6 Nisan 2018 Cuma

İstanbul Yeni Havalimanı , 34 No’lu Taksiciler Kooperatifi ile Anlaştı UBER İLE TİCARİ BİR ANLAŞMAMIZ YOKTUR   Bugün, çeşitli yayın organlarında yer alan haberlere ilişkin İstanbul Yeni Havalimanı taksi hizmetine yönelik basın açıklaması yapılması gerekliliği doğmuştur.   İstanbul Yeni Havalimanı’nın inşasını ve 25 yıllığına işletmesini üstlenen İGA, havalimanının operasyona başlamasıyla sunulacak taksi hizmeti için, “34 No’lu Taksiciler Kooperatifi” ile çalışmak üzere anlaşma sağlamıştır. İstanbul Yeni Havalimanı’nı yolcu deneyimi konusunda “dünyanın en önemli havalimanı” haline getirmeyi hedefleyen İGA, bu anlayışla daha önce görülmemiş bir taksi hizmeti için yeni standartlar paketi belirlemiştir. Tamamlandığında “dünyanın sıfırdan yapılan en büyük havalimanı” olacak İstanbul Yeni Havalimanı’na yakışır bir hizmet vermek hedefiyle “34 No’lu Taksiciler Kooperatifi” ile gerçekleştirilecek sözleşmeye pek çok yeni standart eklenmiştir. Ortak karara bağlanan yeni standartlar, sıklıkla denetlenecek ve yolculara en iyi hizmetin verilmesi konusu üzerinde titizlikle durulacaktır.   İGA, “34 No’lu Taksiciler Kooperatifi” ile yapacağı sözleşmenin son safhasında bulunmaktadır; onayların tamamlanmasının ardından sözleşme imzalanarak gerekli açıklamalar yapılacaktır.Bu noktada, haberde bahsi geçen şirket ile herhangi bir görüşme yapılmamış, anlaşmaya varılmamıştır.

UBER İLE TİCARİ BİR ANLAŞMAMIZ YOKTUR

 

Bugün, çeşitli yayın organlarında yer alan haberlere ilişkin İstanbul Yeni Havalimanı taksi hizmetine yönelik basın açıklaması yapılması gerekliliği doğmuştur.

 

İstanbul Yeni Havalimanı’nın inşasını ve 25 yıllığına işletmesini üstlenen İGA, havalimanının operasyona başlamasıyla sunulacak taksi hizmeti için, “34 No’lu Taksiciler Kooperatifi” ile çalışmak üzere anlaşma sağlamıştır. İstanbul Yeni Havalimanı’nı yolcu deneyimi konusunda “dünyanın en önemli havalimanı” haline getirmeyi hedefleyen İGA, bu anlayışla daha önce görülmemiş bir taksi hizmeti için yeni standartlar paketi belirlemiştir. Tamamlandığında “dünyanın sıfırdan yapılan en büyük havalimanı” olacak İstanbul Yeni Havalimanı’na yakışır bir hizmet vermek hedefiyle “34 No’lu Taksiciler Kooperatifi” ile gerçekleştirilecek sözleşmeye pek çok yeni standart eklenmiştir. Ortak karara bağlanan yeni standartlar, sıklıkla denetlenecek ve yolculara en iyi hizmetin verilmesi konusu üzerinde titizlikle durulacaktır.

 

İGA, “34 No’lu Taksiciler Kooperatifi” ile yapacağı sözleşmenin son safhasında bulunmaktadır; onayların tamamlanmasının ardından sözleşme imzalanarak gerekli açıklamalar yapılacaktır.Bu noktada, haberde bahsi geçen şirket ile herhangi bir görüşme yapılmamış, anlaşmaya varılmamıştır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2HgCnPa
via IFTTT

İstanbul Yeni Havalimanı , 34 No’lu Taksiciler Kooperatifi ile Anlaştı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2HgCnPa

İGA: ” UBER İLE TİCARİ BİR ANLAŞMAMIZ YOKTUR “ UBER İLE TİCARİ BİR ANLAŞMAMIZ YOKTUR   Bugün, çeşitli yayın organlarında yer alan haberlere ilişkin İstanbul Yeni Havalimanı taksi hizmetine yönelik basın açıklaması yapılması gerekliliği doğmuştur.   İstanbul Yeni Havalimanı’nın inşasını ve 25 yıllığına işletmesini üstlenen İGA, havalimanının operasyona başlamasıyla sunulacak taksi hizmeti için, “34 No’lu Taksiciler Kooperatifi” ile çalışmak üzere anlaşma sağlamıştır. İstanbul Yeni Havalimanı’nı yolcu deneyimi konusunda “dünyanın en önemli havalimanı” haline getirmeyi hedefleyen İGA, bu anlayışla daha önce görülmemiş bir taksi hizmeti için yeni standartlar paketi belirlemiştir. Tamamlandığında “dünyanın sıfırdan yapılan en büyük havalimanı” olacak İstanbul Yeni Havalimanı’na yakışır bir hizmet vermek hedefiyle “34 No’lu Taksiciler Kooperatifi” ile gerçekleştirilecek sözleşmeye pek çok yeni standart eklenmiştir. Ortak karara bağlanan yeni standartlar, sıklıkla denetlenecek ve yolculara en iyi hizmetin verilmesi konusu üzerinde titizlikle durulacaktır.   İGA, “34 No’lu Taksiciler Kooperatifi” ile yapacağı sözleşmenin son safhasında bulunmaktadır; onayların tamamlanmasının ardından sözleşme imzalanarak gerekli açıklamalar yapılacaktır.Bu noktada, haberde bahsi geçen şirket ile herhangi bir görüşme yapılmamış, anlaşmaya varılmamıştır.

UBER İLE TİCARİ BİR ANLAŞMAMIZ YOKTUR

 

Bugün, çeşitli yayın organlarında yer alan haberlere ilişkin İstanbul Yeni Havalimanı taksi hizmetine yönelik basın açıklaması yapılması gerekliliği doğmuştur.

 

İstanbul Yeni Havalimanı’nın inşasını ve 25 yıllığına işletmesini üstlenen İGA, havalimanının operasyona başlamasıyla sunulacak taksi hizmeti için, “34 No’lu Taksiciler Kooperatifi” ile çalışmak üzere anlaşma sağlamıştır. İstanbul Yeni Havalimanı’nı yolcu deneyimi konusunda “dünyanın en önemli havalimanı” haline getirmeyi hedefleyen İGA, bu anlayışla daha önce görülmemiş bir taksi hizmeti için yeni standartlar paketi belirlemiştir. Tamamlandığında “dünyanın sıfırdan yapılan en büyük havalimanı” olacak İstanbul Yeni Havalimanı’na yakışır bir hizmet vermek hedefiyle “34 No’lu Taksiciler Kooperatifi” ile gerçekleştirilecek sözleşmeye pek çok yeni standart eklenmiştir. Ortak karara bağlanan yeni standartlar, sıklıkla denetlenecek ve yolculara en iyi hizmetin verilmesi konusu üzerinde titizlikle durulacaktır.

 

İGA, “34 No’lu Taksiciler Kooperatifi” ile yapacağı sözleşmenin son safhasında bulunmaktadır; onayların tamamlanmasının ardından sözleşme imzalanarak gerekli açıklamalar yapılacaktır.Bu noktada, haberde bahsi geçen şirket ile herhangi bir görüşme yapılmamış, anlaşmaya varılmamıştır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2GCOqJo
via IFTTT

İGA: ” UBER İLE TİCARİ BİR ANLAŞMAMIZ YOKTUR “


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2GCOqJo

Al Naser Wings Türkiye Uçuşları Artıyor 04 Nisan 2018 tarihinden itibaren Bilen Havacılık temsilciliğinde Irak menşeili havayolu Al Naser Wings, Irak’ın başkenti Bağdat ile Ankara Esenboğa Havalimanı arası uçuşlarına başladı. Al Naser Wings, hali hazırda Boeing 737-400 tipli uçaklarıyla Perşembe, Cuma ve Cumartesi günleri haftada üç sefer İstanbul Atatürk Havalimanı’na Bağdat’tan uçuş yapmakta. Al Naser Wings Başkent Ankara’dan Çarşamba ve Cumartesi günleri olmak üzere uçuşlarına devam edecek. Ayrıca Al Naser Wings, Haziran 2018 tarihi itibariyle Bağdat- İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı ve Bağdat- Antalya Havalimanı uçuşlarına başlamayı planlamakta. Uzun yıllardır Türkiye’de temsil, gözetim, yönetim hizmetleri sağlayan Bilen Havacılık ile Al Naser Wings arasındaki bu işbirliğinin, ülkemizde uçuş trafiğine ve turizme katkı sağlamasını temenni ediyoruz.  

04 Nisan 2018 tarihinden itibaren Bilen Havacılık temsilciliğinde Irak menşeili havayolu Al Naser Wings, Irak’ın başkenti Bağdat ile Ankara Esenboğa Havalimanı arası uçuşlarına başladı.

Al Naser Wings, hali hazırda Boeing 737-400 tipli uçaklarıyla Perşembe, Cuma ve Cumartesi günleri haftada üç sefer İstanbul Atatürk Havalimanı’na Bağdat’tan uçuş yapmakta. Al Naser Wings Başkent Ankara’dan Çarşamba ve Cumartesi günleri olmak üzere uçuşlarına devam edecek.

Ayrıca Al Naser Wings, Haziran 2018 tarihi itibariyle Bağdat- İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı ve Bağdat- Antalya Havalimanı uçuşlarına başlamayı planlamakta.

Uzun yıllardır Türkiye’de temsil, gözetim, yönetim hizmetleri sağlayan Bilen Havacılık ile Al Naser Wings arasındaki bu işbirliğinin, ülkemizde uçuş trafiğine ve turizme katkı sağlamasını temenni ediyoruz.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2qbUWMQ
via IFTTT

Al Naser Wings Türkiye Uçuşları Artıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2qbUWMQ

Amadeus’tan seyahat sektörüne gelecek vizyonu Amadeus’tan seyahat sektörüne gelecek vizyonu   Küresel seyahat endüstrisi için ileri teknoloji çözümlerinin önde gelen sağlayıcısı ve işlemcilerinden Amadeus, “Geleceği şekillendirmeye var mısınız?” etkinliğinde müşterileriyle buluşarak seyahat sektörüne sunduğu yeni ürünler hakkında bilgi verdi. Teknolojisi ve hizmet kalitesi ile Türkiye seyahat acenteleri pazarında önemli bir konumda bulunan Amadeus Türkiye, “Geleceği şekillendirmeye var mısınız?” etkinliğinde yoğun bir katılımla müşterileri, havayolları ve TÜRSAB ile bir araya gelerek seyahat sektöründeki gelişen trendleri ve yenilikleri paylaştı. Teknolojide yaşanan gelişimin seyahat sektörünü nasıl etkileyeceğine dair bir sunum yapan Amadeus Türkiye Genel Müdürü Eric Willems, “Bütün trendler yolcu isteklerine göre şekilleniyor. Sektörde yeni trendler, yeni oyuncular yer almaya başladı. Kişileştirme, yapay zeka, dijitalleşme bu trendler arasında yer alıyor. Artık seyahat edenler, o seyahatin deneyimini tüm ayrıntılarıyla yaşamak istiyorlar. Her şeyin kişiselleştirilmesini bekliyorlar” dedi. Turizm sektöründe yıllar sonra yaşanan en büyük değişimin NDC olduğuna vurgu yapan Willems “NDC, bir teknik protokol. Havayolları ürünlerinin satışını, kişiselleştirilmesini ve hangi kanallarda sunulacağını kontrol edebilir durumda. NDC yeni bir sistem ya da yeni bir iş modeli değil, XML tabanlı veri iletimi standardı. NDC, havayolları ve seyahat acentelerine çok fazla avantaj sunuyor. Birçok havayolu NDC sertifikasını aldı. IATA, 2025’e kadar tüm havayollarının NDC’ye geçişini tamamlamayı hedefliyor. Amadeus olarak biz de bu süreci hızlandırmak için çalışmalarda bulunuyoruz.  Bu alanda çok üst seviyede bir hizmet sunmak istiyoruz.  Amadeus, NDC’yi sistemlerinde ilk olarak 2014 yılında uyguladı. NDC sektör için çok pozitif bir trend” diye konuştu.   Saniyede 55 binden fazla işlem Amadeus olarak yeni bir seyahat platformları bulunduğunu belirten Willems, şunları söyledi; “Bu platform,  her kanal üzerinden iletilen her hizmet sağlayıcının her içeriğini sunulabilme imkanına sahip. Açık teknoloji, müşteri ilişkilerimiz, profesyonel çalışanlarımız bizi ön plana çıkarıyor. Amadeus sistemlerinden saniyede 55.000 üzeri işlem yapılıyor. Artık çok kanallı olmamız gerekiyor. Seyahat sektöründe değişimin hızı artıyor. Bu değişimin arkasındaki ana faktör teknoloji. Bu sayede yeni işletme yolları, yolcular ve onlara hizmet veren markalar için çok sayıda alternatifin yolu açılıyor. “Geleceği şekillendirmeye var mısınız?” etkinliğinde pazardaki 4 ürünümüz ile ilgili 4 farklı standta bilgi aktarımında bulunduk. Amadeus Go, Sell Connect, Amadeus 360 ve Bizitravel ürünlerimizle sunduğumuz avantajları detaylarıyla paylaştık. Her zaman acentelerimize maksimum fayda sağlamak için çalışıyoruz. Ürün stratejimizi acentelerimizin ihtiyaçları doğrultusunda şekillendiriyoruz.”  

Amadeus’tan seyahat sektörüne gelecek vizyonu

 

Küresel seyahat endüstrisi için ileri teknoloji çözümlerinin önde gelen sağlayıcısı ve işlemcilerinden Amadeus, “Geleceği şekillendirmeye var mısınız?” etkinliğinde müşterileriyle buluşarak seyahat sektörüne sunduğu yeni ürünler hakkında bilgi verdi.

Teknolojisi ve hizmet kalitesi ile Türkiye seyahat acenteleri pazarında önemli bir konumda bulunan Amadeus Türkiye, “Geleceği şekillendirmeye var mısınız?” etkinliğinde yoğun bir katılımla müşterileri, havayolları ve TÜRSAB ile bir araya gelerek seyahat sektöründeki gelişen trendleri ve yenilikleri paylaştı. Teknolojide yaşanan gelişimin seyahat sektörünü nasıl etkileyeceğine dair bir sunum yapan Amadeus Türkiye Genel Müdürü Eric Willems, “Bütün trendler yolcu isteklerine göre şekilleniyor. Sektörde yeni trendler, yeni oyuncular yer almaya başladı. Kişileştirme, yapay zeka, dijitalleşme bu trendler arasında yer alıyor. Artık seyahat edenler, o seyahatin deneyimini tüm ayrıntılarıyla yaşamak istiyorlar. Her şeyin kişiselleştirilmesini bekliyorlar” dedi.

Turizm sektöründe yıllar sonra yaşanan en büyük değişimin NDC olduğuna vurgu yapan Willems “NDC, bir teknik protokol. Havayolları ürünlerinin satışını, kişiselleştirilmesini ve hangi kanallarda sunulacağını kontrol edebilir durumda. NDC yeni bir sistem ya da yeni bir iş modeli değil, XML tabanlı veri iletimi standardı. NDC, havayolları ve seyahat acentelerine çok fazla avantaj sunuyor. Birçok havayolu NDC sertifikasını aldı. IATA, 2025’e kadar tüm havayollarının NDC’ye geçişini tamamlamayı hedefliyor. Amadeus olarak biz de bu süreci hızlandırmak için çalışmalarda bulunuyoruz.  Bu alanda çok üst seviyede bir hizmet sunmak istiyoruz.  Amadeus, NDC’yi sistemlerinde ilk olarak 2014 yılında uyguladı. NDC sektör için çok pozitif bir trend” diye konuştu.

 

Saniyede 55 binden fazla işlem

Amadeus olarak yeni bir seyahat platformları bulunduğunu belirten Willems, şunları söyledi; “Bu platform,  her kanal üzerinden iletilen her hizmet sağlayıcının her içeriğini sunulabilme imkanına sahip. Açık teknoloji, müşteri ilişkilerimiz, profesyonel çalışanlarımız bizi ön plana çıkarıyor. Amadeus sistemlerinden saniyede 55.000 üzeri işlem yapılıyor. Artık çok kanallı olmamız gerekiyor. Seyahat sektöründe değişimin hızı artıyor. Bu değişimin arkasındaki ana faktör teknoloji. Bu sayede yeni işletme yolları, yolcular ve onlara hizmet veren markalar için çok sayıda alternatifin yolu açılıyor. “Geleceği şekillendirmeye var mısınız?” etkinliğinde pazardaki 4 ürünümüz ile ilgili 4 farklı standta bilgi aktarımında bulunduk. Amadeus Go, Sell Connect, Amadeus 360 ve Bizitravel ürünlerimizle sunduğumuz avantajları detaylarıyla paylaştık. Her zaman acentelerimize maksimum fayda sağlamak için çalışıyoruz. Ürün stratejimizi acentelerimizin ihtiyaçları doğrultusunda şekillendiriyoruz.”

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Iy3dS8
via IFTTT