6 Mart 2019 Çarşamba

ROLLS-ROYCE ENERJİ VERİMLİ ULTRAFAN® MOTORLARINDA BİR TEST DAHA BAŞARIYLA TAMAMLANDI ROLLS-ROYCE ENERJİ VERİMLİ ULTRAFAN® MOTORLARINDA BİR TEST DAHA BAŞARIYLA TAMAMLANDI  İngiltere’nin Derby şehrinde çalışan Rolls-Royce mühendisleri, UltraFan motor tasarımının önemli bir bileşenini başarıyla test etti. Ağırlığı, gürültüyü ve yakıt tüketimini önemli ölçüde azaltan UltraFan, jet motoru dünyasında kuralları yeniden belirleyecek ve birinci nesil Trent motordan %25 daha verimli olacak. Fan palleri, fan kasası ve annulus fillersda dahil olmak üzere Gelişmiş Düşük Basınçlı Sistemin (ALPS) tamamen kompozit bileşenleri ilk kez bir donör motorda test edildi. Motor parçaları, Rolls-Royce’un Kompozitler Mükemmeliyet Merkezi olan Kompozitler Teknoloji Tesisi’nde en yeni, tam otomatik yapım yöntemleri kullanılarak imal ediliyor. Fan pallerinin her biri robotik teknolojilerle 500 kat karbon fiber materyalden üretiliyor. Ardından ısı ve basınç uygulanıyor ve her bir pal, yabancı cisimlere ve kuş çarpmalarına karşı en üst düzey koruma sağlayan titanyum uygulamasıyla son halini alıyor. Fan pallerini ve fan kasasını oluşturan kompozit materyal katmanları uç uca eklense Londra’dan Leeds’e kadar olan mesafeyi kaplayacak uzunlukta oluyor. ALPS, Rolls-Royce’un IntelligentEngine vizyonunu ortaya koyuyor. Her palin bir dijital ikizi, yani tıpatıp aynı bir sanal kopyası bulunuyor. Test esnasında çok büyük miktarda veri toplanarak dijital ikizlere aktarılacak ve mühendislerin her bir palin kullanım esnasında nasıl performans sergileyeceğini öngörmesini sağlayacak. Rolls-Royce Sivil Havacılık Demo Programları Baş Mühendisi Ash Owen şunları kaydetti: “Bu muazzam teknolojiler, dünya lideri olan fan verimliliğimizi yepyeni bir boyuta taşıyor. On yılı aşkın süredir yürüttüğümüz AR-GE çalışmaları neticesinde bu noktaya geldik. Kanada’da çetin hava koşullarında yapılan testler ve Almanya’daki performans testleri sonrasında ALPS teknolojisini burada, Derby’de bir kez daha kanıtlayarak UltraFan demo motoruna bir adım daha yaklaşmış olacağız..” ALPS programı; Rolls-Royce, Clean Sky, Innovate UK, İş, Enerji ve Endüstriyel Strateji Bakanlığı, Havacılık ve Uzay Teknoloji Enstitüsü, ITP Aero ve GKN’nin birlikte yürüttüğü bir ortaklık.. Rolls-Royce Holdings plc hakkında Rolls-Royce, gezegenimizin temel enerji ihtiyaçlarını karşılamak üzere en temiz, en emniyetli ve en rekabetçi çözümleri beraberinde getiren gelişmiş teknolojilerin öncü üreticisidir. Rolls-Royce’un 150’den fazla ülkede müşterileri bulunmaktadır. Bu müşteriler arasında 400’ün üzerinde havayolu ve leasing müşterisi, 160 silahlı kuvvetler, 70 donanma dahil olmak üzere 4.000 denizcilik müşterisi ve 5.000’in üzerinde enerji ve nükleer müşterisi yer almaktadır. 2017 yılı ekonomik kârı 15 milyar sterlindir. Bu tutarın yaklaşık yarısı, satış sonrası hizmetlerden elde edilmiştir. Aralık 2017 sonu itibarıyla firmanın aldığı ve ilan ettiği brüt sipariş tutarı 78,5 milyar sterlindir. Rolls-Royce 2017’de AR-GE çalışmalarına 1,4 milyar sterlin yatırım yapmıştır. Ayrıca Rolls-Royce mühendislerini bilimsel araştırmanın öncüsü kılan 31 farklı Üniversite Teknoloji Merkezinden oluşan küresel bir ağı desteklemektedir. Rolls-Royce’un 50 ülkede 55.000 çalışanı bulunmaktadır. Bunların yaklaşık 19.400’ü mühendistir. Grup, stajyer ve yeni mezun istihdamı ilkesine ve çalışanların becerilerinin geliştirilmesi hususuna kuvvetle bağlıdır. 2017’de dünya çapındaki eğitim programları aracılığıyla 313 yeni mezun ve 339 stajyer istihdam edilmiştir.

ROLLS-ROYCE ENERJİ VERİMLİ ULTRAFAN® MOTORLARINDA BİR TEST DAHA BAŞARIYLA TAMAMLANDI 

İngiltere’nin Derby şehrinde çalışan Rolls-Royce mühendisleri, UltraFan motor tasarımının önemli bir bileşenini başarıyla test etti. Ağırlığı, gürültüyü ve yakıt tüketimini önemli ölçüde azaltan UltraFan, jet motoru dünyasında kuralları yeniden belirleyecek ve birinci nesil Trent motordan %25 daha verimli olacak.

Fan palleri, fan kasası ve annulus fillersda dahil olmak üzere Gelişmiş Düşük Basınçlı Sistemin (ALPS) tamamen kompozit bileşenleri ilk kez bir donör motorda test edildi.

Motor parçaları, Rolls-Royce’un Kompozitler Mükemmeliyet Merkezi olan Kompozitler Teknoloji Tesisi’nde en yeni, tam otomatik yapım yöntemleri kullanılarak imal ediliyor.

Fan pallerinin her biri robotik teknolojilerle 500 kat karbon fiber materyalden üretiliyor. Ardından ısı ve basınç uygulanıyor ve her bir pal, yabancı cisimlere ve kuş çarpmalarına karşı en üst düzey koruma sağlayan titanyum uygulamasıyla son halini alıyor. Fan pallerini ve fan kasasını oluşturan kompozit materyal katmanları uç uca eklense Londra’dan Leeds’e kadar olan mesafeyi kaplayacak uzunlukta oluyor.

ALPS, Rolls-Royce’un IntelligentEngine vizyonunu ortaya koyuyor. Her palin bir dijital ikizi, yani tıpatıp aynı bir sanal kopyası bulunuyor. Test esnasında çok büyük miktarda veri toplanarak dijital ikizlere aktarılacak ve mühendislerin her bir palin kullanım esnasında nasıl performans sergileyeceğini öngörmesini sağlayacak.

Rolls-Royce Sivil Havacılık Demo Programları Baş Mühendisi Ash Owen şunları kaydetti: “Bu muazzam teknolojiler, dünya lideri olan fan verimliliğimizi yepyeni bir boyuta taşıyor. On yılı aşkın süredir yürüttüğümüz AR-GE çalışmaları neticesinde bu noktaya geldik. Kanada’da çetin hava koşullarında yapılan testler ve Almanya’daki performans testleri sonrasında ALPS teknolojisini burada, Derby’de bir kez daha kanıtlayarak UltraFan demo motoruna bir adım daha yaklaşmış olacağız..”

ALPS programı; Rolls-Royce, Clean Sky, Innovate UK, İş, Enerji ve Endüstriyel Strateji Bakanlığı, Havacılık ve Uzay Teknoloji Enstitüsü, ITP Aero ve GKN’nin birlikte yürüttüğü bir ortaklık..

Rolls-Royce Holdings plc hakkında

  • Rolls-Royce, gezegenimizin temel enerji ihtiyaçlarını karşılamak üzere en temiz, en emniyetli ve en rekabetçi çözümleri beraberinde getiren gelişmiş teknolojilerin öncü üreticisidir.
  • Rolls-Royce’un 150’den fazla ülkede müşterileri bulunmaktadır. Bu müşteriler arasında 400’ün üzerinde havayolu ve leasing müşterisi, 160 silahlı kuvvetler, 70 donanma dahil olmak üzere 4.000 denizcilik müşterisi ve 5.000’in üzerinde enerji ve nükleer müşterisi yer almaktadır.
  • 2017 yılı ekonomik kârı 15 milyar sterlindir. Bu tutarın yaklaşık yarısı, satış sonrası hizmetlerden elde edilmiştir. Aralık 2017 sonu itibarıyla firmanın aldığı ve ilan ettiği brüt sipariş tutarı 78,5 milyar sterlindir.
  • Rolls-Royce 2017’de AR-GE çalışmalarına 1,4 milyar sterlin yatırım yapmıştır. Ayrıca Rolls-Royce mühendislerini bilimsel araştırmanın öncüsü kılan 31 farklı Üniversite Teknoloji Merkezinden oluşan küresel bir ağı desteklemektedir.
  • Rolls-Royce’un 50 ülkede 55.000 çalışanı bulunmaktadır. Bunların yaklaşık 19.400’ü mühendistir.
  • Grup, stajyer ve yeni mezun istihdamı ilkesine ve çalışanların becerilerinin geliştirilmesi hususuna kuvvetle bağlıdır. 2017’de dünya çapındaki eğitim programları aracılığıyla 313 yeni mezun ve 339 stajyer istihdam edilmiştir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Up9Ige
via IFTTT

Boeing’in Katar Hava Kuvvetleri Kadınlarına Verdiği Liderlik Eğitimine Türkiye Ev Sahipliği Yaptı Boeing’in Katar Hava Kuvvetleri Kadınlarına Verdiği Liderlik Eğitimine Türkiye Ev Sahipliği Yaptı Boeing, global iş ortaklıklarını güçlendirmek ve hızla büyüyen havacılık sektörüne nitelikli insan gücü yetiştirilmesine katkıda bulunmak amacıyla, İstanbul’da Katar Hava Kuvvetleri mensubu kadın subay ve görevlilerin yetkinliklerini geliştirmeye yönelik bir eğitim programı düzenledi. Program, Katar Hava Kuvvetleri’ne ait Boeing platformlarını yönetecek olan kadın subay ve görevliler için, Boeing Global Learning Institute tarafından liderlik ve iletişim becerilerinin geliştirilmesi amacıyla özel olarak tasarlandı. Boeing Türkiye Genel Müdürü ve Ülke Temsilcisi Ayşem Sargın, “Boeing, hem Katar hem de Türkiye ile köklü ve güçlü ilişkilere sahip. Boeing olarak Türkiye ve Katar ile kurduğumuz özel ortaklıklar, bir çok alanda emsal teşkil ederken, aynı zamanda havacılıkta ortak başarılar elde etme ve birlikte büyüme konularındaki kararlılığımızı da gösteriyor. Bu eğitim programı kapsamında Katar Hava Kuvvetleri’nin değerli mensuplarını İstanbul’da ağırlamamız, Katar ve Türkiye ile olan iş birliğimizin güçlü ruhunu ve iki ülke arasındaki örnek ilişkiyi yansıtıyor. Havacılık sanayiinde kadın bir lider olarak, Boeing ve Katar Hava Kuvvetleri’nin kadın iş gücüne yatırım yapması ve onları geleceğin liderleri olma yolunda desteklemesi beni ayrıca çok mutlu ediyor.” açıklamasında bulundu. Programa, Katar Hava Kuvvetleri’nden 7 kadın subay ve görevli ile Boeing eğiticileri katıldı. Program boyunca, katılımcıların, liderlik becerilerini geliştirmek amacıyla araştırmaya, kavrayışlarını güçlendirmeye ve tecrübelerini paylaşmaya açık olmaları teşvik edildi. Katar Hava Kuvvetleri Filo Komutanı Albay Hamad H. Al-Ibrahim, böyle bir eğitimin Boeing ile Katar Hava Kuvvetleri arasında köprü kurduğunu, daha fazla kadın subayın ve diğer devlet kademelerinden de sivillerin Hava Nakil Filosu’na katılmasını teşvik edeceğini belirtti. Eğitim taleplerini karşılayan Boeing’e teşekkürlerini sunan Hava Nakil Filosu Komutan Yardımcısı Albay Hamed Al-Qahtani, bu eğitim programının Katar Hava Kuvvetleri ile Boeing ilişkilerinin yanı sıra Katar ile Türkiye arasındaki ilişkileri daha da güçlendireceğini vurguladı. Al-Qahtani, yeni Boeing platformlarının Katar’a gelmesiyle birlikte bu tür ortak çalışmaların devam etmesini ve daha fazla kadın subayın Katar Hava Kuvvetleri’ne katılmasını dilediklerini belirtti. Boeing Hakkında Dünyanın en büyük havacılık şirketi olan Boeing, Türkiye ve Katar ile uzun yıllara dayanan köklü bir geçmişe sahiptir. Boeing, ileri teknoloji ürünlerini Türk ve Katarlı müşterilerine sunarak ve çok sayıda şirket ile ticari ve savunma programlarında ortaklıklar kurarak, karşılıklı yarara dayanan bu ilişkileri geliştirmiştir. Boeing, Türkiye’nin 2023 hedefleri doğrultusunda, Türk havacılık sektörünü küresel bir oyuncu haline getirme amacıyla, 2017 yılında Boeing Türkiye Milli Havacılık Planı’nı hayata geçirmiştir. Sanayi, Teknoloji, Servis-Bakım ve Nitelikli İnsan Gücü olmak üzere dört ayaktan oluşan Milli Havacılık Planı, Boeing ile Türkiye arasındaki ilişkiyi stratejik bir ortaklığa taşımış ve Boeing’in Türkiye’de, Türkiye ile birlikte büyümesi için işbirliği çerçevesini oluşturmuştur. Katar ile ilişkiler, Katar’ın 2009’da ilk Boeing C-17 Askeri Kargo Uçağını teslim aldığı tarihe kadar gitmekte olup Katar Havayolları ile ilişkiler ise daha eskiye dayanmaktadır. Boeing Global Learning Institute Hakkında 2018 yılında kurulan Boeing Global Learning Institute, Boeing’in ortaklarına işletme, operasyon ve liderlik kursları sunmaktadır. Ortaklarla koordinasyon halinde planlanan programlar, spesifik öğrenme ve iş ihtiyaçlarına özel olarak tasarlanmaktadır.

Boeing’in Katar Hava Kuvvetleri Kadınlarına Verdiği Liderlik Eğitimine Türkiye Ev Sahipliği Yaptı

Boeing, global iş ortaklıklarını güçlendirmek ve hızla büyüyen havacılık sektörüne nitelikli insan gücü yetiştirilmesine katkıda bulunmak amacıyla, İstanbul’da Katar Hava Kuvvetleri mensubu kadın subay ve görevlilerin yetkinliklerini geliştirmeye yönelik bir eğitim programı düzenledi.

Program, Katar Hava Kuvvetleri’ne ait Boeing platformlarını yönetecek olan kadın subay ve görevliler için, Boeing Global Learning Institute tarafından liderlik ve iletişim becerilerinin geliştirilmesi amacıyla özel olarak tasarlandı.

Boeing Türkiye Genel Müdürü ve Ülke Temsilcisi Ayşem Sargın, “Boeing, hem Katar hem de Türkiye ile köklü ve güçlü ilişkilere sahip. Boeing olarak Türkiye ve Katar ile kurduğumuz özel ortaklıklar, bir çok alanda emsal teşkil ederken, aynı zamanda havacılıkta ortak başarılar elde etme ve birlikte büyüme konularındaki kararlılığımızı da gösteriyor. Bu eğitim programı kapsamında Katar Hava Kuvvetleri’nin değerli mensuplarını İstanbul’da ağırlamamız, Katar ve Türkiye ile olan iş birliğimizin güçlü ruhunu ve iki ülke arasındaki örnek ilişkiyi yansıtıyor. Havacılık sanayiinde kadın bir lider olarak, Boeing ve Katar Hava Kuvvetleri’nin kadın iş gücüne yatırım yapması ve onları geleceğin liderleri olma yolunda desteklemesi beni ayrıca çok mutlu ediyor.” açıklamasında bulundu.

Programa, Katar Hava Kuvvetleri’nden 7 kadın subay ve görevli ile Boeing eğiticileri katıldı. Program boyunca, katılımcıların, liderlik becerilerini geliştirmek amacıyla araştırmaya, kavrayışlarını güçlendirmeye ve tecrübelerini paylaşmaya açık olmaları teşvik edildi.

Katar Hava Kuvvetleri Filo Komutanı Albay Hamad H. Al-Ibrahim, böyle bir eğitimin Boeing ile Katar Hava Kuvvetleri arasında köprü kurduğunu, daha fazla kadın subayın ve diğer devlet kademelerinden de sivillerin Hava Nakil Filosu’na katılmasını teşvik edeceğini belirtti.

Eğitim taleplerini karşılayan Boeing’e teşekkürlerini sunan Hava Nakil Filosu Komutan Yardımcısı Albay Hamed Al-Qahtani, bu eğitim programının Katar Hava Kuvvetleri ile Boeing ilişkilerinin yanı sıra Katar ile Türkiye arasındaki ilişkileri daha da güçlendireceğini vurguladı. Al-Qahtani, yeni Boeing platformlarının Katar’a gelmesiyle birlikte bu tür ortak çalışmaların devam etmesini ve daha fazla kadın subayın Katar Hava Kuvvetleri’ne katılmasını dilediklerini belirtti.

Boeing Hakkında

Dünyanın en büyük havacılık şirketi olan Boeing, Türkiye ve Katar ile uzun yıllara dayanan köklü bir geçmişe sahiptir. Boeing, ileri teknoloji ürünlerini Türk ve Katarlı müşterilerine sunarak ve çok sayıda şirket ile ticari ve savunma programlarında ortaklıklar kurarak, karşılıklı yarara dayanan bu ilişkileri geliştirmiştir. Boeing, Türkiye’nin 2023 hedefleri doğrultusunda, Türk havacılık sektörünü küresel bir oyuncu haline getirme amacıyla, 2017 yılında Boeing Türkiye Milli Havacılık Planı’nı hayata geçirmiştir. Sanayi, Teknoloji, Servis-Bakım ve Nitelikli İnsan Gücü olmak üzere dört ayaktan oluşan Milli Havacılık Planı, Boeing ile Türkiye arasındaki ilişkiyi stratejik bir ortaklığa taşımış ve Boeing’in Türkiye’de, Türkiye ile birlikte büyümesi için işbirliği çerçevesini oluşturmuştur. Katar ile ilişkiler, Katar’ın 2009’da ilk Boeing C-17 Askeri Kargo Uçağını teslim aldığı tarihe kadar gitmekte olup Katar Havayolları ile ilişkiler ise daha eskiye dayanmaktadır.

Boeing Global Learning Institute Hakkında

2018 yılında kurulan Boeing Global Learning Institute, Boeing’in ortaklarına işletme, operasyon ve liderlik kursları sunmaktadır. Ortaklarla koordinasyon halinde planlanan programlar, spesifik öğrenme ve iş ihtiyaçlarına özel olarak tasarlanmaktadır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2C8oZej
via IFTTT

Unifree Dutyfree’nin iletişim ortağı “Communication Partner” oldu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2IS3Yu7

Unifree Dutyfree’nin iletişim ortağı “Communication Partner” oldu Unifree Dutyfree’nin iletişim ortağı “Communication Partner” oldu İstanbul Havalimanı’nda, perakende alanında dünyanın en iyi havalimanı alışveriş deneyimini sunmayı hedefleyen Unifree Dutyfree İşletmeciliği, iletişim danışmanlığı faaliyetlerini Communication Partner ile yürütecek. İstanbul Havalimanındaki tüm duty free alanlarının işletmesini 25 yıllığına üstlenen Unifree Dutyfree iletişim ortağını seçti. Unifree Dutyfree İşletmeciliği, Türkiye seyahat perakendeciliğindeki 35 yıllık tecrübesi ile 1999 yılından bu yana Avrupa’nın en büyük duty free işletmecisi ve lojistik tedarikçilerinden biri olan, Gebr. Heinemann SE & Co. KG’nin Türk ortağı olarak faaliyetlerini sürdürüyor. Unifree Dutyfree, 1.000’den fazla yerli ve yabancı lüks markayı tek çatı altında toplayarak Türkiye’nin ve dünyanın en büyük seyahat perakende alanlarından birini İstanbul Havalimanı’nda hayata geçiriyor. 14 Şubat 2019 tarihi itibarıyla hayata geçen iş birliğiyle Unifree Dutyfree, Communication Partner’dan kurumsal iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri, proje planlama, kriz yönetimi, lider iletişimi ve etkinlik yönetimi gibi alanlarda hizmet alacak. Birlikte çalıştığı markaların “iletişim ortağı” olma misyonuyla sektöründe lider markalara hizmet veren Communication Partner, danışmanlık ve uygulama hizmetlerini ‘PR’, ‘Dijital PR’, ‘pazarlama ve marka iletişimi’ ve ‘iç iletişim’ ve ‘değişim yönetimi’ başlıklarında topluyor.

Unifree Dutyfree’nin iletişim ortağı “Communication Partner” oldu

İstanbul Havalimanı’nda, perakende alanında dünyanın en iyi havalimanı alışveriş deneyimini sunmayı hedefleyen Unifree Dutyfree İşletmeciliği, iletişim danışmanlığı faaliyetlerini Communication Partner ile yürütecek.

İstanbul Havalimanındaki tüm duty free alanlarının işletmesini 25 yıllığına üstlenen Unifree Dutyfree iletişim ortağını seçti. Unifree Dutyfree İşletmeciliği, Türkiye seyahat perakendeciliğindeki 35 yıllık tecrübesi ile 1999 yılından bu yana Avrupa’nın en büyük duty free işletmecisi ve lojistik tedarikçilerinden biri olan, Gebr. Heinemann SE & Co. KG’nin Türk ortağı olarak faaliyetlerini sürdürüyor. Unifree Dutyfree, 1.000’den fazla yerli ve yabancı lüks markayı tek çatı altında toplayarak Türkiye’nin ve dünyanın en büyük seyahat perakende alanlarından birini İstanbul Havalimanı’nda hayata geçiriyor.

14 Şubat 2019 tarihi itibarıyla hayata geçen iş birliğiyle Unifree Dutyfree, Communication Partner’dan kurumsal iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri, proje planlama, kriz yönetimi, lider iletişimi ve etkinlik yönetimi gibi alanlarda hizmet alacak.

Birlikte çalıştığı markaların “iletişim ortağı” olma misyonuyla sektöründe lider markalara hizmet veren Communication Partner, danışmanlık ve uygulama hizmetlerini ‘PR’, ‘Dijital PR’, ‘pazarlama ve marka iletişimi’ ve ‘iç iletişim’ ve ‘değişim yönetimi’ başlıklarında topluyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2IS3Yu7
via IFTTT

MNG Kargo yeni acente modeli ile iş ortaklarını arıyor MNG Kargo yeni acente modeli ile iş ortaklarını arıyor MNG Kargo, yenilediği acentelik modeli ile girişimcilere sunduğu fırsatları artırırken, hizmet kalitesini de her zaman en üst seviyede tutmayı hedefliyor. MNG Kargo Ticari Faaliyetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özgün Şahin, yeni modelin temelinde satış ve dağıtım performansı odaklı bir hak ediş sisteminin yer aldığını belirtti. Her gün 700 bin adrese hizmet ulaştıran MNG Kargo, büyümesinin ve gelişiminin başlıca faktörlerinden biri olan acentelik modelini yeniledi. MNG Kargo’nun yeni acentelik modeli, girişimcilere önemli fırsatlar sunarken, hizmet kalitesinin her zaman en üst seviyede kalmasına yardımcı olacak. Konuya ilişkin bilgi veren MNG Kargo Ticari Faaliyetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özgün Şahin, Türkiye ekonomisinin KOBİ’ler ile büyüyeceğine inandıklarını ve KOBİ’lere fayda sağlayacak önemli çalışmalar hayata geçirdiklerini söyledi. MNG Kargo acentelik modeliyle kendi işinin sahibi olmak isteyen girişimcilere fırsat sunduklarını kaydeden Şahin, yeni acentelik modelinin temelinde satış ve dağıtım performansı odaklı bir hak ediş sisteminin yer aldığını ifade etti. Acente adaylarına bölgelerindeki en uygun lokasyonu seçme kolaylığı sağladıklarını belirten Şahin, “Acente adaylarımızı öncelikle şubelerimizdeki tüm işleyişe hakim olabilecekleri ve MNG Kargo kültürünü benimseyecekleri bir eğitim sürecinden geçiriyoruz. Acentenin demirbaşlarının temininde destek oluyor ve eğitimli, şube işleyişini bilen personel sağlıyoruz. Acentelik süresi boyunca ihtiyaç duydukları her an yanlarındayız” diye konuştu. MNG Kargo’nun halen 850’yi aşkın birimle hizmet verdiğini ifade eden Şahin sözlerini şöyle sürdürdü: “2019 yılında başta İstanbul, Ankara, İzmir, Kütahya, Eskişehir, Şanlıurfa, Balıkesir, Manisa, Muğla, Aydın, Denizli, Kocaeli, Konya, Tekirdağ, Bursa ve Adana olmak üzere tüm Türkiye’de acenteleşme oranımızı artırmayı hedefliyor, girişimcilere kendi işlerinin patronu olma imkanı sağlıyoruz. Güçlü teknoloji altyapısı ile kargo sektörünün önde gelen şirketleri arasında yer alan markamızla birlikte büyümek isteyen girişimcileri MNG Kargo güvencesinde hizmet vermeye davet ediyoruz.” MNG Kargo hakkında: 2003 yılında kurulan MNG Kargo 850’den fazla şubesi, 7 tanesi Teknolojik Aktarma Merkezi olmak üzere toplam 25 aktarma merkezi, 15 bölge müdürlüğü, 9.500 çalışanı, 2.500’den fazla kara taşıma aracı ile hizmet vermektedir. MNG Kargo, Türkiye’nin bir ucundan diğer ucuna ve dünyada 220 farklı ülkede, günde 700 bin adrese dünya standartlarında hizmet ulaştıran Türkiye’nin lider kargo şirketlerindendir.

MNG Kargo yeni acente modeli ile iş ortaklarını arıyor

MNG Kargo, yenilediği acentelik modeli ile girişimcilere sunduğu fırsatları artırırken, hizmet kalitesini de her zaman en üst seviyede tutmayı hedefliyor. MNG Kargo Ticari Faaliyetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özgün Şahin, yeni modelin temelinde satış ve dağıtım performansı odaklı bir hak ediş sisteminin yer aldığını belirtti.

Her gün 700 bin adrese hizmet ulaştıran MNG Kargo, büyümesinin ve gelişiminin başlıca faktörlerinden biri olan acentelik modelini yeniledi. MNG Kargo’nun yeni acentelik modeli, girişimcilere önemli fırsatlar sunarken, hizmet kalitesinin her zaman en üst seviyede kalmasına yardımcı olacak.

Konuya ilişkin bilgi veren MNG Kargo Ticari Faaliyetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özgün Şahin, Türkiye ekonomisinin KOBİ’ler ile büyüyeceğine inandıklarını ve KOBİ’lere fayda sağlayacak önemli çalışmalar hayata geçirdiklerini söyledi. MNG Kargo acentelik modeliyle kendi işinin sahibi olmak isteyen girişimcilere fırsat sunduklarını kaydeden Şahin, yeni acentelik modelinin temelinde satış ve dağıtım performansı odaklı bir hak ediş sisteminin yer aldığını ifade etti.

Acente adaylarına bölgelerindeki en uygun lokasyonu seçme kolaylığı sağladıklarını belirten Şahin, “Acente adaylarımızı öncelikle şubelerimizdeki tüm işleyişe hakim olabilecekleri ve MNG Kargo kültürünü benimseyecekleri bir eğitim sürecinden geçiriyoruz. Acentenin demirbaşlarının temininde destek oluyor ve eğitimli, şube işleyişini bilen personel sağlıyoruz. Acentelik süresi boyunca ihtiyaç duydukları her an yanlarındayız” diye konuştu.

MNG Kargo’nun halen 850’yi aşkın birimle hizmet verdiğini ifade eden Şahin sözlerini şöyle sürdürdü:

“2019 yılında başta İstanbul, Ankara, İzmir, Kütahya, Eskişehir, Şanlıurfa, Balıkesir, Manisa, Muğla, Aydın, Denizli, Kocaeli, Konya, Tekirdağ, Bursa ve Adana olmak üzere tüm Türkiye’de acenteleşme oranımızı artırmayı hedefliyor, girişimcilere kendi işlerinin patronu olma imkanı sağlıyoruz. Güçlü teknoloji altyapısı ile kargo sektörünün önde gelen şirketleri arasında yer alan markamızla birlikte büyümek isteyen girişimcileri MNG Kargo güvencesinde hizmet vermeye davet ediyoruz.”

MNG Kargo hakkında:

2003 yılında kurulan MNG Kargo 850’den fazla şubesi, 7 tanesi Teknolojik Aktarma Merkezi olmak üzere toplam 25 aktarma merkezi, 15 bölge müdürlüğü, 9.500 çalışanı, 2.500’den fazla kara taşıma aracı ile hizmet vermektedir. MNG Kargo, Türkiye’nin bir ucundan diğer ucuna ve dünyada 220 farklı ülkede, günde 700 bin adrese dünya standartlarında hizmet ulaştıran Türkiye’nin lider kargo şirketlerindendir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2XHUdlD
via IFTTT

Havacılık ve Uzay Alanlarına Meraklı Çocuklar, Merak Makinesi Atölyesi’nde Buluşuyor Havacılık ve Uzay Alanlarına Meraklı Çocuklar, Merak Makinesi Atölyesi’nde Buluşuyor   Pera Müzesi Öğrenme Programları, Bilim ve Teknoloji Haftası kapsamında Merak Makinesi Atölyesi düzenliyor. Bilim Kahramanları Derneği iş birliğiyle, 9-12 yaş grubuna yönelik düzenlenen atölye, geleceğin bilim insanlarına ilham veriyor. Pera Müzesi Öğrenme Programları, Bilim ve Teknoloji Haftası’nı, Merak Makinesi Atölyesiile kutluyor. Havacılık ve uzay alanlarına ilgi duyan 9-12 yaş grubuna yönelik düzenlenen atölyede çocuklar, geri dönüşüm malzemelerinden helikopter ve hava gücüyle dönen makine tasarlama imkanı buluyor. Atölye ile çocukların, araştırma becerilerini geliştirmeleri ve kendilerini geleceğin birer mucitleri, bilim insanları ve mühendisleri olarak hayal edebilmeleri hedefleniyor. Pera Müzesi Öğrenme Programları, 16 Mart Cumartesi günü 14.00- 16.00 saatleri arasında bu alana ilgi duyan tüm meraklı çocukları, Merak Makinesi Atölyesi’ne bekliyor. Detaylı bilgi ve rezervasyon için: 0212 334 99 00 (4) ogrenme@peramuzesi.org.tr

Havacılık ve Uzay Alanlarına Meraklı Çocuklar, Merak Makinesi Atölyesi’nde Buluşuyor

 


Pera Müzesi Öğrenme Programları, Bilim ve Teknoloji Haftası kapsamında Merak Makinesi Atölyesi düzenliyor. Bilim Kahramanları Derneği iş birliğiyle, 9-12 yaş grubuna yönelik düzenlenen atölye, geleceğin bilim insanlarına ilham veriyor.


Pera Müzesi Öğrenme Programları
, Bilim ve Teknoloji Haftası’nı, Merak Makinesi Atölyesiile kutluyor. Havacılık ve uzay alanlarına ilgi duyan 9-12 yaş grubuna yönelik düzenlenen atölyede çocuklar, geri dönüşüm malzemelerinden helikopter ve hava gücüyle dönen makine tasarlama imkanı buluyor. Atölye ile çocukların, araştırma becerilerini geliştirmeleri ve kendilerini geleceğin birer mucitleri, bilim insanları ve mühendisleri olarak hayal edebilmeleri hedefleniyor.

Pera Müzesi Öğrenme Programları, 16 Mart Cumartesi günü 14.00- 16.00 saatleri arasında bu alana ilgi duyan tüm meraklı çocukları, Merak Makinesi Atölyesi’ne bekliyor.

Detaylı bilgi ve rezervasyon için: 0212 334 99 00 (4) ogrenme@peramuzesi.org.tr



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2XGiGbb
via IFTTT

MNG Kargo yeni acente modeli ile iş ortaklarını arıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2XHUdlD