7 Mayıs 2018 Pazartesi

Acil Evrak Gönderimi


via Uçak Kargo | Hava Kargo | Kargo Taşımacılığı | Hava Kargo Türkiye https://ift.tt/2I28S37

Yeşil Sahaların Coşkusu Sosyal Medyaya Yansıdı! Adba International, The Brand Age Dergisi için Türk futbolunun zirvesinde yer alan 3 lider kulüp olan Beşiktaş, Galatasaray ve Fenerbahçe’nin sosyal medya analizini yaptı. Sosyal medya, yüz yüze söylenilmeye çekinilen birçok konunun çok daha rahat bir şekilde ifade edilebilmesi açısından uygun bir ortam yaratıyor. Söz konusu coşkunun ve hararetin arttığı futbol olduğunda taraftarlar yorumlarını sosyal medyada dile getiriyor. Sosyal CRM ve sosyal veri analizi şirketi Adba International, The Brand Age Dergisi için 1 Eylül 2017 – 1 Nisan 2018 aralığını baz alarak hazırladığı raporda Türk futbolunun 3 lider kulübü Beşiktaş, Galatasaray ve Fenerbahçe’nin sosyal medya performansını değerlendirdi. Kulüplerin, futbolcuların, teknik direktörlerin, kulüp başkanların ve stadyumların analizi sosyal medyaya nasıl yansıyor? En çok konuşulan kulüp: Fenerbahçe Üç büyük kulübün taraftar konuşmaları, haberleri, forum yazıları ve diğer tüm mecralardaki toplam konuşulma sayısı 49,092,628 olarak tespit edildi. Olumlu-olumsuz tüm yorumların değerlendirildiği analize göre Fenerbahçe, 18 milyon ile sosyal medyada en çok konuşulan kulüp oldu. Sarı lacivertlilerin ardından 16 milyonluk konuşulma oranıyla Galatasaray geliyor. Sarı kırmızılıları ise 15 milyon orana sahip Beşiktaş az bir farkla takip ediyor. Fenerbahçe: 18.134.441 Galatasaray: 16.776.556 Beşiktaş: 15.474.928 Negatif yorum şampiyonu Fenerbahçe, pozitif yorum şampiyonu Beşiktaş Kulüpler hakkında yapılan tüm konuşmalar olumlu-olumsuz şekilde analiz edildiğinde en çok negatif konuşulan kulübün %25 ile Fenerbahçe olduğu görülüyor. Olumlu konuşulma oranlarında ise Beşiktaş %30’luk bir oran ile rakiplerine fark atıyor. Fenerbahçe: %20 olumlu, %25 olumsuz, %55 nötr Galatasaray: %25 olumlu, %23 olumsuz, %52 nötr Beşiktaş: %30 olumlu, %22 olumsuz, %48 nötr Sosyal medyanın tribünü: Twitter! Takımlar, oyuncular, stadyumlar ve teknik adamların hepsinin yer aldığı araştırma sonuçlarına göre taraftarlar futbol yorumlarının %70’ini Twitter’dan yapıyor. Futbolseverler bir diğer popüler platform olan Instagram’ı ise maç videoları, futbolcuların fotoğrafları ve kulüplere ait mağazaların paylaşımları için kullanıyor. Fenerbahçe: %68 Twitter, %27 Instagram, %5 diğer Beşiktaş: %74 Twitter, %21 Instagram, %5 diğer Galatasaray: %67 Twitter, %27 Instagram, %6 diğer Beşiktaş taraftarı sosyal medya platformlarını fethediyor Twitter ve Instagram dışındaki Youtube, Facebook, Ekşisözlük gibi sosyal medya platformlarında kulüplerin bahsedilme oranlarına baktığımızda Beşiktaş’ın açık ara lider konumda olduğunu görüyoruz. Beşiktaş  Youtube: 207.363 Facebook: 188.730 Ekşisözlük: 124.558 Donanımhaber: 87.335 Tumblr: 41.623 Sanalbasın: 18.352 Maçkolik: 15.052 Galatasaray Youtube: 150.024 Facebook: 144.548 Ekşisözlük: 83.931 Donanımhaber: 62.454 Tumblr: 40.072 Sanalbasın: 36.803 Maçkolik: 15.230 Fenerbahçe Youtube: 133.452 Facebook: 91.569 Ekşisözlük: 66.409 Donanımhaber: 62.285 Tumblr: 24.230 Sanalbasın: 16.398 Maçkolik: 15.287 En çok konuşulan oyuncu: Bafetimbi Gomis Taraftarların sosyal medya konuşmalarının ‘’futbolcular’’ nezdindeki içeriğine bakıldığında Galatasaray’ın sempatik oyuncusu Gomis 1,623,890 adet içerikle en çok konuşulan futbolcu oluyor ve genellikle ‘gol’ kelimesi ile birlikte anılıyor. İkincilik bayrağını 1,094,290 ile Beşiktaşlı matador oyuncu Alvaro Negredo taşırken; takım arkadaşı Quaresma 835,619 ve sarı kırmızılı Feghouli 694,399 ile onları takip ediyor. Galatarasay Bafetimbi Gomis: 1.623.890 Sofiane Feghouli: 694.399 Fernando Muslera: 539.618 Selçuk İnan: 190.303 Beşiktaş Alvaro Negredo: 1.094.290 Ricardo Quaresma: 835.619 Caner Erkin: 310.536 Atiba Hutchinson: 171.960 Fenerbahçe Mathieu Valbuena: 539.424 Volkan Demirel: 338.427 Vincent Janssen: 215.209 Ozan Tufan: 57.215 Negatif yorum lideri Selçuk İnan, pozitif yorum lideri Ozan Tufan Oyuncular hakkında konuşulan içeriklerin olumlu-olumsuz analizi incelendiğinde hakkında en çok negatif konuşulan futbolcunun Galatasaraylı Selçuk İnan olduğu tespit ediliyor. En çok olumlu yoruma sahip Ozan Tufan’ın verileri detaylı incelendiğinde, kendisi hakkında yapılan mizahi ve eğlenceli paylaşımlar, Tufan’ın hakkındaki olumlu bahsedilme oranını önemli ölçüde artırıyor. Futbolun kitlesel etki gücüne sahip olması, futbolcuların da popüler olmasını sağlıyor. Oyuncuların maç esnasındaki performansları, tutum ve davranışları, hatta aileleri gibi birçok konu taraftarların dikkatini çekiyor. Oyuncuların özel hayatlarındaki gelişmeler ve siyasi görüşleri gibi konular onların itibarını etkileyerek hakkında olumsuz yorumlar yapılmasına neden olabiliyor. Galatarasay Bafetimbi Gomis: %26 olumlu, %27 olumsuz, %47 nötr Sofiane Feghouli: %26 olumlu, %32 olumsuz, %42 nötr Fernando Muslera: %30 olumlu, %25 olumsuz, %45 nötr Selçuk İnan: %15 olumlu, %47 olumsuz, %33 nötr Beşiktaş Alvaro Negredo: %20 olumlu, %35 olumsuz, %45 nötr Ricardo Quaresma: %22 olumlu, %28 olumsuz, %50 nötr Caner Erkin: %16 olumlu, %33 olumsuz, %51 nötr Ryan Babel: %28 olumlu, %17 olumsuz, %55 nötr Fenerbahçe Mathieu Valbuena: %18 olumlu, %42 olumsuz, %40 nötr Volkan Demirel: %18 olumlu, %30 olumsuz, %52 nötr Vincent Janssen: %19 olumlu, %25 olumsuz, %44 nötr Ozan Tufan: %40 olumlu, %21 olumsuz, %39 nötr En çok konuşulan başkan Fikret Orman, en çok konuşulan teknik direktör Fatih Terim Analiz sonucuna göre taraftarların hakkında en çok konuştuğu kulüp başkanının Fikret Orman olduğu görülüyor. Galatasaray’ın eski Kulüp Başkanı Dursun Özbek ve yeni Başkan Mustafa Cengiz’in toplam konuşulma oranı bile Orman’ı geçemiyor. Teknik direktörler kıyaslandığında ise sarı kırmızılıların efsaneleşen hocası Fatih Terim açık ara farkla en çok konuşulan isim olarak öne çıkıyor. Kulüp Başkanları Fikret Orman: 329.533 Aziz Yıldırım: 245.173 Dursun Özbek-Mustafa Cengiz: 220.277 Teknik Direktörler Fatih Terim: 1.043.767 Aykut Kocaman: 430.932 Şenol Güneş: 401.094 En sevilen başkan Fikret Orman, en sevilen teknik direktör Şenol Güneş Kulüp başkanları ve futbol takımlarının teknik direktörlerine ait yorumlar analiz edildiğinde; Fikret Orman en çok olumlu bahsedilme oranına sahip olarak Aziz Yıldırım ve Dursun Özbek’i geride bırakıyor. Teknik direktörlere ait sosyal medya yorumları incelendiğindeyse siyah beyazlıların hocası Şenol Güneş, hakkında en çok olumlu konuşulan isim olarak öne çıkıyor. Sarı kırmızılıların eski başkanı Dursun Özbek dikkat çekici bir oranla en çok eleştirilen isim, sarı lacivertlilerin teknik direktörü Aykut Kocaman ise teknik direktörler arasında eleştiri oklarının en çok yöneltildiği hoca olduğu görülüyor. Kulüp Başkanları Fikret Orman: %14 olumlu, %33 olumsuz, %53 nötr Aziz Yıldırım: %12 olumlu, %54 olumsuz, %34 nötr Dursun Özbek: %7 olumlu, %58 olumsuz, %33 nötr Teknik Direktörler Şenol Güneş: %21 olumlu, %24 olumsuz, %55 nötr Fatih Terim: %16 olumlu, %24 olumsuz, %60 nötr Aykut Kocaman: %10 olumlu, %49 olumsuz, %41 nötr Vodafone Park rakip stadyumları solluyor Kulüpler, futbolcular ve teknik isimlerin yanı sıra taraftarların yuvası statlar da oldukça popüler. Stadyumların popülaritesine bakıldığında, Vodafone Park’ın 721.832’lik oran ile rakip kulüplerinin yuvalarını açık ara farkla geride bıraktığı gözlemleniyor. Üç büyük kulübe isim sponsorluğu yapan Vodafone, Türk Telekom ve Ülker markaları arasında Vodafone’un yatırımının ve sponsorluk stratejisinin oldukça doğru bir hamle olduğu tespit ediliyor. Vodafone Park: 721.832 Türk Telekom Arena: 182.300 Şükrü Saraçoğlu: 139.309 En sevilen Stat Vodafone Park, En çok eleştirilen stat Türk Telekom Arena Oyuncular, teknik adamlar, takımlar hakkında yapılan konuşmalar kadar, stadyumlar hakkında yapılan yorumlar da kulüp hakkındaki genel konuşulma oranını etkiliyor. Taraftarlar yuvaları olan stadyumların dış cephesinden, iç düzenine, görüş açısından, hijyenine ve ulaşımına kadar birçok konu hakkında konuşuyor. Yapılan konuşmaların içeriğine bakıldığında, en fazla negatif yorum sarı kırmızılıların evi Türk Telekom Stadyumu’na ait. En fazla pozitif konuşulma ise kara kartalların evi Vodafone Park’a ait. Vodafone Park: %35 olumlu, %8 olumsuz, %57 nötr Türk Telekom Arena: %30 olumlu, %14 olumsuz, %56 nötr Şükrü Saraçoğlu: %27 olumlu, %9 olumsuz, %64 nötr   -Analizlerde yer alan ”nötr” oranlar, olumlu-olumsuz bir yargı belirtmeyen yorum, haber ve PR içeriklerdir. -Analiz kapsamında 1 Eylül 2017 – 1 Nisan 2018 aralığındaki dönem baz alınmıştır. Reklamcılık, Pazarlama ve Marka Yönetimi konularında güncel ve trend içerikleri okuyucularıyla buluşturan The Brand Age, Mayıs sayısında yer alan birbirinden keyifli röportajlar ve haber konuları ile raflarda. Aynı zamanda tüm içeriklere Turkcell Dergilik ve Türk Telekom e-dergi’den de ücretsiz ulaşabilirsiniz. Friends using mobile phone and betting during a football or soccer match.With a tv background and an image of a soccer match soccer football kick off in the stadium

Yeşil Sahaların Coşkusu Sosyal Medyaya Yansıdı!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2I21vbN

Air France Türbülansa Girdi Büyük Bir Havayolu olan Air France kaos yaşıyor. İşte Air France-KLM’deki Kargaşa havayolunun sonunu getirebilir. Air France-KLM Group, Avrupa’nın en büyük havayollarından bir tanesi. Havayolu sanki grev türbülansına girdi. CEO’nun Jean-Marc Janaillac’ın istifası ile derinleşen işçi – işveren anlaşmazlığı Paris’te işlem gören havayolu hissesini de dibe vurdu. Bugün açılışta %13 değer kaybı ile güne başlayan hisseleri bu yıl yüzde 40 oranında değer kaybetti ve borsada işlem gören havayolları arasında çok kötü bir  performansa sahip oldu. Fransa Ekonomi Bakanı Bruno Le Maire, katıldığı programda  Air France’ın içinde bulunduğu durumdan dolayı hükümetin maddi bir desteğinin olamayacağını , gerekli adımlar atılmadığı taktirde yok olma riskiyle karşı karşıya olduğunu açıkladı.

Büyük Bir Havayolu olan Air France kaos yaşıyor. İşte Air France-KLM’deki Kargaşa havayolunun sonunu getirebilir.

Air France-KLM Group, Avrupa’nın en büyük havayollarından bir tanesi. Havayolu sanki grev türbülansına girdi. CEO’nun Jean-Marc Janaillac’ın istifası ile derinleşen işçi – işveren anlaşmazlığı Paris’te işlem gören havayolu hissesini de dibe vurdu.

Bugün açılışta %13 değer kaybı ile güne başlayan hisseleri bu yıl yüzde 40 oranında değer kaybetti ve borsada işlem gören havayolları arasında çok kötü bir  performansa sahip oldu.

Fransa Ekonomi Bakanı Bruno Le Maire, katıldığı programda  Air France’ın içinde bulunduğu durumdan dolayı hükümetin maddi bir desteğinin olamayacağını , gerekli adımlar atılmadığı taktirde yok olma riskiyle karşı karşıya olduğunu açıkladı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2KIWl6u
via IFTTT

Air France Türbülansa Girdi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2KIWl6u

Turkish Cargo’dan Belçika’nın başkenti Brüksel’e kargo seferi Global hava kargo taşıyıcıları arasında en hızlı büyüyen hava kargo markası olan Turkish Cargo, her geçen gün uçuş ağını güçlendiriyor. Turkish Cargo, Liege’den sonra Belçika’nın başkenti olan Brüksel’i de direkt kargo uçuşu gerçekleştirdiği destinasyonlar arasına ekledi. Turkish Cargo, kargo uçakları ile 85 destinasyona sefer düzenliyor. Yeni kargo destinasyonunun açılışı, Brüksel’de faaliyet gösteren tüm acentelerin katıldığı gösterişli bir etkinlikle kutlandı. İlk etapta haftada bir frekans olarak cumartesi (D6) günleri icra edilecek olan seferler, A310F kargo uçağıyla yapılacak. Tarife bilgileri; İst-Bru / Bru-İst Flt No Sector Data Time Arr Time Day A/C Type TK6337 IST-BRU 14:35 17:55 6 A310F TK6338 BRU-IST 19:55 23:05 6 Avrupa Birliği ve Avrupa Başkenti olarak da adlandırılan Belçika, makina kimya ürünleri, madencilik ve otomobil aksam üretimi ve önemli bir çikolota üreticisi konumunda yer alıyor. Turkish Cargo, IST-BRU-IST kargo seferlerinde hızlı sevk edilmesi gereken ilaç ve express ürünler (TKPlus) için ilave hizmet vermeyi amaçlıyor. Turkish Cargo, 2018’de yeni hatlar açarak uçuş ağını genişletmeye devam etti. Taipei (Tayvan), Miami (ABD), Toronto (Kanada), Zaragoza (İspanya), Houston (ABD), Bogota (Kolombiya), Liege (Belçika), Muscat (Umman), Mexico City (Meksika) ve Brüksel’i (Belçika) destinasyonlarını kargo uçuş ağına ekledi. Bu yıl içerisinde; Quito (Ekvador), Karaganda (Kazakistan), Tokyo (Japonya), Navoi (Özbekistan), Abu Dhabi (BAE), Addis Ababa (Etiyopya) ve Mısrata (Libya) destinasyonlarının kargo uçuş ağına eklenmesi planlanıyor. 121 ülke ve 300’den fazla noktadan oluşan geniş uçuş ağıyla dünyayı kapsayan Turkish Cargo; altyapısı, operasyonel kabiliyetleri, filosu ve yüksek standartlara sahip personeliyle sürdürülebilir bir büyüme sağlayarak hava kargo taşımacılığında tercih sebebi olmaya devam ediyor. Kaynak:https://ift.tt/1D2zkm6

Global hava kargo taşıyıcıları arasında en hızlı büyüyen hava kargo markası olan Turkish Cargo, her geçen gün uçuş ağını güçlendiriyor. Turkish Cargo, Liege’den sonra Belçika’nın başkenti olan Brüksel’i de direkt kargo uçuşu gerçekleştirdiği destinasyonlar arasına ekledi. Turkish Cargo, kargo uçakları ile 85 destinasyona sefer düzenliyor.

Yeni kargo destinasyonunun açılışı, Brüksel’de faaliyet gösteren tüm acentelerin katıldığı gösterişli bir etkinlikle kutlandı.

İlk etapta haftada bir frekans olarak cumartesi (D6) günleri icra edilecek olan seferler, A310F kargo uçağıyla yapılacak.

Tarife bilgileri; İst-Bru / Bru-İst

Flt No Sector Data Time Arr Time Day A/C Type
TK6337 IST-BRU 14:35 17:55 6 A310F
TK6338 BRU-IST 19:55 23:05 6

Avrupa Birliği ve Avrupa Başkenti olarak da adlandırılan Belçika, makina kimya ürünleri, madencilik ve otomobil aksam üretimi ve önemli bir çikolota üreticisi konumunda yer alıyor. Turkish Cargo, IST-BRU-IST kargo seferlerinde hızlı sevk edilmesi gereken ilaç ve express ürünler (TKPlus) için ilave hizmet vermeyi amaçlıyor.

Turkish Cargo, 2018’de yeni hatlar açarak uçuş ağını genişletmeye devam etti. Taipei (Tayvan), Miami (ABD), Toronto (Kanada), Zaragoza (İspanya), Houston (ABD), Bogota (Kolombiya), Liege (Belçika), Muscat (Umman), Mexico City (Meksika) ve Brüksel’i (Belçika) destinasyonlarını kargo uçuş ağına ekledi. Bu yıl içerisinde; Quito (Ekvador), Karaganda (Kazakistan), Tokyo (Japonya), Navoi (Özbekistan), Abu Dhabi (BAE), Addis Ababa (Etiyopya) ve Mısrata (Libya) destinasyonlarının kargo uçuş ağına eklenmesi planlanıyor.

121 ülke ve 300’den fazla noktadan oluşan geniş uçuş ağıyla dünyayı kapsayan Turkish Cargo; altyapısı, operasyonel kabiliyetleri, filosu ve yüksek standartlara sahip personeliyle sürdürülebilir bir büyüme sağlayarak hava kargo taşımacılığında tercih sebebi olmaya devam ediyor.

Kaynak:https://ift.tt/1D2zkm6



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2KGGR2w
via IFTTT

Turkish Cargo, Avrupa pazarında büyümeye devam ediyor Dünyanın itibar gören hava kargo taşıyıcıları listesinde 5 basamak yükselerek 7. sıraya yerleşen Turkish Cargo, küresel hava kargo taşımacılığı veri hizmeti sağlayıcısı World Air Cargo Data’nın Şubat 2018 verilerine göre Avrupa pazarında önemli bir büyüme gerçekleştirdi. Açıklanan verilere göre Turkish Cargo; *Romanya’da pazarın yarısından fazla pay alarak 1. Sırada, *İsrail’de yer alan yabancı hava kargo markaları arasında 1. Sırada, *Avusturya’da ve Doğu Avrupa ülkelerinin tamamında 2. Sırada, *Finlandiya’da 3. sırada ve Polonya’da 4. sırada bulunuyor. Turkish Cargo; altyapısı, uçuş ağına eklediği yeni destinasyonlar ve filo kapasitesiyle dünyanın en hızlı gelişen ve büyüyen hava kargo markası konumunda yer alıyor. Gerçekleştirdiği yatırımlarla sürdürülebilir bir büyüme sağlayarak Avrupa pazarında ciddi bir yükselişe geçen başarılı hava kargo markası; geniş hizmet yelpazesini ve operasyonel kabiliyetlerini Türkiye’nin eşsiz coğrafi avantajlarlarıyla birleştirerek her geçen gün başarı çıtasını yükseltmeye devam ediyor.  

Dünyanın itibar gören hava kargo taşıyıcıları listesinde 5 basamak yükselerek 7. sıraya yerleşen Turkish Cargo, küresel hava kargo taşımacılığı veri hizmeti sağlayıcısı World Air Cargo Data’nın Şubat 2018 verilerine göre Avrupa pazarında önemli bir büyüme gerçekleştirdi.

Açıklanan verilere göre Turkish Cargo;

*Romanya’da pazarın yarısından fazla pay alarak 1. Sırada,
*İsrail’de yer alan yabancı hava kargo markaları arasında 1. Sırada,
*Avusturya’da ve Doğu Avrupa ülkelerinin tamamında 2. Sırada,
*Finlandiya’da 3. sırada ve Polonya’da 4. sırada bulunuyor.

Turkish Cargo; altyapısı, uçuş ağına eklediği yeni destinasyonlar ve filo kapasitesiyle dünyanın en hızlı gelişen ve büyüyen hava kargo markası konumunda yer alıyor.

Gerçekleştirdiği yatırımlarla sürdürülebilir bir büyüme sağlayarak Avrupa pazarında ciddi bir yükselişe geçen başarılı hava kargo markası; geniş hizmet yelpazesini ve operasyonel kabiliyetlerini Türkiye’nin eşsiz coğrafi avantajlarlarıyla birleştirerek her geçen gün başarı çıtasını yükseltmeye devam ediyor.

 


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2FT3ehE
via IFTTT