7 Ocak 2019 Pazartesi

Organik Ürünler Fuarı Exponatura Başlıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2CTugHs

Organik Ürünler Fuarı Exponatura Başlıyor Tüketici farkındalığının artması ile organik ürünlere olan talep her geçen gün artıyor. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de gelişen, insan sağlığına ve çevreye zarar vermeyen, üretimden tüketime kadar her aşaması kontrollü ve sertifikalı olarak gerçekleştirilen organik tarım üretimi son 10 yılda beş kat arttı. Gittikçe büyüyen ve önem kazanan bir sektörü uluslararası alanda bir araya getiren tek ihtisas fuarı olma özelliği taşıyan ‘Doğal, Organik ve Sağlıklı Ürünler Fuarı Exponatura19’,10-13 Ocak 2019 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde 9’uncu kez kapılarını açacak. Etkinlikte ayrıca tüy azaltıcı deodorant, arı zehri, orman gülü balı, yüzde yüz bitkisel diş macunu, siyah sarımsak, eşsek sütü sabunu, altın ve platin suyu gibi birçok ürün Türkiye’de ilk kez sergilenecek. Organik Tarım Araştırmaları Enstitüsü (FIBL) ve Uluslararası Organik Tarım Hareketleri Federasyonu’nun (IFOAM) küresel organik ürün pazarına yönelik “Organik Tarım Dünyası” başlıklı son raporuna göre 1996 yılında Türkiye’de sadece 8 ürün organik olarak üretilirken bu sayı, son veriler ışığında 238’e yükseldi. Sektörün gelişimi için büyük önem taşıyan Tureks Uluslararası Fuarcılık tarafından organize edilen Exponatura, 20 bin ziyaretçi hedefi ile ticari bağlantılara da ev sahipliği yapacak. Fuarda, tüm bölgelerde yetişen ve şifalı doğal ve organik ürünler, beslenme ve diyet ürünler, anne – bebek ürünleri, vejeteryan – vegan ürünler, bitkisel kozmetik ve güzellik, doğal tedaviler – bitkisel ilaçlar ve içecekler gibi birçok bitkisel ürün grubu yer alacak. Ekonomiye Katkı Sağlayacak Türkiye’nin ve Dünya’nın farklı yerlerinden birçok sektör profesyonelini tek çatı altında buluşturan fuar eczanelerden, marketlere organik ürün alıcılarından aktarlara, doğal ürün üreticilerinden ithalatçılarına kadar geniş bir ticari hedef kitlesine sahip. Fuar hem sektörün gelişimine katkı sağlarken hem de gerçekleşecek ticari faaliyetler ile ülke ekonomisine katkı yapacak.

Tüketici farkındalığının artması ile organik ürünlere olan talep her geçen gün artıyor. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de gelişen, insan sağlığına ve çevreye zarar vermeyen, üretimden tüketime kadar her aşaması kontrollü ve sertifikalı olarak gerçekleştirilen organik tarım üretimi son 10 yılda beş kat arttı. Gittikçe büyüyen ve önem kazanan bir sektörü uluslararası alanda bir araya getiren tek ihtisas fuarı olma özelliği taşıyan ‘Doğal, Organik ve Sağlıklı Ürünler Fuarı Exponatura19’,10-13 Ocak 2019 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde 9’uncu kez kapılarını açacak. Etkinlikte ayrıca tüy azaltıcı deodorant, arı zehri, orman gülü balı, yüzde yüz bitkisel diş macunu, siyah sarımsak, eşsek sütü sabunu, altın ve platin suyu gibi birçok ürün Türkiye’de ilk kez sergilenecek.

Organik Tarım Araştırmaları Enstitüsü (FIBL) ve Uluslararası Organik Tarım Hareketleri Federasyonu’nun (IFOAM) küresel organik ürün pazarına yönelik “Organik Tarım Dünyası” başlıklı son raporuna göre 1996 yılında Türkiye’de sadece 8 ürün organik olarak üretilirken bu sayı, son veriler ışığında 238’e yükseldi. Sektörün gelişimi için büyük önem taşıyan Tureks Uluslararası Fuarcılık tarafından organize edilen Exponatura, 20 bin ziyaretçi hedefi ile ticari bağlantılara da ev sahipliği yapacak. Fuarda, tüm bölgelerde yetişen ve şifalı doğal ve organik ürünler, beslenme ve diyet ürünler, anne – bebek ürünleri, vejeteryan – vegan ürünler, bitkisel kozmetik ve güzellik, doğal tedaviler – bitkisel ilaçlar ve içecekler gibi birçok bitkisel ürün grubu yer alacak.

Ekonomiye Katkı Sağlayacak

Türkiye’nin ve Dünya’nın farklı yerlerinden birçok sektör profesyonelini tek çatı altında buluşturan fuar eczanelerden, marketlere organik ürün alıcılarından aktarlara, doğal ürün üreticilerinden ithalatçılarına kadar geniş bir ticari hedef kitlesine sahip. Fuar hem sektörün gelişimine katkı sağlarken hem de gerçekleşecek ticari faaliyetler ile ülke ekonomisine katkı yapacak.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2CTugHs
via IFTTT

Sosyal Medyada 2018’in En’leri!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2Ri2OfD

2019’da Emirates ile Uçun, İyisiyle Uçun!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2C2b88C

Sosyal Medyada 2018’in En’leri! Adba International, The Brand Age Dergisi için hazırladığı raporda Twitter’da 2018 yılının en çok etkileşim alan içeriklerini analiz etti. We Are Social’ın geçtiğimiz yılın başında açıkladığı verilere göre ortalama bir Türk internet kullanıcısı günde 7 saatten fazla zamanını internete bağlı olarak geçiriyor. Bu veriye e-posta almak ve göndermek, Whatsapp ve sosyal medya platformlarını kullanmak da dahil ediliyor. Her gün internette geçirilen 7 saatin yaklaşık 3 saati de sosyal medya platformlarına ayırılıyor. Sosyal CRM ve sosyal veri analizi şirketi Adba International, The Brand Age Dergisi için 1 Ocak 2018 – 20 Aralık 2018 aralığını baz alarak hazırladığı raporda, 2018 yılı içerisinde Twitter’da yapılan tüm paylaşımlar içerisinde en çok etkileşim alan paylaşımları listeledi. 1 Ocak – 20 Aralık 2018 tarihleri arasında Twitter’da 2 milyar 549 milyon paylaşım yapan Türk kullanıcıların, günlük ortalama 7 milyon tweet attığı görülüyor. Yapılan tüm bu paylaşımların %59’u negatif, %41’i ise pozitif içeriğe sahip. 2018 yılı toplam paylaşım: 2.594.748.212 2018 yılı günlük ortalama tweet sayısı: 7.108.899 Pozitif paylaşım sayısı: %41 Negatif paylaşım sayısı: %59 En çok etkileşim alan tweet’ler 1- Ersun Yanal Twitter’da geçtiğimiz yıl en çok etkileşim alan paylaşım Ersun Yanal tarafından Fenerbahçe’ye dönüşü hakkında attığı tweet oldu. Yanal’ın tweet’i, neredeyse yıl biterken paylaşmasına rağmen; 257 binin üzerinde beğeni, 139 binin üzerinde retweet alarak yıl boyunca paylaşılan diğer tüm tweet’leri geride bıraktı. @ersunyanal: ‘’Bir insan bir camiayı ‘’bir şey’’ görür, bu hayattır. Bir insan bir camiayı ‘’çok şey’’ görür, bu sevgidir. Ama bir insan bir camiayı ‘’her şey’’ görüyorsa, bu aşktır. Siz benim için her şeysiniz, büyük Fenerbahçe taraftarı!’’ (14 Aralık 2018) 2- Muharrem İnce Yaz döneminde yapılan ve tüm ülkeyi ilgilendiren Başkanlık seçimleri Twitter kullanıcılarının da gündemindeydi. Muharrem İnce’nin 24 Haziran’da seçimlerin ardından attığı tweet; 220 binin üzeri beğeni, 86 binin üzerinde retweet alarak en çok etkileşim alan 2. paylaşım oldu. @vekilince: ‘’Sandık görevlisi arkadaşlarım; an itibariyle YSK’nın sisteminde sandıkların yüzde 37’si açılmış gözükmektedir. Televizyonlarda ise Anadolu Ajansı kaynaklı sandıkların yüzde 85’inin açıldığı yönünde haberler yapılmakta/sonuç açıklanmaktadır. Sandıkları terk etmeyin!’’ (24 Haziran 2018) 3- Fenerbahçe SK Futbol özellikle ülkemizde Twitter’ın en çok konuşulan konularından biri. Fenerbahçe Spor Kulübü’nün, Ersun Yanal’ın Fenerbahçe’ye dönüşünü kutlamak için attığı tweet; 139 binin üzerinde beğeni, 79 binin üzerinde retweet alarak en çok etkileşim alan 3. paylaşım olarak listeye girdi. @Fenerbahce: ‘’Mutluluk Sarı Lacivert bir bağ, sonsuz bir aidiyettir! Yuvana hoş geldin @ersunyanal!’’ (13 Aralık 2018)   En çok etkileşime geçilen kullanıcılar 1- Recep Tayyip Erdoğan (@RT_Erdogan) Geride bıraktığımız yılda tıpkı futbol gibi siyaset de Twitter’ın en çok konuşulan konuları arasındaki yerini korudu. En çok etkileşime geçilen Twitter hesabı 43 Milyon ile Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın resmi hesabı olan ‘’RT_Erdogan’’ hesabı oldu. 2- BTS (@BTS_twt) Ülkemizde özellikle son yıllarda bir hayli popüler hale gelen Koreli müzik gruplarının resmi hesapları hayranları tarafından sık sık etkileşime geçildi. Koreli müzik grubu BTS de 14 milyonun üzerinde bahsedilme ile en çok etkileşime geçilen 2. hesap olarak listede yerini aldı. 3- Youtube (@Youtube) Youtube, resmi Twitter hesabının yanı sıra, kendi platformu üzerinden Twitter’da paylaşılan video içerikleri ile de büyük bir hacme ulaşarak 7.7 bahsedilme ile 2018’in en çok etkileşime geçilen 3. hesabı oldu.   En çok kullanılan hashtag’ler Tweet’lerde kullanılan hashtag’ler 2018 yılında da katlanarak arttı. Özellikle kamuoyunda bilinç ve farkındalık yaratmak için kullanılan hashtag’ler arasında 11 milyon paylaşımla #EmeklilikteYaşaTakılanlar 1. sıraya yerleşirken, 7.7 milyon hashtag ile #Survivor2018 2. sırada, #SiyahBeyazAşk ise 6.2 milyon hashtag ile 3. sırada yer aldı.   En çok ‘online’ olunan aylar Twitter ve Instagram’da yıl içerisinde yapılan paylaşımlar aylara göre sıraladığında, Twitter’ınaçık ara en çok kullanılan mecra olduğu görülüyor. Martayı ise, Instagram’ın kendi içerisinde en çok hacim kazandığı ay olarak karşımıza çıktı.   En çok kullanılan emojiler Emojiler dijital dünyadaki yazışmalarda jest ve mimikleri ifade etmenin en kolay yolu ve herkesin vazgeçilmezi. Geçtiğimiz yıla damgasını vuran ve diğer emojilerle kıyaslandığında %46 gibi açık ara farkla en çok kullanılan emoji ‘sevinç gözyaşı döken’ emoji oldu.   En çok paylaşım yapılan illerİstanbul’da yaşayan kullanıcılar yıl boyunca yaptıkları 397 milyon paylaşımla ilk sırada yer aldı. İstanbul’u 58 milyon ile Ankara, 57 milyon ile İzmir takip etti. En çok kullanılan logolar Geçtiğimiz yıl Twitter’da en çok paylaşılan logolar analiz edildiğinde Adidas zirvede yer alırken, Adidas’ın ardından Vodafone geldi. Fox TV, beIN Media ve Apple da onları takip etti. En çok konuşulanlar Yılın ilk ayından son ayına, Twitter’da en çok konuşulan gündem içeriklerine baktığımızda Cenk Tosun transferi, Zeytindalı Harekatı, Afrin’deki 11 şehit, Kadınlar Günü, Afrin Merkez’de Türk Bayrağı, Galatasaray şampiyonluğu, Başkanlık seçimleri öncesindeki ‘’Tamam-Devam’’ tartışmaları, Sakarya’da canice bacakları kesilen yavru köpek, 24 Haziran Seçimleri, Bankaların hatalı döviz kuru, 3. Havalimanı’ndaki işçi eylemleri, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı, İGA Havalimanı’nın açılışı, 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü, Ankara’daki tren kazasının yer aldığını görüyoruz. En çok konuşulan kelimeler Ülkemizde 2018 yılında atılan tüm tweet’leri analiz ettiğimizde ‘’değil, olsun, güzel, allah, sadece’’ kelimelerinin en sık kullanılan kelimeler olduğu görülüyor.

Adba International, The Brand Age Dergisi için hazırladığı raporda Twitter’da 2018 yılının en çok etkileşim alan içeriklerini analiz etti.

We Are Social’ın geçtiğimiz yılın başında açıkladığı verilere göre ortalama bir Türk internet kullanıcısı günde 7 saatten fazla zamanını internete bağlı olarak geçiriyor. Bu veriye e-posta almak ve göndermek, Whatsapp ve sosyal medya platformlarını kullanmak da dahil ediliyor. Her gün internette geçirilen 7 saatin yaklaşık 3 saati de sosyal medya platformlarına ayırılıyor.

Sosyal CRM ve sosyal veri analizi şirketi Adba International, The Brand Age Dergisi için 1 Ocak 2018 – 20 Aralık 2018 aralığını baz alarak hazırladığı raporda, 2018 yılı içerisinde Twitter’da yapılan tüm paylaşımlar içerisinde en çok etkileşim alan paylaşımları listeledi.

1 Ocak – 20 Aralık 2018 tarihleri arasında Twitter’da 2 milyar 549 milyon paylaşım yapan Türk kullanıcıların, günlük ortalama 7 milyon tweet attığı görülüyor. Yapılan tüm bu paylaşımların %59’u negatif, %41’i ise pozitif içeriğe sahip.

2018 yılı toplam paylaşım: 2.594.748.212

2018 yılı günlük ortalama tweet sayısı: 7.108.899

Pozitif paylaşım sayısı: %41

Negatif paylaşım sayısı: %59


En çok etkileşim alan tweet’ler


1- Ersun Yanal

Twitter’da geçtiğimiz yıl en çok etkileşim alan paylaşım Ersun Yanal tarafından Fenerbahçe’ye dönüşü hakkında attığı tweet oldu. Yanal’ın tweet’i, neredeyse yıl biterken paylaşmasına rağmen; 257 binin üzerinde beğeni, 139 binin üzerinde retweet alarak yıl boyunca paylaşılan diğer tüm tweet’leri geride bıraktı.

@ersunyanal: ‘’Bir insan bir camiayı ‘’bir şey’’ görür, bu hayattır. Bir insan bir camiayı ‘’çok şey’’ görür, bu sevgidir. Ama bir insan bir camiayı ‘’her şey’’ görüyorsa, bu aşktır. Siz benim için her şeysiniz, büyük Fenerbahçe taraftarı!’’ (14 Aralık 2018)

2- Muharrem İnce

Yaz döneminde yapılan ve tüm ülkeyi ilgilendiren Başkanlık seçimleri Twitter kullanıcılarının da gündemindeydi. Muharrem İnce’nin 24 Haziran’da seçimlerin ardından attığı tweet; 220 binin üzeri beğeni, 86 binin üzerinde retweet alarak en çok etkileşim alan 2. paylaşım oldu.

@vekilince: ‘’Sandık görevlisi arkadaşlarım; an itibariyle YSK’nın sisteminde sandıkların yüzde 37’si açılmış gözükmektedir. Televizyonlarda ise Anadolu Ajansı kaynaklı sandıkların yüzde 85’inin açıldığı yönünde haberler yapılmakta/sonuç açıklanmaktadır. Sandıkları terk etmeyin!’’ (24 Haziran 2018)

3- Fenerbahçe SK

Futbol özellikle ülkemizde Twitter’ın en çok konuşulan konularından biri. Fenerbahçe Spor Kulübü’nün, Ersun Yanal’ın Fenerbahçe’ye dönüşünü kutlamak için attığı tweet; 139 binin üzerinde beğeni, 79 binin üzerinde retweet alarak en çok etkileşim alan 3. paylaşım olarak listeye girdi.

@Fenerbahce: ‘’Mutluluk Sarı Lacivert bir bağ, sonsuz bir aidiyettir! Yuvana hoş geldin @ersunyanal!’’ (13 Aralık 2018)

 

En çok etkileşime geçilen kullanıcılar

1- Recep Tayyip Erdoğan (@RT_Erdogan)

Geride bıraktığımız yılda tıpkı futbol gibi siyaset de Twitter’ın en çok konuşulan konuları arasındaki yerini korudu. En çok etkileşime geçilen Twitter hesabı 43 Milyon ile Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın resmi hesabı olan ‘’RT_Erdogan’’ hesabı oldu.

2- BTS (@BTS_twt)

Ülkemizde özellikle son yıllarda bir hayli popüler hale gelen Koreli müzik gruplarının resmi hesapları hayranları tarafından sık sık etkileşime geçildi. Koreli müzik grubu BTS de 14 milyonun üzerinde bahsedilme ile en çok etkileşime geçilen 2. hesap olarak listede yerini aldı.

3- Youtube (@Youtube)

Youtube, resmi Twitter hesabının yanı sıra, kendi platformu üzerinden Twitter’da paylaşılan video içerikleri ile de büyük bir hacme ulaşarak 7.7 bahsedilme ile 2018’in en çok etkileşime geçilen 3. hesabı oldu.

 

En çok kullanılan hashtag’ler

Tweet’lerde kullanılan hashtag’ler 2018 yılında da katlanarak arttı. Özellikle kamuoyunda bilinç ve farkındalık yaratmak için kullanılan hashtag’ler arasında 11 milyon paylaşımla #EmeklilikteYaşaTakılanlar 1. sıraya yerleşirken, 7.7 milyon hashtag ile #Survivor2018 2. sırada, #SiyahBeyazAşk ise 6.2 milyon hashtag ile 3. sırada yer aldı.

 

En çok ‘online’ olunan aylar

Twitter ve Instagram’da yıl içerisinde yapılan paylaşımlar aylara göre sıraladığında, Twitter’ınaçık ara en çok kullanılan mecra olduğu görülüyor. Martayı ise, Instagram’ın kendi içerisinde en çok hacim kazandığı ay olarak karşımıza çıktı.

 

En çok kullanılan emojiler

Emojiler dijital dünyadaki yazışmalarda jest ve mimikleri ifade etmenin en kolay yolu ve herkesin vazgeçilmezi. Geçtiğimiz yıla damgasını vuran ve diğer emojilerle kıyaslandığında %46 gibi açık ara farkla en çok kullanılan emoji ‘sevinç gözyaşı döken’ emoji oldu.

 

En çok paylaşım yapılan iller
İstanbul’da yaşayan kullanıcılar yıl boyunca yaptıkları 397 milyon paylaşımla ilk sırada yer aldı. İstanbul’u 58 milyon ile Ankara, 57 milyon ile İzmir takip etti.

En çok kullanılan logolar

Geçtiğimiz yıl Twitter’da en çok paylaşılan logolar analiz edildiğinde Adidas zirvede yer alırken, Adidas’ın ardından Vodafone geldi. Fox TV, beIN Media ve Apple da onları takip etti.


En çok konuşulanlar

Yılın ilk ayından son ayına, Twitter’da en çok konuşulan gündem içeriklerine baktığımızda Cenk Tosun transferi, Zeytindalı Harekatı, Afrin’deki 11 şehit, Kadınlar Günü, Afrin Merkez’de Türk Bayrağı, Galatasaray şampiyonluğu, Başkanlık seçimleri öncesindeki ‘’Tamam-Devam’’ tartışmaları, Sakarya’da canice bacakları kesilen yavru köpek, 24 Haziran Seçimleri, Bankaların hatalı döviz kuru, 3. Havalimanı’ndaki işçi eylemleri, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı, İGA Havalimanı’nın açılışı, 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü, Ankara’daki tren kazasının yer aldığını görüyoruz.

En çok konuşulan kelimeler

Ülkemizde 2018 yılında atılan tüm tweet’leri analiz ettiğimizde ‘’değil, olsun, güzel, allah, sadece’’ kelimelerinin en sık kullanılan kelimeler olduğu görülüyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2Ri2OfD
via IFTTT

2019’da Emirates ile Uçun, İyisiyle Uçun! 2019’da Emirates ile Uçun, İyisiyle Uçun! Emirates Havayolu’nun özel fiyatlarıyla 2019’da dünyayı keşfedebilir, Dubai, Bangkok, Maldivler ve Melbourne gibi birçok heyecan verici destinasyona özel fiyatlarla rezervasyonunuzu yapabilirsiniz. Emirates Havayolu’nun özel fiyatlarıyla yeni yıla popüler bir destinasyonda yeni bir macera ile başlayın. Yeni kültürleri keşfedin, beyaz kumsallarda dinlenin ya da bu sınırlı süreli kampanya ile Emirates’in 62 popüler uçuş noktasına çok özel fiyatlarla seyahat etme fırsatını yakalayın. Bu kampanya kapsamında, 7-20 Ocak 2019 tarihleri arasında satın alınan biletler ile 7 Ocak – 31 Ekim 2019 tarihleri arasında bir Uzak Doğu macerasının hayalini gerçekleştirebilir, Dubai’de unutulmaz anlarla dolu güneşli bir tatil geçebilir ya da ailenizle Avustralya’ya gidebilirsiniz. “Emirates ile Uçun, İyisiyle Uçun” Tüm kabin sınıflarındaki yolcular, en son filmlerden TV şovlarına, müzik ve oyunlara kadar, Emirates’in uçak içi eğlence sistemi ice’ da 3,500’ün üzerinde kanal ile eğlenceye erişebiliyor. Emirates konforunun bir parçası olarak, yolcular aynı zamanda ücretsiz alkollü ve alkolsüz içecek ve dünya lezzetlerinin yanı sıra, havayolunun Türk mürettebatı dahil olmak üzere, çok uluslu kabin ekibinin ünlü misafirperverliğinin tadını çıkartabiliyor. Emirates ayrıca Ekonomi Sınıfı’nda 35Kg, Business Class’ta 40Kg ve First Class’ta 50Kg’ye kadar cömert bir bagaj hakkı sunuyor. Dubai Alışveriş Festivaline Özel Ekstra Bagaj Hakkı Her yıl büyük ilgi ile beklenilen binlerce markanın, restoranların, aktivite ve eğlence merkezlerinin yer aldığı Dubai Alışveriş Festivali, bu yıl da 26 Aralık 2018- 2 Şubat 2019 tarihleri arasında gerçekleşiyor. Emirates Yolcuları da 2 Şubat 2019 tarihine kadar satın aldıkları biletler ile 26 Aralık 2018- 4 Şubat 2019 tarihleri arasında seyahati gerçekleştirilecek olan Dubai biletlerinin dönüş kısmında kullanılmak üzere, Dubai Alışveriş Festivaline özel 10 kg ekstra bagaj hakkından faydalanabiliyorlar. Ekstra bagaj onayı biletin satın alınmasından sonra otomatik olarak rezervasyona yansıyor. Dubai Alışveriş Festivali hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız. Fiyatlara tüm vergiler ve yakıt harçlarının dâhil olduğu kampanyadan yararlanmak isteyenler biletlerini www.emirates.com.tr sitesi veya tüm Emirates ofis ve seyahat acenteleri üzerinden satın alabiliyor.   Rezervasyon ve ayrıntılı bilgi için: Emirates Türkiye Ofisi: 0212 315 45 45 / www.emirates.com.tr Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 157 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Atatürk ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.

2019’da Emirates ile Uçun, İyisiyle Uçun!

Emirates Havayolu’nun özel fiyatlarıyla 2019’da dünyayı keşfedebilir, Dubai, Bangkok, Maldivler ve Melbourne gibi birçok heyecan verici destinasyona özel fiyatlarla rezervasyonunuzu yapabilirsiniz.

Emirates Havayolu’nun özel fiyatlarıyla yeni yıla popüler bir destinasyonda yeni bir macera ile başlayın. Yeni kültürleri keşfedin, beyaz kumsallarda dinlenin ya da bu sınırlı süreli kampanya ile Emirates’in 62 popüler uçuş noktasına çok özel fiyatlarla seyahat etme fırsatını yakalayın.

Bu kampanya kapsamında, 7-20 Ocak 2019 tarihleri arasında satın alınan biletler ile 7 Ocak – 31 Ekim 2019 tarihleri arasında bir Uzak Doğu macerasının hayalini gerçekleştirebilir, Dubai’de unutulmaz anlarla dolu güneşli bir tatil geçebilir ya da ailenizle Avustralya’ya gidebilirsiniz.

“Emirates ile Uçun, İyisiyle Uçun”

Tüm kabin sınıflarındaki yolcular, en son filmlerden TV şovlarına, müzik ve oyunlara kadar, Emirates’in uçak içi eğlence sistemi ice’ da 3,500’ün üzerinde kanal ile eğlenceye erişebiliyor. Emirates konforunun bir parçası olarak, yolcular aynı zamanda ücretsiz alkollü ve alkolsüz içecek ve dünya lezzetlerinin yanı sıra, havayolunun Türk mürettebatı dahil olmak üzere, çok uluslu kabin ekibinin ünlü misafirperverliğinin tadını çıkartabiliyor. Emirates ayrıca Ekonomi Sınıfı’nda 35Kg, Business Class’ta 40Kg ve First Class’ta 50Kg’ye kadar cömert bir bagaj hakkı sunuyor.

Dubai Alışveriş Festivaline Özel Ekstra Bagaj Hakkı

Her yıl büyük ilgi ile beklenilen binlerce markanın, restoranların, aktivite ve eğlence merkezlerinin yer aldığı Dubai Alışveriş Festivali, bu yıl da 26 Aralık 2018- 2 Şubat 2019 tarihleri arasında gerçekleşiyor.

Emirates Yolcuları da 2 Şubat 2019 tarihine kadar satın aldıkları biletler ile 26 Aralık 2018- 4 Şubat 2019 tarihleri arasında seyahati gerçekleştirilecek olan Dubai biletlerinin dönüş kısmında kullanılmak üzere, Dubai Alışveriş Festivaline özel 10 kg ekstra bagaj hakkından faydalanabiliyorlar. Ekstra bagaj onayı biletin satın alınmasından sonra otomatik olarak rezervasyona yansıyor.

Dubai Alışveriş Festivali hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

Fiyatlara tüm vergiler ve yakıt harçlarının dâhil olduğu kampanyadan yararlanmak isteyenler biletlerini www.emirates.com.tr sitesi veya tüm Emirates ofis ve seyahat acenteleri üzerinden satın alabiliyor.

 

Rezervasyon ve ayrıntılı bilgi için:

Emirates Türkiye Ofisi: 0212 315 45 45 / www.emirates.com.tr

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 157 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Atatürk ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2C2b88C
via IFTTT

Havaş’ın işbirliğiyle airBaltic Avrupa’nın en dakik havayolu seçildi Havaş’ın işbirliğiyle airBaltic Avrupa’nın en dakik havayolu seçildi Havacılık sektörünün önde gelen markalarından Havaş’ın yer hizmetleri operasyonlarında destek verdiği Letonya merkezli airBaltic, OAG’nin araştırmasında ‘Avrupa’nın En Dakik Havayolu’ seçildi. AirBaltic aynı araştırma sonuçlarına göre, dünyanın en dakik ikinci havayolu unvanını da aldı.   Bu yıl kuruluşunun 86’ıncı yılını kutlayan Türkiye’nin küresel markası Havaş’ın, Riga Havalimanı’nda yer hizmetleri operasyonlarını üstlendiği airBaltic Havayolları, İngiliz araştırma şirketi OAG tarafından gerçekleştirilen araştırmada geçen yılki unvanını koruyarak ‘Avrupa’nın En Dakik Havayolu’, dünyanın ise en dakik ikinci havayolu olarak belirlendi. 2018 yılı verilerine göre gerçekleştirilen ve 58 milyondan fazla uçuşun performansının izlendiği araştırmada airBaltic, yüzde 89.17 dakiklik oranıyla liste başında yer aldı. Kaliteli, güvenilir ve zamanında hizmet anlayışıyla iş ortaklarının performansına katma değer sağlamayı odağına alan Havaş’ın uzun soluklu işbirliklerinden airBaltic, son beş yıldır dünya dakiklik performansı sıralamasında ilk sıralarda yer alıyor.   Havaş Genel Müdürü Kürşad Koçak, “Riga Havalimanı’nda faaliyete başladığımız 2010 yılından bu yana Letonya’nın bayrak taşıyıcısı ve havalimanının en önemli kullanıcısı airBaltic’e tam kapsamlı yer hizmetleri sunuyoruz. Operasyon zincirimizde, sürdürülebilir hizmet kalitesi ile güvenlik ve zamanında hizmet unsurlarını en temel önceliklerimiz olarak görüyoruz. Bu yaklaşımın bir sonucu olarak, airBaltic’in Avrupa’nın en dakik havayolu seçilmesi ve son beş yılda listede en üst sıralarda yer almasına katkı sağlamaktan mutluluk duyuyoruz. Sektördeki 86 yıllık deneyimimizi yeni teknolojiler ve farklı coğrafyalara adaptasyon kabiliyetimizle birleştirerek hizmetlerimize taşıyoruz. Küresel ölçekte havayollarının güçlü sinerjiyle büyük başarılara imza atacağı tercih edilen iş ortağı olmak üzere faaliyetlerimize devam edeceğiz’’ dedi.   Havaş Riga Uluslararası Havalimanı’nda airBaltic’in yanı sıra Türk Havayolları, SAS, Ukrayna Havayolları, Air Europa, UTair, Aegean Airlines, Onurair, Freebird, Corendon, LOT, Norwegian, Getjet gibi çok sayıda havayolu şirketine; yolcu ve bagaj işlemleri, ramp, uçak temizlik, yük kontrolü ve haberleşme, de-icing, kargo, uçuş operasyonları, ulaşım, temsil ve gözetim hizmetleri de dahil olmak üzere eksiksiz yolcu ve operasyon hizmetleri sunuyor. 2018 yılında Havaş, Riga Havalimanı’nda yaklaşık 1,5 milyon bagajı yöneterek, 28 bin uçuş ve 4 milyondan fazla yolcuya, aynı zamanda 8,000 ton kargoya servis sağladı.   Havaş hakkında Merkezi İstanbul’da bulunan ve Türkiye’nin en büyük ve en köklü yer hizmetleri kuruluşu olan Havaş; Türkiye, Letonya ve Suudi Arabistan olmak üzere toplamda 3 ülkedeki 29 havalimanında 200’den fazla havayolu şirketine yer hizmetleri sunuyor. Airport Service Association (ASA) ile IATA Ground Handling Council (IGHC) üyesi olan Havaş, bugün iştirakleri ile birlikte, yaklaşık 465 bin uçuş ve 470 bin ton kargo hizmeti verip 100 milyondan fazla bagaj taşıyarak yılda 130 milyonun üzerinde yolcuya hizmet veriyor. Havaş ayrıca, 19 ilde havalimanı ile şehir merkezi arasında, havayolu taşımacılığı ile aynı konfora sahip otobüsleri ile yolcu taşımacılığı hizmeti de sunuyor.

Havaş’ın işbirliğiyle airBaltic

Avrupa’nın en dakik havayolu seçildi

Havacılık sektörünün önde gelen markalarından Havaş’ın yer hizmetleri operasyonlarında destek verdiği Letonya merkezli airBaltic, OAG’nin araştırmasında ‘Avrupa’nın En Dakik Havayolu’ seçildi. AirBaltic aynı araştırma sonuçlarına göre, dünyanın en dakik ikinci havayolu unvanını da aldı.

 

Bu yıl kuruluşunun 86’ıncı yılını kutlayan Türkiye’nin küresel markası Havaş’ın, Riga Havalimanı’nda yer hizmetleri operasyonlarını üstlendiği airBaltic Havayolları, İngiliz araştırma şirketi OAG tarafından gerçekleştirilen araştırmada geçen yılki unvanını koruyarak ‘Avrupa’nın En Dakik Havayolu’, dünyanın ise en dakik ikinci havayolu olarak belirlendi. 2018 yılı verilerine göre gerçekleştirilen ve 58 milyondan fazla uçuşun performansının izlendiği araştırmada airBaltic, yüzde 89.17 dakiklik oranıyla liste başında yer aldı. Kaliteli, güvenilir ve zamanında hizmet anlayışıyla iş ortaklarının performansına katma değer sağlamayı odağına alan Havaş’ın uzun soluklu işbirliklerinden airBaltic, son beş yıldır dünya dakiklik performansı sıralamasında ilk sıralarda yer alıyor.

 

Havaş Genel Müdürü Kürşad Koçak, “Riga Havalimanı’nda faaliyete başladığımız 2010 yılından bu yana Letonya’nın bayrak taşıyıcısı ve havalimanının en önemli kullanıcısı airBaltic’e tam kapsamlı yer hizmetleri sunuyoruz. Operasyon zincirimizde, sürdürülebilir hizmet kalitesi ile güvenlik ve zamanında hizmet unsurlarını en temel önceliklerimiz olarak görüyoruz. Bu yaklaşımın bir sonucu olarak, airBaltic’in Avrupa’nın en dakik havayolu seçilmesi ve son beş yılda listede en üst sıralarda yer almasına katkı sağlamaktan mutluluk duyuyoruz. Sektördeki 86 yıllık deneyimimizi yeni teknolojiler ve farklı coğrafyalara adaptasyon kabiliyetimizle birleştirerek hizmetlerimize taşıyoruz. Küresel ölçekte havayollarının güçlü sinerjiyle büyük başarılara imza atacağı tercih edilen iş ortağı olmak üzere faaliyetlerimize devam edeceğiz’’ dedi.

 

Havaş Riga Uluslararası Havalimanı’nda airBaltic’in yanı sıra Türk Havayolları, SAS, Ukrayna Havayolları, Air Europa, UTair, Aegean Airlines, Onurair, Freebird, Corendon, LOT, Norwegian, Getjet gibi çok sayıda havayolu şirketine; yolcu ve bagaj işlemleri, ramp, uçak temizlik, yük kontrolü ve haberleşme, de-icing, kargo, uçuş operasyonları, ulaşım, temsil ve gözetim hizmetleri de dahil olmak üzere eksiksiz yolcu ve operasyon hizmetleri sunuyor. 2018 yılında Havaş, Riga Havalimanı’nda yaklaşık 1,5 milyon bagajı yöneterek, 28 bin uçuş ve 4 milyondan fazla yolcuya, aynı zamanda 8,000 ton kargoya servis sağladı.

 

Havaş hakkında

Merkezi İstanbul’da bulunan ve Türkiye’nin en büyük ve en köklü yer hizmetleri kuruluşu olan Havaş; Türkiye, Letonya ve Suudi Arabistan olmak üzere toplamda 3 ülkedeki 29 havalimanında 200’den fazla havayolu şirketine yer hizmetleri sunuyor. Airport Service Association (ASA) ile IATA Ground Handling Council (IGHC) üyesi olan Havaş, bugün iştirakleri ile birlikte, yaklaşık 465 bin uçuş ve 470 bin ton kargo hizmeti verip 100 milyondan fazla bagaj taşıyarak yılda 130 milyonun üzerinde yolcuya hizmet veriyor. Havaş ayrıca, 19 ilde havalimanı ile şehir merkezi arasında, havayolu taşımacılığı ile aynı konfora sahip otobüsleri ile yolcu taşımacılığı hizmeti de sunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2VBzjUf
via IFTTT