
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
25 Aralık 2018 Salı
SİNGAPUR HAVA YOLLARI’NIN İLK A350-900 ORTA MENZİLLİ UÇAĞI ADELAIDE’A UÇTU

SİNGAPUR HAVA YOLLARI’NIN İLK A350-900 ORTA MENZİLLİ UÇAĞI ADELAIDE’A UÇTU SİNGAPUR HAVA YOLLARI’NIN İLK A350-900 ORTA MENZİLLİ UÇAĞI ADELAIDE’a UÇTU Uçak, yeni bölgesel Business ve Economy Class kabin ürünlerini özelliklerini içermektedir. Thales AVANT uçak içi eğlence sistemine sahip ilk SIA uçağı. Singapur Hava Yolları’nın (SIA) Singapur’dan Adelaide’a ilk seferini yapan yeni Airbus A350-900 orta menzilli uçağı 18 Aralık günü hizmete başladı. Uçak, SQ279 olarak hizmete girdi. Singapur’dan 17 Aralık 2018 tarihinde yerel saatle saat 23.34’te havalandı ve 18 Aralık 2018 yerel saatle 08.15’te Adelaide’a ulaştı. SQ278 dönüş uçuşu yerel saatle saat 10.45’te havalandı ve yerel saatle saat 15.30’da Singapur’a vardı. Yakın zamanda SIA Boeing 787-10 uçuşlarında lansmanı yapılan yeni bölgesel Business Class ve Economy Class kabin ürünleri ile A350-900 orta menzilli Business Class kabinde, herbir yolcu için koridora doğrudan erişim sağlayan 1-2-1 sıralamayla 40 adet koltuk yer alırken, Economy Class kabinde, konforlu 3-3-3 sıralamayla 263 koltuk bulunmaktadır. Yeni Business Class Yeni orta menzilli Business Class koltuklar Stelia Aerospace tarafından imal edildi. Doğrudan 76’’ tam düz yatak şeklinde eğilebilen herbir koltukla, yolcular, en kısa mesafelerde bile daha rahat bir şekilde dinlenebiliyorlar. Yükseltilebilen ve alçaltılabilen katlanabilir kolluklarıyla birlikte herbir koltuk 26’’ ‘e kadar ulaşabilmekte. Kişisel eşyalar için geniş saklama alanı, koltuk içi güç kaynağı ve USB portları bulunan bir business panel, ayarlanabilir aydınlatma yoğunluğu özelliği olan entegre bir okuma ışığı ve bir kişisel 17’’ tam ekran yüksek çözünürlüklü dokunmatik monitör gibi başka özellikleri de içermektedir. Yeni Economy Class Yeni Economy Class koltuklar RECARO tarafından tasarlanmış ve imal edilmiş olup aynı zamanda yolculara geliştirilmiş bir uçak içi deneyim sunmakta. Her koltukta, çok daha fazla rahatlama sağlayan ergonomik tasarımlı çevreleyici arkalık ve daha fazla boyun desteği sağlamak amacıyla katlanabilir kanatları olan altı aşama ayarlanabilir başlık yer almakta. Economy Class yolcuları aynı zamanda kişisel 11.6’’ tam ekran yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekran monitörleri aracılığıyla geliştirilmiş eğlence deneyiminin tadını çıkarabilirler. Economy Class yolcuları için dahil edilen diğer özelliklerin arasında küçük şahsi eşyalar için saklama alanı, ceket asma çengeli, USB port ve koltuk içi güç kaynağı da yer almakta. Uçak içi Eğlence A350-900 orta menzilli SIA uçuşlarında ilk olarak, en yeni Thales AVANT uçak içi eğlence sistemi de yer almakta. Bu sistem, yolcuları, Singapur Hava Yolları myKrisWorld eğlencesi ile daha büyük bir hareket kabiliyeti, 1,800’den fazla film, TV şovu, müzik programları ve oyunlarla başbaşa bırakan, isteğe bağlı bir deneyim ve navigasyon seçenekleri sunan yeni bir kullanıcı arayüzü ile tasarlanmıştır. KrisFlyer üyeleri, tercihlerini kişiselleştirebildikleri, kaydedebildikleri ve sonraki uçuşlar için çalma listeleri oluşturabildikleri gibi, içeriği işaretleyip, yeniden ulaşabilirken, tercihleri baz alınarak kişisel içerik tavsiyeleri alabilir ve geçmişi görüntüleyebilirler. KrisFlyer üyeleri ve Business Class yolcuları ilave uçak içi eğlence içerik tercihlerine de erişebileceklerdir. Ayrıca, yolcular, yeni A350-900’lerde SITONAIR aracılığıyla sunulan bağlantı sistemine sahip Inmarsat GX Aviation’s broadband yüksek hız uçak içi WiFi hizmetine de ulaşabilecekler. Adelaide sonrasında, A350-900 orta menzilli uçak, gerekli onaylara bağlı olarak, 7 Ocak 2019 tarihinden itibaren Brisbane’a sefer yapacaktır. A350-900 uçağı, daha yüksek tavanlar, daha geniş pencereler, daha fazla alan ve konfor sağlayan ekstra geniş bir gövde ile jetlag hissini azaltmaya yönelik bir aydınlatmaya sahiptir. SIA, 7 adet ultra uzun mesafe, 21 uzun mesafe ve 2 adet orta menzilli dahil, 30 tanesi uçuşa başlamış olmak kaydıyla toplamda 67 adet A350-900 uçak siparişi vermiştir.
SİNGAPUR HAVA YOLLARI’NIN İLK A350-900 ORTA MENZİLLİ UÇAĞI ADELAIDE’a UÇTU
- Uçak, yeni bölgesel Business ve Economy Class kabin ürünlerini özelliklerini içermektedir.
- Thales AVANT uçak içi eğlence sistemine sahip ilk SIA uçağı.
Singapur Hava Yolları’nın (SIA) Singapur’dan Adelaide’a ilk seferini yapan yeni Airbus A350-900 orta menzilli uçağı 18 Aralık günü hizmete başladı.
Uçak, SQ279 olarak hizmete girdi. Singapur’dan 17 Aralık 2018 tarihinde yerel saatle saat 23.34’te havalandı ve 18 Aralık 2018 yerel saatle 08.15’te Adelaide’a ulaştı. SQ278 dönüş uçuşu yerel saatle saat 10.45’te havalandı ve yerel saatle saat 15.30’da Singapur’a vardı.
Yakın zamanda SIA Boeing 787-10 uçuşlarında lansmanı yapılan yeni bölgesel Business Class ve Economy Class kabin ürünleri ile A350-900 orta menzilli Business Class kabinde, herbir yolcu için koridora doğrudan erişim sağlayan 1-2-1 sıralamayla 40 adet koltuk yer alırken, Economy Class kabinde, konforlu 3-3-3 sıralamayla 263 koltuk bulunmaktadır.
Yeni Business Class
Yeni orta menzilli Business Class koltuklar Stelia Aerospace tarafından imal edildi. Doğrudan 76’’ tam düz yatak şeklinde eğilebilen herbir koltukla, yolcular, en kısa mesafelerde bile daha rahat bir şekilde dinlenebiliyorlar. Yükseltilebilen ve alçaltılabilen katlanabilir kolluklarıyla birlikte herbir koltuk 26’’ ‘e kadar ulaşabilmekte.
Kişisel eşyalar için geniş saklama alanı, koltuk içi güç kaynağı ve USB portları bulunan bir business panel, ayarlanabilir aydınlatma yoğunluğu özelliği olan entegre bir okuma ışığı ve bir kişisel 17’’ tam ekran yüksek çözünürlüklü dokunmatik monitör gibi başka özellikleri de içermektedir.
Yeni Economy Class
Yeni Economy Class koltuklar RECARO tarafından tasarlanmış ve imal edilmiş olup aynı zamanda yolculara geliştirilmiş bir uçak içi deneyim sunmakta.
Her koltukta, çok daha fazla rahatlama sağlayan ergonomik tasarımlı çevreleyici arkalık ve daha fazla boyun desteği sağlamak amacıyla katlanabilir kanatları olan altı aşama ayarlanabilir başlık yer almakta.
Economy Class yolcuları aynı zamanda kişisel 11.6’’ tam ekran yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekran monitörleri aracılığıyla geliştirilmiş eğlence deneyiminin tadını çıkarabilirler.
Economy Class yolcuları için dahil edilen diğer özelliklerin arasında küçük şahsi eşyalar için saklama alanı, ceket asma çengeli, USB port ve koltuk içi güç kaynağı da yer almakta.
Uçak içi Eğlence
A350-900 orta menzilli SIA uçuşlarında ilk olarak, en yeni Thales AVANT uçak içi eğlence sistemi de yer almakta. Bu sistem, yolcuları, Singapur Hava Yolları myKrisWorld eğlencesi ile daha büyük bir hareket kabiliyeti, 1,800’den fazla film, TV şovu, müzik programları ve oyunlarla başbaşa bırakan, isteğe bağlı bir deneyim ve navigasyon seçenekleri sunan yeni bir kullanıcı arayüzü ile tasarlanmıştır.
KrisFlyer üyeleri, tercihlerini kişiselleştirebildikleri, kaydedebildikleri ve sonraki uçuşlar için çalma listeleri oluşturabildikleri gibi, içeriği işaretleyip, yeniden ulaşabilirken, tercihleri baz alınarak kişisel içerik tavsiyeleri alabilir ve geçmişi görüntüleyebilirler. KrisFlyer üyeleri ve Business Class yolcuları ilave uçak içi eğlence içerik tercihlerine de erişebileceklerdir.
Ayrıca, yolcular, yeni A350-900’lerde SITONAIR aracılığıyla sunulan bağlantı sistemine sahip Inmarsat GX Aviation’s broadband yüksek hız uçak içi WiFi hizmetine de ulaşabilecekler.
Adelaide sonrasında, A350-900 orta menzilli uçak, gerekli onaylara bağlı olarak, 7 Ocak 2019 tarihinden itibaren Brisbane’a sefer yapacaktır.
A350-900 uçağı, daha yüksek tavanlar, daha geniş pencereler, daha fazla alan ve konfor sağlayan ekstra geniş bir gövde ile jetlag hissini azaltmaya yönelik bir aydınlatmaya sahiptir.
SIA, 7 adet ultra uzun mesafe, 21 uzun mesafe ve 2 adet orta menzilli dahil, 30 tanesi uçuşa başlamış olmak kaydıyla toplamda 67 adet A350-900 uçak siparişi vermiştir.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2SklDLw
via IFTTT
Emirates ve Güney Afrika Havayolları, Stratejik Ortaklıklarını Genişletti

Emirates ve Güney Afrika Havayolları, Stratejik Ortaklıklarını Genişletti Emirates ve Güney Afrika Havayolları, Stratejik Ortaklıklarını Genişletti Emirates Havayolu ve Güney Afrika Havayolları imzaladıkları yeni anlaşma ile daha önceki anlaşmalarını genişleterek, ortak uçuşlar ile birlikte yeni destinasyonlara hizmet verme konusunda büyük bir adım atmış oldular Dünyanın en büyük uluslararası havayolu şirketi olan Emirates ve Güney Afrika’nın popüler havayolu şirketi olan Güney Afrika Havayolları, uçuş paylaşımı anlaşmalarında yapılan iyileştirmelerle birlikte hem Emirates hem de Güney Afrika Havayolları yolcuları için yeni destinasyonların açılmasını sağlayan, stratejik iş birliklerini daha da genişletiyor. Güney Afrika Havayolları ve Emirates, şu anda hükümet onayı bekleyen, geliştirilmiş bir ticari ortaklık anlaşması imzaladı ve buna göre, iki şirket arasındaki ilişki, 1997’den beri aralarında, başarılı bir şekilde yürütülmekte olan ortak uçuş anlaşması sayesinde, ticari ve müşterilere yönelik geniş bir ağda, daha da pekişerek güçlenmiş olacak. Güney Afrika Havayolları CEO’su Vuyani Jarana konuya dair yaptığı açıklamada: “Bu sözleşme, stratejimizin yerine getirilmesi ve ticari faaliyetlerimizin dönüştürülmesi bakımından, önemli bir adımın atıldığını ortaya koyuyor. Karşılıklı fayda sağlayan, geliştirilmiş bir ilişki içerisinde, aramızdaki sinerjileri keşfetmemize ve güçlendirmemize imkân tanıyacak. Bizim ve Emirates ’in küresel ağı birbirini tamamlıyor. Ortaklığımızın genişletilmesi, yolculara yönelik geri dönüş planımızın uygulamasında odaklanılan kilit alanları daha da güçlendirecek,” dedi. Emirates Havayolu Başkanı Sir Tim Clark ise: “Güney Afrika Havayolları ile onlarca yıldır süregelen ilişkimizi, tam bir kararlılıkla sürdürüyoruz ve uçuş paylaşımı sözleşmemizde, önümüzdeki dönemde yapılacak olan genişletme, heyecan verici bir gelişme ve Güney Afrika’daki tarihimizde de önemli bir mihenk taşıdır.” “Dubai üzerinden çok sayıda şehre ve Güney Afrika’da daha fazla noktaya olan bağlantılarla ilgili daha fazla seçenek, esneklik ve kolaylık sunarak hem Güney Afrika Havayolları hem de Emirates yolcuları için daha fazla ulaşım imkânı sağlayan uçuş paylaşımı sözleşmesi ile, büyük bir başarı elde ettik. Sözleşmemizin kapsamının genişletilmesi, Güney Afrika Havayolları ile olan güçlü bağlar ve paylaşımın yanı sıra, söz konusu şirketler ve onların yolcuları için kazanımlar ve daha fazla başarı elde edilmesine imkân tanıyacağına dair inancımızı ortaya koyuyor” dedi. Sadece 2017/18 dönemindeki bir yıllık süreçte, Emirates ve Güney Afrika Havayolları arasında yapılan uçuş paylaşımı sözleşmesi sayesinde, yaklaşık 90,000 yolcu, kusursuz seyahat ve daha fazla bağlantı imkanından faydalandı. Emirates, Güney Afrika’daki faaliyetlerine, 1995 yılında, Dubai ve Johannesburg arasında düzenlediği uçuşlarla başlamıştı. Güney Afrika Havayolları ve Emirates arasındaki ilişki ise, 20 yıl öncesine, paylaşım sözleşmesini yaptığı ve Güney Afrika Havayolları’nın, Emirates’ in Dubai’ye olan uçuşlarında yer almaya başladığı 1997 senesine dayanıyor. İki şirket; kusursuz bağlantı imkanını sağlamak ve yolcu akışlarını daha da iyileştirmek üzere, küresel ağlarında, yolculara erişim noktalarında, kargo hizmetlerinde ve uçuş tarifelerinde daha fazla sinerji oluşturmak üzere çalışmalar yürütecek. Bağlantı hizmeti, gözde bölgesel pazarlara özel önem verilerek, Johannesburg üzerinden olan bağlantıların düzenlenmesi ile geliştirilecek. Sık uçan yolculara yönelik programların ve Emirates’in Skywards ve Güney Afrika Havayolları’nın Voyager programlarının geliştirilmesine yönelik planlar da yeni sözleşmeye dahil edildi. Emirates, 2000 yılında, Voyager ortağı oldu. Bu, Voyager üyelerinin, Emirates tarafından gerçekleştirilen uçuşlardan Mil kazanarak kullanabilmesi anlamına geliyor; aynı şekilde, Skywards üyeleri de Güney Afrika Havayolları tarafından gerçekleştirilen uçuşlardan Mil kazanarak kullanabiliyor. İki şirket, ortak iş birliğine yönelik başka alanlarda da ayrı ayrı çalışmalar gerçekleştirecek ve birçok havacılık fonksiyonu dahilindeki en iyi uygulamaları, birbiriyle paylaşacak. Emirates Güney Afrika’da Emirates, Güney Afrika’daki faaliyetlerine, 1995 yılında, Johannesburg’a düzenlediği uçuşlarla başladı ve o zamandan beri, Cape Town ve Durban’a olan uçuşlarla, ülkedeki varlığını arttırdı. Emirates, Johannesburg’a uçan ikonik A380 ile birlikte, Güney Afrika’ya, (dördü Johannesburg, üçü Cape Town ve biri Durban’a olmak üzere) sekiz günlük uçuş gerçekleştiriyor. 2016 yılında, Emirates’in, Güney Afrika ekonomisine olan etkisi üzerine yapılan bir araştırmada, Emirates Group’un toplam ekonomik katkısının, 2014/15 dönemi itibarıyla 417 milyon dolara ulaştığını ve 12,989 istihdam desteği sağladığını ortaya koydu. Emirates, o zamandan beri, Güney Afrika’ya olan uçuşlarındaki koltuk kapasitesini, günlük 2,572’den 3,101’e yükseltti ve bu da ekonomi ve istihdam üzerindeki Emirates etkisini daha da arttırmış oldu. Emirates, dünyanın her yerinden gelen, iş ve eğlence için seyahat eden yolcuları, Güney Afrika’da seyahat edecekleri noktaya, Dubai’deki merkezinden ulaştırıyor. 2017/18 döneminde, Emirates, Güney Afrika’daki üç destinasyonuna ve bu destinasyonlardan, 1,7 milyondan fazla yolcu ve deniz ürünleri, meyve ve sebze, taze ve dondurulmuş et ürünleri, şarap, ilaç ve altın da dahil, 61,800 tonun üzerinde, yüksek değeri olan kargo taşıması gerçekleştirdi. 250 pilot ve 500 kabin ekibi üyesi ile birlikte, 1,000’den fazla Güney Afrika vatandaşı, Emirates Group tarafından istihdam ediliyor. Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 157 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Atatürk ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.
Emirates ve Güney Afrika Havayolları, Stratejik Ortaklıklarını Genişletti
Emirates Havayolu ve Güney Afrika Havayolları imzaladıkları yeni anlaşma ile daha önceki anlaşmalarını genişleterek, ortak uçuşlar ile birlikte yeni destinasyonlara hizmet verme konusunda büyük bir adım atmış oldular
Dünyanın en büyük uluslararası havayolu şirketi olan Emirates ve Güney Afrika’nın popüler havayolu şirketi olan Güney Afrika Havayolları, uçuş paylaşımı anlaşmalarında yapılan iyileştirmelerle birlikte hem Emirates hem de Güney Afrika Havayolları yolcuları için yeni destinasyonların açılmasını sağlayan, stratejik iş birliklerini daha da genişletiyor.
Güney Afrika Havayolları ve Emirates, şu anda hükümet onayı bekleyen, geliştirilmiş bir ticari ortaklık anlaşması imzaladı ve buna göre, iki şirket arasındaki ilişki, 1997’den beri aralarında, başarılı bir şekilde yürütülmekte olan ortak uçuş anlaşması sayesinde, ticari ve müşterilere yönelik geniş bir ağda, daha da pekişerek güçlenmiş olacak.
Güney Afrika Havayolları CEO’su Vuyani Jarana konuya dair yaptığı açıklamada: “Bu sözleşme, stratejimizin yerine getirilmesi ve ticari faaliyetlerimizin dönüştürülmesi bakımından, önemli bir adımın atıldığını ortaya koyuyor. Karşılıklı fayda sağlayan, geliştirilmiş bir ilişki içerisinde, aramızdaki sinerjileri keşfetmemize ve güçlendirmemize imkân tanıyacak. Bizim ve Emirates ’in küresel ağı birbirini tamamlıyor. Ortaklığımızın genişletilmesi, yolculara yönelik geri dönüş planımızın uygulamasında odaklanılan kilit alanları daha da güçlendirecek,” dedi.
Emirates Havayolu Başkanı Sir Tim Clark ise: “Güney Afrika Havayolları ile onlarca yıldır süregelen ilişkimizi, tam bir kararlılıkla sürdürüyoruz ve uçuş paylaşımı sözleşmemizde, önümüzdeki dönemde yapılacak olan genişletme, heyecan verici bir gelişme ve Güney Afrika’daki tarihimizde de önemli bir mihenk taşıdır.”
“Dubai üzerinden çok sayıda şehre ve Güney Afrika’da daha fazla noktaya olan bağlantılarla ilgili daha fazla seçenek, esneklik ve kolaylık sunarak hem Güney Afrika Havayolları hem de Emirates yolcuları için daha fazla ulaşım imkânı sağlayan uçuş paylaşımı sözleşmesi ile, büyük bir başarı elde ettik. Sözleşmemizin kapsamının genişletilmesi, Güney Afrika Havayolları ile olan güçlü bağlar ve paylaşımın yanı sıra, söz konusu şirketler ve onların yolcuları için kazanımlar ve daha fazla başarı elde edilmesine imkân tanıyacağına dair inancımızı ortaya koyuyor” dedi.
Sadece 2017/18 dönemindeki bir yıllık süreçte, Emirates ve Güney Afrika Havayolları arasında yapılan uçuş paylaşımı sözleşmesi sayesinde, yaklaşık 90,000 yolcu, kusursuz seyahat ve daha fazla bağlantı imkanından faydalandı. Emirates, Güney Afrika’daki faaliyetlerine, 1995 yılında, Dubai ve Johannesburg arasında düzenlediği uçuşlarla başlamıştı. Güney Afrika Havayolları ve Emirates arasındaki ilişki ise, 20 yıl öncesine, paylaşım sözleşmesini yaptığı ve Güney Afrika Havayolları’nın, Emirates’ in Dubai’ye olan uçuşlarında yer almaya başladığı 1997 senesine dayanıyor.
İki şirket; kusursuz bağlantı imkanını sağlamak ve yolcu akışlarını daha da iyileştirmek üzere, küresel ağlarında, yolculara erişim noktalarında, kargo hizmetlerinde ve uçuş tarifelerinde daha fazla sinerji oluşturmak üzere çalışmalar yürütecek. Bağlantı hizmeti, gözde bölgesel pazarlara özel önem verilerek, Johannesburg üzerinden olan bağlantıların düzenlenmesi ile geliştirilecek.
Sık uçan yolculara yönelik programların ve Emirates’in Skywards ve Güney Afrika Havayolları’nın Voyager programlarının geliştirilmesine yönelik planlar da yeni sözleşmeye dahil edildi. Emirates, 2000 yılında, Voyager ortağı oldu. Bu, Voyager üyelerinin, Emirates tarafından gerçekleştirilen uçuşlardan Mil kazanarak kullanabilmesi anlamına geliyor; aynı şekilde, Skywards üyeleri de Güney Afrika Havayolları tarafından gerçekleştirilen uçuşlardan Mil kazanarak kullanabiliyor.
İki şirket, ortak iş birliğine yönelik başka alanlarda da ayrı ayrı çalışmalar gerçekleştirecek ve birçok havacılık fonksiyonu dahilindeki en iyi uygulamaları, birbiriyle paylaşacak.
Emirates Güney Afrika’da
Emirates, Güney Afrika’daki faaliyetlerine, 1995 yılında, Johannesburg’a düzenlediği uçuşlarla başladı ve o zamandan beri, Cape Town ve Durban’a olan uçuşlarla, ülkedeki varlığını arttırdı. Emirates, Johannesburg’a uçan ikonik A380 ile birlikte, Güney Afrika’ya, (dördü Johannesburg, üçü Cape Town ve biri Durban’a olmak üzere) sekiz günlük uçuş gerçekleştiriyor.
2016 yılında, Emirates’in, Güney Afrika ekonomisine olan etkisi üzerine yapılan bir araştırmada, Emirates Group’un toplam ekonomik katkısının, 2014/15 dönemi itibarıyla 417 milyon dolara ulaştığını ve 12,989 istihdam desteği sağladığını ortaya koydu. Emirates, o zamandan beri, Güney Afrika’ya olan uçuşlarındaki koltuk kapasitesini, günlük 2,572’den 3,101’e yükseltti ve bu da ekonomi ve istihdam üzerindeki Emirates etkisini daha da arttırmış oldu.
Emirates, dünyanın her yerinden gelen, iş ve eğlence için seyahat eden yolcuları, Güney Afrika’da seyahat edecekleri noktaya, Dubai’deki merkezinden ulaştırıyor. 2017/18 döneminde, Emirates, Güney Afrika’daki üç destinasyonuna ve bu destinasyonlardan, 1,7 milyondan fazla yolcu ve deniz ürünleri, meyve ve sebze, taze ve dondurulmuş et ürünleri, şarap, ilaç ve altın da dahil, 61,800 tonun üzerinde, yüksek değeri olan kargo taşıması gerçekleştirdi. 250 pilot ve 500 kabin ekibi üyesi ile birlikte, 1,000’den fazla Güney Afrika vatandaşı, Emirates Group tarafından istihdam ediliyor.
Emirates hakkında:
Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 157 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Atatürk ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2AeNPIL
via IFTTT
İGA’dan bir yıl içinde ikinci sermaye artırımı 5 ay sonra yeni artırımla sermaye, 7 milyar 368 milyon TL oldu… İstanbul Havalimanı’nın yapımını ve 25 yıllığına işletmesini üstlenen İGA, sermayesini 6 milyar 240 milyon TL’den 7 milyar 368 milyon TL’ye yükselterek aynı yıl içerisinde ikinci kez sermaye artırımına gitti. Bu son sermaye artırımı ile İGA’nın kurulduğu günden bu yana ortakların katkısı 1,7 milyar Avro’yu aştı. Türkiye’nin dünya sivil havacılığına armağanı olan İstanbul Havalimanı’nın yapımını ve işletmesini üstlenen İGA Havalimanları İşletmesi A.Ş., 2018 içerisinde ikinci defa sermaye artırımına gitti. İGA Havalimanı İşletmesi, 20 Aralık 2018 tarihli Genel Kurulu’nda alınan karar ile 6 milyar 240 milyon TL olan sermayesini 1 milyar 128 milyon TL artırarak, 7 milyar 368 milyon TL’ye çıkardı. Bu artırımla İGA ortaklarının şirkete sağlamış olduğu sermaye katkısı 1 milyar 791 milyon Avro’nun üzerine çıkmış oldu. İGA Havalimanı İşletmesi’nin Temmuz 2018’de 1 milyar 790 milyon TL olarak artırılan sermayesi, yeni yapılan 1 milyar 128 milyon TL’lik artırımla aynı yıl içerisinde toplamda 2 milyar 918 milyon TL artışla bir rekora imza attı. Bu sermaye artırımın yabancı para cinsinden karşılığı ise 535 milyon 567 bin Avro oldu. İGA’nın sermayesi, Türkiye’nin en büyük şirketleriyle aynı seviyeye yükseldi! İGA Havalimanı İşletmesi İcra Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Kadri Samsunlu, aynı yıl içerisinde ikinci defa rekor seviyede sermaye artırımına gittiklerini belirterek; “İstanbul Havalimanı, Türkiye’nin geleceği adına hayata geçirilen en önemli projelerden birisidir. İstanbul’u dünyanın havacılık merkezi yapma hedefiyle çıktığımız bu yolda hissedarlarımız, Türkiye ekonomisine olan güvenlerini, bu yıl içinde ikinci kez sermaye artırarak göstermiştir. Havalimanımızın tam kapasiteyle hizmete girmesine sayılı günler kaldı. Tüm hazırlıklarımız tamamlanmış durumda. 29 Ekim’den bu yana 66 bin kişi havalimanımızdan uçtu. Büyük taşınmanın ardından İstanbul Havalimanı ile hem ülkemiz hem de bölgemiz için yeni bir dönem başlayacak. 2018 yılının ilk 6 ayında İstanbul’daki mevcut 2 havalimanından uçan yolcu sayısı 49 milyona yaklaştı. İnanıyorum ki; biz 70 milyonluk yolcu hedefimize önümüzdeki 1 yıl içerisinde ulaşacağız. Şu an İGA’nın sermayesi, Türkiye’nin en büyük şirketleriyle aynı seviyeye yükselmiş durumda. İşletme dönemimizle birlikte İGA olarak gerek istihdam tarafında gerekse ciromuzla ülke ekonomisine önemli katkılar sağlayacağız” diye konuştu.
5 ay sonra yeni artırımla sermaye, 7 milyar 368 milyon TL oldu…
İstanbul Havalimanı’nın yapımını ve 25 yıllığına işletmesini üstlenen İGA, sermayesini 6 milyar 240 milyon TL’den 7 milyar 368 milyon TL’ye yükselterek aynı yıl içerisinde ikinci kez sermaye artırımına gitti. Bu son sermaye artırımı ile İGA’nın kurulduğu günden bu yana ortakların katkısı 1,7 milyar Avro’yu aştı.
Türkiye’nin dünya sivil havacılığına armağanı olan İstanbul Havalimanı’nın yapımını ve işletmesini üstlenen İGA Havalimanları İşletmesi A.Ş., 2018 içerisinde ikinci defa sermaye artırımına gitti.
İGA Havalimanı İşletmesi, 20 Aralık 2018 tarihli Genel Kurulu’nda alınan karar ile 6 milyar 240 milyon TL olan sermayesini 1 milyar 128 milyon TL artırarak, 7 milyar 368 milyon TL’ye çıkardı. Bu artırımla İGA ortaklarının şirkete sağlamış olduğu sermaye katkısı 1 milyar 791 milyon Avro’nun üzerine çıkmış oldu.
İGA Havalimanı İşletmesi’nin Temmuz 2018’de 1 milyar 790 milyon TL olarak artırılan sermayesi, yeni yapılan 1 milyar 128 milyon TL’lik artırımla aynı yıl içerisinde toplamda 2 milyar 918 milyon TL artışla bir rekora imza attı. Bu sermaye artırımın yabancı para cinsinden karşılığı ise 535 milyon 567 bin Avro oldu.
İGA’nın sermayesi, Türkiye’nin en büyük şirketleriyle aynı seviyeye yükseldi!
İGA Havalimanı İşletmesi İcra Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Kadri Samsunlu, aynı yıl içerisinde ikinci defa rekor seviyede sermaye artırımına gittiklerini belirterek; “İstanbul Havalimanı, Türkiye’nin geleceği adına hayata geçirilen en önemli projelerden birisidir. İstanbul’u dünyanın havacılık merkezi yapma hedefiyle çıktığımız bu yolda hissedarlarımız, Türkiye ekonomisine olan güvenlerini, bu yıl içinde ikinci kez sermaye artırarak göstermiştir. Havalimanımızın tam kapasiteyle hizmete girmesine sayılı günler kaldı. Tüm hazırlıklarımız tamamlanmış durumda. 29 Ekim’den bu yana 66 bin kişi havalimanımızdan uçtu. Büyük taşınmanın ardından İstanbul Havalimanı ile hem ülkemiz hem de bölgemiz için yeni bir dönem başlayacak. 2018 yılının ilk 6 ayında İstanbul’daki mevcut 2 havalimanından uçan yolcu sayısı 49 milyona yaklaştı. İnanıyorum ki; biz 70 milyonluk yolcu hedefimize önümüzdeki 1 yıl içerisinde ulaşacağız. Şu an İGA’nın sermayesi, Türkiye’nin en büyük şirketleriyle aynı seviyeye yükselmiş durumda. İşletme dönemimizle birlikte İGA olarak gerek istihdam tarafında gerekse ciromuzla ülke ekonomisine önemli katkılar sağlayacağız” diye konuştu.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2LFq9Sp
via IFTTT
İGA’dan bir yıl içinde ikinci sermaye artırımı

Setur online çekiliş kampanyası ile ödül kazanan talihliler hediyelerine kavuştu
