
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
9 Ağustos 2018 Perşembe
Setur Duty Free mağazasında adidas ürünleri de yerini aldı!

Setur Duty Free mağazasında adidas ürünleri de yerini aldı! Setur’un İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nda yer alan Duty Free mağazasında adidas ürünlerinin de satışına başlandı. Brandin mağazasında yer alan özel alan Türkiye’nin ilk Duty Free adidas Corner’ı olma özelliğini taşıyor. Türkiye’nin en yaygın gümrüksüz satış mağazaları zinciri olan Setur Duty Free, avantajlı fiyatlarının yanı sıra yenilikler ve iş birlikleriyle müşterilerine çeşitli fırsatlar sunmayı sürdürüyor. Setur Duty Free’nin gerçekleştirdiği yeni iş birliği çerçevesinde Sabiha Gökçen Havalimanı içinde yer alan Brandin mağazasının 15 metrekarelik özel bir alanında adidas ürünleri satışa sunuluyor. Setur Duty Free adidas Corner’da hem adidas Performans hem de adidas Originals ürünleri yer alıyor. adidas Performance, markanın lider teknolojileri kullanarak tasarladığı spor ve performans ürünlerini temsil ediyor. adidas Originals ise geçmişte spor amaçlı tasarlanmış ürünlerin günümüze uyarlanması ile oluşan, trendleri belirleyenlerin tercihi olan günlük yaşam ürünlerini temsil ediyor. Corner’da yerini alan adidas Originals ‘sneaker’ları arasında, arşivlerde yer alan ikonların yanında geleceği tasarlayan yeni silüetler de yer alıyor. Setur Duty Free, 2019 yılıyla birlikte Kapıkule, İpsala, Bodrum ve Kuşadası mağazalarında da adidas ürünlerinin satışına başlayacak. SETUR HAKKINDA 1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları, outgoing ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor. Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 15 bin metrekarelik alanda, 20 bölge 49 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor.1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.
Setur’un İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nda yer alan Duty Free mağazasında adidas ürünlerinin de satışına başlandı. Brandin mağazasında yer alan özel alan Türkiye’nin ilk Duty Free adidas Corner’ı olma özelliğini taşıyor.
Türkiye’nin en yaygın gümrüksüz satış mağazaları zinciri olan Setur Duty Free, avantajlı fiyatlarının yanı sıra yenilikler ve iş birlikleriyle müşterilerine çeşitli fırsatlar sunmayı sürdürüyor. Setur Duty Free’nin gerçekleştirdiği yeni iş birliği çerçevesinde Sabiha Gökçen Havalimanı içinde yer alan Brandin mağazasının 15 metrekarelik özel bir alanında adidas ürünleri satışa sunuluyor.
Setur Duty Free adidas Corner’da hem adidas Performans hem de adidas Originals ürünleri yer alıyor. adidas Performance, markanın lider teknolojileri kullanarak tasarladığı spor ve performans ürünlerini temsil ediyor. adidas Originals ise geçmişte spor amaçlı tasarlanmış ürünlerin günümüze uyarlanması ile oluşan, trendleri belirleyenlerin tercihi olan günlük yaşam ürünlerini temsil ediyor. Corner’da yerini alan adidas Originals ‘sneaker’ları arasında, arşivlerde yer alan ikonların yanında geleceği tasarlayan yeni silüetler de yer alıyor.
Setur Duty Free, 2019 yılıyla birlikte Kapıkule, İpsala, Bodrum ve Kuşadası mağazalarında da adidas ürünlerinin satışına başlayacak.
SETUR HAKKINDA
1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları, outgoing ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor.
Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 15 bin metrekarelik alanda, 20 bölge 49 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor.1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OhXH8U
via IFTTT
Turizmde 3 Milyar Dolarlık Çin Pastası TSKB Ekonomik Araştırmalar tarafından hazırlanan, ‘TSKB Bakış’ isimli rapor serisi Türkiye turizm sektörüyle devam ediyor. Türkiye’nin milli gelirinde önemli bir etkiye sahip olan turizm sektörünün bugünü ve fırsatlarının değerlendirildiği “Turizm: Yine Yeni Yeniden” başlıklı raporda, turizm çeşitlendirilmesinin önemine dikkat çekilerken, Çin pazarının potansiyeli tüm yönleriyle ele alınıyor. Türkiye genelinde 2 milyonu aşkın kişiye istihdam kapısı olan turizm sektörü sadece geçen yıl milli gelire doğrudan yüzde 3,8, dolaylı etkilerle yüzde 11,6 oranında katkı verdi. 1980’li yıllardan bu yana ekonomideki konumunu güçlendiren sektör, 90’lı yılların ortasından günümüze kadar olan dönemde ödemeler dengesinin güçlü aktörlerinden biri haline geldi. Sektörün gelişimi ülke ekonomisine olduğu kadar Türkiye’nin marka değerine de önemli katkı sağlıyor. TSKB Ekonomik Araştırmalar tarafından hazırlanan, “Turizm: Yine Yeni Yeniden” başlıklı rapor, Türkiye turizm sektörünün mevcut durumunu ortaya koyarken, “Nasıl bir turizm?” sorusunun yanıtını arıyor. Raporda, sağlık, gastronomi ve yurtiçi turizminin yanı sıra Çin’le geliştirilecek ilişkilerin, turizmde sürdürülebilir ve sağlıklı bir büyümenin modeli olacağına dikkat çekiliyor. Hazırlanan Çin Eylem Planı’yla Türkiye’ye Çinli turist çekmenin hedeflendiği belirtilen raporda şu ifadelere yer veriliyor: “Kültür, sanat ve gastronomi odaklı, deneyimsel bir turizm içeriğinin hazırlanması durumunda Türkiye’nin Çinli turistlerden elde ettiği kişi başı ortalama gelirin Avrupa ortalamasına yaklaşması mümkün olacak. Sektör oyuncularının telaffuz ettiği, “2023 yılında 1 milyon Çinli turist” hedefinin gerçekleşmesi, yaklaşık 3 milyar dolarlık bir turizm ekonomisinin oluşması anlamına geliyor.” Büyümenin sürdürülebilirliğine katkı sunuyor Buket Alkan ve Cem Avcıoğlu tarafından kaleme alınan rapor, turizm sektörüyle arasında birbirini besleyen karşılıklı bir ilişki olduğunu söylerken, bu ilişkide turizmin GSYH’ye yaptığı katkıyı sayısal olarak ortaya koyuyor. 1950 yılında sadece 25 milyon olan küresel turist sayısının geçen yıl 1,3 milyar kişiye ulaştığı kaydedilen raporda 2017 yılında gerçekleşen yüzde 6,7 oranındaki büyümenin son 10 yıldaki en yüksek performans olduğuna dikkat çekiliyor. Raporda ayrıca, Birleşmiş Milletler Dünya Turizm Örgütü’ne göre (UNWTO) 2030 yılına kadar küresel turist sayısının 1,8 milyar kişiye ulaşmasının beklendiği, Türkiye’nin ise 2017 yılında toplam 38 milyon ziyaretçi ağırladığı hatırlatılıyor. Bu rakamla Türkiye’nin de dünyada en çok turist çeken 10’uncu ülke olduğu belirtilirken, sektörün ülke ekonomisine verdiği güçlü destek şu rakamlarla aktarılıyor: “Turizm sektörü 2017 yılında milli gelire doğrudan yüzde 3,8, dolaylı ve uyarılmış etkilerle yüzde 11,6 oranında katkı verdi. Sektörün yarattığı toplam ekonomik aktivite 2,1 milyon kişiye istihdam sağlıyor. Bunların yanı sıra, turizm sektörü, dış tasarrufun ülke ekonomisine kanalize edilmesine de aracılık ederek sürdürülebilir büyümeye katkı sunuyor.” Küresel çapta seyahat eden kişi sayısında artış bekleniyor Diğer taraftan, Dünya Turizm Örgütünün 2018 yılında küresel çapta seyahat eden kişi sayısında yüzde 4 ila yüzde 5 arasında büyüme beklediğine değinilen raporda, bu oranın, dünyada yaşanan belirsizliklere rağmen gerçekleşmesinin önemli olduğu belirtiliyor. Raporda, bölgeler arasında turist dağılımı incelendiğinde Avrupa ve ABD’den Asya Pasifik bölgesine doğru bir kayma olduğu hatırlatılarak, “1980’den bu yana toplam seyahat eden turist sayısı incelendiğinde Afrika ve Ortadoğu’nun payı yüzde 3 ile 6 arasında değişiyor. Asya Pasifik ise bu dönemde payını yüzde 8’den yüzde 25’e çıkarmış durumda. Dünya Turizm Örgütünün 2030 yılı öngörüleri bu eğilimin süreceğini ortaya koyuyor” bilgisine yer veriliyor. Sözü edilen bölgeler arasındaki değişimde en önemli etkenin Çin’in uluslararası dış turizm potansiyelinin açığa çıkması olduğu vurgulanan raporda, “2010 yılında 55 milyar dolarlık uluslararası turizm harcamasıyla bu alanda dördüncü sırada yer alan Çin, 2017 yılındaki 258 milyar dolarlık harcamayla ise ilk sıraya ulaşmış durumda” deniliyor. Dünya turizm harcamasının yüzde 20’sini Çinliler yapıyor 2012 yılından bu yana en fazla turizm harcaması yapan ülke konumunda bulunan Çin’den geçen yıl yurtdışına çıkan ziyaretçi sayısının 135 milyon kişi olduğuna dikkat çekilen raporda, günümüz küresel turizm harcamasının yüzde 20’sinin bu ülke tarafından gerçekleştirildiğinin altı çiziliyor. Raporda, Çin’den Türkiye’ye gelen turist sayısının son 10 yılda kademeli olarak arttığı belirtilerek şu ifadeye yer veriliyor: “2015 yılında Çin vatandaşları için kapıda vize uygulamasıyla bu sayı 314 bin kişiye ulaştı. Daha da artırılması için bu ülkeye yönelik özel turizm politikalarının uygulanması yararlı olacaktır. Bugün Avustralya, Kanada, Singapur, Güney Kore gibi ülkeler Çinli turistler için 10 yıllık vizeler çıkarıyor. Öte yandan, 67 ülke Çin vatandaşlarına pasaportla giriş ya da sınırda vize imkânı sağlamış durumda.” Hazırlanan Çin Eylem Planı’yla Türkiye’ye Çinli turist çekmenin hedeflendiği belirtilen raporda şu ifadelere yer veriliyor: “Kültür, sanat ve gastronomi odaklı, deneyimsel bir turizm içeriğinin hazırlanması durumunda Türkiye’nin Çinli turistlerden elde ettiği kişi başı ortalama gelirin Avrupa ortalamasına yaklaşması mümkün olacak. Sektör oyuncularının telaffuz ettiği “2023 yılında 1 milyon Çinli turist” hedefinin gerçekleşmesi, yaklaşık 3 milyar dolarlık bir turizm ekonomisinin oluşması anlamına geliyor.” “Kadın istihdamını artırma yolunda önemli bir basamak olabilir” Öte yandan, turizm sektörünün yarattığı istihdam imkânını, Türkiye’de kadın istihdamı konusunda yaşanan darboğazın aşılması konusunda önemli bir fırsat olarak değerlendiren çalışmada “Turizm diğer birçok sektörden farklı olarak hizmetin makineleştirilmesi veya otomasyona dönüştürülmesi olanağı taşımıyor. Sektörün kalıcı biçimde emek-yoğun yapısı, ulaştırma, eğlence ve perakende gibi birçok farklı alanı harekete geçirme kabiliyetine sahip. Sektörün bu alandaki en önemli özelliği, Türkiye kalkınmasında önemli bir engel niteliğinde olan kadının işgücüne katılım oranının artırılması yönünde fırsat sunması olarak öne çıkıyor. Turizm ve ilişkili alanlarda kadın çalışan sayısının toplam çalışan sayısına oranı yüzde 32,1. Bu oran turizm dışı sektörlerden 4,9 puan daha yüksek bir seviyeyi ifade ediyor” bilgisi paylaşılıyor. TSKB Ekonomik Araştırmalar tarafından hazırlanan “Turizm: Yine Yeni Yeniden” raporunun tamamı aşağıdaki linkte paylaşılıyor: http://www.tskb.com.tr/i/content/3769_1_TSKB_Bak%C4%B1%C5%9F_Turizm_Yine_Yeni_Yeniden.pdf
TSKB Ekonomik Araştırmalar tarafından hazırlanan, ‘TSKB Bakış’ isimli rapor serisi Türkiye turizm sektörüyle devam ediyor. Türkiye’nin milli gelirinde önemli bir etkiye sahip olan turizm sektörünün bugünü ve fırsatlarının değerlendirildiği “Turizm: Yine Yeni Yeniden” başlıklı raporda, turizm çeşitlendirilmesinin önemine dikkat çekilerken, Çin pazarının potansiyeli tüm yönleriyle ele alınıyor.
Türkiye genelinde 2 milyonu aşkın kişiye istihdam kapısı olan turizm sektörü sadece geçen yıl milli gelire doğrudan yüzde 3,8, dolaylı etkilerle yüzde 11,6 oranında katkı verdi. 1980’li yıllardan bu yana ekonomideki konumunu güçlendiren sektör, 90’lı yılların ortasından günümüze kadar olan dönemde ödemeler dengesinin güçlü aktörlerinden biri haline geldi. Sektörün gelişimi ülke ekonomisine olduğu kadar Türkiye’nin marka değerine de önemli katkı sağlıyor.
TSKB Ekonomik Araştırmalar tarafından hazırlanan, “Turizm: Yine Yeni Yeniden” başlıklı rapor, Türkiye turizm sektörünün mevcut durumunu ortaya koyarken, “Nasıl bir turizm?” sorusunun yanıtını arıyor. Raporda, sağlık, gastronomi ve yurtiçi turizminin yanı sıra Çin’le geliştirilecek ilişkilerin, turizmde sürdürülebilir ve sağlıklı bir büyümenin modeli olacağına dikkat çekiliyor. Hazırlanan Çin Eylem Planı’yla Türkiye’ye Çinli turist çekmenin hedeflendiği belirtilen raporda şu ifadelere yer veriliyor: “Kültür, sanat ve gastronomi odaklı, deneyimsel bir turizm içeriğinin hazırlanması durumunda Türkiye’nin Çinli turistlerden elde ettiği kişi başı ortalama gelirin Avrupa ortalamasına yaklaşması mümkün olacak. Sektör oyuncularının telaffuz ettiği, “2023 yılında 1 milyon Çinli turist” hedefinin gerçekleşmesi, yaklaşık 3 milyar dolarlık bir turizm ekonomisinin oluşması anlamına geliyor.”
Büyümenin sürdürülebilirliğine katkı sunuyor
Buket Alkan ve Cem Avcıoğlu tarafından kaleme alınan rapor, turizm sektörüyle arasında birbirini besleyen karşılıklı bir ilişki olduğunu söylerken, bu ilişkide turizmin GSYH’ye yaptığı katkıyı sayısal olarak ortaya koyuyor.
1950 yılında sadece 25 milyon olan küresel turist sayısının geçen yıl 1,3 milyar kişiye ulaştığı kaydedilen raporda 2017 yılında gerçekleşen yüzde 6,7 oranındaki büyümenin son 10 yıldaki en yüksek performans olduğuna dikkat çekiliyor. Raporda ayrıca, Birleşmiş Milletler Dünya Turizm Örgütü’ne göre (UNWTO) 2030 yılına kadar küresel turist sayısının 1,8 milyar kişiye ulaşmasının beklendiği, Türkiye’nin ise 2017 yılında toplam 38 milyon ziyaretçi ağırladığı hatırlatılıyor. Bu rakamla Türkiye’nin de dünyada en çok turist çeken 10’uncu ülke olduğu belirtilirken, sektörün ülke ekonomisine verdiği güçlü destek şu rakamlarla aktarılıyor: “Turizm sektörü 2017 yılında milli gelire doğrudan yüzde 3,8, dolaylı ve uyarılmış etkilerle yüzde 11,6 oranında katkı verdi. Sektörün yarattığı toplam ekonomik aktivite 2,1 milyon kişiye istihdam sağlıyor. Bunların yanı sıra, turizm sektörü, dış tasarrufun ülke ekonomisine kanalize edilmesine de aracılık ederek sürdürülebilir büyümeye katkı sunuyor.”
Küresel çapta seyahat eden kişi sayısında artış bekleniyor
Diğer taraftan, Dünya Turizm Örgütünün 2018 yılında küresel çapta seyahat eden kişi sayısında yüzde 4 ila yüzde 5 arasında büyüme beklediğine değinilen raporda, bu oranın, dünyada yaşanan belirsizliklere rağmen gerçekleşmesinin önemli olduğu belirtiliyor.
Raporda, bölgeler arasında turist dağılımı incelendiğinde Avrupa ve ABD’den Asya Pasifik bölgesine doğru bir kayma olduğu hatırlatılarak, “1980’den bu yana toplam seyahat eden turist sayısı incelendiğinde Afrika ve Ortadoğu’nun payı yüzde 3 ile 6 arasında değişiyor. Asya Pasifik ise bu dönemde payını yüzde 8’den yüzde 25’e çıkarmış durumda. Dünya Turizm Örgütünün 2030 yılı öngörüleri bu eğilimin süreceğini ortaya koyuyor” bilgisine yer veriliyor. Sözü edilen bölgeler arasındaki değişimde en önemli etkenin Çin’in uluslararası dış turizm potansiyelinin açığa çıkması olduğu vurgulanan raporda, “2010 yılında 55 milyar dolarlık uluslararası turizm harcamasıyla bu alanda dördüncü sırada yer alan Çin, 2017 yılındaki 258 milyar dolarlık harcamayla ise ilk sıraya ulaşmış durumda” deniliyor.
Dünya turizm harcamasının yüzde 20’sini Çinliler yapıyor
2012 yılından bu yana en fazla turizm harcaması yapan ülke konumunda bulunan Çin’den geçen yıl yurtdışına çıkan ziyaretçi sayısının 135 milyon kişi olduğuna dikkat çekilen raporda, günümüz küresel turizm harcamasının yüzde 20’sinin bu ülke tarafından gerçekleştirildiğinin altı çiziliyor.
Raporda, Çin’den Türkiye’ye gelen turist sayısının son 10 yılda kademeli olarak arttığı belirtilerek şu ifadeye yer veriliyor: “2015 yılında Çin vatandaşları için kapıda vize uygulamasıyla bu sayı 314 bin kişiye ulaştı. Daha da artırılması için bu ülkeye yönelik özel turizm politikalarının uygulanması yararlı olacaktır. Bugün Avustralya, Kanada, Singapur, Güney Kore gibi ülkeler Çinli turistler için 10 yıllık vizeler çıkarıyor. Öte yandan, 67 ülke Çin vatandaşlarına pasaportla giriş ya da sınırda vize imkânı sağlamış durumda.”
Hazırlanan Çin Eylem Planı’yla Türkiye’ye Çinli turist çekmenin hedeflendiği belirtilen raporda şu ifadelere yer veriliyor: “Kültür, sanat ve gastronomi odaklı, deneyimsel bir turizm içeriğinin hazırlanması durumunda Türkiye’nin Çinli turistlerden elde ettiği kişi başı ortalama gelirin Avrupa ortalamasına yaklaşması mümkün olacak. Sektör oyuncularının telaffuz ettiği “2023 yılında 1 milyon Çinli turist” hedefinin gerçekleşmesi, yaklaşık 3 milyar dolarlık bir turizm ekonomisinin oluşması anlamına geliyor.”
“Kadın istihdamını artırma yolunda önemli bir basamak olabilir”
Öte yandan, turizm sektörünün yarattığı istihdam imkânını, Türkiye’de kadın istihdamı konusunda yaşanan darboğazın aşılması konusunda önemli bir fırsat olarak değerlendiren çalışmada “Turizm diğer birçok sektörden farklı olarak hizmetin makineleştirilmesi veya otomasyona dönüştürülmesi olanağı taşımıyor. Sektörün kalıcı biçimde emek-yoğun yapısı, ulaştırma, eğlence ve perakende gibi birçok farklı alanı harekete geçirme kabiliyetine sahip. Sektörün bu alandaki en önemli özelliği, Türkiye kalkınmasında önemli bir engel niteliğinde olan kadının işgücüne katılım oranının artırılması yönünde fırsat sunması olarak öne çıkıyor. Turizm ve ilişkili alanlarda kadın çalışan sayısının toplam çalışan sayısına oranı yüzde 32,1. Bu oran turizm dışı sektörlerden 4,9 puan daha yüksek bir seviyeyi ifade ediyor” bilgisi paylaşılıyor.
TSKB Ekonomik Araştırmalar tarafından hazırlanan “Turizm: Yine Yeni Yeniden” raporunun tamamı aşağıdaki linkte paylaşılıyor:
http://www.tskb.com.tr/i/

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OWMLP8
via IFTTT
GASTRONOMİ TURİZMİ DERNEĞİ BURSA ÇIKARTMASI Gastronomi Turizmi Derneği ülkemizin değerlerini ön plana çıkartmaya devam ediyor. Gastronomi Turizmi Derneği;Marka Kentler Komitesi,Etinlik Komitesi ve Basın Halkla İlişkiler komitesi ve Bursa Temsilciliği çalışmaları ile Bursa ilimize inceleme gezisi düzenledi. Sabah kahvaltısında sosyal sorumluluk örneği açısından ev kadınlarının hazırladığı Saidabat Köyü’nde Sermin Çakalıoğlu,ardından Tarihi Çarşılar Federasyonu başkanı Musin Özyıldırım ev sahipliğinde Kozahan ziyareti devamında öğlen yemeği olarak Bursa’nın simgesi olan Bursa Kebabını ülkemizle tanıştıran ;İskender İskenderoğlu ev sahipliğinde (Cevat İskenderoğlu) öğle yemeği yediler. Ardından Bursa Valisi İzzettin Küçük makamında GTD heyetini ağırladı.Bursa Valisi ile samimi bir havada geçen toplantı Vali beyin maddi ve mandevi destek sözü ile son buldu.GTD Bursa’da nitelikli bir Gastronomi Konferansı yapılması ve Bursa’nın Osmanlı’dan beri süregelen Gastronomik Lezzetlerini Dünya’ya anlatma misyonu üstlendi. Hasan Eker ve Vali Yardımcısı Fatih Kadiroğlu ev sahipliğinde Bursa Turizm Platformu resmi toplantısında konuk olarak geçen GTD üyeleri ardından Merinos Kültür Merkezi ve Textil-Bıçak müzelerini ziyaret etti. Turizm İl Müdürü Ahmet Gedik,Bursa Aşçılar Derneği Başkanı Reşat Kahrıman,Bursa Müzeler Müdürü Muhterem Çevik ,Bursa Büyükşehir Belediyesi Aziz Elbaş,Bursa Müzeler sorumlusu Mesut Emir ev sahipliğinde teknik incelemeler devam etti. Akşam yemeği için de GTD üyesi ilk Gastronomik Avm olan Eker Meydan Avm içinde Ece Eker ile ve GTD üyesi Beykapı Kebap restoranında et lezzetlerini tadımlama imkanı buldular.Özellikle Mehmet Beykapı’nın kendi elleri ile hazırladığı muhteşem lezzetler GTD üyelerinin kalbini kazandı. GTD Başkanı Bursa Temsilcisi ve YK üyesi Ramazan Başan’a bu nitelikli organizasyon için teşekkür etti.
Gastronomi Turizmi Derneği ülkemizin değerlerini ön plana çıkartmaya devam ediyor.
Gastronomi Turizmi Derneği;Marka Kentler Komitesi,Etinlik Komitesi ve Basın Halkla İlişkiler komitesi ve Bursa Temsilciliği çalışmaları ile Bursa ilimize inceleme gezisi düzenledi.
Sabah kahvaltısında sosyal sorumluluk örneği açısından ev kadınlarının hazırladığı Saidabat Köyü’nde Sermin Çakalıoğlu,ardından Tarihi Çarşılar Federasyonu başkanı Musin Özyıldırım ev sahipliğinde Kozahan ziyareti devamında öğlen yemeği olarak Bursa’nın simgesi olan Bursa Kebabını ülkemizle tanıştıran ;İskender İskenderoğlu ev sahipliğinde (Cevat İskenderoğlu) öğle yemeği yediler.
Ardından Bursa Valisi İzzettin Küçük makamında GTD heyetini ağırladı.Bursa Valisi ile samimi bir havada geçen toplantı Vali beyin maddi ve mandevi destek sözü ile son buldu.GTD Bursa’da nitelikli bir Gastronomi Konferansı yapılması ve Bursa’nın Osmanlı’dan beri süregelen Gastronomik Lezzetlerini Dünya’ya anlatma misyonu üstlendi.
Hasan Eker ve Vali Yardımcısı Fatih Kadiroğlu ev sahipliğinde Bursa Turizm Platformu resmi toplantısında konuk olarak geçen GTD üyeleri ardından Merinos Kültür Merkezi ve Textil-Bıçak müzelerini ziyaret etti.
Turizm İl Müdürü Ahmet Gedik,Bursa Aşçılar Derneği Başkanı Reşat Kahrıman,Bursa Müzeler Müdürü Muhterem Çevik ,Bursa Büyükşehir Belediyesi Aziz Elbaş,Bursa Müzeler sorumlusu Mesut Emir ev sahipliğinde teknik incelemeler devam etti.
Akşam yemeği için de GTD üyesi ilk Gastronomik Avm olan Eker Meydan Avm içinde Ece Eker ile ve GTD üyesi Beykapı Kebap restoranında et lezzetlerini tadımlama imkanı buldular.Özellikle Mehmet Beykapı’nın kendi elleri ile hazırladığı muhteşem lezzetler GTD üyelerinin kalbini kazandı.
GTD Başkanı Bursa Temsilcisi ve YK üyesi Ramazan Başan’a bu nitelikli organizasyon için teşekkür etti.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OWMKL4
via IFTTT
Turizmde 3 Milyar Dolarlık Çin Pastası

GASTRONOMİ TURİZMİ DERNEĞİ BURSA ÇIKARTMASI

8 Ağustos 2018 Çarşamba
SHGM Ekibi Havaş ve Çelebi’yi Ziyaret Etti
