2 Ocak 2018 Salı

İflas eden Niki Air için British Airways devrede British Airways’i de bünyesinde barındıran International Airline Group iflas eden Niki Air’in bazı bölümlerini satın alıyor. İngiltere’nin bayrak taşıyıcı hava yolu şirketi British Airways‘i de bünyesinde barındıran International Airline Group (IAG), iflas eden Niki Air‘in bazı bölümlerini satın alıyor. 20+16 MİLYON EURO IAG’nin ilk etapta Niki için 20 milyon euro ödeme yapacağı, ilerleyen dönemde ise 16.5 milyon euro daha takviye yapacağı kaydedildi. Niki Air’e ait 15 adet Airbus A320 uçak ile, bu şirkete ait Viyana, Dusseldorf, Zürih, Münih ve Palma  havalimanlarındaki slot haklarını içeren anlaşmanın, IAG’nin İspanya merkezli ucuz hava hayolu şirketi Vuling üzerinden yapılacağı belirtildi. AVRUPA KOMİSYONUNUN ONAYI BEKLENİYOR Anlaşmanın Avrupa Komisyonu tarafından onaylanması halinde, 740 Niki çalışanı da Vuling’de çalışmaya başlayacak. IAG’nin, Vuling’in yeni operasyon planlaması hakkında yakın zamanda bir açıklama yapması bekleniyor. Kaynak: http://ift.tt/1SiRUei

British Airways’i de bünyesinde barındıran International Airline Group iflas eden Niki Air’in bazı bölümlerini satın alıyor.

İngiltere’nin bayrak taşıyıcı hava yolu şirketi British Airways‘i de bünyesinde barındıran International Airline Group (IAG), iflas eden Niki Air‘in bazı bölümlerini satın alıyor.

20+16 MİLYON EURO

IAG’nin ilk etapta Niki için 20 milyon euro ödeme yapacağı, ilerleyen dönemde ise 16.5 milyon euro daha takviye yapacağı kaydedildi. Niki Air’e ait 15 adet Airbus A320 uçak ile, bu şirkete ait Viyana, Dusseldorf, Zürih, Münih ve Palma  havalimanlarındaki slot haklarını içeren anlaşmanın, IAG’nin İspanya merkezli ucuz hava hayolu şirketi Vuling üzerinden yapılacağı belirtildi.

AVRUPA KOMİSYONUNUN ONAYI BEKLENİYOR

Anlaşmanın Avrupa Komisyonu tarafından onaylanması halinde, 740 Niki çalışanı da Vuling’de çalışmaya başlayacak. IAG’nin, Vuling’in yeni operasyon planlaması hakkında yakın zamanda bir açıklama yapması bekleniyor.

Kaynak: http://ift.tt/1SiRUei


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2A7D8EZ
via IFTTT

Babek Zencani’nin kasasına icra takibi Onur Air’in patronu Hamit Cankut Bağana, İran’da Babek Zencani’nin yargılandığı davada idam cezasına çarptırılan Mehdi Shams’a yönelik icra takibi başlattı. Zencani’nin kasası olarak gösterilen Mehdi Shams’ın, Bağana’ya ödemesi gereken 21.7 milyon dolarlık bir senet bulunuyor. ONUR Air’in sahibi Hamit Cankut Bağana’nın, İran’da Babek Zencani ile yargılandığı davada idam cezası alan Mehdi Shams’a karşı 21.7 milyon dolarlık icra takibi başlattığı ortaya çıktı. İran asıllı İngiliz vatandaşı Shams, Zencani’nin ‘kasası’ olarak görülen isimler arasında yer alıyor. Onur Air Genel Müdürü Teoman Tosun ise, icra takibine konu paranın Bağana’nın kişisel parası olduğunu söyleyerek “Şirket ile ilgisi yok” dedi. Mehdi Shams ismi, İran devletini 2.8 milyar dolar dolandırmakla suçlanan Babek Zencani adına Onur Air’i satın alan Kudret Tuncel ile birlikte gündeme gelmişti. Zencani’nin İran’da tutuklanması ile birlikte ortaya çıkan ilişkiler ağında yer alan Mehdi Shams’in halen daha Onur Air de hissesi bulunuyor. 2013’TE DÜZENLENDİ Hamit Cankut Bağana adına Mehdi Shams’a yönelik icra takibi ise 21.7 milyon dolarlık ödenmeye bir senede dayanıyor. İstanbul İcra Müdürlüğü dosyasına göre Bağana ile Shams arasındaki senedin düzenleme tarihi 9 Nisan 2013. Anılan senedin ödeme tarihi ise 9 Mayıs 2013 olarak belirlendi. Shams’ın, Bağana’dan aldığı paraya karşılık söz konusu senedi verdiği belirtiliyor. 21.7 milyon dolarlık senet ödenmeyince işleme konuldu. İcra takibine geçilmesine karşın, Shams İran’da tutuklu olduğu için muhatap bulunamadı. Dosyada yer alan bilgilere göre Shams’ın Onur Air’deki hissesine haciz konuldu. İstanbul İcra Müdürlüğü geçen 18 Ağustos’ta Bakırköy İcra Müdürlüğü’ne gönderdiği yazıda Shams’a ait hisse için kıymet takdiri yapılması talep edildi. İcra müdürlüğü söz konusu hisse için kıymet takdiri yaparak dosyayı yeniden İstanbul İcra Müdürlüğüne gönderdi. TEBLİGATLAR GERİ DÖNDÜ Hazırlanan rapora göre Mehdi Shams’ın Onur Air’deki hissesinin değeri 1 milyon 985 bin 241 TL, Onur Air’in yüzde 92.8 hissesine sahip Ten Tour Turizm Endüstri A.Ş’de ise 9 milyon 456 bin 679 TL olarak hesaplandı. İcra Müdürlüğü, Mehdi Shams’ın İstanbul Beşiktaş’taki adresine gönderdiği tebligatların geri dönmesi nedeni ile geçen ay ilanen tebligat yoluna gitti. BİZ DE BU İSİMDEN KURTULMAK İSTİYORUZ ONUR Air Genel Müdürü Teoman Tosun, konuya ilişkin Hürriyet’e yaptığı açıklamada, “Mehdi Shams’a yönelik icra takibine konu para Cankut Beyin şahsi parası… Şirket ile doğrudan ilgili bir para değil. Ortakların kendi aralarındaki ilişkiden kaynaklanıyor” dedi. Tosun, Shams’in halen İran’da tutuklu olduğunu hatırlatarak, “Mehdi Shams’in halen Onur Air’de yüzde 18 hissesi bulunuyor. Biz de bu isimden bir an önce kurtulmak istiyoruz; bize de ciddi sıkıntı veriyor. 600 milyon dolar cirosu olan, bin 600 kişinin çalıştığı Onur Air’in artık bu isimle gündeme gelmemesi için çaba içindeyiz” dedi. İRAN DAVA AÇMIŞTI ÖTE yandan, İran Petrol Bakanlığı, Onur Air’in İran devletine ait olduğu iddiasıyla Türkiye’de dava açmıştı. İki yıl önce açılan davada İran Petrol Bakanlığı, Onur Air için ödenen paraların İran’a ait olduğu iddiasında. Bakırköy Ticaret Mahkemesi’ndeki dava ile ilgili yargılamanın sürdüğü öğrenildi. Kaynak:http://ift.tt/eIvIxB

Onur Air’in patronu Hamit Cankut Bağana, İran’da Babek Zencani’nin yargılandığı davada idam cezasına çarptırılan Mehdi Shams’a yönelik icra takibi başlattı. Zencani’nin kasası olarak gösterilen Mehdi Shams’ın, Bağana’ya ödemesi gereken 21.7 milyon dolarlık bir senet bulunuyor.

ONUR Air’in sahibi Hamit Cankut Bağana’nın, İran’da Babek Zencani ile yargılandığı davada idam cezası alan Mehdi Shams’a karşı 21.7 milyon dolarlık icra takibi başlattığı ortaya çıktı. İran asıllı İngiliz vatandaşı Shams, Zencani’nin ‘kasası’ olarak görülen isimler arasında yer alıyor. Onur Air Genel Müdürü Teoman Tosun ise, icra takibine konu paranın Bağana’nın kişisel parası olduğunu söyleyerek “Şirket ile ilgisi yok” dedi.

Mehdi Shams ismi, İran devletini 2.8 milyar dolar dolandırmakla suçlanan Babek Zencani adına Onur Air’i satın alan Kudret Tuncel ile birlikte gündeme gelmişti. Zencani’nin İran’da tutuklanması ile birlikte ortaya çıkan ilişkiler ağında yer alan Mehdi Shams’in halen daha Onur Air de hissesi bulunuyor.

2013’TE DÜZENLENDİ
Hamit Cankut Bağana adına Mehdi Shams’a yönelik icra takibi ise 21.7 milyon dolarlık ödenmeye bir senede dayanıyor. İstanbul İcra Müdürlüğü dosyasına göre Bağana ile Shams arasındaki senedin düzenleme tarihi 9 Nisan 2013. Anılan senedin ödeme tarihi ise 9 Mayıs 2013 olarak belirlendi. Shams’ın, Bağana’dan aldığı paraya karşılık söz konusu senedi verdiği belirtiliyor.

21.7 milyon dolarlık senet ödenmeyince işleme konuldu. İcra takibine geçilmesine karşın, Shams İran’da tutuklu olduğu için muhatap bulunamadı. Dosyada yer alan bilgilere göre Shams’ın Onur Air’deki hissesine haciz konuldu. İstanbul İcra Müdürlüğü geçen 18 Ağustos’ta Bakırköy İcra Müdürlüğü’ne gönderdiği yazıda Shams’a ait hisse için kıymet takdiri yapılması talep edildi. İcra müdürlüğü söz konusu hisse için kıymet takdiri yaparak dosyayı yeniden İstanbul İcra Müdürlüğüne gönderdi.

TEBLİGATLAR GERİ DÖNDÜ

Hazırlanan rapora göre Mehdi Shams’ın Onur Air’deki hissesinin değeri 1 milyon 985 bin 241 TL, Onur Air’in yüzde 92.8 hissesine sahip Ten Tour Turizm Endüstri A.Ş’de ise 9 milyon 456 bin 679 TL olarak hesaplandı. İcra Müdürlüğü, Mehdi Shams’ın İstanbul Beşiktaş’taki adresine gönderdiği tebligatların geri dönmesi nedeni ile geçen ay ilanen tebligat yoluna gitti.

BİZ DE BU İSİMDEN KURTULMAK İSTİYORUZ

ONUR Air Genel Müdürü Teoman Tosun, konuya ilişkin Hürriyet’e yaptığı açıklamada, “Mehdi Shams’a yönelik icra takibine konu para Cankut Beyin şahsi parası… Şirket ile doğrudan ilgili bir para değil. Ortakların kendi aralarındaki ilişkiden kaynaklanıyor” dedi. Tosun, Shams’in halen İran’da tutuklu olduğunu hatırlatarak, “Mehdi Shams’in halen Onur Air’de yüzde 18 hissesi bulunuyor. Biz de bu isimden bir an önce kurtulmak istiyoruz; bize de ciddi sıkıntı veriyor. 600 milyon dolar cirosu olan, bin 600 kişinin çalıştığı Onur Air’in artık bu isimle gündeme gelmemesi için çaba içindeyiz” dedi.

İRAN DAVA AÇMIŞTI

ÖTE yandan, İran Petrol Bakanlığı, Onur Air’in İran devletine ait olduğu iddiasıyla Türkiye’de dava açmıştı. İki yıl önce açılan davada İran Petrol Bakanlığı, Onur Air için ödenen paraların İran’a ait olduğu iddiasında. Bakırköy Ticaret Mahkemesi’ndeki dava ile ilgili yargılamanın sürdüğü öğrenildi.

Kaynak:http://ift.tt/eIvIxB



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2CwaiDg
via IFTTT

İflas eden Niki Air için British Airways devrede


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2A7D8EZ

Babek Zencani’nin kasasına icra takibi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2CwaiDg

via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2qgOVAS

Skytrax havacılık web sitesi her yıl dünyadaki en iyi havayollarının listesini yayınlıyor. Asya’daki havayollarının geleneksel olarak Skytrax sıralamasına hakim olmasına rağmen, Avrupalı taşıyıcılardan bazıları da zorlu rekabet ortamında kendilerine yer bulmayı başardılar. Aslında, Skytrax‘ın Yılın Havayolu ödülünü evine götüren son Asyalı olmayan havayolu, 2006’da ödül alan British Airways’ti. Bu yıl beş Avrupalı havayolu şirketi ilk 20’de,  ikisi de ilk 10’da yerini aldı. Skytrax sıralamaları, 105 farklı ülkeden 19.87 milyon yolculunun katılımına dayanmaktadır. 325 havayolunu kapsayan anket, uçağa kabul prosedürlerinden, koltuk konforu ve hizmet kalitesine kadar 49 farklı parametreyi ölçüyor. İşte Avrupa’nın en iyi 10 havayoluna göz atın. 10. Virgin Atlantic Genel sıralama : 33 Neden harikadır : Virgin Atlantic, Sir Richard Branson‘ın havacılık holdinglerinin taç mücevheri. Bununla birlikte, havayolundaki% 49 hisseyle Delta aslında VA’nın en büyük tek hissedarı. Virgin Group, havayolu hisselerinin yalnızca% 20’sini koruyor. Ancak VA’nın hizmet, ürün ve ambiyansı Branson’dur. Mor mood aydınlatmalardan şık mürettebat üniformalarına kadar. 9. Aeroflot Genel sıralama : 30 Neden harikadır : Aeroflot’un batıdaki imajı, tehlikeli Rus kışında eski Sovyet uçaklarıyla mücadele eden iddialı pilotlar olabilir. Gerçekte, işler çok farklı. Bu günlerde yeni Aeroflot, yeni Airbus ve Boeing jetlerinden oluşan bir filoyu işletiyor. 2017 yılı için Skytrax, Aeroflot’u Doğu Avrupa’nın En İyi Havayolu olarak seçti. 8. Norwegian Genel sıralama : 28 Niçin harika : Norwegian, son 10 yılda ticari havacılığın en yıkıcı güçlerinden biri oldu. İskandinav havayolu ayrıca, Kuzey Atlantik semalarında ekstralar olmadan ekonomi uçuşunu yeniden canlandırdı. Bu yıl, Skytrax tarafından Avrupa’daki En İyi Düşük Maliyetli Havayolu seçildi. Norwegian ayrıca, Dünyanın En İyi Düşük Maliyetli Uzun Uçan Havayolu ödülünü evine götürdü. 7. Finnair Genel sıralama : 25 Niçin harika: Finlandiya’nın ulusal havayolu bu yıl hem dünya sıralamasında 25. en iyi havayolu şirketi oldu hem de Helsinki merkezli taşıyıcı, Skytrax tarafından Kuzey Avrupa’daki En İyi Havayolu seçildi. Finnair’in filosunun tamamı Airbus uçaklardan oluşuyor , bölgesel operasyonlarında ise Bombardier ve Embraer uçaklar kullanıyor. 6. KLM Royal Dutch Airlines Genel sıralama : 22 Neden harikadır: KLM, dünyanın en eski ve sürekli çalışan havayoludur. Ayrıca, Air France-KLM ortaklığının Hollanda’lı yarısıdır. Amsterdam merkezli taşıyıcı, yeni Boeing 787-9 Dreamliner’ın yanı sıra yeni bir World Business Class kabinini de filosuna ekledi. 5. Air France Genel sıralama : 18 Niçin harikadır : Air France’ın güçlenmesinin bu yıl biraz yavaşlamasına rağmen, hizmet ve kalitesinin en üst seviyede kaldığı görülüyor. Son birkaç yıldır taşıyıcı bir dizi işgücü ve finansal sorunla karşı karşıya kaldı. Bununla birlikte etkileyici “La Premiere” birinci sınıf süitler de dahil olmak üzere, Air France’ın etkileyici yeni ürün sunum serisi durmadı. 4. Austrian Airlines Genel sıralama :17 Neden harika: Lufthansa’ya ait olan taşıyıcı 2017’de Avrupa’daki En İyi Havayolu Personeli  ödülünü bir kez daha evine götürdü. Avusturya bayrak taşıyıcısı, Viyana’daki merkezinden uçan yenilenen uzun mesafe Boeing 767-300ER ve 777-200 dan oluşan bir filoya sahiptir. Ekonomi uçanlar, Star Alliance üyesine etkin ve etkili hizmetin yanı sıra, zengin yemek ve eğlence seçenekleri için de yüksek notlar verdi. 3. Swiss International Air Lines  Genel sıralama : 14 Niçin harikadır : Swiss International Air Lines, 2002 yılında şimdi varolmayan Swissair’in kalıntılarından ortaya çıktı ve Lufthansa kurumsal ailesinin de bir üyesi. Basel merkezli taşıyıcı 2016’da, dünyada gelecek nesil Bombardier C-Serisi uçaklarını işleten ilk şirket oldu. Bazı yolcular ekonomi koltuğu konforunu eksik bulsa da çoğu kabin ekibinin güleryüzlü hizmetinden övgüyle söz ediyor. Havayolu, geniş kapsamlı çeşitlilikte ücretsiz yetişkin içecekleri servisi için de övgü topluyor. Ayrıca ücretsiz İsviçre çikolatası her zaman en çok sevilen ürün. 2. Türk Hava Yolları Genel sıralama : 12 Niçin harikadır : Türk Hava Yolları, Türkiye’nin bayrak taşıyıcısı ve merkezi İstanbul Atatürk Havalimanı. Dünya üzerindeki 100’den fazla ülkeye ve 200’ün üzerinde şehre uçma kabiliyetine sahip olan havayolu, ana üssünü küresel bir transit hub haline getirmeyi umuyor. Siyasi huzursuzluk ve güvenlik kaygıları, Türk Hava Yolları için yaşamı daha da karmaşık hale getirse de, taşıyıcının yüksek kaliteli servisi ve ürün kalitesi değişmemektedir. THY, En İyi Business Class Havayolu Lounge’ı, Güney Avrupa’daki En İyi Havayolu, En İyi Business Sınıfı Uçak İkramı ve En İyi Business Class Yemek Salonu ödüllerine layık görülmüştür. THY, Star Alliance üyesidir ve bu yıl Lufthansa’ya unvanını kaybetmeden önce altı yıl üst üste Avrupa’nın En İyi Havayolu şirketi Skytrax ödülünü kazandı. 1. Lufthansa  Genel sıralama : 7 Neden harikadır : Avrupa’nın en büyük havayolu şirketi son birkaç yıldır ilk 10’a giriyordu. Müşteriler, Lufthansa’ya olağanüstü hizmet ve genel ürün kalitesi nedeniyle övgüde bulundu. Genellikle Lufthansa’nın uzun mesafe servisi iyidir, ancak en iyi sonuçları elde etmek için filonun yeni A380 süperjumbolarını ve 748-8 Kıtalararası jumbo jetlerini denemek akıllıca olur. Alman ulusal havayolu, Avrupa’nın en iyi havayolu ödülüne ve En İyi Birinci Sınıf Havayolu Lounge Yemekleri ödülüne de ev sahipliği yaptı. İçerik:http://ift.tt/1MInr9O

Skytrax havacılık web sitesi her yıl dünyadaki en iyi havayollarının listesini yayınlıyor. Asya’daki havayollarının geleneksel olarak Skytrax sıralamasına hakim olmasına rağmen, Avrupalı taşıyıcılardan bazıları da zorlu rekabet ortamında kendilerine yer bulmayı başardılar.

Aslında, Skytrax‘ın Yılın Havayolu ödülünü evine götüren son Asyalı olmayan havayolu, 2006’da ödül alan British Airways’ti.

Bu yıl beş Avrupalı havayolu şirketi ilk 20’de,  ikisi de ilk 10’da yerini aldı.

Skytrax sıralamaları, 105 farklı ülkeden 19.87 milyon yolculunun katılımına dayanmaktadır. 325 havayolunu kapsayan anket, uçağa kabul prosedürlerinden, koltuk konforu ve hizmet kalitesine kadar 49 farklı parametreyi ölçüyor.

İşte Avrupa’nın en iyi 10 havayoluna göz atın.

10. Virgin Atlantic

Genel sıralama : 33

Neden harikadır : Virgin Atlantic, Sir Richard Branson‘ın havacılık holdinglerinin taç mücevheri. Bununla birlikte, havayolundaki% 49 hisseyle Delta aslında VA’nın en büyük tek hissedarı. Virgin Group, havayolu hisselerinin yalnızca% 20’sini koruyor. Ancak VA’nın hizmet, ürün ve ambiyansı Branson’dur. Mor mood aydınlatmalardan şık mürettebat üniformalarına kadar.

9. Aeroflot

Genel sıralama : 30

Neden harikadır : Aeroflot’un batıdaki imajı, tehlikeli Rus kışında eski Sovyet uçaklarıyla mücadele eden iddialı pilotlar olabilir. Gerçekte, işler çok farklı. Bu günlerde yeni Aeroflot, yeni Airbus ve Boeing jetlerinden oluşan bir filoyu işletiyor. 2017 yılı için Skytrax, Aeroflot’u Doğu Avrupa’nın En İyi Havayolu olarak seçti.

8. Norwegian

Genel sıralama : 28

Niçin harika : Norwegian, son 10 yılda ticari havacılığın en yıkıcı güçlerinden biri oldu. İskandinav havayolu ayrıca, Kuzey Atlantik semalarında ekstralar olmadan ekonomi uçuşunu yeniden canlandırdı. Bu yıl, Skytrax tarafından Avrupa’daki En İyi Düşük Maliyetli Havayolu seçildi. Norwegian ayrıca, Dünyanın En İyi Düşük Maliyetli Uzun Uçan Havayolu ödülünü evine götürdü.

7. Finnair

Genel sıralama : 25

Niçin harika: Finlandiya’nın ulusal havayolu bu yıl hem dünya sıralamasında 25. en iyi havayolu şirketi oldu hem de Helsinki merkezli taşıyıcı, Skytrax tarafından Kuzey Avrupa’daki En İyi Havayolu seçildi. Finnair’in filosunun tamamı Airbus uçaklardan oluşuyor , bölgesel operasyonlarında ise Bombardier ve Embraer uçaklar kullanıyor.

6. KLM Royal Dutch Airlines

Genel sıralama : 22

Neden harikadır: KLM, dünyanın en eski ve sürekli çalışan havayoludur. Ayrıca, Air France-KLM ortaklığının Hollanda’lı yarısıdır. Amsterdam merkezli taşıyıcı, yeni Boeing 787-9 Dreamliner’ın yanı sıra yeni bir World Business Class kabinini de filosuna ekledi.

5. Air France

Genel sıralama : 18

Niçin harikadır : Air France’ın güçlenmesinin bu yıl biraz yavaşlamasına rağmen, hizmet ve kalitesinin en üst seviyede kaldığı görülüyor. Son birkaç yıldır taşıyıcı bir dizi işgücü ve finansal sorunla karşı karşıya kaldı. Bununla birlikte etkileyici “La Premiere” birinci sınıf süitler de dahil olmak üzere, Air France’ın etkileyici yeni ürün sunum serisi durmadı.

4. Austrian Airlines

Genel sıralama :17

Neden harika: Lufthansa’ya ait olan taşıyıcı 2017’de Avrupa’daki En İyi Havayolu Personeli  ödülünü bir kez daha evine götürdü. Avusturya bayrak taşıyıcısı, Viyana’daki merkezinden uçan yenilenen uzun mesafe Boeing 767-300ER ve 777-200 dan oluşan bir filoya sahiptir.

Ekonomi uçanlar, Star Alliance üyesine etkin ve etkili hizmetin yanı sıra, zengin yemek ve eğlence seçenekleri için de yüksek notlar verdi.

3. Swiss International Air Lines

 Genel sıralama : 14

Niçin harikadır : Swiss International Air Lines, 2002 yılında şimdi varolmayan Swissair’in kalıntılarından ortaya çıktı ve Lufthansa kurumsal ailesinin de bir üyesi. Basel merkezli taşıyıcı 2016’da, dünyada gelecek nesil Bombardier C-Serisi uçaklarını işleten ilk şirket oldu.

Bazı yolcular ekonomi koltuğu konforunu eksik bulsa da çoğu kabin ekibinin güleryüzlü hizmetinden övgüyle söz ediyor. Havayolu, geniş kapsamlı çeşitlilikte ücretsiz yetişkin içecekleri servisi için de övgü topluyor.

Ayrıca ücretsiz İsviçre çikolatası her zaman en çok sevilen ürün.

2. Türk Hava Yolları

Genel sıralama : 12

Niçin harikadır : Türk Hava Yolları, Türkiye’nin bayrak taşıyıcısı ve merkezi İstanbul Atatürk Havalimanı. Dünya üzerindeki 100’den fazla ülkeye ve 200’ün üzerinde şehre uçma kabiliyetine sahip olan havayolu, ana üssünü küresel bir transit hub haline getirmeyi umuyor.

Siyasi huzursuzluk ve güvenlik kaygıları, Türk Hava Yolları için yaşamı daha da karmaşık hale getirse de, taşıyıcının yüksek kaliteli servisi ve ürün kalitesi değişmemektedir.

THY, En İyi Business Class Havayolu Lounge’ı, Güney Avrupa’daki En İyi Havayolu, En İyi Business Sınıfı Uçak İkramı ve En İyi Business Class Yemek Salonu ödüllerine layık görülmüştür.

THY, Star Alliance üyesidir ve bu yıl Lufthansa’ya unvanını kaybetmeden önce altı yıl üst üste Avrupa’nın En İyi Havayolu şirketi Skytrax ödülünü kazandı.

1. Lufthansa

 Genel sıralama : 7

Neden harikadır : Avrupa’nın en büyük havayolu şirketi son birkaç yıldır ilk 10’a giriyordu. Müşteriler, Lufthansa’ya olağanüstü hizmet ve genel ürün kalitesi nedeniyle övgüde bulundu.

Genellikle Lufthansa’nın uzun mesafe servisi iyidir, ancak en iyi sonuçları elde etmek için filonun yeni A380 süperjumbolarını ve 748-8 Kıtalararası jumbo jetlerini denemek akıllıca olur.

Alman ulusal havayolu, Avrupa’nın en iyi havayolu ödülüne ve En İyi Birinci Sınıf Havayolu Lounge Yemekleri ödülüne de ev sahipliği yaptı.

İçerik:http://ift.tt/1MInr9O



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2qgOVAS
via IFTTT

THY Guatemala Uçuşları Ne Zaman?


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2Cucmvx