton’un yeni yatırımları ile daha güçlü ve büyüyen bir turizm yapısı içinde kalacak Corendon Travel Hollanda, Corendon Travel Belçika ve Corendon Dutch Airlines ise gelecekte potansiyeli daha yüksek, kalıcı, uzun süreli bir değer kazanacaktır.

Bu değişim sonrasında bizler, Corendon Turizm Grubu Kurucu Ortakları Yıldıray Karaer ve Atılay Uslu olarak, bu yeni “Corendon ve Sunweb” kombinasyonunda küçük hissedar olarak kalıyorken; Sayın Atılay Uslu, söz konusu şirketlerde Non-Executive Board üyesi olarak görev almaya devam edecektir.

Bizler Yıldıray Karaer ve Atılay Uslu olarak bu birleşmenin dışında kalan Corendon Hotels and Resorts’un yurtdışı ve Türkiye yatırımlarının yanı sıra Corendon Airlines Türkiye ve Corendon Airlines Europe operasyonlarımızın ortakları ve yöneticileri olarak yolumuza devam edeceğiz. Aynı şekilde, Türkiye incoming operasyonlarımız da Corendon Touristic markası ile aynı yapılanma ile gruba hizmet vermeye devam edecektir.

Ayrıca, Corendon markası altındaki tüm şirketlerde operasyonlarımız, organizasyon yapısı ve iş ortaklarımız ile ilişkilerimiz değişmeden, aynı işleyiş ile, sürdürülmeye devam edilecektir.

Bu değişimin hepimize ve turizm camiasına hayırlı olmasını diliyor; yurtiçi ve yurtdışı ofislerimizde başından beri birlikte olduğumuz veya takımımıza sonradan katılmış, emekleri ile markamıza değer katarak bizleri bugünlere getiren tüm mesai arkadaşlarımıza bu vesile ile tekrar teşekkür ediyor; önümüzdeki yeni dönemde de hep beraber aynı özveri ve dinamizm ile turizm alanında başarılı çalışmalarımıza sizler ile birlikte devam edeceğimize inanıyoruz.

Ayrıca, kurulduğumuz günden beridir bizleri destekleyen başta acentelerimiz ve yolcularımız olmak üzere otel yatırımcıları, otel yöneticileri, Resmi Kurum ve Kuruluşların değerli yöneticileri, sektör temsilcileri, basın kuruluşları ve mensuplarının göstermiş oldukları teveccüh, destek ve motivasyon için bir kez daha teşekkür etmek isteriz.

Saygılarımızla,

Yıldıray Karaer & Atılay Uslu

Triton Hakkında:

1997 yılında kurulan Triton, uzun vadede daha sürdürülebilir işletmeler yaratmak için, merkezi Avrupa’da olan orta ölçekli şirketlere pozitif büyümelerini desteklemek amacıyla yatırım yapan bir yatırım fonudur. Triton’ un bugün portfolyosunda bulunan 38 şirketin konsolide cirosu 14,9 milyar Euro olup toplam çalışan sayısı 72 bindir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2K9KlxM
via IFTTT

CORENDON TURİZM GRUBU’NDAN KAMUOYUNA AÇIKLAMA


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2K9KlxM

Rolls-Royce ve Qatar Airways Mühendislerini Sanal Gerçeklik (VR) Kullanarak Eğitiyor Rolls-Royce ve Qatar Airways Mühendislerini Sanal Gerçeklik (VR) Kullanarak Eğitiyor Rolls-Royce, IntelligentEngine vizyonu kapsamında Sanal Gerçekliği mühendis eğitim programlarına dahil ediyor. Büyüklüğü sebebiyle bakım ve onarım amaçlı naklinden önce parçalarına ayrılması gereken Trent XWB motorları için mühendisler HTC Vive ekipmanı kullanarak görme, işitme ve dokunma duyularına yoğun bir biçimde başvuracakları, motorun iki parçasını sanal ortamda ayırma sürecine girişiyor. 2036’ya gelindiğinde uçak yolcusu sayısı ikiye katlanacak. Bundan dolayı sektör giderek büyüyen bir güçlükle karşı karşıya: Sayıları artan uçakların ve motorların bakımı ve onarımı için daha fazla mühendisin eğitilmesi gerekiyor. Pratik eğitim her zaman odak noktası kalacak olsa da Rolls-Royce, IntelligentEngine vizyonu kapsamında Sanal Gerçekliği mühendis eğitim programlarına dahil etmenin yollarını arıyor. Rolls-Royce’un Airbus A350’ye güç veren öncü Trent XWB motorunu kullanan Qatar Airways mühendisleri sektörde bu eğitimi alan ilk mühendisler. Rolls Royce Sivil Havacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Chris Cholerton şunları söyledi: “Rolls-Royce olarak motorları dijital ortamda tasarlıyor, test ediyor ve bakımlarını da dijital ortamda yapıyoruz. Bu yüzden en son teknolojileri eğitim programlarımıza da dahil etmemiz mantıklı. Pilotların eğitimlerinin bazı kısımlarını simülatörde tamamlamaları gibi bazı mühendislik işleri de Sanal Gerçeklik ile öğretilebilir. Qatar Airways, Trent XWB’yi teslim alan ilk müşteriydi ve işletmelerinde ilerici bir vizyon benimsiyor olmaları onları bu teknoloji için mükemmel bir lansman partneri yapıyor.” Trent XWB, Rolls-Royce’un en büyük motoru. Büyüklüğü sebebiyle bu motorun mühendislerce bakım ve onarım amaçlı naklinden önce parçalarına ayrılması gerekiyor. HTC Vive ekipmanı kullanan mühendisler görme, işitme ve dokunma duyularına yoğun bir biçimde başvuracakları, motorun iki parçasını sanal ortamda ayırma sürecine girişiyor. Zaman Tasarrufu ve Düşük Risk Bu girişimden önce eğitim için Doha’ya bir motor naklediliyor ya da Qatar Airways kullanımda olan bir motoru tahsis ediyordu. Bu süreçte ekipmanın zarar görme riskiyle birlikte önemli bir zaman kaybı da yaşanıyordu. Qatar Airways Group CEO’su Al Baker şöyle konuştu: “Qatar Airways geleceğin havayolu şirketidir. İşimizin her alanında yeniliklere imza atmak için çaba sarf ediyoruz. En büyük amacımız yolcularımıza bütün yolculuklarında kaliteli bir uçuş tecrübesi yaşatmak. Mühendislik departmanımızda en son teknolojileri kullanarak yolcularımızın gidecekleri yere rahat ve sorunsuz bir şekilde ulaşmasını sağlamayı hedefliyoruz. Rolls-Royce’un geliştirdiği Sanal Gerçeklik eğitim aracı konusunda çok heyecanlıyız ve global lansman partneri olarak Qatar Airways’i seçtikleri için gururluyuz.” Herhangi bir pratik eğitimin yerini almak için tasarlanmamış olsa da, Rolls-Royce özellikle yenileme eğitimi konusunda Sanal Gerçekliğin değerli kullanım alanları olabileceği kanısında. Sanal Gerçeklik eğitim programını geliştiren Rolls-Royce Müşteri ve Ürün Eğitimi Yöneticisi Steve Buckland şöyle konuştu: “Burada Sanal Gerçekliğin değerli bir kullanım alanı var. Zamandan ve paradan tasarruf edilmesini sağladığı gibi motorların ait oldukları yerde, yani bir uçakta kalıp yolcuların seyahat etmesini sağlamaya devam etmesini de mümkün kılıyor. Gelecek heyecan verici. Bir sınıfta eğitim verilmesini sağlayacak motor hologramları ya da teknik bilgileri göstermek için gerçek bir motorun üstüne bindirilebilecek Artırılmış Gerçeklik sistemleri üzerinde çalışıyoruz. Hiçbir şey, gerçek bir motor üzerinde öğrenmekten daha iyi olamaz. Bu deneyimin yerini hiçbir zaman hiçbir şey alamayacak. Ancak bu yeni teknoloji, mühendislerimize verdiğimiz eğitimde izlediğimiz yöntemler açısından yenilikçi olmamıza imkan tanıyor.” Rolls-Royce Holdings plc hakkında Rolls-Royce, gezegenimizin temel enerji ihtiyaçlarını karşılamak üzere en temiz, en emniyetli ve en rekabetçi çözümleri beraberinde getiren gelişmiş teknolojilerin öncü üreticisidir. Rolls-Royce’un 150’den fazla ülkede müşterileri bulunmaktadır. Bu müşteriler arasında 400’ün üzerinde havayolu ve leasing müşterisi, 160 silahlı kuvvetler, 70 donanma dahil olmak üzere 4.000 denizcilik müşterisi ve 5.000’in üzerinde enerji ve nükleer müşterisi yer almaktadır. 2018 yılı ekonomik kârı 15 milyar sterlindir. Bu tutarın yaklaşık yarısı, satış sonrası hizmetlerden elde edilmiştir. Rolls-Royce 2018’de AR-GE çalışmalarına 1,4 milyar sterlin yatırım yapmıştır. Ayrıca Rolls-Royce mühendislerini bilimsel araştırmanın öncüsü kılan 31 farklı Üniversite Teknoloji Merkezinden oluşan küresel bir ağı desteklemektedir. Grup, stajyer ve yeni mezun istihdamı ilkesine ve çalışanların becerilerinin geliştirilmesi hususuna kuvvetle bağlıdır.

Rolls-Royce ve Qatar Airways Mühendislerini Sanal Gerçeklik (VR) Kullanarak Eğitiyor

Rolls-Royce, IntelligentEngine vizyonu kapsamında Sanal Gerçekliği mühendis eğitim programlarına dahil ediyor. Büyüklüğü sebebiyle bakım ve onarım amaçlı naklinden önce parçalarına ayrılması gereken Trent XWB motorları için mühendisler HTC Vive ekipmanı kullanarak görme, işitme ve dokunma duyularına yoğun bir biçimde başvuracakları, motorun iki parçasını sanal ortamda ayırma sürecine girişiyor.

2036’ya gelindiğinde uçak yolcusu sayısı ikiye katlanacak. Bundan dolayı sektör giderek büyüyen bir güçlükle karşı karşıya: Sayıları artan uçakların ve motorların bakımı ve onarımı için daha fazla mühendisin eğitilmesi gerekiyor. Pratik eğitim her zaman odak noktası kalacak olsa da Rolls-Royce, IntelligentEngine vizyonu kapsamında Sanal Gerçekliği mühendis eğitim programlarına dahil etmenin yollarını arıyor.

Rolls-Royce’un Airbus A350’ye güç veren öncü Trent XWB motorunu kullanan Qatar Airways mühendisleri sektörde bu eğitimi alan ilk mühendisler.

Rolls Royce Sivil Havacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Chris Cholerton şunları söyledi: “Rolls-Royce olarak motorları dijital ortamda tasarlıyor, test ediyor ve bakımlarını da dijital ortamda yapıyoruz. Bu yüzden en son teknolojileri eğitim programlarımıza da dahil etmemiz mantıklı.

Pilotların eğitimlerinin bazı kısımlarını simülatörde tamamlamaları gibi bazı mühendislik işleri de Sanal Gerçeklik ile öğretilebilir. Qatar Airways, Trent XWB’yi teslim alan ilk müşteriydi ve işletmelerinde ilerici bir vizyon benimsiyor olmaları onları bu teknoloji için mükemmel bir lansman partneri yapıyor.”

Trent XWB, Rolls-Royce’un en büyük motoru. Büyüklüğü sebebiyle bu motorun mühendislerce bakım ve onarım amaçlı naklinden önce parçalarına ayrılması gerekiyor. HTC Vive ekipmanı kullanan mühendisler görme, işitme ve dokunma duyularına yoğun bir biçimde başvuracakları, motorun iki parçasını sanal ortamda ayırma sürecine girişiyor.

Zaman Tasarrufu ve Düşük Risk

Bu girişimden önce eğitim için Doha’ya bir motor naklediliyor ya da Qatar Airways kullanımda olan bir motoru tahsis ediyordu. Bu süreçte ekipmanın zarar görme riskiyle birlikte önemli bir zaman kaybı da yaşanıyordu.

Qatar Airways Group CEO’su Al Baker şöyle konuştu: “Qatar Airways geleceğin havayolu şirketidir. İşimizin her alanında yeniliklere imza atmak için çaba sarf ediyoruz. En büyük amacımız yolcularımıza bütün yolculuklarında kaliteli bir uçuş tecrübesi yaşatmak. Mühendislik departmanımızda en son teknolojileri kullanarak yolcularımızın gidecekleri yere rahat ve sorunsuz bir şekilde ulaşmasını sağlamayı hedefliyoruz. Rolls-Royce’un geliştirdiği Sanal Gerçeklik eğitim aracı konusunda çok heyecanlıyız ve global lansman partneri olarak Qatar Airways’i seçtikleri için gururluyuz.”

Herhangi bir pratik eğitimin yerini almak için tasarlanmamış olsa da, Rolls-Royce özellikle yenileme eğitimi konusunda Sanal Gerçekliğin değerli kullanım alanları olabileceği kanısında.

Sanal Gerçeklik eğitim programını geliştiren Rolls-Royce Müşteri ve Ürün Eğitimi Yöneticisi Steve Buckland şöyle konuştu: “Burada Sanal Gerçekliğin değerli bir kullanım alanı var. Zamandan ve paradan tasarruf edilmesini sağladığı gibi motorların ait oldukları yerde, yani bir uçakta kalıp yolcuların seyahat etmesini sağlamaya devam etmesini de mümkün kılıyor. Gelecek heyecan verici. Bir sınıfta eğitim verilmesini sağlayacak motor hologramları ya da teknik bilgileri göstermek için gerçek bir motorun üstüne bindirilebilecek Artırılmış Gerçeklik sistemleri üzerinde çalışıyoruz. Hiçbir şey, gerçek bir motor üzerinde öğrenmekten daha iyi olamaz. Bu deneyimin yerini hiçbir zaman hiçbir şey alamayacak. Ancak bu yeni teknoloji, mühendislerimize verdiğimiz eğitimde izlediğimiz yöntemler açısından yenilikçi olmamıza imkan tanıyor.”

Rolls-Royce Holdings plc hakkında

  • Rolls-Royce, gezegenimizin temel enerji ihtiyaçlarını karşılamak üzere en temiz, en emniyetli ve en rekabetçi çözümleri beraberinde getiren gelişmiş teknolojilerin öncü üreticisidir.
  • Rolls-Royce’un 150’den fazla ülkede müşterileri bulunmaktadır. Bu müşteriler arasında 400’ün üzerinde havayolu ve leasing müşterisi, 160 silahlı kuvvetler, 70 donanma dahil olmak üzere 4.000 denizcilik müşterisi ve 5.000’in üzerinde enerji ve nükleer müşterisi yer almaktadır.
  • 2018 yılı ekonomik kârı 15 milyar sterlindir. Bu tutarın yaklaşık yarısı, satış sonrası hizmetlerden elde edilmiştir.
  • Rolls-Royce 2018’de AR-GE çalışmalarına 1,4 milyar sterlin yatırım yapmıştır. Ayrıca Rolls-Royce mühendislerini bilimsel araştırmanın öncüsü kılan 31 farklı Üniversite Teknoloji Merkezinden oluşan küresel bir ağı desteklemektedir.
  • Grup, stajyer ve yeni mezun istihdamı ilkesine ve çalışanların becerilerinin geliştirilmesi hususuna kuvvetle bağlıdır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2I5iwEh
via IFTTT

Rolls-Royce ve Qatar Airways Mühendislerini Sanal Gerçeklik (VR) Kullanarak Eğitiyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2I5iwEh