8 Mayıs 2018 Salı

Emirates Skywards, Millerin Daha Esnek Yönetimiyle Skywards Üyelerine Daha Fazla Avantaj Sunuyor Emirates Skywards, Millerin Daha Esnek Yönetimiyle Skywards Üyelerine Daha Fazla Avantaj Sunuyor İnsanlar ile mekânları birbirine bağlayan Emirates Havayolu, ödüllü yolcu sadakat programı Emirates Skywards’un daha esnek mil yönetimi ile Skywards Millerini satın alma, hediye etme ve devretme bedellerini daha cazip hale getirirken yenilenen program kapsamında üyelerin süresi dolmuş milleri geri almalarına imkân sağlıyor. Emirates Skywards, üyelerine Skywards Millerini yönetmelerinde daha fazla esneklik kazandırarak, ödül uçuşlarını kullanmalarını, seyahat ve diğer ödülleri kazanmalarını daha kolay hale getirdi. Emirates’in ödüllü sadakat programının üyeleri artık, Millerini daha cazip fiyatlarla satın alabiliyor veya sevdiklerine hediye ya da transfer edebiliyor. Millerin satın alınma ve hediye etme maliyeti, her bir 1,000 Mil için 30 ABD doları olarak belirlenirken, devrindeki bedel ise her bir 1,000 Mil için 15 ABD doları olarak gerçekleşiyor,ki bu da üyelere, ödülleri daha hızlı kazanma fırsatı veriyor. Ayrıca, işlem limitleri de artırılarak, üyelere, yılda 100,000 Skywards Mili satın alma, hediye etme ve 50,000 Mili transfer etme imkânı sağlıyor. Ek olarak, program, üyelerin süresi dolmuş olan milleri geri almasına da olanak sağlıyor. Milleri son altı ay içerisinde sona ermiş olan üyeler her bir 1,000 Mili 20 ABD doları karşılığında geri alabiliyor. Emirates Skywards Kıdemli Başkan Yardımcısı Dr Nejib Ben Kheder, “Emirates Skywards programını geliştirmek ve küresel ortaklık tabanımıza daha fazla değer sağlayabilmek adına, tüm yöntemleri sürekli araştırıyoruz. Üyelerimiz, Skywards’ın sunduğu değerin nasıl en üst düzeye çıkarılabileceğini biliyorlar ve artık Skywards Millerini satın aldıklarında, hediye ettiklerinde, devrettiklerinde ya da süresi dolanları geri aldıklarında, daha büyük bir esneklikten yararlanabiliyorlar. Sürekli geliştirilen programımızla, gelecek aylarda daha da fazla özellik devreye girecek. Bu da, üyelerimizin Mil kazanmada ve geniş bir kapsamdaki uçuş, seyahat ve diğer ürünlere ulaşmada her zamankinden daha fazla fırsata sahip olmasını sağlayacak.” Üyelerine, Millerini yönetmede daha fazla esneklik kazandıracak şekilde, Skywards Millerini satın alma, hediye etme, devretme ve süreleri dolanları geri alma konusundaki işlevi daha da iyileştirmek üzere, Emirates Skywards, sadakat ticaretinin güçlendirilmesi konusunda küresel liderliğe sahip olan Points’le ortak hareket ediyor. Tüm işlemler, üye girişi yapıldığında, emirates.com adresinden gerçekleştirilebiliyor. Ücretsiz olarak sunulan Emirates Skywards üyeliği ile uçuş ödülleri ve seviye yükseltmelerinin yanı sıra, üyeler; havayolları, otelle ve yaşam tarzına yönelik alışveriş merkezlerini içeren 100’den fazla program ortağında, Skywards Milleri kazanarak kullanabiliyor. Üyeler ayrıca, dünyanın her yanında düzenlenen popüler organizasyonlardaki eşsiz ayrıcalıklara sahip olabilirken, yine dünyanın her yanında bulunan 41 Emirates Lounge’undan yararlanma imkanına da sahip oluyorlar. Diğer faydalar arasında, Lounge kullanımı, check-in ve biniş önceliği, uçakta Wi-Fi ve ileri düzey koltuk seçimi imkanları da bulunuyor. Daha fazla bilgi için, www.emirates.com/Skywardsadresini ziyaret edebilirsiniz. Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 159 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan haftada 11 uçuşu bulunuyor. Emirates’in İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı uçuşları ise haftada 5 kez olmak üzere 8 Haziran 2018’de başlıyor.

Emirates Skywards, Millerin Daha Esnek Yönetimiyle Skywards Üyelerine Daha Fazla Avantaj Sunuyor

İnsanlar ile mekânları birbirine bağlayan Emirates Havayolu, ödüllü yolcu sadakat programı Emirates Skywards’un daha esnek mil yönetimi ile Skywards Millerini satın alma, hediye etme ve devretme bedellerini daha cazip hale getirirken yenilenen program kapsamında üyelerin süresi dolmuş milleri geri almalarına imkân sağlıyor.

Emirates Skywards, üyelerine Skywards Millerini yönetmelerinde daha fazla esneklik kazandırarak, ödül uçuşlarını kullanmalarını, seyahat ve diğer ödülleri kazanmalarını daha kolay hale getirdi. Emirates’in ödüllü sadakat programının üyeleri artık, Millerini daha cazip fiyatlarla satın alabiliyor veya sevdiklerine hediye ya da transfer edebiliyor.

Millerin satın alınma ve hediye etme maliyeti, her bir 1,000 Mil için 30 ABD doları olarak belirlenirken, devrindeki bedel ise her bir 1,000 Mil için 15 ABD doları olarak gerçekleşiyor,ki bu da üyelere, ödülleri daha hızlı kazanma fırsatı veriyor. Ayrıca, işlem limitleri de artırılarak, üyelere, yılda 100,000 Skywards Mili satın alma, hediye etme ve 50,000 Mili transfer etme imkânı sağlıyor.

Ek olarak, program, üyelerin süresi dolmuş olan milleri geri almasına da olanak sağlıyor. Milleri son altı ay içerisinde sona ermiş olan üyeler her bir 1,000 Mili 20 ABD doları karşılığında geri alabiliyor.

Emirates Skywards Kıdemli Başkan Yardımcısı Dr Nejib Ben Kheder, “Emirates Skywards programını geliştirmek ve küresel ortaklık tabanımıza daha fazla değer sağlayabilmek adına, tüm yöntemleri sürekli araştırıyoruz. Üyelerimiz, Skywards’ın sunduğu değerin nasıl en üst düzeye çıkarılabileceğini biliyorlar ve artık Skywards Millerini satın aldıklarında, hediye ettiklerinde, devrettiklerinde ya da süresi dolanları geri aldıklarında, daha büyük bir esneklikten yararlanabiliyorlar. Sürekli geliştirilen programımızla, gelecek aylarda daha da fazla özellik devreye girecek. Bu da, üyelerimizin Mil kazanmada ve geniş bir kapsamdaki uçuş, seyahat ve diğer ürünlere ulaşmada her zamankinden daha fazla fırsata sahip olmasını sağlayacak.”

Üyelerine, Millerini yönetmede daha fazla esneklik kazandıracak şekilde, Skywards Millerini satın alma, hediye etme, devretme ve süreleri dolanları geri alma konusundaki işlevi daha da iyileştirmek üzere, Emirates Skywards, sadakat ticaretinin güçlendirilmesi konusunda küresel liderliğe sahip olan Points’le ortak hareket ediyor. Tüm işlemler, üye girişi yapıldığında, emirates.com adresinden gerçekleştirilebiliyor.

Ücretsiz olarak sunulan Emirates Skywards üyeliği ile uçuş ödülleri ve seviye yükseltmelerinin yanı sıra, üyeler; havayolları, otelle ve yaşam tarzına yönelik alışveriş merkezlerini içeren 100’den fazla program ortağında, Skywards Milleri kazanarak kullanabiliyor. Üyeler ayrıca, dünyanın her yanında düzenlenen popüler organizasyonlardaki eşsiz ayrıcalıklara sahip olabilirken, yine dünyanın her yanında bulunan 41 Emirates Lounge’undan yararlanma imkanına da sahip oluyorlar. Diğer faydalar arasında, Lounge kullanımı, check-in ve biniş önceliği, uçakta Wi-Fi ve ileri düzey koltuk seçimi imkanları da bulunuyor. Daha fazla bilgi için, www.emirates.com/Skywardsadresini ziyaret edebilirsiniz.

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 159 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan haftada 11 uçuşu bulunuyor. Emirates’in İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı uçuşları ise haftada 5 kez olmak üzere 8 Haziran 2018’de başlıyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2rtNxsf
via IFTTT

“2035 yılında İstanbul Havalimanları yılda 200 milyon yolcuyu ağırlayacak” Havacılık sektörüne yön verenler Özyeğin Üniversitesi’nde bir araya geldi Özyeğin Üniversitesi, 3 Mayıs’ta havacılık sektörünün geleceğini mercek altına alan İstanbul HUB Semineri’nin dördüncüsünü düzenledi. Akademisyenleri ve sektörün lider şirketlerini buluşturan etkinlikte kusursuz bir yolcu deneyimi elde etmenin yolları tartışıldı. Özyeğin Üniversitesi Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi, hava taşımacılığı sektörünün gelişimi ve İstanbul’un bir havacılık merkezi olmasına katkıda bulunan etmenlerin farklı açıdan değerlendirildiği İstanbul HUB Semineri’nin dördüncüsüne ev sahipliği yaptı. 3 Mayıs 2018’de Özyeğin Üniversitesi‘nde gerçekleştirilen seminerde hem mevcut havalimanları hem de önümüzdeki ekim ayında hizmete girecek olan Yeni İstanbul Havalimanındaki yolcu deneyimine ilişkin uygulamalar ve görüşler tartışıldı. Seminerde ayrıca Frankfurt, Dubai ve Doha gibi Avrupa’nın ve Ortadoğu’nun büyük hub’larıyla rekabet içinde olan İstanbul’un rekabetçi avantajını sürdürebilmesi için özellikle yolcu deneyiminin önemi vurgulandı. Seminere IATA Yolcu Deneyimi Müdürü Nuria Fermoso, Pegasus Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk, Litvanya Kazimiero Simonavičiaus Universitetą Havacılık Programları Bölüm Başkanı Dr. Konstantinos Kalligiannis, ISG Yönetim Kurulu Üyesi Dato’ Azmi Murad ve Çelebi Yer Hizmetleri ve Kargo Başkanı Atilla Korkmazoğlu konuşmacı olarak katıldı. İstanbul Hub Semineri, AtlasGlobal Havayolları Genel Müdür Yardımcısı Nevzat Arşan‘ın moderatörlüğünde bir panel ile sona erdi. Seminerin açılış konuşmasını yapan Özyeğin Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Esra Gençtürk,“Üniversitemizde hiç şüphesiz araştırma ve bilgi üretimi ana faaliyetimiz olarak tanımlanıyor, ama aynı zamanda uygulamaya, farklı sektörlerle iş birliğine ve sürdürülebilirliğe büyük önem veriyoruz. Dört yıldır sürekli hale getirdiğimiz HUB semineri de bu yaklaşımımızın güzel bir örneği. HUB seminerlerinin ilkinde İstanbul’un havacılık sektörü için önemini konuştuk, ikinci yılında yeni havalimanı için gerekli stratejileri tartıştık, geçtiğimiz yıl kargo ve lojistik konusuna odaklandık ve bu yıl da çok önemli olduğuna inandığım yolcu deneyimini ele alıyoruz. Hepimizin bildiği gibi, yolcu deneyimi dediğimizde bireysel bir deneyimden bahsetmiyoruz. Havaalanları günümüzde sadece kalkış ve varışın gerçekleştiği mekânlar olmaktan öte, aynı zamanda tüm bağlantılı uçuşlar için bir hub niteliği taşıyor. Bu durum, yolcu deneyiminin en üst seviyede tutulması için tüm sektöre önemli bir sorumluluk da getiriyor. Bu konuda uzman, sektörün lider isimlerini üniversitemizde ağırlamaktan ve sektördeki gelişmelere ışık tutmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi. İlki 2015 yılında düzenlenen ve İstanbul’daki hava taşımacılığının gelişiminin her yıl düzenli olarak tartışıldığı, İstanbul’un bir havacılık merkezi olmasına katkıda bulunan etmenlerin farklı açılardan değerlendirildiği İstanbul HUB Seminerlerinin bu yıl dördüncüsünü düzenlediklerini ifade ederek konuşmasına başlayan Özyeğin Üniversitesi Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Öğretim Üyesi Hatice Küçükönal ise şunları söyledi: “Geleneksel hale getirdiğimiz bu seminerle, akademisyenler ve sektör yetkililerini bir araya getirerek, güncel havacılık konularının tartışıldığı bir ortam sağlamayı amaçlıyoruz. Ülkemizde hızla büyüyen havacılık sektörünün mevcut durumu ve geleceğini mercek altına alarak sektörün gelişimine ışık tutacak yeni fikirler oluşmasına ortam yaratacağına inanıyorum.”   “Yeni İstanbul Havalimanı yolcu deneyimi için büyük fırsat” Sektörün desteklenmesi için bu gibi seminerlerin çok büyük önem taşıdığını vurgulayan IATA Yolcu Deneyimi Bölge Müdürü Nuria Fermoso, “İstanbul havalimanlarında yolcu deneyimini geliştirmeyi hedefleyen bir takım teknolojik çözümler olduğunu görüyoruz fakat yapılması gereken daha çok şey var. 2018 yılında açılması planlanan yeni havalimanının bu anlamda çok büyük bir fırsat olduğunu düşünüyoruz. Türkiye’nin yolcu potansiyeli çok yüksek ve ivmesi de her geçen yıl hızla artıyor. 2035’te İstanbul’un yılda yaklaşık 200 milyon yolcu ağırlayacağını öngörüyoruz. Buradaki kilit nokta, tüm paydaşlara ve sonuçta yolcuya fayda sağlayan verimli çözümler üretmek için yetkililer, havaalanları ve havayolları arasındaki işbirliği” dedi. Özyeğin Üniversitesi hakkında: Yaşamla iç içe, araştırmacı ve girişimci bir öğrenim merkezi olarak topluma hizmet vermek amacıyla kurulan Özyeğin Üniversitesi, katma değer yaratan, yenilikçi eğitim modeli ile öğrencilerinin yükselen mesleklerde derinlemesine bilgi sahibi, yabancı dile hâkim, iletişim ve bilgi teknolojileri kullanımında yetkin, girişimci, derslerde ve gerçek dünyada kazandığı donanım ve deneyimler ile çevresinde ve çalışacağı kurumlarda fark yaratan bireyler olarak mezun olmalarını hedefliyor. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından her yıl yayımlanan ‘Girişimci ve Yenilikçi Üniversite Endeksi’nde son altı yıldır ilk 10’da yer alan Özyeğin Üniversitesi, başarılı öğrencinin şartları ne olursa olsun iyi bir eğitime ulaşabilmesi gerektiğine inanıyor. 2017-2018 akademik yılında kayıtlı lisans öğrencilerinin yüzde 86’sı burslu öğrenim gören Üniversite, 6 fakülte ve 2 yüksekokul çatısı altında toplam 23 lisans programı; 3 enstitü bünyesinde 31 lisansüstü programıyla eğitim veriyor. Çekmeköy’de bulunan kampüsünde, toplam 280 bin metrekare alanda öğrencilerini hayata hazırlıyor.

Havacılık sektörüne yön verenler Özyeğin Üniversitesi’nde bir araya geldi

Özyeğin Üniversitesi, 3 Mayıs’ta havacılık sektörünün geleceğini mercek altına alan İstanbul HUB Semineri’nin dördüncüsünü düzenledi. Akademisyenleri ve sektörün lider şirketlerini buluşturan etkinlikte kusursuz bir yolcu deneyimi elde etmenin yolları tartışıldı.

Özyeğin Üniversitesi Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi, hava taşımacılığı sektörünün gelişimi ve İstanbul’un bir havacılık merkezi olmasına katkıda bulunan etmenlerin farklı açıdan değerlendirildiği İstanbul HUB Semineri’nin dördüncüsüne ev sahipliği yaptı. 3 Mayıs 2018’de Özyeğin Üniversitesi‘nde gerçekleştirilen seminerde hem mevcut havalimanları hem de önümüzdeki ekim ayında hizmete girecek olan Yeni İstanbul Havalimanındaki yolcu deneyimine ilişkin uygulamalar ve görüşler tartışıldı.

Seminerde ayrıca Frankfurt, Dubai ve Doha gibi Avrupa’nın ve Ortadoğu’nun büyük hub’larıyla rekabet içinde olan İstanbul’un rekabetçi avantajını sürdürebilmesi için özellikle yolcu deneyiminin önemi vurgulandı.

Seminere IATA Yolcu Deneyimi Müdürü Nuria Fermoso, Pegasus Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk, Litvanya Kazimiero Simonavičiaus Universitetą Havacılık Programları Bölüm Başkanı Dr. Konstantinos Kalligiannis, ISG Yönetim Kurulu Üyesi Dato’ Azmi Murad ve Çelebi Yer Hizmetleri ve Kargo Başkanı Atilla Korkmazoğlu konuşmacı olarak katıldı. İstanbul Hub Semineri, AtlasGlobal Havayolları Genel Müdür Yardımcısı Nevzat Arşan‘ın moderatörlüğünde bir panel ile sona erdi.

Seminerin açılış konuşmasını yapan Özyeğin Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Esra Gençtürk,“Üniversitemizde hiç şüphesiz araştırma ve bilgi üretimi ana faaliyetimiz olarak tanımlanıyor, ama aynı zamanda uygulamaya, farklı sektörlerle iş birliğine ve sürdürülebilirliğe büyük önem veriyoruz. Dört yıldır sürekli hale getirdiğimiz HUB semineri de bu yaklaşımımızın güzel bir örneği. HUB seminerlerinin ilkinde İstanbul’un havacılık sektörü için önemini konuştuk, ikinci yılında yeni havalimanı için gerekli stratejileri tartıştık, geçtiğimiz yıl kargo ve lojistik konusuna odaklandık ve bu yıl da çok önemli olduğuna inandığım yolcu deneyimini ele alıyoruz. Hepimizin bildiği gibi, yolcu deneyimi dediğimizde bireysel bir deneyimden bahsetmiyoruz. Havaalanları günümüzde sadece kalkış ve varışın gerçekleştiği mekânlar olmaktan öte, aynı zamanda tüm bağlantılı uçuşlar için bir hub niteliği taşıyor. Bu durum, yolcu deneyiminin en üst seviyede tutulması için tüm sektöre önemli bir sorumluluk da getiriyor. Bu konuda uzman, sektörün lider isimlerini üniversitemizde ağırlamaktan ve sektördeki gelişmelere ışık tutmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.

İlki 2015 yılında düzenlenen ve İstanbul’daki hava taşımacılığının gelişiminin her yıl düzenli olarak tartışıldığı, İstanbul’un bir havacılık merkezi olmasına katkıda bulunan etmenlerin farklı açılardan değerlendirildiği İstanbul HUB Seminerlerinin bu yıl dördüncüsünü düzenlediklerini ifade ederek konuşmasına başlayan Özyeğin Üniversitesi Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Öğretim Üyesi Hatice Küçükönal ise şunları söyledi: “Geleneksel hale getirdiğimiz bu seminerle, akademisyenler ve sektör yetkililerini bir araya getirerek, güncel havacılık konularının tartışıldığı bir ortam sağlamayı amaçlıyoruz. Ülkemizde hızla büyüyen havacılık sektörünün mevcut durumu ve geleceğini mercek altına alarak sektörün gelişimine ışık tutacak yeni fikirler oluşmasına ortam yaratacağına inanıyorum.”  

“Yeni İstanbul Havalimanı yolcu deneyimi için büyük fırsat”
Sektörün desteklenmesi için bu gibi seminerlerin çok büyük önem taşıdığını vurgulayan IATA Yolcu Deneyimi Bölge Müdürü Nuria Fermoso, “İstanbul havalimanlarında yolcu deneyimini geliştirmeyi hedefleyen bir takım teknolojik çözümler olduğunu görüyoruz fakat yapılması gereken daha çok şey var. 2018 yılında açılması planlanan yeni havalimanının bu anlamda çok büyük bir fırsat olduğunu düşünüyoruz. Türkiye’nin yolcu potansiyeli çok yüksek ve ivmesi de her geçen yıl hızla artıyor. 2035’te İstanbul’un yılda yaklaşık 200 milyon yolcu ağırlayacağını öngörüyoruz. Buradaki kilit nokta, tüm paydaşlara ve sonuçta yolcuya fayda sağlayan verimli çözümler üretmek için yetkililer, havaalanları ve havayolları arasındaki işbirliği” dedi.

Özyeğin Üniversitesi hakkında:

Yaşamla iç içe, araştırmacı ve girişimci bir öğrenim merkezi olarak topluma hizmet vermek amacıyla kurulan Özyeğin Üniversitesi, katma değer yaratan, yenilikçi eğitim modeli ile öğrencilerinin yükselen mesleklerde derinlemesine bilgi sahibi, yabancı dile hâkim, iletişim ve bilgi teknolojileri kullanımında yetkin, girişimci, derslerde ve gerçek dünyada kazandığı donanım ve deneyimler ile çevresinde ve çalışacağı kurumlarda fark yaratan bireyler olarak mezun olmalarını hedefliyor. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından her yıl yayımlanan ‘Girişimci ve Yenilikçi Üniversite Endeksi’nde son altı yıldır ilk 10’da yer alan Özyeğin Üniversitesi, başarılı öğrencinin şartları ne olursa olsun iyi bir eğitime ulaşabilmesi gerektiğine inanıyor. 2017-2018 akademik yılında kayıtlı lisans öğrencilerinin yüzde 86’sı burslu öğrenim gören Üniversite, 6 fakülte ve 2 yüksekokul çatısı altında toplam 23 lisans programı; 3 enstitü bünyesinde 31 lisansüstü programıyla eğitim veriyor. Çekmeköy’de bulunan kampüsünde, toplam 280 bin metrekare alanda öğrencilerini hayata hazırlıyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2rtz4wr
via IFTTT

“2035 yılında İstanbul Havalimanları yılda 200 milyon yolcuyu ağırlayacak”


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2rtz4wr

CORENDON AIRLINES’TAN RUSYA ATAĞI Corendon Airlines, Rusya’nın önde gelen turizm acentelerinden Raduga Travel ile bir işbirliğine imza attı. İşbirliği kapsamında Antalya’ya gelen 600 Raduga Travel çalışanı gala yemeğinde buluştu. Corendon Airlines, gecede önümüzdeki sezonda Rusya’dan uçtuğu şehir sayısının artacağının sinyalini verdi. 23 Nisan’da uçuş ağına Rusya’nın Ekaterinburg şehrinden sonra Rostov, Mineralnye Vody ve Krasnodar şehirlerini de ekleyerek genişleten Corendon Airlines, Rusya’nın önde gelen turizm acentelerinden Raduga Travel ile bir işbirliğine imza attı. İşbirliği kapsamında Raduga Travel, 600 çalışanıyla Antalya’da bir Gala yemeği düzenledi. Etkinlikte konuşma yapan Corendon Airlines ve Raduga Travel yetkilileri, Corendon Airlines’ın Rusya’daki uçuş noktalarının yeni havalimanlarıyla birlikte artarak devam edeceğini belirtti. Rusya’nın Türk turizmi için büyük önem teşkil eden ülkelerden biri olduğunu belirten Corendon Satış ve Pazarlama Uzmanı Umut Okutan; “Rusya’ya ilk kez 2016 yılında Ekaterinburg meydanından uçmaya başlamıştık. Bu yıl hedeflerimiz arasında Rusya’daki güçlü tur operatörleri ile işbirliğine giderek pazar payımızı ve uçuş noktamızı artırmak vardı. Raduga Travel işbirliğimiz ile bu hedefimizi gerçekleştirmeye bir adım daha yaklaşıyoruz. Bu işbirliğinin hem Raduga Travel hem de bizim için hayırlı olacağına inanıyorum. Ancak en önemlisi, artan uçuş noktaları ve sefer sayıları ülkemizin turizmine katkı sağlayacaktır.” diye konuştu. Corendon Airlines, 2016 yılında başlayan Rusya operasyonlarını Raduga Travel işbirliği ile genişletmeyi ve Rusya pazarındaki konumunu güçlendirmeyi hedefliyor. Corendon Airlines Rusya’da Rostov, Mineralnye Vody, Krasnodar ve Ekaterinburg olmak üzere 4 şehirden Antalya’ya haftada 16 sefer uçuş düzenlerken Boeing 737-800 tipi uçaklarla yapılacak uçuşlar ile bu pazara 65 bin koltuk sunuyor. Corendon Airlines’ın Rusya’dan uçuş programı ise şöyle: 23 Nisan 2018 – 08 Ekim 2018 tarihleri arasında: Antalya-Rostov-Antalya Pazartesi- Çarşamba – Cuma Antalya-Krasnodar-Antalya Salı – Perşembe – Pazar Antalya-Mineralnyye Vody-Antalya Salı – Perşembe – Pazar Antalya – Ekaterinburg – Antalya Pazartesi – Salı – Çarşamba – Perşembe – Cuma- Cumartesi – Pazar

Corendon Airlines, Rusya’nın önde gelen turizm acentelerinden Raduga Travel ile bir işbirliğine imza attı. İşbirliği kapsamında Antalya’ya gelen 600 Raduga Travel çalışanı gala yemeğinde buluştu. Corendon Airlines, gecede önümüzdeki sezonda Rusya’dan uçtuğu şehir sayısının artacağının sinyalini verdi.

23 Nisan’da uçuş ağına Rusya’nın Ekaterinburg şehrinden sonra Rostov, Mineralnye Vody ve Krasnodar şehirlerini de ekleyerek genişleten Corendon Airlines, Rusya’nın önde gelen turizm acentelerinden Raduga Travel ile bir işbirliğine imza attı. İşbirliği kapsamında Raduga Travel, 600 çalışanıyla Antalya’da bir Gala yemeği düzenledi. Etkinlikte konuşma yapan Corendon Airlines ve Raduga Travel yetkilileri, Corendon Airlines’ın Rusya’daki uçuş noktalarının yeni havalimanlarıyla birlikte artarak devam edeceğini belirtti.

Rusya’nın Türk turizmi için büyük önem teşkil eden ülkelerden biri olduğunu belirten Corendon Satış ve Pazarlama Uzmanı Umut Okutan;

“Rusya’ya ilk kez 2016 yılında Ekaterinburg meydanından uçmaya başlamıştık. Bu yıl hedeflerimiz arasında Rusya’daki güçlü tur operatörleri ile işbirliğine giderek pazar payımızı ve uçuş noktamızı artırmak vardı. Raduga Travel işbirliğimiz ile bu hedefimizi gerçekleştirmeye bir adım daha yaklaşıyoruz. Bu işbirliğinin hem Raduga Travel hem de bizim için hayırlı olacağına inanıyorum. Ancak en önemlisi, artan uçuş noktaları ve sefer sayıları ülkemizin turizmine katkı sağlayacaktır.” diye konuştu.

Corendon Airlines, 2016 yılında başlayan Rusya operasyonlarını Raduga Travel işbirliği ile genişletmeyi ve Rusya pazarındaki konumunu güçlendirmeyi hedefliyor. Corendon Airlines Rusya’da Rostov, Mineralnye Vody, Krasnodar ve Ekaterinburg olmak üzere 4 şehirden Antalya’ya haftada 16 sefer uçuş düzenlerken Boeing 737-800 tipi uçaklarla yapılacak uçuşlar ile bu pazara 65 bin koltuk sunuyor.

Corendon Airlines’ın Rusya’dan uçuş programı ise şöyle:

23 Nisan 2018 – 08 Ekim 2018 tarihleri arasında:

Antalya-Rostov-Antalya

Pazartesi- Çarşamba – Cuma

Antalya-Krasnodar-Antalya

Salı – Perşembe – Pazar

Antalya-Mineralnyye Vody-Antalya

Salı – Perşembe – Pazar

Antalya – Ekaterinburg – Antalya

Pazartesi – Salı – Çarşamba – Perşembe – Cuma- Cumartesi – Pazar



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2K5td8m
via IFTTT

CORENDON AIRLINES’TAN RUSYA ATAĞI


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2K5td8m

Üç nesil bir arada gülümseyin!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2rrcoxy

Üç nesil bir arada gülümseyin! Üç nesil bir arada gülüşünüzü yeniden tasarlatın Annenize ve anneannenize yeni bir gülüş hediye edin Son yılların yeni trendi, anne-anneanneler gibi ebeveynlere estetik hediye etmek. Anneler Günü’ne sayılı günler kala siz de annenize ve anneanne/babaannenize sadece yarım saat süren ‘Hollywood Gülüşü’ hediye edebilirsiniz Diş Hekimi Pertev Kökdemir, “Son yıllarda teknolojide meydana gelen gelişmeler diş hekimliğinde yeni bir trend yarattı. Adını sıkça duymaya başladığımız ‘gülüş tasarımı’ kavramı ortaya çıktı. Hollywood gülüşü ise, günümüzde diş kliniklerinde en sık yapılan uygulamaların başında geliyor. Anneler günü öncesinde de özellikle genç kızlar, anne ve anneanne/babaanneleri ile birlikte gelerek onlara gülüş tasarımı hediye ediyor. KALICI BİR HEDİYE VERMEK İSTİYORLAR Diş Hekimi Pertev Kökdemir; “Gelişen teknolojiler sayesinde dişlerdeki sorunlar artık daha kolay çözüme ulaşıyor. Üstelik mükemmel bir gülüşe sahip olmak için kusursuz dişlere, dudaklara ve dişetine doğuştan sahip olmak gerekli değil. Diş hekiminiz tarafından yapılacak iyi bir analiz sonucunda çevrenizdekileri kıskandıracak kadar güzel ‘Hollywood Gülüşü’ne sahip olabilirsiniz. Annelerine unutulmaz ve kalıcı bir hediye vermek isteyen gençler de bu yüzden anneleri, anneanne/babaanneleri ile birlikte kapımızı çalıyor ” diyor. Diş Hekimi Pertev Kökdemir, bu analizleri ve kişilerin ağız-diş yapısına göre uygulanabilecek işlemleri anlattı: FASİYAL ANALİZ: Hastanın yüz özellikleri belirlenir. Bu özelliklere göre ağız içerisinde yapılacaklar planlanır. Yüz karakteristiğine göre diş yapısı saptanır ve gerekiyorsa diğer tıbbi branşları da içine alacak şekilde yüzün diğer alanlarında yapılacak işlemler de planlamaya dahil edilir. GÜLERKEN DİŞ ETLERİNİZ GÖRÜNÜYORSA… DİŞ BOYU UZATILMASI: Son yıllarda gülüş tasarımı sağlamak amaçlı erbiyum lazerler sıklıkla kullanılmaya başlandı. Bu tekniği daha çok güldüğü zaman diş etleri aşırı dışarı çıkan kişilerde kullanıyoruz. DİŞLERİNİ SIKANLAR İÇİN UYGUN DEĞİL LAMİNA PORSELENLER: Porselen laminalar ince ve yarı geçirgen bir porselen tabakası olmasına rağmen özel bir yöntemle güçlü yapıştırıcı sistemler kullanılarak diş yüzeyine yapıştırdıklarından dişten ayrılmaları mümkün olmaz. Ancak teşhisin doğru konması ve doğru dişe, doğru bölgeye ve doğru hasta tipine uygulanması bu porselen yaprakcıkların ömürlerini uzatır. İleri derecede diş sıkma alışkanlığı olan hastalarda ve büyük dolgusu olan dişlerde uygulanması uygun değildir. BOŞLUKLAR GİDERİLİYOR ZİRKONYUM PORSELENLER: Günümüzde metal desteksiz full porselen kuron köprüler ile hiç metal kullanmadan ağız içi boşlukların giderilmesini sağlanabiliyor. Zirkonyum porselende, köprü dişlerde metal alt yapılı porselen yerine kullanılır. Metalsiz köprü ya da metal desteksiz köprüler diye de adlandırılan ‘Full Porselen’ köprünün en büyük avantajı, ulaştığı çok yüksek dayanıklılıkla, arka bölgedeki köprülerde tam estetik bir görünüm sağlamasıdır. Meeting with the close family is very important for them