20 Mayıs 2019 Pazartesi

SİMED 15. Geleneksel iftar yemeğinde buluştu Yıllardır mezunları ile havacılık sektörüne insan kaynağı sağlayan Anadolu Üniversitesi Sivil Havacılık Okulu’nun mezunları, geleneksel iftar yemeğinde buluştu. A.Ü. Sivil Havacılık Mezunları Derneği’nin (SİMED) organize ettiği, bu yıl 15’incisi düzenlenen geleneksel iftar yemeği, dernek yönetim kurulu, üyeler ve mezunların katılımıyla gerçekleşti. Bir araya gelen mezunlar, aynı zamanda yoğun sezonda hasret giderdi. Amaçlarının mezunlar arasında iletişimin sağlanması olduğunu söyleyen SİMED Başkanı Osman Deniz, “Birlik, beraberlik ve dayanışmanın en güzel örneklerini sunmaya çalışan derneğimiz bu tür organizasyonları sık sık yaparak ortak hedeflere ulaşmayı amaçlamaktadır” dedi.

Yıllardır mezunları ile havacılık sektörüne insan kaynağı sağlayan Anadolu Üniversitesi Sivil Havacılık Okulu’nun mezunları, geleneksel iftar yemeğinde buluştu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2LRHlHL
via IFTTT

19 Mayıs 2019 Pazar

Türkiye’nin en değerli markası Türk Hava Yolları 86 yaşında Türkiye’nin en değerli markası ve dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu Türk Hava Yolları gökyüzündeki 86. yılını kutluyor. Ay yıldızlı bayrağı ilk kez 1933 yılında, toplam 28 koltuk kapasitesine sahip 5 uçaklık filosuyla taşımaya başlayan küresel marka, bugün 336 uçaklık modern filosuyla her gün yüzbinlerce yolcuyu dünyanın dört bir yanına ulaştırıyor.   Operasyonlarına ilk olarak, “Devlet Hava Yolları İşletmesi” adıyla İstanbul Atatürk Havalimanı‘nda (eski adıyla Yeşilköy Havalimanı) başlayan Türk Hava Yolları 1943- 1945 yılları arasında filosuna kattığı yeni uçaklar ile bugünkü başarının temellerini attı. Yolcu kapasitesinin ve hedeflerin büyümesiyle birlikte, bayrak taşıyıcı ilk yurtdışı seferini 1947 yılında, Ankara – İstanbul – Atina hattında gerçekleştirdi. TC-ABA tescil kodlu DC-3 uçağı ile gerçekleştirilen uçuş toplamda 2 saat 40 dakika sürdü. Türk Hava Yolları ilk Atina seferinden 4 yıl sonra, 1951 yılında Lefkoşa, Beyrut ve Kahire ile uluslararası uçuş noktalarını genişletti.   Altmışlı yıllara gelindiğinde Türkiye pazarında kazandığı deneyim ile yurtdışı operasyonlarında başarılı bir strateji oluşturan bayrak taşıyıcı, henüz o yıllarda Avrupa’da adından söz ettirmeyi başardı. Jet motorlu uçakların gökyüzünde görülmeye başlaması ile birlikte Türk Hava Yolları’nın başarı yolculuğu da hız kazandı.   Kuruluşunun 50. yılında (1983), 30 uçaklık filosu ve 4 bin 37 koltuk kapasitesiyle 3 farklı kıtaya uçuş gerçekleştiren Türk Hava Yolları bu önemli yılı 2,5 milyon yolcu ve 30 bin ton kargo taşıyarak tamamladı. Aynı dönemde, yolcularının seyahat deneyimine yüksek derecede önem veren şirket her ay milyonlarca yolcusuna sunduğu “SKYLIFE” dergisini ilk kez 1983 yılında “THY Magazin” adıyla yayınladı.   2000’li yılların ilk döneminde küresel havacılık sektöründe yaşanan duraklama ve gerilemenin aksine Türk Hava Yolları yeni yatırımlar, açılan hatlar ve genişleyen filosu ile önemli bir büyüme sürecine girdi. Bayrak taşıyıcı bu değişim sürecinde yalnızca yolcu taşıyan bir şirket olarak kalmadı ve uçak bakım onarımı, kargo taşımaları, yer hizmetleri, uçak içi koltuk ve mutfak üretimi, havacılık ve uçuş eğitimi alanlarında da diğer havayollarına hizmet sunan bir marka konumuna geldi.   Uçuş ağını 2019 yılı itibarıyla 124 ülke ve 309 destinasyona kadar genişleten, yılda 75 milyonun üzerinde yolcu taşıyan bayrak taşıyıcı,  6 Nisan tarihi itibarıyla yeni evi İstanbul Havalimanı’na taşınarak daha güçlü bir yükseliş için büyük bir başlangıç yaptı.   Dünyanın en genç uçak filolarından birine sahip olan ve operasyonlarını küresel havacılığın yeni merkezi İstanbul Havalimanı’nda sürdüren Türk Hava Yolları 86. yılında dünyanın en iyi havayolu şirketi olma yolculuğunu sürdürüyor.

Türkiye’nin en değerli markası ve dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu Türk Hava Yolları gökyüzündeki 86. yılını kutluyor. Ay yıldızlı bayrağı ilk kez 1933 yılında, toplam 28 koltuk kapasitesine sahip 5 uçaklık filosuyla taşımaya başlayan küresel marka, bugün 336 uçaklık modern filosuyla her gün yüzbinlerce yolcuyu dünyanın dört bir yanına ulaştırıyor.

 

Operasyonlarına ilk olarak, “Devlet Hava Yolları İşletmesi” adıyla İstanbul Atatürk Havalimanı‘nda (eski adıyla Yeşilköy Havalimanı) başlayan Türk Hava Yolları 1943- 1945 yılları arasında filosuna kattığı yeni uçaklar ile bugünkü başarının temellerini attı. Yolcu kapasitesinin ve hedeflerin büyümesiyle birlikte, bayrak taşıyıcı ilk yurtdışı seferini 1947 yılında, Ankara – İstanbul – Atina hattında gerçekleştirdi. TC-ABA tescil kodlu DC-3 uçağı ile gerçekleştirilen uçuş toplamda 2 saat 40 dakika sürdü. Türk Hava Yolları ilk Atina seferinden 4 yıl sonra, 1951 yılında Lefkoşa, Beyrut ve Kahire ile uluslararası uçuş noktalarını genişletti.

 

Altmışlı yıllara gelindiğinde Türkiye pazarında kazandığı deneyim ile yurtdışı operasyonlarında başarılı bir strateji oluşturan bayrak taşıyıcı, henüz o yıllarda Avrupa’da adından söz ettirmeyi başardı. Jet motorlu uçakların gökyüzünde görülmeye başlaması ile birlikte Türk Hava Yolları’nın başarı yolculuğu da hız kazandı.

 

Kuruluşunun 50. yılında (1983), 30 uçaklık filosu ve 4 bin 37 koltuk kapasitesiyle 3 farklı kıtaya uçuş gerçekleştiren Türk Hava Yolları bu önemli yılı 2,5 milyon yolcu ve 30 bin ton kargo taşıyarak tamamladı. Aynı dönemde, yolcularının seyahat deneyimine yüksek derecede önem veren şirket her ay milyonlarca yolcusuna sunduğu “SKYLIFE” dergisini ilk kez 1983 yılında “THY Magazin” adıyla yayınladı.

 

2000’li yılların ilk döneminde küresel havacılık sektöründe yaşanan duraklama ve gerilemenin aksine Türk Hava Yolları yeni yatırımlar, açılan hatlar ve genişleyen filosu ile önemli bir büyüme sürecine girdi. Bayrak taşıyıcı bu değişim sürecinde yalnızca yolcu taşıyan bir şirket olarak kalmadı ve uçak bakım onarımı, kargo taşımaları, yer hizmetleri, uçak içi koltuk ve mutfak üretimi, havacılık ve uçuş eğitimi alanlarında da diğer havayollarına hizmet sunan bir marka konumuna geldi.

 

Uçuş ağını 2019 yılı itibarıyla 124 ülke ve 309 destinasyona kadar genişleten, yılda 75 milyonun üzerinde yolcu taşıyan bayrak taşıyıcı,  6 Nisan tarihi itibarıyla yeni evi İstanbul Havalimanı’na taşınarak daha güçlü bir yükseliş için büyük bir başlangıç yaptı.

 

Dünyanın en genç uçak filolarından birine sahip olan ve operasyonlarını küresel havacılığın yeni merkezi İstanbul Havalimanı’nda sürdüren Türk Hava Yolları 86. yılında dünyanın en iyi havayolu şirketi olma yolculuğunu sürdürüyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2HAY2lw
via IFTTT

Türkiye’nin en değerli markası Türk Hava Yolları 86 yaşında


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2HAY2lw

Uçak teknisyenleri iftarda buluştu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2VOExQn

Uçak teknisyenleri iftarda buluştu Bu yıl geleneksel UTED iftarlarında 3 nesil uçak teknisyenleri buluştu. Türkiye Uçak Teknisyenleri Derneği’nin (UTED) geleneksel iftar yemeği, Florya’daki Şazeli Restoran’da çok sayıda davetlinin katılımıyla gerçekleşti. 19 Mayıs akşamı düzenlenen iftar davetinde çoğunluğu sektöre emek vermiş eski teknisyenlerden oluşan davetli grubu ağırlandı. Planlanan 24 ve 25 mayıs tarihli aktif UTED üyeleri ağarlanacak. Meşakkatli mesleklerini her şartta yerine getirmeye çalışan uçak teknisyenleri derneklerinin şemsiyesi altında üç iftarda buluşuyorlar. UTED, diğer meslek kuruluşlarına da örnek olan güçlü bir dernektir. Başarılarının devamını dileriz.

Bu yıl geleneksel UTED iftarlarında 3 nesil uçak teknisyenleri buluştu.

Türkiye Uçak Teknisyenleri Derneği’nin (UTED) geleneksel iftar yemeği, Florya’daki Şazeli Restoran’da çok sayıda davetlinin katılımıyla gerçekleşti.

19 Mayıs akşamı düzenlenen iftar davetinde çoğunluğu sektöre emek vermiş eski teknisyenlerden oluşan davetli grubu ağırlandı. Planlanan 24 ve 25 mayıs tarihli aktif UTED üyeleri ağarlanacak.

Meşakkatli mesleklerini her şartta yerine getirmeye çalışan uçak teknisyenleri derneklerinin şemsiyesi altında üç iftarda buluşuyorlar.

UTED, diğer meslek kuruluşlarına da örnek olan güçlü bir dernektir. Başarılarının devamını dileriz.

Görüntünün olası içeriği: 17 kişi, oturan insanlar, masa ve açık havaGörüntünün olası içeriği: 7 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa, yiyecek ve açık havaGörüntünün olası içeriği: 9 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa, yiyecek ve açık havaGörüntünün olası içeriği: 14 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa ve yiyecekGörüntünün olası içeriği: 9 kişi, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa, açık hava ve yiyecekGörüntünün olası içeriği: 8 kişi, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa ve yiyecekGörüntünün olası içeriği: 13 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa, açık hava ve iç mekanGörüntünün olası içeriği: 17 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa, yiyecek ve açık havaGörüntünün olası içeriği: 12 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa ve iç mekanGörüntünün olası içeriği: 6 kişi, oturan insanlar, masa, iç mekan ve yiyecekGörüntünün olası içeriği: 9 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa, iç mekan ve yiyecekGörüntünün olası içeriği: 10 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa ve iç mekanGörüntünün olası içeriği: 4 kişi, oturan insanlar, masa ve yiyecekGörüntünün olası içeriği: 4 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar, masa, açık hava ve doğaGörüntünün olası içeriği: 4 kişi, oturan insanlar, masa ve açık havaGörüntünün olası içeriği: 5 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa, ağaç, açık hava ve yiyecekGörüntünün olası içeriği: 5 kişi, yemek yiyen insanlar, oturan insanlar, masa ve açık havaGörüntünün olası içeriği: 7 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar ve açık havaGörüntünün olası içeriği: 6 kişi, kalabalık ve açık havaGörüntünün olası içeriği: 9 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa, yiyecek ve iç mekanGörüntünün olası içeriği: 3 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa, iç mekan ve yiyecekGörüntünün olası içeriği: 7 kişi, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa ve yiyecekGörüntünün olası içeriği: 4 kişi, oturan insanlar, kalabalık ve açık havaGörüntünün olası içeriği: 7 kişi, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar ve masaGörüntünün olası içeriği: 5 kişi, kalabalık ve açık havaGörüntünün olası içeriği: 11 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa, yiyecek ve iç mekanGörüntünün olası içeriği: 7 kişi, oturan insanlar, kalabalık ve açık havaGörüntünün olası içeriği: 10 kişi, oturan insanlar ve masaGörüntünün olası içeriği: 2 kişi, gözlük ve sakal



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2VOExQn
via IFTTT

18 Mayıs 2019 Cumartesi

Onur Air, Anapa servisini ekledi Onur Air, Mayıs 2019 ortasından itibaren Anapa servisini ekledi Onur Air, Rusya Anapa hattını açtı. Rusya’ya yeni tarifeli servisini duyuran Onur Air haftada iki kez Airbus A320 uçakları ile uçacak. 8Q552 IST0100 – 0240AAQ 320 25 8Q553 AAQ0340 – 0540IST 320 25

Onur Air, Mayıs 2019 ortasından itibaren Anapa servisini ekledi

Onur Air, Rusya Anapa hattını açtı. Rusya’ya yeni tarifeli servisini duyuran Onur Air haftada iki kez Airbus A320 uçakları ile uçacak.

8Q552 IST0100 – 0240AAQ 320 25
8Q553 AAQ0340 – 0540IST 320 25



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2VKFhWQ
via IFTTT