
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
6 Şubat 2018 Salı
Devlet Müdahalesi Sadece Lojistik Sektörünü Değil Yatırım Ortamını Da olumsuz Etkiler

KRISFLYER SADAKAT PROGRAMI, DÜNYANIN İLK BLOCKCHAIN DİJİTAL CÜZDAN BAŞLATIYOR SIA Grubun sık uçan yolcu programı KrisFlyer; KrisFlyer millerinin perakende ortaklarımızda yapılacak gündelik harcamalarda kullanılabilmesine yardımcı olacak ve dünya genelinde bir ilk olan blok zincir tabanlı havayolu şirketi sadakat dijital cüzdan imkânını başlatıyor. Bu yenilikçi teknolojiyi kullanan yeni KrisFlyer dijital cüzdan uygulamasının yaklaşık altı ay sonra piyasaya sürülmesi beklenmektedir. Bu sayede; kapsamlı KrisFlyer üyelik tabanı, katılımcı perakende satış noktalarındaki alışverişleri sırasında ‘dijital KrisFlyer millerini’ kullanabilecektir. KPMG Digital Village ve Microsoft ile işbirliği içerisinde gerçekleştirilen başarılı kavram kanıtlamanın ardından KrisFlyer; öncelikli olarak Singapur pazarındakiler olmak üzere perakende tüccar ortaklarıyla anlaşma imzalayacaktır. Havayolu Şirketi sadakat programı için türünün ilk örneği yaşam tarzı dijital cüzdan uygulaması; SIA’ya ait olup sadece tüccarları ve ortakları kapsayan bir özel blok zincirini kullanan blok zinciri teknolojisi üzerinden sağlanacaktır. Singapur Havayolları CEO’su Goh Choon Phong; “Yenilik, kurulduğu ilk günden bu yana Singapur Havayollarının başarısının en önemli anahtarlarından biri olmakla beraber KrisFlyer programı üyelerimize daha fazla avantaj sağlayacak olup dünyada eşi benzeri bulunmayan bu girişimle ilgili olarak çok heyecanlıyız. KrisFlyer millerinin ‘dijitalleştirilmesi’ için blok zinciri teknolojisini kullanacağımız bu çığır açan gelişme, ticari faaliyetlerimizin dijital tarafını belirgin ve müşterilerimizin yararına olacak bir şekilde geliştirmek amacıyla yapmakta olduğumuz yatırımların ispatı niteliğindedir. Yakın zamanda tanıtılan ve dünyanın öncü dijital Havayolu Şirketi olma hedefimizi ortaya koyan Dijital Yenilik Planı ile aynı doğrultudadır” demiştir. * * * KrisFlyer Hakkında KrisFlyer, Singapur Havayolları Grubunun sık uçan yolcu programıdır. KrisFlyer üyeleri; Singapur Havayolları ve Scoot’un PlusPerks paketini seçtikleri durumda SilkAir ile birlikte diğer 30 ortak Havayolu Şirketi ile yolculuk yaptıkları zaman mil kazanırlar. KrisFlyer; bankalardan otellere, seyahat hizmetlerinden alışverişe kadar dünya genelinde havayolları dışında 170’ten fazla ortakla kapsamlı bir şekilde işbirliği yaptığından, üyelerimiz uçuş yapmadıkları zaman da mil kazanmaya devam edebilirler. KrisFlyer üyeleri, biriktirdikleri milleri 30’u aşkın birinci sınıf havayolunun 160 farklı ülkede 890’dan fazla varış noktasına giden uçuşlarında kullanabilirler. Üyelerimiz aynı zamanda KrisFlyer millerini kullanarak Singapur Havayolları ve Singapur Havayollarının bölgesel havayolu şirketi olan SilkAir uçuşlarında kabin sınıflarını yükseltebilirler. KrisFlyer üyeleri, Singapur Havayolları uçak biletlerini singaporeair.com adresinden alırken biriktirdikleri milleri kullanıp artan kısmını da nakit olarak ödeyebilecekleri gibi Ekonomi Sınıfı bilet alırken de diz mesafesi daha fazla olan koltukları tercih etme şansına sahip olacaklardır. Üyelerimiz aynı zamanda millerini, karada daha fazla ödül kazanmak üzere seçilmiş ortak sadakat programları puanlarına dönüştürebilirler.
SIA Grubun sık uçan yolcu programı KrisFlyer; KrisFlyer millerinin perakende ortaklarımızda yapılacak gündelik harcamalarda kullanılabilmesine yardımcı olacak ve dünya genelinde bir ilk olan blok zincir tabanlı havayolu şirketi sadakat dijital cüzdan imkânını başlatıyor.
Bu yenilikçi teknolojiyi kullanan yeni KrisFlyer dijital cüzdan uygulamasının yaklaşık altı ay sonra piyasaya sürülmesi beklenmektedir. Bu sayede; kapsamlı KrisFlyer üyelik tabanı, katılımcı perakende satış noktalarındaki alışverişleri sırasında ‘dijital KrisFlyer millerini’ kullanabilecektir.
KPMG Digital Village ve Microsoft ile işbirliği içerisinde gerçekleştirilen başarılı kavram kanıtlamanın ardından KrisFlyer; öncelikli olarak Singapur pazarındakiler olmak üzere perakende tüccar ortaklarıyla anlaşma imzalayacaktır.
Havayolu Şirketi sadakat programı için türünün ilk örneği yaşam tarzı dijital cüzdan uygulaması; SIA’ya ait olup sadece tüccarları ve ortakları kapsayan bir özel blok zincirini kullanan blok zinciri teknolojisi üzerinden sağlanacaktır.
Singapur Havayolları CEO’su Goh Choon Phong; “Yenilik, kurulduğu ilk günden bu yana Singapur Havayollarının başarısının en önemli anahtarlarından biri olmakla beraber KrisFlyer programı üyelerimize daha fazla avantaj sağlayacak olup dünyada eşi benzeri bulunmayan bu girişimle ilgili olarak çok heyecanlıyız.
KrisFlyer millerinin ‘dijitalleştirilmesi’ için blok zinciri teknolojisini kullanacağımız bu çığır açan gelişme, ticari faaliyetlerimizin dijital tarafını belirgin ve müşterilerimizin yararına olacak bir şekilde geliştirmek amacıyla yapmakta olduğumuz yatırımların ispatı niteliğindedir. Yakın zamanda tanıtılan ve dünyanın öncü dijital Havayolu Şirketi olma hedefimizi ortaya koyan Dijital Yenilik Planı ile aynı doğrultudadır” demiştir.
* * *
KrisFlyer Hakkında
KrisFlyer, Singapur Havayolları Grubunun sık uçan yolcu programıdır. KrisFlyer üyeleri; Singapur Havayolları ve Scoot’un PlusPerks paketini seçtikleri durumda SilkAir ile birlikte diğer 30 ortak Havayolu Şirketi ile yolculuk yaptıkları zaman mil kazanırlar. KrisFlyer; bankalardan otellere, seyahat hizmetlerinden alışverişe kadar dünya genelinde havayolları dışında 170’ten fazla ortakla kapsamlı bir şekilde işbirliği yaptığından, üyelerimiz uçuş yapmadıkları zaman da mil kazanmaya devam edebilirler.
KrisFlyer üyeleri, biriktirdikleri milleri 30’u aşkın birinci sınıf havayolunun 160 farklı ülkede 890’dan fazla varış noktasına giden uçuşlarında kullanabilirler. Üyelerimiz aynı zamanda KrisFlyer millerini kullanarak Singapur Havayolları ve Singapur Havayollarının bölgesel havayolu şirketi olan SilkAir uçuşlarında kabin sınıflarını yükseltebilirler. KrisFlyer üyeleri, Singapur Havayolları uçak biletlerini singaporeair.com adresinden alırken biriktirdikleri milleri kullanıp artan kısmını da nakit olarak ödeyebilecekleri gibi Ekonomi Sınıfı bilet alırken de diz mesafesi daha fazla olan koltukları tercih etme şansına sahip olacaklardır. Üyelerimiz aynı zamanda millerini, karada daha fazla ödül kazanmak üzere seçilmiş ortak sadakat programları puanlarına dönüştürebilirler.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2seOMPu
via IFTTT
KRISFLYER SADAKAT PROGRAMI, DÜNYANIN İLK BLOCKCHAIN DİJİTAL CÜZDAN BAŞLATIYOR

Dubai Havalimanı 88.2 milyon yolcuya hizmet verdi Dubai Uluslararası Havalimanı (kod adı: DXB), dördüncü yılda da uluslararası yolcular için dünyanın 1 numaralı havalimanı olma konumunu korudu – operatör Dubai Havaalanları tarafından Pazartesi günü yayınlanan yıllık trafik raporuna göre 2017 yılına yönelik yıllık trafik 88,2 milyon yolcuya ulaştı. Ortalama 7.35 milyon olarak seyreden Ocak, Temmuz ve Ağustos aylarındaki rekor aylık trafik 8 milyon yolcuya ulaştı, yıl boyunca DXB’nin trafiği toplamda 88.242.099 yolcuya ulaştı. Bu sayıya göre 2016 yılında kaydedilen 83.654.250 yolcuya kıyasla% 5.5 oranında bir artış da kaydedilmiş oldu. Aralık ayında, 2016 yılının aynı ayında kaydedilen 7.706.351’e kıyasla % 1.9 artışla 7.854.657 yolcu karşılandı. DXB, SalamAir, Badr Airlines ve Air Moldova gibi havayollarının da dahil olduğu altı yeni tarifeli taşıyıcıyı karşılarken, ev sahibi taşıyıcıları Emirates 3 ve flydubai 10 yeni noktayla ve frekans artışlarıyla kapasitelerini de artırdı. İçerik:http://gulfnews.com/
Dubai Uluslararası Havalimanı (kod adı: DXB), dördüncü yılda da uluslararası yolcular için dünyanın 1 numaralı havalimanı olma konumunu korudu – operatör Dubai Havaalanları tarafından Pazartesi günü yayınlanan yıllık trafik raporuna göre 2017 yılına yönelik yıllık trafik 88,2 milyon yolcuya ulaştı.
Ortalama 7.35 milyon olarak seyreden Ocak, Temmuz ve Ağustos aylarındaki rekor aylık trafik 8 milyon yolcuya ulaştı, yıl boyunca DXB’nin trafiği toplamda 88.242.099 yolcuya ulaştı.
Bu sayıya göre 2016 yılında kaydedilen 83.654.250 yolcuya kıyasla% 5.5 oranında bir artış da kaydedilmiş oldu.
Aralık ayında, 2016 yılının aynı ayında kaydedilen 7.706.351’e kıyasla % 1.9 artışla 7.854.657 yolcu karşılandı.
DXB, SalamAir, Badr Airlines ve Air Moldova gibi havayollarının da dahil olduğu altı yeni tarifeli taşıyıcıyı karşılarken, ev sahibi taşıyıcıları Emirates 3 ve flydubai 10 yeni noktayla ve frekans artışlarıyla kapasitelerini de artırdı.
İçerik:http://gulfnews.com/

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2EmyRDH
via IFTTT
Dubai Havalimanı 88.2 milyon yolcuya hizmet verdi

Kanal İstanbul aramaları yüzde 133 arttı İstanbul’un çılgın projesi olarak bilinen Kanal İstanbul, güzergâhının kesinleşmesiyle birlikte gayrimenkul sektörünün ve yatırımcıların ilgisini yeniden çekmeye başladı. “Emlak. Bilgi. Güven.” sloganıyla yola çıkan gayrimenkul bilgi ve pazarlama platformu Zingat.com, ekim ayından bu yana Kanal İstanbul aramalarında hızlı bir yükseliş olduğunu açıkladı. 2011 yılından bu yana gündemde olan Kanal İstanbul projesi Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından 60 milyar TL yatırımla hayata geçiriliyor. Projenin ayrıntıları belli olunca, Kanal İstanbul’un kapsadığı bölgeler gayrimenkul sektöründeki cazibesini geri kazandı. Bu ilgi artışı, Zingat.com verilerine de yansıdı. Ekim 2017’den beri Zingat.com üzerinden yapılan “Kanal İstanbul” aramalarında yüzde 133 oranında artış yaşandı. “Spekülatif motivasyonla yatırım yapmayın” Kanal İstanbul projesini değerlendiren Zingat.com Kurucu Ortağı ve CEO’su Ahmet Kayhan, “Bu düzeyde büyük mega projeler her zaman planlandığı gibi gitmeyebiliyor. Sadece bu proje özelinde değil genel olarak bir yatırım yaparken dikkat edilmesi gereken çok temel kriterler var. Yatırıma uygunluk, tapunun temizliği, bölgenin imar durumu, ulaşım, altyapı ve hepsinden önemlisi fiyat. Kanal İstanbul’un yer aldığı bölgede henüz kentleşme yok ancak çok ciddi altyapı yatırımlarının yapıldığını görüyoruz. Burası aynı zamanda önümüzdeki dönemde de okul ve hastane gibi kentleşmenin olmazsa olmaz ihtiyaçlarının karşılanacağı bir bölge olarak dikkat çekiyor” dedi. Yatırım yaparken tedbirli davranmanın önemine de dikkat çeken Kayhan, sözlerine şöyle devam etti: “Ayrıca gayrimenkul yatırımı, kısa dönemli ve sadece spekülatif motivasyonla yapıldığında çoğunlukla hüsranla sonuçlanıyor. Uzun dönemli sabırlı ve planlı yapıldığında ise dünyadaki en iyi yatırım aracı olarak öne çıkıyor.” Kanal İstanbul projesinin 5 yıl içerisinde tamamlanacağı ve İstanbul’a nefes aldıracağı öngörülüyor. Zingat.com hakkında Zingat.com, 2015 yılında REIDIN ve Doğuş Grubu işbirliğiyle kurulan, gayrimenkul ve emlak alanında kaliteli hizmet ve şeffaf bilgi sağlayan bir bilgi ve pazarlama platformudur. Oluşturduğu platformda gayrimenkul profesyonelleri ile bireyleri buluşturmaktadır. Zingat.com’un misyonu, Türkiye’de gayrimenkul sektörüne yatırım yapan, evini satan, kiralayan, yeni bir ev alan tüm bireylere ve bu sektörle profesyonel olarak ilgilenen kurum ile kişilere kapsamlı bir referans noktası oluşturmaktır.
İstanbul’un çılgın projesi olarak bilinen Kanal İstanbul, güzergâhının kesinleşmesiyle birlikte gayrimenkul sektörünün ve yatırımcıların ilgisini yeniden çekmeye başladı. “Emlak. Bilgi. Güven.” sloganıyla yola çıkan gayrimenkul bilgi ve pazarlama platformu Zingat.com, ekim ayından bu yana Kanal İstanbul aramalarında hızlı bir yükseliş olduğunu açıkladı.
2011 yılından bu yana gündemde olan Kanal İstanbul projesi Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından 60 milyar TL yatırımla hayata geçiriliyor. Projenin ayrıntıları belli olunca, Kanal İstanbul’un kapsadığı bölgeler gayrimenkul sektöründeki cazibesini geri kazandı. Bu ilgi artışı, Zingat.com verilerine de yansıdı. Ekim 2017’den beri Zingat.com üzerinden yapılan “Kanal İstanbul” aramalarında yüzde 133 oranında artış yaşandı.
“Spekülatif motivasyonla yatırım yapmayın”
Kanal İstanbul projesini değerlendiren Zingat.com Kurucu Ortağı ve CEO’su Ahmet Kayhan, “Bu düzeyde büyük mega projeler her zaman planlandığı gibi gitmeyebiliyor. Sadece bu proje özelinde değil genel olarak bir yatırım yaparken dikkat edilmesi gereken çok temel kriterler var. Yatırıma uygunluk, tapunun temizliği, bölgenin imar durumu, ulaşım, altyapı ve hepsinden önemlisi fiyat. Kanal İstanbul’un yer aldığı bölgede henüz kentleşme yok ancak çok ciddi altyapı yatırımlarının yapıldığını görüyoruz. Burası aynı zamanda önümüzdeki dönemde de okul ve hastane gibi kentleşmenin olmazsa olmaz ihtiyaçlarının karşılanacağı bir bölge olarak dikkat çekiyor” dedi.
Yatırım yaparken tedbirli davranmanın önemine de dikkat çeken Kayhan, sözlerine şöyle devam etti: “Ayrıca gayrimenkul yatırımı, kısa dönemli ve sadece spekülatif motivasyonla yapıldığında çoğunlukla hüsranla sonuçlanıyor. Uzun dönemli sabırlı ve planlı yapıldığında ise dünyadaki en iyi yatırım aracı olarak öne çıkıyor.”
Kanal İstanbul projesinin 5 yıl içerisinde tamamlanacağı ve İstanbul’a nefes aldıracağı öngörülüyor.
Zingat.com hakkında
Zingat.com, 2015 yılında REIDIN ve Doğuş Grubu işbirliğiyle kurulan, gayrimenkul ve emlak alanında kaliteli hizmet ve şeffaf bilgi sağlayan bir bilgi ve pazarlama platformudur. Oluşturduğu platformda gayrimenkul profesyonelleri ile bireyleri buluşturmaktadır. Zingat.com’un misyonu, Türkiye’de gayrimenkul sektörüne yatırım yapan, evini satan, kiralayan, yeni bir ev alan tüm bireylere ve bu sektörle profesyonel olarak ilgilenen kurum ile kişilere kapsamlı bir referans noktası oluşturmaktır.

from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2EjTwsa
via IFTTT
Kanal İstanbul aramaları yüzde 133 arttı
