2017 Yılı Ekonomik Gelişmelerinin Değerlendirilmesi ve 2018 Yılı Beklentileri
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2mcjofe
via IFTTT
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.

Türkiye ve Afrika ülkeleri arasındaki ticari ve ekonomik ilişkilerin geliştirilmesinin hem Türkiye hem de Afrika ülkeleri için önemli olduğunun önemle altını çizen Hakan Çınar, bu kapsamda Ruanda Büyükelçisi Williams Nkurunziza ile görüştüklerini kaydetti. Dostane ilişkilerin ticari boyuta taşınması için büyük çaba harcadıklarını da belirten Çınar şunları söyledi: “Afrika ülkeleri ile olan iletişimimiz her sene büyük bir başarı ile katlanarak devam ediyor. Afrika tarım gibi ekonomik faaliyetlerin büyük bir başarı ile yürütülebileceği bir alan. Bu noktada Türkiye olarak daha fazla çaba sarf etmemiz ve ikili ilişkilerimizi başarı ile yürütmemiz gerekiyor.”
Fuarlar ve iş zirveleri düzenlenmeli
Kolejli İş adamları Derneği olarak Türkiye ve Dünya ekonomisine yön veren birçok üyelerinin olduğunu kaydeden Çınar, üyelerin ortak görüşlerini de paylaştı. Özellikle Türk Hava Yolları fiyatlarının yüksek olduğuna dikkat çeken Çınar “Bu noktada hem Afrikalı paydaşlarımızdan hem de bizler tarafından THY’nin fiyatlarının yüksek olduğu görüşünde birleşiyoruz. Bu anlamda THY’nin bu fiyatları yeniden gözden geçirmesi gerektiği kanaatindeyim. Bu durum ülke ekonomimiz ve turizmimiz açısından da elverişli olacaktır. Sayın Ruanda Büyükelçisi Williams Nkurunziza’da bu anlamda bir takım çalışmaların yapılması gerektiği üzerinde duruyor” ifadelerini kullandı. Çınar, üzerinde durulması gereken diğer bir ortak konunun ise; Afrika ilişkilerini geliştirecek fuar ve iş zirvelerine ev sahipliği yapılması olduğunu belirtti.

Air Astana, Boeing 767 filosunda uçak içi genişbant iletişim sisteminin kurulumunu tamamladı. Yeni hizmet hem Business hem de Ekonomi sınıfı yolcularına, kişisel bilgisayar, tablet ve akıllı telefonları üzerinden internete bağlanabilme, anında mesajlaşma, sosyal ağlara girme, müzik dinleme ve posta kontrolü gibi çeşitli uygulamaları kullanabilme imkanı sunuyor..
Air Astana yolcuları üç ayrı bağlantı paketi arasından seçim yapabilirler: Işık seçeneği 15 Mb , Normal seçenek 50 Mb ve 15 USD, Süper seçenek 100 Mb’dir. Tüm servisler ortalama 2 ila 5 Mbps hızında çalışmaktadır.
Boeing 767, iç hatlar ve Almatı ve Astana dışındaki yüksek yoğunluklu, uzun mesafeli güzergahlarda işletilmektedir.

En güvenilir 20 havayolu (alfabetik sıralama) : Air New Zealand, Alaska Airlines, All Nippon Airways, British Airways, Cathay Pacific Airways, Emirates, Etihad Havayolları, EVA Air, Finnair, Hawai Havayolları, JAL, KLM, Lufthansa, Qantas, Royal Jordanian Airlines, İskandinav Havavayolları (SAS), Singapur Havayolları, SWİSS, Virgin Atlantic ve Virgin Australia.
AirlineRatings.com Genel Sekreteri Geoffrey Thomas’a göre, bu havayolları endüstrideki öncüler arasında yer alıyor ve uçakların güvenliği, yeniliği ve yeni uçaklar alınması konusunda öncüler.
“Örneğin, Avustralya’nın Qantas‘ı İngiliz Reklamcılık Standartları Birliği tarafından dünyanın en deneyimli havayolu şirketi olarak tanınmaktadır.” Qantas, son 60 yıldır neredeyse her önemli operasyonel güvenlik gelişmesinde lider havayolu olmuş ve jet döneminde ölümlü kaza yapmamıştır “dedi. “Fakat Qantas yalnız değil. Hawaii ve Finnair gibi uzun zaman önce kurulmuş bazı havayollarının da jet çağında mükemmel kayıtları var. ”
AirlineRatings.com editörleri, halkın ilgisini çeken, en iyi 10 düşük maliyetli, güvenli havayolunu da belirledi. Bunlar alfabetik sıraya göre: Aer Lingus, Flybe, Frontier, HK Express, Jetblue, Jetstar Australia, Thomas Cook, Virgin America, Vueling ve Westjet.
Birkaç düşük maliyetli taşıyıcının aksine, bu düşük maliyetli havayolları tümüyle katı Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği Operasyonel Güvenlik Denetiminden (IOSA) mükemmel güvenlik kayıtlarıyla geçtiler. İlk 20’yi belirlemek için, AirlineRatings.com güvenlik açısından en önemli faktörleri dikkate alıyor; havacılık yönetim organlarının ve lider kuruluşlar tarafından yapılan denetimlerden ; devlet denetimlerinden başarıyla geçmek ; havayolunun kazaya ve ciddi olaylara karışmaması ve filosunun yaşı.
Bay Thomas’a göre, site kararlarını verirken ciddi olaylara bakıyor.
“Bütün havayollarının her gün yaşadığı olaylar var ve birçoğu havayolu operasyonel sorunları değil, uçak imalat sorunları. Güvensiz bir havayolundan iyi bir havayolunu ayıran, olaylara yaklaşım biçimidir. Dolayısıyla yaşanan olumsuz olayların sayısıyla karar vermek çok yanıltıcı olur. ”
AirlineRatings.com ayrıca en düşük sıralamalı (bir yıldızlı) havayollarını da açıkladı; Air Koryo, Bluewing Havayolları, Buda Air, Nepal Havayolları, Tara Air, Trigana Hava Servisi ve Yeti Havayolları.
AirlineRatings, Haziran 2013’te yayına başladığı günden beri benzersiz yedi yıldızlı derecelendirme sistemini kullanarak 409 havayolu şirketinin güvenlik ve uçuş ürününe puan verdi. 232 ülkeden milyonlarca yolcu tarafından kullanılarak güvenlik ve ürün değerlendirmesi için endüstri standardı haline gelmiştir. Editör ekibi, yaklaşık 50 uluslararası ve ulusal ödül ile dünyanın en deneyimli kişilerinden oluşur. Ayrıca 28’den fazla sektör kitabının yazarı ya da ortak yazarlarıdırlar.
İçerik:http://ift.tt/1a0hnWo