1 Ağustos 2018 Çarşamba

İGA’da 1700 KM Fiber Optik Kablolama Çalışması yapıldı İGA’da 1700 KM Fiber Optik Kablolama Çalışması yapılmıştır. Bu çalışmada katedilen yol İstanbul-Berlin arası mesafeye eşittir.   İGA'da 1700 KM Fiber Optik Kablolama Çalışması yapılmıştır. Bu çalışmada katedilen yol İstanbul-Berlin arası mesafeye eşittir.#igaairport #fiber #cabling #istanbulnewairport #iganews #teknoloji #iş #IT #BT pic.twitter.com/V4uuVDJQeg — Ersin inankul (@ersininankul) August 2, 2018  

İGA’da 1700 KM Fiber Optik Kablolama Çalışması yapılmıştır. Bu çalışmada katedilen yol İstanbul-Berlin arası mesafeye eşittir.

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OAffOF
via IFTTT

Amadeus aggregator olarak IATA Seviye 3 NDC sertifikası aldı Amadeus aggregator olarak IATA Seviye 3 NDC sertifikası aldı Amadeus bir aggregator ve IT tedarikçisi olarak çift IATA Seviye 3 NDC sertifikası alan ilk tedarikçilerden biri oldu. Amadeus Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliğinden (IATA) aggregator olarak seviye 3 New Distribution Capability (NDC) sertifikası aldı. Bu sertifika Amadeus’un daha önce IT tedarikçisi olarak aldığı seviye 3 NDC sertifikası ile birlikte onun çift seviye 3 sertifikaya sahip ilk tedarikçilerden biri olmasını sağladı.  Seviye 3, en yüksek NDC sertifikasyonu olup Teklif ve Sipariş Yönetimi yapma becerisini ortaya koyan şirketlere veriliyor. Bu, Amadeus’un havayollarından NDC tekliflerini alarak bu teklifleri seyahat şirketlerine dağıtabildiği anlamına geliyor. Amadeus, NDC-X programıyla hava yolu şirketlerini ve seyahat şirketlerini NDC standardında birbirine bağlıyor. Bu sertifika Amadeus’un programa bu yılın başında katılan lider bir online seyahat acentesi olan Travix ile birlikte çalışması sonucunda elde edildi. Amadeus NDC-X programı Başkan Yardımcısı Gianni Pisanello, “Online lider Travix ile birlikte çalışmaktan ve sektörde çift seviye 3 NDC sertifikalarına sahip olan ilk tedarikçilerden biri olmaktan memnuniyet duyuyoruz. NDC-X programı bütünüyle uygulanıyor ve bu Amadeus’un NDC’nin sektör için gerçek anlamda kullanılmasını sağlamasının son örneği. Hava yolu müşterilerimizin yeni NDC içeriklerini global seyahat şirketleri ağımıza ihtiyaçları ölçüsünde sunmalarını sağlama misyonumuzda büyük ilerleme kaydediyoruz” dedi. Travix CEO’su John Mangelaars şöyle konuştu: “Amadeus’la NDC-X programının bir parçası olarak online seyahat şirketlerine NDC ve NDC dışı toplu içeriklere erişim olanağı sağlayacak bir çözüm tasarlamak için birlikte çalıştığımız heyecan verici birkaç ay geçirdik. Bu yılın ilerleyen zamanlarında ekiplerimiz Amadeus aracılığıyla “alışveriş, sipariş ve ödeme” yapılmasına yönelik bu NDC çözümünü kullanmaya başlayacak. Son sertifikasyon, ortaklığımızın gücünü ve IATA’nın NDC standardını kullandığımızda ulaştığımız kapasiteyi gösteriyor.” IATA New Distribution Capability Programı Direktörü Yanik Hoyles ise şunları söyledi: “Amadeus bir aggregator olarak NDC Serviye 3 sertifikasını alarak, NDC’nin sektörde yaygınlaşmasına katkıda bulunma konusundaki kararlılığını gösteriyor. Aynı zamanda hava yolu ile seyahat edenler için daha iyi bir alışveriş deneyimi sunacak olan yeni bir hava yolu perakendeciliği dönemini destekliyor. Bu sertifikasyon Amadeus’un bugüne kadar kaydettiği büyük ilerlemeyi somut olarak gösteriyor ve sonraki adımları görmek için sabırsızlanıyorum.” Amadeus 2016’da IT tedarikçisi olarak seviye 3 NDC sertifikası almıştı ve kısa bir süre önce, NDC standardının bu yıl Mart ayında kullanıma sunulan son versiyonu olan versiyon 18.1 için bu sertifikayı yenileyen ilk şirket oldu. Bu sertifikalar Amadeus’un NDC’de ilerlemeyi teşvik etme yolculuğunda kilometre taşları niteliğinde. Bu yıl Amadeus, Amadeus’taki tüm NDC etkinliklerini -IT sağlayıcısı ve aggregator olarak- tek bir çatı altında toplayan NDC-X programını başlattı.    

Amadeus aggregator olarak IATA Seviye 3 NDC sertifikası aldı

Amadeus bir aggregator ve IT tedarikçisi olarak çift IATA Seviye 3 NDC sertifikası alan ilk tedarikçilerden biri oldu.

Amadeus Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliğinden (IATA) aggregator olarak seviye 3 New Distribution Capability (NDC) sertifikası aldı. Bu sertifika Amadeus’un daha önce IT tedarikçisi olarak aldığı seviye 3 NDC sertifikası ile birlikte onun çift seviye 3 sertifikaya sahip ilk tedarikçilerden biri olmasını sağladı.  Seviye 3, en yüksek NDC sertifikasyonu olup Teklif ve Sipariş Yönetimi yapma becerisini ortaya koyan şirketlere veriliyor. Bu, Amadeus’un havayollarından NDC tekliflerini alarak bu teklifleri seyahat şirketlerine dağıtabildiği anlamına geliyor.

Amadeus, NDC-X programıyla hava yolu şirketlerini ve seyahat şirketlerini NDC standardında birbirine bağlıyor. Bu sertifika Amadeus’un programa bu yılın başında katılan lider bir online seyahat acentesi olan Travix ile birlikte çalışması sonucunda elde edildi.

Amadeus NDC-X programı Başkan Yardımcısı Gianni Pisanello, “Online lider Travix ile birlikte çalışmaktan ve sektörde çift seviye 3 NDC sertifikalarına sahip olan ilk tedarikçilerden biri olmaktan memnuniyet duyuyoruz. NDC-X programı bütünüyle uygulanıyor ve bu Amadeus’un NDC’nin sektör için gerçek anlamda kullanılmasını sağlamasının son örneği. Hava yolu müşterilerimizin yeni NDC içeriklerini global seyahat şirketleri ağımıza ihtiyaçları ölçüsünde sunmalarını sağlama misyonumuzda büyük ilerleme kaydediyoruz” dedi.

Travix CEO’su John Mangelaars şöyle konuştu: “Amadeus’la NDC-X programının bir parçası olarak online seyahat şirketlerine NDC ve NDC dışı toplu içeriklere erişim olanağı sağlayacak bir çözüm tasarlamak için birlikte çalıştığımız heyecan verici birkaç ay geçirdik. Bu yılın ilerleyen zamanlarında ekiplerimiz Amadeus aracılığıyla “alışveriş, sipariş ve ödeme” yapılmasına yönelik bu NDC çözümünü kullanmaya başlayacak. Son sertifikasyon, ortaklığımızın gücünü ve IATA’nın NDC standardını kullandığımızda ulaştığımız kapasiteyi gösteriyor.”

IATA New Distribution Capability Programı Direktörü Yanik Hoyles ise şunları söyledi: “Amadeus bir aggregator olarak NDC Serviye 3 sertifikasını alarak, NDC’nin sektörde yaygınlaşmasına katkıda bulunma konusundaki kararlılığını gösteriyor. Aynı zamanda hava yolu ile seyahat edenler için daha iyi bir alışveriş deneyimi sunacak olan yeni bir hava yolu perakendeciliği dönemini destekliyor. Bu sertifikasyon Amadeus’un bugüne kadar kaydettiği büyük ilerlemeyi somut olarak gösteriyor ve sonraki adımları görmek için sabırsızlanıyorum.”

Amadeus 2016’da IT tedarikçisi olarak seviye 3 NDC sertifikası almıştı ve kısa bir süre önce, NDC standardının bu yıl Mart ayında kullanıma sunulan son versiyonu olan versiyon 18.1 için bu sertifikayı yenileyen ilk şirket oldu. Bu sertifikalar Amadeus’un NDC’de ilerlemeyi teşvik etme yolculuğunda kilometre taşları niteliğinde. Bu yıl Amadeus, Amadeus’taki tüm NDC etkinliklerini -IT sağlayıcısı ve aggregator olarak- tek bir çatı altında toplayan NDC-X programını başlattı.

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2LIfhX7
via IFTTT

Emirates, A380 Operasyonlarının 10. Yılını Kutluyor Emirates, A380 Operasyonlarının 10. Yılını Kutluyor 2008 yılından beri 105 milyon yolcu Emirates A380’i deneyimlerken A380 model uçaklarla dünyanın etrafında 39 bin kez dolaşmaya eşit toplam 1.5 milyar kilometre yol kat edildi. 1 Ağustos 2008 tarihindeki, Dubai’den New York’a yapılan ilk uçuşundan beri, Emirates A380, 105 milyondan fazla yolcu taşıdı ve 115 bin uçuşta, 1.5 milyar kilometre yol kat etti; bu, dünya etrafında 39,000 kez dolaşmak anlamına geliyor. Emirates, şirketin merkezi olan Dubai’den günlük olarak yapılan 80’den fazla uçuşla, 6 kıtadaki 49 şehre uçan, 104’ün üzerinde çift katlı uçağı ile, dünyanın en büyük A380 uçağı operatörü konumunda… 104 uçaktan oluşan filosuna ek olarak, şirket 58 adet yeni A380 için sipariş vermiş durumda. Günümüzde Emirates, ayrıca, dünyanın, Dubai’den Kuveyt’e olmak üzere en kısa ve Dubai’den Auckland’a olmak üzere en uzun direkt A380 seferlerini gerçekleştiriyor. Emirates Başkanı Tim Clark konuyla ilgili şunları söylüyor: “Göklerdeki ilk Emirates A380 uçuşunun gerçekleşmesinden beri sıra dışı bir 10 yıl geçti ve A380, dünyadaki en tanınan ve hayran olunan uçaklardan birisi haline geldi. Yolcular ferahlığı nedeni ile bu uçakta uçmayı seviyor. Aynı zamanda her sınıfta var olan konforu ve Uçak İçi Lounge, Duş Spa ve First Class süitler gibi ikonik ürünleri sayesinde A380, uçuş deneyimi kavramını yeniden tanımlıyor. Amiral gemimiz A380 ile müşterilerimize en iyi deneyimi sağlamaya ve bizle her uçtuklarında onları bir kez daha hayran bırakmaya devam edeceğiz. Emirates A380 ayrıca, hava-uzay endüstrisinde ve yüksek değerli tedarik zincirinde de önemli bir etkiye sahip. Sektöre yüz binlerce işle istihdam ve A380 üretim tesislerine sahip olan ülkelere de önemli ekonomik faydalar sağlayan A380, uçtuğu her yerde, trafik ve talebi daha da canlandırarak, turizm ve ticareti desteklemeye devam ediyor”. Havacılık tarihine geçen anlar… Emirates A380, Jetman Dubai ikilisi ile 2015 yılında gerçekleşen, eşi benzeri görülmemiş formasyon uçuşu da dahil olmak üzere havacılık tarihindeki bazı ilklerin merkezi haline geldi. Dubai ve Palm Jumeirah göklerinde, büyüleyici formasyon uçuşları gerçekleştirildi ve havacılığın ne aşamaya geldiği gözler önüne serildi. Aynı yıl, Emirates, 615 yolcu kapasitesi olan, dünyanın ilk 2-sınıflı A380 hizmetini tanıttı. A380; 2017’de, Dubai Airshow’da, Boeing 777-300ER’ın eşlik ettiği ve BAE’nin hava gösteri ekibi Al Fursan’ın yakından takip ettiği özel bir gösteri uçuşu ile, kendisini yeniden göklerde gösterdi. Emirates A380 ayrıca, tek ve tarifeli seferler, özel anma uçuşları, charter uçuşları, test uçuşları ile ve diğer operasyonel amaçlarla toplam 73 havaalanına iniş yaptı ve yeterli alana sahip olmayan havaalanlarındaki verimliliklerin en üst düzeye çıkarılmasında önemli rol oynadı. Daha iyi müşteri deneyimi sağlamada ilham kaynağı… First Class’tan Economy Class’a kadar, uçuş konforundaki yeni standartları tecrübe etme anlamında Emirates A380, yolcular için endüstrinin kademe atlamasını sağladı. Emirates ayrıca, 2008 yılında, uçağın daha yüksek tavanlar ve ruh haline göre aydınlatma özelliğinin yanı sıra, sektörde bir ilk olan, 40 bin fit yükseklikte Uçak İçi Lounge gibi yeni özelliklerini tanıttı. 2008’den beri, 5 milyonun* üzerinde yolcu Emirates A380 Uçak İçi Lounge’ın konforunu yaşadı. 2017’de, Emirates, diğer dokunuşların yanında, daha şık bir tasarıma, yeni renk paletine, sosyal oturma düzenine ve surround ses sistemine sahip yeni jenerasyon Uçak İçi Lounge’ı tanıttı. Popülerlik kazanmış Duş Spa, Emirates A380’nin üst düzey konforunun belirleyici özelliği haline geldi ve uzun mesafe seyahat eden First Class müşterilerin yüzde 80’inden fazlası tarafından kullanıldı. Emirates’in, bugün uçmakta olan 1,400’den fazla A380 süitinde bulunan First Class alanı yolculara, benzersiz bir özel alan ve lüks dokunuşlarla hizmet veriyor. 2008 yılından beri, A380’lerdeki tüm uçuş sınıflarda, 120 milyonun üzerinde yemek servis edilirken First Class müşterileri, 2.7 milyon kutu havyar tüketti ve uçaklara 3.5 milyonun üzerinde yaş çiçek yüklendi. Eğlence denildiğinde, Emirates’in birçok ödül kazanmış olan uçak içi eğlence sistemi ice, 3,500’ün üzerindeki kanalıyla, eşsiz bir kalite ve seçim esnekliği sunuyor. Emirates A380 Economy Class koltuklarında, endüstrideki en geniş, koltuk üzeri bireysel 13,3 inçlik TV ekranlara sahip. Emirates ayrıca, A380 filosunun uçuşlarını gerçekleştirmek üzere özellikle eğitim görmüş, 1,500 mürettebat ve 20,000’den fazla kabin ekibi personeline sahip. Toplumlar ve ekonomiler üzerinde olumlu etki… Emirates A380 programı, küresel hava taşıtı imalatındaki tedarik zincirinde olan üretimdeki istihdamı destekliyor ve Airbus’ın tahminine göre, Emirates A380 siparişleri, sadece Avrupa’daki, 41,000 doğrudan, dolaylı ve bunlardan doğan işlere destek sağlamış durumda. Emirates A380 yatırımının, Avrupa’daki tahmini etkisi, bölgedeki GSYH’ye, 3.4 milyar Euro değerinde katkıda bulunması.* 2018 Ocak ayında, Emirates, 16 milyar ABD Doları değerindeki, 36 yeni A380 için sipariş verdi ve şirketin 178 birimlik taahhüdünü yerine getirirken şirketin 2020 sonrasındaki teslimatlarla birlikte, Avrupa ekonomilerine, daha da fazla fayda yaratmasına imkan sağladı. 2008 yılından beri, Emirates A380, ayrıca, Airbus Vakfı ile birlikte yaptığı insani yardım uçuşlarıyla 120 ton gıda ve hayati gereklilikteki acil durum malzemesinin taşımasını yerine getirdi. Dubai, A380 bakım ve işletimine yönelik küresel bir merkez… Airbus A380’in en büyük operatörü olan ve merkezi Dubai’de bulunan Emirates mühendislik bölümü, A380 bakım hizmetlerinde dünya lideri haline gelmiş durumda. Havayolu şirketi, Dubai’de, her biri A380’leri barındıran, 7 adet ağır bakım hangarı ve dört adet hafif bakım hangarını da içeren, modern ve kapsamlı tesisler işletiyor. Emirates mühendislik bölümü ayrıca, dünyadaki en kapsamlı Bakım, Onarım ve Kontrol (MRO) tesislerini oluşturmak üzere, deneyim, know-how ve altyapısını bir araya getirdi ve bugüne kadar 157 A380 C-Kontrolü gerçekleştirdi. Ayrıca, 25’den fazla A380 uçağı yeniden boyandı ve tüm Expo 2020 çıkartmalarını sergileyen A380’lere ek olarak, şu anda Emirates A380’lerini, 16 büyük hava taşıtı çıkartması süslüyor. Tüm uçak yeniden boyama ve çıkartma uygulamaları, şirketin Hava Taşıtı Görünüm Merkezi’nde yerine getiriliyor. 2013 yılında dünyanın en büyük A380 merkezi olan Dubai, A380 operasyonlarına yönelik, türünün ilk örneği ve amaca yönelik inşa edilmiş olan A Terminal Salonununaçılışına sahne oldu. 3.3 milyar ABD Doları değerinde olan tesis, yolculara, First ve Business Class salonlarından A380 uçağına doğrudan geçişin yanı sıra, sunduğu dünya çapındaki diğer imkanlarla, benzersiz bir konfor sağlıyor. Emirates’in A380 operasyonlarının 10. yılına özel hazırladığı animasyon filmi * 2015 yılında gerçekleştirilen Frontier Economics analizine göre. *Yeme-içme rakamları, sadece Dubai’den çıkan Emirates A380’lerinden alınmıştır.Bunlara, ülke dışından yüklenen yemekler dahil değildir. Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 86 ülkede 161 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 16 uçuşu bulunuyor.

Emirates, A380 Operasyonlarının 10. Yılını Kutluyor

2008 yılından beri 105 milyon yolcu Emirates A380’i deneyimlerken A380 model uçaklarla dünyanın etrafında 39 bin kez dolaşmaya eşit toplam 1.5 milyar kilometre yol kat edildi.

1 Ağustos 2008 tarihindeki, Dubai’den New York’a yapılan ilk uçuşundan beri, Emirates A380, 105 milyondan fazla yolcu taşıdı ve 115 bin uçuşta, 1.5 milyar kilometre yol kat etti; bu, dünya etrafında 39,000 kez dolaşmak anlamına geliyor.

Emirates, şirketin merkezi olan Dubai’den günlük olarak yapılan 80’den fazla uçuşla, 6 kıtadaki 49 şehre uçan, 104’ün üzerinde çift katlı uçağı ile, dünyanın en büyük A380 uçağı operatörü konumunda… 104 uçaktan oluşan filosuna ek olarak, şirket 58 adet yeni A380 için sipariş vermiş durumda. Günümüzde Emirates, ayrıca, dünyanın, Dubai’den Kuveyt’e olmak üzere en kısa ve Dubai’den Auckland’a olmak üzere en uzun direkt A380 seferlerini gerçekleştiriyor.

Emirates Başkanı Tim Clark konuyla ilgili şunları söylüyor: “Göklerdeki ilk Emirates A380 uçuşunun gerçekleşmesinden beri sıra dışı bir 10 yıl geçti ve A380, dünyadaki en tanınan ve hayran olunan uçaklardan birisi haline geldi. Yolcular ferahlığı nedeni ile bu uçakta uçmayı seviyor. Aynı zamanda her sınıfta var olan konforu ve Uçak İçi Lounge, Duş Spa ve First Class süitler gibi ikonik ürünleri sayesinde A380, uçuş deneyimi kavramını yeniden tanımlıyor. Amiral gemimiz A380 ile müşterilerimize en iyi deneyimi sağlamaya ve bizle her uçtuklarında onları bir kez daha hayran bırakmaya devam edeceğiz.

Emirates A380 ayrıca, hava-uzay endüstrisinde ve yüksek değerli tedarik zincirinde de önemli bir etkiye sahip. Sektöre yüz binlerce işle istihdam ve A380 üretim tesislerine sahip olan ülkelere de önemli ekonomik faydalar sağlayan A380, uçtuğu her yerde, trafik ve talebi daha da canlandırarak, turizm ve ticareti desteklemeye devam ediyor”.

Havacılık tarihine geçen anlar…

Emirates A380, Jetman Dubai ikilisi ile 2015 yılında gerçekleşen, eşi benzeri görülmemiş formasyon uçuşu da dahil olmak üzere havacılık tarihindeki bazı ilklerin merkezi haline geldi. Dubai ve Palm Jumeirah göklerinde, büyüleyici formasyon uçuşları gerçekleştirildi ve havacılığın ne aşamaya geldiği gözler önüne serildi. Aynı yıl, Emirates, 615 yolcu kapasitesi olan, dünyanın ilk 2-sınıflı A380 hizmetini tanıttı.

A380; 2017’de, Dubai Airshow’da, Boeing 777-300ER’ın eşlik ettiği ve BAE’nin hava gösteri ekibi Al Fursan’ın yakından takip ettiği özel bir gösteri uçuşu ile, kendisini yeniden göklerde gösterdi.

Emirates A380 ayrıca, tek ve tarifeli seferler, özel anma uçuşları, charter uçuşları, test uçuşları ile ve diğer operasyonel amaçlarla toplam 73 havaalanına iniş yaptı ve yeterli alana sahip olmayan havaalanlarındaki verimliliklerin en üst düzeye çıkarılmasında önemli rol oynadı.

Daha iyi müşteri deneyimi sağlamada ilham kaynağı…

First Class’tan Economy Class’a kadar, uçuş konforundaki yeni standartları tecrübe etme anlamında Emirates A380, yolcular için endüstrinin kademe atlamasını sağladı. Emirates ayrıca, 2008 yılında, uçağın daha yüksek tavanlar ve ruh haline göre aydınlatma özelliğinin yanı sıra, sektörde bir ilk olan, 40 bin fit yükseklikte Uçak İçi Lounge gibi yeni özelliklerini tanıttı. 2008’den beri, 5 milyonun* üzerinde yolcu Emirates A380 Uçak İçi Lounge’ın konforunu yaşadı. 2017’de, Emirates, diğer dokunuşların yanında, daha şık bir tasarıma, yeni renk paletine, sosyal oturma düzenine ve surround ses sistemine sahip yeni jenerasyon Uçak İçi Lounge’ı tanıttı. Popülerlik kazanmış Duş Spa, Emirates A380’nin üst düzey konforunun belirleyici özelliği haline geldi ve uzun mesafe seyahat eden First Class müşterilerin yüzde 80’inden fazlası tarafından kullanıldı.

Emirates’in, bugün uçmakta olan 1,400’den fazla A380 süitinde bulunan First Class alanı yolculara, benzersiz bir özel alan ve lüks dokunuşlarla hizmet veriyor.

2008 yılından beri, A380’lerdeki tüm uçuş sınıflarda, 120 milyonun üzerinde yemek servis edilirken First Class müşterileri, 2.7 milyon kutu havyar tüketti ve uçaklara 3.5 milyonun üzerinde yaş çiçek yüklendi.

Eğlence denildiğinde, Emirates’in birçok ödül kazanmış olan uçak içi eğlence sistemi ice, 3,500’ün üzerindeki kanalıyla, eşsiz bir kalite ve seçim esnekliği sunuyor. Emirates A380 Economy Class koltuklarında, endüstrideki en geniş, koltuk üzeri bireysel 13,3 inçlik TV ekranlara sahip.

Emirates ayrıca, A380 filosunun uçuşlarını gerçekleştirmek üzere özellikle eğitim görmüş, 1,500 mürettebat ve 20,000’den fazla kabin ekibi personeline sahip.

Toplumlar ve ekonomiler üzerinde olumlu etki…

Emirates A380 programı, küresel hava taşıtı imalatındaki tedarik zincirinde olan üretimdeki istihdamı destekliyor ve Airbus’ın tahminine göre, Emirates A380 siparişleri, sadece Avrupa’daki, 41,000 doğrudan, dolaylı ve bunlardan doğan işlere destek sağlamış durumda. Emirates A380 yatırımının, Avrupa’daki tahmini etkisi, bölgedeki GSYH’ye, 3.4 milyar Euro değerinde katkıda bulunması.*

2018 Ocak ayında, Emirates, 16 milyar ABD Doları değerindeki, 36 yeni A380 için sipariş verdi ve şirketin 178 birimlik taahhüdünü yerine getirirken şirketin 2020 sonrasındaki teslimatlarla birlikte, Avrupa ekonomilerine, daha da fazla fayda yaratmasına imkan sağladı.

2008 yılından beri, Emirates A380, ayrıca, Airbus Vakfı ile birlikte yaptığı insani yardım uçuşlarıyla 120 ton gıda ve hayati gereklilikteki acil durum malzemesinin taşımasını yerine getirdi.

Dubai, A380 bakım ve işletimine yönelik küresel bir merkez…

Airbus A380’in en büyük operatörü olan ve merkezi Dubai’de bulunan Emirates mühendislik bölümü, A380 bakım hizmetlerinde dünya lideri haline gelmiş durumda. Havayolu şirketi, Dubai’de, her biri A380’leri barındıran, 7 adet ağır bakım hangarı ve dört adet hafif bakım hangarını da içeren, modern ve kapsamlı tesisler işletiyor. Emirates mühendislik bölümü ayrıca, dünyadaki en kapsamlı Bakım, Onarım ve Kontrol (MRO) tesislerini oluşturmak üzere, deneyim, know-how ve altyapısını bir araya getirdi ve bugüne kadar 157 A380 C-Kontrolü gerçekleştirdi. Ayrıca, 25’den fazla A380 uçağı yeniden boyandı ve tüm Expo 2020 çıkartmalarını sergileyen A380’lere ek olarak, şu anda Emirates A380’lerini, 16 büyük hava taşıtı çıkartması süslüyor. Tüm uçak yeniden boyama ve çıkartma uygulamaları, şirketin Hava Taşıtı Görünüm Merkezi’nde yerine getiriliyor.

2013 yılında dünyanın en büyük A380 merkezi olan Dubai, A380 operasyonlarına yönelik, türünün ilk örneği ve amaca yönelik inşa edilmiş olan A Terminal Salonununaçılışına sahne oldu. 3.3 milyar ABD Doları değerinde olan tesis, yolculara, First ve Business Class salonlarından A380 uçağına doğrudan geçişin yanı sıra, sunduğu dünya çapındaki diğer imkanlarla, benzersiz bir konfor sağlıyor.

Emirates’in A380 operasyonlarının 10. yılına özel hazırladığı animasyon filmi

* 2015 yılında gerçekleştirilen Frontier Economics analizine göre.

*Yeme-içme rakamları, sadece Dubai’den çıkan Emirates A380’lerinden alınmıştır.Bunlara, ülke dışından yüklenen yemekler dahil değildir.

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 86 ülkede 161 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 16 uçuşu bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2M86Dgs
via IFTTT

Amadeus aggregator olarak IATA Seviye 3 NDC sertifikası aldı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2LIfhX7

Emirates, A380 Operasyonlarının 10. Yılını Kutluyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2M86Dgs

İTO BAŞKANI AVDAGİÇ: ŞİMDİ ATAK SIRASI KONGRE TURİZMİNDE İTO ve ICVB Başkanı Avdagiç: – “2023’te turist başına 1000 dolar gelir hedefini, kongre turizmi endüstrisinde atakla yakalayacağız. Çünkü üst segment turisti büyük kongreler getirecek. Şimdi atak sırası kongre turizmindedir.” – “2019 ve 2020’ye bakınca Bahçe Bitkileri Kongresi’ne 4 bin, Gastroentoroloji Kongresi’ne 6 bin, Perinatal Tıp Kongresi’ne 3 bin 200, Uluslararası Coğrafya Kongresi’ne ise 2 bin 900 delege bekleniyor.” İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç, “Bu yılın ilk yarısında Türkiye’ye gelen her turist ortalama 636 dolar harcadı. 2023’te turist başına 1000 dolar gelir hedefini, kongre turizmi endüstrisinde atakla yakalayacağız. Çünkü üst segment turisti büyük kongreler getirecek. Şimdi atak sırası kongre turizmindedir” dedi. Bu yılın ilk yarısında Türkiye’ye gelen turist sayısının yüzde 30 artışla 16 milyona ulaştığını hatırlatan Başkan Avdagiç, şöyle devam etti: “Turist sayısının yanı sıra Türkiye’nin turizm geliri de yılın ikinci çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 30.1 artarak 7 milyar doları aştı. Türkiye turist sayısında anlamlı bir başarıya imza atmıştır. Türk turizmcisi, kararlı ve rekabetçi bir tarzda hareket etmiş, muhteşem bir coğrafyayı, mükemmel bir hizmetle birleştirerek, misafirlerine güven dolu bir tatil yaşatmıştır. Bu başarı, istikrarla turizme yatırım yapan müteşebbislerimizin başarısıdır. Bu başarının alkışlanması, daha da büyümesini sağlayacaktır. İnanıyorum ki, bu ivmeyi koruduğumuz sürece, turizm Türkiye’nin kritik bir döviz kaynağı ve cari açığın önemli bir ilacı olacaktır. Yakalanan bu başarı, çalışma azmimizi daha da artırmalı. Turistlerin kişi başı 636 dolar olan ortalama harcamasını çok daha üst seviyelere çekmeliyiz. Türkiye’nin bu potansiyeli var. Geliri artırıcı çalışmalar noktasında kongre turizmi öncü olacaktır.” Avdagiç, iş dünyasının geleceğe dair planlarının en önemli göstergelerinden birinin kongre turizmi olduğunu vurguladı. Turizm Geliştirme ve Eğitim Vakfı (TUGEV) ve vakfın iktisadi işletmesi olan İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu’nun (ICVB) başkanlığını yapan Şekib Avdagiç, kongre turizmi endüstrisi uzun vadeli planlamalar gerektirdiğinden, olumlu gelişmelerin istatistiklere yansımalarını önümüzdeki süreçte göreceğimizi kaydetti. Avdagiç, “İnanıyoruz ki İstanbul, iş dünyası ve turizm örgütlerinin güç birliği ile dünya kongre destinasyonları sıralamasında ilk 10’daki yerini önümüzdeki birkaç yıl içinde yeniden alacaktır” dedi. YAKLAŞAN BÜYÜK KONGRELER Türkiye’de yapılacak uluslararası kongrelere dikkati çeken Avdagiç, şu bilgileri verdi: “Bu yıl Uluslararası Haritacılar Federasyonu Dünya Kongresi’ne 2 bin 320, Uluslararası Girişimcilik Kongresi’ne ise 3 bin 800 kongre delegesi katıldı. 2019 ve 2020’ye bakınca Bahçe Bitkileri Kongresi’ne 4 bin, Gastroentoroloji Kongresi’ne (GASTRO 2019) 6 bin, Perinatal Tıp Kongresi’ne (WCPM) 3 bin 200, Uluslararası Coğrafya Kongresi’ne (IGU) ise 2 bin 900 delege bekleniyor. Öncü işaretler bize söylüyor ki, bu yıl tatile Türkiye’ye gelecek birçok yabancı misafirimiz, sonraki yıllarda kongre turizmine de olumlu etkilerde bulunacaktır. Kongrelerin hazırlık süreçlerinin ve programlarının en az birkaç yıl önceden yapıldığını düşünürsek, olumlu etkileri 2023’e kadar yayılacak bir sürece giriyoruz.”

İTO ve ICVB Başkanı Avdagiç:

– “2023’te turist başına 1000 dolar gelir hedefini, kongre turizmi endüstrisinde atakla yakalayacağız. Çünkü üst segment turisti büyük kongreler getirecek. Şimdi atak sırası kongre turizmindedir.”

– “2019 ve 2020’ye bakınca Bahçe Bitkileri Kongresi’ne 4 bin, Gastroentoroloji Kongresi’ne 6 bin, Perinatal Tıp Kongresi’ne 3 bin 200, Uluslararası Coğrafya Kongresi’ne ise 2 bin 900 delege bekleniyor.”

İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç, “Bu yılın ilk yarısında Türkiye’ye gelen her turist ortalama 636 dolar harcadı. 2023’te turist başına 1000 dolar gelir hedefini, kongre turizmi endüstrisinde atakla yakalayacağız. Çünkü üst segment turisti büyük kongreler getirecek. Şimdi atak sırası kongre turizmindedir” dedi.

Bu yılın ilk yarısında Türkiye’ye gelen turist sayısının yüzde 30 artışla 16 milyona ulaştığını hatırlatan Başkan Avdagiç, şöyle devam etti:

“Turist sayısının yanı sıra Türkiye’nin turizm geliri de yılın ikinci çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 30.1 artarak 7 milyar doları aştı. Türkiye turist sayısında anlamlı bir başarıya imza atmıştır. Türk turizmcisi, kararlı ve rekabetçi bir tarzda hareket etmiş, muhteşem bir coğrafyayı, mükemmel bir hizmetle birleştirerek, misafirlerine güven dolu bir tatil yaşatmıştır. Bu başarı, istikrarla turizme yatırım yapan müteşebbislerimizin başarısıdır. Bu başarının alkışlanması, daha da büyümesini sağlayacaktır. İnanıyorum ki, bu ivmeyi koruduğumuz sürece, turizm Türkiye’nin kritik bir döviz kaynağı ve cari açığın önemli bir ilacı olacaktır. Yakalanan bu başarı, çalışma azmimizi daha da artırmalı. Turistlerin kişi başı 636 dolar olan ortalama harcamasını çok daha üst seviyelere çekmeliyiz. Türkiye’nin bu potansiyeli var. Geliri artırıcı çalışmalar noktasında kongre turizmi öncü olacaktır.”

Avdagiç, iş dünyasının geleceğe dair planlarının en önemli göstergelerinden birinin kongre turizmi olduğunu vurguladı. Turizm Geliştirme ve Eğitim Vakfı (TUGEV) ve vakfın iktisadi işletmesi olan İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu’nun (ICVB) başkanlığını yapan Şekib Avdagiç, kongre turizmi endüstrisi uzun vadeli planlamalar gerektirdiğinden, olumlu gelişmelerin istatistiklere yansımalarını önümüzdeki süreçte göreceğimizi kaydetti. Avdagiç, “İnanıyoruz ki İstanbul, iş dünyası ve turizm örgütlerinin güç birliği ile dünya kongre destinasyonları sıralamasında ilk 10’daki yerini önümüzdeki birkaç yıl içinde yeniden alacaktır” dedi.

YAKLAŞAN BÜYÜK KONGRELER

Türkiye’de yapılacak uluslararası kongrelere dikkati çeken Avdagiç, şu bilgileri verdi: “Bu yıl Uluslararası Haritacılar Federasyonu Dünya Kongresi’ne 2 bin 320, Uluslararası Girişimcilik Kongresi’ne ise 3 bin 800 kongre delegesi katıldı. 2019 ve 2020’ye bakınca Bahçe Bitkileri Kongresi’ne 4 bin, Gastroentoroloji Kongresi’ne (GASTRO 2019) 6 bin, Perinatal Tıp Kongresi’ne (WCPM) 3 bin 200, Uluslararası Coğrafya Kongresi’ne (IGU) ise 2 bin 900 delege bekleniyor. Öncü işaretler bize söylüyor ki, bu yıl tatile Türkiye’ye gelecek birçok yabancı misafirimiz, sonraki yıllarda kongre turizmine de olumlu etkilerde bulunacaktır. Kongrelerin hazırlık süreçlerinin ve programlarının en az birkaç yıl önceden yapıldığını düşünürsek, olumlu etkileri 2023’e kadar yayılacak bir sürece giriyoruz.”



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Kl9TDw
via IFTTT

İTO BAŞKANI AVDAGİÇ: ŞİMDİ ATAK SIRASI KONGRE TURİZMİNDE


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Kl9TDw