7 Mart 2019 Perşembe

Türk Hava Yolları’ndan yepyeni bir dijital deneyim Türk Hava Yolları’ndan yepyeni bir dijital deneyim…   Türk Hava Yolları’ nın PressReader ile gerçekleştirdiği ortak çalışma kapsamında yolcular, 7.000’den fazla medya içeriğine dijital erişim hakkına sahip oluyor.   Yolcularına sunduğu hizmet bütününü benzersizleştirmek adına yoğun mesai harcayan bayrak taşıyıcı havayolu bu kez de PressReader ile hayata geçirdiği iş birliği ile yolcularına ayrıcalıklı bir konfor sunuyor. Proje kapsamında Türk Hava Yolları, diğer havayollarından daha fazla ülke ve uluslararası noktaya erişim sunan küresel uçuş ağı üzerinde yolcularının PressReader ile haber ve bilgi teminine imkân sağlıyor. PressReader ile yapılan bu iş birliği, Türk Hava Yolları yolcularına, dünyanın dört bir yanından binlerce gazete ve dergi içeriğine dijital erişim hakkı tanıyor. Henüz canlıya alınan proje ile yolcular, uçuşlarına 24 saat kala https://pressreader.turkishairlines.com/ adresinde yer alan uygulamaya giriş yapmanın akabinde PressReader’ın tüm kataloğuna 48 saat süresince ücretsiz ve sınırsız erişim hakkı kazanıyor. İçerikleri, okuyucuların ihtiyaç ve ilgi alanlarıyla eşleştiren uygulama, 120’den fazla ülkeden 60’dan fazla dilde 7000’den fazla konu başlığı içeriyor. Bu girişim kapsamında Türk Hava Yolları ile uçan tüm yolcular, tercih ettikleri yayınları cihazlarına indirebilecekleri 48 saat süreli bir erişim hakkına sahip oluyor. Yolcular için sınırsız ve ücretsiz olan bu servis, yine Türk Hava Yolları’na ait özel yolcu salonlarında da kablosuz ağ üzerinden yolcuların kullanımına sunuluyor. Söz konusu projeyle ilgili görüş paylaşan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı, M. İlker Aycı;“Yolcularımıza benzersiz bir seyahat deneyimi sunma hedefiyle; ürün ve hizmetlerimizi nasıl geliştirebileceğimize dair yeni yollar aramaya durmaksızın devam ediyoruz. Geniş uçuş ağımızla farklı kültür ve kıtaları bir araya getirirken; PressReader iş birliğiyle yolcularımızı tüm dünyadan en güncel haber ve bilgi içerikleriyle buluşturmaktan heyecan duyuyoruz.” dedi. PressReader İcra Kurulu Başkanı Alex Kroogman da konuya ilişkin yaptığı değerlendirmede; “Okurların ve sektörün haber alma materyallerine yönelik düşünme biçimleri üzerinde büyük bir değişim yaşıyoruz. Bu değişim, şimdi de yolculuk deneyiminin bir parçası hâline gelmiş durumda. Bu ya da farklı yönde değişimler söz konusu olsa da, bizim önceliğimiz her zaman için okuyucu olduğundan, Türk Hava Yolları ile gerçekleştirdiğimiz bu önemli iş birliği ile onları uçuş sürelerinde de dünyanın geri kalanına bağlayan keyifli bir deneyim sunmaktan oldukça heyecanlıyız.” dedi.     Türk Hava Yolları Hakkında: 1933 yılında 5 uçaktan oluşan mütevazı bir filo ile kurulan Star İttifakı üyesi Türk Hava Yolları, bugün 338 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile 49 yurtiçi, 257 uluslararası olmak üzere dünyanın 124 ülkesindeki 306 noktaya uçan havayolu şirketidir. Türk Hava Yolları ile ilgili daha geniş bilgiye www.turkishairlines.com web adresinden veya Facebook,Twitter, YouTube, Linkedİn ve Instagram hesapları üzerinden ulaşılabilir.   Star İttifakı Hakkında: Türk Hava Yolları, ilk küresel havayolu ittifakı olarak 1997 yılında kurulan ve uluslararası ölçekte seyahat edenler için dünya genelinde ulaşım, tanınırlık ve benzersiz hizmet sunan Star İttifakı (Star Alliance)’na üye havayolu şirketidir. Air Transport World tarafından “Market Leadership Award” ve Business Traveller Magazine ile Skytrax tarafından “Best Airline Alliance“ ödülleri gibi çok sayıda ödüle lâyık görülen Star İttifakı’na üye havayolu şirketleri; Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brasil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Air Portugal, THAI, Turkish Airlines ve United’dır. Star İttifakı hâlihazırda, 193 ülkedeki 1.300’ün üzerinde havalimanına 18.800’den fazla günlük uçuş sağlamaktadır. Bununla birlikte, Star Alliance Bağlantı Ortağı (Connecting Partner) Juneyao Airlines tarafından da yine bu kapsamda bağlantılı uçuşlar sunulmaktadır.

Türk Hava Yolları’ndan yepyeni bir dijital deneyim…

 

Türk Hava Yolları’ nın PressReader ile gerçekleştirdiği ortak çalışma kapsamında yolcular, 7.000’den fazla medya içeriğine dijital erişim hakkına sahip oluyor.

 

Yolcularına sunduğu hizmet bütününü benzersizleştirmek adına yoğun mesai harcayan bayrak taşıyıcı havayolu bu kez de PressReader ile hayata geçirdiği iş birliği ile yolcularına ayrıcalıklı bir konfor sunuyor.

Proje kapsamında Türk Hava Yolları, diğer havayollarından daha fazla ülke ve uluslararası noktaya erişim sunan küresel uçuş ağı üzerinde yolcularının PressReader ile haber ve bilgi teminine imkân sağlıyor. PressReader ile yapılan bu iş birliği, Türk Hava Yolları yolcularına, dünyanın dört bir yanından binlerce gazete ve dergi içeriğine dijital erişim hakkı tanıyor.

Henüz canlıya alınan proje ile yolcular, uçuşlarına 24 saat kala https://pressreader.turkishairlines.com/ adresinde yer alan uygulamaya giriş yapmanın akabinde PressReader’ın tüm kataloğuna 48 saat süresince ücretsiz ve sınırsız erişim hakkı kazanıyor. İçerikleri, okuyucuların ihtiyaç ve ilgi alanlarıyla eşleştiren uygulama, 120’den fazla ülkeden 60’dan fazla dilde 7000’den fazla konu başlığı içeriyor. Bu girişim kapsamında Türk Hava Yolları ile uçan tüm yolcular, tercih ettikleri yayınları cihazlarına indirebilecekleri 48 saat süreli bir erişim hakkına sahip oluyor. Yolcular için sınırsız ve ücretsiz olan bu servis, yine Türk Hava Yolları’na ait özel yolcu salonlarında da kablosuz ağ üzerinden yolcuların kullanımına sunuluyor.

Söz konusu projeyle ilgili görüş paylaşan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı, M. İlker Aycı;“Yolcularımıza benzersiz bir seyahat deneyimi sunma hedefiyle; ürün ve hizmetlerimizi nasıl geliştirebileceğimize dair yeni yollar aramaya durmaksızın devam ediyoruz. Geniş uçuş ağımızla farklı kültür ve kıtaları bir araya getirirken; PressReader iş birliğiyle yolcularımızı tüm dünyadan en güncel haber ve bilgi içerikleriyle buluşturmaktan heyecan duyuyoruz.” dedi.

PressReader İcra Kurulu Başkanı Alex Kroogman da konuya ilişkin yaptığı değerlendirmede; “Okurların ve sektörün haber alma materyallerine yönelik düşünme biçimleri üzerinde büyük bir değişim yaşıyoruz. Bu değişim, şimdi de yolculuk deneyiminin bir parçası hâline gelmiş durumda. Bu ya da farklı yönde değişimler söz konusu olsa da, bizim önceliğimiz her zaman için okuyucu olduğundan, Türk Hava Yolları ile gerçekleştirdiğimiz bu önemli iş birliği ile onları uçuş sürelerinde de dünyanın geri kalanına bağlayan keyifli bir deneyim sunmaktan oldukça heyecanlıyız.” dedi.  

 

Türk Hava Yolları Hakkında:

1933 yılında 5 uçaktan oluşan mütevazı bir filo ile kurulan Star İttifakı üyesi Türk Hava Yolları, bugün 338 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile 49 yurtiçi, 257 uluslararası olmak üzere dünyanın 124 ülkesindeki 306 noktaya uçan havayolu şirketidir. Türk Hava Yolları ile ilgili daha geniş bilgiye www.turkishairlines.com web adresinden veya Facebook,TwitterYouTubeLinkedİn ve Instagram hesapları üzerinden ulaşılabilir.

 

Star İttifakı Hakkında:

Türk Hava Yolları, ilk küresel havayolu ittifakı olarak 1997 yılında kurulan ve uluslararası ölçekte seyahat edenler için dünya genelinde ulaşım, tanınırlık ve benzersiz hizmet sunan Star İttifakı (Star Alliance)’na üye havayolu şirketidir. Air Transport World tarafından “Market Leadership Award” ve Business Traveller Magazine ile Skytrax tarafından “Best Airline Alliance“ ödülleri gibi çok sayıda ödüle lâyık görülen Star İttifakı’na üye havayolu şirketleri; Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brasil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Air Portugal, THAI, Turkish Airlines ve United’dır. Star İttifakı hâlihazırda, 193 ülkedeki 1.300’ün üzerinde havalimanına 18.800’den fazla günlük uçuş sağlamaktadır. Bununla birlikte, Star Alliance Bağlantı Ortağı (Connecting Partner) Juneyao Airlines tarafından da yine bu kapsamda bağlantılı uçuşlar sunulmaktadır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2C77VFA
via IFTTT

Türk Hava Yolları’ndan yepyeni bir dijital deneyim


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2C77VFA

Atlasglobal Havayolları’ndan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel yüzde 25 indirim!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2TBkeUB

Miles&Smiles QNB Finansbank’ta


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2IUJ8ug

Emirates’e ‘Ortadoğu’nun Gözde Premium Kabini’ Ödülü!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2IZ7KSA

6 Mart 2019 Çarşamba

Atlasglobal Havayolları’ndan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel yüzde 25 indirim! Atlasglobal Havayolları’ndan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel yüzde 25 indirim! Atlasglobal Havayolları, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü için özel bir indirim kampanyası düzenliyor. Kampanya kapsamında 7-8 Mart 2019 tarihlerinde bilet alanlar, Atlasglobal tarafından gerçekleştirilen tüm yurt içi ve yurt dışı uçuşlarda yüzde 25 indirim fırsatından yararlanacak. Kampanya, Air France ile yapılan İstanbul-Paris ve Paris-İstanbul ortak uçuşlarında da uygulanacak. İndirimli biletler, 1 Nisan-30 Haziran 2019 tarihleri arasında geçerli olacak… Özel günlerde düzenlediği kampanyalarla yolcularına çeşitli fırsatlar sağlayan Atlasglobal Havayolları, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü için de özel bir kampanya düzenliyor. Kampanya kapsamında 7-8 Mart 2019 tarihlerinde bilet alanlar, Atlasglobal tarafından gerçekleştirilen tüm yurt içi ve yurt dışı uçuşlarda yüzde 25 indirim fırsatından yararlanacak. Yüzde 25 indirim kampanyası, Air France ile ortak gerçekleştirilen İstanbul-Paris ve Paris-İstanbul uçuşlarında da geçerli olacak. Avantajlı fiyatlarla seyahat etmek isteyenler, 7-8 Mart 2019 tarihlerinde aldıkları biletleri, söz konusu destinasyonlarda 1 Nisan-30 Haziran 2019 tarihleri arasında kullanabilecek. Kampanya, atlasglb.com web sitesi ve mobil uygulama üzerinden alınan biletlerde geçerli olacak. Kampanya, biletlerin geçerli olduğu 01 Nisan-30 Haziran 2019 arasındaki 4-8 Nisan, 19-23 Nisan, 27 Nisan- 1 Mayıs 2019 zaman dilimlerini kapsamayacak. Kampanya ile ilgili ayrıntılar için: www.atlasglb.com

Atlasglobal Havayolları’ndan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel yüzde 25 indirim!

Atlasglobal Havayolları, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü için özel bir indirim kampanyası düzenliyor. Kampanya kapsamında 7-8 Mart 2019 tarihlerinde bilet alanlar, Atlasglobal tarafından gerçekleştirilen tüm yurt içi ve yurt dışı uçuşlarda yüzde 25 indirim fırsatından yararlanacak. Kampanya, Air France ile yapılan İstanbul-Paris ve Paris-İstanbul ortak uçuşlarında da uygulanacak. İndirimli biletler, 1 Nisan-30 Haziran 2019 tarihleri arasında geçerli olacak…

Özel günlerde düzenlediği kampanyalarla yolcularına çeşitli fırsatlar sağlayan Atlasglobal Havayolları, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü için de özel bir kampanya düzenliyor. Kampanya kapsamında 7-8 Mart 2019 tarihlerinde bilet alanlar, Atlasglobal tarafından gerçekleştirilen tüm yurt içi ve yurt dışı uçuşlarda yüzde 25 indirim fırsatından yararlanacak. Yüzde 25 indirim kampanyası, Air France ile ortak gerçekleştirilen İstanbul-Paris ve Paris-İstanbul uçuşlarında da geçerli olacak.

Avantajlı fiyatlarla seyahat etmek isteyenler, 7-8 Mart 2019 tarihlerinde aldıkları biletleri, söz konusu destinasyonlarda 1 Nisan-30 Haziran 2019 tarihleri arasında kullanabilecek. Kampanya, atlasglb.com web sitesi ve mobil uygulama üzerinden alınan biletlerde geçerli olacak. Kampanya, biletlerin geçerli olduğu 01 Nisan-30 Haziran 2019 arasındaki 4-8 Nisan, 19-23 Nisan, 27 Nisan- 1 Mayıs 2019 zaman dilimlerini kapsamayacak. Kampanya ile ilgili ayrıntılar için: www.atlasglb.com



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2TBkeUB
via IFTTT

Miles&Smiles QNB Finansbank’ta MILES&SMILES QNB FİNANSBANK İLE ASIL ŞİMDİ UÇACAKSINIZ Türkiye’nin global markası Türk Hava Yolları ve Türkiye’nin en büyük özel bankalarından QNB Finansbank güçlerini birleştirdi. Türk Hava Yolları’nın özel yolcu programı Miles&Smiles artık QNB Finansbank’ta. Miles&Smiles üyeleri artık QNB Finansbank kredi kartıyla da yapacakları alışverişlerinden mil kazanabilecekler. QNB Finansbank, yeni reklam filminde Miles&Smiles ile iş birliğini “Daha önce uçtuğunuzu mu düşünüyorsunuz? Asıl şimdi uçacaksınız!” sloganıyla duyuruyor. Türkiye’de bankacılık alanında birçok ilke imza atan ve bireysel bankacılıkta fark yaratan QNB Finansbank, Türk Hava Yolları ile yaptığı anlaşmayla Miles&Smiles’in resmi ortaklarından biri oldu. Çekimleri Paris’de yapılan ve Polonyalı dansçı Maja Kuczynski’nin paraşütçülerin bile zorlukla dengede durabildikleri bir hava tüpünde etkileyici bir dans gösterisi sergilediği reklam filmi yayına girdi. Bu filmde QNB Finansbank, hayallerin ötesinde bir Miles&Smiles deneyimi sunduğu mesajı ile sektöre iddialı girişini anlatıyor.

MILES&SMILES QNB FİNANSBANK İLE ASIL ŞİMDİ UÇACAKSINIZ

Türkiye’nin global markası Türk Hava Yolları ve Türkiye’nin en büyük özel bankalarından QNB Finansbank güçlerini birleştirdi.

Türk Hava Yolları’nın özel yolcu programı Miles&Smiles artık QNB Finansbank’ta. Miles&Smiles üyeleri artık QNB Finansbank kredi kartıyla da yapacakları alışverişlerinden mil kazanabilecekler. QNB Finansbank, yeni reklam filminde Miles&Smiles ile iş birliğini “Daha önce uçtuğunuzu mu düşünüyorsunuz? Asıl şimdi uçacaksınız!” sloganıyla duyuruyor.

Türkiye’de bankacılık alanında birçok ilke imza atan ve bireysel bankacılıkta fark yaratan QNB Finansbank, Türk Hava Yolları ile yaptığı anlaşmayla Miles&Smiles’in resmi ortaklarından biri oldu.

Çekimleri Paris’de yapılan ve Polonyalı dansçı Maja Kuczynski’nin paraşütçülerin bile zorlukla dengede durabildikleri bir hava tüpünde etkileyici bir dans gösterisi sergilediği reklam filmi yayına girdi. Bu filmde QNB Finansbank, hayallerin ötesinde bir Miles&Smiles deneyimi sunduğu mesajı ile sektöre iddialı girişini anlatıyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2IUJ8ug
via IFTTT