5 Şubat 2018 Pazartesi

Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. ve Atlasglobal arasında komponent bakım ve yedek parça desteği anlaşması imzalandı Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. ve Atlasglobal arasında komponent bakım ve yedek parça desteği anlaşması imzalandı Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. ve Atlasglobal, Atlasglobal filosundaki Airbus A320 komponentlerinin bakımı ile ikame yedek parça desteğini içeren sözleşmeyi yenileyerek imzaladı, sözleşme 2023 yılına kadar geçerli olacak.   Sözleşme kapsamında sağlanacak parçalar ATA (Hava Taşıyıcıları Birliği) bölüm listesi esaslı olup hizmetler Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’nin İstanbul’daki merkezinden ve dünya genelindeki operasyon noktalarından sağlanacak. Bakımı yapılacak parçalar ise Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’nin Sabiha Gökçen Havalimanı’ndaki bakım onarım tesislerinde işlem görecek. Bu yenilenen sözleşme ile 2013 yılında başlayan, Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. ve Atlasglobal arasındaki 5 yıllık anlaşmanın bir 5 yıl daha devamı sağlanırken, Türkiye’nin küresel havacılıktaki  yükselişine katkı sağlayacak önemli bir adım da atılmış olundu. Türk Hava Yolları Teknik A.Ş Genel Müdürü Ahmet Karaman, “Atlasglobal ailesine A320 filosu, komponent bakımı ve yedek komponent desteği konusunda Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’ye güvendikleri için teşekkür ederim. Sözleşmenin 5 yıl daha uzatılması, Atlasglobal’in A320 ailesi için sunduğumuz hizmetlerin kalitesinin ve duyulan memnuniyetin göstergesidir. Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. 100’den fazla havayoluna teknik hizmet desteği sağlayan büyük bir markadır.” açıklamalarında bulundu. Atlasglobal CEO’su Sermed Temizkan ise konu ile ilgili yaptığı açıklamada “Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’nin sunduğu hizmetin kalitesine güveniyoruz, Dünyanın önde gelen, lider ilk 10 bakım merkezinden biri olan Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’den hizmet alıyor olmaktan mutluyuz. Atlasglobal ailesi adına, A320 uçaklarımız ile genişleyen uçuş ağı operasyonumuz sürecinde teknik hizmetlerde daimi destekçimiz olan Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’ye teşekkür ederim.” dedi. THY Teknik A.Ş. Hakkında: THY Teknik (IATP: TKT), bir THY A.O. şirketidir (BIST: THYAO) ve bölgesinde lider, Dünyada öncü bir bakım merkezidir. THY Teknik uçak gövde bakım, boya, komponent bakım, mühendislik, araştırma geliştirme (tasarım ve üretim) alanlarında Avrupa, Ortadoğu, Asya, Afrika’daki havayollarına 7000 personeli ile kaliteli ve zamanında hizmet sunmakta, 2015 yılında yılında en iyi bakım merkezi ödülünü almış tescilli bir MRO’dur.   Atlas Global Hakkında: Atlas Global (IATA: KK, ICAO: KKK), yolcuları tarafından uçuş deneyimi arzulanan bir havayolu, bir öncü yenilikçi, ve uçuş emniyetini her şeyden önde tutan bir işleticidir. Atlas Global ana uçuş merkezleri İstanbul, ve Kiev’dir. Atlas Global toplam 23 Airbus A320/A321 tipi uçak işletmektedir. Atlas Global ayrıca pilot yetiştiren Atlantik Uçuş Okulu – AFA ve EASA-SHY 145 yetkisine sahip, kendi filosu dahil bir çok havayoluna teknik hizmet sunan ATS Team iştiraklerine sahiptir.

Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. ve Atlasglobal arasında komponent bakım ve yedek parça desteği anlaşması imzalandı

Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. ve Atlasglobal, Atlasglobal filosundaki Airbus A320 komponentlerinin bakımı ile ikame yedek parça desteğini içeren sözleşmeyi yenileyerek imzaladı, sözleşme 2023 yılına kadar geçerli olacak.

 

Sözleşme kapsamında sağlanacak parçalar ATA (Hava Taşıyıcıları Birliği) bölüm listesi esaslı olup hizmetler Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’nin İstanbul’daki merkezinden ve dünya genelindeki operasyon noktalarından sağlanacak. Bakımı yapılacak parçalar ise Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’nin Sabiha Gökçen Havalimanı’ndaki bakım onarım tesislerinde işlem görecek.

Bu yenilenen sözleşme ile 2013 yılında başlayan, Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. ve Atlasglobal arasındaki 5 yıllık anlaşmanın bir 5 yıl daha devamı sağlanırken, Türkiye’nin küresel havacılıktaki  yükselişine katkı sağlayacak önemli bir adım da atılmış olundu.

Türk Hava Yolları Teknik A.Ş Genel Müdürü Ahmet Karaman, “Atlasglobal ailesine A320 filosu, komponent bakımı ve yedek komponent desteği konusunda Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’ye güvendikleri için teşekkür ederim. Sözleşmenin 5 yıl daha uzatılması, Atlasglobal’in A320 ailesi için sunduğumuz hizmetlerin kalitesinin ve duyulan memnuniyetin göstergesidir. Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. 100’den fazla havayoluna teknik hizmet desteği sağlayan büyük bir markadır.” açıklamalarında bulundu.

Atlasglobal CEO’su Sermed Temizkan ise konu ile ilgili yaptığı açıklamada “Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’nin sunduğu hizmetin kalitesine güveniyoruz, Dünyanın önde gelen, lider ilk 10 bakım merkezinden biri olan Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’den hizmet alıyor olmaktan mutluyuz. Atlasglobal ailesi adına, A320 uçaklarımız ile genişleyen uçuş ağı operasyonumuz sürecinde teknik hizmetlerde daimi destekçimiz olan Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’ye teşekkür ederim.” dedi.

THY Teknik A.Ş. Hakkında:

THY Teknik (IATP: TKT), bir THY A.O. şirketidir (BIST: THYAO) ve bölgesinde lider, Dünyada öncü bir bakım merkezidir. THY Teknik uçak gövde bakım, boya, komponent bakım, mühendislik, araştırma geliştirme (tasarım ve üretim) alanlarında Avrupa, Ortadoğu, Asya, Afrika’daki havayollarına 7000 personeli ile kaliteli ve zamanında hizmet sunmakta, 2015 yılında yılında en iyi bakım merkezi ödülünü almış tescilli bir MRO’dur.

 

Atlas Global Hakkında:

Atlas Global (IATA: KK, ICAO: KKK), yolcuları tarafından uçuş deneyimi arzulanan bir havayolu, bir öncü yenilikçi, ve uçuş emniyetini her şeyden önde tutan bir işleticidir. Atlas Global ana uçuş merkezleri İstanbul, ve Kiev’dir. Atlas Global toplam 23 Airbus A320/A321 tipi uçak işletmektedir. Atlas Global ayrıca pilot yetiştiren Atlantik Uçuş Okulu – AFA ve EASA-SHY 145 yetkisine sahip, kendi filosu dahil bir çok havayoluna teknik hizmet sunan ATS Team iştiraklerine sahiptir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2E22gj2
via IFTTT

Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. ve Atlasglobal arasında komponent bakım ve yedek parça desteği anlaşması imzalandı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2E22gj2

En Güvenilir Sosyal Medya LinkedIn Seçildi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2GOuyPS

En Güvenilir Sosyal Medya LinkedIn Seçildi Kullanıcıların En Güvenilir Bulduğu Sosyal Medya LinkedIn Seçildi Sosyal medyanın gücü yadsınamaz. Bir yandan da internet kullanıcılarının kafasındaki en büyük soru işareti ulaştıkları içeriklerin güvenilirliği! AdColony ve Nielsen yaptıkları araştırma ile bu sorunun cevabını aradılar. Araştırmanın sonuçlarına göre 18-55 yaş arası internet kullanıcılarının en güvenilir buldukları sosyal mecra LinkedIn oldu!   Farklı sosyal medya araçları ile karşılaştırıldığında kullanıcılar LinkedIn’i alanında tek olması yönü ile daha değerli buluyor. Sosyal medya kullanıcılarına göre en güvenilir içeriklere LinkedIn’de ulaşılıyor. LinkedIn üyelerine göre bu mecrayı diğer sosyal medyalardan ayıran özellikler kendilerini geliştirmesine yardımcı olması, sektörden güncel haberleri barındırması ve tecrübe, bilgi, deneyim ve başarı hikayelerine erişilebilen bir platform olması.   Diğer sosyal medya araçlarına göre kullanıcıların LinkedIn’i tercih etmelerinin en önemli sebebi güvenilir içerikler barındırması. İkinci sırada ise sadece iş amaçlı kullanılması geliyor. Kadınlar için, güvenilir içerikler barındırması en yüksek skoru alırken; erkekler için, profesyonellerin bulunduğu bir network ağı olması en fazla skor alan neden olarak belirleniyor.   Günde Ortalama 17 Dakika LinkedIn Kullanıcıların %24’ü haftada 3-4 gün LinkedIn’e girerken, %20’si her gün LinkedIn’lerini kontrol ediyorlar. Özellikle 18-44 yaş grubunun ortalama girme sıklığı yaklaşık 2,7 gün olarak görülüyor. Kadınlar genel ortalamanın üzeri sıklıkta LinkedIn’e girmeyi tercih ediyor. LinkedIn üyelerinin en aktif oldukları zaman aralığı 14:00-18:00 saatleri arası. Genel ortalamadan farklı olarak, 25-34 yaş grubunun en sık tercih ettiği zaman dilimi12:00-14:00 saatleri arası.   Yeni iş bağlantıları kurmak için doğru adres: LinkedIn Kullanıcıların LinkedIn kullanım amaçları incelendiğinde, LinkedIn kullanma amacı ve sık kullanma nedeni olarak network oluşturmak/yeni iş bağlantıları kurmak ve yeniliklerden haberdar olmak dikkat çekiyor. Yaş gruplarına göre tercihlere bakıldığında 18-24 yaş grubunun yeniliklerden haberdar olmak için, 35-44 yaş grubunun kendilerini geliştirmek için, 45-54 yaş grubunun ise network oluşturmak için LinkedIn’i kullandığı görülüyor.     Kullanıcıların çoğu LinkedIn reklamlarını dikkat çekici buluyor! Kullanıcıların onlarca reklamla karşılaştığı günümüz dijital dünyasında, pazarlamacıların en büyük sınavı kullanıcıların dikkatini çekebilmek. Araştırmanın en etkileyici sonuçlarından biri de LinkedIn kullanıcıların reklam tepkileri ile ilgili. Kullanıcıların yarısından fazlası (tam olarak %56’sı) LinkedIn’de gördükleri reklamları dikkat çekici buluyor. Dikkat çekici bulan kullanıcılar arasında yapılan incelemeye göre reklamların rahatsız edici bulunma oranı sadece %15. Burada kullanıcı deneyimini bozmayan, görünürlüğü yüksek, kullanıcı dostuve doğal reklam formatlarının etkisi büyük. Kullanıcıların %58’i reklamları rahatsız edici bulmadıklarını belirtiyor.       AdColony Hakkında AdColony 1.4 milyar kullanıcı erişimi ile beraber dünyanın en büyük mobil reklam platformları arasında yer almaktadır. Mobil reklam sektörünü büyütme ana misyonu ile beraber kullanıcılara reklam anlamında en yüksek kalitede etkileşim ile ulaşmaya odaklanan Adcolony, Fortune 500 içerisinde yer alan markaların ve dünyanın en çok kullanılan uygulamalarının %85’inin güvenini sağlamıştır. Instant-Play mobil video reklam teknolojisi, global performans bazlı reklam gücü, yaratıcı kreatif mobil rich media çözümleri, Top 1000 uygulama içerisinde kullanılan SDK’sı ile beraber markaların tüketicilere, onların hayatlarındaki en önemli ekran üzerinden ulaşmalarını sağlıyoruz. Yüzde 100 Opera ASA iştiraki olan Adcolony dünya çapında 20 ofisi ile beraber global bir organizasyon olarak hizmet vermektedir. AdColony Türkiye Interactive Advertising Bureau (IAB) ve Mobile Marketing Association (MMA) üyesidir.

Kullanıcıların En Güvenilir Bulduğu Sosyal Medya LinkedIn Seçildi

Sosyal medyanın gücü yadsınamaz. Bir yandan da internet kullanıcılarının kafasındaki en büyük soru işareti ulaştıkları içeriklerin güvenilirliği! AdColony ve Nielsen yaptıkları araştırma ile bu sorunun cevabını aradılar. Araştırmanın sonuçlarına göre 18-55 yaş arası internet kullanıcılarının en güvenilir buldukları sosyal mecra LinkedIn oldu!

 

Farklı sosyal medya araçları ile karşılaştırıldığında kullanıcılar LinkedIn’i alanında tek olması yönü ile daha değerli buluyor. Sosyal medya kullanıcılarına göre en güvenilir içeriklere LinkedIn’de ulaşılıyor. LinkedIn üyelerine göre bu mecrayı diğer sosyal medyalardan ayıran özellikler kendilerini geliştirmesine yardımcı olması, sektörden güncel haberleri barındırması ve tecrübe, bilgi, deneyim ve başarı hikayelerine erişilebilen bir platform olması.

 

Diğer sosyal medya araçlarına göre kullanıcıların LinkedIn’i tercih etmelerinin en önemli sebebi güvenilir içerikler barındırması. İkinci sırada ise sadece iş amaçlı kullanılması geliyor. Kadınlar için, güvenilir içerikler barındırması en yüksek skoru alırken; erkekler için, profesyonellerin bulunduğu bir network ağı olması en fazla skor alan neden olarak belirleniyor.

 

Günde Ortalama 17 Dakika LinkedIn

Kullanıcıların %24’ü haftada 3-4 gün LinkedIn’e girerken, %20’si her gün LinkedIn’lerini kontrol ediyorlar. Özellikle 18-44 yaş grubunun ortalama girme sıklığı yaklaşık 2,7 gün olarak görülüyor. Kadınlar genel ortalamanın üzeri sıklıkta LinkedIn’e girmeyi tercih ediyor.

LinkedIn üyelerinin en aktif oldukları zaman aralığı 14:00-18:00 saatleri arası.

Genel ortalamadan farklı olarak, 25-34 yaş grubunun en sık tercih ettiği zaman dilimi12:00-14:00 saatleri arası.

 

Yeni iş bağlantıları kurmak için doğru adres: LinkedIn

Kullanıcıların LinkedIn kullanım amaçları incelendiğinde, LinkedIn kullanma amacı ve sık kullanma nedeni olarak network oluşturmak/yeni iş bağlantıları kurmak ve yeniliklerden haberdar olmak dikkat çekiyor. Yaş gruplarına göre tercihlere bakıldığında 18-24 yaş grubunun yeniliklerden haberdar olmak için, 35-44 yaş grubunun kendilerini geliştirmek için, 45-54 yaş grubunun ise network oluşturmak için LinkedIn’i kullandığı görülüyor.

 

 

Kullanıcıların çoğu LinkedIn reklamlarını dikkat çekici buluyor!

Kullanıcıların onlarca reklamla karşılaştığı günümüz dijital dünyasında, pazarlamacıların en büyük sınavı kullanıcıların dikkatini çekebilmek. Araştırmanın en etkileyici sonuçlarından biri de LinkedIn kullanıcıların reklam tepkileri ile ilgili. Kullanıcıların yarısından fazlası (tam olarak %56’sı) LinkedIn’de gördükleri reklamları dikkat çekici buluyor.

Dikkat çekici bulan kullanıcılar arasında yapılan incelemeye göre reklamların rahatsız edici bulunma oranı sadece %15. Burada kullanıcı deneyimini bozmayan, görünürlüğü yüksek, kullanıcı dostuve doğal reklam formatlarının etkisi büyük. Kullanıcıların %58’i reklamları rahatsız edici bulmadıklarını belirtiyor.

 

 

 

AdColony Hakkında

AdColony 1.4 milyar kullanıcı erişimi ile beraber dünyanın en büyük mobil reklam platformları arasında yer almaktadır. Mobil reklam sektörünü büyütme ana misyonu ile beraber kullanıcılara reklam anlamında en yüksek kalitede etkileşim ile ulaşmaya odaklanan Adcolony, Fortune 500 içerisinde yer alan markaların ve dünyanın en çok kullanılan uygulamalarının %85’inin güvenini sağlamıştır. Instant-Play™ mobil video reklam teknolojisi, global performans bazlı reklam gücü, yaratıcı kreatif mobil rich media çözümleri, Top 1000 uygulama içerisinde kullanılan SDK’sı ile beraber markaların tüketicilere, onların hayatlarındaki en önemli ekran üzerinden ulaşmalarını sağlıyoruz. Yüzde 100 Opera ASA iştiraki olan Adcolony dünya çapında 20 ofisi ile beraber global bir organizasyon olarak hizmet vermektedir.

AdColony Türkiye Interactive Advertising Bureau (IAB) ve Mobile Marketing Association (MMA) üyesidir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2GOuyPS
via IFTTT

Red Bull Air Race’de Goulian sürprizi Red Bull Air Race’de Goulian sürprizi Uçaklarla akrobatik hareketler yapan cesur pilotların yarıştığı Red Bull Air Race’in 2018 sezonu Birleşik Arap Emirlikleri’nin başkenti Abu Dhabi’de başladı. 8 farklı ülkeye uğrayacak sezonun ilk yarışını Michael Goulian kazandı. ABD’li pilot, 9 yıl sonra yarışı ilk kez en önde tamamladı. Yarış uçaklarının üstünde hız ve dengeyi birleştirerek akrobatik hareketler yapan pilotların kozlarını paylaştığı Red Bull Air Race’de hasret sona erdi. Birbirinden tecrübeli pilotların, kimi zaman deniz üstünde kimi zaman ise ormanlık alanda 20 metreye kadar alçalabildiği organizasyonun 2018 sezonu, Birleşik Arap Emirlikleri’nin başkenti Abu Dhabi’de start aldı. Oldukça heyecanlı geçen yarışta birinciliği Michael Goulian elde etti. ABD’li pilot, uzun zaman sonra yarışı en önde tamamlayarak sürpriz yaptı. Goulian en son 2009 yılında Macaristan’ın başkenti Budapeşte’de birincilik koltuğuna oturmuştu. Abu Dhabi’de ikinciliği son şampiyon Yoshihide Muroya elde etti. Podyuma çıkmayı başaran üçüncü isim ise Red Bull takımından Çek Martin Sonka oldu. Abu Dhabi’yi 15 puanla kazanan Goulian kariyerinde ilk kez zirveye yükseldi. Red Bull Air Race’te bir sonraki durak Fransa’nın Cannes kenti. Yarış daha sonra Macaristan-Budapeşte, Rusya-Kazan, Amerika Birleşik Devletleri-Indianapolis gibi güzelliği dünyaca ünlü şehirlerde yarışlar düzenlenecek, şölen Kasım ayında tamamlanacak.  

Red Bull Air Race’de Goulian sürprizi

Uçaklarla akrobatik hareketler yapan cesur pilotların yarıştığı Red Bull Air Race’in 2018 sezonu Birleşik Arap Emirlikleri’nin başkenti Abu Dhabi’de başladı. 8 farklı ülkeye uğrayacak sezonun ilk yarışını Michael Goulian kazandı. ABD’li pilot, 9 yıl sonra yarışı ilk kez en önde tamamladı.

Yarış uçaklarının üstünde hız ve dengeyi birleştirerek akrobatik hareketler yapan pilotların kozlarını paylaştığı Red Bull Air Race’de hasret sona erdi. Birbirinden tecrübeli pilotların, kimi zaman deniz üstünde kimi zaman ise ormanlık alanda 20 metreye kadar alçalabildiği organizasyonun 2018 sezonu, Birleşik Arap Emirlikleri’nin başkenti Abu Dhabi’de start aldı.

Oldukça heyecanlı geçen yarışta birinciliği Michael Goulian elde etti. ABD’li pilot, uzun zaman sonra yarışı en önde tamamlayarak sürpriz yaptı. Goulian en son 2009 yılında Macaristan’ın başkenti Budapeşte’de birincilik koltuğuna oturmuştu. Abu Dhabi’de ikinciliği son şampiyon Yoshihide Muroya elde etti. Podyuma çıkmayı başaran üçüncü isim ise Red Bull takımından Çek Martin Sonka oldu.

Abu Dhabi’yi 15 puanla kazanan Goulian kariyerinde ilk kez zirveye yükseldi.

Red Bull Air Race’te bir sonraki durak Fransa’nın Cannes kenti. Yarış daha sonra Macaristan-Budapeşte, Rusya-Kazan, Amerika Birleşik Devletleri-Indianapolis gibi güzelliği dünyaca ünlü şehirlerde yarışlar düzenlenecek, şölen Kasım ayında tamamlanacak.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2FHbGRx
via IFTTT

Red Bull Air Race’de Goulian sürprizi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2FHbGRx

Emirates’ten Şubat Ayına Özel Kampanya!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2nHW9cX