6 Mart 2019 Çarşamba

Emirates Skywards’a Mükemmellik Ödülü!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Hej8Yt

Emirates Skywards’a Mükemmellik Ödülü!   Emirates Skywards’a Mükemmellik Ödülü! 23 milyondan fazla üyesi ile yolcularına birbirinden özel ayrıcalık sunan Emirates Sywards, 2019 Sadakat Ödülleri’nde ‘Yönetimde Mükemmellik’ ödülüne layık görüldü. Emirates ve flydubai’nin ödüllü sadakat programı Emirates Skywards, Paris’te düzenlenen 2019 Sadakat Ödülleri’nde ‘Yönetimde Mükemmellik’ ödülüne layık görüldü. 2018 yılında lansmanı yapılan, 23 milyondan fazla üyeye sahip olan sadakat programında bu zamana kadar, 1.5 milyara yakın mil kullanımı gerçekleşti. Ödül töreni, seyahat endüstrisindeki sadakat programları ve yolcu sadakati konularına odaklanarak, önde gelen bağımsız yönetim şirketi Global Flight tarafından 15. Sadakat & Ödülleri Konferansı’nda gerçekleştirildi. Art arda ikinci kez bu ödülü alan Emirates Skywards’ın ödülü, Kıdemli Başkan Yardımcısı Dr. Nejib Ben Khedher tarafından teslim alındı. Emirates Skywards, 2018 yılında üye katılımı ve hizmetleri optimize etmek için veri biliminden yararlanmasından dolayı ödül almıştı. Bu sene, Emirates Skywards; Emirates.com üzerinden uçuşlarını rezerve eden üyelerine yönelik, endüstride bir ilk olan dinamik sınıf yükseltme ve Cash+Miles promosyonlarını sunarak, kişiselleştirme hizmetlerini sürekli geliştirmesi ile bu sene de ödüle layık görüldü. Erişim kolaylığı ve rezervasyon sırasında görülebilir şekilde tasarlanan hizmetler, üye sadakat durumu ve uçuş seçimi ile ilişkili 150’den fazla parametre ile yönlendiriliyor. Önümüzdeki aylarda, sistem, geliştirilmiş öngörülü modelleme ve yapay zekâ kullanılarak ve Emirates’in mobil kanallarında da kullanılabilir hale getirilerek, daha da geliştirilecek. Dr Nejib Ben Khedher konuya dair yaptığı açıklamada: “Emirates Skywards sadakat programını yönlendiren temel ilke, sağladığımız imkanları geliştirerek, üyelerimizin, Millerinden elde ettikleri değeri sürekli olarak arttırmak. Bunun için, Emirates.com üzerinde rezervasyon yaparken karşılarına çıkan hizmetlerimiz, üyelerimize sınıf yükseltme ve Cash+Miles biletleri alımlarında Millerini kullanmaları aşamasında cazip fırsatlar sağlıyor. 2018 yılındaki lansmanından beri, bu hizmetlerden, neredeyse 1.5 milyar Mili geri kullanarak yararlanan üyelerin katılımında önemli bir artış olduğuna tanık olduk,” dedi. Emirates Skywards şu anda, 23 milyondan fazla küresel üye tabanına sahip. Son 12 aydır program, üyelerine sunduğu hizmetleri, sadece Mil kazanmada değil, Milleri kullanmak için daha fazla alan elde etmelerini fırsat sağlayarak, önemli ölçüde genişletmiş oldu. Programın genişletilmesinin yanı sıra, Emirates Skywards, dijital mecralardaki içeriğini, üyelerine, Mil kazanma ve harcamaya yönelik fırsatları daha iyi bir şekilde duyurmak için, Emirates uygulamasını geliştirerek zenginleştiriyor. Geçtiğimiz ay, Emirates Skywards, Dubai Uluslararası Havaalanı (DXB) Terminal 3’te bulunan, Emirates Skywards Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. Yeni yolcu hizmet noktası, sadakat programının yeni ve mevcut üyelerine açık. Ayrıca bu noktaya gelen yolcular programa kaydolup, profil oluşturabilirken aynı zamanda Skywards Milleri ve hizmetleri ile ilgili bilgi alabiliyorlar. Emirates Skywards hakkında: Emirates ve flydubai’nin ödüllü sadakat programı Emirates Skywards, her biri kendine özgü imtiyazlara sahip olan, dört aşamalı üyelik imkânı sunuyor: Blue, Silver, Gold ve Platinum. Emirates Skywards üyeleri, Emirates, flydubai ya da ortak havayolları ile uçtuklarında ya da programın belirlemiş olduğu oteller, araç kiralama şirketleri, finans, otel gibi ortak kuruluşlarından yararlandıklarında, Skywards Milleri kazanıyorlar. Skywards Milleri ile Emirates ve diğer Emirates Skywards ortak havayolları, uçuş güncellemeleri, otel konaklamaları, bölge gezileri ve özel alışveriş imkanları gibi, birçok ayrıcalık kazanılabiliyor. Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 86 ülkede 158 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Atatürk ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.

 

Emirates Skywards’a Mükemmellik Ödülü!

23 milyondan fazla üyesi ile yolcularına birbirinden özel ayrıcalık sunan Emirates Sywards, 2019 Sadakat Ödülleri’nde ‘Yönetimde Mükemmellik’ ödülüne layık görüldü.

Emirates ve flydubai’nin ödüllü sadakat programı Emirates Skywards, Paris’te düzenlenen 2019 Sadakat Ödülleri’nde ‘Yönetimde Mükemmellik’ ödülüne layık görüldü. 2018 yılında lansmanı yapılan, 23 milyondan fazla üyeye sahip olan sadakat programında bu zamana kadar, 1.5 milyara yakın mil kullanımı gerçekleşti.

Ödül töreni, seyahat endüstrisindeki sadakat programları ve yolcu sadakati konularına odaklanarak, önde gelen bağımsız yönetim şirketi Global Flight tarafından 15. Sadakat & Ödülleri Konferansı’nda gerçekleştirildi. Art arda ikinci kez bu ödülü alan Emirates Skywards’ın ödülü, Kıdemli Başkan Yardımcısı Dr. Nejib Ben Khedher tarafından teslim alındı.

Emirates Skywards, 2018 yılında üye katılımı ve hizmetleri optimize etmek için veri biliminden yararlanmasından dolayı ödül almıştı. Bu sene, Emirates Skywards; Emirates.com üzerinden uçuşlarını rezerve eden üyelerine yönelik, endüstride bir ilk olan dinamik sınıf yükseltme ve Cash+Miles promosyonlarını sunarak, kişiselleştirme hizmetlerini sürekli geliştirmesi ile bu sene de ödüle layık görüldü.

Erişim kolaylığı ve rezervasyon sırasında görülebilir şekilde tasarlanan hizmetler, üye sadakat durumu ve uçuş seçimi ile ilişkili 150’den fazla parametre ile yönlendiriliyor. Önümüzdeki aylarda, sistem, geliştirilmiş öngörülü modelleme ve yapay zekâ kullanılarak ve Emirates’in mobil kanallarında da kullanılabilir hale getirilerek, daha da geliştirilecek.

Dr Nejib Ben Khedher konuya dair yaptığı açıklamada: “Emirates Skywards sadakat programını yönlendiren temel ilke, sağladığımız imkanları geliştirerek, üyelerimizin, Millerinden elde ettikleri değeri sürekli olarak arttırmak. Bunun için, Emirates.com üzerinde rezervasyon yaparken karşılarına çıkan hizmetlerimiz, üyelerimize sınıf yükseltme ve Cash+Miles biletleri alımlarında Millerini kullanmaları aşamasında cazip fırsatlar sağlıyor. 2018 yılındaki lansmanından beri, bu hizmetlerden, neredeyse 1.5 milyar Mili geri kullanarak yararlanan üyelerin katılımında önemli bir artış olduğuna tanık olduk,” dedi.

Emirates Skywards şu anda, 23 milyondan fazla küresel üye tabanına sahip. Son 12 aydır program, üyelerine sunduğu hizmetleri, sadece Mil kazanmada değil, Milleri kullanmak için daha fazla alan elde etmelerini fırsat sağlayarak, önemli ölçüde genişletmiş oldu.

Programın genişletilmesinin yanı sıra, Emirates Skywards, dijital mecralardaki içeriğini, üyelerine, Mil kazanma ve harcamaya yönelik fırsatları daha iyi bir şekilde duyurmak için, Emirates uygulamasını geliştirerek zenginleştiriyor.

Geçtiğimiz ay, Emirates Skywards, Dubai Uluslararası Havaalanı (DXB) Terminal 3’te bulunan, Emirates Skywards Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. Yeni yolcu hizmet noktası, sadakat programının yeni ve mevcut üyelerine açık. Ayrıca bu noktaya gelen yolcular programa kaydolup, profil oluşturabilirken aynı zamanda Skywards Milleri ve hizmetleri ile ilgili bilgi alabiliyorlar.

Emirates Skywards hakkında:

Emirates ve flydubai’nin ödüllü sadakat programı Emirates Skywards, her biri kendine özgü imtiyazlara sahip olan, dört aşamalı üyelik imkânı sunuyor: Blue, Silver, Gold ve Platinum. Emirates Skywards üyeleri, Emirates, flydubai ya da ortak havayolları ile uçtuklarında ya da programın belirlemiş olduğu oteller, araç kiralama şirketleri, finans, otel gibi ortak kuruluşlarından yararlandıklarında, Skywards Milleri kazanıyorlar. Skywards Milleri ile Emirates ve diğer Emirates Skywards ortak havayolları, uçuş güncellemeleri, otel konaklamaları, bölge gezileri ve özel alışveriş imkanları gibi, birçok ayrıcalık kazanılabiliyor.

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 86 ülkede 158 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Atatürk ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Hej8Yt
via IFTTT

Corendon Airlines, ITB Berlin Fuarı Yolcularını Acapella Konseriyle Uğurladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2HhMnJJ

Corendon Airlines, ITB Berlin Fuarı Yolcularını Acapella Konseriyle Uğurladı Corendon Airlines, ITB Berlin Fuarı Yolcularını Acapella Konseriyle Uğurladı Corendon Airlines, Avrupa’nın en önemli turizm fuarlarından biri olan ITB Berlin Uluslararası Turizm Fuarı’na giden sektör profesyonellerini ve ziyaretçileri, uçuş öncesinde Fraport TAV Antalya Havalimanı’nda gerçekleştirilen “SesVerSus”un acapella konseriyle uğurladı. Dış hatlar terminalinde yapılan konser, havalimanındaki yolcuların beğenisini topladı. Corendon Airlines, her yıl olduğu gibi bu yılda ITB Berlin Uluslararası Turizm Fuarı için Antalya‘dan Berlin’e özel uçuş düzenledi. Turizm profesyonellerini ve diğer katılımcıları fuara taşıyacak Antalya-Berlin uçuşu öncesinde, havalimanında bir kokteyl düzenleyen Corendon Airlines misafirlerine hoş bir sürpriz yaparak onları konserle uğurladı. Fraport TAV Antalya Havalimanı Dış Hatlar Terminali’nde kurulan sahnede gerçekleşen “SesVerSus A capella” grubunun konseri, tüm misafirlerin büyük beğenisini topladı. Corendon Airlines geçen yıl da uçuş sırasında gerçekleştirilen flashmob gösterisiyle çok konuşulmuştu. Bir kısmı Corendon Airlines kabin ve kokpit ekipleri gibi giyinen, bir kısmı da yolcuların arasında yer alan profesyonel opera solistlerinin, tüm yolcular uçakta yerlerini aldıktan sonra Verdi’nin ‘La Traviata’ operasını seslendirerek gerçekleştirdiği flashmob gösterisi, Corendon Airlines misafirlerinin anılarında unutulmaz bir yer edinmişti. Corendon Airlines, ITB Berlin 2019’da ziyaretçilerini 25. salon 122 no’lu standında ağırlayacak. Ses Ver Sus Hakkında SesVerSus A capella, 2011 yılında, Türkiye’de pek yaygın olmayan acapella müzik türünün ülkemizde bilinirliğini artırmak amacıyla kuruldu. Sadece insan sesiyle, enstrüman olmadan müzik yapan grup, Türk ezgilerini acapella ile harmanladıkları çalışmalarıyla hem Türk ezgilerini dünyaya duyurma hem de acapella müzik alanında ülkemizi temsil etme konusunda önemli bir başarı elde etti. Repertuarında bulunan klasik batı müziğinden çağdaş yapıtlara, türkülerden caza, çeşitli dillerden ve coğrafyalardan farklı birçok ezgi ile herkese hitap eden grubun dinleyici sayısı her geçen gün artıyor. ITB Berlin Hakkında 6 – 10 Mart 2019 tarihleri arasında 53. kez düzenlenecek ITB Berlin’e beş kıtadan 180 ülke katılıyor. 160 bin kişinin ziyaret etmesi beklenen ITB Berlin 2019’un ilk üç günü sektör profesyonellerine, son iki günü ise halka açık olacak. Önümüzdeki sezon için Avrupa pazarından beklentisi büyük olan Türk turizmcilerin ITB Berlin Turizm Fuarı 2019’a rekor katılımda bulunmaları bekleniyor. Corendon Airlines Hakkında 2005 yılında Corendon Turizm Grubu bünyesinde kurulan Corendon Airlines, 14 yıl gibi kısa bir sürede yılda 3 milyon yolcu taşıyarak Türkiye’ye en fazla turist getiren havayollarından biri konumuna yükseldi. 2019’da biri Türkiye, 2’si Avrupa bayraklı olmak üzere 3 havayolu şirketiyle 24 Boeing 737 uçağı ile operasyon yürütecek olan havayolu; operasyon ağına ve tanıtım faaliyetlerine yaptığı yatırımlarla Hollanda, Belçika, İskandinav ülkeleri, Almanya gibi destinasyonlarda ismini Türkiye ile özdeşleştirdi. SesVerSus’un acapella konserini izlemek için: https://youtu.be/LDigcr6yGHw

Corendon Airlines, ITB Berlin Fuarı Yolcularını Acapella Konseriyle Uğurladı

Corendon Airlines, Avrupa’nın en önemli turizm fuarlarından biri olan ITB Berlin Uluslararası Turizm Fuarı’na giden sektör profesyonellerini ve ziyaretçileri, uçuş öncesinde Fraport TAV Antalya Havalimanı’nda gerçekleştirilen “SesVerSus”un acapella konseriyle uğurladı. Dış hatlar terminalinde yapılan konser, havalimanındaki yolcuların beğenisini topladı.

Corendon Airlines, her yıl olduğu gibi bu yılda ITB Berlin Uluslararası Turizm Fuarı için Antalya‘dan Berlin’e özel uçuş düzenledi. Turizm profesyonellerini ve diğer katılımcıları fuara taşıyacak Antalya-Berlin uçuşu öncesinde, havalimanında bir kokteyl düzenleyen Corendon Airlines misafirlerine hoş bir sürpriz yaparak onları konserle uğurladı. Fraport TAV Antalya Havalimanı Dış Hatlar Terminali’nde kurulan sahnede gerçekleşen “SesVerSus A capella” grubunun konseri, tüm misafirlerin büyük beğenisini topladı.

Corendon Airlines geçen yıl da uçuş sırasında gerçekleştirilen flashmob gösterisiyle çok konuşulmuştu. Bir kısmı Corendon Airlines kabin ve kokpit ekipleri gibi giyinen, bir kısmı da yolcuların arasında yer alan profesyonel opera solistlerinin, tüm yolcular uçakta yerlerini aldıktan sonra Verdi’nin ‘La Traviata’ operasını seslendirerek gerçekleştirdiği flashmob gösterisi, Corendon Airlines misafirlerinin anılarında unutulmaz bir yer edinmişti.

Corendon Airlines, ITB Berlin 2019’da ziyaretçilerini 25. salon 122 no’lu standında ağırlayacak.

Ses Ver Sus Hakkında

SesVerSus A capella, 2011 yılında, Türkiye’de pek yaygın olmayan acapella müzik türünün ülkemizde bilinirliğini artırmak amacıyla kuruldu. Sadece insan sesiyle, enstrüman olmadan müzik yapan grup, Türk ezgilerini acapella ile harmanladıkları çalışmalarıyla hem Türk ezgilerini dünyaya duyurma hem de acapella müzik alanında ülkemizi temsil etme konusunda önemli bir başarı elde etti. Repertuarında bulunan klasik batı müziğinden çağdaş yapıtlara, türkülerden caza, çeşitli dillerden ve coğrafyalardan farklı birçok ezgi ile herkese hitap eden grubun dinleyici sayısı her geçen gün artıyor.

ITB Berlin Hakkında

6 – 10 Mart 2019 tarihleri arasında 53. kez düzenlenecek ITB Berlin’e beş kıtadan 180 ülke katılıyor. 160 bin kişinin ziyaret etmesi beklenen ITB Berlin 2019’un ilk üç günü sektör profesyonellerine, son iki günü ise halka açık olacak. Önümüzdeki sezon için Avrupa pazarından beklentisi büyük olan Türk turizmcilerin ITB Berlin Turizm Fuarı 2019’a rekor katılımda bulunmaları bekleniyor.

Corendon Airlines Hakkında

2005 yılında Corendon Turizm Grubu bünyesinde kurulan Corendon Airlines, 14 yıl gibi kısa bir sürede yılda 3 milyon yolcu taşıyarak Türkiye’ye en fazla turist getiren havayollarından biri konumuna yükseldi. 2019’da biri Türkiye, 2’si Avrupa bayraklı olmak üzere 3 havayolu şirketiyle 24 Boeing 737 uçağı ile operasyon yürütecek olan havayolu; operasyon ağına ve tanıtım faaliyetlerine yaptığı yatırımlarla Hollanda, Belçika, İskandinav ülkeleri, Almanya gibi destinasyonlarda ismini Türkiye ile özdeşleştirdi.

SesVerSus’un acapella konserini izlemek için:

https://youtu.be/LDigcr6yGHw



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2HhMnJJ
via IFTTT

Pegasus, 2018 yılını 8,3 milyar TL ciro ile kapattı Pegasus, 2018 yılını 8,3 milyar TL ciro ile kapattı Pegasus Hava Yolları, 2018 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) yer alan verilere göre 2018 yılında misafir sayısını yüzde 8 artırarak 30 milyon misafire yaklaşan Pegasus, cirosunu ise yüzde 55 yükselterek 8,3 milyar TL’ye çıkardı. Pegasus’un 2018 yılı net dönem kârı ise 507 milyon TL olarak gerçekleşti. Pegasus, 2018 sonu itibarıyla iç hatlarda 17,7; dış hatlarda 12,3 olmak üzere toplam 30 milyon misafirine hizmet verdi. Pegasus’un bir önceki yıla göre iç hat misafir sayısı yüzde 5 artarken, dış hatlarda misafir sayısı yüzde 12 oranında büyüdü. Mehmet T. Nane: “2019 yılı bizim için yine büyüme yılı olmaya aday” 2018 yılının sonuçlarını değerlendiren Pegasus Hava Yolları Genel Müdürü Mehmet T. Nane: “2018 yılı Pegasus Hava Yolları açısından son derece olumlu geçti. Artan turist sayısıyla birlikte biz de dış hat yolcu sayımızı %12 artırmayı başardık. İç hatlarda ise yolcu sayımız %5 artış gösterdi. Gelirlerimizi 1,5 kat artırdık, kârlılığımızı ise artan petrol fiyatlarına rağmen geçen yılki seviyede korumayı başardık. Kısacası her önemli metrikte iyileşme olan bir yıl daha geçirdik diyebiliriz.” dedi. 2019’a dair görüşlerini de aktaran Mehmet T. Nane; “2019 yılı, zor geçen bir 2018’in devamı niteliğinde olacaktır. Turizm, 2018 yılına büyük katkı sağladı. 2019 yılında bunun devam edeceğini öngörüyoruz. Buna paralel olarak da havayoluyla seyahat eden yolcu sayısının artacağını düşünebiliriz. Biz de planlamalarımızı buna uygun şekilde yapıyoruz. Dalgalı suları hem ülkemiz hem de şirketimiz için avantajlı hale getirmek konusunda önemli sektörlerden biri olduğumuzu düşünüyoruz. Bu nedenle 2019 yılı bizim için yine büyüme yılı olmaya aday.” dedi. 2019 yılında da hız kesmeden yatırımlarına devam edeceklerini belirten Mehmet T. Nane;“2018 yılında 10 uçak teslim almıştık. 2019 yılında filomuza yeni uçaklar eklemeye devam edeceğiz. Bu bağlamda 11 yeni uçağı bu sene Airbus’tan teslim almayı bekliyoruz. İlk 321neo’larımızı bu sene teslim alacağız. Misafir memnuniyeti en büyük başarı kriterlerimizden bir tanesi ve buradan asla ödün vermiyoruz. Dijitalleşme ise misafirlerimizin deneyimlerini artırarak bizi tercih etmelerini sağlayan önemli unsurlardan…” şeklinde konuştu. Dijital dönüşüme son hız devam Dijitalleşme yatırımlarının son sürat devam edeceğini ifade eden Mehmet T. Nane, “Dijitalleşme, Pegasus’un son yıllardaki en önemli odak alanı. 2018 yılında girdiğimiz dijital dönüşümle amacımız, bilet satın alımından seyahatin tüm adımlarına kadar misafirlerimizin deneyimini kolaylaştıracak ve yalınlaştıracak dijital çözümler üretmek. Önceliğimiz ise misafirlerimizin seyahatlerinde en fazla olumlu etkiyi yaratacak alanlar… Bu kapsamda dijitalleşmeyi internet sitemiz ve mobil kanallarımızın yanı sıra havaalanı ve uçak içi seyahat deneyiminde de yaratıyoruz.” dedi. Hava alanı süreçlerinin dijitalleşmesinin ve yalınlaşmasının toplam misafir deneyimi açısından çok önemli olduğunu vurgulayan Mehmet T. Nane: “Sabiha Gökçen Havalimanı’nda uygulamaya başladığımız; misafirlerimizin hızlı, pratik ve dijital yolculuğunda bagajlarını kolay ve hızlı teslim edebilmeleri için geliştirdiğimiz Ekspres Bagaj hizmeti ve misafirlerimizi seyahatleri boyunca bilgilendirerek yönlendirebilmek ve seyahat deneyimlerini kolaylaştırmak için geliştirdiğimiz Seyahat Asistanı Programı çok güzel birer örnek. Bu ve benzeri uygulamaları diğer hava alanlarında da uygulamaya almak ve daha fazla dijital temas noktasını misafirleri yönlendirici şekilde kullanmak hedefindeyiz. Türkiye’nin dijital hava yolu olarak, 2019’da da teknolojiyi en üst seviyede kullanacağız ve misafir deneyiminde fark yaratma hedefiyle geliştirdiğimiz projelerimizi üretmeye devam edeceğiz.” şeklinde konuştu. Pegasus Hava Yolları Hakkında: 1990 yılında havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005’te ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsedi. Türkiye’nin lider düşük maliyetli hava yolu olan Pegasus, hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna olan inancıyla ve uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeliyle misafirlerine uygun fiyatlı ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlıyor. 2018 itibarıyla “Türkiye’nin Dijital Hava Yolu” söylemiyle faaliyet gösteren Pegasus, misafirlerini 35’i yurt içinde, 70’i yurt dışında olmak üzere toplam 40 ülkede 105 noktaya ulaştırıyor; İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştiriyor. Pegasus, misafir deneyimini odak alan yaklaşımıyla onların seyahat deneyimlerini kolaylaştıracak dijital teknolojiler ve benzersiz yenilikler sunuyor.

Pegasus, 2018 yılını 8,3 milyar TL ciro ile kapattı

Pegasus Hava Yolları, 2018 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) yer alan verilere göre 2018 yılında misafir sayısını yüzde 8 artırarak 30 milyon misafire yaklaşan Pegasus, cirosunu ise yüzde 55 yükselterek 8,3 milyar TL’ye çıkardı. Pegasus’un 2018 yılı net dönem kârı ise 507 milyon TL olarak gerçekleşti.

Pegasus, 2018 sonu itibarıyla iç hatlarda 17,7; dış hatlarda 12,3 olmak üzere toplam 30 milyon misafirine hizmet verdi. Pegasus’un bir önceki yıla göre iç hat misafir sayısı yüzde 5 artarken, dış hatlarda misafir sayısı yüzde 12 oranında büyüdü.

Mehmet T. Nane: “2019 yılı bizim için yine büyüme yılı olmaya aday”

2018 yılının sonuçlarını değerlendiren Pegasus Hava Yolları Genel Müdürü Mehmet T. Nane: “2018 yılı Pegasus Hava Yolları açısından son derece olumlu geçti. Artan turist sayısıyla birlikte biz de dış hat yolcu sayımızı %12 artırmayı başardık. İç hatlarda ise yolcu sayımız %5 artış gösterdi. Gelirlerimizi 1,5 kat artırdık, kârlılığımızı ise artan petrol fiyatlarına rağmen geçen yılki seviyede korumayı başardık. Kısacası her önemli metrikte iyileşme olan bir yıl daha geçirdik diyebiliriz.” dedi.

2019’a dair görüşlerini de aktaran Mehmet T. Nane; “2019 yılı, zor geçen bir 2018’in devamı niteliğinde olacaktır. Turizm, 2018 yılına büyük katkı sağladı. 2019 yılında bunun devam edeceğini öngörüyoruz. Buna paralel olarak da havayoluyla seyahat eden yolcu sayısının artacağını düşünebiliriz. Biz de planlamalarımızı buna uygun şekilde yapıyoruz. Dalgalı suları hem ülkemiz hem de şirketimiz için avantajlı hale getirmek konusunda önemli sektörlerden biri olduğumuzu düşünüyoruz. Bu nedenle 2019 yılı bizim için yine büyüme yılı olmaya aday.” dedi.

2019 yılında da hız kesmeden yatırımlarına devam edeceklerini belirten Mehmet T. Nane;“2018 yılında 10 uçak teslim almıştık. 2019 yılında filomuza yeni uçaklar eklemeye devam edeceğiz. Bu bağlamda 11 yeni uçağı bu sene Airbus’tan teslim almayı bekliyoruz. İlk 321neo’larımızı bu sene teslim alacağız. Misafir memnuniyeti en büyük başarı kriterlerimizden bir tanesi ve buradan asla ödün vermiyoruz. Dijitalleşme ise misafirlerimizin deneyimlerini artırarak bizi tercih etmelerini sağlayan önemli unsurlardan…” şeklinde konuştu.

Dijital dönüşüme son hız devam

Dijitalleşme yatırımlarının son sürat devam edeceğini ifade eden Mehmet T. Nane, “Dijitalleşme, Pegasus’un son yıllardaki en önemli odak alanı. 2018 yılında girdiğimiz dijital dönüşümle amacımız, bilet satın alımından seyahatin tüm adımlarına kadar misafirlerimizin deneyimini kolaylaştıracak ve yalınlaştıracak dijital çözümler üretmek. Önceliğimiz ise misafirlerimizin seyahatlerinde en fazla olumlu etkiyi yaratacak alanlar… Bu kapsamda dijitalleşmeyi internet sitemiz ve mobil kanallarımızın yanı sıra havaalanı ve uçak içi seyahat deneyiminde de yaratıyoruz.” dedi.

Hava alanı süreçlerinin dijitalleşmesinin ve yalınlaşmasının toplam misafir deneyimi açısından çok önemli olduğunu vurgulayan Mehmet T. Nane: “Sabiha Gökçen Havalimanı’nda uygulamaya başladığımız; misafirlerimizin hızlı, pratik ve dijital yolculuğunda bagajlarını kolay ve hızlı teslim edebilmeleri için geliştirdiğimiz Ekspres Bagaj hizmeti ve misafirlerimizi seyahatleri boyunca bilgilendirerek yönlendirebilmek ve seyahat deneyimlerini kolaylaştırmak için geliştirdiğimiz Seyahat Asistanı Programı çok güzel birer örnek. Bu ve benzeri uygulamaları diğer hava alanlarında da uygulamaya almak ve daha fazla dijital temas noktasını misafirleri yönlendirici şekilde kullanmak hedefindeyiz. Türkiye’nin dijital hava yolu olarak, 2019’da da teknolojiyi en üst seviyede kullanacağız ve misafir deneyiminde fark yaratma hedefiyle geliştirdiğimiz projelerimizi üretmeye devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.

Pegasus Hava Yolları Hakkında:

1990 yılında havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005’te ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsedi. Türkiye’nin lider düşük maliyetli hava yolu olan Pegasus, hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna olan inancıyla ve uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeliyle misafirlerine uygun fiyatlı ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlıyor. 2018 itibarıyla “Türkiye’nin Dijital Hava Yolu” söylemiyle faaliyet gösteren Pegasus, misafirlerini 35’i yurt içinde, 70’i yurt dışında olmak üzere toplam 40 ülkede 105 noktaya ulaştırıyor; İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştiriyor. Pegasus, misafir deneyimini odak alan yaklaşımıyla onların seyahat deneyimlerini kolaylaştıracak dijital teknolojiler ve benzersiz yenilikler sunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2EQdIBb
via IFTTT

Pegasus, 2018 yılını 8,3 milyar TL ciro ile kapattı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2EQdIBb

TAV iki havalimanıyla Avrupa’nın en iyileri arasında TAV iki havalimanıyla Avrupa’nın en iyileri arasında TAV Havalimanları’nın işlettiği Zagreb ve Üsküp havalimanları kendi kategorilerinde Avrupa’nın en iyi havalimanları seçildi. ACI World tarafından yolcuların değerlendirmelerine göre verilen ödüller eylül ayında Bali’de düzenlenecek törenle sahiplerine verilecek. TAV Havalimanları’nın işlettiği Zagreb ve Üsküp havalimanları, Avrupa’nın en iyi havalimanları arasında yer aldı. İki havalimanı Dünya Havalimanları Konseyi (ACI World) tarafından verilen Havalimanı Hizmet Kalitesi (Airport Service Quality ASQ) ödüllerinde kendi kategorilerinde ödüllendirildi. Üsküp Havalimanı “Yılda 2 milyondan az yolcu” kategorisinde, Zagreb Havalimanı da “Yılda 2-5 milyon yolcu kategorisinde” ödül kazandı. Ödüller, ACI tarafından 91 ülkede 640 bin yolcuyla yapılan anket sonuçlarına göre belirleniyor. TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener “TAV olarak bugün yedi ülkede 15 havalimanı işletiyoruz. Geçtiğimiz yıl işlettiğimiz havalimanlarında 152 milyon yolcuya hizmet verdik. Tüm operasyonlarımızın odağında yolcu memnuniyeti yer alıyor. Yolcularımıza güvenli, hızlı ve konforlu bir seyahat deneyimi sunmak üzere çalışıyoruz. Bu amaçla, yolcu ihtiyaçları ve beklentilerini yakından takip ederek inovatif çözümler üretiyoruz. Bu yöndeki çalışmalarımızın yolcularımız tarafından takdir edildiğini görmekten mutluluk duyuyoruz. Sahip olduğumuz insan kaynağı ve bilgi birikimiyle, havalimanı işletmeciliğinde dünyanın her yerinde tercih edilen bir marka haline geldik. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyorum” dedi. ACI World Genel Sekreteri Angela Gittens “ASQ ödülleri en iyi müşteri deneyimini sunan havalimanlarının kazanımlarını kutluyor ve havalimanı işletmecileri için en önemli başarıyı oluşturuyor. Havalimanları, giderek rekabetçi hale gelen bir endüstride müşteri deneyiminin iş sonuçları açısından önemli bir araç haline geldiğini fark ediyor. ASQ, havalimanlarının performansını değerlendirmek için küresel ölçekte objektif kriterlere dayanan ve karşılaştırma olanağı sunan tek program” dedi. Zagreb ve Üsküp’ün yanı sıra, TAV’ın iştirakleri BTA ve TAV İşletme Hizmetleri ile tüm yiyecek-içecek operasyonu, lounge, otopark ve CIP hizmetlerini üstlendiği Umman, Muskat Havalimanı da Ortadoğu’da “hizmet kalitesini en fazla geliştiren” havalimanı seçildi. TAV Havalimanları hakkında Dünyanın önde gelen havalimanı işletmecileri arasında yer alan TAV Havalimanları, Türkiye’de İstanbul Atatürk, Antalya, Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Milas Bodrum ve Gazipaşa Alanya havalimanlarını işletiyor. TAV yurtdışında ise Gürcistan’ın Tiflis ve Batum, Tunus’un Monastır ve Enfidha-Hammamet, Makedonya’nın Üsküp ile Ohrid, Suudi Arabistan’ın Medine ve Hırvatistan’ın Zagreb Havalimanı’nda faaliyet gösteriyor. Holding, duty free, yiyecek-içecek hizmetleri, yer hizmetleri, bilişim, güvenlik ve işletme hizmetleri gibi havalimanı operasyonunun diğer alanlarında da faaliyet gösteriyor. Bu çerçevede TAV Havalimanları, Letonya’nın Riga Havalimanı’nda da duty free, yiyecek içecek ve diğer ticari alanların işletmesini gerçekleştiriyor. Şirket 2018’de iştirakleriyle birlikte bir milyon uçak seferine ve 152 milyon yolcuya hizmet sundu.

TAV iki havalimanıyla Avrupa’nın en iyileri arasında

TAV Havalimanları’nın işlettiği Zagreb ve Üsküp havalimanları kendi kategorilerinde Avrupa’nın en iyi havalimanları seçildi. ACI World tarafından yolcuların değerlendirmelerine göre verilen ödüller eylül ayında Bali’de düzenlenecek törenle sahiplerine verilecek.

TAV Havalimanları’nın işlettiği Zagreb ve Üsküp havalimanları, Avrupa’nın en iyi havalimanları arasında yer aldı. İki havalimanı Dünya Havalimanları Konseyi (ACI World) tarafından verilen Havalimanı Hizmet Kalitesi (Airport Service Quality ASQ) ödüllerinde kendi kategorilerinde ödüllendirildi. Üsküp Havalimanı “Yılda 2 milyondan az yolcu” kategorisinde, Zagreb Havalimanı da “Yılda 2-5 milyon yolcu kategorisinde” ödül kazandı. Ödüller, ACI tarafından 91 ülkede 640 bin yolcuyla yapılan anket sonuçlarına göre belirleniyor.

TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener “TAV olarak bugün yedi ülkede 15 havalimanı işletiyoruz. Geçtiğimiz yıl işlettiğimiz havalimanlarında 152 milyon yolcuya hizmet verdik. Tüm operasyonlarımızın odağında yolcu memnuniyeti yer alıyor. Yolcularımıza güvenli, hızlı ve konforlu bir seyahat deneyimi sunmak üzere çalışıyoruz. Bu amaçla, yolcu ihtiyaçları ve beklentilerini yakından takip ederek inovatif çözümler üretiyoruz. Bu yöndeki çalışmalarımızın yolcularımız tarafından takdir edildiğini görmekten mutluluk duyuyoruz. Sahip olduğumuz insan kaynağı ve bilgi birikimiyle, havalimanı işletmeciliğinde dünyanın her yerinde tercih edilen bir marka haline geldik. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.

ACI World Genel Sekreteri Angela Gittens “ASQ ödülleri en iyi müşteri deneyimini sunan havalimanlarının kazanımlarını kutluyor ve havalimanı işletmecileri için en önemli başarıyı oluşturuyor. Havalimanları, giderek rekabetçi hale gelen bir endüstride müşteri deneyiminin iş sonuçları açısından önemli bir araç haline geldiğini fark ediyor. ASQ, havalimanlarının performansını değerlendirmek için küresel ölçekte objektif kriterlere dayanan ve karşılaştırma olanağı sunan tek program” dedi.

Zagreb ve Üsküp’ün yanı sıra, TAV’ın iştirakleri BTA ve TAV İşletme Hizmetleri ile tüm yiyecek-içecek operasyonu, lounge, otopark ve CIP hizmetlerini üstlendiği Umman, Muskat Havalimanı da Ortadoğu’da “hizmet kalitesini en fazla geliştiren” havalimanı seçildi.

TAV Havalimanları hakkında

Dünyanın önde gelen havalimanı işletmecileri arasında yer alan TAV Havalimanları, Türkiye’de İstanbul Atatürk, Antalya, Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Milas Bodrum ve Gazipaşa Alanya havalimanlarını işletiyor. TAV yurtdışında ise Gürcistan’ın Tiflis ve Batum, Tunus’un Monastır ve Enfidha-Hammamet, Makedonya’nın Üsküp ile Ohrid, Suudi Arabistan’ın Medine ve Hırvatistan’ın Zagreb Havalimanı’nda faaliyet gösteriyor. Holding, duty free, yiyecek-içecek hizmetleri, yer hizmetleri, bilişim, güvenlik ve işletme hizmetleri gibi havalimanı operasyonunun diğer alanlarında da faaliyet gösteriyor. Bu çerçevede TAV Havalimanları, Letonya’nın Riga Havalimanı’nda da duty free, yiyecek içecek ve diğer ticari alanların işletmesini gerçekleştiriyor. Şirket 2018’de iştirakleriyle birlikte bir milyon uçak seferine ve 152 milyon yolcuya hizmet sundu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2IVXmej
via IFTTT