10 Aralık 2018 Pazartesi

Turizmde dönüşüm dijitalleşmeden geçecek Turizm sektörü ile kamu kurumlarından temsilciler, TOBB ve Mastercard iş birliği ile Ankara’da ikinci kez düzenlenen “Turizm Konferansı”nda buluştu. Turizmin Türkiye ekonomisini kalkındırmada büyük potansiyele sahip olduğunun vurgulandığı konferansta Mastercard’ın 2018 turizm verileri paylaşıldı. Rapora göre 2018’de Japon ve Çinli turistler geri döndü, İngiliz ve İsveçli turistler Antalya’yı seçti. Konferansın açılış konuşmaları Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Yiğit Çağlayan, TOBB Yönetim Kurulu Üyesi Davut Çetin ve Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürü Timuçin Güler tarafından yapıldı. Turizmin Türk ekonomisinin temel taşlarından biri olarak cari açığın yüzde 40’ını kapatacak güce sahip olduğunu vurgulayarak sözlerine başlayan Yiğit Çağlayan; Mastercard’ın turizm çalışmalarındaki yerine değindi. Çağlayan, Mastercard’ın rolünün yurt dışında basılmış kartların Türkiye’de harcama yapmalarına olanak sağlamak olduğunu belirtirken; yabancı turistlerin harcama verilerini ortaya koyarak Türk turizminin gelişimine ışık tutmaya gayret ettiğini ekledi. Türkiye’nin nakitsiz toplum hedefinden ve akıllı şehirlerin öneminden söz eden Çağlayan, toplu taşımada kartlı ödeme sisteminin gerekliliğini vurguladı. Mastercard’ın bu anlamda yaptığı çalışmalara değinen Yiğit Çağlayan, Türkiye’de 7 şehirde kullanımda olan Toplu Taşımada Temassız Mastercard uygulamasının 8’inci olarak Ankara’da kullanıma sunulduğunu ayrıca duyurdu. Turizm dünyasında Türkiye’nin önemli bir destinasyon olduğunu ancak hala en çok tercih edilen ülke olmak için gelişmeye ihtiyaç duyduğunu belirten Davut Çetin ise, söz konusu gelişimin dijitalleşmeden geçtiğini vurguladı. Çetin, Türkiye’nin dijital tanıtımları, e-ticareti ve akıllı şehirleri yaygınlaştırması gerektiğinin altını çizdi. Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürü Timuçin Güler, verinin önemine değinerek, turizm verilerinin doğru şekilde toplanması ve işlenmesinin doğru tanıtım stratejilerini beraberinde getireceğini, bu sayede turizmin gelişebileceğini vurguladı. Güler, bu anlamda verilerin toplanıp işlenebileceği bir Veri Merkezi oluşumu için Kültür ve Turizm Bakanlığı olarak adım attıklarını, sistemlerin incelenerek görüşmelerin sürdürüldüğünü duyurdu. Açılış konuşmalarının ardından Mastercard Kıdemli Müdürü İsmail Dağgeçen’in Mastercard’ın turizme yönelik araştırmalarından elde edilen raporları paylaştığı sunumuyla devam eden konferansta, Dağgeçen, Türk turizminin potansiyelini rakamsal verilerle destekledi. Dağgeçen, yabancı turistlerin Türkiye’de yaptıkları kartlı harcamaların analizinden yola çıkarak Almanların ve Rusların Türkiye’de bu yıl daha fazla harcama yaptıklarını, Antalya’da İngiliz ve İsveçli turistlerin arttığını, Japon ve Çinli turistlerin ise bu yıl Türkiye’ye, Nevşehir ziyaretleri ile geri döndüklerini ortaya koydu. Turistlerin Türkiye’deki sağlık harcamalarının geçen yıla kıyasla %49 arttığını belirtti; Türkiye’nin sağlık, konaklama, kuyumculuk gibi güçlü olduğu sektörleri sahiplenme potansiyelinin altını çizdi. Mastercard Danışman Ekibi olarak, Mastercard’ın harcama tutarları analizleri ile ülke gelirini artırmaya yönelik stratejilerin çalışılacağını duyurdu. TOBB Sektörler ve Girişimcilik Daire Başkanı Ozan Acar moderatörlüğünde gerçekleşen “Turizmde Dönüşüm İçin Yeni Araçlar” paneliyle devam eden konferansta, TOBB Turizm Meclis Başkanı Osman Ayık, Atılım Üniversitesi Öğretim Üyesi İbrahim Birkan, Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Yiğit Çağlayan ve turizm sektörünün tanınmış isimlerinden Cem Kınay görüşlerini paylaştı. Ozan Acar, Türkiye’de turizm sektörünün umut verici olduğunu söyledi. TOBB Turizm Meclis Başkanı Osman Ayık, 2017’nin Türk turizmi için yeniden yükselme yılı olduğunu söyleyerek, “2018 yılı ise turizmin daha verimli olduğu bir yıldı; 2019 yılından beklentimiz ise daha da yüksek. Hangi veriyi hangi amaçla kullanacağımıza doğru karar verip buna uygun stratejiler belirlersek, Türkiye’nin çift haneli büyüme hedefinde turizmin rolü büyük olacak.” dedi. Turizmin ekonomik boyutlarına dikkat çeken Atılım Üniversitesi Öğretim Üyesi İbrahim Birkan, hizmet sektörünün Türkiye’de %64 oranında bir paya sahip olduğunu belirterek “Yılda ortalama 17 milyar dolar mal ihracatı, 5 milyar dolar ise hizmet ihracatı yapıyoruz. Buna karşılık mal ihracatının büyüme oranı %1,5 iken hizmet ihracatının büyüme oranı %4,5’tir.” dedi ve turizme daha fazla kaynak ayrılmasının gerektiğini vurguladı. Türk turizminde ‘her şey dahil’ sistemini başlatan Cem Kınay ise, artık yeni devirlere ihtiyaç olduğunu ve turizmde dönüşümün ancak dijitalleşme ile mümkün olabileceğini söyledi. Yapay zeka, blockchain gibi teknolojileri turizm alanında da kullanmanın gerekliliğinin altını çizdi. Katılımcıların panelistlere yönelttiği soruların ardından konferans sona erdi.

Turizm sektörü ile kamu kurumlarından temsilciler, TOBB ve Mastercard iş birliği ile Ankara’da ikinci kez düzenlenen “Turizm Konferansı”nda buluştu.

Turizmin Türkiye ekonomisini kalkındırmada büyük potansiyele sahip olduğunun vurgulandığı konferansta Mastercard’ın 2018 turizm verileri paylaşıldı. Rapora göre 2018’de Japon ve Çinli turistler geri döndü, İngiliz ve İsveçli turistler Antalya’yı seçti.

Konferansın açılış konuşmaları Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Yiğit Çağlayan, TOBB Yönetim Kurulu Üyesi Davut Çetin ve Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürü Timuçin Güler tarafından yapıldı.

Turizmin Türk ekonomisinin temel taşlarından biri olarak cari açığın yüzde 40’ını kapatacak güce sahip olduğunu vurgulayarak sözlerine başlayan Yiğit Çağlayan; Mastercard’ın turizm çalışmalarındaki yerine değindi. Çağlayan, Mastercard’ın rolünün yurt dışında basılmış kartların Türkiye’de harcama yapmalarına olanak sağlamak olduğunu belirtirken; yabancı turistlerin harcama verilerini ortaya koyarak Türk turizminin gelişimine ışık tutmaya gayret ettiğini ekledi. Türkiye’nin nakitsiz toplum hedefinden ve akıllı şehirlerin öneminden söz eden Çağlayan, toplu taşımada kartlı ödeme sisteminin gerekliliğini vurguladı. Mastercard’ın bu anlamda yaptığı çalışmalara değinen Yiğit Çağlayan, Türkiye’de 7 şehirde kullanımda olan Toplu Taşımada Temassız Mastercard uygulamasının 8’inci olarak Ankara’da kullanıma sunulduğunu ayrıca duyurdu.

Turizm dünyasında Türkiye’nin önemli bir destinasyon olduğunu ancak hala en çok tercih edilen ülke olmak için gelişmeye ihtiyaç duyduğunu belirten Davut Çetin ise, söz konusu gelişimin dijitalleşmeden geçtiğini vurguladı. Çetin, Türkiye’nin dijital tanıtımları, e-ticareti ve akıllı şehirleri yaygınlaştırması gerektiğinin altını çizdi.

Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürü Timuçin Güler, verinin önemine değinerek, turizm verilerinin doğru şekilde toplanması ve işlenmesinin doğru tanıtım stratejilerini beraberinde getireceğini, bu sayede turizmin gelişebileceğini vurguladı. Güler, bu anlamda verilerin toplanıp işlenebileceği bir Veri Merkezi oluşumu için Kültür ve Turizm Bakanlığı olarak adım attıklarını, sistemlerin incelenerek görüşmelerin sürdürüldüğünü duyurdu.

Açılış konuşmalarının ardından Mastercard Kıdemli Müdürü İsmail Dağgeçen’in Mastercard’ın turizme yönelik araştırmalarından elde edilen raporları paylaştığı sunumuyla devam eden konferansta, Dağgeçen, Türk turizminin potansiyelini rakamsal verilerle destekledi. Dağgeçen, yabancı turistlerin Türkiye’de yaptıkları kartlı harcamaların analizinden yola çıkarak Almanların ve Rusların Türkiye’de bu yıl daha fazla harcama yaptıklarını, Antalya’da İngiliz ve İsveçli turistlerin arttığını, Japon ve Çinli turistlerin ise bu yıl Türkiye’ye, Nevşehir ziyaretleri ile geri döndüklerini ortaya koydu. Turistlerin Türkiye’deki sağlık harcamalarının geçen yıla kıyasla %49 arttığını belirtti; Türkiye’nin sağlık, konaklama, kuyumculuk gibi güçlü olduğu sektörleri sahiplenme potansiyelinin altını çizdi. Mastercard Danışman Ekibi olarak, Mastercard’ın harcama tutarları analizleri ile ülke gelirini artırmaya yönelik stratejilerin çalışılacağını duyurdu.

TOBB Sektörler ve Girişimcilik Daire Başkanı Ozan Acar moderatörlüğünde gerçekleşen “Turizmde Dönüşüm İçin Yeni Araçlar” paneliyle devam eden konferansta, TOBB Turizm Meclis Başkanı Osman Ayık, Atılım Üniversitesi Öğretim Üyesi İbrahim Birkan, Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Yiğit Çağlayan ve turizm sektörünün tanınmış isimlerinden Cem Kınay görüşlerini paylaştı. Ozan Acar, Türkiye’de turizm sektörünün umut verici olduğunu söyledi.

TOBB Turizm Meclis Başkanı Osman Ayık, 2017’nin Türk turizmi için yeniden yükselme yılı olduğunu söyleyerek, “2018 yılı ise turizmin daha verimli olduğu bir yıldı; 2019 yılından beklentimiz ise daha da yüksek. Hangi veriyi hangi amaçla kullanacağımıza doğru karar verip buna uygun stratejiler belirlersek, Türkiye’nin çift haneli büyüme hedefinde turizmin rolü büyük olacak.” dedi.

Turizmin ekonomik boyutlarına dikkat çeken Atılım Üniversitesi Öğretim Üyesi İbrahim Birkan, hizmet sektörünün Türkiye’de %64 oranında bir paya sahip olduğunu belirterek “Yılda ortalama 17 milyar dolar mal ihracatı, 5 milyar dolar ise hizmet ihracatı yapıyoruz. Buna karşılık mal ihracatının büyüme oranı %1,5 iken hizmet ihracatının büyüme oranı %4,5’tir.” dedi ve turizme daha fazla kaynak ayrılmasının gerektiğini vurguladı.

Türk turizminde ‘her şey dahil’ sistemini başlatan Cem Kınay ise, artık yeni devirlere ihtiyaç olduğunu ve turizmde dönüşümün ancak dijitalleşme ile mümkün olabileceğini söyledi. Yapay zeka, blockchain gibi teknolojileri turizm alanında da kullanmanın gerekliliğinin altını çizdi.

Katılımcıların panelistlere yönelttiği soruların ardından konferans sona erdi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2zQhPtY
via IFTTT

Amadeus Türkiye’de 2019 yılında start up’lara yatırım yapacak


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2QLIGkS

Amadeus Türkiye’de 2019 yılında start up’lara yatırım yapacak Amadeus Türkiye’de 2019 yılında start up’lara yatırım yapacak Seyahat teknolojisi alanında yüzde 44 pazar payı ve 34 milyar dolarlık piyasa değeri ile dünyanın en büyük firması olan Amadeus, 2019’u Türkiye’de start up yılı ilan etti. Amadeus’un Orta ve Güney Avrupa’dan Sorumlu Online Ticari Satış Direktörü Eric Willems, seyahat teknolojisi alanında faaliyet gösteren start up’lara yatırım yapacaklarını belirterek, tüm dünyaya Türkiye’den yazılım ihracatını artıracaklarını ifade etti. Seyahat sektöründe biletlemeden rezervasyona, yolculuklardan havalimanlarına kadar çok geniş bir alanda baştan uca teknoloji desteği sağlayan Amadeus, 190 ülkede 19 bin çalışanla faaliyet gösteriyor. Bu yılı gelirde yüzde 7 büyüme ile tamamlaması beklenen şirketin piyasa değeri ise 34 milyar dolar seviyesinde bulunuyor. 2019’U START UP YILI İLAN ETTİ Şirketin Türkiye’deki faaliyetlerini ve önümüzdeki yıla yönelik beklentilerini değerlendiren Amadeus’un Orta ve Güney Avrupa’dan Sorumlu Online Ticari Satış Direktörü Eric Willems, 2019’u start up yılı ilan ettiklerini söyledi. Türkiye’de çoğunluğu yazılım geliştirme ekibi olan 400 kişi ile faaliyet gösterdiklerini anlatan Willems, Türkiye’den çıkan yazılımları dünyanın hemen her yerine ihraç ettiklerini belirtti. Örneğin Türkiye’de 2013 yılında satın aldıkları bir start up aracılığı ile yazılan sadakat programının 36 havayolu tarafından kullanıldığını ifade eden Willems, “Bu yazılımı Türkiye’den dünyaya satıyoruz ve çok büyük havayolları kullanıyor. Aynı zamanda Amadeus’un Türkiye’ye bakışını göstermesi açısından da önemli. 2013’te yaptığımız bir doğrudan yatırım giderek büyüdü ve ihracatta önemli bir seviyeye geldi. Yine aynı şekilde daha önce kurumsal bir rezervasyon uygulamasında beraber çalıştığımız bir start up vardı. İzmir’de üniversite öğrencilerinin başlattığı bir çalışmaydı. Bu çalışma şu an 6 farklı ülkede satılıyor” dedi. Türkiye’nin start up’lar konusunda Avrupa’da İsrail’den sonra potansiyeli en yüksek ikinci ülke olduğunu anlatan Willems, yeni stratejilerini bu start up’lar üzerine kurduklarını kaydetti. Willems, şunları anlattı: “Türkiye’de çok gelişmiş finansal teknoloji şirketleri var ve biz de bunun seyahat teknolojisi tarafındaki gelişimine öncülük edip desteklemek istiyoruz. Seyahat sektöründe kişiselleştirme çok önemli. İnsanlar kendilerini tanıyan ve onlara seçenek sunabilecek platformlarla daha çok ilgileniyor. Sektörde en önemli trendin artık kişiselleştirme olduğunu düşünüyoruz. Türkiye’de de bu anlamda önemli start up’lar olduğuna ve yenilerinin de geleceğine inanıyoruz.” TÜRKİYE’NİN UNICORN’U TURİZM SEKTÖRÜNDEN ÇIKABİLİR Türkiye’deki start up’ları büyütmek, finansal veya teknolojik destek vermek ya da satın almak üzerine bir strateji oluşturduklarını belirten Willems, “Onların ürününü alıp yurtdışına satabiliriz, danışmanlık verebiliriz, sistemlerini genişletebiliriz. Ellerindeki ürünleri geliştirmek istiyorlar ve biz bu konuda onlara yardımcı olacağız. Belirli bir süreç sonunda satın da alabiliriz. Her türlü fırsata açığız. Nisan 2019’da ABD’li bir şirket aracılığı ile Türkiye’de büyük bir start up toplantısı yapacağız. Belirli bir hedefimiz yok ama benim tahminim Türkiye’den en az 7-8 tane start up’a yatırım yapacağımız yönünde” diye konuştu. Amadeus’un kendisinin de çok büyük bir AR-GE departmanı olduğunu ve bu departmanın devamlı yeni fikirler ürettiğini anlatan Willems, “Ancak hepsinin bizden çıkmasına imkan yok. Start up’lara da bir şans vermeliyiz. Hatta Türkiye’nin unicorn’u turizm sektöründen çıkabilir. Her gün yeni bir uygulama çıkıyor ve bu şirketler bugünü yarını değil 5-6 sene sonrayı düşünüyor. Amadeus dijital dönüşümünü start up’larla destekleyecek.” ifadelerini kullandı. TOPLANTI VE KONFERANS TURİZMİNDE BÜYÜK ARTIŞ BEKLENİYOR Amadeus Türkiye’deki faaliyetleri ile ilgili bilgi veren Amadeus Türkiye Ülke Müdürü Mahir Yanık da şirketin 2018 yılını önceki seneye göre büyüme ile kapatacağını söyledi. Bu sene yaşanan finansal dalgalanmanın yurtdışına yapılan uçuşları azaltmasına karşın yurtdışından gelişlerde büyük bir artış yaşandığına işaret eden Yanık, “Bu sene uçuş tarafında biraz üzerine koyduk. Otel rezervasyonları tarafı da iyi gitti. Dünyada yüzde 44 olan pazar payımız Türkiye’de bunun biraz daha üzerinde. 2019’da da büyümeye devam edeceğiz” dedi. Türkiye’de devam eden hızlı tren yatırımlarının yanında yeni İstanbul Havalimanı’nın büyük bir potansiyel vaat ettiğini belirten Yanık, ayrıca toplantı ve konferans turizminde de önemli bir artış beklediklerinin altını çizdi. Yanık, söz konusu artışın 2020’de de devam etmesini beklediklerini bildirdi.

Amadeus Türkiye’de 2019 yılında start up’lara yatırım yapacak

Seyahat teknolojisi alanında yüzde 44 pazar payı ve 34 milyar dolarlık piyasa değeri ile dünyanın en büyük firması olan Amadeus, 2019’u Türkiye’de start up yılı ilan etti. Amadeus’un Orta ve Güney Avrupa’dan Sorumlu Online Ticari Satış Direktörü Eric Willems, seyahat teknolojisi alanında faaliyet gösteren start up’lara yatırım yapacaklarını belirterek, tüm dünyaya Türkiye’den yazılım ihracatını artıracaklarını ifade etti.

Seyahat sektöründe biletlemeden rezervasyona, yolculuklardan havalimanlarına kadar çok geniş bir alanda baştan uca teknoloji desteği sağlayan Amadeus, 190 ülkede 19 bin çalışanla faaliyet gösteriyor. Bu yılı gelirde yüzde 7 büyüme ile tamamlaması beklenen şirketin piyasa değeri ise 34 milyar dolar seviyesinde bulunuyor.

2019’U START UP YILI İLAN ETTİ

Şirketin Türkiye’deki faaliyetlerini ve önümüzdeki yıla yönelik beklentilerini değerlendiren Amadeus’un Orta ve Güney Avrupa’dan Sorumlu Online Ticari Satış Direktörü Eric Willems, 2019’u start up yılı ilan ettiklerini söyledi. Türkiye’de çoğunluğu yazılım geliştirme ekibi olan 400 kişi ile faaliyet gösterdiklerini anlatan Willems, Türkiye’den çıkan yazılımları dünyanın hemen her yerine ihraç ettiklerini belirtti.

Örneğin Türkiye’de 2013 yılında satın aldıkları bir start up aracılığı ile yazılan sadakat programının 36 havayolu tarafından kullanıldığını ifade eden Willems, “Bu yazılımı Türkiye’den dünyaya satıyoruz ve çok büyük havayolları kullanıyor. Aynı zamanda Amadeus’un Türkiye’ye bakışını göstermesi açısından da önemli. 2013’te yaptığımız bir doğrudan yatırım giderek büyüdü ve ihracatta önemli bir seviyeye geldi. Yine aynı şekilde daha önce kurumsal bir rezervasyon uygulamasında beraber çalıştığımız bir start up vardı. İzmir’de üniversite öğrencilerinin başlattığı bir çalışmaydı. Bu çalışma şu an 6 farklı ülkede satılıyor” dedi.

Türkiye’nin start up’lar konusunda Avrupa’da İsrail’den sonra potansiyeli en yüksek ikinci ülke olduğunu anlatan Willems, yeni stratejilerini bu start up’lar üzerine kurduklarını kaydetti. Willems, şunları anlattı:

“Türkiye’de çok gelişmiş finansal teknoloji şirketleri var ve biz de bunun seyahat teknolojisi tarafındaki gelişimine öncülük edip desteklemek istiyoruz. Seyahat sektöründe kişiselleştirme çok önemli. İnsanlar kendilerini tanıyan ve onlara seçenek sunabilecek platformlarla daha çok ilgileniyor. Sektörde en önemli trendin artık kişiselleştirme olduğunu düşünüyoruz. Türkiye’de de bu anlamda önemli start up’lar olduğuna ve yenilerinin de geleceğine inanıyoruz.”

TÜRKİYE’NİN UNICORN’U TURİZM SEKTÖRÜNDEN ÇIKABİLİR

Türkiye’deki start up’ları büyütmek, finansal veya teknolojik destek vermek ya da satın almak üzerine bir strateji oluşturduklarını belirten Willems, “Onların ürününü alıp yurtdışına satabiliriz, danışmanlık verebiliriz, sistemlerini genişletebiliriz. Ellerindeki ürünleri geliştirmek istiyorlar ve biz bu konuda onlara yardımcı olacağız. Belirli bir süreç sonunda satın da alabiliriz. Her türlü fırsata açığız. Nisan 2019’da ABD’li bir şirket aracılığı ile Türkiye’de büyük bir start up toplantısı yapacağız. Belirli bir hedefimiz yok ama benim tahminim Türkiye’den en az 7-8 tane start up’a yatırım yapacağımız yönünde” diye konuştu.

Amadeus’un kendisinin de çok büyük bir AR-GE departmanı olduğunu ve bu departmanın devamlı yeni fikirler ürettiğini anlatan Willems, “Ancak hepsinin bizden çıkmasına imkan yok. Start up’lara da bir şans vermeliyiz. Hatta Türkiye’nin unicorn’u turizm sektöründen çıkabilir. Her gün yeni bir uygulama çıkıyor ve bu şirketler bugünü yarını değil 5-6 sene sonrayı düşünüyor. Amadeus dijital dönüşümünü start up’larla destekleyecek.” ifadelerini kullandı.

TOPLANTI VE KONFERANS TURİZMİNDE BÜYÜK ARTIŞ BEKLENİYOR

Amadeus Türkiye’deki faaliyetleri ile ilgili bilgi veren Amadeus Türkiye Ülke Müdürü Mahir Yanık da şirketin 2018 yılını önceki seneye göre büyüme ile kapatacağını söyledi. Bu sene yaşanan finansal dalgalanmanın yurtdışına yapılan uçuşları azaltmasına karşın yurtdışından gelişlerde büyük bir artış yaşandığına işaret eden Yanık, “Bu sene uçuş tarafında biraz üzerine koyduk. Otel rezervasyonları tarafı da iyi gitti. Dünyada yüzde 44 olan pazar payımız Türkiye’de bunun biraz daha üzerinde. 2019’da da büyümeye devam edeceğiz” dedi.

Türkiye’de devam eden hızlı tren yatırımlarının yanında yeni İstanbul Havalimanı’nın büyük bir potansiyel vaat ettiğini belirten Yanık, ayrıca toplantı ve konferans turizminde de önemli bir artış beklediklerinin altını çizdi. Yanık, söz konusu artışın 2020’de de devam etmesini beklediklerini bildirdi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2QLIGkS
via IFTTT

ANTALYA GAZETECİLER CEMİYETİ’NDEN CORENDON’A ÖZEL ÖDÜL


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2QoHQLt

Setur’un Nişantaşı şubesi açıldı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2ROENsu

ANTALYA GAZETECİLER CEMİYETİ’NDEN CORENDON’A ÖZEL ÖDÜL ANTALYA GAZETECİLER CEMİYETİ’NDEN CORENDON’A ÖZEL ÖDÜL Antalya Gazeteciler Cemiyeti’nin düzenlemiş olduğu 2017 Basın Ödülleri Gecesi’nde, Corendon Turizm Grubu “Kurum Özel Ödülü”ne layık görüldü. Corendon Turizm Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, ödülü Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun elinden aldı. Antalya Gazeteciler Cemiyeti tarafından 9 Aralık Pazar akşamı 34. kez düzenlenen, AGC 2017 Antalya Basın Ödülleri ve Hasan Özkay Fotoğraf Yarışması’nın ödül töreninde 52 kategoride ödüller sahiplerini buldu. Corendon Turizm Grubu’nun Antalya turizmine katkıları ve yarattığı istihdam sebebiyle “Kurum Özel Ödülü”ne layık görüldüğü gecede, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun takdim ettiği ödülü, Corendon Turizm Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer aldı. Yıldıray Karaer, ödül ile ilgili olarak, “Corendon’un Antalya Gazeteciler Cemiyeti gibi Türkiye’nin en etkin ve köklü cemiyetlerinden biri tarafından bu ödüle layık görülmesi bizi çok onurlandırdı. Başta Antalya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Mevlüt Yeni olmak üzere tüm cemiyet üyelerine ve özverili çalışmalarından dolayı Corendon ailesine teşekkürlerimi sunarım” dedi. Corendon Turizm Grubu Hakkında İsmini, elmastan sonra doğada bulunan en sert maden/mineral olan (sertlik derecesi 9) Corendon’dan alan firma, turizm sektörüne 1997 yılında tur operatörü olarak giriş yaptı. Tur operatörlüğü konusundaki birikim ve altyapısını turizmle bağlantılı sektörlere aktarmak ve hizmet akışını tek elden sağlamayı hedefleyen grup, bünyesine zaman içerisinde havayolu, incoming, otel zinciri gibi şirketleri de kattı. Grup 2018 itibarıyla tur operatörü, 17 uçaklı filoya sahip üç farklı uçak şirketi, incoming şirketi ve 9 oteli ile yoluna devam eden 1 milyar Euro cirolu, yaklaşık 3 bin çalışan istihdam eden bir firma konumuna yükseldi. Yeni uçak ve destinasyon yatırımlarının yanı sıra tesis yatırımlarını da sürdüren Corendon Turizm Grubu, son olarak Benelux’un en büyük oteli Corendon Village Amsterdam’ı ve Hollanda Antilleri’nin en büyük adası olan Curaçao’da Livingstone Jan Thiel Resort’u hizmete açtı. Corendon Hotels&Resort Hakkında 2014 yılında otelcilik sektöründe atılım yapan Corendon: Antalya: Kundu’da Grand Park Lara, Beldibi’nde Grand Park Kemer, Bodrum: Turgutreis’de Grand Park Bodrum Çeşme: Alaçatı’da Premier Solto Hotel by Corendon Amsterdam: The College Hotel, Corendon Vitality Hotel ve Corendon Village Hotel Ibiza: Marble Stella Maris Karayipler (Curacao Adası): Livingstone Jan Thiel Resort Otelleri’ni işletmektedir.

ANTALYA GAZETECİLER CEMİYETİ’NDEN CORENDON’A ÖZEL ÖDÜL

Antalya Gazeteciler Cemiyeti’nin düzenlemiş olduğu 2017 Basın Ödülleri Gecesi’nde, Corendon Turizm Grubu “Kurum Özel Ödülü”ne layık görüldü. Corendon Turizm Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, ödülü Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun elinden aldı.

Antalya Gazeteciler Cemiyeti tarafından 9 Aralık Pazar akşamı 34. kez düzenlenen, AGC 2017 Antalya Basın Ödülleri ve Hasan Özkay Fotoğraf Yarışması’nın ödül töreninde 52 kategoride ödüller sahiplerini buldu. Corendon Turizm Grubu’nun Antalya turizmine katkıları ve yarattığı istihdam sebebiyle “Kurum Özel Ödülü”ne layık görüldüğü gecede, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun takdim ettiği ödülü, Corendon Turizm Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer aldı.

Yıldıray Karaer, ödül ile ilgili olarak, “Corendon’un Antalya Gazeteciler Cemiyeti gibi Türkiye’nin en etkin ve köklü cemiyetlerinden biri tarafından bu ödüle layık görülmesi bizi çok onurlandırdı. Başta Antalya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Mevlüt Yeni olmak üzere tüm cemiyet üyelerine ve özverili çalışmalarından dolayı Corendon ailesine teşekkürlerimi sunarım” dedi.

Corendon Turizm Grubu Hakkında

İsmini, elmastan sonra doğada bulunan en sert maden/mineral olan (sertlik derecesi 9) Corendon’dan alan firma, turizm sektörüne 1997 yılında tur operatörü olarak giriş yaptı. Tur operatörlüğü konusundaki birikim ve altyapısını turizmle bağlantılı sektörlere aktarmak ve hizmet akışını tek elden sağlamayı hedefleyen grup, bünyesine zaman içerisinde havayolu, incoming, otel zinciri gibi şirketleri de kattı. Grup 2018 itibarıyla tur operatörü, 17 uçaklı filoya sahip üç farklı uçak şirketi, incoming şirketi ve 9 oteli ile yoluna devam eden 1 milyar Euro cirolu, yaklaşık 3 bin çalışan istihdam eden bir firma konumuna yükseldi.

Yeni uçak ve destinasyon yatırımlarının yanı sıra tesis yatırımlarını da sürdüren Corendon Turizm Grubu, son olarak Benelux’un en büyük oteli Corendon Village Amsterdam’ı ve Hollanda Antilleri’nin en büyük adası olan Curaçao’da Livingstone Jan Thiel Resort’u hizmete açtı.

Corendon Hotels&Resort Hakkında

2014 yılında otelcilik sektöründe atılım yapan Corendon:

Antalya:

Kundu’da Grand Park Lara, Beldibi’nde Grand Park Kemer,

Bodrum:

Turgutreis’de Grand Park Bodrum

Çeşme:

Alaçatı’da Premier Solto Hotel by Corendon

Amsterdam:

The College Hotel, Corendon Vitality Hotel ve Corendon Village Hotel

Ibiza:

Marble Stella Maris

Karayipler (Curacao Adası):

Livingstone Jan Thiel Resort Otelleri’ni işletmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2QoHQLt
via IFTTT

Setur’un Nişantaşı şubesi açıldı İstanbul’daki yeni şubesini Nişantaşı’nda hizmete açan Setur, misafirlerinin beklentilerini en iyi şekilde karşılayacak geniş yelpazedeki kaliteli hizmetlerini sunmaya devam ediyor. Türkiye’nin önde gelen turizm şirketlerinden Setur, 2019 yılını yeni şubesi ile karşılıyor. Elmadağ şubesinin yerine açılan Nişantaşı şubesi, Setur’un yenilikçi ve kaliteli çizgisini Avrupa Yakası’ndaki misafirlerine sunmaya devam ediyor. Setur, Ümraniye (Genel Müdürlük) ve Suadiye’nin ardından açtığı Nişantaşı şubesinde de misafirlerine gitmek istedikleri ülke ve bölgeler hakkında bilgi veriyor, müşterilerini onların beklentilerini en iyi şekilde karşılayacak tur ya da otellere yönlendiriyor ve vize hizmeti sunuyor. Nişantaşı şubesinin açılışını ekibiyle birlikte kutlayan Setur, yeni komşularına da çay ikramı ile sıcak bir sürpriz yaptı. Açılışa Setur Genel Müdürü Ahmet Sönmez, Setur’un turizmden sorumlu Genel Müdür Yardımcı Murat Tomruk ve pek çok Setur çalışanı katıldı. Erken rezervasyonda Setur ayrıcalıkları Setur ayrıcalıklarıyla seyahat etmek isteyenleri pek çok avantaj bekliyor. 2019 sezonu için erken rezervasyon dönemini başlatan Setur’un erken rezervasyon kampanyasında, yaz döneminde Türkiye’nin en seçkin tatil otellerinde %50’ye varan indirimli fiyatlar sunuluyor. Setur’un her sene büyük ilgi gören erken rezervasyon kampanyasında 72 saate kadar gerçekleşen iptallerde %100 para iadesi, fiyatın değişmesi durumunda ise değişen fiyata göre işlem garantisi veriliyor. Setur kalitesi ve güvenilirliğine uygun otellerin yer aldığı kampanyada, tüketicilere ayrıca otellerin en iyi odaları da sunuluyor. Erken rezervasyon kampanyasına katılanlar Setur’un portföyünde yer alan ve Belek, Bodrum, Side başta olmak üzere Çeşme, Marmaris, Alanya ve Kemer’de bulunan pek çok üst kategori otelde indirimli konaklayabilecek.Setur, rezervasyon yapılan tarihe kadar otelin fiyatlarında bir indirim olursa aradaki farkı iade etmeyi de taahhüt ediyor. Yurt dışı turlarında sigorta avantajı Türk vatandaşlarına vize uygulayan ülkeler tarafından, zorunlu talep edilen yurt dışı seyahat sigortasını da ücrete dahil olarak sunan avantajlı turlar, Setur kalitesiyle seyahat düşkünlerini bekliyor. Setur’un 6 kıtaya yayılan yurt dışı turları, misafirlerinin yüksek memnuniyet oranıyla her yıl rotalarına bir yenisini daha eklemeyi sürdürüyor. SETUR HAKKINDA 1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları, outgoing ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor. Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 15 bin metrekarelik alanda, 20 bölge 49 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor.1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.

İstanbul’daki yeni şubesini Nişantaşı’nda hizmete açan Setur, misafirlerinin beklentilerini en iyi şekilde karşılayacak geniş yelpazedeki kaliteli hizmetlerini sunmaya devam ediyor.

Türkiye’nin önde gelen turizm şirketlerinden Setur, 2019 yılını yeni şubesi ile karşılıyor. Elmadağ şubesinin yerine açılan Nişantaşı şubesi, Setur’un yenilikçi ve kaliteli çizgisini Avrupa Yakası’ndaki misafirlerine sunmaya devam ediyor. Setur, Ümraniye (Genel Müdürlük) ve Suadiye’nin ardından açtığı Nişantaşı şubesinde de misafirlerine gitmek istedikleri ülke ve bölgeler hakkında bilgi veriyor, müşterilerini onların beklentilerini en iyi şekilde karşılayacak tur ya da otellere yönlendiriyor ve vize hizmeti sunuyor.

Nişantaşı şubesinin açılışını ekibiyle birlikte kutlayan Setur, yeni komşularına da çay ikramı ile sıcak bir sürpriz yaptı. Açılışa Setur Genel Müdürü Ahmet Sönmez, Setur’un turizmden sorumlu Genel Müdür Yardımcı Murat Tomruk ve pek çok Setur çalışanı katıldı.

Erken rezervasyonda Setur ayrıcalıkları

Setur ayrıcalıklarıyla seyahat etmek isteyenleri pek çok avantaj bekliyor. 2019 sezonu için erken rezervasyon dönemini başlatan Setur’un erken rezervasyon kampanyasında, yaz döneminde Türkiye’nin en seçkin tatil otellerinde %50’ye varan indirimli fiyatlar sunuluyor.

Setur’un her sene büyük ilgi gören erken rezervasyon kampanyasında 72 saate kadar gerçekleşen iptallerde %100 para iadesi, fiyatın değişmesi durumunda ise değişen fiyata göre işlem garantisi veriliyor. Setur kalitesi ve güvenilirliğine uygun otellerin yer aldığı kampanyada, tüketicilere ayrıca otellerin en iyi odaları da sunuluyor.

Erken rezervasyon kampanyasına katılanlar Setur’un portföyünde yer alan ve Belek, Bodrum, Side başta olmak üzere Çeşme, Marmaris, Alanya ve Kemer’de bulunan pek çok üst kategori otelde indirimli konaklayabilecek.Setur, rezervasyon yapılan tarihe kadar otelin fiyatlarında bir indirim olursa aradaki farkı iade etmeyi de taahhüt ediyor.

Yurt dışı turlarında sigorta avantajı

Türk vatandaşlarına vize uygulayan ülkeler tarafından, zorunlu talep edilen yurt dışı seyahat sigortasını da ücrete dahil olarak sunan avantajlı turlar, Setur kalitesiyle seyahat düşkünlerini bekliyor. Setur’un 6 kıtaya yayılan yurt dışı turları, misafirlerinin yüksek memnuniyet oranıyla her yıl rotalarına bir yenisini daha eklemeyi sürdürüyor.

SETUR HAKKINDA

1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları, outgoing ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor.

Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 15 bin metrekarelik alanda, 20 bölge 49 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor.1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2ROENsu
via IFTTT