17 Mart 2018 Cumartesi

CORENDON’DAN UÇAKTA FLASHMOB SÜRPRİZİ! CORENDON’DAN UÇAKTA FLASHMOB SÜRPRİZİ! Türkiye’nin önde gelen turistik havayolu şirketlerinden Corendon Airlines, Uluslararası ITB Berlin Turizm Fuarı için organize ettiği özel uçuşta, profesyonel opera sanatçılarının hazırladığı flashmob gösterisi ile misafirlerine unutulmaz bir uçuş deneyimi yaşattı. Corendon Airlines, turizm dünyasının en önemli etkinlikleri arasında yer alan Uluslararası ITB Berlin Turizm Fuarı için iki özel uçuş organize etti. Berlin uçuşu öncesinde, havalanında bir kokteyl düzenleyen Corendon, uçuş sırasında da misafirlerine unutamayacakları bir sürpriz yaptı. Bir kısmı Corendon Airlines kabin ve kokpit ekipleri gibi giyinen, bir kısmı da yolcuların arasında yer alan profesyonel opera solistleri, tüm yolcular uçakta yerlerini aldıktan sonra birdenbire Verdi’nin ‘La Traviata’ operasını seslendirerek bir flashmob gösterisi gerçekleştirdi. Corendon Airlines’ın ayrıcalıklı bir uçuş deneyimi yaşatan bu özel gösterisi, misafirler tarafından büyük ilgi gördü. Corendon Airlines Hakkında: Kurulduğu 2004 yılından bu yana “Fark Yarat” sloganıyla girdiği havacılık sektöründe birçok örnek uygulamaya ve ilklere imza atan Corendon Airlines, Avrupa’da ilk “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Sertifikası” alan havayolu firması olmasının yanı sıra IATA üyesi olup dünyada az sayıda havayolu şirketinin ulaşabildiği“IOSA” (IATA Operasyonel Güvenlik Audit) ve “ISO: 14001 Çevre Yönetim Sistemi” sertifikalarına sahiptir. Engelli yolcuların rahatlıkla uçabilmesi için gerekli şartları sağlamasıyla Türk Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından “Engelsiz Hava Taşımacılığı Belgesi”ni alan Türkiye’deki ilk havayolu şirketi olan Corendon Airlines, 2011 yılında kurulan Hollanda tescilli Corendon Dutch Airlines ve 2017 yılında kurulan Corendon Airlines Europe ile 45 ülkede 145’ten fazla destinasyona uçuşlar gerçekleştirmektedir. Yine Türkiye’de bir ilk olacak olan Boeing’in yeni serisi üstün teknoloji örneği 737 MAX 8’in Mayıs ayında filosuna katılmasıyla birlikte Corendon Airlines, 2018’de 11’i Türkiye, 3’ü Malta ve 3’ü Hollanda tescilli olmak üzere 17 adet Boeing 737 ile hizmet verecek.

CORENDON’DAN UÇAKTA FLASHMOB SÜRPRİZİ!

Türkiye’nin önde gelen turistik havayolu şirketlerinden Corendon Airlines, Uluslararası ITB Berlin Turizm Fuarı için organize ettiği özel uçuşta, profesyonel opera sanatçılarının hazırladığı flashmob gösterisi ile misafirlerine unutulmaz bir uçuş deneyimi yaşattı.

Corendon Airlines, turizm dünyasının en önemli etkinlikleri arasında yer alan Uluslararası ITB Berlin Turizm Fuarı için iki özel uçuş organize etti. Berlin uçuşu öncesinde, havalanında bir kokteyl düzenleyen Corendon, uçuş sırasında da misafirlerine unutamayacakları bir sürpriz yaptı.

Bir kısmı Corendon Airlines kabin ve kokpit ekipleri gibi giyinen, bir kısmı da yolcuların arasında yer alan profesyonel opera solistleri, tüm yolcular uçakta yerlerini aldıktan sonra birdenbire Verdi’nin ‘La Traviata’ operasını seslendirerek bir flashmob gösterisi gerçekleştirdi.

Corendon Airlines’ın ayrıcalıklı bir uçuş deneyimi yaşatan bu özel gösterisi, misafirler tarafından büyük ilgi gördü.

Corendon Airlines Hakkında:

Kurulduğu 2004 yılından bu yana “Fark Yarat” sloganıyla girdiği havacılık sektöründe birçok örnek uygulamaya ve ilklere imza atan Corendon Airlines, Avrupa’da ilk “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Sertifikası” alan havayolu firması olmasının yanı sıra IATA üyesi olup dünyada az sayıda havayolu şirketinin ulaşabildiği“IOSA” (IATA Operasyonel Güvenlik Audit) ve ISO: 14001 Çevre Yönetim Sistemi” sertifikalarına sahiptir. Engelli yolcuların rahatlıkla uçabilmesi için gerekli şartları sağlamasıyla Türk Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından “Engelsiz Hava Taşımacılığı Belgesi”ni alan Türkiye’deki ilk havayolu şirketi olan Corendon Airlines, 2011 yılında kurulan Hollanda tescilli Corendon Dutch Airlines ve 2017 yılında kurulan Corendon Airlines Europe ile 45 ülkede 145’ten fazla destinasyona uçuşlar gerçekleştirmektedir. Yine Türkiye’de bir ilk olacak olan Boeing’in yeni serisi üstün teknoloji örneği 737 MAX 8’in Mayıs ayında filosuna katılmasıyla birlikte Corendon Airlines, 2018’de 11’i Türkiye, 3’ü Malta ve 3’ü Hollanda tescilli olmak üzere 17 adet Boeing 737 ile hizmet verecek.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2FOvyTm
via IFTTT

CORENDON’DAN UÇAKTA FLASHMOB SÜRPRİZİ!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2FOvyTm

Amerika pazarında Türk balığına olan ilgi artıyor Amerika pazarında Türk balığına olan ilgi artıyor 1-13 Mart 2018 tarihlerinde Amerika Birleşik Devletleri’nin Boston kentinde düzenlenen Seafood Expo North America Fuarı’nda, ülkemiz, toplamda 11 firmayla boy gösterdi. Türkiye, Turkish Cargo ile birlikte 11 firma ile fuarda yerini aldı. Özellikle ABD’ye gerçekleştirilen su ürünleri ihracatı için her hafta İzmir’den New York’a doğrudan kargo uçak seferi düzenleyecek Turkish Cargo’nun fuarda yer almasının kendileri için sevindirici olduğunu belirten Ege Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Kızıltan, “ABD’ye su ürünleri ihracatı gerçekleştiren firmalar olarak Turkish Cargo yetkilileriyle fuar sırasında bir araya gelip, iyileştirilmesi gereken noktalarla ilgili görüştük, pazarda lider olabilmemiz için sektörün tüm paydaşları üzerine düşeni yapmakta hem fikir” dedi. Fuarda Türk firmalarının gördükleri yoğun ilgiden levrek ve çipuraya olan talebin 2018 yılında da katlanarak artacağını öngördüklerini ifade eden Kızıltan, “2018’in ilk iki ayı itibariyle ABD’ye olan su ürünleri ihracatımız %64 oranında artmış durumda. Böyle giderse 2017 sonundaki 36 milyon dolarlık seviyeyi fazlasıyla aşıp, 100 milyon dolar hedefimize epey yaklaşmış olacağız. Ancak bu ilgi bizi yavaşlatmamalı. Aksine; pazar liderliği ve sürdürülebilir bir artış oranı için sürekli çabalamalıyız. Biz 2007 yılında ABD’ye sadece 600 bin dolar ihracat gerçekleştiriyorduk; nitelikli ve kesintisiz tanıtım faaliyetleriyle ihracatımızı 36 milyon dolara çıkardık. Bu yüzden rehavete kapılma gibi bir lüksümüz yok” yorumunda bulundu. Tanıtıma Turquality Desteği Ege İhracatçı Birlikleri, Türk gıda ürünlerinin Amerika Birleşik Devletleri pazarında tanıtılması ve bilinirliğinin artırılması amacıyla 2018 yılından itibaren “Türk Gıda Ürünlerinin Amerika’da Tanıtılmasına Yönelik Turquality Projesi”ni başlatmayı planlıyor. Dört yıl sürecek proje kapsamında; ABD’de yayımlanan önemli sektör dergileri, blogları vb sektörel mecralarda, sosyal medya platformlarında hem son tüketici, hem ithalatçılara yönelik tanıtım faaliyetleri gerçekleştirilecek. Bunun yanında, sektörel dernekler, birlikler gibi kuruluşların önemli faaliyetleri kapsamında yapılacak tanıtım faaliyetleri ile doğrudan ithalatçı odaklı çalışmalar yürütülecek. Tadım etkinlikleri, basın toplantıları, son tüketicilere yönelik bilgi yarışmaları tarzında hem ithalatçıları hem son tüketicilerin ilgisini çekmeye yönelik faaliyetler de gerçekleştirilecek. Balığın denizde yetişip, hedef ülke marketlerinde yerini almasına kadarki süreçte, her kalem maliyetin asgari seviyelerde tutulmasının kendileri için büyük önem taşıdığını ifade eden Kızıltan, “Ege İhracatçı Birlikleri olarak ABD pazarında yürüteceğimiz tanıtım faaliyetlerinde, Turquality Projesi sayesinde Ekonomi Bakanlığımızın desteğini almak bizim için rekabet avantajı sağlayacak. Zira, bu sene fuarda, Tunus gibi Akdeniz’e kıyısı olan, girdi maliyetleri ülkemizin çok çok altında olan ülkelerin de ABD pazarına girme niyetinde olduklarını gördük. Onlarla rekabet edebilmek için, girdi maliyetlerimizi düşürecek her bir kuruş destek bizim için çok önemli” şeklinde konuştu.

Amerika pazarında Türk balığına olan ilgi artıyor

1-13 Mart 2018 tarihlerinde Amerika Birleşik Devletleri’nin Boston kentinde düzenlenen Seafood Expo North America Fuarı’nda, ülkemiz, toplamda 11 firmayla boy gösterdi.

Türkiye, Turkish Cargo ile birlikte 11 firma ile fuarda yerini aldı. Özellikle ABD’ye gerçekleştirilen su ürünleri ihracatı için her hafta İzmir’den New York’a doğrudan kargo uçak seferi düzenleyecek Turkish Cargo’nun fuarda yer almasının kendileri için sevindirici olduğunu belirten Ege Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Kızıltan, “ABD’ye su ürünleri ihracatı gerçekleştiren firmalar olarak Turkish Cargo yetkilileriyle fuar sırasında bir araya gelip, iyileştirilmesi gereken noktalarla ilgili görüştük, pazarda lider olabilmemiz için sektörün tüm paydaşları üzerine düşeni yapmakta hem fikir” dedi.

Fuarda Türk firmalarının gördükleri yoğun ilgiden levrek ve çipuraya olan talebin 2018 yılında da katlanarak artacağını öngördüklerini ifade eden Kızıltan, “2018’in ilk iki ayı itibariyle ABD’ye olan su ürünleri ihracatımız %64 oranında artmış durumda. Böyle giderse 2017 sonundaki 36 milyon dolarlık seviyeyi fazlasıyla aşıp, 100 milyon dolar hedefimize epey yaklaşmış olacağız. Ancak bu ilgi bizi yavaşlatmamalı. Aksine; pazar liderliği ve sürdürülebilir bir artış oranı için sürekli çabalamalıyız. Biz 2007 yılında ABD’ye sadece 600 bin dolar ihracat gerçekleştiriyorduk; nitelikli ve kesintisiz tanıtım faaliyetleriyle ihracatımızı 36 milyon dolara çıkardık. Bu yüzden rehavete kapılma gibi bir lüksümüz yok” yorumunda bulundu.

Tanıtıma Turquality Desteği

Ege İhracatçı Birlikleri, Türk gıda ürünlerinin Amerika Birleşik Devletleri pazarında tanıtılması ve bilinirliğinin artırılması amacıyla 2018 yılından itibaren “Türk Gıda Ürünlerinin Amerika’da Tanıtılmasına Yönelik Turquality Projesi”ni başlatmayı planlıyor. Dört yıl sürecek proje kapsamında; ABD’de yayımlanan önemli sektör dergileri, blogları vb sektörel mecralarda, sosyal medya platformlarında hem son tüketici, hem ithalatçılara yönelik tanıtım faaliyetleri gerçekleştirilecek. Bunun yanında, sektörel dernekler, birlikler gibi kuruluşların önemli faaliyetleri kapsamında yapılacak tanıtım faaliyetleri ile doğrudan ithalatçı odaklı çalışmalar yürütülecek. Tadım etkinlikleri, basın toplantıları, son tüketicilere yönelik bilgi yarışmaları tarzında hem ithalatçıları hem son tüketicilerin ilgisini çekmeye yönelik faaliyetler de gerçekleştirilecek.

Balığın denizde yetişip, hedef ülke marketlerinde yerini almasına kadarki süreçte, her kalem maliyetin asgari seviyelerde tutulmasının kendileri için büyük önem taşıdığını ifade eden Kızıltan, “Ege İhracatçı Birlikleri olarak ABD pazarında yürüteceğimiz tanıtım faaliyetlerinde, Turquality Projesi sayesinde Ekonomi Bakanlığımızın desteğini almak bizim için rekabet avantajı sağlayacak. Zira, bu sene fuarda, Tunus gibi Akdeniz’e kıyısı olan, girdi maliyetleri ülkemizin çok çok altında olan ülkelerin de ABD pazarına girme niyetinde olduklarını gördük. Onlarla rekabet edebilmek için, girdi maliyetlerimizi düşürecek her bir kuruş destek bizim için çok önemli” şeklinde konuştu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2FHSTKv
via IFTTT

Amerika pazarında Türk balığına olan ilgi artıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2FHSTKv

Su Ürünleri İhracatı


via Uçak Kargo | Hava Kargo | Kargo Taşımacılığı | Hava Kargo Türkiye http://ift.tt/2tXeid2

16 Mart 2018 Cuma

Pegasus uçuşları Masterpass™ güvencesinde! Pegasus uçuşları Masterpass güvencesinde! Ödeme teknolojileri öncüsü Mastercard ve seyahat alışkanlıklarını değiştirerek havacılık sektörüne yeni bir soluk getiren Pegasus Hava Yolları’nın iş birliği sayesinde, misafirler artık uçak biletlerini Pegasus Mobil Uygulaması üzerinden Masterpass ile satın alabiliyor. Masterpass entegrasyonu yapılan uygulama ile ödemeler tek tıkla güvenli bir şekilde tamamlanabiliyor. Ödeme teknolojileri öncüsü Mastercard ile seyahat alışkanlıklarını değiştirerek havacılık sektörüne yeni bir soluk getiren Pegasus Hava Yolları, misafirlerinin hayatını kolaylaştıracak bir iş birliğine imza attı. Pegasus Hava Yolları, Mastercard iş birliğiyle Pegasus’un mobil uygulamasından gerçekleşen bilet alımlarında Masterpass kolaylığını ve güvencesini misafirlerinin kullanımına sundu. Pegasus misafirleri, bu değişikliklerle birlikte Pegasus mobil uygulamasından uçak bileti ve koltuk seçimi, Pre-order (önceden sipariş) yemek siparişi, ek bagaj alımı gibi ek hizmetleri satın alırken ödemesini Masterpass ile yapabiliyor. Masterpass’i ilk olarak iOS ve Android mobil uygulamalarında kullanmaya başlayan Pegasus, dijital kanallarında yapmayı planladığı yenilikler sonrasında Masterpass kolaylığını internet sitesi www.flypgs.com‘dan da kullanıma açacak. İşbirliği hakkında açıklama yapan Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Yiğit Çağlayan: “Mastercard olarak Türkiye ekonomisinin sürdürülebilirliğini destekleyen projelere imza atmak önceliklerimizden biri. Bu nedenle e-ticaretin geleceğine yatırım yapmaya devam ediyoruz. Masterpass mobil ödeme çözümümüzü tüm ülkede hayata geçirerek, hızlı kolay ve güvenli ödeme imkanı sağlıyoruz. Pegasus gibi Türkiye’nin önde gelen markaları ile gerçekleştirdiğimiz iş birlikleri sayesinde uygulamayı yaygınlaştırmaya devam etmek bizim için gurur verici.” Pegasus Hava Yolları Genel Müdürü Mehmet T. Nane ise şöyle konuştu: “Misafir memnuniyeti, Pegasus Hava Yolları olarak en öncelikli konularımızdan biri. Bunu sağlamak ve her geçen gün daha da iyileştirmek adına birçok yeni proje geliştiriyoruz. Ödeme teknolojilerinde öncü olan Mastercard ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği de bunun en yakın örneği. Masterpass ödeme seçeneği ile misafirlerimiz mobil uygulamamızdan uçak bileti ve ek ürün satın alırken kredi kartı bilgilerini her defasında girmek zorunda kalmayacak. Böylece işlemlerini çok daha hızlı ve kolay tamamlama imkanı bulacaklar. Misafirlerimizin memnuniyetini artırmak için, her zaman olduğu gibi var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.” Nedir bu Masterpass? Dünya genelinde 40 ülkede, 350 binden fazla ödeme noktasında tüketicilere güvenli ve kolay bir dijital ödeme platformu sunan Masterpass ile bugün Türkiye’de 250’nin üzerinde iş yerinde tek tıkla ve güvenli ödeme yapılıyor Masterpass hızında alışveriş yapabilmek için siparişiniz sırasında online kredi kartı opsiyonunu seçmeniz ve kartınızı sadece ilk sefere özel olarak, ödeme adımında Masterpass’e kaydetmeniz yeterli.Masterpass altyapısında güvenli bir şekilde saklanan bilgilerinizi, tekrar tekrar girmenize gerek kalmadan, Masterpass logosu gördüğünüz diğer internet siteleri ve mobil uygulamalarında da, aynı pratiklikte, kayıtlı kart bilgilerinizle alışveriş yapabiliyorsunuz. Masterpass ile perakendeden modaya, bebek giyimden, kitap kırtasiyeye, uçak biletinden, telefon faturasıödemeye internet alışverişi yapabileceğiniz hemen hemen tüm kategorilerde tek tıkla ve güvenli ödeme gerçekleştirebilirsiniz. Masterpass’e kayıtlı kartlarınızı kullanabileceğiniz tüm işyeri listesi için: https://Masterpassturkiye.com/ClientsPage/landing… Türkiye e-ticaret pazarının yaklaşık %40’ını oluşturan işyerleri tarafından tercih edilen Masterpass, ayrıca markalarla yenilikçi kampanya ve uygulamalar için iş birlikleri de yapıyor. Mastercard hakkında: Mastercard ödemeler sistemi alanında faaliyet gösteren global bir teknoloji şirketidir. Dünyanın en hızlı ödeme işlemleri ağına sahip Mastercard; tüketicileri, finans kuruluşlarını, iş yerlerini, kamu ve özel sektörü, 210’u aşkın ülkede birbirine bağlamaktadır. Mastercard’ın sunduğu ürünler ve çözümler; alışveriş, seyahat, iş ve finans yönetimi gibi günlük ticari faaliyetlerin herkes için daha kolay, daha güvenli ve daha verimli olmasını sağlamaktadır. Pegasus Hava Yolları Hakkında: 1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 38’i yurt içinde, 70’i yurt dışında olmak üzere toplam 41 ülkede 108 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir.

Pegasus uçuşları Masterpass™ güvencesinde!

Ödeme teknolojileri öncüsü Mastercard ve seyahat alışkanlıklarını değiştirerek havacılık sektörüne yeni bir soluk getiren Pegasus Hava Yolları’nın iş birliği sayesinde, misafirler artık uçak biletlerini Pegasus Mobil Uygulaması üzerinden Masterpass™ ile satın alabiliyor. Masterpass entegrasyonu yapılan uygulama ile ödemeler tek tıkla güvenli bir şekilde tamamlanabiliyor.

Ödeme teknolojileri öncüsü Mastercard ile seyahat alışkanlıklarını değiştirerek havacılık sektörüne yeni bir soluk getiren Pegasus Hava Yolları, misafirlerinin hayatını kolaylaştıracak bir iş birliğine imza attı. Pegasus Hava Yolları, Mastercard iş birliğiyle Pegasus’un mobil uygulamasından gerçekleşen bilet alımlarında Masterpass kolaylığını ve güvencesini misafirlerinin kullanımına sundu.

Pegasus misafirleri, bu değişikliklerle birlikte Pegasus mobil uygulamasından uçak bileti ve koltuk seçimi, Pre-order (önceden sipariş) yemek siparişi, ek bagaj alımı gibi ek hizmetleri satın alırken ödemesini Masterpass™ ile yapabiliyor.

Masterpass’i ilk olarak iOS ve Android mobil uygulamalarında kullanmaya başlayan Pegasus, dijital kanallarında yapmayı planladığı yenilikler sonrasında Masterpass™ kolaylığını internet sitesi www.flypgs.com‘dan da kullanıma açacak.

İşbirliği hakkında açıklama yapan Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Yiğit Çağlayan: “Mastercard olarak Türkiye ekonomisinin sürdürülebilirliğini destekleyen projelere imza atmak önceliklerimizden biri. Bu nedenle e-ticaretin geleceğine yatırım yapmaya devam ediyoruz. Masterpass mobil ödeme çözümümüzü tüm ülkede hayata geçirerek, hızlı kolay ve güvenli ödeme imkanı sağlıyoruz. Pegasus gibi Türkiye’nin önde gelen markaları ile gerçekleştirdiğimiz iş birlikleri sayesinde uygulamayı yaygınlaştırmaya devam etmek bizim için gurur verici.”

Pegasus Hava Yolları Genel Müdürü Mehmet T. Nane ise şöyle konuştu: “Misafir memnuniyeti, Pegasus Hava Yolları olarak en öncelikli konularımızdan biri. Bunu sağlamak ve her geçen gün daha da iyileştirmek adına birçok yeni proje geliştiriyoruz. Ödeme teknolojilerinde öncü olan Mastercard ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği de bunun en yakın örneği. Masterpass ödeme seçeneği ile misafirlerimiz mobil uygulamamızdan uçak bileti ve ek ürün satın alırken kredi kartı bilgilerini her defasında girmek zorunda kalmayacak. Böylece işlemlerini çok daha hızlı ve kolay tamamlama imkanı bulacaklar. Misafirlerimizin memnuniyetini artırmak için, her zaman olduğu gibi var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.”

Nedir bu Masterpass™?

Dünya genelinde 40 ülkede, 350 binden fazla ödeme noktasında tüketicilere güvenli ve kolay bir dijital ödeme platformu sunan Masterpass™ ile bugün Türkiye’de 250’nin üzerinde iş yerinde tek tıkla ve güvenli ödeme yapılıyor Masterpass™ hızında alışveriş yapabilmek için siparişiniz sırasında online kredi kartı opsiyonunu seçmeniz ve kartınızı sadece ilk sefere özel olarak, ödeme adımında Masterpass™’e kaydetmeniz yeterli.Masterpass™ altyapısında güvenli bir şekilde saklanan bilgilerinizi, tekrar tekrar girmenize gerek kalmadan, Masterpass™ logosu gördüğünüz diğer internet siteleri ve mobil uygulamalarında da, aynı pratiklikte, kayıtlı kart bilgilerinizle alışveriş yapabiliyorsunuz.

Masterpass™ ile perakendeden modaya, bebek giyimden, kitap kırtasiyeye, uçak biletinden, telefon faturasıödemeye internet alışverişi yapabileceğiniz hemen hemen tüm kategorilerde tek tıkla ve güvenli ödeme gerçekleştirebilirsiniz. Masterpass™’e kayıtlı kartlarınızı kullanabileceğiniz tüm işyeri listesi için: https://Masterpass™turkiye.com/ClientsPage/landing…

Türkiye e-ticaret pazarının yaklaşık %40’ını oluşturan işyerleri tarafından tercih edilen Masterpass™, ayrıca markalarla yenilikçi kampanya ve uygulamalar için iş birlikleri de yapıyor.

Mastercard hakkında:

Mastercard ödemeler sistemi alanında faaliyet gösteren global bir teknoloji şirketidir. Dünyanın en hızlı ödeme işlemleri ağına sahip Mastercard; tüketicileri, finans kuruluşlarını, iş yerlerini, kamu ve özel sektörü, 210’u aşkın ülkede birbirine bağlamaktadır. Mastercard’ın sunduğu ürünler ve çözümler; alışveriş, seyahat, iş ve finans yönetimi gibi günlük ticari faaliyetlerin herkes için daha kolay, daha güvenli ve daha verimli olmasını sağlamaktadır.

Pegasus Hava Yolları Hakkında:

1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 38’i yurt içinde, 70’i yurt dışında olmak üzere toplam 41 ülkede 108 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2ph9R8a
via IFTTT

Pegasus uçuşları Masterpass™ güvencesinde!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2ph9R8a