17 Mayıs 2019 Cuma

Turkish Cargo Büyümesini Sürdürdü Turkish Cargo yılın ilk çeyreğinde büyümesini sürdürdü. 2019 yılı ilk çeyrek WACD sonuçlarına göre Turkish Cargo bir önceki yıl aynı döneme göre tonajını %11,6 oranında artırarak 7. sıradaki yerini korudu.

Turkish Cargo yılın ilk çeyreğinde büyümesini sürdürdü.

2019 yılı ilk çeyrek WACD sonuçlarına göre Turkish Cargo bir önceki yıl aynı döneme göre tonajını %11,6 oranında artırarak 7. sıradaki yerini korudu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2LQcrQf
via IFTTT

İstanbul Havalimanı Terminal – Kargo Bölgesi Arası HAVAİST Shuttle Hizmeti Duyurusu İstanbul Havalimanı Terminal – Kargo Bölgesi Arası HAVAİST Shuttle Hizmeti Duyuruldu. IGA tarafından yolcu terminali ile kargo bölgesi arasında HAVAİST ringleri ile ulaşım sağlanabileceği bilgisi paylaşılmıştır. Duraklar dikkate alındığı zaman Turkish Cargo uydu binasının önünden, acente bölgesine bu ringlerle ulaşımın sağlanabilmektedir.   Durak bilgilerine ve ve tarifeye ekten ulaşabilirsiniz.   Ücret: 2,60 TL. Ödeme:  Kredi kartı, Banka kartı (debit card) veya İstanbul kart ile yapılacaktır.

İstanbul Havalimanı Terminal – Kargo Bölgesi Arası HAVAİST Shuttle Hizmeti Duyuruldu.

IGA tarafından yolcu terminali ile kargo bölgesi arasında HAVAİST ringleri ile ulaşım sağlanabileceği bilgisi paylaşılmıştır. Duraklar dikkate alındığı zaman Turkish Cargo uydu binasının önünden, acente bölgesine bu ringlerle ulaşımın sağlanabilmektedir.

 

Durak bilgilerine ve ve tarifeye ekten ulaşabilirsiniz.

 

Ücret: 2,60 TL.

Ödeme:  Kredi kartı, Banka kartı (debit card) veya İstanbul kart ile yapılacaktır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/30qtOKB
via IFTTT

İstanbul Havalimanı Terminal – Kargo Bölgesi Arası HAVAİST Shuttle Hizmeti Duyurusu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/30qtOKB

THY Euroleague Final Four heyecanı Avrupa’nın en büyük basketbol turnuvasının final serisi olan Türk Hava Yolları EuroLeague Final Four, İspanya’nın güzel Bask kenti Vitoria-Gasteiz’de başladı. 17-19 Mayıs tarihleri arasında düzenlenecek seride Avrupa’nın en iyi 4 takımı, Fenerbahçe Beko, Anadolu Efes, CSKA Moskova ve Real Madrid şampiyonluk için kozlarını paylaşırken, tarihi Buesa Arena’da 15.000 taraftarın önünde heyecan verici bir mücadele yaşanacak. Şehrin dört bir yanına yayılan heyecan verici aktivitelerin tamamı Vitoria-Gasteiz’de ziyaretçilerini bekliyor. Zorlu oyunlar ve mücadele dolu aktivitelere zemin oluşturan Arena alanındaki FanZone’da kurulan içi top dolu dev yüzme havuzunda yüzme cesareti gösterenler için sürpriz hediyeler olacak. Bilbao havalimanında konumlandırılan Türk Hava Yolları EuroLeague topları ile doldurulmuş dev Türk Hava Yolları logosundan, Fan Zone’da yer alan birbirinden renkli aktiviteler ve promosyonlara kadar çeşitli sürprizler basketbol severlerle buluşacak. Türk Hava Yolları EuroLeague Final Four; Facebook, SPORT24, EuroLeague.TV, yolcu uçakları ve yolcu gemileri gibi 31 yayın ortağı üzerinden sağladığı küresel izlenme performansıyla 193 ülke ve bölgede büyük ilgi görüyor. Türk Hava Yolları, 2010 yılından bu yana Türk Hava Yolları EuroLeague ve Final Four turnuvasının resmi isim sponsorluğunu üstlenmekte. Türkiye’nin Milli Havayolu, değerleri arasında bulunan tutku, azim ve kararlılık unsurları temelinde dünyanın en iyi sporcularına, takımlarına, yarışma ve turnuvalarına destek sağlıyor. 2010’dan beri Türk Hava Yolları EuroLeague’in ve bu turnuvanın final oyunları olan Final Four serisinin isim sponsoru olan Türk Hava Yolları, 2016 itibarıyla Super Bowl, UEFA EURO 2016, Rugby’s Challenge Cup, European Rugby Champions Cup ve Chio Aachen World Equestrian Festival gibi birçok prestijli global spor etkinliğinin sponsorluğunu başarıyla yerine getirmekte. Bunlar ve daha fazlasıyla birlikte 2013’ten bu yana profesyoneller için düzenlenen Turkish Airlines Open ve amatör golfçülerin de unutulmadığı Turkish Airlines World Golf Cup da yine bayrak taşıyıcı havayolunun spora ve sporcuya sağladığı güçlü desteğin örnekleri arasında yer alıyor. Bu yılki Final Four heyecanının başlamasına ilişkin değerlendirmede bulunan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı M. İlker Aycı; “Basketbol hayranlarının heyecan ve enerjisi Vitoria-Gasteiz’in güzel sokaklarını çoktan sarmaya başlamış bile. Aylar süren yorucu idmanların ve bu prestijli unvan için yarışılan enerji dolu maçların bitimi ile ulaşılan zirve bölgesinin, yani Türk Hava Yolları EuroLeague Final Four’un isim sponsoru olmanın heyecanını, geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da yoğun bir şekilde yaşıyoruz. Bu gibi spor müsabakaları bizlere, sporda mükemmelleşmek için gösterilen özveri, fedakârlık ve tutku değerlerinin ve ayrıca başarıya giden yolda ekip çalışması, anlayış ve empatinin olmazsa olmaz özelliğini hatırlatıyor. Sözünü ettiğimiz bu nitelikleri kendisine temel alarak başarılı performansını yüksek randımanla sürdüren Türk Hava Yolları ailesi olarak biz de,  sezon süresince bu değerlerle rakiplerinden ayrılmış olan bu 4 takıma başarılar diliyoruz. En iyi olan kazansın!” dedi. EuroLeague Basketbol Başkanı ve CEO’su Jordi Bertomeu ise; “Vitoria-Gasteiz’deki 2019 Türk Hava Yolları EuroLeague Final Four’a akın eden tüm basketbol severlere hoş geldiniz demek istiyorum öncelikle. Bu yıl da yine, kıymetli ortaklarımızın, özellikle de Türk Hava Yolları’nın desteği olmaksızın hayata geçirilemeyecek bir Final Four serisi bizleri bekliyor. Tüm basketbol severleri memnun edecek, unutulmaz bir seri olması için çok çalıştık. İsim sponsorumuzun, geçtiğimiz 9 yılda olduğu gibi bu deneyimin de başarısına sağlayacağı katkıdan eminiz.” dedi. Final turu; Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes arasında 17 Mayıs Cuma günü saat 18:00’da oynanacak ilk maçla başlayacak, ardından aynı gün 21.00’da oynanacak Real Madrid ve CSKA maçı ile devam edecek. Şampiyonanın final maçı ise 19 Mayıs Pazar günü saat 20.30’da oynanacak.

Avrupa’nın en büyük basketbol turnuvasının final serisi olan Türk Hava Yolları EuroLeague Final Four, İspanya’nın güzel Bask kenti Vitoria-Gasteiz’de başladı. 17-19 Mayıs tarihleri arasında düzenlenecek seride Avrupa’nın en iyi 4 takımı, Fenerbahçe Beko, Anadolu Efes, CSKA Moskova ve Real Madrid şampiyonluk için kozlarını paylaşırken, tarihi Buesa Arena’da 15.000 taraftarın önünde heyecan verici bir mücadele yaşanacak.

Şehrin dört bir yanına yayılan heyecan verici aktivitelerin tamamı Vitoria-Gasteiz’de ziyaretçilerini bekliyor. Zorlu oyunlar ve mücadele dolu aktivitelere zemin oluşturan Arena alanındaki FanZone’da kurulan içi top dolu dev yüzme havuzunda yüzme cesareti gösterenler için sürpriz hediyeler olacak. Bilbao havalimanında konumlandırılan Türk Hava Yolları EuroLeague topları ile doldurulmuş dev Türk Hava Yolları logosundan, Fan Zone’da yer alan birbirinden renkli aktiviteler ve promosyonlara kadar çeşitli sürprizler basketbol severlerle buluşacak.

Türk Hava Yolları EuroLeague Final Four; Facebook, SPORT24, EuroLeague.TV, yolcu uçakları ve yolcu gemileri gibi 31 yayın ortağı üzerinden sağladığı küresel izlenme performansıyla 193 ülke ve bölgede büyük ilgi görüyor.

Türk Hava Yolları, 2010 yılından bu yana Türk Hava Yolları EuroLeague ve Final Four turnuvasının resmi isim sponsorluğunu üstlenmekte. Türkiye’nin Milli Havayolu, değerleri arasında bulunan tutku, azim ve kararlılık unsurları temelinde dünyanın en iyi sporcularına, takımlarına, yarışma ve turnuvalarına destek sağlıyor.

2010’dan beri Türk Hava Yolları EuroLeague’in ve bu turnuvanın final oyunları olan Final Four serisinin isim sponsoru olan Türk Hava Yolları, 2016 itibarıyla Super Bowl, UEFA EURO 2016, Rugby’s Challenge Cup, European Rugby Champions Cup ve Chio Aachen World Equestrian Festival gibi birçok prestijli global spor etkinliğinin sponsorluğunu başarıyla yerine getirmekte. Bunlar ve daha fazlasıyla birlikte 2013’ten bu yana profesyoneller için düzenlenen Turkish Airlines Open ve amatör golfçülerin de unutulmadığı Turkish Airlines World Golf Cup da yine bayrak taşıyıcı havayolunun spora ve sporcuya sağladığı güçlü desteğin örnekleri arasında yer alıyor.

Bu yılki Final Four heyecanının başlamasına ilişkin değerlendirmede bulunan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı M. İlker Aycı“Basketbol hayranlarının heyecan ve enerjisi Vitoria-Gasteiz’in güzel sokaklarını çoktan sarmaya başlamış bile. Aylar süren yorucu idmanların ve bu prestijli unvan için yarışılan enerji dolu maçların bitimi ile ulaşılan zirve bölgesinin, yani Türk Hava Yolları EuroLeague Final Four’un isim sponsoru olmanın heyecanını, geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da yoğun bir şekilde yaşıyoruz. Bu gibi spor müsabakaları bizlere, sporda mükemmelleşmek için gösterilen özveri, fedakârlık ve tutku değerlerinin ve ayrıca başarıya giden yolda ekip çalışması, anlayış ve empatinin olmazsa olmaz özelliğini hatırlatıyor. Sözünü ettiğimiz bu nitelikleri kendisine temel alarak başarılı performansını yüksek randımanla sürdüren Türk Hava Yolları ailesi olarak biz de,  sezon süresince bu değerlerle rakiplerinden ayrılmış olan bu 4 takıma başarılar diliyoruz. En iyi olan kazansın!” dedi.

EuroLeague Basketbol Başkanı ve CEO’su Jordi Bertomeu ise; Vitoria-Gasteiz’deki 2019 Türk Hava Yolları EuroLeague Final Four’a akın eden tüm basketbol severlere hoş geldiniz demek istiyorum öncelikle. Bu yıl da yine, kıymetli ortaklarımızın, özellikle de Türk Hava Yolları’nın desteği olmaksızın hayata geçirilemeyecek bir Final Four serisi bizleri bekliyor. Tüm basketbol severleri memnun edecek, unutulmaz bir seri olması için çok çalıştık. İsim sponsorumuzun, geçtiğimiz 9 yılda olduğu gibi bu deneyimin de başarısına sağlayacağı katkıdan eminiz.” dedi.

Final turu; Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes arasında 17 Mayıs Cuma günü saat 18:00’da oynanacak ilk maçla başlayacak, ardından aynı gün 21.00’da oynanacak Real Madrid ve CSKA maçı ile devam edecek. Şampiyonanın final maçı ise 19 Mayıs Pazar günü saat 20.30’da oynanacak.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2YzpFlI
via IFTTT

THY Euroleague Final Four heyecanı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2YzpFlI

​Ramazan’da Seyahat Etmek Daha Uygun


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2EfkKil

​Ramazan’da Seyahat Etmek Daha Uygun Ramazan’da Seyahat Etmek Daha Uygun Oruç tutarken seyahat etmek zordur ama diğer zamanlara göre daha sakin bir dönem olduğundan dolayı bu dönem uygun seyahat bileti bulmak isteyenler için bir fırsat oluyor. Özellikle gerek manevi havası, gerekse tarihî dokusu ve kültürel zenginliği ile İstanbul en çok ziyaret edilen yerlerin başında geliyor. İstanbul’a seyahat etmek için en uygun zaman olduğunu belirten Biletall CEO’su Yaşar Çelik,” Bu dönemde hem uçak şirketleri hem de oteller kampanyalar düzenliyor.Bu da uygun fiyata seyahat etmek önemli bir avantaj” dedi. Ramazan ayında seyahat edenler gittikleri yerlerde hem farklı kültürler tanıyor hem de farklı lezzetler ile iftar açıyor.Özellikle inanç turizmin tavan yaptığı bu dönemde hava yolu şirketlerinin kampanyaları ile iç turizmde hareketlenmeler yaşanıyor. Birçok bölgeye normal zamandan daha uyguna bilet bulunabileceğini vurgulayan Biletall Ceo’su Yaşar Çelik, “Ramazan ayının manevi havasını solumak ve dini yerleri ziyaret etmek isteyenler için iyi bir dönem. Birçok farklı noktaya kampayalı biletler mevcut. Bu da farklı şehirleri ziyaret edip iftar açmak isteyenlere kaçınılmaz bir fırsat. Bu şehirlerin başında da İstanbul geliyor. Sultanahmet, Eyüp Sultan, Oruç Baba Türbesi ve Yuşa Tepesi gibi yerler Ramazan ayında İstanbul’un çekiciliğini bir kat daha arttıyor. Ramazan’da özellikle İstanbul, Bursa, Edirne, Gaziantep ve Konya’ya gidenlerin sayısında artış yaşanıyor” diye konuştu.

Ramazan’da Seyahat Etmek Daha Uygun

Oruç tutarken seyahat etmek zordur ama diğer zamanlara göre daha sakin bir dönem olduğundan dolayı bu dönem uygun seyahat bileti bulmak isteyenler için bir fırsat oluyor. Özellikle gerek manevi havası, gerekse tarihî dokusu ve kültürel zenginliği ile İstanbul en çok ziyaret edilen yerlerin başında geliyor. İstanbul’a seyahat etmek için en uygun zaman olduğunu belirten Biletall CEO’su Yaşar Çelik,” Bu dönemde hem uçak şirketleri hem de oteller kampanyalar düzenliyor.Bu da uygun fiyata seyahat etmek önemli bir avantaj” dedi.

Ramazan ayında seyahat edenler gittikleri yerlerde hem farklı kültürler tanıyor hem de farklı lezzetler ile iftar açıyor.Özellikle inanç turizmin tavan yaptığı bu dönemde hava yolu şirketlerinin kampanyaları ile iç turizmde hareketlenmeler yaşanıyor. Birçok bölgeye normal zamandan daha uyguna bilet bulunabileceğini vurgulayan Biletall Ceo’su Yaşar Çelik, “Ramazan ayının manevi havasını solumak ve dini yerleri ziyaret etmek isteyenler için iyi bir dönem. Birçok farklı noktaya kampayalı biletler mevcut. Bu da farklı şehirleri ziyaret edip iftar açmak isteyenlere kaçınılmaz bir fırsat. Bu şehirlerin başında da İstanbul geliyor. Sultanahmet, Eyüp Sultan, Oruç Baba Türbesi ve Yuşa Tepesi gibi yerler Ramazan ayında İstanbul’un çekiciliğini bir kat daha arttıyor. Ramazan’da özellikle İstanbul, Bursa, Edirne, Gaziantep ve Konya’ya gidenlerin sayısında artış yaşanıyor” diye konuştu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2EfkKil
via IFTTT