4 Eylül 2018 Salı

TALPA OLAĞANÜSTÜ GENEL KURULU TALPA OLAĞANÜSTÜ GENEL KURULU 04 Eylül 2018 Değerli Üyemiz, 20 Ocak 2016 tarihinde yapılan Genel Kurul’da alınan karar gereği ‘Tüzük Değişikliği’  gündemli TALPA Olağanüstü Genel Kurulu 25 Eylül 2018 Salı günü 10: 00-17: 00 saatleri arasında dernek merkezimizde, bu toplantıda yeterli çoğunluk sağlanamaması durumunda, salt çoğunlukla 3 Ekim 2018 Çarşamba günü 10:00-17:00 saatleri arasında Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali Ali Sürmen Konferans Salonu/Yeşilköy adresinde yapılacaktır. Üyelerimize saygı ile duyururuz. TALPA Yönetim Kurulu   Adresler: 25 Eylül 2018 Birinci Toplantı – Dernek Binası Adres    :      Şenlikköy Mah. Avcılar Sk. No:43 Florya-Bakırköy – İSTANBUL Tel         :      0-212-662 12 01   3 Ekim 2018 İkinci Toplantı – TAV Ali Sürmen Konferans Salonu       Adres   :       TAV Dış Hatlar Terminali Gidiş Katı Yeşilköy-İSTANBUL Tel        :       0-212-463 30 00   NOT: Duyurunun yapıldığı tarih itibari ile Asil Üyeliği onaylanmış olan ve aidat borcu bulunmayan üyelerimiz bu toplantıda oy kullanabileceklerdir. Gündem maddesi olan Tüzük değişikliği ile ilgili çalışma hakkında ilerleyen günlerde e-mail yolu ile bilgi verilecektir.

TALPA OLAĞANÜSTÜ GENEL KURULU

04 Eylül 2018

Değerli Üyemiz,

20 Ocak 2016 tarihinde yapılan Genel Kurul’da alınan karar gereği ‘Tüzük Değişikliği’  gündemli TALPA Olağanüstü Genel Kurulu 25 Eylül 2018 Salı günü 10: 00-17: 00 saatleri arasında dernek merkezimizde, bu toplantıda yeterli çoğunluk sağlanamaması durumunda, salt çoğunlukla 3 Ekim 2018 Çarşamba günü 10:00-17:00 saatleri arasında Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali Ali Sürmen Konferans Salonu/Yeşilköy adresinde yapılacaktır.

Üyelerimize saygı ile duyururuz.

TALPA Yönetim Kurulu

 

Adresler:

25 Eylül 2018 Birinci Toplantı – Dernek Binası

Adres    :      Şenlikköy Mah. Avcılar Sk. No:43 Florya-Bakırköy – İSTANBUL

Tel         :      0-212-662 12 01

 

3 Ekim 2018 İkinci Toplantı – TAV Ali Sürmen Konferans Salonu      

Adres   :       TAV Dış Hatlar Terminali Gidiş Katı Yeşilköy-İSTANBUL

Tel        :       0-212-463 30 00

 

NOT:

  1. Duyurunun yapıldığı tarih itibari ile Asil Üyeliği onaylanmış olan ve aidat borcu bulunmayan üyelerimiz bu toplantıda oy kullanabileceklerdir.
  2. Gündem maddesi olan Tüzük değişikliği ile ilgili çalışma hakkında ilerleyen günlerde e-mail yolu ile bilgi verilecektir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2wGR9dA
via IFTTT

“DEAR PASSENGER, YOUR FLIGHT IS DELAYED…” “DEAR PASSENGER, YOUR FLIGHT IS DELAYED…”   The aviation sector is also influenced by the economic crisis affecting global economics. Strikes, flight cancellations and exchange rate depreciation of Turkish Lira led the flights to intensify in Turkey and increased number of tourists more than the expected. Therefore, flight delays become current issues. What is flight delay, and when does it become significant? What rights do passengers have?   Passenger rights are regulated internationally under the Montreal Convention, to which Turkey is a party. In addition, according to the Chicago Convention, to which Turkey is also a party, every country has exclusive sovereignty over its airspace and is able to regulate its own legislation. In Turkey, passenger rights are regulated by the “Regulation on the Passenger Rights Travel with Airline” which is consistent with European Union legislation.   What is flight delay? Why does it occur?   Flight delay is the situation in which a flight cannot be performed at the planned time for various reasons. Congestion, technical issues, lack of personnel, security problems, natural events, and many other situations may cause delay.   When is the airline operator liable to passengers for delay?   The airline operator that will perform the flight must assist passengers within the scope of service right, if as of the planned departure time a delay occurs as follows:   2 hours or more (for flights no longer than 1500 km and domestic flights), 3 hours or more (for flights between 1500 and 3500 km), and 4 hours or more (for flights longer than 3500 km).   If there is a delay of 5 or more hours, the ticket price must be refunded to the passenger on demand and a free flight must be provided for the passenger to turn to his or her place of departure.   Which services should airlines provide in case of delay?   Delays between 2 and 3 hours: hot and cold drinks within reason, Delays between 3 and 5 hours: breakfast or a meal depending on the time of the day, with hot and cold drinks, Delays 5 hours or more: breakfast or a meal depending on the time of the day with hot and cold drinks, and additional hot and cold drinks and snacks, If one or more nights’ accommodation or any additional accommodation becomes necessary, accommodation in a hotel or a facility, Transportation between the airport and the place of accommodation (hotel, etc.).   In addition to the above: two telephone calls without a time restriction, fax message service or e-mail message service should be offered to the passengers free of charge. The airline operator that will perform the flight must show particular care in satisfying the needs of people having a limited ability to move, their companions and children traveling alone. Are all of those services enough? The regulations made in Turkey, which have a significant role in the aviation sector due to its population and location, are consistent with modern international regulations. However, these regulations may sometimes be insufficient to accommodate all inconveniences suffered by passengers. Because the regulations are not always sufficient in every case, it is important to be solution-oriented and to carefully weigh the balance of benefits between the airline operators and passengers. The airlines adopting this approach will definitely make a positive difference in long term.     Serap Zuvin (Partner) Deniz Hançer (Legal Intern)  

“DEAR PASSENGER, YOUR FLIGHT IS DELAYED…”

 

The aviation sector is also influenced by the economic crisis affecting global economics. Strikes, flight cancellations and exchange rate depreciation of Turkish Lira led the flights to intensify in Turkey and increased number of tourists more than the expected. Therefore, flight delays become current issues. What is flight delay, and when does it become significant? What rights do passengers have?

 

Passenger rights are regulated internationally under the Montreal Convention, to which Turkey is a party. In addition, according to the Chicago Convention, to which Turkey is also a party, every country has exclusive sovereignty over its airspace and is able to regulate its own legislation. In Turkey, passenger rights are regulated by the “Regulation on the Passenger Rights Travel with Airline” which is consistent with European Union legislation.

 

What is flight delay? Why does it occur?

 

Flight delay is the situation in which a flight cannot be performed at the planned time for various reasons. Congestion, technical issues, lack of personnel, security problems, natural events, and many other situations may cause delay.

 

When is the airline operator liable to passengers for delay?

 

The airline operator that will perform the flight must assist passengers within the scope of service right, if as of the planned departure time a delay occurs as follows:

 

  • 2 hours or more (for flights no longer than 1500 km and domestic flights),
  • 3 hours or more (for flights between 1500 and 3500 km), and
  • 4 hours or more (for flights longer than 3500 km).

 

If there is a delay of 5 or more hours, the ticket price must be refunded to the passenger on demand and a free flight must be provided for the passenger to turn to his or her place of departure.

 

Which services should airlines provide in case of delay?

 

  • Delays between 2 and 3 hours: hot and cold drinks within reason,
  • Delays between 3 and 5 hours: breakfast or a meal depending on the time of the day, with hot and cold drinks,
  • Delays 5 hours or more: breakfast or a meal depending on the time of the day with hot and cold drinks, and additional hot and cold drinks and snacks,
  • If one or more nights’ accommodation or any additional accommodation becomes necessary, accommodation in a hotel or a facility,
  • Transportation between the airport and the place of accommodation (hotel, etc.).

 

In addition to the above: two telephone calls without a time restriction, fax message service or e-mail message service should be offered to the passengers free of charge.

The airline operator that will perform the flight must show particular care in satisfying the needs of people having a limited ability to move, their companions and children traveling alone.

Are all of those services enough?

The regulations made in Turkey, which have a significant role in the aviation sector due to its population and location, are consistent with modern international regulations. However, these regulations may sometimes be insufficient to accommodate all inconveniences suffered by passengers. Because the regulations are not always sufficient in every case, it is important to be solution-oriented and to carefully weigh the balance of benefits between the airline operators and passengers. The airlines adopting this approach will definitely make a positive difference in long term.

 

 

Serap Zuvin (Partner)

Deniz Hançer (Legal Intern)

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NdOzp1
via IFTTT

“DEAR PASSENGER, YOUR FLIGHT IS DELAYED…”


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NdOzp1

“SAYIN YOLCUMUZ, UÇUŞUNUZ ERTELENDİ…”


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2wPgbHV

“SAYIN YOLCUMUZ, UÇUŞUNUZ ERTELENDİ…” “SAYIN YOLCUMUZ, UÇUŞUNUZ ERTELENDİ…”   Global ekonomiyi etkileyen ekonomik krizden havacılık sektörü de etkilendi. Grevler, iptaller, Türkiye’de liranın yabancı paralar karşısında değer kaybı uçuşların belli bölgelerde yoğunlaşmasını tetikledi ve son dönemde turist giriş sayısı öngörülenden daha çok arttı. Bütün bunlar uçuş ertelemeleri konusunu gündeme getirdi. Peki, uçuş ertelemesi nedir, hangi noktada önem kazanır? Bu durumda yolcuların ne gibi hakları vardır? Yolcu hakları, uluslararası havacılık alanında Türkiye’nin de taraf olduğu Montreal Konvansiyonu ile düzenlenmiştir. Bunun yanında, yine ülkemizin de taraf olduğu Chicago Konvansiyonu’na göre; her ülke kendi hava sahası içinde münhasır düzenlemeler yapma yetkisine sahiptir. Türkiye’de yolcu hakları konusu, Avrupa Birliği mevzuatı ile paralel olacak biçimde “Havayolu ile Seyahat Eden Yolcuların Haklarına Dair Yönetmelik” ile düzenlenmiştir. Uçuş Ertelemesi nedir, neden olur? Uçuş ertelemesi, uçuşun çeşitli nedenlerle planlanan zamanda yapılamaması ve başka bir zaman dilimine ertelenmesi durumudur. Yoğunluk, teknik arıza, personel yetersizliği, güvenlik sorunu, doğa olayları gibi pek çok durum ertelemeye neden olabilir.   Havayolu işletmesi yolcuya karşı ne zaman sorumludur?   Uçuşu gerçekleştiren havayolu işletmesi, uçuşunu planlanan hareket saatinden itibaren aşağıdaki zaman dilimlerindeki gibi ertelerse; yolculara ilave hizmet teklif eder.   2 saat veya daha fazla (1500 kilometreden daha kısa ve iç hatlardaki uçuşlar için), 3 saat veya daha fazla (1500 ile 3500 kilometre arası uçuşlar için), 4 saat veya daha fazla erteleme (3500 kilometreden daha uzun uçuşlar için)   Erteleme 5 saati bulur ve aşarsa, yolcuya talebi halinde bilet tutarını iade eder ve yolcunun başlangıç noktasına ücretsiz dönüşünün sağlar. Erteleme durumunda havayolu hangi hizmetleri sağlamalıdır? 2 ile 3 saat arası gecikmelerde, makul ölçüde sıcak ve soğuk içecekler, 3 ile 5 saat arası gecikmelerde, sıcak ve soğuk içecekler ile günün zamanına göre kahvaltı veya yemek, 5 saat ve üzeri gecikmelerde sıcak ve soğuk içecekler ile günün zamanına göre kahvaltı veya yemek, ilave sıcak ve soğuk içecekler ile ilave hafif ara yemeği, Bir veya daha fazla gece konaklamanın gerekli hale geldiği durumlarda veya yolcu için ilave bir konaklamanın gerekli hale geldiği durumlarda, otelde veya uygun bir konaklama tesisinde konaklama, Havaalanı ve konaklama yeri (otel veya benzeri) arasındaki ulaşım. Havayolu yukarıdaki hizmetlere ek olarak her halde, yolculara ücretsiz olarak süre kısıtlaması olmaksızın iki telefon görüşmesi, faks mesajı veya e-posta hizmeti teklif edilmelidir. Uçuşu gerçekleştiren havayolu işletmesi, özellikle hareket kabiliyeti kısıtlı kişiler ve refakatçileri ile tek başına seyahat eden çocukların ihtiyaçlarının karşılanması sırasında özel ilgi göstermek zorundadır.   Bütün bu hizmetler yeterli mi? Nüfusu ve konumu sebebiyle hava taşımacılığı konusunda önemli bir paya sahip ülkemizde yapılan yasal düzenlemeler, çağdaş dünyanın taraf olduğu uluslararası düzenlemelere uygundur. Öte yandan bu düzenlemeler bazen, ertelenen uçuş sebebiyle yolcuların uğradığı mağduriyeti karşılayamaz ölçülere gelebilir. Düzenlemelerin kazuistik yöntemle her olayı ele alması mümkün değilse de; önemli olan, çözüm odaklı olmak ve havayolu işletmecileri ile yolcular arasındaki menfaat dengesini bir terazi gibi dengede tutmaktır. Bu yaklaşımı benimseyen havayolları uzun vadede çok olumlu fark yaratacaklardır.   Serap Zuvin (Ortak Avukat) Deniz Hançer (Stajyer Avukat)  

“SAYIN YOLCUMUZ, UÇUŞUNUZ ERTELENDİ…”

 

Global ekonomiyi etkileyen ekonomik krizden havacılık sektörü de etkilendi. Grevler, iptaller, Türkiye’de liranın yabancı paralar karşısında değer kaybı uçuşların belli bölgelerde yoğunlaşmasını tetikledi ve son dönemde turist giriş sayısı öngörülenden daha çok arttı. Bütün bunlar uçuş ertelemeleri konusunu gündeme getirdi. Peki, uçuş ertelemesi nedir, hangi noktada önem kazanır? Bu durumda yolcuların ne gibi hakları vardır?

Yolcu hakları, uluslararası havacılık alanında Türkiye’nin de taraf olduğu Montreal Konvansiyonu ile düzenlenmiştir. Bunun yanında, yine ülkemizin de taraf olduğu Chicago Konvansiyonu’na göre; her ülke kendi hava sahası içinde münhasır düzenlemeler yapma yetkisine sahiptir. Türkiye’de yolcu hakları konusu, Avrupa Birliği mevzuatı ile paralel olacak biçimde “Havayolu ile Seyahat Eden Yolcuların Haklarına Dair Yönetmelik” ile düzenlenmiştir.

Uçuş Ertelemesi nedir, neden olur?

Uçuş ertelemesi, uçuşun çeşitli nedenlerle planlanan zamanda yapılamaması ve başka bir zaman dilimine ertelenmesi durumudur. Yoğunluk, teknik arıza, personel yetersizliği, güvenlik sorunu, doğa olayları gibi pek çok durum ertelemeye neden olabilir.

 

Havayolu işletmesi yolcuya karşı ne zaman sorumludur?

 

Uçuşu gerçekleştiren havayolu işletmesi, uçuşunu planlanan hareket saatinden itibaren aşağıdaki zaman dilimlerindeki gibi ertelerse; yolculara ilave hizmet teklif eder.

 

  • 2 saat veya daha fazla (1500 kilometreden daha kısa ve iç hatlardaki uçuşlar için),
  • 3 saat veya daha fazla (1500 ile 3500 kilometre arası uçuşlar için),
  • 4 saat veya daha fazla erteleme (3500 kilometreden daha uzun uçuşlar için)

 

Erteleme 5 saati bulur ve aşarsa, yolcuya talebi halinde bilet tutarını iade eder ve yolcunun başlangıç noktasına ücretsiz dönüşünün sağlar.

Erteleme durumunda havayolu hangi hizmetleri sağlamalıdır?

  • 2 ile 3 saat arası gecikmelerde, makul ölçüde sıcak ve soğuk içecekler,
  • 3 ile 5 saat arası gecikmelerde, sıcak ve soğuk içecekler ile günün zamanına göre kahvaltı veya yemek,
  • 5 saat ve üzeri gecikmelerde sıcak ve soğuk içecekler ile günün zamanına göre kahvaltı veya yemek, ilave sıcak ve soğuk içecekler ile ilave hafif ara yemeği,
  • Bir veya daha fazla gece konaklamanın gerekli hale geldiği durumlarda veya yolcu için ilave bir konaklamanın gerekli hale geldiği durumlarda, otelde veya uygun bir konaklama tesisinde konaklama,
  • Havaalanı ve konaklama yeri (otel veya benzeri) arasındaki ulaşım.

Havayolu yukarıdaki hizmetlere ek olarak her halde, yolculara ücretsiz olarak süre kısıtlaması olmaksızın iki telefon görüşmesi, faks mesajı veya e-posta hizmeti teklif edilmelidir.

Uçuşu gerçekleştiren havayolu işletmesi, özellikle hareket kabiliyeti kısıtlı kişiler ve refakatçileri ile tek başına seyahat eden çocukların ihtiyaçlarının karşılanması sırasında özel ilgi göstermek zorundadır.

 

Bütün bu hizmetler yeterli mi?

Nüfusu ve konumu sebebiyle hava taşımacılığı konusunda önemli bir paya sahip ülkemizde yapılan yasal düzenlemeler, çağdaş dünyanın taraf olduğu uluslararası düzenlemelere uygundur. Öte yandan bu düzenlemeler bazen, ertelenen uçuş sebebiyle yolcuların uğradığı mağduriyeti karşılayamaz ölçülere gelebilir. Düzenlemelerin kazuistik yöntemle her olayı ele alması mümkün değilse de; önemli olan, çözüm odaklı olmak ve havayolu işletmecileri ile yolcular arasındaki menfaat dengesini bir terazi gibi dengede tutmaktır. Bu yaklaşımı benimseyen havayolları uzun vadede çok olumlu fark yaratacaklardır.

 

Serap Zuvin (Ortak Avukat)

Deniz Hançer (Stajyer Avukat)

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2wPgbHV
via IFTTT

Kur Artışları Nedeniyle İthalat Yüklemelerinde Yavaşlama Yaşanıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2LYq0b3

Kur Artışları Nedeniyle İthalat Yüklemelerinde Yavaşlama Yaşanıyor KUR ARTIŞLARI NEDENİYLE İTHALAT YÜKLEMELERİNDE YAVAŞLAMA YAŞANIYOR   Döviz kurundaki dalgalanmalar lojistik sektöründe de etkilerini gösteriyor. Kur farkının kara, deniz ve hava taşımacılığında navlun fiyatlarına yansıdığını belirten UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Eldener, “Navlun ücretlerinin merkez bankası döviz satış kuru ile çarpılarak ithalat gümrük beyannamesine eklenmesi vergi matrahını ve dolayısıyla ödenen vergi miktarlarını önemli ölçüde yükseltti” şeklinde konuştu. “Genelde uluslararası taşımalarda kar marjları düşük olduğundan ötürü son iki ayda karşılaştığımız ciddi kur artışları hem vade verip hem de fatura tarihli TL ödeme tahsil eden lojistik firmalarını çok zor durumda bıraktı” diye konuşan UTİKAD Başkanı Emre Eldener, “Söz konusu uygulama firmaların bireysel tercihlerine ilişkin bir durum olup firmaların sürekli çalıştıkları müşterileri ile karşılıklı görüşerek bir çözüm yolu üretmeye çabaladıklarını görüyoruz. Gerek lojistik firmaları gerekse ithalatçılar potansiyel kur risklerini bertaraf etmek adına döviz forward gibi farklı uygulamaları önümüzdeki dönemde devreye sokacaklardır diye düşünüyorum” dedi. Kur artışı nedeniyle ithalatçıların antrepolardan mal çekmediğinin de altını çizen Eldener, “Kurların biraz düşmesi ile ithalat beyannamesi tescil edilmeye başlandı. Avrupa karayolu ihracat yüklemelerinde ihracat navlunları maalesef çok yükseldi. Bunun nedeni de Avrupa’ya giden araçların ithalat yükü bulmakta şu aralar çok zorlanmaları. Hem dövizdeki dalgalanmalar hem de Ağustos’ta Avrupa’da birçok üretim tesisinin tatilde olması ithalat yüklemelerinde birtakım aksamalara neden oldu” diye konuştu. Kur artışından dolayı yaşanan en büyük sorunun, hedeflenen maliyetlerin tutturulamaması ve kur farkı zararları olduğunu belirten UTİKAD Başkanı Eldener, “Kur artışlarının ürün maliyetleri üzerine eklenerek piyasaya satılması nedeniyle ürün fiyatları önemli ölçüde arttı.  Kurlardaki dalgalanmalar devam edeceği endişesiyle bazı firmaların siparişlerini iptal ettiği yönünde basında haberler çıktı. Ek olarak düzenli ithalat yapan firmalar da ithalat yüklemelerine kısmen ara verdiler, dövizde piyasanın oturmasını bekliyor ve öncelikle ellerindeki stokları satmaya çalışıyorlar. Bu nedenle hava, deniz ve karayolu ithalat yüklemelerinde Ağustos ayında ciddi yavaşlama oldu” dedi. Kaynak:UTİKAD

KUR ARTIŞLARI NEDENİYLE İTHALAT YÜKLEMELERİNDE YAVAŞLAMA YAŞANIYOR

 

Döviz kurundaki dalgalanmalar lojistik sektöründe de etkilerini gösteriyor. Kur farkının kara, deniz ve hava taşımacılığında navlun fiyatlarına yansıdığını belirten UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Eldener, “Navlun ücretlerinin merkez bankası döviz satış kuru ile çarpılarak ithalat gümrük beyannamesine eklenmesi vergi matrahını ve dolayısıyla ödenen vergi miktarlarını önemli ölçüde yükseltti” şeklinde konuştu.

“Genelde uluslararası taşımalarda kar marjları düşük olduğundan ötürü son iki ayda karşılaştığımız ciddi kur artışları hem vade verip hem de fatura tarihli TL ödeme tahsil eden lojistik firmalarını çok zor durumda bıraktı” diye konuşan UTİKAD Başkanı Emre Eldener, “Söz konusu uygulama firmaların bireysel tercihlerine ilişkin bir durum olup firmaların sürekli çalıştıkları müşterileri ile karşılıklı görüşerek bir çözüm yolu üretmeye çabaladıklarını görüyoruz. Gerek lojistik firmaları gerekse ithalatçılar potansiyel kur risklerini bertaraf etmek adına döviz forward gibi farklı uygulamaları önümüzdeki dönemde devreye sokacaklardır diye düşünüyorum” dedi.

Kur artışı nedeniyle ithalatçıların antrepolardan mal çekmediğinin de altını çizen Eldener, “Kurların biraz düşmesi ile ithalat beyannamesi tescil edilmeye başlandı. Avrupa karayolu ihracat yüklemelerinde ihracat navlunları maalesef çok yükseldi. Bunun nedeni de Avrupa’ya giden araçların ithalat yükü bulmakta şu aralar çok zorlanmaları. Hem dövizdeki dalgalanmalar hem de Ağustos’ta Avrupa’da birçok üretim tesisinin tatilde olması ithalat yüklemelerinde birtakım aksamalara neden oldu” diye konuştu.

Kur artışından dolayı yaşanan en büyük sorunun, hedeflenen maliyetlerin tutturulamaması ve kur farkı zararları olduğunu belirten UTİKAD Başkanı Eldener, “Kur artışlarının ürün maliyetleri üzerine eklenerek piyasaya satılması nedeniyle ürün fiyatları önemli ölçüde arttı.  Kurlardaki dalgalanmalar devam edeceği endişesiyle bazı firmaların siparişlerini iptal ettiği yönünde basında haberler çıktı. Ek olarak düzenli ithalat yapan firmalar da ithalat yüklemelerine kısmen ara verdiler, dövizde piyasanın oturmasını bekliyor ve öncelikle ellerindeki stokları satmaya çalışıyorlar. Bu nedenle hava, deniz ve karayolu ithalat yüklemelerinde Ağustos ayında ciddi yavaşlama oldu” dedi.

Kaynak:UTİKAD



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2LYq0b3
via IFTTT