
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
9 Ocak 2018 Salı
SunExpress, WhatsApp üzerinden de hizmet vermeye başladı

SunExpress, WhatsApp üzerinden de hizmet vermeye başladı SunExpress’den yeni ‘kesintisiz bağlantı’ SunExpress, WhatsApp üzerinden müşterilerine hizmet sunan ilk tatil havayolu şirketi oldu. SunExpress misafirleri, artık popüler mesajlaşma uygulaması WhatsApp aracılığı ile de sorularını yöneltebilir, uçuşları hakkında her türlü bilgiyi edinebilir. Yolcular, rezervasyonlarını her zamanki gibi www.sunexpress.com web sitesi üzerinden veya seyahat acenteleri aracılığı ile de yapabilirler. SunExpress, WhatsApp hizmet kanalını günün her saatinde, Türkçe ve İngilizce mesajlar için +90 541 782 3081, Almanya, İsviçre ve Avusturya için de+49 171 337 7053 numaralı telefonlardan sunuyor. Gelen mesajlar Almanca, İngilizce ve Türkçe olarak sadece birkaç dakika içerisinde yanıtlanıyor. SunExpress Ticari Direktörü Peter Glade, “SunExpress olarak müşterilerimiz için mümkün olduğunca çok sosyal kanalda erişilebilir olmak istiyoruz. Halihazırda Facebook ve Instagram’da geniş bir müşteri kitlesine hizmet veriyoruz ve bunu WhatsApp ile daha da genişletmek istiyoruz. WhatsApp hizmeti, müşterilerimize daha hızlı yanıt vermemizi sağlarken aynı zamanda müşterilerimizin bize önerilerini rahatça göndermeleri için de imkan sağlıyor. İnovatif düşünerek misafirlerimizin her nerede olurlarsa olsunlar çevrimiçi ve çevrimdışı bize kolayca ulaşabilecekleri her platformda hizmet vermeye gayret gösteriyoruz, WhatsApp da artık buna dahil” dedi. Geçtiğimiz yıl SunExpress, müşterilerine her yerden ulaşabilmek adına pek çok işbirliğine imza attı. Uygun fiyatlarla kaliteli seyahat sunan taşıyıcının “Uçan koltuk” kampanyası, Alman Bundesliga’nın üç futbol kulübü, Eintracht Frankfurt, Bayer 04 Leverkusen ve Hannover 96 ile işbirliği, Minyonlar ve Şirinler filminin karakterleri ile boyanan uçaklarının yanı sıra PlayStation ile işbirliği, SunExpress misafirleri arasında büyük beğeni topladı.
SunExpress’den yeni ‘kesintisiz bağlantı’
SunExpress, WhatsApp üzerinden müşterilerine hizmet sunan ilk tatil havayolu şirketi oldu. SunExpress misafirleri, artık popüler mesajlaşma uygulaması WhatsApp aracılığı ile de sorularını yöneltebilir, uçuşları hakkında her türlü bilgiyi edinebilir. Yolcular, rezervasyonlarını her zamanki gibi www.sunexpress.com web sitesi üzerinden veya seyahat acenteleri aracılığı ile de yapabilirler.
SunExpress, WhatsApp hizmet kanalını günün her saatinde, Türkçe ve İngilizce mesajlar için +90 541 782 3081, Almanya, İsviçre ve Avusturya için de+49 171 337 7053 numaralı telefonlardan sunuyor. Gelen mesajlar Almanca, İngilizce ve Türkçe olarak sadece birkaç dakika içerisinde yanıtlanıyor.
SunExpress Ticari Direktörü Peter Glade, “SunExpress olarak müşterilerimiz için mümkün olduğunca çok sosyal kanalda erişilebilir olmak istiyoruz. Halihazırda Facebook ve Instagram’da geniş bir müşteri kitlesine hizmet veriyoruz ve bunu WhatsApp ile daha da genişletmek istiyoruz. WhatsApp hizmeti, müşterilerimize daha hızlı yanıt vermemizi sağlarken aynı zamanda müşterilerimizin bize önerilerini rahatça göndermeleri için de imkan sağlıyor. İnovatif düşünerek misafirlerimizin her nerede olurlarsa olsunlar çevrimiçi ve çevrimdışı bize kolayca ulaşabilecekleri her platformda hizmet vermeye gayret gösteriyoruz, WhatsApp da artık buna dahil” dedi.
Geçtiğimiz yıl SunExpress, müşterilerine her yerden ulaşabilmek adına pek çok işbirliğine imza attı. Uygun fiyatlarla kaliteli seyahat sunan taşıyıcının “Uçan koltuk” kampanyası, Alman Bundesliga’nın üç futbol kulübü, Eintracht Frankfurt, Bayer 04 Leverkusen ve Hannover 96 ile işbirliği, Minyonlar ve Şirinler filminin karakterleri ile boyanan uçaklarının yanı sıra PlayStation ile işbirliği, SunExpress misafirleri arasında büyük beğeni topladı.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2AIctPl
via IFTTT
Kağıt, metal, plastik getir İstanbulkart’ına kredi yüklensin

Kağıt, metal, plastik getir İstanbulkart’ına kredi yüklensin Kağıt, metal, plastik gibi atıkları işleyecek otomatlar, atıkların geri dönüşüm değeri kadar bedeli İstanbulkart’a kredi olarak yükleyecek. İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin, geri dönüşüme kazandırılma imkanı olan atıkların değerlendirilmesi için hayata geçireceği ‘Akıllı Mobil Atık Aktarma Otomatı’ sayesinde vatandaşlar, atıklardan İstanbulkart’a kredi kazanabilecek. Kağıt, metal, plastik gibi yeniden ekonomiye kazandırılabilir atıkları işleyecek olan otomatlar, atıkların geri dönüşüm değeri kadar bedeli şehiriçi ulaşım sistemlerinde ödeme aracı olarak kullanılan ‘İstanbulkart’a kredi olarak yükleyecek.Elektronik arayüze sahip atık otomatları, vatandaşların getirdiği atığı tanıyabilme özelliğine sahip olacak. Metal ya da kağıt atığı ayırt edebilecek otomat, farklı bir atık konulduğunda kabul etmeyecek. Geri dönüşüm haznesine konulan atık, sensörler tarafından algılanacak. SESLİ VE GÖRÜNTÜLÜ YÖNLENDİRME Vatandaşları sesli ve görüntülü olarak yönlendirebilecek otomatlar, konulan atığı içindeki sistem sayesinde kıydıktan sonra depolayacak. İşlemin sonunda geri dönüşüme kazandırılan atığın ekonomik değeri kadar kredi, vatandaşın İstanbulkart’ına kredi olarak yüklenecek. Kıyılarak depolanan atıklar, geri dönüşüm firmalarına teslim edilecek.İstanbul Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanlığı, Atık Yönetimi Müdürlüğü tarafından hazırlanan projede, ilk etapta 25 otomat hazırlanarak pilot uygulamaya sokulacak. Ardından 100 otomat özellikle toplu taşıma merkezleri ve meydanlar gibi İstanbul’un farklı noktalarına yerleştirilecek. Projenin 2018’de hayata geçmesi planlanıyor. GÜNLÜK 17 BİN TON EVSEL ATIK ÇIKIYOR İstanbul’da günlük yaklaşık 17 bin ton evsel atık ortaya çıkıyor. Bu atıklardan 6 bin tonu Büyükşehir Belediyesi’ne ait çöp toplama ve geri dönüşüm merkezlerinde işlenerek ekonomiye tekrar kazandırılıyor. Ekonomik değeri olan atıkların otomatlar aracılığıyla toplanması hedeflenen projede geri dönüşüm kültürünün oluşması da amaçlanıyor. Kaynak:tr.sputniknews.com
Kağıt, metal, plastik gibi atıkları işleyecek otomatlar, atıkların geri dönüşüm değeri kadar bedeli İstanbulkart’a kredi olarak yükleyecek.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin, geri dönüşüme kazandırılma imkanı olan atıkların değerlendirilmesi için hayata geçireceği ‘Akıllı Mobil Atık Aktarma Otomatı’ sayesinde vatandaşlar, atıklardan İstanbulkart’a kredi kazanabilecek. Kağıt, metal, plastik gibi yeniden ekonomiye kazandırılabilir atıkları işleyecek olan otomatlar, atıkların geri dönüşüm değeri kadar bedeli şehiriçi ulaşım sistemlerinde ödeme aracı olarak kullanılan ‘İstanbulkart’a kredi olarak yükleyecek.Elektronik arayüze sahip atık otomatları, vatandaşların getirdiği atığı tanıyabilme özelliğine sahip olacak. Metal ya da kağıt atığı ayırt edebilecek otomat, farklı bir atık konulduğunda kabul etmeyecek. Geri dönüşüm haznesine konulan atık, sensörler tarafından algılanacak.
SESLİ VE GÖRÜNTÜLÜ YÖNLENDİRME
Vatandaşları sesli ve görüntülü olarak yönlendirebilecek otomatlar, konulan atığı içindeki sistem sayesinde kıydıktan sonra depolayacak. İşlemin sonunda geri dönüşüme kazandırılan atığın ekonomik değeri kadar kredi, vatandaşın İstanbulkart’ına kredi olarak yüklenecek. Kıyılarak depolanan atıklar, geri dönüşüm firmalarına teslim edilecek.İstanbul Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanlığı, Atık Yönetimi Müdürlüğü tarafından hazırlanan projede, ilk etapta 25 otomat hazırlanarak pilot uygulamaya sokulacak. Ardından 100 otomat özellikle toplu taşıma merkezleri ve meydanlar gibi İstanbul’un farklı noktalarına yerleştirilecek. Projenin 2018’de hayata geçmesi planlanıyor.
GÜNLÜK 17 BİN TON EVSEL ATIK ÇIKIYOR
İstanbul’da günlük yaklaşık 17 bin ton evsel atık ortaya çıkıyor. Bu atıklardan 6 bin tonu Büyükşehir Belediyesi’ne ait çöp toplama ve geri dönüşüm merkezlerinde işlenerek ekonomiye tekrar kazandırılıyor. Ekonomik değeri olan atıkların otomatlar aracılığıyla toplanması hedeflenen projede geri dönüşüm kültürünün oluşması da amaçlanıyor.
Kaynak:tr.sputniknews.com
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2qJdHtY
via IFTTT
UÇAK BİLETİNDE ERKEN REZERVASYON FIRSATI Singapur Havayolları ve Singapur Changi Havalimanı yaptıkları işbirliğiyle, 2018’de uygun fiyatlar ile Uzakdoğu’nun en güzel şehirleri Singapur, Hong Kong, Seul, Pekin ve Kuala Lumpur’a; Tropik cennetler Langkawi, Lombok, Krabi, Phuket ve Balikpapan’a, Avustralya’nın en güzel şehirleri Sydney ile Melbourne’e ve daha birçok şehire avantajlı fiyatlar sunuyor. Singapur Havayolları, 05 Ocak – 18 Ocak 2018 tarihleri arasında satın alınan, Economy ve Business sınıfı biletlere, Singapur, Hong Kong, Seul, Pekin ve Kuala Lumpur, Bangkok, Phuket, Krabi, Lombok, Balikpapan, Singapur, Hong Kong, Seul, Pekin, Kuala Lumpur, Sydney, Melbourne ve daha fazla şehire özel fiyat avantajları sunuyor. Kampanya kapsamında, Singapur Changi Havalimanı aktarmalı uçulacak destinasyonlara, tüm vergiler dahil 449 USD’den başlayan fiyatlarla seyahat edebilirsiniz. Yolcular, kampanya kapsamında satın alacakları biletler ile 21 Ocak – 14 Aralık 2018 tarihleri arasında seyahat edebilecekler. Kampanya kapsamında uçulan sehirler arasında, Singapur Havayolları, Silk Air (Singapur Havayolları’nın bölgesel kanadı) ve Scoot (Singapur havayolları’nın Düşük Bütçeli Havayolu) ile gerçekleştirilen uçuşlar mevcut. Aktarmanın keyfe dönüştüğü Singapur Changi Havalimanı dünyanın en çok ödül alan havalimanlarından biri ve misafirlerine muhteşem hizmetler sunuyor. Beş saatten fazla bekleme süresi olan yolculara ücretsiz şehir turu sunması, Singapur Havayolları yolcularına havalimanında harcamak üzere SGD20 değerinde hediye çeki vermesi, havalimanının hemen her alanında ücretsiz Wi-Fi, içme suyu, uyuma-dinlenme salonları, TV üniteleri bunlardan sadece bazıları. Kampanya hakkında detaylı bilgilere, Singapore Airlines İstanbul ofisinin 0212 463 18 00 numaralı telefonundan, http://ift.tt/2ti1NY5websitesinden veya seyahat acentalarından ulaşabilirsiniz.
Singapur Havayolları ve Singapur Changi Havalimanı yaptıkları işbirliğiyle, 2018’de uygun fiyatlar ile Uzakdoğu’nun en güzel şehirleri Singapur, Hong Kong, Seul, Pekin ve Kuala Lumpur’a; Tropik cennetler Langkawi, Lombok, Krabi, Phuket ve Balikpapan’a, Avustralya’nın en güzel şehirleri Sydney ile Melbourne’e ve daha birçok şehire avantajlı fiyatlar sunuyor.
Singapur Havayolları, 05 Ocak – 18 Ocak 2018 tarihleri arasında satın alınan, Economy ve Business sınıfı biletlere, Singapur, Hong Kong, Seul, Pekin ve Kuala Lumpur, Bangkok, Phuket, Krabi, Lombok, Balikpapan, Singapur, Hong Kong, Seul, Pekin, Kuala Lumpur, Sydney, Melbourne ve daha fazla şehire özel fiyat avantajları sunuyor. Kampanya kapsamında, Singapur Changi Havalimanı aktarmalı uçulacak destinasyonlara, tüm vergiler dahil 449 USD’den başlayan fiyatlarla seyahat edebilirsiniz. Yolcular, kampanya kapsamında satın alacakları biletler ile 21 Ocak – 14 Aralık 2018 tarihleri arasında seyahat edebilecekler. Kampanya kapsamında uçulan sehirler arasında, Singapur Havayolları, Silk Air (Singapur Havayolları’nın bölgesel kanadı) ve Scoot (Singapur havayolları’nın Düşük Bütçeli Havayolu) ile gerçekleştirilen uçuşlar mevcut.
Aktarmanın keyfe dönüştüğü Singapur Changi Havalimanı dünyanın en çok ödül alan havalimanlarından biri ve misafirlerine muhteşem hizmetler sunuyor. Beş saatten fazla bekleme süresi olan yolculara ücretsiz şehir turu sunması, Singapur Havayolları yolcularına havalimanında harcamak üzere SGD20 değerinde hediye çeki vermesi, havalimanının hemen her alanında ücretsiz Wi-Fi, içme suyu, uyuma-dinlenme salonları, TV üniteleri bunlardan sadece bazıları.
Kampanya hakkında detaylı bilgilere, Singapore Airlines İstanbul ofisinin 0212 463 18 00 numaralı telefonundan, http://ift.tt/2ti1NY5websitesinden veya seyahat acentalarından ulaşabilirsiniz.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2CWoRku
via IFTTT
UÇAK BİLETİNDE ERKEN REZERVASYON FIRSATI

Kuzey ışıklarını izleyebileceğiniz en iyi 5 rota
