7 Mart 2018 Çarşamba

CORENDON’DAN FUAR YOLCULARINA UÇAKTA FLASHMOB SÜRPRİZİ! Türkiye’nin önde gelen turistik havayolu şirketlerinden Corendon Airlines, Uluslararası ITB Berlin Turizm Fuarı için iki özel uçuş organize etti. Uçuş öncesi bir kokteyl ile karşılanan misafirler, uçağa bindikten sonra da profesyonel opera sanatçılarının hazırladığı flashmob gösterisi ile unutulmaz bir deneyim yaşadı. Corendon Airlines, 7-11 Mart tarihleri arasında düzenlenecek olan ve turizm dünyasının en önemli etkinlikleri arasında yer alan Uluslararası ITB Berlin Turizm Fuarı için iki özel uçuş organize etti. Antalya’nın önde gelen turizm profesyonellerinin yanı sıra basın mensuplarının da yer aldığı Berlin uçuşu öncesinde, havalanında bir kokteyl düzenleyen Corendon Airlines, uçuş sırasında da misafirlerine unutamayacakları bir sürpriz yaşattı.   Bir kısmı Corendon Airlines kabin ve kokpit ekipleri gibi giyinen, bir kısmı da yolcuların arasında yer alan profesyonel opera solistleri, tüm yolcular uçakta yerlerini aldıktan sonra birdenbire Verdi’nin ‘La Traviata’ operasını seslendirerek bir flashmob gösterisi gerçekleştirdi. Corendon Airlines’ın ayrıcalıklı bir uçuş deneyimi yaşatan bu özel gösterisi, tüm misafirler tarafından büyük ilgi gördü.   Uçuş esnasında ayrıca Corendon, hem başarılı bir fuar dönemi hem de turizm sektörü açısından güzel bir sezon geçirilmesi dilekleri ile tüm misafirlere nazar boncuğu da hediye etti.   Corendon’un flashmob gösterisine ait video aşağıdaki wetrasfer linkinde ve ekte mevcuttur:   https://we.tl/EHqWV59oXH   ITB Berlin Hakkında: 7-11 Mart 2018 tarihinde 52. kez düzenlenen ITB Berlin’e 5 kıtadan 180 ülke katılıyor. 160.000 kişinin ziyaret etmesi beklenen ITB, 2018’in ilk 3 günü sektör profesyonellerine son iki günü ise halka açık olacak.   Corendon Airlines Hakkında: Kurulduğu 2004 yılından bu yana “Fark Yarat” sloganıyla girdiği havacılık sektöründe birçok örnek uygulamaya ve ilklere imza atan Corendon Airlines, Avrupa’da ilk “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Sertifikası” alan havayolu firması olmasının yanı sıra IATA üyesi olup dünyada az sayıda havayolu şirketinin ulaşabildiği“IOSA” (IATA Operasyonel Güvenlik Audit) ve “ISO: 14001 Çevre Yönetim Sistemi” sertifikalarına sahiptir. Engelli yolcuların rahatlıkla uçabilmesi için gerekli şartları sağlamasıyla Türk Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından “Engelsiz Hava Taşımacılığı Belgesi”ni alan Türkiye’deki ilk havayolu şirketi olan Corendon Airlines, 2011 yılında kurulan Hollanda tescilli Corendon Dutch Airlines ve 2017 yılında kurulan Corendon Airlines Europe ile 45 ülkede 145’ten fazla destinasyona uçuşlar gerçekleştirmektedir. Yine Türkiye’de bir ilk olacak olan Boeing’in yeni serisi üstün teknoloji örneği 737 MAX 8’in Mayıs ayında filosuna katılmasıyla birlikte Corendon Airlines, 2018’de 11’i Türkiye, 3’ü Malta ve 3’ü Hollanda tescilli olmak üzere 17 adet Boeing 737 ile hizmet verecek.    

Türkiye’nin önde gelen turistik havayolu şirketlerinden Corendon Airlines, Uluslararası ITB Berlin Turizm Fuarı için iki özel uçuş organize etti. Uçuş öncesi bir kokteyl ile karşılanan misafirler, uçağa bindikten sonra da profesyonel opera sanatçılarının hazırladığı flashmob gösterisi ile unutulmaz bir deneyim yaşadı.

Corendon Airlines, 7-11 Mart tarihleri arasında düzenlenecek olan ve turizm dünyasının en önemli etkinlikleri arasında yer alan Uluslararası ITB Berlin Turizm Fuarı için iki özel uçuş organize etti. Antalya’nın önde gelen turizm profesyonellerinin yanı sıra basın mensuplarının da yer aldığı Berlin uçuşu öncesinde, havalanında bir kokteyl düzenleyen Corendon Airlines, uçuş sırasında da misafirlerine unutamayacakları bir sürpriz yaşattı.

 

Bir kısmı Corendon Airlines kabin ve kokpit ekipleri gibi giyinen, bir kısmı da yolcuların arasında yer alan profesyonel opera solistleri, tüm yolcular uçakta yerlerini aldıktan sonra birdenbire Verdi’nin ‘La Traviata’ operasını seslendirerek bir flashmob gösterisi gerçekleştirdi. Corendon Airlines’ın ayrıcalıklı bir uçuş deneyimi yaşatan bu özel gösterisi, tüm misafirler tarafından büyük ilgi gördü.

 

Uçuş esnasında ayrıca Corendon, hem başarılı bir fuar dönemi hem de turizm sektörü açısından güzel bir sezon geçirilmesi dilekleri ile tüm misafirlere nazar boncuğu da hediye etti.

 

Corendon’un flashmob gösterisine ait video aşağıdaki wetrasfer linkinde ve ekte mevcuttur:

 

https://we.tl/EHqWV59oXH

 

ITB Berlin Hakkında:

7-11 Mart 2018 tarihinde 52. kez düzenlenen ITB Berlin’e 5 kıtadan 180 ülke katılıyor. 160.000 kişinin ziyaret etmesi beklenen ITB, 2018’in ilk 3 günü sektör profesyonellerine son iki günü ise halka açık olacak.

 

Corendon Airlines Hakkında:

Kurulduğu 2004 yılından bu yana “Fark Yarat” sloganıyla girdiği havacılık sektöründe birçok örnek uygulamaya ve ilklere imza atan Corendon Airlines, Avrupa’da ilk “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Sertifikası” alan havayolu firması olmasının yanı sıra IATA üyesi olup dünyada az sayıda havayolu şirketinin ulaşabildiği“IOSA” (IATA Operasyonel Güvenlik Audit) ve ISO: 14001 Çevre Yönetim Sistemi” sertifikalarına sahiptir. Engelli yolcuların rahatlıkla uçabilmesi için gerekli şartları sağlamasıyla Türk Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından “Engelsiz Hava Taşımacılığı Belgesi”ni alan Türkiye’deki ilk havayolu şirketi olan Corendon Airlines, 2011 yılında kurulan Hollanda tescilli Corendon Dutch Airlines ve 2017 yılında kurulan Corendon Airlines Europe ile 45 ülkede 145’ten fazla destinasyona uçuşlar gerçekleştirmektedir. Yine Türkiye’de bir ilk olacak olan Boeing’in yeni serisi üstün teknoloji örneği 737 MAX 8’in Mayıs ayında filosuna katılmasıyla birlikte Corendon Airlines, 2018’de 11’i Türkiye, 3’ü Malta ve 3’ü Hollanda tescilli olmak üzere 17 adet Boeing 737 ile hizmet verecek.

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2D6Uy63
via IFTTT

CORENDON’DAN FUAR YOLCULARINA UÇAKTA FLASHMOB SÜRPRİZİ!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2D6Uy63

SABİHA GÖKÇEN’DEN, İLK 2 AYDA REKOR YOLCU ARTIŞI


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2oPvKLt

SABİHA GÖKÇEN’DEN, İLK 2 AYDA REKOR YOLCU ARTIŞI SABİHA GÖKÇEN’DEN, İLK 2 AYDA  REKOR YOLCU ARTIŞI    2017 yılını yüzde 6 yolcu artışıyla kapatan İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, 2018’e de hızlı bir giriş yaptı. Ocak-Şubat ayında toplam 5 milyon 70 bin yolcuya ev sahipliği yapan İstanbul Sabiha Gökçen’de ilk 2 aylık yolcu artışı % 21 olarak gerçekleşti.   Türkiye’nin en fazla yolcu trafiğine sahip ikinci havalimanı olan İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, 2018’e rekor bir yolcu artışıyla giriş yaptı. 2017 yılında 31.3 milyon yolcuya ev sahipliği yapan ve % 6 yolcu artışı elde eden İstanbul Sabiha Gökçen, 2018 yılının Ocak-Şubat aylarında geçen yıla göre % 21 oranında yolcu artışı elde etti. Bu dönemde havalimanını kullanan yolcu sayısı toplam 5 milyon 70 bin 260 oldu. Yılın ilk 2 ayında 1.6 milyon dış hat yolcusu uçuş yaparken, dış hat yolcu artışı % 19 oldu. Aynı dönemde iç hat yolcu sayısı ise 3.4 milyon olarak gerçekleşirken, iç hat yolcu sayısındaki artış % 21’e ulaştı. Öte yandan sadece Şubat ayında uçan yolcu sayısı ise 2 milyon 379 bin 238 olarak açıklandı. Yolcu sayısı Şubat ayında geçen yılın Şubat ayına oranla % 16 oranında arttı. Şubat ayında dış hat ve iç hat yolcu sayıları da yine geçen yılın aynı ayına oranla yüzde 16 oranında artış elde etti. İlk 2 aylık yolcu rakamları hakkında açıklamalarda bulunan İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı işletmecisi İSG’nin CEO’su Ersel Göral, ilk 2 ayda elde edilen yüzde 21’lik yolcu artışının önemine dikkat çekerek, şunları söyledi: “2017 yılını yüzde 6 oranında bir büyüme ile kapattıktan sonra tüm odaklanmamızı 2018 yılına çevirmiştik. Ocak ayından sonra Şubat ayında da elde ettiğimiz çift haneli yolcu artışı, 2018 yılı hedeflerimiz için bizi daha da umutlandırdı.  Bizi tercih eden tüm misafirlerimize ve değerli ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.”  

SABİHA GÖKÇEN’DEN, İLK 2 AYDA  REKOR YOLCU ARTIŞI

  

2017 yılını yüzde 6 yolcu artışıyla kapatan İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, 2018’e de hızlı bir giriş yaptı. Ocak-Şubat ayında toplam 5 milyon 70 bin yolcuya ev sahipliği yapan İstanbul Sabiha Gökçen’de ilk 2 aylık yolcu artışı % 21 olarak gerçekleşti.

 

Türkiye’nin en fazla yolcu trafiğine sahip ikinci havalimanı olan İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, 2018’e rekor bir yolcu artışıyla giriş yaptı. 2017 yılında 31.3 milyon yolcuya ev sahipliği yapan ve % 6 yolcu artışı elde eden İstanbul Sabiha Gökçen, 2018 yılının Ocak-Şubat aylarında geçen yıla göre % 21 oranında yolcu artışı elde etti. Bu dönemde havalimanını kullanan yolcu sayısı toplam 5 milyon 70 bin 260 oldu. Yılın ilk 2 ayında 1.6 milyon dış hat yolcusu uçuş yaparken, dış hat yolcu artışı % 19 oldu. Aynı dönemde iç hat yolcu sayısı ise 3.4 milyon olarak gerçekleşirken, iç hat yolcu sayısındaki artış % 21’e ulaştı.

Öte yandan sadece Şubat ayında uçan yolcu sayısı ise 2 milyon 379 bin 238 olarak açıklandı. Yolcu sayısı Şubat ayında geçen yılın Şubat ayına oranla % 16 oranında arttı. Şubat ayında dış hat ve iç hat yolcu sayıları da yine geçen yılın aynı ayına oranla yüzde 16 oranında artış elde etti.

İlk 2 aylık yolcu rakamları hakkında açıklamalarda bulunan İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı işletmecisi İSG’nin CEO’su Ersel Göral, ilk 2 ayda elde edilen yüzde 21’lik yolcu artışının önemine dikkat çekerek, şunları söyledi: “2017 yılını yüzde 6 oranında bir büyüme ile kapattıktan sonra tüm odaklanmamızı 2018 yılına çevirmiştik. Ocak ayından sonra Şubat ayında da elde ettiğimiz çift haneli yolcu artışı, 2018 yılı hedeflerimiz için bizi daha da umutlandırdı.  Bizi tercih eden tüm misafirlerimize ve değerli ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.”

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2oPvKLt
via IFTTT

Kadınlar Günü’nde Lufthansa yolcularına özel %20 indirim


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2D7qyH4

Kadınlar Günü’nde Lufthansa yolcularına özel %20 indirim Lufthansa Havayolları, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde kadın yolcularına ATÜ Duty Free’de tüm parfüm, makyaj, cilt bakımı, moda ve aksesuar ürünlerinde %20 indirim ayrıcalığı sunuyor.   8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde ATÜ Duty Free’nin İstanbul ve Ankara gidiş mağazalarında geçerli olacak bu indirimden yararlanmak isteyen Lufthansa yolcularının kasada biniş kartlarını göstermeleri yeterli olacak. Ayrıca Lufthansa, Kadınlar Günü’nde yerde başladığı kutlamalara gökyüzünde de devam ederek İstanbul ve Ankara’dan Frankfurt’a seyahat edecek tüm kadın yolcularına çiçek hediye edecek.   Lufthansa Group, kadın mürettebatı ile uçuşa geçiyor   Dünya Kadınlar Günü’nde Lufthansa Group Havayolları Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Eurowings ve Brussels Airlines’a ait uçaklar, tamamen kadınlardan oluşan 6 kişilik mürettebatı ile birlikte Berlin’e havalanacak. Frankfurt, Münih, Düsseldorf, Viyana, Zürih ve Brüksel’den havalanacak uçakların her biri iki kadın pilot tarafından uçurulacak.   Hem yer hem hava hizmetlerinde kadın çalışanların sayısını arttırmayı amaçlayan Lufthansa Group, 2021 yılına kadar yönetim pozisyonlarında yer alan kadın çalışanların sayısını da %24’e kadar arttırmayı hedefliyor.    

Lufthansa Havayolları, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde kadın yolcularına ATÜ Duty Free’de tüm parfüm, makyaj, cilt bakımı, moda ve aksesuar ürünlerinde %20 indirim ayrıcalığı sunuyor.

 

8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde ATÜ Duty Free’nin İstanbul ve Ankara gidiş mağazalarında geçerli olacak bu indirimden yararlanmak isteyen Lufthansa yolcularının kasada biniş kartlarını göstermeleri yeterli olacak. Ayrıca Lufthansa, Kadınlar Günü’nde yerde başladığı kutlamalara gökyüzünde de devam ederek İstanbul ve Ankara’dan Frankfurt’a seyahat edecek tüm kadın yolcularına çiçek hediye edecek.

 

Lufthansa Group, kadın mürettebatı ile uçuşa geçiyor

 

Dünya Kadınlar Günü’nde Lufthansa Group Havayolları Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Eurowings ve Brussels Airlines’a ait uçaklar, tamamen kadınlardan oluşan 6 kişilik mürettebatı ile birlikte Berlin’e havalanacak. Frankfurt, Münih, Düsseldorf, Viyana, Zürih ve Brüksel’den havalanacak uçakların her biri iki kadın pilot tarafından uçurulacak.

 

Hem yer hem hava hizmetlerinde kadın çalışanların sayısını arttırmayı amaçlayan Lufthansa Group, 2021 yılına kadar yönetim pozisyonlarında yer alan kadın çalışanların sayısını da %24’e kadar arttırmayı hedefliyor.

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2D7qyH4
via IFTTT

​Emirates Skywards, 20 milyon üye ile çığır açtı! Emirates Havayolu’nun ödüllü sadakat programı olan Emirates Skywards, 20 milyon üyeye ulaştı.   İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu’nun ödüllü sadakat programı Emirates Skywards dünya çapındaki üye sayısını artırarak 20 milyon üyeye ulaştı.   Emirates Skywards bu büyük dönüm noktasını, üyeleri ile birlikte kutlamaya hazırlanıyor. 11 Mart 2018 tarihine kadar, Dubai’den Emirates ile seyahat eden yolcular, check-in sırasında, uçakta ya da bekleme salonlarında, bazı küçük sürprizlerle karşılaşabilirler.   Emirates Skywards, bir ayda dünyanın her yerinden, 220,000 yeni üye kazanıyor. En geniş üye sayısına sahip olan ilk 5 ülke, dört kıtaya yayılmış durumda ve bu da Emirates’ in altı kıtaya yayılmış olan küresel ağının bir göstergesi. Birleşik Krallık, 2,6 milyon üye ile en geniş üyelik tabanına sahipken, onu 1,8 milyon üye ile ABD takip ediyor. Avustralya ise 1,7 milyon üyeye sahip ve hemen ardından, 1,4 milyon üye ile Hindistan ve havayolu şirketinin bulunduğu Birleşik Arap Emirlikleri geliyor.   Emirates Skywards Kıdemli Başkan Yardımcısı Dr. Nejib Ben Khedher konuya dair yaptığı açıklama: “Program, ilk başladığı günden itibaren, 17 yıl boyunca, değişen seyahat ve yaşam tarzı alışkanlıklarına paralel olarak gelişme gösterdi. Emirates Skywards, üyelerine her zamankinden daha fazla kişiselleştirilmiş deneyimi temin etmeye odaklanmış durumda. Çeşitli kategorilerde, geniş ölçekte ödül kazanma seçeneği sunuyoruz: seyahat ve yaşam tarzının yanı sıra, çeşitli coğrafyalarda, dünyanın her yerindeki 100’den fazla ortakla, avantaj sağlıyoruz” dedi.   Çeşitlilik taşıyan ortaklıklar ve kişiselleştirilmiş imkanlar Emirates Skywards’ın, küresel ve yerel ortakları; geniş ve çeşitliliğe sahip olan üyelik tabanının gereksinimlerini karşılamak üzere, sürekli yenileniyor ve yaygınlaştırılıyor. Program, üyelerine uygun hareket etmeye devam ediyor ve yerel ortaklıklar ve sunulan kişiselleştirilmiş imkanlara olan odağını arttırarak değer kazandırıyor. Örneğin, en son finansal olarak ortak markaya sahip olan kartını, Pakistan’da, Standard Chartered Bank ile birlikte lanse etti ve çeşitli piyasalardaki finansal ortakların toplam sayısını 13’e çıkarmış oldu. Geçtiğimiz yıl, Emirates Skywards ayrıca, Çin ve Singapur’da, havayolu Mil kazanma uygulaması olan Mileslife gibi ortakları da bünyesine ekledi ve üyeleri için Mil biriktirme seçeneklerini arttırmış ve kusursuz bir yaşam tarzı deneyimi sağlamış oldu.   Yerel ortaklıkların yanı sıra, Emirates Skywards, üyelerinin katılımı arttırmak üzere, veriye dayalı yaklaşımlar da uyguluyor. Sadakat programı, üyeleri tarafından oldukça kabul gören tahmini veri modelleme programından yararlanarak, daha kişiselleştirilmiş ve hedeflenmiş imkanlar sunuyor. Emirates Skywards, FlyDubai, Easyjet, Qantas’ın da dahil olduğu 16 havayolu şirketi ile ortaklığa sahip ve üyelerine, küresel seyahat destinasyonlarına yönelik dünyanın en büyük ağlarından birine erişim imkanı sağlıyor. Ek olarak, 23 ortak otel grubu ile dünyanın her yerindeki 1,8 milyon mülkte, Skywards Milleri kazanarak yeniden kullanabiliyor ve bu da seyahatlerini kusursuz hale getiriyor.   2017 yıllında, Emirates Skywards üyeleri, 35 milyar Mil gibi devasa bir rakamı, ödül uçuşlarında, otel konaklamalarında, dünyanın her yerindeki en büyük etkinliklerde yer alarak kullandılar. Üyeler ayrıca, havayolu şirketinin küresel sponsorlukları ile Avrupa Futbol maçları, Formula 1® ve ATP Tour da gibi, 50 dünya çapındaki organizasyon için 9,000 bilet kazandı. Son zamanlarda, program, bazı üyelerine, dünyanın en büyük futbol yıldızları ile birlikte seyahat edebilecekleri, özel bir Real Madrid charter uçuşundaki koltuklarına yönelik yaşam boyu erişim imkânı sağladı.   Emirates Skywards, geçtiğimiz Şubat ayının başlarında FlightGlobal ve Global Flight tarafından düzenlenen 10. yıllık Sadakat Ödülleri 2018’deki, ‘Yönetimde Mükemmeliyet’ ödülü de dahil, bugüne kadar birçok ödül aldı. Ödül, Emirates Skywards’taki sıra dışı stratejik düşünme ve ekip liderliğini tanımaktadır ve iş dönüştürme ve yenilikçi stratejik yön belirleme gibi alanlara dayalı olarak verilmektedir.   Emirates Skywards üyeliği ücretsizdir. Uçuş ödülleri ve sınıf yükseltmelerinin yanı sıra, üyeler; havayolu ve otel de dahil, 100’ün üzerindeki program ortakları üzerinden, Skywards Milleri kazanarak kullanabilmektedirler. Üyeler ayrıca, dünyanın her yerindeki gözde etkinliklerin keyfini sürmekte ve dünyadaki başlıca şehirlerde bulunan 41 Emirates Lounge’ına giriş imkanından faydalanabilmektedir. Diğer avantajlar ise, öncelikli check-in ve uçağa biniş, yolcu salonundan yararlanma, Wi-Fi kullanımına yönelik özel imtiyazlar ve uçakta öncelikli koltuk seçme imkanlarını da içeriyor. Daha fazla bilgi için,https://www.emirates.com/skywards adresini ziyaret ediniz.   Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 159 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan haftada 11 uçuşu bulunuyor. Emirates’in İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı uçuşları ise haftada 5 kez olmak üzere Haziran 2018’de başlıyor.

Emirates Havayolu’nun ödüllü sadakat programı olan Emirates Skywards,

20 milyon üyeye ulaştı.

 

İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu’nun ödüllü sadakat programı Emirates Skywards dünya çapındaki üye sayısını artırarak 20 milyon üyeye ulaştı.

 

Emirates Skywards bu büyük dönüm noktasını, üyeleri ile birlikte kutlamaya hazırlanıyor. 11 Mart 2018 tarihine kadar, Dubai’den Emirates ile seyahat eden yolcular, check-in sırasında, uçakta ya da bekleme salonlarında, bazı küçük sürprizlerle karşılaşabilirler.

 

Emirates Skywards, bir ayda dünyanın her yerinden, 220,000 yeni üye kazanıyor. En geniş üye sayısına sahip olan ilk 5 ülke, dört kıtaya yayılmış durumda ve bu da Emirates’ in altı kıtaya yayılmış olan küresel ağının bir göstergesi. Birleşik Krallık, 2,6 milyon üye ile en geniş üyelik tabanına sahipken, onu 1,8 milyon üye ile ABD takip ediyor. Avustralya ise 1,7 milyon üyeye sahip ve hemen ardından, 1,4 milyon üye ile Hindistan ve havayolu şirketinin bulunduğu Birleşik Arap Emirlikleri geliyor.

 

Emirates Skywards Kıdemli Başkan Yardımcısı Dr. Nejib Ben Khedher konuya dair yaptığı açıklama: “Program, ilk başladığı günden itibaren, 17 yıl boyunca, değişen seyahat ve yaşam tarzı alışkanlıklarına paralel olarak gelişme gösterdi. Emirates Skywards, üyelerine her zamankinden daha fazla kişiselleştirilmiş deneyimi temin etmeye odaklanmış durumda. Çeşitli kategorilerde, geniş ölçekte ödül kazanma seçeneği sunuyoruz: seyahat ve yaşam tarzının yanı sıra, çeşitli coğrafyalarda, dünyanın her yerindeki 100’den fazla ortakla, avantaj sağlıyoruz” dedi.

 

Çeşitlilik taşıyan ortaklıklar ve kişiselleştirilmiş imkanlar

Emirates Skywards’ın, küresel ve yerel ortakları; geniş ve çeşitliliğe sahip olan üyelik tabanının gereksinimlerini karşılamak üzere, sürekli yenileniyor ve yaygınlaştırılıyor. Program, üyelerine uygun hareket etmeye devam ediyor ve yerel ortaklıklar ve sunulan kişiselleştirilmiş imkanlara olan odağını arttırarak değer kazandırıyor. Örneğin, en son finansal olarak ortak markaya sahip olan kartını, Pakistan’da, Standard Chartered Bank ile birlikte lanse etti ve çeşitli piyasalardaki finansal ortakların toplam sayısını 13’e çıkarmış oldu. Geçtiğimiz yıl, Emirates Skywards ayrıca, Çin ve Singapur’da, havayolu Mil kazanma uygulaması olan Mileslife gibi ortakları da bünyesine ekledi ve üyeleri için Mil biriktirme seçeneklerini arttırmış ve kusursuz bir yaşam tarzı deneyimi sağlamış oldu.

 

Yerel ortaklıkların yanı sıra, Emirates Skywards, üyelerinin katılımı arttırmak üzere, veriye dayalı yaklaşımlar da uyguluyor. Sadakat programı, üyeleri tarafından oldukça kabul gören tahmini veri modelleme programından yararlanarak, daha kişiselleştirilmiş ve hedeflenmiş imkanlar sunuyor.

Emirates Skywards, FlyDubai, Easyjet, Qantas’ın da dahil olduğu 16 havayolu şirketi ile ortaklığa sahip ve üyelerine, küresel seyahat destinasyonlarına yönelik dünyanın en büyük ağlarından birine erişim imkanı sağlıyor. Ek olarak, 23 ortak otel grubu ile dünyanın her yerindeki 1,8 milyon mülkte, Skywards Milleri kazanarak yeniden kullanabiliyor ve bu da seyahatlerini kusursuz hale getiriyor.

 

2017 yıllında, Emirates Skywards üyeleri, 35 milyar Mil gibi devasa bir rakamı, ödül uçuşlarında, otel konaklamalarında, dünyanın her yerindeki en büyük etkinliklerde yer alarak kullandılar. Üyeler ayrıca, havayolu şirketinin küresel sponsorlukları ile Avrupa Futbol maçları, Formula 1® ve ATP Tour da gibi, 50 dünya çapındaki organizasyon için 9,000 bilet kazandı. Son zamanlarda, program, bazı üyelerine, dünyanın en büyük futbol yıldızları ile birlikte seyahat edebilecekleri, özel bir Real Madrid charter uçuşundaki koltuklarına yönelik yaşam boyu erişim imkânı sağladı.

 

Emirates Skywards, geçtiğimiz Şubat ayının başlarında FlightGlobal ve Global Flight tarafından düzenlenen 10. yıllık Sadakat Ödülleri 2018’deki, ‘Yönetimde Mükemmeliyet’ ödülü de dahil, bugüne kadar birçok ödül aldı. Ödül, Emirates Skywards’taki sıra dışı stratejik düşünme ve ekip liderliğini tanımaktadır ve iş dönüştürme ve yenilikçi stratejik yön belirleme gibi alanlara dayalı olarak verilmektedir.

 

Emirates Skywards üyeliği ücretsizdir. Uçuş ödülleri ve sınıf yükseltmelerinin yanı sıra, üyeler; havayolu ve otel de dahil, 100’ün üzerindeki program ortakları üzerinden, Skywards Milleri kazanarak kullanabilmektedirler. Üyeler ayrıca, dünyanın her yerindeki gözde etkinliklerin keyfini sürmekte ve dünyadaki başlıca şehirlerde bulunan 41 Emirates Lounge’ına giriş imkanından faydalanabilmektedir. Diğer avantajlar ise, öncelikli check-in ve uçağa biniş, yolcu salonundan yararlanma, Wi-Fi kullanımına yönelik özel imtiyazlar ve uçakta öncelikli koltuk seçme imkanlarını da içeriyor. Daha fazla bilgi için,https://www.emirates.com/skywards adresini ziyaret ediniz.

 

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 159 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan haftada 11 uçuşu bulunuyor. Emirates’in İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı uçuşları ise haftada 5 kez olmak üzere Haziran 2018’de başlıyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2tq1POR
via IFTTT