
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
10 Nisan 2019 Çarşamba
Pegasus’un Yarınlara Uçuyoruz Projesi’nde desteklenecek yeni proje fikirleri seçildi

4500 çalışan yeni havalimanına gidemedi!

Seyahat için 5.1 Milyar Dolar Harcadık Seyahat için 5.1 Milyar Dolar Harcadık Her yıl yayınlanan We Are Social araştırması Türkiye’deki internet kullanımına ilişkin önemli detaylar ortaya koyuyor. 2018 yılında online kanallar üzerinden 11, 5 milyar dolar para harcayan Türkiye’de internetten en çok satın alınan şeylerin başında, 5,1 milyar dolarla seyahat harcamaları geldi. Yine aynı araştırmaya göre ülke nüfusunun yüzde 93’ü yani 76,3 milyonu bir mobil cihaza sahip. Online seyahat pazarındaki büyümede en fazla etkisi olan faktörlerin başında mobil cihaz kullanımının geldiğini belirten biletall.comCeo’su Yaşar Çelik, mobilden bilet alım oranının yüzde 80 oranına ulaştığını vurguladı. Türkiye İstatistik Kurumu verilerine göre, 2018 itibariyle Türkiye’de internet kullanan bireylerin oranı yüzde 72,9 oldu. Araştırmaya göre her 10 evden 8’i internete erişebiliyor. Türkiye’de internet kullanımı da internetten alışveriş alışkanlığı da artıyor. Bu artış davranışlarımızı da etkiliyor. Eskiden seyahat biletleri için terminallere giderken şimdi ise cebimize giriyor. Rakamlarda bunu gösteriyor. Türkiye’de e-ticaretin yüzde 30’unu oluşturan online seyahat pazarının büyüklüğü Dünya’da 2020 yılında 800 milyar doları aşacağı öngörülüyor. E ticaret arttıkça, alışverişlerimizin mobilleştiğinin altını çizen Çelik,” Önümüzdeki 5 yıl içerisinde seyahat harcamalarının yüzde 40’ı online platformlardan yapılacak. Dijitalleşen dünyada alışverişten giyime, gıdadan mobilyaya kadar hemen hemen tüm sektörler için online kanallardan işlem yapıyoruz. Tüketicilerin internet üzerinden alışveriş yapma noktasında duydukları güvenin artması, bu sektörün büyümesinde en büyük etken” ifadelerini kullandı.
Seyahat için 5.1 Milyar Dolar Harcadık
Her yıl yayınlanan We Are Social araştırması Türkiye’deki internet kullanımına ilişkin önemli detaylar ortaya koyuyor. 2018 yılında online kanallar üzerinden 11, 5 milyar dolar para harcayan Türkiye’de internetten en çok satın alınan şeylerin başında, 5,1 milyar dolarla seyahat harcamaları geldi. Yine aynı araştırmaya göre ülke nüfusunun yüzde 93’ü yani 76,3 milyonu bir mobil cihaza sahip. Online seyahat pazarındaki büyümede en fazla etkisi olan faktörlerin başında mobil cihaz kullanımının geldiğini belirten biletall.comCeo’su Yaşar Çelik, mobilden bilet alım oranının yüzde 80 oranına ulaştığını vurguladı.
Türkiye İstatistik Kurumu verilerine göre, 2018 itibariyle Türkiye’de internet kullanan bireylerin oranı yüzde 72,9 oldu. Araştırmaya göre her 10 evden 8’i internete erişebiliyor. Türkiye’de internet kullanımı da internetten alışveriş alışkanlığı da artıyor. Bu artış davranışlarımızı da etkiliyor. Eskiden seyahat biletleri için terminallere giderken şimdi ise cebimize giriyor. Rakamlarda bunu gösteriyor. Türkiye’de e-ticaretin yüzde 30’unu oluşturan online seyahat pazarının büyüklüğü Dünya’da 2020 yılında 800 milyar doları aşacağı öngörülüyor. E ticaret arttıkça, alışverişlerimizin mobilleştiğinin altını çizen Çelik,” Önümüzdeki 5 yıl içerisinde seyahat harcamalarının yüzde 40’ı online platformlardan yapılacak. Dijitalleşen dünyada alışverişten giyime, gıdadan mobilyaya kadar hemen hemen tüm sektörler için online kanallardan işlem yapıyoruz. Tüketicilerin internet üzerinden alışveriş yapma noktasında duydukları güvenin artması, bu sektörün büyümesinde en büyük etken” ifadelerini kullandı.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2uW9jXF
via IFTTT
Emirates, 2019 TripAdvisor Travelers’ Choice® ödüllerinde, En İyi First Class ödülüne layık görüldü Emirates, 2019 TripAdvisor Travelers’ Choice® ödüllerinde, En İyi First Class ödülüne layık görüldü Emirates Havayolu, 2019 TripAdvisor Travelers’ Choice® ödüllerinde, En iyi First Class Ödülünü alırken aynı zamanda Ortadoğu’daki En İyi Business Class, Ortadoğu’daki En İyi First Class ve Yolcuların Tercih Ettiği Ortadoğu’daki En İyi Havayolu ödüllerinin de sahibi oldu İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates, Havayolu Şirketlerini değerlendiren 2019 TripAdvisor Travelers’ Choice® ödüllerinde, En İyi First Class ödülünü kazandı. Şirket ayrıca, Ortadoğu’daki En İyi Business Class, Ortadoğu’daki En İyi First Class ödüllerini ve Seyahat severlerin Tercih Ettiği Ortadoğu’daki En İyi Havayolu Onur Ödülü’nü aldı. TripAdvisor, kendi uygulaması üzerinden uçarak seyahatlerini gerçekleştiren kişilere, 12 ay boyunca uyguladığı anket ile dünyadaki en iyi ulaşım şirketlerini ödüllendirdi. Emirates’in First Class deneyimi, özel süitler, uçak içi Duş Spa, uçak içi lounge ve endüstride ilk olan pek çok ürün yeniliğiyle, premium seyahatin belirleyicisi konumunda. Şirketin en son First Class kabini, yerden tavana kadar sürgülü kapılar, şık tasarım özellikleri, yumuşak deri koltuklar, yüksek teknolojili kontrol panelleri ve ruh haline göre aydınlatma özellikleri olan, Mercedes-Benz’den esinlenilmiş, ezber bozan, tamamen kapalı özel suitlere sahip. Emirates Havayolu Başkanı Sir Tim Clark konuya dair yaptığı açıklamada: “Emirates’in First Class ürünleri, yolcularımıza uçtan uca bir deneyim sunuyor. Yolcularımız, özel check-in kontuarlarından, şoförlü özel araç ile havaalanı transferine, özel tahsis edilmiş Emirates loungelarına ve uçak-içi konfor ve hizmetlere kadar değişen bir ölçekte hizmet almaya, daha uçak kalkmadan önce başlıyor. Uzun süre önce hedefimizi, bir First Class yolculuğunun nasıl olması gerektiğine yönelik belirlemiştik ve sürekli olarak ürün ve inovasyona yatırım yapmaya devam ediyoruz. Bu nedenle, yolcularımızın, bu ödülle, benzersiz First Class deneyimimizi benimsemiş olmasından dolayı, oldukça memnunuz” dedi. Emirates ile seyahat eden tüm kabin sınıflarındaki yolcular, çok uluslu kabin ekibinin sıcak konukseverliğinden, uçak içi eğlence sistemi ice’daki en son filmler, müzikler ve oyunları içeren, 4.000’den fazla kanalın keyfini çıkarabiliyorlar. Ayrıca, yolcular gidecekleri noktaya ulaşmadan o bölgenin lezzetlerinden esinlenmiş yemek ve ikramların tadına bakabiliyorlar. Ailece seyahat eden yolcuların gereksinimleri de çocuklara özel ürün ve hizmetlerle, en iyi şekilde karşılanıyor.
Emirates, 2019 TripAdvisor Travelers’ Choice® ödüllerinde, En İyi First Class ödülüne layık görüldü
Emirates Havayolu, 2019 TripAdvisor Travelers’ Choice® ödüllerinde, En iyi First Class Ödülünü alırken aynı zamanda Ortadoğu’daki En İyi Business Class, Ortadoğu’daki En İyi First Class ve Yolcuların Tercih Ettiği Ortadoğu’daki En İyi Havayolu ödüllerinin de sahibi oldu
İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates, Havayolu Şirketlerini değerlendiren 2019 TripAdvisor Travelers’ Choice® ödüllerinde, En İyi First Class ödülünü kazandı. Şirket ayrıca, Ortadoğu’daki En İyi Business Class, Ortadoğu’daki En İyi First Class ödüllerini ve Seyahat severlerin Tercih Ettiği Ortadoğu’daki En İyi Havayolu Onur Ödülü’nü aldı.
TripAdvisor, kendi uygulaması üzerinden uçarak seyahatlerini gerçekleştiren kişilere, 12 ay boyunca uyguladığı anket ile dünyadaki en iyi ulaşım şirketlerini ödüllendirdi.
Emirates’in First Class deneyimi, özel süitler, uçak içi Duş Spa, uçak içi lounge ve endüstride ilk olan pek çok ürün yeniliğiyle, premium seyahatin belirleyicisi konumunda. Şirketin en son First Class kabini, yerden tavana kadar sürgülü kapılar, şık tasarım özellikleri, yumuşak deri koltuklar, yüksek teknolojili kontrol panelleri ve ruh haline göre aydınlatma özellikleri olan, Mercedes-Benz’den esinlenilmiş, ezber bozan, tamamen kapalı özel suitlere sahip.
Emirates Havayolu Başkanı Sir Tim Clark konuya dair yaptığı açıklamada: “Emirates’in First Class ürünleri, yolcularımıza uçtan uca bir deneyim sunuyor. Yolcularımız, özel check-in kontuarlarından, şoförlü özel araç ile havaalanı transferine, özel tahsis edilmiş Emirates loungelarına ve uçak-içi konfor ve hizmetlere kadar değişen bir ölçekte hizmet almaya, daha uçak kalkmadan önce başlıyor. Uzun süre önce hedefimizi, bir First Class yolculuğunun nasıl olması gerektiğine yönelik belirlemiştik ve sürekli olarak ürün ve inovasyona yatırım yapmaya devam ediyoruz. Bu nedenle, yolcularımızın, bu ödülle, benzersiz First Class deneyimimizi benimsemiş olmasından dolayı, oldukça memnunuz” dedi.
Emirates ile seyahat eden tüm kabin sınıflarındaki yolcular, çok uluslu kabin ekibinin sıcak konukseverliğinden, uçak içi eğlence sistemi ice’daki en son filmler, müzikler ve oyunları içeren, 4.000’den fazla kanalın keyfini çıkarabiliyorlar. Ayrıca, yolcular gidecekleri noktaya ulaşmadan o bölgenin lezzetlerinden esinlenmiş yemek ve ikramların tadına bakabiliyorlar. Ailece seyahat eden yolcuların gereksinimleri de çocuklara özel ürün ve hizmetlerle, en iyi şekilde karşılanıyor.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2P0WcNZ
via IFTTT
Seyahat için 5.1 Milyar Dolar Harcadık

Emirates, 2019 TripAdvisor Travelers’ Choice® ödüllerinde, En İyi First Class ödülüne layık görüldü

İstanbul Havalimanı, jet yakıtını SOCAR’dan alacak UÇAKLARIN YILLIK İHTİYACININ 700 BİN TONUNU KARŞILAYACAK İstanbul Havalimanı, jet yakıtını SOCAR’dan alacak Türkiye’nin en büyük doğrudan dış yatırımcısı SOCAR, İGA’nın açtığı jet yakıtı ihalesini, SOCAR Aviation markası ile kazandı. SOCAR Türkiye Ticaret Başkanı Murat Erdoğan, 5 yıl boyunca İstanbul Havalimanı’ndaki uçakların yıllık jet yakıtı ihtiyacının 700 bin tonunu karşılayacaklarını ifade etti SOCAR Türkiye yerli ve global oyuncuların yarıştığı İGA’nın jet yakıtı ihalesini, markası olan SOCAR Aviation ile kazandı. İstanbul Havalimanı’ndaki uçakların yıllık jet yakıtı ihtiyacının 700 bin tonluk kısmını karşılayacak olan SOCAR, Türk havacılık sektörüne 2013 yılında giriş yapmasına rağmen kısa sürede sektörün havacılık yakıtları ihtiyacını karşılayan en büyük üç şirketi arasındaki yerini aldı. SOCAR Türkiye Ticaret Başkanı Murat Erdoğan, SOCAR Türkiye’nin akaryakıt ikmali alanında önemli yatırımlar yaptığını belirterek, “Türkiye’de havacılık sektörü büyüyor. Tam kapasite çalışmaya başladığında, İstanbul Havalimanı’nın Türkiye’deki jet yakıtı tüketiminin yüzde 60’ını oluşturacağı öngörülüyor. İstanbul Havalimanı ve Türk havacılık sektörüyle birlikte büyüyen markamız SOCAR Aviation’ın, yurtiçi ve yurtdışındaki önemli rakipleri arasında böyle önemli bir hacmi ikmal edecek olması, bizim için çok gurur verici” diye konuştu. Bir SOCAR iştiraki olan STAR Rafineri’nin tam kapasite üretime geçmesiyle yılda 1,6 milyon ton jet yakıtı üreteceğini anımsatan Erdoğan, sözlerine şöyle devam etti: “SOCAR Aviation, kurulduğu günden beri çok önemli işlere imza attı. Pek çok havalimanının jet yakıtı tedarikçisi oldu. Artık STAR Rafineri’nin üretimiyle de yolumuza daha güçlü bir şekilde devam edeceğiz. SOCAR Türkiye’nin kurduğu entegre değer zinciri içinde faaliyetlerimizi genişleterek sürdüreceğiz.” Hava yakıtları pazarının büyüyen gücü SOCAR Aviation ile havacılık sektörüne 2013 yılında giriş yapan SOCAR, İstanbul – Sabiha Gökçen Havalimanı’nda Pegasus Havayolları ile büyük bir anlaşma yaparak ilk uçak ikmallerine başladı. Sektörün önde gelen global havayolu şirketleri ile yaptığı anlaşmalarla büyümeye devam eden SOCAR Aviation, 2016 yılında Türk Hava Yolları’nın Atatürk Havalimanı’ndaki yakıt ihtiyacının bir kısmı ile İzmir – Adnan Menderes ve Bodrum Havalimanları yakıt ikmallerini de karşılamaya başladı. Bu yıl içinde yine Türk Hava Yolları’nın Sabiha Gökçen tüketimlerinin yarısı ile İzmir, Bodrum, Antalya ve Dalaman Havalimanı yakıt tüketimleri SOCAR Aviation tarafından karşılanacak.
UÇAKLARIN YILLIK İHTİYACININ 700 BİN TONUNU KARŞILAYACAK
İstanbul Havalimanı, jet yakıtını SOCAR’dan alacak
Türkiye’nin en büyük doğrudan dış yatırımcısı SOCAR, İGA’nın açtığı jet yakıtı ihalesini, SOCAR Aviation markası ile kazandı. SOCAR Türkiye Ticaret Başkanı Murat Erdoğan, 5 yıl boyunca İstanbul Havalimanı’ndaki uçakların yıllık jet yakıtı ihtiyacının 700 bin tonunu karşılayacaklarını ifade etti
SOCAR Türkiye yerli ve global oyuncuların yarıştığı İGA’nın jet yakıtı ihalesini, markası olan SOCAR Aviation ile kazandı. İstanbul Havalimanı’ndaki uçakların yıllık jet yakıtı ihtiyacının 700 bin tonluk kısmını karşılayacak olan SOCAR, Türk havacılık sektörüne 2013 yılında giriş yapmasına rağmen kısa sürede sektörün havacılık yakıtları ihtiyacını karşılayan en büyük üç şirketi arasındaki yerini aldı.
SOCAR Türkiye Ticaret Başkanı Murat Erdoğan, SOCAR Türkiye’nin akaryakıt ikmali alanında önemli yatırımlar yaptığını belirterek, “Türkiye’de havacılık sektörü büyüyor. Tam kapasite çalışmaya başladığında, İstanbul Havalimanı’nın Türkiye’deki jet yakıtı tüketiminin yüzde 60’ını oluşturacağı öngörülüyor. İstanbul Havalimanı ve Türk havacılık sektörüyle birlikte büyüyen markamız SOCAR Aviation’ın, yurtiçi ve yurtdışındaki önemli rakipleri arasında böyle önemli bir hacmi ikmal edecek olması, bizim için çok gurur verici” diye konuştu. Bir SOCAR iştiraki olan STAR Rafineri’nin tam kapasite üretime geçmesiyle yılda 1,6 milyon ton jet yakıtı üreteceğini anımsatan Erdoğan, sözlerine şöyle devam etti: “SOCAR Aviation, kurulduğu günden beri çok önemli işlere imza attı. Pek çok havalimanının jet yakıtı tedarikçisi oldu. Artık STAR Rafineri’nin üretimiyle de yolumuza daha güçlü bir şekilde devam edeceğiz. SOCAR Türkiye’nin kurduğu entegre değer zinciri içinde faaliyetlerimizi genişleterek sürdüreceğiz.”
Hava yakıtları pazarının büyüyen gücü
SOCAR Aviation ile havacılık sektörüne 2013 yılında giriş yapan SOCAR, İstanbul – Sabiha Gökçen Havalimanı’nda Pegasus Havayolları ile büyük bir anlaşma yaparak ilk uçak ikmallerine başladı. Sektörün önde gelen global havayolu şirketleri ile yaptığı anlaşmalarla büyümeye devam eden SOCAR Aviation, 2016 yılında Türk Hava Yolları’nın Atatürk Havalimanı’ndaki yakıt ihtiyacının bir kısmı ile İzmir – Adnan Menderes ve Bodrum Havalimanları yakıt ikmallerini de karşılamaya başladı. Bu yıl içinde yine Türk Hava Yolları’nın Sabiha Gökçen tüketimlerinin yarısı ile İzmir, Bodrum, Antalya ve Dalaman Havalimanı yakıt tüketimleri SOCAR Aviation tarafından karşılanacak.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2KoXO5J
via IFTTT