19 Eylül 2018 Çarşamba

Pegasus Hava Yolları, Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde finale kaldı Pegasus Hava Yolları, Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde finale kaldı Uçmanın herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus Hava Yolları, dünyanın dört bir yanındaki işletmelerin müşteri deneyimi projelerini ödüllendiren Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri kapsamında “Müşteri İçgörüleri ve Geri Bildirim” kategorisinde finale kaldı. Hedeflerinin odağına müşteri deneyimini sürekli olarak iyileştirmeyi koyan Pegasus, ödüller kapsamında finale kalarak Türk sivil havacılığını uluslararası alanda temsil etmiş oldu. Pegasus Hava Yolları Ticaretten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk: “Pegasus Hava Yolları olarak, en öncelikli hedeflerimizden biri misafirlerimizin uçuş öncesi, sırası ve sonrasındaki seyahat deneyimlerini daha da geliştirmek ve iyileştirmek… Bu kapsamda yapmaya devam ettiğimiz etkin projelerle Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri kapsamında “Müşteri İçgörüleri ve Geri Bildirim” kategorisinde finale kaldığımızı paylaşmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. Ayrıca, ödüller kapsamında Türk sivil havacılık sektörünü temsil etmek de bizim için ayrı bir gurur kaynağı… Misafir deneyimini her geçen gün daha da iyileştirmeye devam edeceğiz.” dedi. Pegasus Hava Yolları Hakkında: 1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 39’u yurt içinde, 70’i yurt dışında olmak üzere toplam 42 ülkede 109 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir.  

Pegasus Hava Yolları, Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde finale kaldı

Uçmanın herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus Hava Yolları, dünyanın dört bir yanındaki işletmelerin müşteri deneyimi projelerini ödüllendiren Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri kapsamında “Müşteri İçgörüleri ve Geri Bildirim” kategorisinde finale kaldı. Hedeflerinin odağına müşteri deneyimini sürekli olarak iyileştirmeyi koyan Pegasus, ödüller kapsamında finale kalarak Türk sivil havacılığını uluslararası alanda temsil etmiş oldu.

Pegasus Hava Yolları Ticaretten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk: “Pegasus Hava Yolları olarak, en öncelikli hedeflerimizden biri misafirlerimizin uçuş öncesi, sırası ve sonrasındaki seyahat deneyimlerini daha da geliştirmek ve iyileştirmek… Bu kapsamda yapmaya devam ettiğimiz etkin projelerle Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri kapsamında “Müşteri İçgörüleri ve Geri Bildirim” kategorisinde finale kaldığımızı paylaşmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. Ayrıca, ödüller kapsamında Türk sivil havacılık sektörünü temsil etmek de bizim için ayrı bir gurur kaynağı… Misafir deneyimini her geçen gün daha da iyileştirmeye devam edeceğiz.” dedi.

Pegasus Hava Yolları Hakkında:

1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 39’u yurt içinde, 70’i yurt dışında olmak üzere toplam 42 ülkede 109 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2xx61en
via IFTTT

18 Eylül 2018 Salı

Lojistik Gündemi Cumhurbaşkanlığı Nezdinde Değerlendirildi Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği UTİKAD, lojistik gündeminde yer alan sorunları 15 Eylül 2018 tarihinde Dolmabahçe Ofisi’nde gerçekleşen toplantıda Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’a aktardı. UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Eldener, Yönetim Kurulu Üyesi Rıdvan Haliloğlu, Genel Müdür Cavit Uğur ve UTİKAD üyelerinden oluşan heyetin gündeminde Kapıkule sınır geçişlerindeki beklemeler, transit yükler, antrepolara konacak eşyalar için ek teminat istenmesi ve lojistik sektörünün başlıca konuları yer aldı. UTİKAD, lojistik sektörünün ana gündem maddelerini Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’a iletti. 15 Eylül 2018 tarihinde Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi’nde basına kapalı olarak gerçekleşen çalışma toplantısına UTİKAD Başkanı Emre Eldener, Yönetim Kurulu Üyesi Rıdvan Haliloğlu, Genel Müdür Cavit Uğur ve UTİKAD üyelerinden oluşan heyet katıldı. UTİKAD Heyeti, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’a Kapıkule sınır geçişlerindeki beklemeler, ülkemize döviz kazandıran transit taşımacılığın geliştirilmesi ve hızlandırılması, antrepolara konacak eşyalar için ek teminat istenmesi ile döviz kurlarındaki artışların limanlar ve antrepolarda yarattığı yığılmalar konularının yanı sıra lojistik sektörünün gündeminde yer alan diğer konuları iletme fırsatı buldu. Devletin yerlileştirme ve millileştirme politikalarını destekleyecek şekilde yurt içi ve yurt dışı lojistik akışların iyileştirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunulan toplantının sonunda UTİKAD Başkanı Emre Eldener tarafından Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’a UTİKAD yayını Anadolu Lojistik Tarihi kitabı takdim edildi.

Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği UTİKAD, lojistik gündeminde yer alan sorunları 15 Eylül 2018 tarihinde Dolmabahçe Ofisi’nde gerçekleşen toplantıda Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’a aktardı.

UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Eldener, Yönetim Kurulu Üyesi Rıdvan Haliloğlu, Genel Müdür Cavit Uğur ve UTİKAD üyelerinden oluşan heyetin gündeminde Kapıkule sınır geçişlerindeki beklemeler, transit yükler, antrepolara konacak eşyalar için ek teminat istenmesi ve lojistik sektörünün başlıca konuları yer aldı.

UTİKAD, lojistik sektörünün ana gündem maddelerini Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’a iletti. 15 Eylül 2018 tarihinde Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi’nde basına kapalı olarak gerçekleşen çalışma toplantısına UTİKAD Başkanı Emre Eldener, Yönetim Kurulu Üyesi Rıdvan Haliloğlu, Genel Müdür Cavit Uğur ve UTİKAD üyelerinden oluşan heyet katıldı.

UTİKAD Heyeti, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’a Kapıkule sınır geçişlerindeki beklemeler, ülkemize döviz kazandıran transit taşımacılığın geliştirilmesi ve hızlandırılması, antrepolara konacak eşyalar için ek teminat istenmesi ile döviz kurlarındaki artışların limanlar ve antrepolarda yarattığı yığılmalar konularının yanı sıra lojistik sektörünün gündeminde yer alan diğer konuları iletme fırsatı buldu.

Devletin yerlileştirme ve millileştirme politikalarını destekleyecek şekilde yurt içi ve yurt dışı lojistik akışların iyileştirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunulan toplantının sonunda UTİKAD Başkanı Emre Eldener tarafından Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’a UTİKAD yayını Anadolu Lojistik Tarihi kitabı takdim edildi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NW2mkC
via IFTTT

Lojistik Gündemi Cumhurbaşkanlığı Nezdinde Değerlendirildi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NW2mkC

Pakistan Uluslararası Havayolu PIA, tüm dünyaya Hitit teknolojisi ile uçmaya başladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NjbQGU

Pakistan Uluslararası Havayolu PIA, tüm dünyaya Hitit teknolojisi ile uçmaya başladı Türk Bilişim Şirketi Hitit’in Yenilikçi Çözümleri İle Teknik Geçiş Süreci Tamamlandı Pakistan’ın en büyük, dünyanın da sayılı havayolu şirketleri arasında bulunan Pakistan Uluslararası Havayolları (PIA), artık Türk bilişim firması Hitit’in çözümleriyle tüm dünyaya uçuyor. Ortaklık anlaşmanın imzalandığı Nisan 2018’den bu yana sistem geçişi için yoğun bir hazırlık dönemi geçiren Hitit, rekor sayılacak bir sürede teknolojik sistem geçişini tamamladı. PIA bu dönüşümle Eylül 2018’in ikinci haftası itibariyle, bütün yolcu hizmetleri servislerinde Hitit’in yenilikçi yazılım çözümleri ile uçuşlarını gerçekleştirmeye başladı.            Uzun bir hazırlık ve ihale sürecini sonunda, Amerikalı rakibi Sabre’ı geride bırakarak Pakistan Uluslararası Havayolları (PIA)’nın iş ortağı olan Hitit Bilgisayar Hizmetleri, Eylül’ün ikinci haftası itibariyle teknolojik geçişleri tamamlayarak, havayolu şirketini tüm dünyada uçurmaya başladı. Sistem geçişinin tamamlanmasıyla, Pakistan’ın en büyük havayolu firması olan PIA rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü gibi bütün yolcu hizmetleri sistemleri ve operasyonel planlama teknolojilerinde Hitit’in yenilikçi yazılım çözümleri kullanmaya başladı. Asya-Pasifik bölgesinin en büyük havayolları arasında sayılan PIA; Asya, Avrupa ve Kuzey Amerika’daki 25 farklı ülkeye gerçekleştirdiği 29 uluslararası uçuşu Hitit’in alt yapısı ile gerçekleştirmeye başladı. Beş ayda; Travelsky, Travelport, WorldSpan, Apollo ve Axess olmak üzere dünyanın en büyük beş GDS (Küresel Dağıtım Sistemi) kanalına bağlanan PIA, aynı zamanda 16 interline bağlantısı gerçekleştirdi. Bu süre boyunca hem online hem de birebir 4000’i aşkın havayolu ve seyahat acentası çalışanlarına eğitim verdi. Herhangi bir uçuş iptali yaşanmadan bütün sistemleri eksiksiz çalıştıran Hitit’in Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Nevra Onursal Karaağaç konuyla ilgili şu ifadelerde bulundu: “Pakistan Uluslararası Havayolları ile çalışmak Hitit için çok kıymetli bir deneyim oldu. Hem ihale hem de sistem geçişi süreçlerinde teknolojimizi nasıl geliştirdiğimize ve her ölçekteki havayoluna hizmet verebildiğimize canlı olarak şahit olmak bizler için mutluluk verici… PIA’in bir önceki teknoloji sağlayıcısı olan, dünya devlerinden Sabre’ı geride bırakarak ve zaman zaman karşımıza çıkarılan birçok engeli gögüsleyerek, bugün bu noktaya varmamız bizler için gurur kaynağı oldu. Beş ay, PIA gibi bayrak taşıyıcı bir havayolu şirketinin sistem değişimi için oldukça kısa bir süre. Rekor sayılabilecek bir sürede teknoloji geçişini sağlayan ve bu süreci sorunsuz bir şekilde tamamlayarak, hem Hitit hem de sektör adına önemli bir başarıya imza atan çalışma arkadaşlarıma da teşekkür etmek isterim. Öte yandan Türkiye ve Pakistan arasındaki yakın dostluk ve kardeşlik anlayışı ile şekillenen siyasi ve toplumsal ilişkilerin yanısıra, ülkeler arasındaki güçlü ilişkilerin teknoloji alanında da pekiştirilmesine yaptığımız katkıdan dolayı mutluyuz.”    Hitit Bilgisayar Hizmetleri Hakkında 1994 yılında kurulan Hitit Bilgisayar Hizmetleri dünyanın beşinci havacılık bilişim teknolojileri firmasıdır. Hitit, başta havayolu şirketleri olmak üzere, havayolu ve seyahat sektörlerinde faaliyet gösteren firmalara yeni nesil havayolu ve seyahat yazılım çözümleri üretmektedir. Sektördeki firmaların rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama, sadakat yönetimi, gelir muhasebesi, gider muhasebesi, tarife planlama, operasyon kontrolü, ekip planlama, tur operatörü/charter yönetimi, geniş kapsamlı performans ölçümü gibi ihtiyaçlarına Crane markalı yazılım ürünleri ile 360 derece çözüm sunan Hitit, aynı zamanda hosting ve danışmanlık hizmeti de vermektedir. Türk mühendislerinin elinden çıkan %100 yerli havacılık çözümleriyle her yıl milyonlarca insanın seyahat etmesini sağlayan teknolojiyi üreten Hitit, Doğu Avrupa’nın En İyi Havacılık Yazılım firması, En İyi Havayolu Raporlama Sistemi, Yılın En Niş Teknoloji Firması gibi birçok ödüle layık görülmüştür.

Türk Bilişim Şirketi Hitit’in Yenilikçi Çözümleri İle Teknik Geçiş Süreci Tamamlandı

Pakistan’ın en büyük, dünyanın da sayılı havayolu şirketleri arasında bulunan Pakistan Uluslararası Havayolları (PIA), artık Türk bilişim firması Hitit’in çözümleriyle tüm dünyaya uçuyor. Ortaklık anlaşmanın imzalandığı Nisan 2018’den bu yana sistem geçişi için yoğun bir hazırlık dönemi geçiren Hitit, rekor sayılacak bir sürede teknolojik sistem geçişini tamamladı. PIA bu dönüşümle Eylül 2018’in ikinci haftası itibariyle, bütün yolcu hizmetleri servislerinde Hitit’in yenilikçi yazılım çözümleri ile uçuşlarını gerçekleştirmeye başladı.       

 

 

Uzun bir hazırlık ve ihale sürecini sonunda, Amerikalı rakibi Sabre’ı geride bırakarak Pakistan Uluslararası Havayolları (PIA)’nın iş ortağı olan Hitit Bilgisayar Hizmetleri, Eylül’ün ikinci haftası itibariyle teknolojik geçişleri tamamlayarak, havayolu şirketini tüm dünyada uçurmaya başladı. Sistem geçişinin tamamlanmasıyla, Pakistan’ın en büyük havayolu firması olan PIA rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü gibi bütün yolcu hizmetleri sistemleri ve operasyonel planlama teknolojilerinde Hitit’in yenilikçi yazılım çözümleri kullanmaya başladı.

Asya-Pasifik bölgesinin en büyük havayolları arasında sayılan PIA; Asya, Avrupa ve Kuzey Amerika’daki 25 farklı ülkeye gerçekleştirdiği 29 uluslararası uçuşu Hitit’in alt yapısı ile gerçekleştirmeye başladı. Beş ayda; Travelsky, Travelport, WorldSpan, Apollo ve Axess olmak üzere dünyanın en büyük beş GDS (Küresel Dağıtım Sistemi) kanalına bağlanan PIA, aynı zamanda 16 interline bağlantısı gerçekleştirdi. Bu süre boyunca hem online hem de birebir 4000’i aşkın havayolu ve seyahat acentası çalışanlarına eğitim verdi.

Herhangi bir uçuş iptali yaşanmadan bütün sistemleri eksiksiz çalıştıran Hitit’in Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Nevra Onursal Karaağaç konuyla ilgili şu ifadelerde bulundu: “Pakistan Uluslararası Havayolları ile çalışmak Hitit için çok kıymetli bir deneyim oldu. Hem ihale hem de sistem geçişi süreçlerinde teknolojimizi nasıl geliştirdiğimize ve her ölçekteki havayoluna hizmet verebildiğimize canlı olarak şahit olmak bizler için mutluluk verici… PIA’in bir önceki teknoloji sağlayıcısı olan, dünya devlerinden Sabre’ı geride bırakarak ve zaman zaman karşımıza çıkarılan birçok engeli gögüsleyerek, bugün bu noktaya varmamız bizler için gurur kaynağı oldu. Beş ay, PIA gibi bayrak taşıyıcı bir havayolu şirketinin sistem değişimi için oldukça kısa bir süre. Rekor sayılabilecek bir sürede teknoloji geçişini sağlayan ve bu süreci sorunsuz bir şekilde tamamlayarak, hem Hitit hem de sektör adına önemli bir başarıya imza atan çalışma arkadaşlarıma da teşekkür etmek isterim. Öte yandan Türkiye ve Pakistan arasındaki yakın dostluk ve kardeşlik anlayışı ile şekillenen siyasi ve toplumsal ilişkilerin yanısıra, ülkeler arasındaki güçlü ilişkilerin teknoloji alanında da pekiştirilmesine yaptığımız katkıdan dolayı mutluyuz.”   

Hitit Bilgisayar Hizmetleri Hakkında

1994 yılında kurulan Hitit Bilgisayar Hizmetleri dünyanın beşinci havacılık bilişim teknolojileri firmasıdır. Hitit, başta havayolu şirketleri olmak üzere, havayolu ve seyahat sektörlerinde faaliyet gösteren firmalara yeni nesil havayolu ve seyahat yazılım çözümleri üretmektedir. Sektördeki firmaların rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama, sadakat yönetimi, gelir muhasebesi, gider muhasebesi, tarife planlama, operasyon kontrolü, ekip planlama, tur operatörü/charter yönetimi, geniş kapsamlı performans ölçümü gibi ihtiyaçlarına Crane markalı yazılım ürünleri ile 360 derece çözüm sunan Hitit, aynı zamanda hosting ve danışmanlık hizmeti de vermektedir. Türk mühendislerinin elinden çıkan %100 yerli havacılık çözümleriyle her yıl milyonlarca insanın seyahat etmesini sağlayan teknolojiyi üreten Hitit, Doğu Avrupa’nın En İyi Havacılık Yazılım firması, En İyi Havayolu Raporlama Sistemi, Yılın En Niş Teknoloji Firması gibi birçok ödüle layık görülmüştür.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NjbQGU
via IFTTT

TAV, İGA ‘ya Talip Olmadıklarını Açıkladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2QFP3mU

TAV, İGA ‘ya Talip Olmadıklarını Açıkladı TAV Yatırımcı ilişkileri İGA ile ilgili haberlerin gerçeği yansıtmadığını açıkladı Basın yayın organlarında TAVHL’nın İGA Havalimanı İşletmesi A.Ş. ile ilgilendiği ve bir kısım hisselerine talip olduğuna dair haberler yer almaktadır. Şirketimiz İGA’da herhangi bir hisse alımı için görüşmemektedir ve haberler gerçeği yansıtmamaktadır.   Basın yayın organlarında #TAVHL'nın İGA Havalimanı İşletmesi A.Ş. ile ilgilendiği ve bir kısım hisselerine talip olduğuna dair haberler yer almaktadır. Şirketimiz İGA’da herhangi bir hisse alımı için görüşmemektedir ve haberler gerçeği yansıtmamaktadır. — TAV Yatırımcı İlş. (@irTAV) September 18, 2018  

TAV Yatırımcı ilişkileri İGA ile ilgili haberlerin gerçeği yansıtmadığını açıkladı

Basın yayın organlarında TAVHL’nın İGA Havalimanı İşletmesi A.Ş. ile ilgilendiği ve bir kısım hisselerine talip olduğuna dair haberler yer almaktadır. Şirketimiz İGA’da herhangi bir hisse alımı için görüşmemektedir ve haberler gerçeği yansıtmamaktadır.

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2QFP3mU
via IFTTT