19 Aralık 2018 Çarşamba

Organik Tarımda Üretim Arttı Artan dünya nüfusu, hızla artan gıda gereksinimi tarımsal ürünlerde kimyasal girdi oranını giderek arttırıyor. Durum böyle olunca tüm Dünya’da olduğu gibi Türkiye’de de üretimde ve tüketimde organik tarım trendi hızla yükseliyor. Ülkemizde organik tarımile ilgili son verilere göre 2002 yılında 150 olan ürün sayısı 2016’da 225’e çıkarken üretim miktarı 310 bin tondan 2 milyon 473 bin tona ulaştı. Gittikçe büyüyen ve önem kazanan bir sektörü uluslararası alanda bir araya getiren tek ihtisas fuarı Exponatura19, Türkiye ve Dünya’nın birçok farklı yerinden 20 bin ziyaretçi ile sektöre yeni bir soluk kazandıracak. Son yıllarda tarımda kullanılan kimyasallar, insan sağlığını tehdit ederken beslenmeye dayalı sağlık sorunlarında artışa neden oluyor. Tüketiciler bu durumu göz önüne bulundururak organik ürünlere yöneldi. Üretim aşamasında hiçbir kimyasala maruz kalmadan üretilen mahsullere organik veya ekolojik ürün deniliyor. Artan ilgi karşısında organik ürün satış yerlerleri gün geçtikçe artış gösteriyor. Farkındalık Arttı, Pazar Büyüdü! Tüketicilerin farkındalığının artmasıyla beraber organik ürün pazarı büyürken, sağlıklı ve doğal kavramları önemini bir kat daha arttırıyor. Bu kapsamda ülkemizde sağlıklı, doğal ve organik ürünleri tek çatı altında toplayan Doğal, Organik ve Sağlıklı Ürünler FuarıExponatura19, alıcılara ve sektör ilgililerine büyük kolaylık sağlıyor.10-13 Ocak 2019 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde 9’uncu kez kapılarını açacak fuar, gıdadan, doğal kozmetik ürünlere, bitkisel tedavi ürünlerinden anne-bebek ürünlerine kadar birçok ürüne ev sahipliği yaparken yeni ticari bağlantıların oluşmasına da katkı yapacak.

Artan dünya nüfusu, hızla artan gıda gereksinimi tarımsal ürünlerde kimyasal girdi oranını giderek arttırıyor. Durum böyle olunca tüm Dünya’da olduğu gibi Türkiye’de de üretimde ve tüketimde organik tarım trendi hızla yükseliyor. Ülkemizde organik tarımile ilgili son verilere göre 2002 yılında 150 olan ürün sayısı 2016’da 225’e çıkarken üretim miktarı 310 bin tondan 2 milyon 473 bin tona ulaştı. Gittikçe büyüyen ve önem kazanan bir sektörü uluslararası alanda bir araya getiren tek ihtisas fuarı Exponatura19, Türkiye ve Dünya’nın birçok farklı yerinden 20 bin ziyaretçi ile sektöre yeni bir soluk kazandıracak.

Son yıllarda tarımda kullanılan kimyasallar, insan sağlığını tehdit ederken beslenmeye dayalı sağlık sorunlarında artışa neden oluyor. Tüketiciler bu durumu göz önüne bulundururak organik ürünlere yöneldi. Üretim aşamasında hiçbir kimyasala maruz kalmadan üretilen mahsullere organik veya ekolojik ürün deniliyor. Artan ilgi karşısında organik ürün satış yerlerleri gün geçtikçe artış gösteriyor.

Farkındalık Arttı, Pazar Büyüdü!

Tüketicilerin farkındalığının artmasıyla beraber organik ürün pazarı büyürken, sağlıklı ve doğal kavramları önemini bir kat daha arttırıyor. Bu kapsamda ülkemizde sağlıklı, doğal ve organik ürünleri tek çatı altında toplayan Doğal, Organik ve Sağlıklı Ürünler FuarıExponatura19, alıcılara ve sektör ilgililerine büyük kolaylık sağlıyor.10-13 Ocak 2019 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde 9’uncu kez kapılarını açacak fuar, gıdadan, doğal kozmetik ürünlere, bitkisel tedavi ürünlerinden anne-bebek ürünlerine kadar birçok ürüne ev sahipliği yaparken yeni ticari bağlantıların oluşmasına da katkı yapacak.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2QD4dge
via IFTTT

Organik Tarımda Üretim Arttı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2QD4dge

İstanbul Havalimanı’na İlk Yolcularından Tam Not!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2QFx5EN

İstanbul Havalimanı’na İlk Yolcularından Tam Not! İstanbul Havalimanı’na İlk Yolcularından Tam Not! İstanbul Havalimanı’nı kullanan yolcuların sunulan hizmetlerden memnuniyet düzeylerini ve müşteri deneyimlerini tespit etmek amacıyla yapılan araştırmanın sonuçları açıklandı. Araştırma İstanbul Havalimanı’nı deneyimleyen yolcuların bütün hizmetlerden memnun kaldıklarını gösteriyor. İstanbul Havalimanı’nın 29 Ekim 2018 tarihinde açılmasının ardından tam kapasite ile hizmete girmesine yönelik çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Bu süreçte müşteri memnuniyetini tespit etmek ve daha iyi hizmet vermek adına ERA Research & Consultancyşirketi ile işbirliği yapılarak yolcu deneyim araştırması gerçekleştirildi. Havalimanı’nın İç Hatlar ve Dış Hatlar Terminali’nden giden yolcuların memnuniyetini ölçmek amacıyla yapılan araştırmanın sonuçlarına göre yolcular, İstanbul Havalimanı’na tam not verdi. Müşteri memnuniyet oranının yüksek olması, havalimanın tam kapasite hizmet vermeye hazır olduğunu da gösterdi. İstanbul Havalimanı’nı kullanan yolcuların seyahat alışkanlıkları… Araştırmaya göre İstanbul Havalimanı’nı iç hat uçuşlarında ilk defa kullanan yolcuların oranı %86 olurken, bu oran dış hatlarda %85 seviyelerinde seyrediyor. İstanbul Havalimanı’nı kullanarak iç hatlardan giden yolcuların %74,4’ü tatil amaçlı seyahat ederken, iş amaçlı seyahat edenlerin oranı ise %25,2 olarak gerçekleşiyor. Dış hatlarda ise bu oran tatil amaçlı seyahat edenlerde %72,8 iken iş amaçlı seyahat edenlerde ise %27,2 oldu. İstanbul Havalimanı Terminal genelindeki memnuniyet oranı çok yüksek! İstanbul Havalimanı’nı kullanan yolcular, terminale tam not veriyor. İç hatlardan giden yolcuların terminaldeki genel memnuniyet oranı %92 çıkarken, İstanbul’dan ilham alınarak hayata geçen terminalin mimari yapısının beğeni oranı ise %99’lara kadar ulaşıyor. Havalimanının genel temizliğinden yolcuların %97’si memnun olurken, bekleme alanlarının yeterliliği ve rahat olması konusunda yolcuların memnuniyet oranı %93 olarak ön plana çıkıyor. Terminal içi ulaşımdan memnun olanların oranı %88 olarak açıklanırken havalandırma memnuniyet oranı ise %92 seviyelerinde. İstanbul Havalimanı’ndan Kıbrıs ve Bakü’ye giden dış hat yolcularının terminal genelinden memnuniyeti %90 düzeylerinde olurken, İstanbul Havalimanı’nın mimari yapısı ise %98 oran ile memnuniyet kriterlerinde ilk sırada yer alıyor. Havalimanının genel temizliğinden memnuniyet oranının %91 çıktığı araştırmada, tuvalet temizliğindeki memnuniyet oranı ise %84 olarak belirtiliyor. İstanbul Havalimanı’nın yolculara hizmet bazında sağladığı memnuniyetin de ölçümlendiği araştırmada dikkat çekici sonuçlar yer alıyor. İç hatlar giden yolcuların %95’i güvenlik hizmetlerinden memnun olurken bu oran dış hatlarda %93 seviyelerine çıkıyor. İç hatlar yolcularının danışma hizmetinden memnuniyet oranı %95 olurken, bu oran dış hatlarda 2 baz puan artarak %97 olarak gerçekleşiyor. Bekleme süresini azaltmak için hazırlanan 500’ü aşkın normal ve self check-in imkânının sunulduğu check-in hizmetinden genel olarak memnunum diyenlerin oranı iç hatlarda %92 olurken, bu oran dış hatlarda ise %89 olarak görülüyor. 40.000 araç kapasitesiyle Avrupa’nın en büyük araç otoparkına sahip olan İstanbul Havalimanı’nın otopark hizmetlerinden memnuniyet oranının da sorulduğu araştırmada bu oran iç hatlarda %74, dış hatlar giden yolcularda ise %83 olarak yer alıyor. İstanbul Havalimanı’na gelenlerin ulaşımla ilgili bir problemi yok… İstanbul Havalimanı’na ulaşımda iç hatlar yolcularının %32,8’i Havaist’i tercih ederken %25,2’si kendi aracıyla ulaşım sağlıyor. Yolcuların %18,4’ü ise İETTotobüsünü tercih ediyor. İç hatlardan giden yolcuların ulaşım memnuniyet oranı ise %85’in üzerinde yer alıyor. Dış hatlarda ise ulaşım en çok kişişel araç ile sağlanıyor (%37,1). Kişiselaraçlar dışında kullanılan ulaşım araçları ise sırasıyla Havaist (%19,9) ve taksi (%15,2) olarak ön plana çıkıyor. Dış hatlardan giden yolcuların ulaşım memnuniyet oranı ise %86 ile %100 arasında değişiyor. İstanbul Havalimanı’nı hali hazırda kullanan yolcuların yüksek memnuniyet oranlarına dikkat çeken ve araştırma sonuçlarını yorumlayan İGA Havalimanı İşletmesi İcra Kurulu Başkanı Kadri Samsunlu; “Açılışımızdan bu yana 1.5 aylık bir süre geçti. Şu an yurtiçi Ankara, İzmir, Antalya, Adana ve Trabzon, yurtdışı ise Kıbrıs ve Bakü olmak üzere toplamda 7 hatla yaklaşık 60 bin yolcuya hizmet verdik. 1 aylık süre sonunda havalimanımızı kullanan yolcuların deneyimlerini, mennuniyetini ölçmek istedik. Bu doğrultuda neleri doğru yaptığımızı ve yolcularımızın bizden beklentilerini ölçmek adına bir araştırma yaptırdık. Çıkan sonuçlardan memnunuz. Yolcu deneyimi ve teknolojik alt yapısıyla fark yaratan İstanbul Havalimanı, yolcularına her zaman kaliteli hizmet vermek adına çalışmalarına tüm hızımızla devam ediyor. Biz havalimanı inşaatı devam ederken sürekli bir noktanın altını çizdik; İstanbul Havalimanı’nın en önemli önceliklerden biri, yolcu konforunu ve seyahat deneyimini kusursuz hale getirmek ve en üst düzeyde yolcu deneyimi yaşatmak. Aynı zamanda da teknoloji ve konforun ön planda olduğu bir havalimani işletmesi ile buradan seyahat edecek tüm yolcularımıza anlamlı saatler sunmak. Bu araştırma gösteriyor ki, İstanbul Havalimanı iç ve dış hattı kullanarak seyahat eden yolcuların %90’ı genel olarak hizmetlerimizden memnun. Bu kadar yüksek memnuniyet oranları ile karşılaşmak bizi çok mutlu etti.” diye konuştu. Araştırma Künyesi Bu araştırma İGA Havalimanı İşletmesi tarafından 29 Kasım – 2 Aralık tarihleri arasında ERA Research & Consultancy’e yaptırılmıştır. Araştırma sahası olarak İstanbul Havalimanıkullanılmış, dış ve iç hat olmak üzere toplamda 421 kişi ile görüşülmüş, araştırma sırasında her bir kişi ile ortalama olarak 9 dakikalık yüze yüze bir görüşme yapılmıştır.

İstanbul Havalimanı’na İlk Yolcularından Tam Not!

İstanbul Havalimanı’nı kullanan yolcuların sunulan hizmetlerden memnuniyet düzeylerini ve müşteri deneyimlerini tespit etmek amacıyla yapılan araştırmanın sonuçları açıklandı. Araştırma İstanbul Havalimanı’nı deneyimleyen yolcuların bütün hizmetlerden memnun kaldıklarını gösteriyor.

İstanbul Havalimanı’nın 29 Ekim 2018 tarihinde açılmasının ardından tam kapasite ile hizmete girmesine yönelik çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Bu süreçte müşteri memnuniyetini tespit etmek ve daha iyi hizmet vermek adına ERA Research & Consultancyşirketi ile işbirliği yapılarak yolcu deneyim araştırması gerçekleştirildi. Havalimanı’nın İç Hatlar ve Dış Hatlar Terminali’nden giden yolcuların memnuniyetini ölçmek amacıyla yapılan araştırmanın sonuçlarına göre yolcular, İstanbul Havalimanı’na tam not verdi. Müşteri memnuniyet oranının yüksek olması, havalimanın tam kapasite hizmet vermeye hazır olduğunu da gösterdi.

İstanbul Havalimanı’nı kullanan yolcuların seyahat alışkanlıkları…

Araştırmaya göre İstanbul Havalimanı’nı iç hat uçuşlarında ilk defa kullanan yolcuların oranı %86 olurken, bu oran dış hatlarda %85 seviyelerinde seyrediyor. İstanbul Havalimanı’nı kullanarak iç hatlardan giden yolcuların %74,4’ü tatil amaçlı seyahat ederken, iş amaçlı seyahat edenlerin oranı ise %25,2 olarak gerçekleşiyor. Dış hatlarda ise bu oran tatil amaçlı seyahat edenlerde %72,8 iken iş amaçlı seyahat edenlerde ise %27,2 oldu.

İstanbul Havalimanı Terminal genelindeki memnuniyet oranı çok yüksek!

İstanbul Havalimanı’nı kullanan yolcular, terminale tam not veriyor. İç hatlardan giden yolcuların terminaldeki genel memnuniyet oranı %92 çıkarken, İstanbul’dan ilham alınarak hayata geçen terminalin mimari yapısının beğeni oranı ise %99’lara kadar ulaşıyor. Havalimanının genel temizliğinden yolcuların %97’si memnun olurken, bekleme alanlarının yeterliliği ve rahat olması konusunda yolcuların memnuniyet oranı %93 olarak ön plana çıkıyor. Terminal içi ulaşımdan memnun olanların oranı %88 olarak açıklanırken havalandırma memnuniyet oranı ise %92 seviyelerinde.

İstanbul Havalimanı’ndan Kıbrıs ve Bakü’ye giden dış hat yolcularının terminal genelinden memnuniyeti %90 düzeylerinde olurken, İstanbul Havalimanı’nın mimari yapısı ise %98 oran ile memnuniyet kriterlerinde ilk sırada yer alıyor. Havalimanının genel temizliğinden memnuniyet oranının %91 çıktığı araştırmada, tuvalet temizliğindeki memnuniyet oranı ise %84 olarak belirtiliyor.

İstanbul Havalimanı’nın yolculara hizmet bazında sağladığı memnuniyetin de ölçümlendiği araştırmada dikkat çekici sonuçlar yer alıyor. İç hatlar giden yolcuların %95’i güvenlik hizmetlerinden memnun olurken bu oran dış hatlarda %93 seviyelerine çıkıyor. İç hatlar yolcularının danışma hizmetinden memnuniyet oranı %95 olurken, bu oran dış hatlarda 2 baz puan artarak %97 olarak gerçekleşiyor. Bekleme süresini azaltmak için hazırlanan 500’ü aşkın normal ve self check-in imkânının sunulduğu check-in hizmetinden genel olarak memnunum diyenlerin oranı iç hatlarda %92 olurken, bu oran dış hatlarda ise %89 olarak görülüyor. 40.000 araç kapasitesiyle Avrupa’nın en büyük araç otoparkına sahip olan İstanbul Havalimanı’nın otopark hizmetlerinden memnuniyet oranının da sorulduğu araştırmada bu oran iç hatlarda %74, dış hatlar giden yolcularda ise %83 olarak yer alıyor.

İstanbul Havalimanı’na gelenlerin ulaşımla ilgili bir problemi yok…

İstanbul Havalimanı’na ulaşımda iç hatlar yolcularının %32,8’i Havaist’i tercih ederken %25,2’si kendi aracıyla ulaşım sağlıyor. Yolcuların %18,4’ü ise İETTotobüsünü tercih ediyor. İç hatlardan giden yolcuların ulaşım memnuniyet oranı ise %85’in üzerinde yer alıyor.

Dış hatlarda ise ulaşım en çok kişişel araç ile sağlanıyor (%37,1). Kişiselaraçlar dışında kullanılan ulaşım araçları ise sırasıyla Havaist (%19,9) ve taksi (%15,2) olarak ön plana çıkıyor. Dış hatlardan giden yolcuların ulaşım memnuniyet oranı ise %86 ile %100 arasında değişiyor.

İstanbul Havalimanı’nı hali hazırda kullanan yolcuların yüksek memnuniyet oranlarına dikkat çeken ve araştırma sonuçlarını yorumlayan İGA Havalimanı İşletmesi İcra Kurulu Başkanı Kadri Samsunlu; “Açılışımızdan bu yana 1.5 aylık bir süre geçti. Şu an yurtiçi Ankara, İzmir, Antalya, Adana ve Trabzon, yurtdışı ise Kıbrıs ve Bakü olmak üzere toplamda 7 hatla yaklaşık 60 bin yolcuya hizmet verdik. 1 aylık süre sonunda havalimanımızı kullanan yolcuların deneyimlerini, mennuniyetini ölçmek istedik. Bu doğrultuda neleri doğru yaptığımızı ve yolcularımızın bizden beklentilerini ölçmek adına bir araştırma yaptırdık. Çıkan sonuçlardan memnunuz. Yolcu deneyimi ve teknolojik alt yapısıyla fark yaratan İstanbul Havalimanı, yolcularına her zaman kaliteli hizmet vermek adına çalışmalarına tüm hızımızla devam ediyor. Biz havalimanı inşaatı devam ederken sürekli bir noktanın altını çizdik; İstanbul Havalimanı’nın en önemli önceliklerden biri, yolcu konforunu ve seyahat deneyimini kusursuz hale getirmek ve en üst düzeyde yolcu deneyimi yaşatmak. Aynı zamanda da teknoloji ve konforun ön planda olduğu bir havalimani işletmesi ile buradan seyahat edecek tüm yolcularımıza anlamlı saatler sunmak. Bu araştırma gösteriyor ki, İstanbul Havalimanı iç ve dış hattı kullanarak seyahat eden yolcuların %90’ı genel olarak hizmetlerimizden memnun. Bu kadar yüksek memnuniyet oranları ile karşılaşmak bizi çok mutlu etti.” diye konuştu.

Araştırma Künyesi

Bu araştırma İGA Havalimanı İşletmesi tarafından 29 Kasım – 2 Aralık tarihleri arasında ERA Research & Consultancy’e yaptırılmıştır. Araştırma sahası olarak İstanbul Havalimanıkullanılmış, dış ve iç hat olmak üzere toplamda 421 kişi ile görüşülmüş, araştırma sırasında her bir kişi ile ortalama olarak 9 dakikalık yüze yüze bir görüşme yapılmıştır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2QFx5EN
via IFTTT

18 Aralık 2018 Salı

En İyi Kurumsal Seyahat Programı “Turkish Airlines Corporate Club”, Global Traveler tarafından “En İyi Kurumsal Seyahat Programı” seçildi. Bayrak taşıyıcı havayolu ayrıca, peş peşe ikinci kez “Business Yolcuları için En İyi Havayolu” ve “En İyi Havalimanı Personeli” ödüllerinin de sahibi oldu. Dünyanın en çok ülke ve uluslararası destinasyonuna uçan Türk Hava Yolları, ABD menşeli küresel yayın organı “Global Traveler”ın düzenlediği ödüllerde, okuyucu anketleri sonucunda belirlenen üç ödülün sahibi oldu. “En İyi Kurumsal Seyahat Programı” kategorisinde, kurumsal müşterileri için özel tasarlanan programı “Turkish Airlines Corporate Club”ın ödüllendirildiği gecede bayrak taşıyıcı havayolu ayrıca, üst üste ikinci kez “Business Yolcuları için En İyi Havayolu” ve “En İyi Havalimanı Personeli” ödüllerine de lâyık görüldü.   Bu yıl 15.si gerçekleştirilen yayın anketinde 22.000’den fazla iş/business ve tatil seyahatçisi, 80’in üzerinde kategoride “En İyi”yi belirleyebilmek için oylamaya katıldı.   Beverly Hills, Kaliforniya, ABD’’de düzenlenen törende “En İyi Kurumsal Seyahat Programı” ödülünü Türk Hava Yolları adına Kurumsal Pazarlama ve Dağıtım Kanalları Başkanı, Mert Dorman teslim alırken; “Business Yolcuları için En İyi Havayolu” ve “En İyi Havalimanı Personeli” ödüllerini ise yine bayrak taşıyıcı havayolu adına Türk Hava Yolları Los Angeles Müdürü, Ersen Engin kabul etti.   Ödüllere ilişkin değerlendirmede bulunan Türk Hava Yolları Kurumsal Pazarlama ve Dağıtım Kanalları Başkanı, Mert Dorman; “Türk Hava Yolları olarak, ödüllü hizmetlerimizi genel standartlarından ayrıştıran özellikleri büyük bir titizlikle ele alıyoruz. Örneğin, business ve kurumsal yolcularımıza sunduğumuz hizmet seçkimizi kapıdan kapıya kesintisiz deneyim konsepti ile tasarlayıp, uzun vadeli bir vizyonla geliştirdik ve bu noktada bariz bir farklılık oluşturduk. Bu ödüllerin tamamı, müşteri odaklı ve ayrıcalıklı hizmet anlayışımızın bizim için son derece kıymetli birer takdiri. Markamızı bu ödüllere lâyık gören yolcularımıza, Turkish Airlines Corporate Club üyelerimize ve Global Traveler dergisine teşekkür ediyoruz.” dedi.   Dünyanın en kapsamlı kurumsal sadakat programlarından biri olan Turkish Airlines Corporate Club, üyelerine ayrıcalıklı hizmetler sunarken, kurum ve kuruluşlar için çok çeşitli ve uygun maliyetli avantajlar sağlayacak şekilde tasarlandı. Program çerçevesinde üyeler, katılım için herhangi bir ücret ve/veya taahhüt vermemekle birlikte; özel indirimler, özel bagaj hakları, bilet kurallarında esneklik, ücretsiz bilet ve upgrade avantajları ve ayrıca özel yolcu salonlarına erişim gibi önemli imkânlara da sahip olabilmekteler.   Business ve kurumsal seyahatin önemli bir parçası olarak kabul gören kapsamlı erişim kabiliyetine sahip Türk Hava Yolları bugün beş kıtada, 124 ülkedeki 300’den fazla destinasyona uçuş sağlıyor. Amerika kıtasındaki 17 şehri, İstanbul’dan, üç saatten daha kısa sürede 40’tan fazla ülkeye bağlıyor. Yolcu kapasitesi bağlamında en büyük uluslararası merkez olma özelliğini taşıyan İstanbul Havalimanı önümüzdeki süreçte, bundan çok daha fazla destinasyon için rota açarak, günümüz gezginlerinin değişen ihtiyaçlarını karşılamak adına yenilikçi ürün ve hizmetleri tüm yolcularına sağlıyor olacak.

“Turkish Airlines Corporate Club”, Global Traveler tarafından “En İyi Kurumsal Seyahat Programı” seçildi.

Bayrak taşıyıcı havayolu ayrıca, peş peşe ikinci kez “Business Yolcuları için En İyi Havayolu” ve “En İyi Havalimanı Personeli” ödüllerinin de sahibi oldu.

Dünyanın en çok ülke ve uluslararası destinasyonuna uçan Türk Hava Yolları, ABD menşeli küresel yayın organı “Global Traveler”ın düzenlediği ödüllerde, okuyucu anketleri sonucunda belirlenen üç ödülün sahibi oldu. “En İyi Kurumsal Seyahat Programı” kategorisinde, kurumsal müşterileri için özel tasarlanan programı “Turkish Airlines Corporate Club”ın ödüllendirildiği gecede bayrak taşıyıcı havayolu ayrıca, üst üste ikinci kez “Business Yolcuları için En İyi Havayolu” ve “En İyi Havalimanı Personeli” ödüllerine de lâyık görüldü.

 

Bu yıl 15.si gerçekleştirilen yayın anketinde 22.000’den fazla iş/business ve tatil seyahatçisi, 80’in üzerinde kategoride “En İyi”yi belirleyebilmek için oylamaya katıldı.

 

Beverly Hills, Kaliforniya, ABD’’de düzenlenen törende “En İyi Kurumsal Seyahat Programı” ödülünü Türk Hava Yolları adına Kurumsal Pazarlama ve Dağıtım Kanalları Başkanı, Mert Dorman teslim alırken; “Business Yolcuları için En İyi Havayolu” ve “En İyi Havalimanı Personeli” ödüllerini ise yine bayrak taşıyıcı havayolu adına Türk Hava Yolları Los Angeles Müdürü, Ersen Engin kabul etti.

 

Ödüllere ilişkin değerlendirmede bulunan Türk Hava Yolları Kurumsal Pazarlama ve Dağıtım Kanalları Başkanı, Mert Dorman; “Türk Hava Yolları olarak, ödüllü hizmetlerimizi genel standartlarından ayrıştıran özellikleri büyük bir titizlikle ele alıyoruz. Örneğin, business ve kurumsal yolcularımıza sunduğumuz hizmet seçkimizi kapıdan kapıya kesintisiz deneyim konsepti ile tasarlayıp, uzun vadeli bir vizyonla geliştirdik ve bu noktada bariz bir farklılık oluşturduk. Bu ödüllerin tamamı, müşteri odaklı ve ayrıcalıklı hizmet anlayışımızın bizim için son derece kıymetli birer takdiri. Markamızı bu ödüllere lâyık gören yolcularımıza, Turkish Airlines Corporate Club üyelerimize ve Global Traveler dergisine teşekkür ediyoruz.” dedi.

 

Dünyanın en kapsamlı kurumsal sadakat programlarından biri olan Turkish Airlines Corporate Club, üyelerine ayrıcalıklı hizmetler sunarken, kurum ve kuruluşlar için çok çeşitli ve uygun maliyetli avantajlar sağlayacak şekilde tasarlandı. Program çerçevesinde üyeler, katılım için herhangi bir ücret ve/veya taahhüt vermemekle birlikte; özel indirimler, özel bagaj hakları, bilet kurallarında esneklik, ücretsiz bilet ve upgrade avantajları ve ayrıca özel yolcu salonlarına erişim gibi önemli imkânlara da sahip olabilmekteler.

 

Business ve kurumsal seyahatin önemli bir parçası olarak kabul gören kapsamlı erişim kabiliyetine sahip Türk Hava Yolları bugün beş kıtada, 124 ülkedeki 300’den fazla destinasyona uçuş sağlıyor. Amerika kıtasındaki 17 şehri, İstanbul’dan, üç saatten daha kısa sürede 40’tan fazla ülkeye bağlıyor. Yolcu kapasitesi bağlamında en büyük uluslararası merkez olma özelliğini taşıyan İstanbul Havalimanı önümüzdeki süreçte, bundan çok daha fazla destinasyon için rota açarak, günümüz gezginlerinin değişen ihtiyaçlarını karşılamak adına yenilikçi ürün ve hizmetleri tüm yolcularına sağlıyor olacak.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2UQRh53
via IFTTT

En İyi Kurumsal Seyahat Programı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2UQRh53

İstanbul Havalimanı’ndan yeni seferler


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2rIW8aV