10 Nisan 2019 Çarşamba

İstanbul Havalimanı, jet yakıtını SOCAR’dan alacak UÇAKLARIN YILLIK İHTİYACININ 700 BİN TONUNU KARŞILAYACAK İstanbul Havalimanı, jet yakıtını SOCAR’dan alacak Türkiye’nin en büyük doğrudan dış yatırımcısı SOCAR, İGA’nın açtığı jet yakıtı ihalesini, SOCAR Aviation markası ile kazandı. SOCAR Türkiye Ticaret Başkanı Murat Erdoğan, 5 yıl boyunca İstanbul Havalimanı’ndaki uçakların yıllık jet yakıtı ihtiyacının 700 bin tonunu karşılayacaklarını ifade etti SOCAR Türkiye yerli ve global oyuncuların yarıştığı İGA’nın jet yakıtı ihalesini, markası olan SOCAR Aviation ile kazandı. İstanbul Havalimanı’ndaki uçakların yıllık jet yakıtı ihtiyacının 700 bin tonluk kısmını karşılayacak olan SOCAR, Türk havacılık sektörüne 2013 yılında giriş yapmasına rağmen kısa sürede sektörün havacılık yakıtları ihtiyacını karşılayan en büyük üç şirketi arasındaki yerini aldı. SOCAR Türkiye Ticaret Başkanı Murat Erdoğan, SOCAR Türkiye’nin akaryakıt ikmali alanında önemli yatırımlar yaptığını belirterek, “Türkiye’de havacılık sektörü büyüyor. Tam kapasite çalışmaya başladığında, İstanbul Havalimanı’nın Türkiye’deki jet yakıtı tüketiminin yüzde 60’ını oluşturacağı öngörülüyor. İstanbul Havalimanı ve Türk havacılık sektörüyle birlikte büyüyen markamız SOCAR Aviation’ın, yurtiçi ve yurtdışındaki önemli rakipleri arasında böyle önemli bir hacmi ikmal edecek olması, bizim için çok gurur verici” diye konuştu. Bir SOCAR iştiraki olan STAR Rafineri’nin tam kapasite üretime geçmesiyle yılda 1,6 milyon ton jet yakıtı üreteceğini anımsatan Erdoğan, sözlerine şöyle devam etti: “SOCAR Aviation, kurulduğu günden beri çok önemli işlere imza attı. Pek çok havalimanının jet yakıtı tedarikçisi oldu. Artık STAR Rafineri’nin üretimiyle de yolumuza daha güçlü bir şekilde devam edeceğiz. SOCAR Türkiye’nin kurduğu entegre değer zinciri içinde faaliyetlerimizi genişleterek sürdüreceğiz.” Hava yakıtları pazarının büyüyen gücü SOCAR Aviation ile havacılık sektörüne 2013 yılında giriş yapan SOCAR, İstanbul – Sabiha Gökçen Havalimanı’nda Pegasus Havayolları ile büyük bir anlaşma yaparak ilk uçak ikmallerine başladı. Sektörün önde gelen global havayolu şirketleri ile yaptığı anlaşmalarla büyümeye devam eden SOCAR Aviation, 2016 yılında Türk Hava Yolları’nın Atatürk Havalimanı’ndaki yakıt ihtiyacının bir kısmı ile İzmir – Adnan Menderes ve Bodrum Havalimanları yakıt ikmallerini de karşılamaya başladı. Bu yıl içinde yine Türk Hava Yolları’nın Sabiha Gökçen tüketimlerinin yarısı ile İzmir, Bodrum, Antalya ve Dalaman Havalimanı yakıt tüketimleri SOCAR Aviation tarafından karşılanacak.

UÇAKLARIN YILLIK İHTİYACININ 700 BİN TONUNU KARŞILAYACAK

İstanbul Havalimanı, jet yakıtını SOCAR’dan alacak

Türkiye’nin en büyük doğrudan dış yatırımcısı SOCAR, İGA’nın açtığı jet yakıtı ihalesini, SOCAR Aviation markası ile kazandı. SOCAR Türkiye Ticaret Başkanı Murat Erdoğan, 5 yıl boyunca İstanbul Havalimanı’ndaki uçakların yıllık jet yakıtı ihtiyacının 700 bin tonunu karşılayacaklarını ifade etti

SOCAR Türkiye yerli ve global oyuncuların yarıştığı İGA’nın jet yakıtı ihalesini, markası olan SOCAR Aviation ile kazandı. İstanbul Havalimanı’ndaki uçakların yıllık jet yakıtı ihtiyacının 700 bin tonluk kısmını karşılayacak olan SOCAR, Türk havacılık sektörüne 2013 yılında giriş yapmasına rağmen kısa sürede sektörün havacılık yakıtları ihtiyacını karşılayan en büyük üç şirketi arasındaki yerini aldı.

SOCAR Türkiye Ticaret Başkanı Murat Erdoğan, SOCAR Türkiye’nin akaryakıt ikmali alanında önemli yatırımlar yaptığını belirterek, “Türkiye’de havacılık sektörü büyüyor. Tam kapasite çalışmaya başladığında, İstanbul Havalimanı’nın Türkiye’deki jet yakıtı tüketiminin yüzde 60’ını oluşturacağı öngörülüyor. İstanbul Havalimanı ve Türk havacılık sektörüyle birlikte büyüyen markamız SOCAR Aviation’ın, yurtiçi ve yurtdışındaki önemli rakipleri arasında böyle önemli bir hacmi ikmal edecek olması, bizim için çok gurur verici” diye konuştu. Bir SOCAR iştiraki olan STAR Rafineri’nin tam kapasite üretime geçmesiyle yılda 1,6 milyon ton jet yakıtı üreteceğini anımsatan Erdoğan, sözlerine şöyle devam etti: “SOCAR Aviation, kurulduğu günden beri çok önemli işlere imza attı. Pek çok havalimanının jet yakıtı tedarikçisi oldu. Artık STAR Rafineri’nin üretimiyle de yolumuza daha güçlü bir şekilde devam edeceğiz. SOCAR Türkiye’nin kurduğu entegre değer zinciri içinde faaliyetlerimizi genişleterek sürdüreceğiz.”

Hava yakıtları pazarının büyüyen gücü

SOCAR Aviation ile havacılık sektörüne 2013 yılında giriş yapan SOCAR, İstanbul – Sabiha Gökçen Havalimanı’nda Pegasus Havayolları ile büyük bir anlaşma yaparak ilk uçak ikmallerine başladı. Sektörün önde gelen global havayolu şirketleri ile yaptığı anlaşmalarla büyümeye devam eden SOCAR Aviation, 2016 yılında Türk Hava Yolları’nın Atatürk Havalimanı’ndaki yakıt ihtiyacının bir kısmı ile İzmir – Adnan Menderes ve Bodrum Havalimanları yakıt ikmallerini de karşılamaya başladı. Bu yıl içinde yine Türk Hava Yolları’nın Sabiha Gökçen tüketimlerinin yarısı ile İzmir, Bodrum, Antalya ve Dalaman Havalimanı yakıt tüketimleri SOCAR Aviation tarafından karşılanacak.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2KoXO5J
via IFTTT

İstanbul Havalimanı, jet yakıtını SOCAR’dan alacak


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2KoXO5J

ROLLS-ROYCE, TRENT 1000 TEN HAKKINDA SERVİS YÖNETİMİ AÇIKLAMASI YAPTI Rolls-Royce, Avrupa Havacılık Emniyeti Ajansı ile hızlandırılmış denetim süreci için anlaştığını duyurdu. Rolls-Royce, az sayıda Trent 1000 TEN motorunda tespit edilen Yüksek Basınç Türbini (HPT) bıçağının beklenenden daha önce bozulması konusunu ele alma amaçlı çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda, filonun geri kalanının denetlenmesine dair bir plan oluşturmak için düzenleyici makamlarla yakın bir şekilde çalışıyor. Hızlandırılmış denetim süreci kabul edildi ve bugün müşterilerine resmi olarak bildirilecek. Bu sürecin bir parçası olarak, bir Rolls-Royce Servis Bildirisine ek Avrupa Havacılık Emniyeti Ajansı (EASA) tarafından bir Uçuş Güvenliği Direktifi çıkarılacak. Çalışma aralıklarının üst sınırında yüksek uçuş frekansı tespit edilen Trent 1000 TEN popülasyonunun örneklenmesinin ardından bu motorların küçük bir kısmının HPT bıçaklarının, planlanandan daha erken bir zamanda değiştirilmesi gerekti. Bu yeni hızlandırılmış denetim süreci, Trent 1000 TEN filosunun sağlığını gelecek birkaç ay içerisinde teyit edilmesini sağlamak için tasarlandı. Trent 1000 TEN motoru Kasım 2017 tarihinden beri hizmet veriyor. Bu motorun halihazırda hizmet veren 180’i aşkın çeşidi bulunuyor. Trent 1000 TEN’in hizmete girdiği günden itibaren Rolls-Royce, bu motorlardaki HPT bıçaklarının azaltılmış bir hizmet süresinin olduğunu havayollarına aktarmayı sürdürüyor. Bunun bir sonucu olarak mühendisler, bu bıçağın daha gelişmiş bir versiyonunu geliştiriyordu; şu an ise testlerine devam ediyorlar. 2020’nin başı itibarıyla bu geliştirilmiş bıçakların Trent 1000 TEN filosuna entegre edilmesi bekleniyor. Şu anki durum ve filo yönetim planına göre, 28 Şubat 2019’da yayınlanan Rolls-Royce yıllık sonuçlarda açıklandığı gibi 2019 ve 2020’de Trent 1000’e dair hizmet içi nakit maliyeti için sunduğu rehberlik değişmeden devam ediyor. İleri düzey bıçak test aşamasında Rolls-Royce Sivil Havacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Chris Cholerton konuyla ilgili olarak “Bu hızlandırılmış denetim sürecinin yaratabileceği tüm aksaklıklardan dolayı üzgünüz. Müşterilerimizi desteklemek adına elimizden geleni yapıyoruz. Muayene işlemleri, Trent 1000 TEN filosunun sağlığını doğrulamamızı sağlayacak ve az sayıda motorda tespit ettiğimiz Yüksek Basınç Türbini bıçağındaki bozulmaya dair elimizdeki bilgileri artıracaktır.” dedi ve sözlerini şöyle sürdürdü: “Bıçaktaki bu bozulma durumu bilinen bir sorun olmakla birlikte, bazı motorlarda beklenenden hızlı gerçekleşiyor. Geçtiğimiz yıl geliştirmeye başladığımız daha ileri düzey bir bıçağı halihazırda test ediyoruz. 2020’nin başları itibarıyla bu bıçakları kullanmaya başlamayı planlıyoruz”. Yeni denetim süreci, Trent 1000 B Paketi veya C Paketi motorları için devam eden proaktif bakım programlarını etkilemeyecek. Rolls-Royce Holdings plc hakkında Rolls-Royce, gezegenimizin temel enerji ihtiyaçlarını karşılamak üzere en temiz, en emniyetli ve en rekabetçi çözümleri beraberinde getiren gelişmiş teknolojilerin öncü üreticisidir. Rolls-Royce’un 150’den fazla ülkede müşterileri bulunmaktadır. Bu müşteriler arasında 400’ün üzerinde havayolu ve leasing müşterisi, 160 silahlı kuvvetler, 70 donanma dahil olmak üzere 4.000 denizcilik müşterisi ve 5.000’in üzerinde enerji ve nükleer müşterisi yer almaktadır. 2018 yılı ekonomik kârı 15 milyar sterlindir. Bu tutarın yaklaşık yarısı, satış sonrası hizmetlerden elde edilmiştir. Rolls-Royce 2018’de AR-GE çalışmalarına 1,4 milyar sterlin yatırım yapmıştır. Ayrıca Rolls-Royce mühendislerini bilimsel araştırmanın öncüsü kılan 31 farklı Üniversite Teknoloji Merkezinden oluşan küresel bir ağı desteklemektedir. Grup, stajyer ve yeni mezun istihdamı ilkesine ve çalışanların becerilerinin geliştirilmesine büyük önem vermektedir.  

Rolls-Royce, Avrupa Havacılık Emniyeti Ajansı ile hızlandırılmış denetim süreci için anlaştığını duyurdu.

Rolls-Royce, az sayıda Trent 1000 TEN motorunda tespit edilen Yüksek Basınç Türbini (HPT) bıçağının beklenenden daha önce bozulması konusunu ele alma amaçlı çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda, filonun geri kalanının denetlenmesine dair bir plan oluşturmak için düzenleyici makamlarla yakın bir şekilde çalışıyor. Hızlandırılmış denetim süreci kabul edildi ve bugün müşterilerine resmi olarak bildirilecek. Bu sürecin bir parçası olarak, bir Rolls-Royce Servis Bildirisine ek Avrupa Havacılık Emniyeti Ajansı (EASA) tarafından bir Uçuş Güvenliği Direktifi çıkarılacak.

Çalışma aralıklarının üst sınırında yüksek uçuş frekansı tespit edilen Trent 1000 TEN popülasyonunun örneklenmesinin ardından bu motorların küçük bir kısmının HPT bıçaklarının, planlanandan daha erken bir zamanda değiştirilmesi gerekti. Bu yeni hızlandırılmış denetim süreci, Trent 1000 TEN filosunun sağlığını gelecek birkaç ay içerisinde teyit edilmesini sağlamak için tasarlandı.

Trent 1000 TEN motoru Kasım 2017 tarihinden beri hizmet veriyor. Bu motorun halihazırda hizmet veren 180’i aşkın çeşidi bulunuyor. Trent 1000 TEN’in hizmete girdiği günden itibaren Rolls-Royce, bu motorlardaki HPT bıçaklarının azaltılmış bir hizmet süresinin olduğunu havayollarına aktarmayı sürdürüyor. Bunun bir sonucu olarak mühendisler, bu bıçağın daha gelişmiş bir versiyonunu geliştiriyordu; şu an ise testlerine devam ediyorlar. 2020’nin başı itibarıyla bu geliştirilmiş bıçakların Trent 1000 TEN filosuna entegre edilmesi bekleniyor.

Şu anki durum ve filo yönetim planına göre, 28 Şubat 2019’da yayınlanan Rolls-Royce yıllık sonuçlarda açıklandığı gibi 2019 ve 2020’de Trent 1000’e dair hizmet içi nakit maliyeti için sunduğu rehberlik değişmeden devam ediyor.

İleri düzey bıçak test aşamasında

Rolls-Royce Sivil Havacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Chris Cholerton konuyla ilgili olarak “Bu hızlandırılmış denetim sürecinin yaratabileceği tüm aksaklıklardan dolayı üzgünüz. Müşterilerimizi desteklemek adına elimizden geleni yapıyoruz. Muayene işlemleri, Trent 1000 TEN filosunun sağlığını doğrulamamızı sağlayacak ve az sayıda motorda tespit ettiğimiz Yüksek Basınç Türbini bıçağındaki bozulmaya dair elimizdeki bilgileri artıracaktır.” dedi ve sözlerini şöyle sürdürdü: “Bıçaktaki bu bozulma durumu bilinen bir sorun olmakla birlikte, bazı motorlarda beklenenden hızlı gerçekleşiyor. Geçtiğimiz yıl geliştirmeye başladığımız daha ileri düzey bir bıçağı halihazırda test ediyoruz. 2020’nin başları itibarıyla bu bıçakları kullanmaya başlamayı planlıyoruz”.

Yeni denetim süreci, Trent 1000 B Paketi veya C Paketi motorları için devam eden proaktif bakım programlarını etkilemeyecek.

Rolls-Royce Holdings plc hakkında

  • Rolls-Royce, gezegenimizin temel enerji ihtiyaçlarını karşılamak üzere en temiz, en emniyetli ve en rekabetçi çözümleri beraberinde getiren gelişmiş teknolojilerin öncü üreticisidir.
  • Rolls-Royce’un 150’den fazla ülkede müşterileri bulunmaktadır. Bu müşteriler arasında 400’ün üzerinde havayolu ve leasing müşterisi, 160 silahlı kuvvetler, 70 donanma dahil olmak üzere 4.000 denizcilik müşterisi ve 5.000’in üzerinde enerji ve nükleer müşterisi yer almaktadır.
  • 2018 yılı ekonomik kârı 15 milyar sterlindir. Bu tutarın yaklaşık yarısı, satış sonrası hizmetlerden elde edilmiştir.
  • Rolls-Royce 2018’de AR-GE çalışmalarına 1,4 milyar sterlin yatırım yapmıştır. Ayrıca Rolls-Royce mühendislerini bilimsel araştırmanın öncüsü kılan 31 farklı Üniversite Teknoloji Merkezinden oluşan küresel bir ağı desteklemektedir.
  • Grup, stajyer ve yeni mezun istihdamı ilkesine ve çalışanların becerilerinin geliştirilmesine büyük önem vermektedir.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2Ghv7nj
via IFTTT

ROLLS-ROYCE, TRENT 1000 TEN HAKKINDA SERVİS YÖNETİMİ AÇIKLAMASI YAPTI


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2Ghv7nj

9 Nisan 2019 Salı

Turkish Cargo, küresel hava kargo pazarı küçülürken büyümeyi sürdürdü. Turkish Cargo, küresel hava kargo pazarı küçülürken büyümeyi sürdürdü. Türk Hava Yolları’nın başarılı hava kargo markası Turkish Cargo, şubat ayında küresel hava kargo pazarında yaşanan daralmaya rağmen taşınan kargo tonajını yüzde 9,6 oranında artırdı. Küresel taşıyıcı, dünyanın en iyi 5 hava kargo markasından biri olma hedefine emin adımlarla ilerliyor. Dünyanın en büyük taşınma operasyonunun planlandığı 2019 yılı içerisinde büyümeye devam eden global marka Turkish Cargo, hava kargo pazarının yüzde 5,8 oranında daralma gösterdiği ve IATA (Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği) raporlarına göre talebin yüzde 5,7 oranında düştüğü ocak ve şubat ayı verilerine göre; yüzde 9,6 tonaj artışı sağlayarak, WACD (World Air Cargo Data) listesinde 7. sıraya yükseldi. Başarılı hava kargo markası, bu artışla birlikte yılın ilk iki ayında satılan tonaj bazındaki pazar payını, geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla 0,6 puan artırarak yüzde 4.3’e; kümüle pazar payını ise 0.4 puanlık artışla yüzde 4.1’e yükselterek sürdürülebilir bir büyüme sağladı. Turkish Cargo’nun başarılı performansı ile ilgili Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı, “Turkish Cargo’nun, küresel hava kargo pazarındaki yükselişini aralıksız sürdürmesi bizleri mutlu ediyor. 2019 yılının ilk iki ayında yakaladığımız bu başarının da sürpriz olduğunu söyleyemeyiz. Biz bu şaşırtıcı başarıları iki yıldır yaşıyoruz. Son iki yıl içerisinde Avrupa ve Uzakdoğu’dan beş büyük global hava kargo markasını geride bırakarak, 12. sıradan 7.liğe yükseldik. Özellikle pazardaki talebin daraldığı ve sektörü kara kara düşündüren rakamların dolaştığı ortamda, bu başarı Turkish Cargo’nun geleceğini daha da aydınlatıyor. Ortaya koyduğumuz kararlılık ve hava kargo pazarındaki büyüme stratejimiz ile Turkish Cargo, dünyanın en iyi 5 hava kargo markası arasında yer alacak. Bu başarıda emeği geçen tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.”dedi. Dünyanın en büyük havalimanı projesi olan İstanbul Havalimanı’na taşınma operasyonuyla birlikte ‘’Dual Hub’’ olarak Atatürk ve İstanbul havalimanlarından operasyonlarını sürdürecek olan Turkish Cargo, İstanbul Havalimanı’nın tüm fazları tamamlandığında, 300 bin m² kapalı alana sahip kargo terminalinde yıllık 4 milyon ton kargo elleçleme kapasitesine sahip olacak. Türk Hava Yolları’nın kargo taşıma kapasitesi ile 124 ülkede 307 destinasyona ulaşan ve buna ek olarak kargo uçağı filosu ile 86 noktaya direkt olarak kargo uçuşu gerçekleştiren Turkish Cargo, mevcut altyapısı ve gerçekleştirdiği yatırımlarla hizmet kalitesini her geçen gün yükseltiyor. Uçuş ağına eklediği yeni destinasyonlar ile dünyanın en hızlı gelişen hava kargo markalarından biri konumunda olan Turkish Cargo, geniş hizmet yelpazesini ve operasyonel kabiliyetlerini, Türkiye’nin eşsiz coğrafi avantajlarlarıyla birleştirerek her geçen gün başarı çıtasını bir basamak daha yükseltmeye devam ediyor.

Turkish Cargo, küresel hava kargo pazarı küçülürken büyümeyi sürdürdü.

Türk Hava Yolları’nın başarılı hava kargo markası Turkish Cargo, şubat ayında küresel hava kargo pazarında yaşanan daralmaya rağmen taşınan kargo tonajını yüzde 9,6 oranında artırdı. Küresel taşıyıcı, dünyanın en iyi 5 hava kargo markasından biri olma hedefine emin adımlarla ilerliyor.

Dünyanın en büyük taşınma operasyonunun planlandığı 2019 yılı içerisinde büyümeye devam eden global marka Turkish Cargo, hava kargo pazarının yüzde 5,8 oranında daralma gösterdiği ve IATA (Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği) raporlarına göre talebin yüzde 5,7 oranında düştüğü ocak ve şubat ayı verilerine göre; yüzde 9,6 tonaj artışı sağlayarak, WACD (World Air Cargo Data) listesinde 7. sıraya yükseldi.

Başarılı hava kargo markası, bu artışla birlikte yılın ilk iki ayında satılan tonaj bazındaki pazar payını, geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla 0,6 puan artırarak yüzde 4.3’e; kümüle pazar payını ise 0.4 puanlık artışla yüzde 4.1’e yükselterek sürdürülebilir bir büyüme sağladı.

Turkish Cargo’nun başarılı performansı ile ilgili Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı, “Turkish Cargo’nun, küresel hava kargo pazarındaki yükselişini aralıksız sürdürmesi bizleri mutlu ediyor. 2019 yılının ilk iki ayında yakaladığımız bu başarının da sürpriz olduğunu söyleyemeyiz. Biz bu şaşırtıcı başarıları iki yıldır yaşıyoruz. Son iki yıl içerisinde Avrupa ve Uzakdoğu’dan beş büyük global hava kargo markasını geride bırakarak, 12. sıradan 7.liğe yükseldik. Özellikle pazardaki talebin daraldığı ve sektörü kara kara düşündüren rakamların dolaştığı ortamda, bu başarı Turkish Cargo’nun geleceğini daha da aydınlatıyor. Ortaya koyduğumuz kararlılık ve hava kargo pazarındaki büyüme stratejimiz ile Turkish Cargo, dünyanın en iyi 5 hava kargo markası arasında yer alacak. Bu başarıda emeği geçen tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.”dedi.

Dünyanın en büyük havalimanı projesi olan İstanbul Havalimanı’na taşınma operasyonuyla birlikte ‘’Dual Hub’’ olarak Atatürk ve İstanbul havalimanlarından operasyonlarını sürdürecek olan Turkish Cargo, İstanbul Havalimanı’nın tüm fazları tamamlandığında, 300 bin m² kapalı alana sahip kargo terminalinde yıllık 4 milyon ton kargo elleçleme kapasitesine sahip olacak.

Türk Hava Yolları’nın kargo taşıma kapasitesi ile 124 ülkede 307 destinasyona ulaşan ve buna ek olarak kargo uçağı filosu ile 86 noktaya direkt olarak kargo uçuşu gerçekleştiren Turkish Cargo, mevcut altyapısı ve gerçekleştirdiği yatırımlarla hizmet kalitesini her geçen gün yükseltiyor.

Uçuş ağına eklediği yeni destinasyonlar ile dünyanın en hızlı gelişen hava kargo markalarından biri konumunda olan Turkish Cargo, geniş hizmet yelpazesini ve operasyonel kabiliyetlerini, Türkiye’nin eşsiz coğrafi avantajlarlarıyla birleştirerek her geçen gün başarı çıtasını bir basamak daha yükseltmeye devam ediyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2WVzZUj
via IFTTT

Turkish Cargo, küresel hava kargo pazarı küçülürken büyümeyi sürdürdü.


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2WVzZUj

İstanbul Havalimanı, tüm detayları ile CNN International’da


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2UEZ1d5