
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
6 Mart 2018 Salı
ŞUBAT SONU İTİBARİYLE 27 MİLYON 817 BİN YOLCUYA HİZMET VERİLDİ

ŞUBAT SONU İTİBARİYLE 27 MİLYON 817 BİN YOLCUYA HİZMET VERİLDİ 2018 YILI ŞUBAT AYI UÇAK, YOLCU VE YÜK TRAFİĞİ AÇIKLANDI ŞUBAT SONU İTİBARİYLE 27 MİLYON 817 BİN YOLCUYA HİZMET VERİLDİ Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğü, 2018 Yılının Şubat ayına ilişkin havayolu uçak, yolcu ve yük istatistiklerini açıkladı. Buna göre 2018 Yılı Şubat Ayında; Havalimanlarına iniş-kalkış yapan uçak trafiği, geçen yılın aynı ayına göre, iç hatlarda % 1,6 artışla 64.664, dış hatlarda ise % 7,5 artışla 34.519 oldu. Aynı ayda üst geçiş (overflight) trafiği % 16,5 artışla 30.789 olarak gerçekleşti. Böylece Havayolunda hizmet verilen toplam uçak trafiği üstgeçişler ile birlikte % 6,4 artışla 129.972’ye ulaştı. Bu ayda Türkiye Geneli Havalimanları iç hat yolcu trafiği % 15,5 artışla 8.375.807, dış hat yolcu trafiği ise % 22 artışla 4.672.463 oldu. Böylece söz konusu ayda direkt transit yolcular ile birlikte toplam yolcu trafiği, geçen yılın aynı ayına göre, % 17,6 artış ile 13.058.763 olarak gerçekleşti. Havalimanları Yük (kargo, posta ve bagaj) trafiği; Şubat ayı itibarıyla iç hatlarda % 13,7 artışla 64.629 ton, dış hatlarda % 20,4 artışla 173.856 ton, toplamda ise % 18,5 artışla 238.485 tona ulaştı. Şubat ayında yolcu sayısındaki artışa en önemli katkıyı İstanbul Atatürk, İstanbul Sabiha Gökçen ve Ankara Esenboğa Havalimanları sağladı. İstanbul Atatürk Havalimanı yolcu trafiği geçen yılın aynı ayına göre iç hatta % 5 artışla 1.421.628, dış hatta ise % 24 artışla 3.312.527 olmak üzere toplamda % 18 artışla 4.734.155 oldu. İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı yolcu trafiği geçen yılın aynı ayına göre iç hatta % 16 artışla 1.620.882, dış hatta ise % 18 artışla 763.998 olmak üzere toplamda % 17 artışla 2.384.880 oldu. Ankara’da hava ulaşımına olan talep artarak devam ediyor. Ankara Esenboğa Havalimanı yolcu trafiği Şubat ayında, geçen yılın aynı ayına göre iç hatta % 41 artışla 1.211.685, dış hatta ise % 29 artışla 159.655 olmak üzere toplamda % 39 artışla 1.371.340 oldu.
2018 YILI ŞUBAT AYI UÇAK, YOLCU VE YÜK TRAFİĞİ AÇIKLANDI
ŞUBAT SONU İTİBARİYLE 27 MİLYON 817 BİN YOLCUYA HİZMET VERİLDİ
Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğü, 2018 Yılının Şubat ayına ilişkin havayolu uçak, yolcu ve yük istatistiklerini açıkladı.
Buna göre 2018 Yılı Şubat Ayında;
Havalimanlarına iniş-kalkış yapan uçak trafiği, geçen yılın aynı ayına göre, iç hatlarda % 1,6 artışla 64.664, dış hatlarda ise % 7,5 artışla 34.519 oldu. Aynı ayda üst geçiş (overflight) trafiği % 16,5 artışla 30.789 olarak gerçekleşti. Böylece Havayolunda hizmet verilen toplam uçak trafiği üstgeçişler ile birlikte % 6,4 artışla 129.972’ye ulaştı.
Bu ayda Türkiye Geneli Havalimanları iç hat yolcu trafiği % 15,5 artışla 8.375.807, dış hat yolcu trafiği ise % 22 artışla 4.672.463 oldu.
Böylece söz konusu ayda direkt transit yolcular ile birlikte toplam yolcu trafiği, geçen yılın aynı ayına göre, % 17,6 artış ile 13.058.763 olarak gerçekleşti.
Havalimanları Yük (kargo, posta ve bagaj) trafiği; Şubat ayı itibarıyla iç hatlarda % 13,7 artışla 64.629 ton, dış hatlarda % 20,4 artışla 173.856 ton, toplamda ise % 18,5 artışla 238.485 tona ulaştı.
Şubat ayında yolcu sayısındaki artışa en önemli katkıyı İstanbul Atatürk, İstanbul Sabiha Gökçen ve Ankara Esenboğa Havalimanları sağladı.
İstanbul Atatürk Havalimanı yolcu trafiği geçen yılın aynı ayına göre iç hatta % 5 artışla 1.421.628, dış hatta ise % 24 artışla 3.312.527 olmak üzere toplamda % 18 artışla 4.734.155 oldu.
İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı yolcu trafiği geçen yılın aynı ayına göre iç hatta % 16 artışla 1.620.882, dış hatta ise % 18 artışla 763.998 olmak üzere toplamda % 17 artışla 2.384.880 oldu.
Ankara’da hava ulaşımına olan talep artarak devam ediyor.
Ankara Esenboğa Havalimanı yolcu trafiği Şubat ayında, geçen yılın aynı ayına göre iç hatta % 41 artışla 1.211.685, dış hatta ise % 29 artışla 159.655 olmak üzere toplamda % 39 artışla 1.371.340 oldu.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2Fr8Ljl
via IFTTT
Özel İş Jeti Üreticileri Özel İş Jeti Üreticileri Özel iş jetleri lüksün sembolü olarak bilinen hızlı ve konforlu uçaklardır. Yolcu taşıma kapasiteleri Genel Havacılık kuralları gereği maksimum 19 yolcu ile sınırlandırılmış bu özel uçaklar, menzilleri, yolcu taşıma kapasiteleri, kabin boyutları ve sundukları konfor bakımından farklı sınıflara ayrılmışlardır. İş jeti üreticileri de, farklı sınıflarda, farklı bütçelere ve ihtiyaçlara hitap eden iş jetleri üretmektedirler. İş jeti üretiminde başı çeken ülke havacılık konusundaki geçmişi ve tecrübesiyle bilindiği üzere ABD’dir. Kanada, Fransa ve Brezilya da iş jeti yarışında ABD’yi izleyen ülkeler arasında yer almaktadırlar. Son dönemde atağa geçen Japonya da ABD’de kurduğu üretim tesisleri ile bu yarışta var olduğunu Honda Jet satışları ile göstermiştir. İş jeti üreticilerine bakıldığında pazarın ticari havayolu uçaklarından farklı olarak kümelendiğini gözlemlemek mümkündür. Kimi üreticiler giriş seviyesinde 4-7 yolculu iş jetleri üretimine odaklanırken, kimileri 8-10 yolcu kapasiteli orta sınıf iş jetlerinde ipi göğüslemiş, kimileri de ultra lüks okyanus ötesi menzile sahip, kabininde 12-19 kişiyi misafir edebilecek geniş kabin kategorisinde iş jetleri üretmektedirler. Bu hafta iş jeti üreticilerini ve birbirleriyle rekabette oldukları iş jeti sınıflarını kısaca inceleyelim. Textron Havacılık- Cessna Marka bilinirliği açısından ülkemizde ‘’ küçük uçak’’ kavramını karşılayan özel uçak ve eğitim uçağı üreticisi ABD’li Textron Havacılığın markası Cessna’dır. Pervaneli özel uçak ve eğitim uçaklarında dünya çapında ciddi bir Pazar payına sahip olan Cessna, jet motorlu özel uçaklar sınıfında da varlığını Citation serisi ile duyurmuştur. Daha çok giriş ve orta seviye iş jetleri üretimine odaklanan ve bu pazarda güçlü bir konuma sahip olan Cessna, son dönemde geniş kabinli uzun menzilli iş jeti üretimine de el atacağını Cessna Hemisphere adlı yeni uçağının lansmanıyla duyurmuştur. Giriş seviyesi iş jetlerinde Embraer Phenom serisi ve Hondajet ile direk rekabette olan Citation CJ serisi Cessna Hemisphere ile de Bombardier’in Challenger 650 ve Dassault’un Falcon 2000 serisi ile rekabet etmeyi planlamaktadır. Textron Havacılık- Hawker & Beechcraft Bir zamanlar Hawker Beechcraft adıyla bilinen ABD’li pervaneli uçak ve jet üreticisi Hawker Beechcraft, 2012 yılında bir dizi maddi güçlükler sonucunda iflasını açıklamıştı. Üreticinin jet uçak üretim bölümü Hawker operasyonlarını durdururken, pervaneli uçak üreten bölümü Beechcraft rakibi Textron’a satılmıştı.Bugün ikinci el pazarı hala aktif durumda olan Hawker iş jetleri bir zamanlar Cessna’nın giriş seviyesi iş jetleri Citation serisinin bir numaralı rakibiydi. Honda/ Hondajet Honda araba ve motorsiklet üreticisi olarak bilinmesine rağmen, motor üretim konusundaki tecrübesini 1986 yılında havacılık alanına da taşıdı. İlk olarak 1997 yılında Michimasa Fujino tarafından tasarlanan Honda Jet, geliştirilme sürecinde uzun gecikmeler yaşasa da, 2017 yılında gösterdiği satış performansı ile GAMA tarafından yılın en çok satan 4 yolcu kapasiteli hafif iş jeti seçildi. Embraer ve Cessna ile rekabet halinde olan Honda Jet şimdilik pazara yeni bir soluk getirmişe benziyor. Embraer Brezilyalı uçak üreticisi Embraer, bölgesel uçak üretimindeki bilgi ve tecrübesini iş jetlerine de taşıyarak E135 bölgesel uçak gövdesi platformunda süper orta sınıf Legacy 600 iş jetini 2002 yılında piyasaya sürdü. Sonrasında giriş seviye iş jeti serisi Phenom 100 ve Phenom 300 ü ve genş kabinde Legacy 650’yi geliştirdi ve göklerle buluşturdu. E190 gövdesi üzerinden geliştirdiği süper lüks geniş gövde iş jeti Lineage 1000 modeli de 2010 yılında satışa sunuldu. Embraer uçak geliştirme süreçlerine ‘’clean sheet’’ denilen beyaz sayfa tasarımı ile devam etti ve orta seviye iş jetlerindeki boşluğunu Legacy 450 ve Legacy 500 ile doldurdu. Embraer, birbirinden farklı sınıftaki iş jetleriyle, pazardaki tüm üreticilerle rekabette halinde olarak pazar payını arttırma stratejisi gütmektedir. Bombardier Kanadalı uçak üreticisi Bombardier, birden fazla uçak üretim hattıyla hafif-orta, geniş ve ultra geniş iş jetleri pazarında önemli bir yere sahiptir. Hafif-Orta seviye iş jetlerinde Bill Lear tarafından geliştirilmiş ve Bombardier tarafından modernize edilmiş Learjet serisi ile Cessna ve Beechcraft ile, orta ve geniş seviye iş jetlerinde Challenger serisi ile Dassault ‘un Falcon serisi ile, ultra uzun menzilli ve geniş kabinde ise Global serisi ile Gulfstream ve Dassault ile rekabet halindedir. Dassault Fransa’nın en eski havacılık şirketlerinden biri olan Dassault, askeri alandaki başarısını sonrasında sivil havacılığa uygulamış ve ilk özel jetlerden biri olan Mystere 20’yi 1965 yılında üretmişti. Sonrasında Falcon adını alan bu tasarım serisi bugün de Dassault tarafından üretilen iş jetlerinde kullanılmaktadır. Dassault bugün orta seviye ile uzun menzil geniş kabin segmentinde iş jetleri üretmekte, Falcon 2000, Falcon 900, Falcon 7X ve 8X serisi iş jetleri ile Bombardier ve Gulfstream ile rekabet etmektedir. Gulfstream ABD’li uçak üreticisi Gulfstream uzun menzil geniş gövde iş jetlerinde dünya pazarında lider olarak bilinmektedir. Uzun menzil geniş kabin iş jetlerinde sunduğu G500, G600, G650 ER iş jetleri ile Dassault’un Falcon 7X ve 8X serisi ile, Bombardier’in de Global 7000 ve Global 8000 iş jetleri ile rekabet halindedir. Gulfstream, Israilli uçak üreticisi Galaxy Aerospace’i 2001 yılında satın alarak, ürettiği hafif-orta seviye G150 ve orta seviye G280 iş jetleri ile de Embraer Legacy ve Bombardier Learjet serisi ile rekabet halindedir. Ece Özkan DELTA AEROSPACE Hava Aracı Değerleme Uzmanı- ASA Certified Aircraft Appraiser E: ece.ozkan@delta-aerospace.com
Özel İş Jeti Üreticileri
Özel iş jetleri lüksün sembolü olarak bilinen hızlı ve konforlu uçaklardır. Yolcu taşıma kapasiteleri Genel Havacılık kuralları gereği maksimum 19 yolcu ile sınırlandırılmış bu özel uçaklar, menzilleri, yolcu taşıma kapasiteleri, kabin boyutları ve sundukları konfor bakımından farklı sınıflara ayrılmışlardır. İş jeti üreticileri de, farklı sınıflarda, farklı bütçelere ve ihtiyaçlara hitap eden iş jetleri üretmektedirler.
İş jeti üretiminde başı çeken ülke havacılık konusundaki geçmişi ve tecrübesiyle bilindiği üzere ABD’dir. Kanada, Fransa ve Brezilya da iş jeti yarışında ABD’yi izleyen ülkeler arasında yer almaktadırlar. Son dönemde atağa geçen Japonya da ABD’de kurduğu üretim tesisleri ile bu yarışta var olduğunu Honda Jet satışları ile göstermiştir.
İş jeti üreticilerine bakıldığında pazarın ticari havayolu uçaklarından farklı olarak kümelendiğini gözlemlemek mümkündür. Kimi üreticiler giriş seviyesinde 4-7 yolculu iş jetleri üretimine odaklanırken, kimileri 8-10 yolcu kapasiteli orta sınıf iş jetlerinde ipi göğüslemiş, kimileri de ultra lüks okyanus ötesi menzile sahip, kabininde 12-19 kişiyi misafir edebilecek geniş kabin kategorisinde iş jetleri üretmektedirler. Bu hafta iş jeti üreticilerini ve birbirleriyle rekabette oldukları iş jeti sınıflarını kısaca inceleyelim.
Textron Havacılık- Cessna
Marka bilinirliği açısından ülkemizde ‘’ küçük uçak’’ kavramını karşılayan özel uçak ve eğitim uçağı üreticisi ABD’li Textron Havacılığın markası Cessna’dır. Pervaneli özel uçak ve eğitim uçaklarında dünya çapında ciddi bir Pazar payına sahip olan Cessna, jet motorlu özel uçaklar sınıfında da varlığını Citation serisi ile duyurmuştur. Daha çok giriş ve orta seviye iş jetleri üretimine odaklanan ve bu pazarda güçlü bir konuma sahip olan Cessna, son dönemde geniş kabinli uzun menzilli iş jeti üretimine de el atacağını Cessna Hemisphere adlı yeni uçağının lansmanıyla duyurmuştur. Giriş seviyesi iş jetlerinde Embraer Phenom serisi ve Hondajet ile direk rekabette olan Citation CJ serisi Cessna Hemisphere ile de Bombardier’in Challenger 650 ve Dassault’un Falcon 2000 serisi ile rekabet etmeyi planlamaktadır.
Textron Havacılık- Hawker & Beechcraft
Bir zamanlar Hawker Beechcraft adıyla bilinen ABD’li pervaneli uçak ve jet üreticisi Hawker Beechcraft, 2012 yılında bir dizi maddi güçlükler sonucunda iflasını açıklamıştı. Üreticinin jet uçak üretim bölümü Hawker operasyonlarını durdururken, pervaneli uçak üreten bölümü Beechcraft rakibi Textron’a satılmıştı.Bugün ikinci el pazarı hala aktif durumda olan Hawker iş jetleri bir zamanlar Cessna’nın giriş seviyesi iş jetleri Citation serisinin bir numaralı rakibiydi.
Honda/ Hondajet
Honda araba ve motorsiklet üreticisi olarak bilinmesine rağmen, motor üretim konusundaki tecrübesini 1986 yılında havacılık alanına da taşıdı. İlk olarak 1997 yılında Michimasa Fujino tarafından tasarlanan Honda Jet, geliştirilme sürecinde uzun gecikmeler yaşasa da, 2017 yılında gösterdiği satış performansı ile GAMA tarafından yılın en çok satan 4 yolcu kapasiteli hafif iş jeti seçildi. Embraer ve Cessna ile rekabet halinde olan Honda Jet şimdilik pazara yeni bir soluk getirmişe benziyor.
Embraer
Brezilyalı uçak üreticisi Embraer, bölgesel uçak üretimindeki bilgi ve tecrübesini iş jetlerine de taşıyarak E135 bölgesel uçak gövdesi platformunda süper orta sınıf Legacy 600 iş jetini 2002 yılında piyasaya sürdü. Sonrasında giriş seviye iş jeti serisi Phenom 100 ve Phenom 300 ü ve genş kabinde Legacy 650’yi geliştirdi ve göklerle buluşturdu. E190 gövdesi üzerinden geliştirdiği süper lüks geniş gövde iş jeti Lineage 1000 modeli de 2010 yılında satışa sunuldu. Embraer uçak geliştirme süreçlerine ‘’clean sheet’’ denilen beyaz sayfa tasarımı ile devam etti ve orta seviye iş jetlerindeki boşluğunu Legacy 450 ve Legacy 500 ile doldurdu. Embraer, birbirinden farklı sınıftaki iş jetleriyle, pazardaki tüm üreticilerle rekabette halinde olarak pazar payını arttırma stratejisi gütmektedir.
Bombardier
Kanadalı uçak üreticisi Bombardier, birden fazla uçak üretim hattıyla hafif-orta, geniş ve ultra geniş iş jetleri pazarında önemli bir yere sahiptir. Hafif-Orta seviye iş jetlerinde Bill Lear tarafından geliştirilmiş ve Bombardier tarafından modernize edilmiş Learjet serisi ile Cessna ve Beechcraft ile, orta ve geniş seviye iş jetlerinde Challenger serisi ile Dassault ‘un Falcon serisi ile, ultra uzun menzilli ve geniş kabinde ise Global serisi ile Gulfstream ve Dassault ile rekabet halindedir.
Dassault
Fransa’nın en eski havacılık şirketlerinden biri olan Dassault, askeri alandaki başarısını sonrasında sivil havacılığa uygulamış ve ilk özel jetlerden biri olan Mystere 20’yi 1965 yılında üretmişti. Sonrasında Falcon adını alan bu tasarım serisi bugün de Dassault tarafından üretilen iş jetlerinde kullanılmaktadır. Dassault bugün orta seviye ile uzun menzil geniş kabin segmentinde iş jetleri üretmekte, Falcon 2000, Falcon 900, Falcon 7X ve 8X serisi iş jetleri ile Bombardier ve Gulfstream ile rekabet etmektedir.
Gulfstream
ABD’li uçak üreticisi Gulfstream uzun menzil geniş gövde iş jetlerinde dünya pazarında lider olarak bilinmektedir. Uzun menzil geniş kabin iş jetlerinde sunduğu G500, G600, G650 ER iş jetleri ile Dassault’un Falcon 7X ve 8X serisi ile, Bombardier’in de Global 7000 ve Global 8000 iş jetleri ile rekabet halindedir. Gulfstream, Israilli uçak üreticisi Galaxy Aerospace’i 2001 yılında satın alarak, ürettiği hafif-orta seviye G150 ve orta seviye G280 iş jetleri ile de Embraer Legacy ve Bombardier Learjet serisi ile rekabet halindedir.
Ece Özkan
DELTA AEROSPACE
Hava Aracı Değerleme Uzmanı- ASA Certified Aircraft Appraiser
E: ece.ozkan@delta-aerospace.com
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2Fg4LmJ
via IFTTT
5 Mart 2018 Pazartesi
Havadan Sudan Etkinliğine Davetlisiniz

Havadan Sudan Etkinliğine Davetlisiniz 20 Mart saat 12:00’da İstanbul Ticaret Üniversitesi Sütlüce Kampüsünde Türkiye Hava Trafik Kontrolörleri Derneği Başkanı Selim Ergün Lak ile gerçekleşecek olan Havadan Sudan Etkinliğine hazır mısınız? Kontenjan sınırlı olduğu için 0 535 400 3055 nolu telefonu arayınız.
20 Mart saat 12:00’da İstanbul Ticaret Üniversitesi Sütlüce Kampüsünde Türkiye Hava Trafik Kontrolörleri Derneği Başkanı Selim Ergün Lak ile gerçekleşecek olan Havadan Sudan Etkinliğine hazır mısınız?
Kontenjan sınırlı olduğu için 0 535 400 3055 nolu telefonu arayınız.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2D1g6B6
via IFTTT
THY Kısa mesafe uçuşlarında da Wifi olacak THY Kısa mesafe uçuşlarında da Wifi olacak Şimdiye kadar THY bünyesinde çoğunlukla okyanus ötesine uçan Boeing 777, Aribus A330 gibi geniş gövdeli ve çift koridorlu uçaklarda yer alan Wifi hizmeti, önümüzdeki günlerde dar gövdeli ve daha az yolcu kapasitesine sahip uçaklarda da yolcuların kullanımına sunulacak. Böylece başta Avrupa olmak birkaç saatlik mesafelere uçan yolcular da binlerce metre havada internet hizmetinden faydalanabilecek. Yakın mesafede yolculara sunulması planlanan Wifi müjdesini ise Türk Hava Yoları(THY) Genel Müdürü Bilal Ekşi verdi. Sosyal medya hesabı Twitter’dan konuya ilişkin paylaşım yapan Ekşi, “ Dar gövdeli uçaklarda da uygulanması planlanan Wifi hizmeti, önümüzdeki günlerde gerekli altyapı çalışmaların tamamlanmasının ardından hayata geçirilecek. Kısa mesafe yurt dışı seyahatlerinizi daha konforlu hale getirmek için çalışmalarımız devam ediyor. Dar gövde uçaklarımızda elektronik cihazlarınızdan uçak içi wifi yayınlarımız ile istediğiniz filmi izleyebileceksiniz. Kısa sürede hizmetinize sunacağız. We are working hard in making your short-haul flights even more comfortable with us. With our new in-flight wifi system on our narrow body aircrafts, you will be able to watch any kind of movies you like. In a short while, it will be at your service. Kısa mesafe yurt dışı seyahatlerinizi daha konforlu hale getirmek için çalışmalarımız devam ediyor. Dar gövde uçaklarımızda elektronik cihazlarınızdan uçak içi wifi yayınlarımız ile istediğiniz filmi izleyebileceksiniz. Kısa sürede hizmetinize sunacağız. — Bilal EKŞİ-THY GM (@BilalEksiTHY) March 3, 2018
THY Kısa mesafe uçuşlarında da Wifi olacak
Şimdiye kadar THY bünyesinde çoğunlukla okyanus ötesine uçan Boeing 777, Aribus A330 gibi geniş gövdeli ve çift koridorlu uçaklarda yer alan Wifi hizmeti, önümüzdeki günlerde dar gövdeli ve daha az yolcu kapasitesine sahip uçaklarda da yolcuların kullanımına sunulacak. Böylece başta Avrupa olmak birkaç saatlik mesafelere uçan yolcular da binlerce metre havada internet hizmetinden faydalanabilecek.
Yakın mesafede yolculara sunulması planlanan Wifi müjdesini ise Türk Hava Yoları(THY) Genel Müdürü Bilal Ekşi verdi. Sosyal medya hesabı Twitter’dan konuya ilişkin paylaşım yapan Ekşi, “
Dar gövdeli uçaklarda da uygulanması planlanan Wifi hizmeti, önümüzdeki günlerde gerekli altyapı çalışmaların tamamlanmasının ardından hayata geçirilecek.
Kısa mesafe yurt dışı seyahatlerinizi daha konforlu hale getirmek için çalışmalarımız devam ediyor. Dar gövde uçaklarımızda elektronik cihazlarınızdan uçak içi wifi yayınlarımız ile istediğiniz filmi izleyebileceksiniz. Kısa sürede hizmetinize sunacağız.
We are working hard in making your short-haul flights even more comfortable with us. With our new in-flight wifi system on our narrow body aircrafts, you will be able to watch any kind of movies you like. In a short while, it will be at your service.
Kısa mesafe yurt dışı seyahatlerinizi daha konforlu hale getirmek için çalışmalarımız devam ediyor.
Dar gövde uçaklarımızda elektronik cihazlarınızdan uçak içi wifi yayınlarımız ile istediğiniz filmi izleyebileceksiniz.
Kısa sürede hizmetinize sunacağız.
— Bilal EKŞİ-THY GM (@BilalEksiTHY) March 3, 2018
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2oKs0ec
via IFTTT

