
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
31 Ekim 2018 Çarşamba
SunExpress, Darüşşafaka Tekfen’e sponsor oldu

SunExpress, Darüşşafaka Tekfen’e sponsor oldu SunExpress, Darüşşafaka Tekfen’e sponsor oldu Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi’nin güçlü ekiplerinden olan ve Turkish Airlines EuroLeague’de ülkemizi temsil eden Darüşşafaka Tekfen’e sponsor oldu. İki kurumun da güçlü insani ve vicdani yönleri olduğunu vurgulayan SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan, “Darüşşafaka, eğitimde fırsat eşitliği ilkesini benimseyen, annesi veya babası hayatta olmayan, maddi imkanları sınırlı çocukları, düşünen, araştıran, topluma karşı duyarlı çağdaş ve aydın bireylere dönüştürerek çok güzel bir amaca hizmet eden bir kurum. Eğitimdeki fırsat eşitiliğini spora da taşıyan ve ülke çapında amatör sporculara kendilerini geliştirme imkanı sağlayarak profesyonel sporcular yetiştirmeyi misyon edinmiş bu çok değerli kuruma desteğimizi gösterebilmekten ötürü gururluyuz. Darüşşafaka Tekfen ile gerçekleştirdiğimiz işbirliğinin temelinde, bu ortak değerlerimiz yatıyor. Bu beraberlik, dünya standartlarındaki iki yerli kurumun uluslararası arenadaki güç birliğini temsil ediyor. Belli bir taraftar grubunun değil tüm kesimlerin sevdiği bir takıma sponsorluk yaptığımız için kendimizi şanslı görüyoruz. Turkish Airlines EuroLeague’de ülkemizi başarıyla temsil eden bir takımın destekçisi olmanın gurur ve heyecanını yaşıyoruz” ifadelerini kullandı. Başkırt: “Birlikte Güçlüyüz” Darüşşafaka Tekfen Kulübü Başkanı Ümit Başkırt şunları söyledi: “Turkish Airlines EuroLeague’de mücadele verdiğimiz bu sezon SunExpress gibi güçlü bir markayı yanımızda görmekten mutluluk duyuyoruz. Ekonomik faydanın yanında sosyal faydayı da hayata geçirmiş bir birliktelik sağladık. Sonuna kadar mücadele eden ve seyir zevki yüksek basketbol sunan bir takım oluşturduk, güzel bir sezon geçireceğimize inanıyoruz. Bu yıl yola ‘Birlikte güçlüyüz’ diyerek çıktık ve destekçilerimiz ile her geçen gün biraz daha güçleniyoruz ve özgüvenimiz artıyor. Darüşşafaka Tekfen ve SunExpress işbirliği ile her iki markayı da daha yükseklere taşıyacak güzel bir sezon olmasını diliyoruz”.
SunExpress, Darüşşafaka Tekfen’e sponsor oldu
Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi’nin güçlü ekiplerinden olan ve Turkish Airlines EuroLeague’de ülkemizi temsil eden Darüşşafaka Tekfen’e sponsor oldu.
İki kurumun da güçlü insani ve vicdani yönleri olduğunu vurgulayan SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan, “Darüşşafaka, eğitimde fırsat eşitliği ilkesini benimseyen, annesi veya babası hayatta olmayan, maddi imkanları sınırlı çocukları, düşünen, araştıran, topluma karşı duyarlı çağdaş ve aydın bireylere dönüştürerek çok güzel bir amaca hizmet eden bir kurum. Eğitimdeki fırsat eşitiliğini spora da taşıyan ve ülke çapında amatör sporculara kendilerini geliştirme imkanı sağlayarak profesyonel sporcular yetiştirmeyi misyon edinmiş bu çok değerli kuruma desteğimizi gösterebilmekten ötürü gururluyuz. Darüşşafaka Tekfen ile gerçekleştirdiğimiz işbirliğinin temelinde, bu ortak değerlerimiz yatıyor. Bu beraberlik, dünya standartlarındaki iki yerli kurumun uluslararası arenadaki güç birliğini temsil ediyor. Belli bir taraftar grubunun değil tüm kesimlerin sevdiği bir takıma sponsorluk yaptığımız için kendimizi şanslı görüyoruz. Turkish Airlines EuroLeague’de ülkemizi başarıyla temsil eden bir takımın destekçisi olmanın gurur ve heyecanını yaşıyoruz” ifadelerini kullandı.
Başkırt: “Birlikte Güçlüyüz”
Darüşşafaka Tekfen Kulübü Başkanı Ümit Başkırt şunları söyledi: “Turkish Airlines EuroLeague’de mücadele verdiğimiz bu sezon SunExpress gibi güçlü bir markayı yanımızda görmekten mutluluk duyuyoruz. Ekonomik faydanın yanında sosyal faydayı da hayata geçirmiş bir birliktelik sağladık. Sonuna kadar mücadele eden ve seyir zevki yüksek basketbol sunan bir takım oluşturduk, güzel bir sezon geçireceğimize inanıyoruz. Bu yıl yola ‘Birlikte güçlüyüz’ diyerek çıktık ve destekçilerimiz ile her geçen gün biraz daha güçleniyoruz ve özgüvenimiz artıyor. Darüşşafaka Tekfen ve SunExpress işbirliği ile her iki markayı da daha yükseklere taşıyacak güzel bir sezon olmasını diliyoruz”.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2CRnQck
via IFTTT
30 Ekim 2018 Salı
Setur “Enflasyonla Topyekün Mücadele” kampanyasına, ek %10 indirim ile destek oluyor

Setur “Enflasyonla Topyekün Mücadele” kampanyasına, ek %10 indirim ile destek oluyor Setur “Enflasyonla Topyekün Mücadele” kampanyasına, ek %10 indirim ile destek oluyor Türkiye’nin önde gelen turizm şirketlerinden Setur, “Enflasyonla Topyekün Mücadele” hareketine katılarak 31 Aralık 2018 tarihine kadar 150’ye yakın otelde uyguladığı tüm indirimlere ek olarak yüzde 10 indirim kampanyası başlattı. Bu kampanya ile tatilcilerin alternatif şehirleri de keşfetmesini hedefleyen Setur, Gaziantep, Eskişehir, Bursa, Bolu, Adana ve Hatay gibi şehirlerde en seçkin termal, kayak, doğa ve şehir otellerini de kampanyasına dahil etti. Seyahatini Setur ile planlayacak misafirler kampanya fiyatlarına ek 6 taksit olanağından da faydalanacaklar. SETUR HAKKINDA 1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları, outgoing ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor. Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 15 bin metrekarelik alanda, 20 bölge 49 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor.1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.
Setur “Enflasyonla Topyekün Mücadele”
kampanyasına, ek %10 indirim ile destek oluyor
Türkiye’nin önde gelen turizm şirketlerinden Setur, “Enflasyonla Topyekün Mücadele” hareketine katılarak 31 Aralık 2018 tarihine kadar 150’ye yakın otelde uyguladığı tüm indirimlere ek olarak yüzde 10 indirim kampanyası başlattı.
Bu kampanya ile tatilcilerin alternatif şehirleri de keşfetmesini hedefleyen Setur, Gaziantep, Eskişehir, Bursa, Bolu, Adana ve Hatay gibi şehirlerde en seçkin termal, kayak, doğa ve şehir otellerini de kampanyasına dahil etti.
Seyahatini Setur ile planlayacak misafirler kampanya fiyatlarına ek 6 taksit olanağından da faydalanacaklar.
SETUR HAKKINDA
1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları, outgoing ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor.
Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 15 bin metrekarelik alanda, 20 bölge 49 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor.1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Ro7VWT
via IFTTT
Mitsubishi Electric’ten Havalimanları İçin Güvenli Uçuş Teknolojisi Mitsubishi Electric’ten Havalimanları İçin Güvenli Uçuş Teknolojisi Terminal Doppler Lidar Sistemi ile uçak ve uçuş trafiğinin güvenliği artıyor Dünya teknoloji devi Mitsubishi Electric, uçak ve uçuş güvenliğini artırmak amacıyla havalimanları için geliştirdiği Terminal Doppler Lidar Sistemi’ni Antalya Havalimanı’nda da uyguluyor. Antalya Havalimanı’nda sistemin teslimatını 2018 yılı içinde gerçekleştirmeyi planlayan Mitsubishi Electric, Fransa’nın en yoğun ikinci uluslararası havalimanı olan Nice Côte d’Azur Havalimanı’nda kullanılmak üzere Terminal Doppler Lidar Sistemi temin etmek için de sözleşme imzaladı. Hali hazırda Japonya’daki Tokyo ve Narita ile Çin’deki Hong Kong uluslararası havalimanlarında kullanılan sistemin, 2018 yılında Antalya Havalimanı’nın yanı sıra Çin’in Beijing Daxing Uluslararası Havalimanı’nda da kullanılmaya başlanması hedefleniyor. Mitsubishi Electric, başta Avrupa olmak üzere diğer pazarlardaki havalimanlarına da bu sistemi kazandırarak Mart 2021 tarihine kadar küresel piyasalarda 2,5 milyar yen net satış hedefine ulaşmayı planlıyor. Uçak ve uçuş güvenliğini artırmak amacıyla 2015 yılından bu yana havalimanları için geliştirdiği özel teknoloji ile dikkat çeken Mitsubishi Electric, “Terminal Doppler Lidar Sistemi” adı verilen inovatif sistemi 2018 yılı içinde Antalya Havalimanı’na da teslim etmeyi planlıyor. Özellikle denize yakın büyük havalimanları için kritik önem taşıyan Terminal Doppler Lidar Sistemi, havalimanlarında rüzgar değişiminden kaynaklanan havayolu kazalarının daha etkin bir biçimde önlenebilmesi için geleneksel sistemlerden farklı olarak yalnızca yağış sırasında değil, açık havalar da dahil tüm hava koşullarında tespit yapabiliyor. Terminal Doppler Lidar Sistemi, lazer ışınları yayarak havada bulunan toz ve diğer partiküllerin geri saçtığı ışığı tespit ediyor. Böylelikle sistem, geri saçılan ışığın doppler frekans değişiminden yararlanarak görüş hattındaki rüzgar hızının ölçülmesine olanak sağlıyor. Mitsubishi Electric’in görüş hattı rüzgar hızının gözlem aralığını 20 km’nin üzerine çıkarmak için geliştirdiği düzlemsel dalga kılavuzu yükseltici, sivil havacılık operasyonlarının ve yönetmeliklerinin uluslararası normlara uygunluğundan sorumlu olan Uluslararası Sivil Havacılık Örgütü’nün (ICAO) standartlarına ve tavsiyelerine uygun olma özelliği ile de öne çıkıyor. Avrupa’ya ilk Terminal Doppler Lidar Sistem teslimatı İnovatif sistemini Antalya Havalimanı’na teslim etmeye hazırlanan Mitsubishi Electric, Fransa’nın en yoğun ikinci uluslararası havalimanı olan Nice Côte d’Azur Havalimanı’nda kullanılmak üzere Fransa’nın ulusal meteoroloji servisi Météo-France’a Terminal Doppler Lidar Sistemi temin etmek için de sözleşme imzaladı. Bu siparişle birlikte Avrupa’ya ilk Terminal Doppler Lidar teslimatını gerçekleştirecek olan Mitsubishi Electric, hava radar ve lidar sistemleri faaliyetlerini büyüterek Mart 2021 tarihine kadar küresel piyasalarda 2,5 milyar yen net satış hedefine ulaşmayı amaçlıyor. Mitsubishi Electric’in temin ettiği beş Terminal Doppler Lidar Sistemi, halen Tokyo (Japonya), Narita (Japonya) ve Hong Kong (Çin) uluslararası havalimanlarında kullanılıyor. Nice Côte d’Azur Havalimanı’na yapılacak kurulum öncesinde, 2018 yılında Antalya Havalimanı’nın yanı sıra Çin’in Beijing Daxing Uluslararası Havalimanı’na da teslimat gerçekleştirilmesi hedefleniyor. Terminal Doppler Lidar Sistemlerinin Teslim Edildiği Havalimanları Alıcı Teslimat Tarihi Adet Tokyo Uluslararası Havalimanı (Japonya) 2015 1 Narita Uluslararası Havalimanı (Japonya) 2016 1 Hong Kong Uluslararası Havalimanı (Çin) 2016 2 Tokyo Uluslararası Havalimanı (Japonya) 2017 1 Beijing Daxing Uluslararası Havalimanı (Çin) 2018 (planlanan tarih) 1 Antalya Havalimanı (Türkiye) 2018 (planlanan tarih) 1 Mitsubishi Electric Corporation Hakkında Mitsubishi Electric Corporation, güvenilir ve yüksek kaliteli ürünler üretmekte 95 yılı aşkın tecrübeye sahip ve bilgi işlem ve iletişim sistemleri, uzay geliştirme ve uydu iletişimleri, tüketici elektroniği cihazları, sanayi teknolojileri, enerji, nakliye ve inşaat makinelerinde kullanılan elektrikli ve elektronik donanımların üretimi, pazarlaması ve satışında dünyadaki ileri gelen markalardan biri olarak kabul ediliyor. Mitsubishi Electric, kurumsal ilkesi “Changes for the Better” (Daha İyisi İçin Değişim) ve çevre ilkesi “Eco Changes” (Eko Değişim) doğrultusunda küresel ve önde gelen çevre dostu bir şirket olmayı ve toplumu teknolojileriyle zenginleştirmeyi hedefliyor. Şirket 31 Mart 2018’de sona eren mali yılda 4,444.4 milyar yen (41.9 milyar USD*) konsolide grup satışı gerçekleştirdi. Ayrıntılı bilgi için; https://ift.tt/1bAJs71 * Tokyo Döviz Borsası’nın 31 Mart 2018’de ilan ettiği 1 USD = 106 yen kambiyo kurundan hesaplanmıştır. Mitsubishi Electric’in Türkiye’deki Faaliyetleri Hakkında Mitsubishi Electric’in Türkiye’deki ana faaliyet alanları; klima sistemleri, fabrika otomasyon sistemleri, ileri robot teknolojileri, CNC mekatronik sistemler, asansör ve yürüyen merdiven sistemleri ile görsel veri sistemlerinden oluşuyor. Nisan 2016’da Türkiye’de ev tipi klima geliştirme ve üretim şirketi kuran Mitsubishi Electric, Aralık 2017’de Manisa fabrikasında üretime başladı. Türkiye’nin ve komşu ülkelerin iletişim ve yayıncılık altyapısına katkıda bulunan Türksat 4A ve 4B uydularının üreticisi olan Mitsubishi Electric, uyduların yanı sıra Marmaray projesinde kullanılan otomasyon teknolojisi ile de tanınıyor.
Mitsubishi Electric’ten Havalimanları İçin Güvenli Uçuş Teknolojisi
Terminal Doppler Lidar Sistemi ile uçak ve uçuş trafiğinin güvenliği artıyor
Dünya teknoloji devi Mitsubishi Electric, uçak ve uçuş güvenliğini artırmak amacıyla havalimanları için geliştirdiği Terminal Doppler Lidar Sistemi’ni Antalya Havalimanı’nda da uyguluyor. Antalya Havalimanı’nda sistemin teslimatını 2018 yılı içinde gerçekleştirmeyi planlayan Mitsubishi Electric, Fransa’nın en yoğun ikinci uluslararası havalimanı olan Nice Côte d’Azur Havalimanı’nda kullanılmak üzere Terminal Doppler Lidar Sistemi temin etmek için de sözleşme imzaladı. Hali hazırda Japonya’daki Tokyo ve Narita ile Çin’deki Hong Kong uluslararası havalimanlarında kullanılan sistemin, 2018 yılında Antalya Havalimanı’nın yanı sıra Çin’in Beijing Daxing Uluslararası Havalimanı’nda da kullanılmaya başlanması hedefleniyor. Mitsubishi Electric, başta Avrupa olmak üzere diğer pazarlardaki havalimanlarına da bu sistemi kazandırarak Mart 2021 tarihine kadar küresel piyasalarda 2,5 milyar yen net satış hedefine ulaşmayı planlıyor.
Uçak ve uçuş güvenliğini artırmak amacıyla 2015 yılından bu yana havalimanları için geliştirdiği özel teknoloji ile dikkat çeken Mitsubishi Electric, “Terminal Doppler Lidar Sistemi” adı verilen inovatif sistemi 2018 yılı içinde Antalya Havalimanı’na da teslim etmeyi planlıyor. Özellikle denize yakın büyük havalimanları için kritik önem taşıyan Terminal Doppler Lidar Sistemi, havalimanlarında rüzgar değişiminden kaynaklanan havayolu kazalarının daha etkin bir biçimde önlenebilmesi için geleneksel sistemlerden farklı olarak yalnızca yağış sırasında değil, açık havalar da dahil tüm hava koşullarında tespit yapabiliyor.
Terminal Doppler Lidar Sistemi, lazer ışınları yayarak havada bulunan toz ve diğer partiküllerin geri saçtığı ışığı tespit ediyor. Böylelikle sistem, geri saçılan ışığın doppler frekans değişiminden yararlanarak görüş hattındaki rüzgar hızının ölçülmesine olanak sağlıyor. Mitsubishi Electric’in görüş hattı rüzgar hızının gözlem aralığını 20 km’nin üzerine çıkarmak için geliştirdiği düzlemsel dalga kılavuzu yükseltici, sivil havacılık operasyonlarının ve yönetmeliklerinin uluslararası normlara uygunluğundan sorumlu olan Uluslararası Sivil Havacılık Örgütü’nün (ICAO) standartlarına ve tavsiyelerine uygun olma özelliği ile de öne çıkıyor.
Avrupa’ya ilk Terminal Doppler Lidar Sistem teslimatı
İnovatif sistemini Antalya Havalimanı’na teslim etmeye hazırlanan Mitsubishi Electric, Fransa’nın en yoğun ikinci uluslararası havalimanı olan Nice Côte d’Azur Havalimanı’nda kullanılmak üzere Fransa’nın ulusal meteoroloji servisi Météo-France’a Terminal Doppler Lidar Sistemi temin etmek için de sözleşme imzaladı. Bu siparişle birlikte Avrupa’ya ilk Terminal Doppler Lidar teslimatını gerçekleştirecek olan Mitsubishi Electric, hava radar ve lidar sistemleri faaliyetlerini büyüterek Mart 2021 tarihine kadar küresel piyasalarda 2,5 milyar yen net satış hedefine ulaşmayı amaçlıyor. Mitsubishi Electric’in temin ettiği beş Terminal Doppler Lidar Sistemi, halen Tokyo (Japonya), Narita (Japonya) ve Hong Kong (Çin) uluslararası havalimanlarında kullanılıyor. Nice Côte d’Azur Havalimanı’na yapılacak kurulum öncesinde, 2018 yılında Antalya Havalimanı’nın yanı sıra Çin’in Beijing Daxing Uluslararası Havalimanı’na da teslimat gerçekleştirilmesi hedefleniyor.
Terminal Doppler Lidar Sistemlerinin Teslim Edildiği Havalimanları
| Alıcı | Teslimat Tarihi | Adet |
| Tokyo Uluslararası Havalimanı (Japonya) | 2015 | 1 |
| Narita Uluslararası Havalimanı (Japonya) | 2016 | 1 |
| Hong Kong Uluslararası Havalimanı (Çin) | 2016 | 2 |
| Tokyo Uluslararası Havalimanı (Japonya) | 2017 | 1 |
| Beijing Daxing Uluslararası Havalimanı (Çin) | 2018 (planlanan tarih) | 1 |
| Antalya Havalimanı (Türkiye) | 2018 (planlanan tarih) | 1 |
Mitsubishi Electric Corporation Hakkında
Mitsubishi Electric Corporation, güvenilir ve yüksek kaliteli ürünler üretmekte 95 yılı aşkın tecrübeye sahip ve bilgi işlem ve iletişim sistemleri, uzay geliştirme ve uydu iletişimleri, tüketici elektroniği cihazları, sanayi teknolojileri, enerji, nakliye ve inşaat makinelerinde kullanılan elektrikli ve elektronik donanımların üretimi, pazarlaması ve satışında dünyadaki ileri gelen markalardan biri olarak kabul ediliyor. Mitsubishi Electric, kurumsal ilkesi “Changes for the Better” (Daha İyisi İçin Değişim) ve çevre ilkesi “Eco Changes” (Eko Değişim) doğrultusunda küresel ve önde gelen çevre dostu bir şirket olmayı ve toplumu teknolojileriyle zenginleştirmeyi hedefliyor. Şirket 31 Mart 2018’de sona eren mali yılda 4,444.4 milyar yen (41.9 milyar USD*) konsolide grup satışı gerçekleştirdi. Ayrıntılı bilgi için; https://ift.tt/1bAJs71
* Tokyo Döviz Borsası’nın 31 Mart 2018’de ilan ettiği 1 USD = 106 yen kambiyo kurundan hesaplanmıştır.
Mitsubishi Electric’in Türkiye’deki Faaliyetleri Hakkında
Mitsubishi Electric’in Türkiye’deki ana faaliyet alanları; klima sistemleri, fabrika otomasyon sistemleri, ileri robot teknolojileri, CNC mekatronik sistemler, asansör ve yürüyen merdiven sistemleri ile görsel veri sistemlerinden oluşuyor. Nisan 2016’da Türkiye’de ev tipi klima geliştirme ve üretim şirketi kuran Mitsubishi Electric, Aralık 2017’de Manisa fabrikasında üretime başladı. Türkiye’nin ve komşu ülkelerin iletişim ve yayıncılık altyapısına katkıda bulunan Türksat 4A ve 4B uydularının üreticisi olan Mitsubishi Electric, uyduların yanı sıra Marmaray projesinde kullanılan otomasyon teknolojisi ile de tanınıyor.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2zf4haA
via IFTTT
Mitsubishi Electric’ten Havalimanları İçin Güvenli Uçuş Teknolojisi

Yerel tohumlarla ilgili düzenlemenin getirdiği yenilikler, sorunlar ve belirsizlikler
