
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
17 Mayıs 2018 Perşembe
30 Kasım’daki Uzakrota Travel Summit Konuşmacıları Belli Oluyor.

30 Kasım’daki Uzakrota Travel Summit Konuşmacıları Belli Oluyor. 17 Kasım 2017’de Fairmont Quasar Istanbul’da 5 salonda 1500 turizmcinin katılımı ile gerçekleştirdiğimiz etkinlik sonrası büyük bir hızla 2018 yılının en etkili turizm etkinliği olacak Uzakrota Travel Summit 2018’in çalışmalarına başlandı. Amadeus, Emirates Airline, Tourism Korea ve GoGlobal’in ana sponsorluğunu yapacağı etkinlikte bu yıl hem konsept ve hem de içerik anlamında daha da gelişerek 3 salon, 5 sahne ve 1 fuaye alanı ile 2500’den fazla yerli ve yabancı turizm profesyonelinin katılımı ile 30 Kasım’da Hilton Bosphorus Convention Center’da düzenlenecek. Bu yıl Bidroom tarafından Dünyanın en etkili 10 turizm etkinliğinden biri seçilen Uzakrota Travel Summit; Türkiye ve çevre ülkelerden seyahat acentalarını, turizm teknoloji firmalarını, otelleri, turizm sektörüne yönelik hizmet veren ajansları ve bloggerları buluşturarak geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yılda Türkiye’nin en etkili turizm zirvesi olacak. “Dijital Çağda Yeni Bir Marka Nasıl Oluşturulur?”, “Turizmde Omnichannel Pazarlama”, “Stratejik Ortaklıklar, API’ler ve Veri Analitikleri”, “Ödeme Yöntemlerini Kullanarak Pazar Payı Elde Etmek”, “Fenomenler ile Etkili Pazarlama Nasıl Yapılır?”, “Gelişmekte Olan Piyasalar ve Online Platformların Gücü” ve “Uçak Bileti Konsolidasyonunda Küresel Gelişmeler” gibi konularda 5 sahnede 57 oturumda 100’ün üstünde konuşmacı yer alacak. Etkinlikte yer alacak konuşmacılar belli oluyor. Jolly Tur CEO’su Mete Vardar, Vip Turizm CEO’su Yasemin Pirinççioğlu, Setur Turizm Direktörü Oktay Temeller, Fest Travel Genel Müdürü Zekeriya Şen, Dohop CEO’su David Gunnarsson, BD4 Travel CEO’su Andy Owen Jones, Türk Hava Yolları Kurumsal Pazarlama ve Dağıtım Kanalları Başkanı Mert Dorman, Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün, Biletbank ve Petur CEO’su Oğuz Karakaş, Crescent Rating CEO’su Fazal Bahardeen, IRC – International Residency & Citizenship CEO’su Tolga Habalı, Cleartrip İş Geliştirme Müdürü Amit Taneja, Kiwi İş Geliştirme Müdürü Zdenek Komenda, Bidroom Genel Müdür Yardımcısı Marcin Wesolowski, Yandex.Travel İş Geliştirme Müdürü Yuriy Vyushin, Digg in travel CEO’su İztok Franco, Wirecard Türkiye CEO’su Dündar Özdemir, Lufthansa Group Irak ve Türkiye Genel Müdürü Kemal Geçer, Pegasus Airlines Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk, Atlasglobal Genel Müdür Yardımcısı Nevzat Arşan, Enuygun CEO’su Çağlar Erol, Neredekal.com CEO’su Özkan Hacıoğlu, Biletall.com CEO’su Yaşar Çelik, Otelz.com CEO’su Bertan Aner, Turna.com CEO’su Kadir Kırmızı, Tourist Organization of Belgrade Pazarlama Müdürü Jelena Stankovic, Hotelrunner CEO’su Arden Agopyan, Bigchefs Pazarlama Müdürü Emel Karaman ve Hepstar Türkiye Genel Müdürü Tuğba Atay ile 100’den fazla konuşmacı 30 Kasım günü Uzakrota Travel Summit’te olacak. Amadeus Ana Salonu, Neredekal Turizm Teknoloji, Emirates Turizm Pazarlama Salonları ve bunlara ek olarak Sabre Travel Technology Exchange ve Dünya çapında düzenlenen Crescentrating Halal in Travel sahnesi ve fuaye alanı ile 2500 yerli ve yabancı ziyaretçi Uzakrota Travel Summit‘te olacak. 17,70 Euro’dan satışa çıkan biletler indirimli dönem sonrasında 59 Euro’dan katılımcılara sunulacak. Erken kayıt imkanını kaçırmayın. Etkinlik sitemizden konuşmacılar, sponsorlar ve programla ilgili tüm bilgileri alabilirsiniz. https://www.uzakrota.com/summit18
17 Kasım 2017’de Fairmont Quasar Istanbul’da 5 salonda 1500 turizmcinin katılımı ile gerçekleştirdiğimiz etkinlik sonrası büyük bir hızla 2018 yılının en etkili turizm etkinliği olacak Uzakrota Travel Summit 2018’in çalışmalarına başlandı. Amadeus, Emirates Airline, Tourism Korea ve GoGlobal’in ana sponsorluğunu yapacağı etkinlikte bu yıl hem konsept ve hem de içerik anlamında daha da gelişerek 3 salon, 5 sahne ve 1 fuaye alanı ile 2500’den fazla yerli ve yabancı turizm profesyonelinin katılımı ile 30 Kasım’da Hilton Bosphorus Convention Center’da düzenlenecek.
Bu yıl Bidroom tarafından Dünyanın en etkili 10 turizm etkinliğinden biri seçilen Uzakrota Travel Summit; Türkiye ve çevre ülkelerden seyahat acentalarını, turizm teknoloji firmalarını, otelleri, turizm sektörüne yönelik hizmet veren ajansları ve bloggerları buluşturarak geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yılda Türkiye’nin en etkili turizm zirvesi olacak. “Dijital Çağda Yeni Bir Marka Nasıl Oluşturulur?”, “Turizmde Omnichannel Pazarlama”, “Stratejik Ortaklıklar, API’ler ve Veri Analitikleri”, “Ödeme Yöntemlerini Kullanarak Pazar Payı Elde Etmek”, “Fenomenler ile Etkili Pazarlama Nasıl Yapılır?”, “Gelişmekte Olan Piyasalar ve Online Platformların Gücü” ve “Uçak Bileti Konsolidasyonunda Küresel Gelişmeler” gibi konularda 5 sahnede 57 oturumda 100’ün üstünde konuşmacı yer alacak.
Etkinlikte yer alacak konuşmacılar belli oluyor.
Jolly Tur CEO’su Mete Vardar, Vip Turizm CEO’su Yasemin Pirinççioğlu, Setur Turizm Direktörü Oktay Temeller, Fest Travel Genel Müdürü Zekeriya Şen, Dohop CEO’su David Gunnarsson, BD4 Travel CEO’su Andy Owen Jones, Türk Hava Yolları Kurumsal Pazarlama ve Dağıtım Kanalları Başkanı Mert Dorman, Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün, Biletbank ve Petur CEO’su Oğuz Karakaş, Crescent Rating CEO’su Fazal Bahardeen, IRC – International Residency & Citizenship CEO’su Tolga Habalı, Cleartrip İş Geliştirme Müdürü Amit Taneja, Kiwi İş Geliştirme Müdürü Zdenek Komenda, Bidroom Genel Müdür Yardımcısı Marcin Wesolowski, Yandex.Travel İş Geliştirme Müdürü Yuriy Vyushin, Digg in travel CEO’su İztok Franco, Wirecard Türkiye CEO’su Dündar Özdemir, Lufthansa Group Irak ve Türkiye Genel Müdürü Kemal Geçer, Pegasus Airlines Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk, Atlasglobal Genel Müdür Yardımcısı Nevzat Arşan, Enuygun CEO’su Çağlar Erol, Neredekal.com CEO’su Özkan Hacıoğlu, Biletall.com CEO’su Yaşar Çelik, Otelz.com CEO’su Bertan Aner, Turna.com CEO’su Kadir Kırmızı, Tourist Organization of Belgrade Pazarlama Müdürü Jelena Stankovic, Hotelrunner CEO’su Arden Agopyan, Bigchefs Pazarlama Müdürü Emel Karaman ve Hepstar Türkiye Genel Müdürü Tuğba Atay ile 100’den fazla konuşmacı 30 Kasım günü Uzakrota Travel Summit’te olacak.
Amadeus Ana Salonu, Neredekal Turizm Teknoloji, Emirates Turizm Pazarlama Salonları ve bunlara ek olarak Sabre Travel Technology Exchange ve Dünya çapında düzenlenen Crescentrating Halal in Travel sahnesi ve fuaye alanı ile 2500 yerli ve yabancı ziyaretçi Uzakrota Travel Summit‘te olacak.
17,70 Euro’dan satışa çıkan biletler indirimli dönem sonrasında 59 Euro’dan katılımcılara sunulacak. Erken kayıt imkanını kaçırmayın. Etkinlik sitemizden konuşmacılar, sponsorlar ve programla ilgili tüm bilgileri alabilirsiniz. https://www.uzakrota.com/summit18

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2wNCrnV
via IFTTT
BİLKENT CENTER’DA 19 MAYIS SPOR YAPARAK KUTLANACAK

Amadeus, Qantas’ın online rezervasyon deneyimini iyileştirmek için dijital yenilenmesini tamamladı

BİLKENT CENTER’DA 19 MAYIS SPOR YAPARAK KUTLANACAK BİLKENT CENTER’DA 19 MAYIS SPOR YAPARAK KUTLANACAK Başkentliler 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı spor yaparak kutlayacak. Bu anlamlı günde Bilkent Center, Sport International ile birlikte ortak düzenleyeceği etkinlikte ziyaretçilerine keyifli anlar sunacak. Alanında uzman spor eğitmenleri eşliğinde zumba yapacak ziyaretçiler, bir yandan eğlenecek diğer yandan da spor yapmanın tadını çıkaracak. Saat 16.00’da başlayacak etkinlikte Ankaralılar spor ve eğlenceyi bir arada deneyimleyecek.
BİLKENT CENTER’DA 19 MAYIS SPOR YAPARAK KUTLANACAK
Başkentliler 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı spor yaparak kutlayacak. Bu anlamlı günde Bilkent Center, Sport International ile birlikte ortak düzenleyeceği etkinlikte ziyaretçilerine keyifli anlar sunacak. Alanında uzman spor eğitmenleri eşliğinde zumba yapacak ziyaretçiler, bir yandan eğlenecek diğer yandan da spor yapmanın tadını çıkaracak. Saat 16.00’da başlayacak etkinlikte Ankaralılar spor ve eğlenceyi bir arada deneyimleyecek.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2k3DYgj
via IFTTT
Amadeus, Qantas’ın online rezervasyon deneyimini iyileştirmek için dijital yenilenmesini tamamladı Küresel seyahat endüstrisi için ileri teknoloji çözümlerinin önde gelen sağlayıcısı ve işlemcilerinden Amadeus, Qantas ile iş birliği içinde müşterilere daha kişisel ve sezgisel bir dijital hizmet sağlayan havayolunun online rezervasyon süreciyle ilgili büyük dijital yenilenmeyi tamamladı. Mart 2018’de tamamlanan, Amadeus teknoloji çözümlerini kullanan çok-evreli yenilenme, müşterilerin dijital deneyimlerini geliştirecek. Bu yenilenmenin sonucunda, her bir müşteri için ilgili teklifler ve eşsiz bilgiler sunan, kişiye göre özelleştirilmiş rezervasyon sistemi sunulacak. Rezervasyon yapmaya hazır olduklarında fiyatlar, kullanıcı dostu bir şekilde müşterinin ihtiyaçlarına uygun olarak gösterilecek ve müşterilerin kolayca seçim yapmaları sağlanacak. İki aşamalı rezervasyon sistemi ile sürekli uçan yolcular için uçuş seçme işlemini atlayarak doğrudan rezervasyonlarını yapmaları hedefleniyor. Bunun yanında, nakit ya da puanlarla müşterilere, istedikleri takdirde kabin sınıfını yükseltmelerinde esneklik ve kolaylık sağlayan bir yükseltme özelliği de getiriliyor. Müşterilere, Classic Flight Rewards, Points Plus Pay veya nakit özelliklerini kullanarak seyahat noktalarını aramalarını ve keşfetmelerini sağlayan etkileşimli bir “Nereye Gidebilirim?” haritası da sunulacak. Online rezervasyon deneyimini geliştirmek için yapılan dijital yenilemeyi yorumlayan Amadeus Asya Pasifik, Havayolları Başkan Yardımcısı Cyril Tetaz, “Ortalama bir yolcu bir uçuşa rezervasyon yaparken 38 tane web sitesi ziyaret ediyor, bu sebeple havayolu şirketlerinin müşterileri kullanıcı dostu yöntemlerle “bakınan” yerine “rezervasyon yapan” haline getirmeleri önem taşıyor. Qantas gibi müşterilerin deneyimlerini kolaylaştırmaya yönelik çalışmalar yapan bir partnerle çalışmaya devam edeceğimiz için heyecanlıyız ve birlikte gelecek için sürekli geliştirmelerde bulunuyoruz. Bu ortaklığı daha yüksek noktalara taşımayı istiyoruz” diye konuştu. Qantas ile içerik anlaşması da uzatıldı Bu dijital yenilenme, günümüzde dünyanın önde gelen 140’tan fazla havayolu şirketinin kullandığı Amadeus Altéa Yolcu Servis Sistemi (PSS) için yapılan Amadeus’un Qantas ile ortaklığının yenilenmesini takip ediyor. Ayrıca Qantas Amadeus ile içerik anlaşmasını uzatarak, Amadeus seyahat acentelerinin küresel çapta Qantas’ın fiyat, tarife ve envanterine ulaşımına devam etmesini sağlayacak.
Küresel seyahat endüstrisi için ileri teknoloji çözümlerinin önde gelen sağlayıcısı ve işlemcilerinden Amadeus, Qantas ile iş birliği içinde müşterilere daha kişisel ve sezgisel bir dijital hizmet sağlayan havayolunun online rezervasyon süreciyle ilgili büyük dijital yenilenmeyi tamamladı.
Mart 2018’de tamamlanan, Amadeus teknoloji çözümlerini kullanan çok-evreli yenilenme, müşterilerin dijital deneyimlerini geliştirecek. Bu yenilenmenin sonucunda, her bir müşteri için ilgili teklifler ve eşsiz bilgiler sunan, kişiye göre özelleştirilmiş rezervasyon sistemi sunulacak. Rezervasyon yapmaya hazır olduklarında fiyatlar, kullanıcı dostu bir şekilde müşterinin ihtiyaçlarına uygun olarak gösterilecek ve müşterilerin kolayca seçim yapmaları sağlanacak. İki aşamalı rezervasyon sistemi ile sürekli uçan yolcular için uçuş seçme işlemini atlayarak doğrudan rezervasyonlarını yapmaları hedefleniyor. Bunun yanında, nakit ya da puanlarla müşterilere, istedikleri takdirde kabin sınıfını yükseltmelerinde esneklik ve kolaylık sağlayan bir yükseltme özelliği de getiriliyor. Müşterilere, Classic Flight Rewards, Points Plus Pay veya nakit özelliklerini kullanarak seyahat noktalarını aramalarını ve keşfetmelerini sağlayan etkileşimli bir “Nereye Gidebilirim?” haritası da sunulacak.
Online rezervasyon deneyimini geliştirmek için yapılan dijital yenilemeyi yorumlayan Amadeus Asya Pasifik, Havayolları Başkan Yardımcısı Cyril Tetaz, “Ortalama bir yolcu bir uçuşa rezervasyon yaparken 38 tane web sitesi ziyaret ediyor, bu sebeple havayolu şirketlerinin müşterileri kullanıcı dostu yöntemlerle “bakınan” yerine “rezervasyon yapan” haline getirmeleri önem taşıyor. Qantas gibi müşterilerin deneyimlerini kolaylaştırmaya yönelik çalışmalar yapan bir partnerle çalışmaya devam edeceğimiz için heyecanlıyız ve birlikte gelecek için sürekli geliştirmelerde bulunuyoruz. Bu ortaklığı daha yüksek noktalara taşımayı istiyoruz” diye konuştu.
Qantas ile içerik anlaşması da uzatıldı
Bu dijital yenilenme, günümüzde dünyanın önde gelen 140’tan fazla havayolu şirketinin kullandığı Amadeus Altéa Yolcu Servis Sistemi (PSS) için yapılan Amadeus’un Qantas ile ortaklığının yenilenmesini takip ediyor. Ayrıca Qantas Amadeus ile içerik anlaşmasını uzatarak, Amadeus seyahat acentelerinin küresel çapta Qantas’ın fiyat, tarife ve envanterine ulaşımına devam etmesini sağlayacak.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2k2XHws
via IFTTT
İstanbul Yeni Havalimanı IATA kodu ile ilgili güncel açıklama IST kodunun W18 Kış tarife döneminde açılacak olan İstanbul Yeni Havalimanına (LTFM) atanmış olması sebebiyle; ISL kodu, 31 Ekim 2018 tarihinden itibaren İstanbul Atatürk Havalimanı (LTBA) için geçerli olacaktır. IATA bilgi notu’nu aşağıda bulabilirsiniz: IATA’nın 08 Mayıs 2018 tarihinde yayınladığı lokasyon tanımlayıcı değişiklikleri: IST IATA kodu, 31 Ekim 2018 itibariyle, 00:00 UTC itibariyle İstanbul Yeni Havalimanı’na devredilecek. İstanbul Atatürk Havalimanı’na (şu anda IST), ISL IATA kodu atanacak. DHMİ Ticari yolcu taşımacılığı hariç W18 kış tarifesi slotlarını almaya başladı. http://www.iata.org/policy/slots/Documents/slot_news/2018%20April%20news/iata-spec-ind-notif-ist.pdf Türk AIC 06/18’de de belirtildiği üzere, İstanbul Atatürk Havalimanı (LTBA/ISL) Seviye 2 ve İstanbul Yeni Havalimanı (LTFM/IST) ise Seviye 3 olarak hizmet verecektir.
IST kodunun W18 Kış tarife döneminde açılacak olan İstanbul Yeni Havalimanına (LTFM) atanmış olması sebebiyle; ISL kodu, 31 Ekim 2018 tarihinden itibaren İstanbul Atatürk Havalimanı (LTBA) için geçerli olacaktır.
IATA bilgi notu’nu aşağıda bulabilirsiniz:
IATA’nın 08 Mayıs 2018 tarihinde yayınladığı lokasyon tanımlayıcı değişiklikleri:
IST IATA kodu, 31 Ekim 2018 itibariyle, 00:00 UTC itibariyle İstanbul Yeni Havalimanı’na devredilecek.
İstanbul Atatürk Havalimanı’na (şu anda IST), ISL IATA kodu atanacak.
DHMİ Ticari yolcu taşımacılığı hariç W18 kış tarifesi slotlarını almaya başladı.
http://www.iata.org/policy/slots/Documents/slot_news/2018%20April%20news/iata-spec-ind-notif-ist.pdf
Türk AIC 06/18’de de belirtildiği üzere, İstanbul Atatürk Havalimanı (LTBA/ISL) Seviye 2 ve İstanbul Yeni Havalimanı (LTFM/IST) ise Seviye 3 olarak hizmet verecektir.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2rQQq6F
via IFTTT
