8 Şubat 2018 Perşembe

DHMİ HEYETİ PEKİN’DE TÜRK HAVACILIĞINI ANLATTI DHMİ Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Funda OCAK Çin Nuctech Sivil Havacılık Güvenliği Konferansı ve Nuctech 2018 Güvenlik Tarama Teknolojilerinde Yenilikler Zirvesine katıldı. Konferansta konuşma yapan Genel Müdürümüz OCAK uçak, yolcu sayıları ve İstanbul Yeni Havalimanı hakkında bilgi verdi.   Genel Müdürü OCAK konuşmasında şunları ifade etti:   “Devlet Hava Meydanları İşletmesi Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü olarak, öncelikle bu güzel organizasyonu düzenleyerek bizleri davet eden Nuctech’e nazik davetleri için teşekkür ediyor, tüm katılımcıları saygıyla selamlıyorum.   Türkiye’deki Havalimanlarının işletilmesi ile Türkiye Hava sahasındaki hava trafiğinin düzenlenmesi ve kontrolü görevi, 1933 yılından beri DHMİ Genel Müdürlüğünce yerine getirilmektedir.   Üstlenmiş olduğu bu görevlerini Uluslararası sivil havacılık kural ve standartlarına göre yapmak zorunluluğunda olan DHMİ Genel Müdürlüğü bu doğrultuda;   ICAO’nun, ECAC’ın, EUROCONTROL’un ve ACI’nın başta olmak üzere ilgili uluslararası birçok kuruluşun da üyesi bulunmaktadır.   DHMİ Genel Müdürlüğünce hava seyrüsefer ve havalimanı işletme hizmetleri çerçevesinde, hizmet verilen uçak ve yolcu trafiklerinde, son yıllarda önemli artışlar meydana gelmiştir. Özellikle, uluslararası havalimanlarımızın dış hat uçak ve yolcu trafiklerinde önemli gelişmeler gerçekleşmekte olup, İstanbul Atatürk Havalimanı ile Antalya Havalimanı, yaşanmakta olan uluslararası trafik artışı nedeniyle, Avrupa’nın ve hatta dünyanın da önde gelen havalimanları arasında yer almaktadır.   Yolcu trafiği sıralamasında Türkiye 2016 yılında dünyada on birinci sırada, Avrupa’da ise beşinci sırada yer almıştır.   Açıklanan Eurocontrol verilerine göre, 2017 Aralık ayında Üst geçişler (Overflight) dâhil edildiğinde Avrupa hava sahasına en fazla yeni trafik ekleyen ülke günlük ortalama 286 trafikle Türkiye oldu. İkinci sırada günlük ortalama 217 trafikle İspanya yer aldı.   2017 yılsonu verilerine göre; Türkiye Havalimanlarında gerçekleşen toplam yolcu sayısı 193 milyonu aşmış, üst geçişler dâhil toplam uçak sayısı ise 1.9 milyona ulaşmıştır.   Çin’de yer alan Pekin Başkent Uluslararası, Guangzhou Baiyun Uluslararası, Şanghay Pudong Uluslararası ve Urumçi Diwopu Uluslararası (sadece 2016 yılında) Havalimanları ile İstanbul Atatürk Havalimanı arasında gerçekleşen hava ulaştırma verilerine göre;   2017 yılında  2.164 uçak trafiği ile 621 Bin Yolcu, 32.633 ton kargo taşınmıştır.   Yıllar bazında artan bu trafiklerin alt yapılarını hazırlamak için, bir yandan havalimanları kapasiteleri arttırılıyor bir yandan da ülkemize yeni ve modern havalimanları kazandırıyoruz.   Son yıllarda farklı bir heyecan yaşıyoruz; Ülkemizin nüfusu en büyük şehri olan İstanbul’a Yeni Havalimanı’nın inşa çalışmaları devam ediyor; projenin %80’ini tamamladık. Söz konusu havalimanımızın 2018 yılı sonunda açılışını yaparak hizmete vermeyi planlıyoruz.   Tüm fazları tamamlandığında Dünya’nın en büyük havalimanı olacak söz konusu İstanbul Yeni Havalimanı (İYH) hakkında sizlere bazı dikkat çekici bilgiler vermek istiyorum:   Kamu Özel Sektör İşbirliği Projeleri kapsamında; İGA (Istanbul Grand Airport) şirketine ihale edilen İstanbul Yeni Havalimanı Projesinin 1. Etap İşlerinin yer teslimi 01.05.2015 tarihinde yapılmış olup işin süresi 42 aydır. 1.Etap Yatırım Tutarı 6 milyar Euro’dur. Toplam Proje Tutarı ise: 10,2 milyar Euro’dur.   Projenin tüm etapları tamamlandığında;   – Toplamda 200 milyon yolcu/yıl kapasiteli yaklaşık 1,9 milyon m2 büyüklüğünde terminal binası, – 6 adet bağımsız pist, – Paralel taksiyolları, – Yaklaşık 6,5 milyon m2 büyüklüğünde apron, – VIP, kargo ve genel havacılık terminalleri, – Devlet Konukevi, – Yeterli kapasiteye sahip açık ve kapalı otoparklar, – 3 adet Teknik blok ve kule, – İtfaiye, garaj binaları, kuvvet santralleri, arıtma ve çöp toplama tesisleri gibi tüm havalimanı destek binaları, -Airport City, Hastane, otel, ibadethaneler, müze, konferans ve sergi salonları vb. Sosyal tesisler sektöre kazandırılmış olacaktır.   Öte yandan, 1 milyon kilometre karelik hava sahamızı, dünyanın en iyi yetişmiş, deneyimli, bilgili toplam 1500 hava trafik kontrolörümüz ve en son teknolojiye haiz seyrüsefer sistem ve cihazları ile yönetiyoruz.   DHMİ olarak inovasyon ve araştırma-geliştirme faaliyetlerine önem veriyor, ileri teknolojiyi sıkı bir şekilde takip ediyoruz.   İleri teknolojik altyapımız ve iyi eğitilmiş insan gücümüz sayesinde, Türkiye, dünyanın en güvenilir ve en çok tercih edilen hava sahalarından birine sahip oldu.     Küresel bir kuruluş olma bilinciyle uluslararası temaslara, bilgi ve beceri paylaşımına önem veriyoruz. Havalimanlarımızın ve Türk Hava Sahasının kusursuz bir güvenlik altyapısına sahip olmasını çok önemsiyoruz.   Bu amaçla;   Güvenlik yatırımlarında hiçbir fedakârlıktan kaçınmıyoruz; 2014-2017 yılları arasında Güvenlik Teknoloji Toplam Yatırım tutarı 25 milyon Doları buldu. 2012-2017 yılları arasında Özel Güvenlik Hizmet Alım Maliyeti ise 130 milyon Doları bulmuştur. Son 15 yılda gerçekleştirdiğimiz yatırımlarla bu alanda büyük mesafeler aldık. Fiziki ve teknolojik altyapımızı örnek bir düzeye yükselttik. Bu doğrultuda, İstanbul Yeni Havalimanında da son teknoloji güvenlik teknolojilerinin kullanılması planlanmıştır. Söz konusu güvenlik sistem ve cihazları arasında Nuctech Şirketinin ürünlerinin de olması planlanmaktadır.   Şimdi sizlere DHMİ’yi ve faaliyetlerimizi anlatan bir video gösterimi yapacağız. Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün; “İstikbal Göklerdedir” sözü ile konuşmama son verirken, bu vesile ile tüm katılımcıları saygıyla selamlıyor, binlerce yıllık tarihi ile farklı kültürlerin sentezini bir araya getiren Çin Halk Cumhuriyetinde mutluluklar diliyorum.”

DHMİ Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Funda OCAK Çin Nuctech Sivil Havacılık Güvenliği Konferansı ve Nuctech 2018 Güvenlik Tarama Teknolojilerinde Yenilikler Zirvesine katıldı. Konferansta konuşma yapan Genel Müdürümüz OCAK uçak, yolcu sayıları ve İstanbul Yeni Havalimanı hakkında bilgi verdi.

 

Genel Müdürü OCAK konuşmasında şunları ifade etti:

 

“Devlet Hava Meydanları İşletmesi Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü olarak, öncelikle bu güzel organizasyonu düzenleyerek bizleri davet eden Nuctech’e nazik davetleri için teşekkür ediyor, tüm katılımcıları saygıyla selamlıyorum.

 

Türkiye’deki Havalimanlarının işletilmesi ile Türkiye Hava sahasındaki hava trafiğinin düzenlenmesi ve kontrolü görevi, 1933 yılından beri DHMİ Genel Müdürlüğünce yerine getirilmektedir.

 

Üstlenmiş olduğu bu görevlerini Uluslararası sivil havacılık kural ve standartlarına göre yapmak zorunluluğunda olan DHMİ Genel Müdürlüğü bu doğrultuda;

 

ICAO’nun, ECAC’ın, EUROCONTROL’un ve ACI’nın başta olmak üzere ilgili uluslararası birçok kuruluşun da üyesi bulunmaktadır.

 

DHMİ Genel Müdürlüğünce hava seyrüsefer ve havalimanı işletme hizmetleri çerçevesinde, hizmet verilen uçak ve yolcu trafiklerinde, son yıllarda önemli artışlar meydana gelmiştir. Özellikle, uluslararası havalimanlarımızın dış hat uçak ve yolcu trafiklerinde önemli gelişmeler gerçekleşmekte olup, İstanbul Atatürk Havalimanı ile Antalya Havalimanı, yaşanmakta olan uluslararası trafik artışı nedeniyle, Avrupa’nın ve hatta dünyanın da önde gelen havalimanları arasında yer almaktadır.

 

Yolcu trafiği sıralamasında Türkiye 2016 yılında dünyada on birinci sırada, Avrupa’da ise beşinci sırada yer almıştır.

 

Açıklanan Eurocontrol verilerine göre, 2017 Aralık ayında Üst geçişler (Overflight) dâhil edildiğinde Avrupa hava sahasına en fazla yeni trafik ekleyen ülke günlük ortalama 286 trafikle Türkiye oldu. İkinci sırada günlük ortalama 217 trafikle İspanya yer aldı.

 

2017 yılsonu verilerine göre; Türkiye Havalimanlarında gerçekleşen toplam yolcu sayısı 193 milyonu aşmış, üst geçişler dâhil toplam uçak sayısı ise 1.9 milyona ulaşmıştır.

 

Çin’de yer alan Pekin Başkent Uluslararası, Guangzhou Baiyun Uluslararası, Şanghay Pudong Uluslararası ve Urumçi Diwopu Uluslararası (sadece 2016 yılında) Havalimanları ile İstanbul Atatürk Havalimanı arasında gerçekleşen hava ulaştırma verilerine göre;

 

2017 yılında  2.164 uçak trafiği ile 621 Bin Yolcu, 32.633 ton kargo taşınmıştır.

 

Yıllar bazında artan bu trafiklerin alt yapılarını hazırlamak için, bir yandan havalimanları kapasiteleri arttırılıyor bir yandan da ülkemize yeni ve modern havalimanları kazandırıyoruz.

 

Son yıllarda farklı bir heyecan yaşıyoruz; Ülkemizin nüfusu en büyük şehri olan İstanbul’a Yeni Havalimanı’nın inşa çalışmaları devam ediyor; projenin %80’ini tamamladık. Söz konusu havalimanımızın 2018 yılı sonunda açılışını yaparak hizmete vermeyi planlıyoruz.

 

Tüm fazları tamamlandığında Dünya’nın en büyük havalimanı olacak söz konusu İstanbul Yeni Havalimanı (İYH) hakkında sizlere bazı dikkat çekici bilgiler vermek istiyorum:

 

Kamu Özel Sektör İşbirliği Projeleri kapsamında; İGA (Istanbul Grand Airport) şirketine ihale edilen İstanbul Yeni Havalimanı Projesinin 1. Etap İşlerinin yer teslimi 01.05.2015 tarihinde yapılmış olup işin süresi 42 aydır. 1.Etap Yatırım Tutarı 6 milyar Euro’dur. Toplam Proje Tutarı ise: 10,2 milyar Euro’dur.

 

Projenin tüm etapları tamamlandığında;

 

– Toplamda 200 milyon yolcu/yıl kapasiteli yaklaşık 1,9 milyon m2 büyüklüğünde terminal binası,

– 6 adet bağımsız pist,

– Paralel taksiyolları,

– Yaklaşık 6,5 milyon m2 büyüklüğünde apron,

– VIP, kargo ve genel havacılık terminalleri,

– Devlet Konukevi,

– Yeterli kapasiteye sahip açık ve kapalı otoparklar,

– 3 adet Teknik blok ve kule,

– İtfaiye, garaj binaları, kuvvet santralleri, arıtma ve çöp toplama tesisleri gibi tüm havalimanı destek binaları,

-Airport City, Hastane, otel, ibadethaneler, müze, konferans ve sergi salonları vb. Sosyal tesisler sektöre kazandırılmış olacaktır.

 

Öte yandan, 1 milyon kilometre karelik hava sahamızı, dünyanın en iyi yetişmiş, deneyimli, bilgili toplam 1500 hava trafik kontrolörümüz ve en son teknolojiye haiz seyrüsefer sistem ve cihazları ile yönetiyoruz.

 

DHMİ olarak inovasyon ve araştırma-geliştirme faaliyetlerine önem veriyor, ileri teknolojiyi sıkı bir şekilde takip ediyoruz.

 

İleri teknolojik altyapımız ve iyi eğitilmiş insan gücümüz sayesinde, Türkiye, dünyanın en güvenilir ve en çok tercih edilen hava sahalarından birine sahip oldu.

 

 

Küresel bir kuruluş olma bilinciyle uluslararası temaslara, bilgi ve beceri paylaşımına önem veriyoruz. Havalimanlarımızın ve Türk Hava Sahasının kusursuz bir güvenlik altyapısına sahip olmasını çok önemsiyoruz.

 

Bu amaçla;

 

Güvenlik yatırımlarında hiçbir fedakârlıktan kaçınmıyoruz;

2014-2017 yılları arasında Güvenlik Teknoloji Toplam Yatırım tutarı 25 milyon Doları buldu.

2012-2017 yılları arasında Özel Güvenlik Hizmet Alım Maliyeti ise 130 milyon Doları bulmuştur.

Son 15 yılda gerçekleştirdiğimiz yatırımlarla bu alanda büyük mesafeler aldık. Fiziki ve teknolojik altyapımızı örnek bir düzeye yükselttik.

Bu doğrultuda, İstanbul Yeni Havalimanında da son teknoloji güvenlik teknolojilerinin kullanılması planlanmıştır. Söz konusu güvenlik sistem ve cihazları arasında Nuctech Şirketinin ürünlerinin de olması planlanmaktadır.

 

Şimdi sizlere DHMİ’yi ve faaliyetlerimizi anlatan bir video gösterimi yapacağız. Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün; “İstikbal Göklerdedir” sözü ile konuşmama son verirken, bu vesile ile tüm katılımcıları saygıyla selamlıyor, binlerce yıllık tarihi ile farklı kültürlerin sentezini bir araya getiren Çin Halk Cumhuriyetinde mutluluklar diliyorum.”



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2EdyCM3
via IFTTT

MES CARGO , KUWAIT AIRWAYS KARGO GENEL SATIŞ ACENTASI OLDU


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2BiEVuU

MES CARGO , KUWAIT AIRWAYS KARGO GENEL SATIŞ ACENTASI OLDU 01.ŞUBAT.2018 itibarı KUWAIT AIRWAYS  ile MES CARGO arasında CGSA anlaşması geçerlidir. MES CARGO  hizmet verdiği havayollarının arasına  Kuveyt Havayolları’nı da katmış oldu. KUWAIT AIRWAYS her gün direk A-330 ve B-777  uçak tipi uçuşlarını yapmaktadır.15.000 kğ ve 65 m3 kargo taşıma kapasitesi bulunmaktadır. KUWAIT AIRWAYS aktarma destinasyonlarına her gün büyük gövdeli uçak ile yapılmaktadır. Prefix numarası 229 Aşağıdaki aktarma destinasyonlarına geniş gövdeli servis sunmaktadır. Not: KWI-DXB      arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 5 sefer bulunmaktadır Not: KWI-DOH     arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 3 sefer bulunmaktadır. Not:  KWI-JFK        arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır. Not:  KWI-JED       arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır. Not:  KWI-AMM   arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır. Not:  KWI-CAI       arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır. Not:  KWI-BEY       arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır. Not:  KWI-DEL       arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır. Not:  KWI-BOM    arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır. Not:  KWI-COK     arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır. Not:  KWI-MAA   arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır. Not:  KWI-CMB    arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır. Not:  KWI-DAC    arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır. Not:  KWI-BKK    arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 3 sefer bulunmaktadır. Not:  KWI-MNL   arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır.  

01.ŞUBAT.2018 itibarı KUWAIT AIRWAYS  ile MES CARGO arasında CGSA anlaşması geçerlidir.

MES CARGO  hizmet verdiği havayollarının arasına  Kuveyt Havayolları’nı da katmış oldu.

KUWAIT AIRWAYS her gün direk A-330 ve B-777  uçak tipi uçuşlarını yapmaktadır.15.000 kğ ve 65 m3 kargo taşıma kapasitesi bulunmaktadır.

KUWAIT AIRWAYS aktarma destinasyonlarına her gün büyük gövdeli uçak ile yapılmaktadır.

Prefix numarası 229

Aşağıdaki aktarma destinasyonlarına geniş gövdeli servis sunmaktadır.

Not: KWI-DXB      arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 5 sefer bulunmaktadır

Not: KWI-DOH     arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 3 sefer bulunmaktadır.

Not:  KWI-JFK        arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır.

Not:  KWI-JED       arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır.

Not:  KWI-AMM   arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır.

Not:  KWI-CAI       arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır.

Not:  KWI-BEY       arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır.

Not:  KWI-DEL       arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır.

Not:  KWI-BOM    arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır.

Not:  KWI-COK     arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır.

Not:  KWI-MAA   arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır.

Not:  KWI-CMB    arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır.

Not:  KWI-DAC    arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır.

Not:  KWI-BKK    arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 3 sefer bulunmaktadır.

Not:  KWI-MNL   arası hergün geniş gövdeli uçak tipi ile 2 sefer bulunmaktadır.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2BiEVuU
via IFTTT

41,5 milyon kişi, interneti her gün kullanıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2nMjKtP

41,5 milyon kişi, interneti her gün kullanıyor 41,5 milyon kişi, interneti her gün kullanıyor  Veriler gösteriyor ki dijital pazarlama sektörü hızla büyüyor. Dijital pazarlama ile markasını ve işini desteklemek ve tanıtmak amacıyla hareket eden yatırımcılar ise internet, mobil ve diğer interaktif platformları kullanıyor. Çünkü Türkiye’de yaklaşık 48 milyon internet kullanıcısı var ve bu kullanıcıların yüzde 87’sini oluşturan 41,5 milyon kişi, interneti istisnasız her gün kullanıyor.   Dijital pazarlama ile sektörler hareketlenecek Dijital pazarlamanın satışında sağladığı olumlu yöndeki etkiyle bu kanala daha fazla yönelme ihtiyacı duyan sektör profesyonelleri reklam yatırımlarını yaparken dijital gücü yanına alıyor. Bu farkındalıkla CRM Medya, her sektör için özel olarak geliştirdiği medya çözümleriyle dijital yöntemlerin daha çok kullanılmasını hedefliyor ve bu alanda sektöre 360 derece hizmet sunuyor.   “5 dakikada yapılan geri dönüşlerde 8 kat satış ihtimali” Sektörlerin hareketlenmesinde dijital yatırımların önemine dikkat çeken CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, “Dijital süreçleri yönetmek günümüz dünyasında çok önemli. Reklamdan ulaştığımız ve bize talepte bulunan müşterinin takip süreçlerini iyi yönetmek satışı arttıran, bizi istenilen sonuca götüren en önemli etken. Bu süreçler sayesinde markamıza yatırım yaptığımızı unutmamalıyız. Satışta yeni bir düzen, seçici bir kitle ve alıcı var. Bunun için pazarda öne geçebileceğimiz bir artıya ihtiyacımız var. Sunduğumuz bu artı bizim anahtar kelimemiz olmalı. CRM Medya olarak amacımız; markaların dijital çözüm ortağı olmak. Dijitalin hızlı geri dönüş sağlamasıyla müşteriyi anında yakalamak mümkün. Bu süreçte konuşmamız gereken ise ‘ne şekilde daha iyi yapabiliriz ve bizi ne geliştirecek’ olmalı. Müşteriye 5 dakika içerisinde yapılan dönüşlerde satış ihtimali 8 kat artıyor. Bu hızlı dönüşü dijital çözümler ile yakalayacağımız bir gerçek ”dedi.

41,5 milyon kişi, interneti her gün kullanıyor 

Veriler gösteriyor ki dijital pazarlama sektörü hızla büyüyor. Dijital pazarlama ile markasını ve işini desteklemek ve tanıtmak amacıyla hareket eden yatırımcılar ise internet, mobil ve diğer interaktif platformları kullanıyor. Çünkü Türkiye’de yaklaşık 48 milyon internet kullanıcısı var ve bu kullanıcıların yüzde 87’sini oluşturan 41,5 milyon kişi, interneti istisnasız her gün kullanıyor.

 

Dijital pazarlama ile sektörler hareketlenecek

Dijital pazarlamanın satışında sağladığı olumlu yöndeki etkiyle bu kanala daha fazla yönelme ihtiyacı duyan sektör profesyonelleri reklam yatırımlarını yaparken dijital gücü yanına alıyor. Bu farkındalıkla CRM Medya, her sektör için özel olarak geliştirdiği medya çözümleriyle dijital yöntemlerin daha çok kullanılmasını hedefliyor ve bu alanda sektöre 360 derece hizmet sunuyor.

 

“5 dakikada yapılan geri dönüşlerde 8 kat satış ihtimali”

Sektörlerin hareketlenmesinde dijital yatırımların önemine dikkat çeken CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, “Dijital süreçleri yönetmek günümüz dünyasında çok önemli. Reklamdan ulaştığımız ve bize talepte bulunan müşterinin takip süreçlerini iyi yönetmek satışı arttıran, bizi istenilen sonuca götüren en önemli etken. Bu süreçler sayesinde markamıza yatırım yaptığımızı unutmamalıyız. Satışta yeni bir düzen, seçici bir kitle ve alıcı var. Bunun için pazarda öne geçebileceğimiz bir artıya ihtiyacımız var. Sunduğumuz bu artı bizim anahtar kelimemiz olmalı. CRM Medya olarak amacımız; markaların dijital çözüm ortağı olmak. Dijitalin hızlı geri dönüş sağlamasıyla müşteriyi anında yakalamak mümkün. Bu süreçte konuşmamız gereken ise ‘ne şekilde daha iyi yapabiliriz ve bizi ne geliştirecek’ olmalı. Müşteriye 5 dakika içerisinde yapılan dönüşlerde satış ihtimali 8 kat artıyor. Bu hızlı dönüşü dijital çözümler ile yakalayacağımız bir gerçek ”dedi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2nMjKtP
via IFTTT

Suudi Arabistan’dan tarihi bir ilk: Hava sahasını İsrail’e uçuşlara açtı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2nWjCY3

Suudi Arabistan’dan tarihi bir ilk: Hava sahasını İsrail’e uçuşlara açtı Suudi Arabistan krallığı, ilk kez İsrail’e doğrudan uçuşlara Suudi hava sahasını açtı. İran’a karşı gelişen Suudi-İsrail ittifakında yeni bir sayfa açıldı. Suudi krallığı, Hindistan Havayolları’nın (Air India) İsrail’e doğrudan uçuşlarının hava sahasından geçmesine izin verdi. Haaretz gazetesine konuşan İsrail havayolu sektöründen kaynaklar, Suudi Arabistan’ın Air India‘nın Yeni Delhi’den Tel Aviv’e başlattığı doğrudan uçuşların kendi hava sahasından gerçekleştirmesine izin verdiğini söyledi. SICAK İLİŞKİLER TASDİKLENDİBunun bir ilk olduğuna dikkat çeken Haaretz, bunun aynı zamanda Riyad’ın İsrail’le sıcak ilişkiler içinde olduğunu kamuoyu önünde kabul etmesi anlamına geldiğini de belirtti. TRUMP, RİYAD’DAN TEL AVİV’E DOĞRUDAN UÇMUŞTU Suudi hava sahası 70 yıldır İsrail uçaklarının yanısra başka ülkelerden İsrail’e giden uçaklara da kapalıydı. Haaretz’e göre son yıllarda bunun iki istisnası oldu: ABD Başkanları George W. Bush ve Donald Trump Air Force One ile Suudi Arabistan’dan doğrudan İsrail’e uçtu.   UÇUŞ KISALACAK, BİLET UCUZLAYACAKHaaretz, Suudi izni sayesinde Hindistan’dan İsrail’e uçuşların iki saat kısalacağını, daha az yakıt harcanacağından biletlerin daha ucuza satılacağını vurguladı. EL AL’A DARBE Bu tarihi adımdan, şimdiki halde Hindistan’a doğrudan uçan tek şirket olan İsrail devletinin resmi havayolu şirketi El Al Havayolları‘nın olumsuz etkileneceği öngörüldü. El Al’ın, Ben Gurion Havaalanı’ndan kalkıp Kızıldeniz ve Yemen’in güneyinden Hindistan’a dönerek Mumbai Havaalanı’na inmesi 8 saat alıyor. ​MODİ, BİBİ’Yİ SUUDİ ROTASINA ‘İKNA ETTİ’ Hindistan Başbakanı Narendra Modi’nin İsrail ve Suudi Arabistan’la yakın ilişkilerinin de bu tarihi gelişmede etkisi oldu. Haaretz’e göre İsrail Başbakanı Benyamin Netanyahu’nun geçen ay çok Modi ile samimi görüntüler verdiği Hindistan ziyaretinde havacılık teşvik anlaşmaları yapılırken Suudi Arabistan rotasıyla ilgili pürüzler halledildi. Kaynak:tr.sputniknews.com

Suudi Arabistan krallığı, ilk kez İsrail’e doğrudan uçuşlara Suudi hava sahasını açtı.

İran’a karşı gelişen Suudi-İsrail ittifakında yeni bir sayfa açıldı. Suudi krallığı, Hindistan Havayolları’nın (Air India) İsrail’e doğrudan uçuşlarının hava sahasından geçmesine izin verdi.

Haaretz gazetesine konuşan İsrail havayolu sektöründen kaynaklar, Suudi Arabistan’ın Air India‘nın Yeni Delhi’den Tel Aviv’e başlattığı doğrudan uçuşların kendi hava sahasından gerçekleştirmesine izin verdiğini söyledi.

SICAK İLİŞKİLER TASDİKLENDİBunun bir ilk olduğuna dikkat çeken Haaretz, bunun aynı zamanda Riyad’ın İsrail’le sıcak ilişkiler içinde olduğunu kamuoyu önünde kabul etmesi anlamına geldiğini de belirtti.

TRUMP, RİYAD’DAN TEL AVİV’E DOĞRUDAN UÇMUŞTU

Suudi hava sahası 70 yıldır İsrail uçaklarının yanısra başka ülkelerden İsrail’e giden uçaklara da kapalıydı. Haaretz’e göre son yıllarda bunun iki istisnası oldu: ABD Başkanları George W. Bush ve Donald Trump Air Force One ile Suudi Arabistan’dan doğrudan İsrail’e uçtu.

 

UÇUŞ KISALACAK, BİLET UCUZLAYACAKHaaretz, Suudi izni sayesinde Hindistan’dan İsrail’e uçuşların iki saat kısalacağını, daha az yakıt harcanacağından biletlerin daha ucuza satılacağını vurguladı.

EL AL’A DARBE

Bu tarihi adımdan, şimdiki halde Hindistan’a doğrudan uçan tek şirket olan İsrail devletinin resmi havayolu şirketi El Al Havayolları‘nın olumsuz etkileneceği öngörüldü.

El Al’ın, Ben Gurion Havaalanı’ndan kalkıp Kızıldeniz ve Yemen’in güneyinden Hindistan’a dönerek Mumbai Havaalanı’na inmesi 8 saat alıyor.

MODİ, BİBİ’Yİ SUUDİ ROTASINA ‘İKNA ETTİ’

Hindistan Başbakanı Narendra Modi’nin İsrail ve Suudi Arabistan’la yakın ilişkilerinin de bu tarihi gelişmede etkisi oldu. Haaretz’e göre İsrail Başbakanı Benyamin Netanyahu’nun geçen ay çok Modi ile samimi görüntüler verdiği Hindistan ziyaretinde havacılık teşvik anlaşmaları yapılırken Suudi Arabistan rotasıyla ilgili pürüzler halledildi.

Kaynak:tr.sputniknews.com


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2nWjCY3
via IFTTT