23 Ekim 2018 Salı

Emirates, Dubai’ye seyahat eden yolcular için otel ve etkinlikleri tanıtan bir platform oluşturdu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2R7cyV4

Atlasglobal Havayolları uçuş ekibinin yeni kıyafetlerini üniversiteli tasarımcılar hazırlayacak


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NYliec

Emirates, Dubai’ye seyahat eden yolcular için otel ve etkinlikleri tanıtan bir platform oluşturdu Emirates, Dubai’ye seyahat eden yolcular için otel ve etkinlikleri tanıtan bir platform oluşturdu İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, Dubai ve Birleşik Arap Emirlikleri’nde (BAE) gidilebilecek mekân ve etkinlikleri tanıtan iki yeni ice TV kanalı hazırladı. Emirates Havayolu, ödüllü uçak içi eğlence sistemi ice’ta yayınlayacağı iki yeni kanal ile Dubai ve BAE dahilindeki birçok etkinliğin ve tesisin tanıtılmasına yardımcı olmayı hedefliyor. Emirates, aralık ayında yayınlanmaya başlayacak olan kanalları ile her ay 5 milyon yolcuya ulaşılabilecek. Dubai ve BAE, giderek artan lüks restorana, dünya çapındaki otellere, etkinliklere ev sahipliği yapıyor, ayrıca hem halka hem de ziyaretçilere keşfedecek yeni dünyaların kapısını aralıyor. Emirates Havayolu ise uçak içi eğlence sistemi ice’ta bulunan iki yeni kanalı ile bu işletmelere Dubai’ye gelen müşterilerine kendilerini tanıtmaları için yeni bir platform sunuyor. Tanıtıma yönelik TV kanalları, başlangıç olarak Dining and entertainment ve Attractions and activities isimleri ile yayınlanacak. Bu da yolculara, tamamen TV kanalları üzerinden, görülmesi şart olan yerleri keşfetmelerinde, geçecek unutulmaz günlerini planlamalarında ve şehrin en iyi restoranları ile birlikte birçok diğer alanda seçim yapmalarına yardımcı olacak. Emirates, ice üzerindeki ‘Dubai and Emirates’ kısmında, restoranlardan, golf sahalarına, otellerden otantik BAE deneyimlerine kadar her şeyi içerecek tanıtım videoları sunacak. Emirates Müşteri Deneyimi Bölüm Başkan Yardımcısı (IFEC) Patrick Brannelly konuya dair yaptığı açıklamada: “Emirates her zaman Dubai ve Birleşik Arap Emirlikleri tarafından sunulan imkanları ve hizmetleri tanıtmaktadır. Bu yeni TV kanalları, yerel işletmelerin, kendilerini, gelen yolcular ve BAE sakinlerine tanıtmaları konusunda, oldukça yardımcı olacak. Örneğin, belki Dubai’ye, önemli bir toplantı için geliyorsunuz ve müşterilerinizi götürecek, harika bir restoran bulmak istiyorsunuz ya da belki ailenizi, tatilde eğlendirecek fikirler arayışındasınız bunu, ice üzerindeki kanallar üzerinden kolayca bulup, gerçekleştirebileceksiniz” dedi. Yeni TV kanalları, 60 ila 120 saniyelik video kliplerle, yeni pazarlama fırsatları sunacak ve işletmelerin, ürünlerini, büyük ve ilgili bir izleyici kitlesine sergilemelerine izin verecek. Emirates, Motivate Media Group ile birlikte, tüm video oluşum ve yayın süreçlerini sürdürecek. Motivate Media Group İdari Ortağı ve Grup Genel Editörü olan Ian Fairservice ise, “30 yıldan fazla süredir Emirates ile çalışmaktayız ve bu yeni maceraya başlamaktan dolayı oldukça heyecan duyuyoruz. Bu proje, kanal üzerinde ilgi çeken içerik oluşturmak ve Emirates’te uçak içi eğlence hizmetlerinin arttırılmasına yardımcı olmak bakımından müthiş bir fırsat sunuyor,” dedi. Emirates hakkında Emirates’in öyküsü, sadece iki uçakla operasyonlara başladığı 1985 yılında başladı. Günümüzde, dünyanın en büyük Airbus A380 ve Boeing 777 filoları ile uçan Emirates, yolcularına gökyüzündeki en büyük geniş gövdeli hava taşıtlarının konforunu sağlıyor. Dünyanın her yerindeki gezginlere, artan sayıda destinasyon ağı, endüstriye öncülük eden uçak içi eğlence sistemi, bölgeden esinlenmiş mutfağı ve dünya çapındaki hizmetleri ile ilham veriyor. Motivate Media Grup hakkında Motivate Media Group, dergiler, dijital, video, etkinlik, sosyal, sinema ve kitap gibi, çeşitlilik taşıyan bir medya portföyü ile GCC ve MENA bölgesinde faaliyet göstermektedir. 20 adet piyasaya öncülük eden dergisi, sekiz internet sitesi, 300’den fazla kitabı fark yaratırken ayrıca video ve içerik prodüksiyonunda uzmanlaşmış durumdadır. Motivate, bölgede, reklam verenler için, geniş platformlar sunmaktadır.

Emirates, Dubai’ye seyahat eden yolcular için otel ve etkinlikleri tanıtan bir platform oluşturdu

İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, Dubai ve Birleşik Arap Emirlikleri’nde (BAE) gidilebilecek mekân ve etkinlikleri tanıtan iki yeni ice TV kanalı hazırladı.

Emirates Havayolu, ödüllü uçak içi eğlence sistemi ice’ta yayınlayacağı iki yeni kanal ile Dubai ve BAE dahilindeki birçok etkinliğin ve tesisin tanıtılmasına yardımcı olmayı hedefliyor. Emirates, aralık ayında yayınlanmaya başlayacak olan kanalları ile her ay 5 milyon yolcuya ulaşılabilecek.

Dubai ve BAE, giderek artan lüks restorana, dünya çapındaki otellere, etkinliklere ev sahipliği yapıyor, ayrıca hem halka hem de ziyaretçilere keşfedecek yeni dünyaların kapısını aralıyor. Emirates Havayolu ise uçak içi eğlence sistemi ice’ta bulunan iki yeni kanalı ile bu işletmelere Dubai’ye gelen müşterilerine kendilerini tanıtmaları için yeni bir platform sunuyor.

Tanıtıma yönelik TV kanalları, başlangıç olarak Dining and entertainment ve Attractions and activities isimleri ile yayınlanacak. Bu da yolculara, tamamen TV kanalları üzerinden, görülmesi şart olan yerleri keşfetmelerinde, geçecek unutulmaz günlerini planlamalarında ve şehrin en iyi restoranları ile birlikte birçok diğer alanda seçim yapmalarına yardımcı olacak. Emirates, ice üzerindeki ‘Dubai and Emirates’ kısmında, restoranlardan, golf sahalarına, otellerden otantik BAE deneyimlerine kadar her şeyi içerecek tanıtım videoları sunacak.

Emirates Müşteri Deneyimi Bölüm Başkan Yardımcısı (IFEC) Patrick Brannelly konuya dair yaptığı açıklamada: “Emirates her zaman Dubai ve Birleşik Arap Emirlikleri tarafından sunulan imkanları ve hizmetleri tanıtmaktadır. Bu yeni TV kanalları, yerel işletmelerin, kendilerini, gelen yolcular ve BAE sakinlerine tanıtmaları konusunda, oldukça yardımcı olacak. Örneğin, belki Dubai’ye, önemli bir toplantı için geliyorsunuz ve müşterilerinizi götürecek, harika bir restoran bulmak istiyorsunuz ya da belki ailenizi, tatilde eğlendirecek fikirler arayışındasınız bunu, ice üzerindeki kanallar üzerinden kolayca bulup, gerçekleştirebileceksiniz” dedi.

Yeni TV kanalları, 60 ila 120 saniyelik video kliplerle, yeni pazarlama fırsatları sunacak ve işletmelerin, ürünlerini, büyük ve ilgili bir izleyici kitlesine sergilemelerine izin verecek. Emirates, Motivate Media Group ile birlikte, tüm video oluşum ve yayın süreçlerini sürdürecek.

Motivate Media Group İdari Ortağı ve Grup Genel Editörü olan Ian Fairservice ise, “30 yıldan fazla süredir Emirates ile çalışmaktayız ve bu yeni maceraya başlamaktan dolayı oldukça heyecan duyuyoruz. Bu proje, kanal üzerinde ilgi çeken içerik oluşturmak ve Emirates’te uçak içi eğlence hizmetlerinin arttırılmasına yardımcı olmak bakımından müthiş bir fırsat sunuyor,” dedi.

Emirates hakkında

Emirates’in öyküsü, sadece iki uçakla operasyonlara başladığı 1985 yılında başladı. Günümüzde, dünyanın en büyük Airbus A380 ve Boeing 777 filoları ile uçan Emirates, yolcularına gökyüzündeki en büyük geniş gövdeli hava taşıtlarının konforunu sağlıyor.

Dünyanın her yerindeki gezginlere, artan sayıda destinasyon ağı, endüstriye öncülük eden uçak içi eğlence sistemi, bölgeden esinlenmiş mutfağı ve dünya çapındaki hizmetleri ile ilham veriyor.

Motivate Media Grup hakkında

Motivate Media Group, dergiler, dijital, video, etkinlik, sosyal, sinema ve kitap gibi, çeşitlilik taşıyan bir medya portföyü ile GCC ve MENA bölgesinde faaliyet göstermektedir. 20 adet piyasaya öncülük eden dergisi, sekiz internet sitesi, 300’den fazla kitabı fark yaratırken ayrıca video ve içerik prodüksiyonunda uzmanlaşmış durumdadır. Motivate, bölgede, reklam verenler için, geniş platformlar sunmaktadır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2R7cyV4
via IFTTT

Atlasglobal Havayolları uçuş ekibinin yeni kıyafetlerini üniversiteli tasarımcılar hazırlayacak Atlasglobal Havayolları uçuş ekibinin yeni kıyafetlerini üniversiteli tasarımcılar hazırlayacak Havacılık sektörüne kazandırdığı yeniliklerle tanınan Atlasglobal Havayolları, hazır giyim sektöründe dünyanın en modern üretim tesislerinden birine sahip olan HUGO BOSS Tekstil Sanayi işbirliğiyle yine bir ilke imza atıyor. Proje kapsamında, Atlasglobal Havayolları uçuş ekibinin yeni kıyafetlerini Dokuz Eylül Üniversitesi ve İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin Moda ve Tekstil Tasarım Bölümü öğrencileri tasarlayacak. “HackOurStyle” sloganıyla başlayan çalışma kapsamında üniversite öğrencileri, tasarımlarını iki gün sürecek bir tasarım hackathonuyla hazırlayacak. Jüri tarafından seçilecek tasarım, 2019 yılı Nisan ayında kamuoyuna tanıtılacak ve birinci olan tasarım yeni dönemde Atlasglobal Havayolları ekibinin üniforması olacak. Skytrax tarafından 4 yıldızla ödüllendirilen havacılık sektörünün en inovatif şirketi olan Atlasglobal Havayolları, sektörde alışkanlıkları değiştirecek bir yeniliğe daha imza atıyor. Uçuş ekibinin üniformalarını yenileme kararı alan Atlasglobal Havayolları, dünyaca ünlü modamarkası HUGO BOSS’un İzmir’deki üretim tesisi HUGO BOSS Tekstil Sanayi ile birlikte, sektörün ilk tasarım hackathonunuyapacak. “#HackOurStyle” sloganıyla hayata geçirilecek olan iş birliği kapsamında Dokuz Eylül Üniversitesi ve İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin Moda ve Tekstil Tasarımı bölümünde okuyan genç tasarımcılar, Atlasglobal Havayolları ekibinin yeni üniformalarını hazırlayacak. Atlasglobal Havayolları ve HUGO BOSS Tekstil Sanayi işbirliği, İzmir’de düzenlenen bir basın toplantısıyla duyuruldu. Toplantıya Atlasglobal Havayolları Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ersoy ve HUGO BOSS Tekstil Sanayi Genel Müdürü Joachim Hensch katıldı. Toplantıda bir konuşma yapan Atlasglobal Havayolları Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ersoy, “Kurulduğumuz günden bu yana hep ilkleri gerçekleştirme, havayolu sektörüne yenilikler kazandırma vizyonuyla hareket ettik. İlklerin şirketi olduk. Bugün de yeni bir ‘ilk’ için bir aradayız. Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de havayolu şirketleri, üniformalarını geleneksel yöntemlerle belirliyor. Ama biz HUGO BOSS Tekstil Sanayi ile birlikte tek tip tasarım ve gelenekselleşmiş yöntemleri geçmişte bırakacak bir iş birliğini duyuruyoruz” dedi. Havayolu sektöründe, kabin ekibi üniforma tasarımında standart bir yaklaşım olduğunu ifade eden Murat Ersoy, sözlerine şöyle devam etti: Hemen hemen tüm havayolları, büyük bütçelerle, dünyaca ünlü bir moda tasarımcısıyla çalışmayı tercih ediyor. Biz yenilik yapmayı istedik ve üniformalarımızı yenileme işini bir sosyal sorumluluk projesi mantığıyla, ülkemizin geleceği olan üniversite öğrencilerimizle yapmaya karar verdik. Bu stratejimiz doğrultusunda, projedeki iş ortağımız HUGO BOSS Tekstil Sanayi ile birlikte Dokuz Eylül Üniversitesi ve İzmir Ekonomi Üniversitesi Moda ve Tekstil Tasarımı Bölümü öğrencileriyle çalışma kararı aldık. Genç tasarımcılar, ilk olarak kabin ekibimizle bir araya gelecek, onları dinleyecek, şirketimizi inceleyecek. Bu süreçte onlara, ihtiyaçları olan her türlü bilgiyi vereceğiz. Tüm verilere sahip olan tasarımcılar, yine hem havayolu hem de tekstil sektöründe bir ilk olma unvanını taşıyacak 48 saatlik bir tasarım hackathonu süreci yaşayacak. 48 saat sonunda hazırlanan tüm tasarımlar farklı uzmanlık alanlarından gelen jüri tarafından değerlendirilecek. HUGO BOSS Tekstil Sanayi de öğrencilere teknik destek verecek Basın toplantısında bir konuşma yapan HUGO BOSS Tekstil Sanayi Genel Müdürü Joachim Hensch ise şu açıklamaları yaptı: HUGO BOSS Tekstil Sanayi olarak, biz de bu yenilikçi çalışmanın ortağı olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Kurulduğumuz günden bu yana, eğitim ve özellikle de mesleki eğitim konusunda gençlerin hep yanında olduk. Gençlerimizin potansiyellerini gerçekleştirebilmeleri için onlara yatırım yapmayı ve bilgi birikimimizi onlara aktarmayı vazgeçilmez bir sorumluluk olarak gördük.48 saatlik bir tasarım hackathonuyla ortaya çıkacak yeni tasarımların yaratım sürecinde de gençlerimizi , hazır giyim sektöründe dünyanın en modern üretim tesislerinden biri olan İzmir fabrikamızda ağırlayacağız. Bu süreçte genç tasarımcılara, her türlü teknik desteği vererek, üretim ve teknik bilgi konusundaki uzmanlığımızdan yararlanmalarını sağlayacağız. Genç tasarımcılar, Atlasglobal Havayolları ile kariyerlerine başlayacak Tasarım ve moda alanında sanayi-üniversite iş birliğini en üst noktaya taşıyacak olan bu proje, havayolu sektörü için de örnek teşkil edecek. Onlarca yıldır süregelen ve sadece ünlü moda tasarımcılarının boy gösterdiği bu alanda genç tasarımcıların da var olması sağlanacak. Bu zorlu ve heyecanlı yarışa katılacak olan tasarım bölümü öğrencileri, ilk olarak HUGO BOSS Tektil Sanayi üretim tesislerinde hem kabin çalışanlarıyla görüşüp onların ihtiyaç ve beklentilerini dinleyecekler hem de üretilebilir bir tasarım yapmanın püf noktalarını işin uzmanlarından öğrenecekler. Sürecin ikinci bölümdeyse, Atlasglobal Havayolları’nın İstanbul’daki merkezini ziyaret edeceköğrenciler, şirketi yakından tanıyıp şirketin tepe yönetimiyle çalışıp görüş alışverişinde bulunacaklar. Projenin son ayağında ise ise öğrenciler, 5-6-7 Kasım tarihlerinde HUGO BOSS Tekstil Sanayi üretim tesislerinde 48 saat sürecek tasarım hackathonunakatılacak. Bu 48 saat içinde tasarımlarını hazırlayıp jüriye sunacaklar. Farklı alanlarda uzman isimlerden oluşan jüri, birinci olan tasarımı ve tasarımcıyı seçecek. Yeni üniformaların lansmanı ise Nisan 2019 tarihinde yapılacak. Birinci olan kişi/ekip, ödül olarak bir yıl boyunca Atlasglobal Havayolları’ndan iki kişilik sınırsız uçuş hakkının yanı sıra HUGO BOSS’un Stutgart’daki tesislerine iki günlük bir ziyaret ve HUGO BOSS’un tasarım ekibiyle tanışma imkanına sahip olacak.

Atlasglobal Havayolları uçuş ekibinin yeni kıyafetlerini üniversiteli tasarımcılar hazırlayacak

Havacılık sektörüne kazandırdığı yeniliklerle tanınan Atlasglobal Havayolları, hazır giyim sektöründe dünyanın en modern üretim tesislerinden birine sahip olan HUGO BOSS Tekstil Sanayi işbirliğiyle yine bir ilke imza atıyor. Proje kapsamında, Atlasglobal Havayolları uçuş ekibinin yeni kıyafetlerini Dokuz Eylül Üniversitesi ve İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin Moda ve Tekstil Tasarım Bölümü öğrencileri tasarlayacak. “HackOurStyle” sloganıyla başlayan çalışma kapsamında üniversite öğrencileri, tasarımlarını iki gün sürecek bir tasarım hackathonuyla hazırlayacak. Jüri tarafından seçilecek tasarım, 2019 yılı Nisan ayında kamuoyuna tanıtılacak ve birinci olan tasarım yeni dönemde Atlasglobal Havayolları ekibinin üniforması olacak.

Skytrax tarafından 4 yıldızla ödüllendirilen havacılık sektörünün en inovatif şirketi olan Atlasglobal Havayolları, sektörde alışkanlıkları değiştirecek bir yeniliğe daha imza atıyor. Uçuş ekibinin üniformalarını yenileme kararı alan Atlasglobal Havayolları, dünyaca ünlü modamarkası HUGO BOSS’un İzmir’deki üretim tesisi HUGO BOSS Tekstil Sanayi ile birlikte, sektörün ilk tasarım hackathonunuyapacak. “#HackOurStyle” sloganıyla hayata geçirilecek olan iş birliği kapsamında Dokuz Eylül Üniversitesi ve İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin Moda ve Tekstil Tasarımı bölümünde okuyan genç tasarımcılar, Atlasglobal Havayolları ekibinin yeni üniformalarını hazırlayacak.

Atlasglobal Havayolları ve HUGO BOSS Tekstil Sanayi işbirliği, İzmir’de düzenlenen bir basın toplantısıyla duyuruldu. Toplantıya Atlasglobal Havayolları Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ersoy ve HUGO BOSS Tekstil Sanayi Genel Müdürü Joachim Hensch katıldı.

Toplantıda bir konuşma yapan Atlasglobal Havayolları Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ersoy, “Kurulduğumuz günden bu yana hep ilkleri gerçekleştirme, havayolu sektörüne yenilikler kazandırma vizyonuyla hareket ettik. İlklerin şirketi olduk. Bugün de yeni bir ‘ilk’ için bir aradayız. Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de havayolu şirketleri, üniformalarını geleneksel yöntemlerle belirliyor. Ama biz HUGO BOSS Tekstil Sanayi ile birlikte tek tip tasarım ve gelenekselleşmiş yöntemleri geçmişte bırakacak bir iş birliğini duyuruyoruz” dedi.

Havayolu sektöründe, kabin ekibi üniforma tasarımında standart bir yaklaşım olduğunu ifade eden Murat Ersoy, sözlerine şöyle devam etti: Hemen hemen tüm havayolları, büyük bütçelerle, dünyaca ünlü bir moda tasarımcısıyla çalışmayı tercih ediyor. Biz yenilik yapmayı istedik ve üniformalarımızı yenileme işini bir sosyal sorumluluk projesi mantığıyla, ülkemizin geleceği olan üniversite öğrencilerimizle yapmaya karar verdik. Bu stratejimiz doğrultusunda, projedeki iş ortağımız HUGO BOSS Tekstil Sanayi ile birlikte Dokuz Eylül Üniversitesi ve İzmir Ekonomi Üniversitesi Moda ve Tekstil Tasarımı Bölümü öğrencileriyle çalışma kararı aldık. Genç tasarımcılar, ilk olarak kabin ekibimizle bir araya gelecek, onları dinleyecek, şirketimizi inceleyecek. Bu süreçte onlara, ihtiyaçları olan her türlü bilgiyi vereceğiz. Tüm verilere sahip olan tasarımcılar, yine hem havayolu hem de tekstil sektöründe bir ilk olma unvanını taşıyacak 48 saatlik bir tasarım hackathonu süreci yaşayacak. 48 saat sonunda hazırlanan tüm tasarımlar farklı uzmanlık alanlarından gelen jüri tarafından değerlendirilecek.

HUGO BOSS Tekstil Sanayi de öğrencilere teknik destek verecek

Basın toplantısında bir konuşma yapan HUGO BOSS Tekstil Sanayi Genel Müdürü Joachim Hensch ise şu açıklamaları yaptı: HUGO BOSS Tekstil Sanayi olarak, biz de bu yenilikçi çalışmanın ortağı olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Kurulduğumuz günden bu yana, eğitim ve özellikle de mesleki eğitim konusunda gençlerin hep yanında olduk. Gençlerimizin potansiyellerini gerçekleştirebilmeleri için onlara yatırım yapmayı ve bilgi birikimimizi onlara aktarmayı vazgeçilmez bir sorumluluk olarak gördük.48 saatlik bir tasarım hackathonuyla ortaya çıkacak yeni tasarımların yaratım sürecinde de gençlerimizi , hazır giyim sektöründe dünyanın en modern üretim tesislerinden biri olan İzmir fabrikamızda ağırlayacağız. Bu süreçte genç tasarımcılara, her türlü teknik desteği vererek, üretim ve teknik bilgi konusundaki uzmanlığımızdan yararlanmalarını sağlayacağız.

Genç tasarımcılar, Atlasglobal Havayolları ile kariyerlerine başlayacak

Tasarım ve moda alanında sanayi-üniversite iş birliğini en üst noktaya taşıyacak olan bu proje, havayolu sektörü için de örnek teşkil edecek. Onlarca yıldır süregelen ve sadece ünlü moda tasarımcılarının boy gösterdiği bu alanda genç tasarımcıların da var olması sağlanacak. Bu zorlu ve heyecanlı yarışa katılacak olan tasarım bölümü öğrencileri, ilk olarak HUGO BOSS Tektil Sanayi üretim tesislerinde hem kabin çalışanlarıyla görüşüp onların ihtiyaç ve beklentilerini dinleyecekler hem de üretilebilir bir tasarım yapmanın püf noktalarını işin uzmanlarından öğrenecekler.

Sürecin ikinci bölümdeyse, Atlasglobal Havayolları’nın İstanbul’daki merkezini ziyaret edeceköğrenciler, şirketi yakından tanıyıp şirketin tepe yönetimiyle çalışıp görüş alışverişinde bulunacaklar. Projenin son ayağında ise ise öğrenciler, 5-6-7 Kasım tarihlerinde HUGO BOSS Tekstil Sanayi üretim tesislerinde 48 saat sürecek tasarım hackathonunakatılacak. Bu 48 saat içinde tasarımlarını hazırlayıp jüriye sunacaklar. Farklı alanlarda uzman isimlerden oluşan jüri, birinci olan tasarımı ve tasarımcıyı seçecek. Yeni üniformaların lansmanı ise Nisan 2019 tarihinde yapılacak. Birinci olan kişi/ekip, ödül olarak bir yıl boyunca Atlasglobal Havayolları’ndan iki kişilik sınırsız uçuş hakkının yanı sıra HUGO BOSS’un Stutgart’daki tesislerine iki günlük bir ziyaret ve HUGO BOSS’un tasarım ekibiyle tanışma imkanına sahip olacak.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NYliec
via IFTTT

TMK ve Limak Vakfı’na Avrupa’dan ödül yağdı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2yXEyTN

TMK ve Limak Vakfı’na Avrupa’dan ödül yağdı Limak Vakfı ve Türkiye’nin Mühendis Kızları Projesi’ne Avrupa’da Ödül Yağdı Limak Vakfı’nın iş hayatında kadınları güçlendirmek için başlattığı Türkiye’nin Mühendis Kızları (TMK) Projesi ve Limak Vakfı’nın Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Özdemir, Londra ve Barselona’da düzenlenen Stevie ve IPRA ödül törenlerinde toplam 5 ödüle layık görüldü. Limak Vakfı tarafından 2015 yılında iş hayatında kadınları güçlendirmek için başlatılan Türkiye’nin Mühendis Kızları (TMK) Projesi’ne ve Limak Vakfı’na geçtiğimiz hafta Avrupa’da düzenlenen iki farklı organizasyonda toplam 5 ödül verildi. Bu yıl 15’incisi düzenlenen ve 74 ülkeden 3.900 başvurunun değerlendirildiği Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nin gala gecesi, 20 Ekim 2018 tarihinde Londra’da gerçekleştirildi. Limak Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Özdemir, sivil toplum “Yılın Yöneticisi” kategorisinde Altın Stevie’ye layık görülürken, Türkiye’nin Mühendis Kızları (TMK), “Yılın En İyi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Programı-Avrupa”, Yılın En İyi İletişim ve Halkla İlişkiler Kampanyası – Kamu Hizmeti” ve “Yılın En İyi İletişim ve Halkla İlişkiler Kampanyası – Küresel Sorunlar” kategorilerinde gümüş Stevie ile ödüllendirildi. ‘Doğru yolda ilerlediğimize yönelik inancımız artıyor’ Gala gecesinde konuşan Limak Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Özdemir, “Limak olarak, toplum için yarattığımız her katma değerin uzun vadede işimize ve işimizin sürdürülebilirliğine katkı sağlayacağının bilinciyle çalışıyoruz. Bu çerçevede sosyal sorumluluk çalışmalarımızın, iş dünyasının prestijli ödüllerinden Stevie’ye layık görülmesi bizleri gururlandırırken, doğru yolda ilerlediğimize yönelik inancımızı artırıyor, bu alanda daha fazla çaba sarf etmek için bizleri cesaretlendiriyor” dedi. Kurumsal sorumlulukta altın ödül Dünyanın en prestijli halkla ilişkiler ödüllerinden biri olan ve Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği (IPRA) tarafından, uluslararası standartlarda başarı gösteren halkla ilişkiler uygulamalarının ödüllendirildiği Golden World Awards’ın bu yıl “Kurumsal Sorumluluk” kategorisinde altın ödülüne ise TMK layık görüldü. 2015 yılında hayata geçirilen ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP), Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı’nın Limak Vakfı ile paydaş olduğu TMK, lise ve üniversitede okuyan kız öğrencilere yönelik iki ayrı programdan oluşan bir proje. Üniversitelere yönelik olarak; devlet üniversitelerinin elektrik-elektronik, endüstri, inşaat, makine, bilgisayar ve çevre mühendisliği bölümlerinde okuyan kız öğrencilere burs, mentorluk, staj imkanı ile mesleki ve kişisel gelişimlerine yönelik eğitimlere ve İngilizce dil eğitimine katılım hakkı ve mezun olduktan sonra da, ihtiyaçlar çerçevesinde Limak ve diğer kuruluşlarda istihdam gibi olanaklar sağlıyor. Projeye dâhil olan öğrenciler sosyal sorumluluk görevi yüklenmeye de teşvik ediliyor. Bugüne kadar projeden mezun olan öğrenciler, Limak ve diğer şirketlerdeki önemli projelerde iş hayatına başladı. Liselere yönelik olarak ise; Türkiye’nin dört bir yanındaki liselerde eğitim gören kız öğrencilerin mühendislik mesleğini tanımaları ve seçmeleri halinde elde edecekleri gelecek fırsatları konusunda haberdar olmalarını sağlayacak eğitim ve farkındalık çalışmaları, her sene 10 ayrı ilde yürütülüyor.

Limak Vakfı ve Türkiye’nin Mühendis Kızları Projesi’ne Avrupa’da Ödül Yağdı

Limak Vakfı’nın iş hayatında kadınları güçlendirmek için başlattığı Türkiye’nin Mühendis Kızları (TMK) Projesi ve Limak Vakfı’nın Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Özdemir, Londra ve Barselona’da düzenlenen Stevie ve IPRA ödül törenlerinde toplam 5 ödüle layık görüldü.

Limak Vakfı tarafından 2015 yılında iş hayatında kadınları güçlendirmek için başlatılan Türkiye’nin Mühendis Kızları (TMK) Projesi’ne ve Limak Vakfı’na geçtiğimiz hafta Avrupa’da düzenlenen iki farklı organizasyonda toplam 5 ödül verildi. Bu yıl 15’incisi düzenlenen ve 74 ülkeden 3.900 başvurunun değerlendirildiği Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nin gala gecesi, 20 Ekim 2018 tarihinde Londra’da gerçekleştirildi. Limak Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Özdemir, sivil toplum “Yılın Yöneticisi” kategorisinde Altın Stevie’ye layık görülürken, Türkiye’nin Mühendis Kızları (TMK), “Yılın En İyi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Programı-Avrupa”, Yılın En İyi İletişim ve Halkla İlişkiler Kampanyası – Kamu Hizmeti” ve “Yılın En İyi İletişim ve Halkla İlişkiler Kampanyası – Küresel Sorunlar” kategorilerinde gümüş Stevie ile ödüllendirildi.

‘Doğru yolda ilerlediğimize yönelik inancımız artıyor’

Gala gecesinde konuşan Limak Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Özdemir, “Limak olarak, toplum için yarattığımız her katma değerin uzun vadede işimize ve işimizin sürdürülebilirliğine katkı sağlayacağının bilinciyle çalışıyoruz. Bu çerçevede sosyal sorumluluk çalışmalarımızın, iş dünyasının prestijli ödüllerinden Stevie’ye layık görülmesi bizleri gururlandırırken, doğru yolda ilerlediğimize yönelik inancımızı artırıyor, bu alanda daha fazla çaba sarf etmek için bizleri cesaretlendiriyor” dedi.

Kurumsal sorumlulukta altın ödül

Dünyanın en prestijli halkla ilişkiler ödüllerinden biri olan ve Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği (IPRA) tarafından, uluslararası standartlarda başarı gösteren halkla ilişkiler uygulamalarının ödüllendirildiği Golden World Awards’ın bu yıl “Kurumsal Sorumluluk” kategorisinde altın ödülüne ise TMK layık görüldü.

2015 yılında hayata geçirilen ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP), Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı’nın Limak Vakfı ile paydaş olduğu TMK, lise ve üniversitede okuyan kız öğrencilere yönelik iki ayrı programdan oluşan bir proje. Üniversitelere yönelik olarak; devlet üniversitelerinin elektrik-elektronik, endüstri, inşaat, makine, bilgisayar ve çevre mühendisliği bölümlerinde okuyan kız öğrencilere burs, mentorluk, staj imkanı ile mesleki ve kişisel gelişimlerine yönelik eğitimlere ve İngilizce dil eğitimine katılım hakkı ve mezun olduktan sonra da, ihtiyaçlar çerçevesinde Limak ve diğer kuruluşlarda istihdam gibi olanaklar sağlıyor. Projeye dâhil olan öğrenciler sosyal sorumluluk görevi yüklenmeye de teşvik ediliyor. Bugüne kadar projeden mezun olan öğrenciler, Limak ve diğer şirketlerdeki önemli projelerde iş hayatına başladı.

Liselere yönelik olarak ise; Türkiye’nin dört bir yanındaki liselerde eğitim gören kız öğrencilerin mühendislik mesleğini tanımaları ve seçmeleri halinde elde edecekleri gelecek fırsatları konusunda haberdar olmalarını sağlayacak eğitim ve farkındalık çalışmaları, her sene 10 ayrı ilde yürütülüyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2yXEyTN
via IFTTT

FOREKS ANKETİ-THY’nin 2018 yılı 3.çeyrek net karının 4 milyar 339,5 milyon TL olması bekleniyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OGv9dX