6 Mart 2019 Çarşamba

TAV iki havalimanıyla Avrupa’nın en iyileri arasında TAV iki havalimanıyla Avrupa’nın en iyileri arasında TAV Havalimanları’nın işlettiği Zagreb ve Üsküp havalimanları kendi kategorilerinde Avrupa’nın en iyi havalimanları seçildi. ACI World tarafından yolcuların değerlendirmelerine göre verilen ödüller eylül ayında Bali’de düzenlenecek törenle sahiplerine verilecek. TAV Havalimanları’nın işlettiği Zagreb ve Üsküp havalimanları, Avrupa’nın en iyi havalimanları arasında yer aldı. İki havalimanı Dünya Havalimanları Konseyi (ACI World) tarafından verilen Havalimanı Hizmet Kalitesi (Airport Service Quality ASQ) ödüllerinde kendi kategorilerinde ödüllendirildi. Üsküp Havalimanı “Yılda 2 milyondan az yolcu” kategorisinde, Zagreb Havalimanı da “Yılda 2-5 milyon yolcu kategorisinde” ödül kazandı. Ödüller, ACI tarafından 91 ülkede 640 bin yolcuyla yapılan anket sonuçlarına göre belirleniyor. TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener “TAV olarak bugün yedi ülkede 15 havalimanı işletiyoruz. Geçtiğimiz yıl işlettiğimiz havalimanlarında 152 milyon yolcuya hizmet verdik. Tüm operasyonlarımızın odağında yolcu memnuniyeti yer alıyor. Yolcularımıza güvenli, hızlı ve konforlu bir seyahat deneyimi sunmak üzere çalışıyoruz. Bu amaçla, yolcu ihtiyaçları ve beklentilerini yakından takip ederek inovatif çözümler üretiyoruz. Bu yöndeki çalışmalarımızın yolcularımız tarafından takdir edildiğini görmekten mutluluk duyuyoruz. Sahip olduğumuz insan kaynağı ve bilgi birikimiyle, havalimanı işletmeciliğinde dünyanın her yerinde tercih edilen bir marka haline geldik. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyorum” dedi. ACI World Genel Sekreteri Angela Gittens “ASQ ödülleri en iyi müşteri deneyimini sunan havalimanlarının kazanımlarını kutluyor ve havalimanı işletmecileri için en önemli başarıyı oluşturuyor. Havalimanları, giderek rekabetçi hale gelen bir endüstride müşteri deneyiminin iş sonuçları açısından önemli bir araç haline geldiğini fark ediyor. ASQ, havalimanlarının performansını değerlendirmek için küresel ölçekte objektif kriterlere dayanan ve karşılaştırma olanağı sunan tek program” dedi. Zagreb ve Üsküp’ün yanı sıra, TAV’ın iştirakleri BTA ve TAV İşletme Hizmetleri ile tüm yiyecek-içecek operasyonu, lounge, otopark ve CIP hizmetlerini üstlendiği Umman, Muskat Havalimanı da Ortadoğu’da “hizmet kalitesini en fazla geliştiren” havalimanı seçildi. TAV Havalimanları hakkında Dünyanın önde gelen havalimanı işletmecileri arasında yer alan TAV Havalimanları, Türkiye’de İstanbul Atatürk, Antalya, Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Milas Bodrum ve Gazipaşa Alanya havalimanlarını işletiyor. TAV yurtdışında ise Gürcistan’ın Tiflis ve Batum, Tunus’un Monastır ve Enfidha-Hammamet, Makedonya’nın Üsküp ile Ohrid, Suudi Arabistan’ın Medine ve Hırvatistan’ın Zagreb Havalimanı’nda faaliyet gösteriyor. Holding, duty free, yiyecek-içecek hizmetleri, yer hizmetleri, bilişim, güvenlik ve işletme hizmetleri gibi havalimanı operasyonunun diğer alanlarında da faaliyet gösteriyor. Bu çerçevede TAV Havalimanları, Letonya’nın Riga Havalimanı’nda da duty free, yiyecek içecek ve diğer ticari alanların işletmesini gerçekleştiriyor. Şirket 2018’de iştirakleriyle birlikte bir milyon uçak seferine ve 152 milyon yolcuya hizmet sundu.

TAV iki havalimanıyla Avrupa’nın en iyileri arasında

TAV Havalimanları’nın işlettiği Zagreb ve Üsküp havalimanları kendi kategorilerinde Avrupa’nın en iyi havalimanları seçildi. ACI World tarafından yolcuların değerlendirmelerine göre verilen ödüller eylül ayında Bali’de düzenlenecek törenle sahiplerine verilecek.

TAV Havalimanları’nın işlettiği Zagreb ve Üsküp havalimanları, Avrupa’nın en iyi havalimanları arasında yer aldı. İki havalimanı Dünya Havalimanları Konseyi (ACI World) tarafından verilen Havalimanı Hizmet Kalitesi (Airport Service Quality ASQ) ödüllerinde kendi kategorilerinde ödüllendirildi. Üsküp Havalimanı “Yılda 2 milyondan az yolcu” kategorisinde, Zagreb Havalimanı da “Yılda 2-5 milyon yolcu kategorisinde” ödül kazandı. Ödüller, ACI tarafından 91 ülkede 640 bin yolcuyla yapılan anket sonuçlarına göre belirleniyor.

TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener “TAV olarak bugün yedi ülkede 15 havalimanı işletiyoruz. Geçtiğimiz yıl işlettiğimiz havalimanlarında 152 milyon yolcuya hizmet verdik. Tüm operasyonlarımızın odağında yolcu memnuniyeti yer alıyor. Yolcularımıza güvenli, hızlı ve konforlu bir seyahat deneyimi sunmak üzere çalışıyoruz. Bu amaçla, yolcu ihtiyaçları ve beklentilerini yakından takip ederek inovatif çözümler üretiyoruz. Bu yöndeki çalışmalarımızın yolcularımız tarafından takdir edildiğini görmekten mutluluk duyuyoruz. Sahip olduğumuz insan kaynağı ve bilgi birikimiyle, havalimanı işletmeciliğinde dünyanın her yerinde tercih edilen bir marka haline geldik. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.

ACI World Genel Sekreteri Angela Gittens “ASQ ödülleri en iyi müşteri deneyimini sunan havalimanlarının kazanımlarını kutluyor ve havalimanı işletmecileri için en önemli başarıyı oluşturuyor. Havalimanları, giderek rekabetçi hale gelen bir endüstride müşteri deneyiminin iş sonuçları açısından önemli bir araç haline geldiğini fark ediyor. ASQ, havalimanlarının performansını değerlendirmek için küresel ölçekte objektif kriterlere dayanan ve karşılaştırma olanağı sunan tek program” dedi.

Zagreb ve Üsküp’ün yanı sıra, TAV’ın iştirakleri BTA ve TAV İşletme Hizmetleri ile tüm yiyecek-içecek operasyonu, lounge, otopark ve CIP hizmetlerini üstlendiği Umman, Muskat Havalimanı da Ortadoğu’da “hizmet kalitesini en fazla geliştiren” havalimanı seçildi.

TAV Havalimanları hakkında

Dünyanın önde gelen havalimanı işletmecileri arasında yer alan TAV Havalimanları, Türkiye’de İstanbul Atatürk, Antalya, Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Milas Bodrum ve Gazipaşa Alanya havalimanlarını işletiyor. TAV yurtdışında ise Gürcistan’ın Tiflis ve Batum, Tunus’un Monastır ve Enfidha-Hammamet, Makedonya’nın Üsküp ile Ohrid, Suudi Arabistan’ın Medine ve Hırvatistan’ın Zagreb Havalimanı’nda faaliyet gösteriyor. Holding, duty free, yiyecek-içecek hizmetleri, yer hizmetleri, bilişim, güvenlik ve işletme hizmetleri gibi havalimanı operasyonunun diğer alanlarında da faaliyet gösteriyor. Bu çerçevede TAV Havalimanları, Letonya’nın Riga Havalimanı’nda da duty free, yiyecek içecek ve diğer ticari alanların işletmesini gerçekleştiriyor. Şirket 2018’de iştirakleriyle birlikte bir milyon uçak seferine ve 152 milyon yolcuya hizmet sundu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2IVXmej
via IFTTT

TAV iki havalimanıyla Avrupa’nın en iyileri arasında


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2IVXmej

UZAKDOĞU’NUN AVRUPA’YA AÇILAN KAPISI YENİDEN TÜRKİYE OLACAK


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Hf0I9S

UZAKDOĞU’NUN AVRUPA’YA AÇILAN KAPISI YENİDEN TÜRKİYE OLACAK UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Emre ELDENER’in yazısını paylaşıyoruz. Geçtiğimiz yılın son aylarında patlak veren Ticaret Savaşları ne yazık ki küresel ekonomide dalgalanmalar yarattı. Çin, yıllardır sürdürdüğü büyüme ivmesini 2018 yılına taşıyamadı. ABD ve Çin arasındaki gerginlik küresel ticarette ve tabii ki lojistik sektöründe de etkisini gösterdi. Bunun en açık göstergesi Çin Yılbaşı tatili öncesinde lojistik süreçlerde yaşanan yoğunluktaki düşüştü. Her yıl Şubat ayında hava kargoda yaşanan yer problemi ve fiyatlardaki yükseliş bu yıl yaşanmadı. Bu da Çin’in ihracatındaki düşüşü gözler önüne serdi. Buna karşın resmin geneline baktığımızda Uzakdoğu ile yüzyıllara dayanan ticari ilişkilerimizde dönemsel yavaşlamalar olsa da Türkiye her zaman başta Çin olmak üzere Uzakdoğu ve Orta Asya ülkeleri tarafından ipek gibi kıymetli ürünlerin Avrupa’ya ulaştırılmasında tercih edilen bir rota olmuştur. Bunun yanı sıra Türkiye ile Uzakdoğu arasındaki sosyo-ekonomik ilişkiler yüzyıllar öncesine dayanmaktadır. Ülkemizin önümüzdeki dönemlerde hedeflenen dış ticaret ve ihracat rakamlarını yakalaması açısından da Uzakdoğu ülkeleri ile ticaretin geliştirilmesi gerekmektedir. Çünkü uluslararası ticaret yön değiştirmekte ve Doğu her geçen yıl önem kazanmaktadır. Uzakdoğu ve ülkemiz arasındaki taşımacılık faaliyetlerini gözlemlediğimizde öncelikli olarak denizyolu ve havayolu gelmektedir. Uzakdoğu ile yapılan dış ticaretin çok önemli bir kısmı denizyolu ve konteyner ile taşınmaktadır. Burada en önemli etken maliyetlerin çok daha uygun olmasıdır. Bir diğer alternatif ise kuşkusuz havayolu olarak karşımıza çıkmaktadır. İstanbul Havalimanı’nın da devreye girmesi ile ülkemizin uluslararası bir aktarma merkezi olma hedefine bir adım daha yaklaştığını söylemek mümkündür. Bu noktada Uzakdoğu ile aramızdaki lojistik akışların daha da kuvvetleneceğini öngörebiliyoruz. Türk lojistik sektörü açısından İstanbul Havalimanı kadar önemli bir diğer gelişme ise UTİKAD olarak her zaman desteklediğimiz intermodal taşımacılığın gelişmesine de büyük etki sağlayacak olan Bakü-Tiflis-Kars demiryolu hattının tamamlanmış olmasıdır. Mart 2015’de Vizyon Belgesi yayınlanan girişim çerçevesinde Çin; Asya, Avrupa ve Orta Doğu‘yu birbirine bağlayan devasa bir altyapı ve ulaşım, yatırım, enerji ve ticaret ağı oluşturmayı amaçlamaktadır. Türkiye tarafından “Modern İpek Yolu Projesi” olarak da adlandırılan Orta Koridor, Doğu ile Batı arasındaki mevcut hatlarda tamamlayıcı ve güvenli bir güzergâh olarak ön plana çıkmaktadır. Ülkemizin ulaştırma politikalarının temel ekseni, Çin’den Londra’ya kesintisiz bir taşımacılık hattı sağlamak üzere büyük ölçekli altyapı yatırımları gerçekleştirmektir. Uzak Doğu’dan Avrupa’ya kadar uzanan, yüzyıllar boyunca ticaret kervanlarının güzergâhı olarak yerini almış tarihi İpek Yolu‘nun Orta Koridor‘da geliştirilmesi için hem Anadolu‘da hem de Kafkasya ve Orta Asya‘da demiryolu ağlarının yapılandırılması ve karayollarının entegrasyonu konularında adımlar atılmalıdır. Bunun yanı sıra ülke sınırlarımız içinde doğu-batı ve kuzey-güney ekseninde demiryolu ağının bir an evvel tamamlanmasını bekliyoruz. Çünkü Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu hattının tam kapasite ile çalışabilmesi ve bu hattın tamamlayıcısı olan yolların bitirilmesi hayati önem taşıyor. Buradan hareketle kamu tarafından “Orta Koridor” yaklaşımıyla başlatılan Çin’in “Bir Kuşak Bir Yol Projesi’ne ilişkin aktif girişimlerin sonuçlarının önümüzdeki dönemde etkin sonuçları olacağına ve sektörümüze büyük bir ivme kazandıracağına da inanıyoruz. Bu koridorun devamı niteliği taşıyan Marmaray Tüp Geçidi, Yavuz Sultan Selim Köprüsü, Kuzey Marmara Otoyolu ve Avrasya Tüneli, Osmangazi Köprüsü, hızlı tren ve yüksek hızlı tren hatları, Kuzey Ege Limanı, Gebze Orhangazi-İzmir Otoyolu, 1915 Çanakkale Köprüsü, İstanbul Yeni Havalimanı gibi projelerin de faaliyete geçmesiyle lojistik anlamda yeniden Uzakdoğu’nun Avrupa’ya açılan kapısı olacağız.

UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Emre ELDENER’in yazısını paylaşıyoruz.

Geçtiğimiz yılın son aylarında patlak veren Ticaret Savaşları ne yazık ki küresel ekonomide dalgalanmalar yarattı. Çin, yıllardır sürdürdüğü büyüme ivmesini 2018 yılına taşıyamadı.

ABD ve Çin arasındaki gerginlik küresel ticarette ve tabii ki lojistik sektöründe de etkisini gösterdi. Bunun en açık göstergesi Çin Yılbaşı tatili öncesinde lojistik süreçlerde yaşanan yoğunluktaki düşüştü. Her yıl Şubat ayında hava kargoda yaşanan yer problemi ve fiyatlardaki yükseliş bu yıl yaşanmadı. Bu da Çin’in ihracatındaki düşüşü gözler önüne serdi.

Buna karşın resmin geneline baktığımızda Uzakdoğu ile yüzyıllara dayanan ticari ilişkilerimizde dönemsel yavaşlamalar olsa da Türkiye her zaman başta Çin olmak üzere Uzakdoğu ve Orta Asya ülkeleri tarafından ipek gibi kıymetli ürünlerin Avrupa’ya ulaştırılmasında tercih edilen bir rota olmuştur.

Bunun yanı sıra Türkiye ile Uzakdoğu arasındaki sosyo-ekonomik ilişkiler yüzyıllar öncesine dayanmaktadır. Ülkemizin önümüzdeki dönemlerde hedeflenen dış ticaret ve ihracat rakamlarını yakalaması açısından da Uzakdoğu ülkeleri ile ticaretin geliştirilmesi gerekmektedir. Çünkü uluslararası ticaret yön değiştirmekte ve Doğu her geçen yıl önem kazanmaktadır.

Uzakdoğu ve ülkemiz arasındaki taşımacılık faaliyetlerini gözlemlediğimizde öncelikli olarak denizyolu ve havayolu gelmektedir. Uzakdoğu ile yapılan dış ticaretin çok önemli bir kısmı denizyolu ve konteyner ile taşınmaktadır. Burada en önemli etken maliyetlerin çok daha uygun olmasıdır.

Bir diğer alternatif ise kuşkusuz havayolu olarak karşımıza çıkmaktadır. İstanbul Havalimanı’nın da devreye girmesi ile ülkemizin uluslararası bir aktarma merkezi olma hedefine bir adım daha yaklaştığını söylemek mümkündür. Bu noktada Uzakdoğu ile aramızdaki lojistik akışların daha da kuvvetleneceğini öngörebiliyoruz.

Türk lojistik sektörü açısından İstanbul Havalimanı kadar önemli bir diğer gelişme ise UTİKAD olarak her zaman desteklediğimiz intermodal taşımacılığın gelişmesine de büyük etki sağlayacak olan Bakü-Tiflis-Kars demiryolu hattının tamamlanmış olmasıdır.

Mart 2015’de Vizyon Belgesi yayınlanan girişim çerçevesinde ÇinAsyaAvrupa ve Orta Doğu‘yu birbirine bağlayan devasa bir altyapı ve ulaşım, yatırım, enerji ve ticaret ağı oluşturmayı amaçlamaktadır.

Türkiye tarafından “Modern İpek Yolu Projesi” olarak da adlandırılan Orta Koridor, Doğu ile Batı arasındaki mevcut hatlarda tamamlayıcı ve güvenli bir güzergâh olarak ön plana çıkmaktadır.

Ülkemizin ulaştırma politikalarının temel ekseni, Çin’den Londra’ya kesintisiz bir taşımacılık hattı sağlamak üzere büyük ölçekli altyapı yatırımları gerçekleştirmektir. Uzak Doğu’dan Avrupa’ya kadar uzanan, yüzyıllar boyunca ticaret kervanlarının güzergâhı olarak yerini almış tarihi İpek Yolu‘nun Orta Koridor‘da geliştirilmesi için hem Anadolu‘da hem de Kafkasya ve Orta Asya‘da demiryolu ağlarının yapılandırılması ve karayollarının entegrasyonu konularında adımlar atılmalıdır.

Bunun yanı sıra ülke sınırlarımız içinde doğu-batı ve kuzey-güney ekseninde demiryolu ağının bir an evvel tamamlanmasını bekliyoruz. Çünkü Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu hattının tam kapasite ile çalışabilmesi ve bu hattın tamamlayıcısı olan yolların bitirilmesi hayati önem taşıyor.

Buradan hareketle kamu tarafından “Orta Koridor” yaklaşımıyla başlatılan Çin’in “Bir Kuşak Bir Yol Projesi’ne ilişkin aktif girişimlerin sonuçlarının önümüzdeki dönemde etkin sonuçları olacağına ve sektörümüze büyük bir ivme kazandıracağına da inanıyoruz.

Bu koridorun devamı niteliği taşıyan Marmaray Tüp Geçidi, Yavuz Sultan Selim Köprüsü, Kuzey Marmara Otoyolu ve Avrasya Tüneli, Osmangazi Köprüsü, hızlı tren ve yüksek hızlı tren hatları, Kuzey Ege Limanı, Gebze Orhangazi-İzmir Otoyolu, 1915 Çanakkale Köprüsü, İstanbul Yeni Havalimanı gibi projelerin de faaliyete geçmesiyle lojistik anlamda yeniden Uzakdoğu’nun Avrupa’ya açılan kapısı olacağız.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Hf0I9S
via IFTTT

ŞUBAT AYINDA 12 MİLYON 750 BİN YOLCUYA HİZMET VERİLDİ


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2SNj2ci

ŞUBAT AYINDA 12 MİLYON 750 BİN YOLCUYA HİZMET VERİLDİ 2019 YILI ŞUBAT AYI UÇAK, YOLCU VE YÜK TRAFİĞİ AÇIKLANDI ŞUBAT AYINDA 12 MİLYON 750 BİN YOLCUYA HİZMET VERİLDİ   Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğü, 2019 yılının Şubat ayına ilişkin hava yolu uçak, yolcu ve yük istatistiklerini açıkladı.   Buna göre 2019 yılı Şubat ayında;    Havalimanlarına iniş-kalkış yapan uçak trafiği, iç hatlarda 60.198, dış hatlarda ise 37.037 oldu.  Aynı ayda üst geçiş (overflight) trafiği 33.253 olarak gerçekleşti.  Böylece hava yolunda hizmet verilen toplam uçak trafiği üst geçişler ile birlikte 130.488’e ulaştı.   Bu ayda Türkiye geneli havalimanları iç hat yolcu trafiği 7.618.937, dış hat yolcu trafiği ise 5.131.874 oldu. Böylece söz konusu ayda direkt transit yolcular ile birlikte toplam yolcu trafiği, 12.764.699 olarak gerçekleşti.   Havalimanları yük (kargo, posta ve bagaj) trafiği; şubat ayı itibarıyla iç hatlarda 62.061 ton, dış hatlarda 191.721 ton, toplamda ise  253.782 tona ulaştı.   2019 yılı Şubat sonu (2 aylık gerçekleşmeler) itibariyle;    Havalimanlarına iniş-kalkış yapan uçak trafiği, iç hatlarda 123.464, dış hatlarda ise 78.462 oldu. Aynı dönemde üst geçiş (overflight) trafiği 70.741 olarak gerçekleşti.  Böylece hava yolunda hizmet verilen toplam uçak trafiği üst geçişler ile birlikte 272.667’ye ulaştı.   Bu dönemde Türkiye geneli havalimanları iç hat yolcu trafiği 16.196.817, dış hat yolcu trafiği ise 10.601.637 oldu. Böylece söz konusu dönemde direkt transit yolcular ile birlikte toplam yolcu trafiği, 26.832.758 olarak gerçekleşti.   Havalimanları yük (kargo, posta ve bagaj) trafiği; iç hatlarda 130.060 ton, dış hatlarda 393.363 ton, toplamda ise  523.423 tona ulaştı.

2019 YILI ŞUBAT AYI UÇAK, YOLCU VE YÜK TRAFİĞİ AÇIKLANDI

ŞUBAT AYINDA 12 MİLYON 750 BİN YOLCUYA HİZMET VERİLDİ

 

Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğü, 2019 yılının Şubat ayına ilişkin hava yolu uçak, yolcu ve yük istatistiklerini açıkladı.

 

Buna göre 2019 yılı Şubat ayında; 

 

Havalimanlarına iniş-kalkış yapan uçak trafiği, iç hatlarda 60.198, dış hatlarda ise 37.037 oldu.  Aynı ayda üst geçiş (overflight) trafiği 33.253 olarak gerçekleşti.  Böylece hava yolunda hizmet verilen toplam uçak trafiği üst geçişler ile birlikte 130.488’e ulaştı.

 

Bu ayda Türkiye geneli havalimanları iç hat yolcu trafiği 7.618.937, dış hat yolcu trafiği ise 5.131.874 oldu. Böylece söz konusu ayda direkt transit yolcular ile birlikte toplam yolcu trafiği, 12.764.699 olarak gerçekleşti.

 

Havalimanları yük (kargo, posta ve bagaj) trafiği; şubat ayı itibarıyla iç hatlarda 62.061 ton, dış hatlarda 191.721 ton, toplamda ise  253.782 tona ulaştı.

 

2019 yılı Şubat sonu (2 aylık gerçekleşmeler) itibariyle; 

 

Havalimanlarına iniş-kalkış yapan uçak trafiği, iç hatlarda 123.464, dış hatlarda ise 78.462 oldu. Aynı dönemde üst geçiş (overflight) trafiği 70.741 olarak gerçekleşti.  Böylece hava yolunda hizmet verilen toplam uçak trafiği üst geçişler ile birlikte 272.667’ye ulaştı.

 

Bu dönemde Türkiye geneli havalimanları iç hat yolcu trafiği 16.196.817, dış hat yolcu trafiği ise 10.601.637 oldu. Böylece söz konusu dönemde direkt transit yolcular ile birlikte toplam yolcu trafiği, 26.832.758 olarak gerçekleşti.

 

Havalimanları yük (kargo, posta ve bagaj) trafiği; iç hatlarda 130.060 ton, dış hatlarda 393.363 ton, toplamda ise  523.423 tona ulaştı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2SNj2ci
via IFTTT

4 Mart 2019 Pazartesi

Göztepe Spor Kulübü’nün tercihi Tailwind Havayolları Spor Toto Süper Lig’de mücadele eden Göztepe Spor Kulübü deplasman seyahatleri için Tailwind Havayollarını tercih etti. Avrupa’nın birçok noktasından Türkiye’nin turistik şehirlerine charter seferler düzenleyen Tailwind Havayolları, aynı zamanda spor kulüplerine özel uçuşlar gerçekleştirmeye devam ediyor. Tailwind Havayolları son olarak Spor Toto Süper Lig’de mücadele eden Göztepe Spor Kulübü’ne deplasman maçları için servis sağladığını duyurdu. Gerçekleştirdiği uçuşlarla Göztepe Spor Kulübü oyuncularını ve teknik ekibini Malatya, Kayseri ve Konya deplasmanlarına taşıyan Tailwind Havayolları yetkilileri, Göztepe Spor Kulübü ile iş birliğini, geliştirerek devam ettirmek istediklerini belirtti. Almanya, Fransa, Belçika, İsrail, İsviçre gibi ülkelerden ağırlıklı olarak turizm bölgelerine uçuşlar gerçekleştiren Tailwind Havayolları’nın Türkiye’deki rotaları arasında Antalya, İzmir, Dalaman ve Muğla bulunuyor.

Spor Toto Süper Lig’de mücadele eden Göztepe Spor Kulübü deplasman seyahatleri için Tailwind Havayollarını tercih etti.

Avrupa’nın birçok noktasından Türkiye’nin turistik şehirlerine charter seferler düzenleyen Tailwind Havayolları, aynı zamanda spor kulüplerine özel uçuşlar gerçekleştirmeye devam ediyor.

Tailwind Havayolları son olarak Spor Toto Süper Lig’de mücadele eden Göztepe Spor Kulübü’ne deplasman maçları için servis sağladığını duyurdu. Gerçekleştirdiği uçuşlarla Göztepe Spor Kulübü oyuncularını ve teknik ekibini Malatya, Kayseri ve Konya deplasmanlarına taşıyan Tailwind Havayolları yetkilileri, Göztepe Spor Kulübü ile iş birliğini, geliştirerek devam ettirmek istediklerini belirtti.

Almanya, Fransa, Belçika, İsrail, İsviçre gibi ülkelerden ağırlıklı olarak turizm bölgelerine uçuşlar gerçekleştiren Tailwind Havayolları’nın Türkiye’deki rotaları arasında Antalya, İzmir, Dalaman ve Muğla bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2EwcN7z
via IFTTT